نکات مهم برای خرید مکمل بدنسازی

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به بدنسازی، وزنه‌برداری و ورزش‌های دیگر مشغول هستید، احتمالاً برای افزایش حجم عضلات، افزایش وزن، چربی‌سوزی یا عملکرد بهتر به سراغ مکمل‌ها رفته‌اید. یکی از دغدغه‌های مهم ورزشکاران دررابطه‌با مکمل‌ها، خرید مکمل بدنسازی اصل است. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی به فروش مکمل بدنسازی اقدام می‌کنند که این موضوع باعث تردید ورزشکاران در انتخاب مکمل‌های اصلی و تشخیص آن‌ها از مکمل‌های تقلبی شده است.

اگر شما هم به دنبال خرید مکمل اصل بدنسازی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی آشنا شوید. مکمل‌های تقلبی می‌توانند عوارض مالی و جانی زیادی را برای ورزشکاران به همراه داشته باشند که باتوجه‌به قیمت مکمل بدنسازی و عوارض جانبی آن‌ها بهتر است حتماً به این موارد داشته باشید.

مکمل‌های بدنسازی با اهداف مختلفی مانند افزایش حجم، وزن و غیره تولید می‌شوند

عوارض خرید مکمل تقلبی

سازمان غذا و داروی آمریکا، پنجاه هزار عارضه مختلف را پس از مصرف مکمل تقلبی گزارش کرده است. به گزارش این سازمان، مکمل‌های تقلبی می‌توانند شامل موادی از قبیل N,alpha-Diethylphenylethylamine باشند که به متاآمفتامین (ماده مخدر شیشه) شباهت زیادی دارد. از عوارض دیگر مکمل‌های تقلبی که 16 الی 20 درصد از کل عوارض را به خود اختصاص می‌دهد، آسیب‌دیدن کبد و کلیه است.

برخی مکمل‌های تقلبی حاوی موادی هستند که ممکن است باعث کوری شود یا ممکن است حاوی محرک‌های غیرقانونی باشند که برای ورزشکاران اعتیادآور بوده و علاوه‌برآن باعث مثبت شدن آزمایش دوپینگ آن‌ها می‌شود. به همین دلیل باید به دنبال خرید مکمل اصل باشید و صرفاً از هر فروشگاه بی‌نام‌ونشانی که در زمینه فروش مکمل بدنسازی فعالیت می‌کند خرید نکنید. شما به‌عنوان یک ورزشکار باید همیشه سلامتی خود را بر هر چیز دیگری مقدم بدانید.

مصرف مکمل‌های تقلبی سلامت شما را به خطر می‌اندازد

پنج راه تشخیص مکمل بدنسازی اصل

روش‌های مختلفی برای تشخیص و خرید مکمل اصل وجود دارد. برای خرید مکمل بدنسازی اصل اول‌ازهمه باید برچسب‌های روی محصول را چک کنید. مکمل‌های تقلبی از فونت‌های عجیب استفاده می‌کنند و غلط املایی زیادی دارند. گاهی اوقات سازندگان این مکمل‌ها از لوگویی استفاده می‌کنند که بسیار شبیه لوگوی اصلی است اما رنگ‌های متفاوتی دارد.

روش دیگر برای تشخیص کالای تقلبی این است که به درپوش محصول توجه کنید. درپوش محصولات تقلبی شل بوده و کیفیت پایینی دارد. مهروموم مکمل‌های تقلبی هم به‌درستی متصل نشده‌اند یا حالتی غیرطبیعی دارند. علاوه بر این، روی مهروموم مورداستفاده در محصولات اصلی نام برند هک می‌شود.

مورد دیگری که باید هنگام خرید مکمل اصل در نظر داشته باشید توجه به هولوگرام و لوگوی محصول است. برندهای معتبر از هولوگرام‌های سه‌بعدی استفاده می‌کنند که جعل آن‌ها کار دشواری است. هولوگرام اصلی را از وب‌سایت تولیدکننده پیدا کنید و آن را با هولوگرام روی محصول مطابقت دهید.

روش چهارم برای تشخیص مکمل تقلبی توجه به رنگ، بو، مزه و قابلیت انحلال آن است. مکمل‌های تقلبی به‌راحتی در آب حل نمی‌شوند و بافتی غیرطبیعی دارند. اگر از مصرف‌کنندگان همیشگی مکمل‌ها هستید به طعم آن توجه کنید. اگر تغییری در مزه مکمل احساس کردید، ممکن است یک جای کار مشکل داشته باشد.

روش دیگری که می‌توانید به کمک آن مکمل تقلبی را از مکمل اصلی تشخیص بدهید این است که به عوارض جانبی محصول توجه کنید. اگر روی شانه و بازوهایتان آکنه به وجود آمده و با ریزش مو مواجه هستید، به‌احتمال زیاد مکملی که مصرف می‌کنید تقلبی است.

مکمل‌های بدنسازی خود را فقط از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید

سخن نهایی

طی یک دهه اخیر فراوانی مکمل‌های تقلبی باعث شده خرید مکمل اصل بدنسازی برای ورزشکاران دشوار شود. مکمل‌های تقلبی به افزایش حجم یا وزن شما کمکی نمی‌کنند و سازندگان و فروشندگان این محصول‌ها فقط به فکر خالی‌کردن جیب شما هستند. آگاهی بیشتر از خطرات ناشی از مصرف مکمل‌های بدنسازی تقلبی و عدم خرید این محصولات می‌تواند به جمع‌شدن آن‌ها از بازار کمک کند و مانع از لطمه دیدن شهرت برندهای معتبر شود.

محصولات تقلبی سعی می‌کنند تا حد ممکن محصولات خودشان را از لحاظ ظاهری به برندهای معتبر نزدیک کنند تا راحت‌تر بتوانند مکمل‌های تقلبی خود را وارد بازار کنند. باتوجه‌به قیمت مکمل بدنسازی و باتوجه‌به وارداتی بودن بیشتر این محصولات بهتر است قبل از خرید خوب تحقیق کنید تا با خرید مکمل اصل از زیان‌های مالی و جانی مکمل‌های تقلبی در امان بمانید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 3497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 3 دی 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی