طراحی سایت حرفه ای زیبا

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی سایت حرفه ای  زیبا

شما می توانید برای کسب و کار خود،در صورت اینکه پتانسیل بالایی داشته باشد،طراحی صفحه هات وب را سفارش دهید تا بهترین شرکت طراحی سایت برای شما این کار را انجام دهد و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید

حال ممکن است از خود بپرسید که طراحی سایت  چگونه صورت می گیرد و هزینه های آن به چه صورت است و اصلا ضرورتی دارد که بخواهید برای کسب و کار خود سایتی را داشته باشید و در آن محصولات شرکت / موسسه را در آن قرار دهید؟

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،امروزه بیش از 90 درصد مردم ایران به دنیای اینترنت دسترسی کامل دارند و اکثر مردم علاقه بسیار زیادی به خرید آنلاین از وب سایت های معتبر دارند و چرا شما نتوانید این بازار گسترده را در دست بگیرید و محصولات خود را به فروش برسانید؟آیا می دانید با طراحی اپلیکیشن می توانید فروش خود را چندین برابر بیشتر کنید؟

حال شما می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت،برای کسب و کار خود یک سایت بسیار مناسب و ریسپانسیو / واکنش گرا (نسبت به دستگاه هایی نظیر تلفن همراه هوشمند به این منظور که سایت به درستی در این دستگاه ها نمایش داده شود) داشته باشید و مشتریان جدیدی را به دست آورید و همچنین نکات اصولی سئو سایت را رعایت کرده باشید و یا به طور کلی طراحی اپلیکیشن را انجام دهید و شما تمام وقت در اختیار مخاطب باشید.

قیمت طراحی سایت نیز برمیگردد به امکاناتی که دریافت می کنید،برای مثال شما نمی توانید سیستم وب سایت فیسبوک را با 5 میلیون پیاده سازی کنید،برای اینکار شما باید حداقل سرمایه 500 میلیونی را کنار بگذارید تا بتوانید سیستم فیسبوک را پیاده سازی کنید و حال شما نیاز نیست که برای یک سایت ساده و شخصی که اطلاعات خاصی در آن قرار نگرفته است،5 میلیون تومان هزینه کنید،مطمئنا هزینه های بسیار کمتری در پیش خواهید داشت!.

طراحی سایت با بروزترین تکنولوژی

سئو سایت

از دیگر مسائل مهم به هنگام طراحی وب سایت،انجام دادن سئو سایت به صورت اصولی برای وب سایت طراحی شده است و در کنار آن ثبت سفارش طراحی نرم افزار اندروید و آی او اس می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی کند.

مطمئنا تمامی افراد به هنگامی که ثبت سفارش طراحی وب سایت را انجام می دهند،به این فکر می کنند که چگونه می توانند به نتایج اول گوگل در یک کلمه کلیدی مشخص دست پیدا کنند و از این جهت راهکارهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بلاخره به یک نتیجه ای برسند که مطمئنا راه بسیار طولانی را در پی خواهند داشت و به راحتی نمی توانند یک شبه به نتیجه دلخواه برسند.

حال در این میان،برخی از شرکت های طراحی وب سایت،به شما پیشنهاد سرویس سئو سایت می دهند که در نوع خود بی نظیر است و باید دقت کنید که از کدام شرکت طراحی وب سایت پیشنهاد را دریافت می کنید و هر شرکتی نمی تواند به راحتی سایت شما را به گوگل بیاورد و چه بسا که ممکن است نتایج فعلی تان در گوگل نیز پاک شود و دیگر به نتایج گوگل دست پیدا نکنید و صرفا مخاطب از طریق طراحی اپلیکیشن که انجام داده اید با شما ارتباط برقرار کند.

به هنگامی که یک شرکت طراحی وب سایت،اقدام به انجام عملیات سئو سایت بر روی سایت طراحی شده شما می کند،بک لینک هایی را برای سایت شما تهیه کرده،اصول سئو سایت را به خوبی بر روی کدهای سایت شما پیاده سازی می کند،کدهای سایت شما را بهینه می کند،باعث می شود تا سرعت سایت شما افزایش چشمگیری به خود بگیرد به گونه ای که مخاطبین به هنگامی که وارد سایت شما می شوند،این افزایش سرعت سایت را حس کنند و همچنین سروری که طراحی اپلیکیشن بهینه شود!.

اشتباه بسیاری از کسب و کارهایی که دیده نمی شوند،استفاده نکردن از عملیات سئو وب سایت است و فکر می کنند که هیچ اتفاقی نمی افتد اما غافل از اینکه دنیای وب سایت های اینترنتی و همچنین اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی و یا بازار (و یا دیگر مارکت های قانونی) دریافت می کنید نیز اصول سئو سایت را رعایت می کنند!.

سئو سایت سایت برای افزایش بازدید

طراحی اپلیکیشن

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،اگر فکر می کنید کسب و کار شما به اندازه کافی پتانسیل لازم را برای گسترش کار دارد،می توانید برای آن ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن دهید و در کنار طراحی وب سایت و سئو وب سایت،کارهای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار نیز انجام دهید.

شما با وجود ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن و سئو وب سایت قوی در کنار طراحی وب سایت تان می توانید به این فرایند کمک کنید تا مخاطب به سرعت به محصولات شما دست پیدا کند و یا اگر سایت شما محصول محور نباشد و چیزی شبیه به وبلاگ بود،می توانید طراحی اپلیکیشن را انجام دهید تا مخاطب راحت تر از قبل باشد و دیگر نحواهد تخفیف های اضافی را از شما بگیرد که به سود نرسید.

اکثر فروشگاه های مجاز اینترنتی ایران،اقدام به طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی وب سایت کرده اند و در این زمینه بسیار موفق بودند به گونه ای که توانسته اند در کمترین زمان ممکن بیشترین مشتری را دریافت کنند و سود کلانی را از طریق این کار دریافت کنند.

شما به هنگامی که طراحی اپلیکیشن را انجام می دهید،باید به رنگ بندی آن نیز توجه کنید تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد.

یک اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس زمانی به چشم می آید که حجم آن سبک باشد و مدیریت نرم افزار برای سمت ادمین (Admin) آسان باشد و نخواهد درگیر کارهای جانبی و کدنویسی شود.

از این جهت،باید به این مسئله دقت داشت که یک کاربر سایت نمی تواند حجم بالای اپلیکیشن را تحمل کند و شما باید به این مورد دقت کافی داشته باشید!.

همانگونه که ذکر شد،رنگ بندی اپلیکیشن برای کاربر و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است،به گونه ای که کاربر به هنگام کار با اپلیکیشن طراحی شده نباید خسته شود و یا چشم هایش پس از مدتی مورد هدف رنگ های نامربوط اپلیکیشن قرار بگیرد.

توسعه و طراحی اپلیکیشن



:: بازدید از این مطلب : 1229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 14 آبان 1398
.

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

نکات کاربردی و معرفی راهکارهای مفید برای تشخیص باتری اصلی از باتری تقلبی در گوشی های موبایل

پیش از آنکه به آموزش راهکارهای مورد نیاز برای تشخیص باتری اصلی از تقلبی در تلفن های همراه بپردازیم، لازم است برخی نکات مهم را در زمینه باتری بیان کنیم. این نکات شاید ذهنیت شما را در مورد باتری ها نسبت به گذشته تغییر دهد.

نکته اولنوشته درج شده روی باتری اهمیت دارد

در مورد باتری ها به نوشته های درج شده روی باتری توجه نکنید؛ به طور مثال ممکن است روی یک باتری، عبارت “ساخت ژاپن”، “ساخت کره” یا “ساخت ویتنام” را مشاهده کنید در حالیکه در واقعیت، این محصولات ساخت کشور چین هستند! در حقیقت، تمام این محصولات در کشور چین، تحت عناوین سایر کشورها تولید می شوند. بنابراین دقت کنید اگر تصور می کنید که روی یک باتری که نام ساخت کره درج شده است، این باتری محصول کشور کره است و از کیفیت بالایی برخوردار است، سخت در اشتباه هستید.

نکته دومعدم رعایت قانون کپی رایت در کشور ایران

دومین عامل مهمی که در مورد باتری وجود دارد و به عنوان یک چالش مطرح است، عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران است. تردیدی نیست که تمام باتری های گوشی آیفون، سامسونگ و .. که در داخل کشور به فروش می رسند در حقیقت در شرکت اصلی سازنده تلفن همراه تولید نشده اند؛ این محصولات در شرکت های دیگری در سایر کشورها تولید و به ایران وارد می شوند. البته لازم است خطرنشان سازیم که قوانین کپی رایت هم دارای مزیت و هم دارای معایبی است.

مزیت عدم رعایت قانون کپی رایت در حذف هزینه های برندینگ محصولات در کشور خلاصه می شود. به طور مثال، هزینه نهایی تولید باتری با نام سامسونگ در یک شرکت متفرقه در مقایسه با هزینه همان باتری در شرکت سامسونگ، تقریباً به یک سوم کاهش پیدا می کند.اگه توجه کنید مثلا باتری سامسونگ گلکسی نوت 4 در سایت های معتبر جهانی چیزی حدود 24 دلار یعنی به پول خودمون خدود 300 هزار تومان می شود در صورتی که بهترین کیفیت باتری نوت4 در ایران حدود 150 هزار تومان به فروش می رسد البته یکی از معایبی که می توان در این قسمت به آن اشاره نمود این است که برخی از واردکنندگان باتری هنگام ثبت سفارش از شرکت اصلی، کیفیت پایین محصولات را انتخاب می کنند تا قیمت ها را تا حد ممکن کاهش دهند؛ این کار جز کاهش کیفیت باتری، نتیجه دیگری در بر ندارد.

نکته سومتوجه به ظرفیت باتری و IC استفاده شده در ساخت باتری

باتری ها معمولاً از دو قسمت اصلی با نام های IC و سل تشکیل شده اند. قسمت اصلی باتری، سوکت سر باتری است که به بخش IC متصل می شود؛ این قسمت وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را بر عهده دارد. هرچه کیفیت IC بالاتر باشد، سل های باتری، دیرتر از کار می افتند؛ به عبارت دیگر، باتری در این وضعیت می تواند تا مدت زمان بیشتری کار کند، سلول های باتری سالم بمانند و از یکدیگر باز نشوند.

عامل دیگری که در مورد باتری های تلفن همراه اهمیت دارند، ظرفیت واقعی باتری ها است. به طور مثال، یک باتری سامسونگ گلکسی نوت 4 که دارای ظرفیت 3220 میلی آمپر است، طبق درخواست مشتری، با ظرفیت 2000 میلی آمپر سفارش داده می شود؛ این کار، کیفیت باتری را به شدت کاهش می دهد. متأسفانه برخی از واردکنندگان موبایل برای هزینه های کمتر، دست به این کار می زنند. به این ترتیب، باتری با ظرفیت پایین تر به جای همان باتری اورجینال به بازار عرضه می گردد.

توجه کنید:

همواره دقت داشته باشید که هرگز فردی نمی تواند ادعا کند که از روی ظاهر یک باتری می تواند دقیقاً اعلام کند کیفیت باتری چقدر است.

در این قسمت قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که بتوانند راهنمای مؤثری برای خرید باتری باکیفیت باشند. از شما دعوت می کنیم به این نکات توجه کنید:

*باتری های آیفون:

پس از تولید گوشی های موبایل آیفون IOS 11/3، قابلیت جدید تحت عنوان Battery Health به قسمت تنظیمات گوشی اضافه شده است. نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

با استفاده از این قابلیت می توانید میزان سل های سالم موجود در باتری گوشی را که با نام Capacity  نمایش داده می شود مشاهده کنید. این عدد باید معادل 100 باشد. این قسمت به مرور زمان دچار استهلاک شده و تا میزان 90 تا 80 درصد کاهش پیدا می کند؛ به این مفهوم که سل های باتری در اثر کار کردن، به تدریج کم شده و از بین می روند.

سوال مهمی که در این قسمت مطرح می شود این است که آیا با تعویض باتری، این مقدار به عدد 100 باز می گردد؟ اگر شما به تازگی باتری آیفون را تعویض کرده اید و در این قسمت، عددی مشاهده نمی کنید یا عدد 100 وجود ندارد و یا عدد 80 درصد را در این قسمت می بینید، متوجه باشید که این باتری کیفیت پایینی دارد. به این روش می توانید به کیفیت باتری آیفون که خریداری کرده اید پی ببرید. به این تصاویر دقت کنید:

این تصویر، یک نمای کلی از نمونه باتری با کیفیت عالی را نشان می دهد؛ عدد 100 را می توانید به وضوح در عکس مشاهده کنید.

عامل دیگری که در مورد باتری های گوشی موبایل، باتری سامسونگ، ال جی، هواوی یا سایر تلفن های همراه اهمیت دارد، ظرفیت باتری و نوع سل آن است. به این نکته توجه داشته باشید که در ساخت باتری از ظرفیت واقعی باتری و IC با کیفیت بالا استفاده شده است یا خیر؟!

یکی از بهترین سل هایی که در ساخت باتری سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، سل سامسونگ Samsung SDI است. این سل، در حال حاضر از بهترین سل های سامسونگ به شمار می رود. در تصویر زیر می توانید نمونه روی بدنه باتری سامسونگ را مشاهده کنید:

با توجه به مطالبی که در فوق بیان شدند، تأکید می کنیم هیچ  راهکار قطعی وجود ندارد که بتوان فهمید یک باتری موبایل چه کیفیتی دارد. بهترین روش برای خرید باتری اصلی، استفاده از خدمات یک مرکز معتبر فروش باتری است که دارای خدمات گارانتی محصول و امکان بازگشت کالای معیوب تا حداقل 6 ماه باشد.

باتری های که در فروشگاه مرکز باتری موجود است یا از سل Samsung SDI یا سل LD  و سل های معتبر و باکیفیت هستند

باتری های با نام باتری های تقویت شده و سرکارتن به سفارش مرکز باتری در شرکت کوفنگ تولید شده اند که در سایت موجود می باشد که فوق العاده با کیفیت هستند که کارایی باتری به طور چشم گیری در این مدل ها افزایش یافته اند



:: بازدید از این مطلب : 1271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 14 آبان 1398
.

کارگیک ، یک سایت ایرانی مفید در زمینه خودرو

اگر به حوزه های فنی بخصوص خودرو علاقه مند باشید حتماً تاکنون نام کارگیک (CarGeek.ir) را شنیده اید. کارگیک یک وب سایت و رسانه اینترنتی ایرانی است که اقدام به انتشار رایگان و عمومی انواع آموزش و راهنماهای تعمیرات خودرو بصورت فیلم و PDF و مقاله می کند و مرجع آموزش مکانیک و برق خودرو در ایران است. وب سایت های آموزشی و مفید ایرانی کم نیستند اما کارگیک اولین وب سایتی بود که از حدود 5سال قبل دسترسی به اطلاعات تخصصی آموزشی در زمینه های فنی خودرو را بدون نیاز به هرگونه ثبت نام یا ثبت مشخصات و بصورت رایگان و مستقیم فراهم کرد.

مخاطبان کارگیک، تعمیرکاران، دانشجویان و اساتید، دانش آموزان و هنرجوهای فنی و حرفه ای و کار و دانش ، قطعه سازان و تولیدکنندگان و مالکان خودرو علاقه مند به جزئیات فنی و تعمیرات خودرو خود هستند.

هزاران صفحه مقالات و مستندات فنی خودروها، صدها ساعت فیلم آموزشی در زمینه تعمیرات ، ویدیوهای جذاب و دیدنی دنیای خودرو ، مباحث مربوط به تقویت و تیونینگ و مطالب مربوط به نقد و بررسی خودروها از جمله محتوی هستند که روی کارگیک بصورت رایگان و مستقیم در اختیار بازدیدکنندگان است.

بجز مقالات و راهنماها و PDF ها، بخش ویدیویی کارگیک نیز بسیار فعال است و از انواع ویدیوهای کوتاه آموزشی تا کلاس ها و دوره های آموزشی جامع ضبط شده روی آن پیدا می شود. ویدیوهای کارگیک در آپارات حدود 20 میلیون بازدید داشته اند که از بسیاری از رسانه های اینترنتی که ویدیو محور و در حقیقت شو اینترنتی هستند نیز بیشتر است.ویدیوهایی که روی کارگیک منتشر می شوند شامل ویدیوهای رسمی آموزشی شرکت ها مثل ایساکو و سایپایدک و ویدیوهای ضبط شده توسط تعمیرکاران و ویدیوهای آموزشی برگزیده و موضوعی و ویدیوهای جمع آوری شده از اینترنت هستند.

بخش های دیگری مثل آزمون آزمایشی آنلاین ، استعلام روزانه قیمت ها ، لیست تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوازم یدکی خودرو و ... نیز روی کارگیک وجود دارند که درحال توسعه هستند و هنوز در محوریت فعالیت این رسانه قرار نگرفته اند.

کارگیک بعنوان یک شبکه اطلاع رسانی و آشنایی برای فعالین این حوزه نیز عمل می کند.فعالین مرتبط با حوزه فنی خودرو در بخش آگهی های کارگیک یا گروه بحث و تبادل نظر کارگیک در شبکه های اجتماعی می توانند بصورت رایگان آگهی خدمات و محصولات خود را ثبت کنند و به اطلاع دیگران برسانند. علاوه بر این دوره های آموزشی ، همایش ها ، سمپوزیوم ها ، اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه هم بصورت روزانه در کانال کارگیک در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شوند.

حدود 5 سال پیش که هنوز کارگیک در فضای اینترنتی ایران نبود برای تهیه این فایل ها و فیلم ها باید اولاً به این حوزه آشنا بودید تا بدانید از کجا تهیه کنید ، ثانیاً باید قیمت گزافی برای آن ها می پرداختید و ثالثاً خیلی ها برای اینکه کلاس های آموزشی یا تعمیرگاهشان همیشه پرباشد این اطلاعات را مثل اطلاعات محرمانه مخفی می کردند و در اختیار حتی هنرجویان و دانشجویان دوره های مکانیک و برق خودرو قرار نمی دادند.

این رسانه و مسئولین آن البته در این چندسال تنش های زیادی را بابت این انحصار شکنی متقبل شده اند اما بقول مدیر کارگیک : "از هنر ما همین بس که استاد دانشگاهی که آشنایی اولیه ما با وی چندسال پیش درخصوص شکایت از انتشار یکی از جزوات بود امروز بهترین فیلم های آموزشی را تهیه می کند و در اختیار ما قرار می دهد تا بصورت رایگان و عمومی منتشر کنیم."

وجود سایت هایی مثل کارگیک در حوزه های مختلف می تواند عطش علاقه مندان به جزئیات و مسائل فنی را به مسیر درست هدایت کند و فرهنگ به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش را اشاعه دهد.باید یادآور شد اگر یکی از بسیاری مجلات اینترنتی که به ترجمه و انتشار اخبار در این حوزه می پردازند روزی قطع شوند، معمولاً مخاطبین اخبار و جریانات را در سایت و رسانه ای دیگر پیگیری می کنند و معمولاً اخلالی برای کاربران آن ها ایجاد نمی شود و بقول معروف کسی چیزی از دست نداده است، اما سایت هایی مثل کارگیک مرجع و الهام بخش بسیاری از تعمیرکاران و دانشجویان و هنرجویان واساتید برای امورتخصصی روزمره خود هستند و موقعیتی یکتا در بین مخاطبین خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 1259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 14 آبان 1398
.

پتریزو معتبرترین مجموعه فروش بچه گربه های اصیل در تهران

تیم ما با سابقه طولانی در فروش گربه های اصیل این افتخار را دارد که با مجموعه ای قوی تر از قبل در محدوده سهادت آباد در خدمت شما باشد

فروش بچه گربه های اصیل و کمیاب در انواع نژاد ها: پرشین کت ، هیمالین، گربه اسکاتیش فولد، بریتیش، رگدال، سیامی، بنگال و غیره در تمام رنگ ها: سفید چشم آبی، نارنجی، گارفیلد، کرم، نسکافه ای، بلو، مشکی، بای کالر، کالیکو، خاکستری، گلد، سیلور و غیره

در محیطی کاملا بهداشتی و طبق استاندارد جهانی زیر نظر پزشک متخصص

صدور رایگان شناسنامه مخصوص حیوان با نام شما

تمام گربه ها واکسینه شده و در سلامت کامل میباشند

گارانتی و تضمین سلامتی حیوان بعد از تحویل

دارای گواهینامه WCF

از سازمان جهانی گربه ها از کشور آلمان

وب سایت:

تلفن تماس: 09124448229

تلفن ثابت: 02126742769

ارسال هوایی و زمینی به تمام نقاط ایران

مشاوره رایگان قبل از خرید

بازدید هر روز ساعت 2:30 ظهر تا 10 شب

مجموعه پتریزو، فروش، خدمات، پت شاپ آنلاین

پتریزو معتبرترین و بزرگترین مجموعه خدمات، فروش حیوانات خانگی و انواع لوازم حیوانات خانگی در ایران سعی دارد تجربه لذت بخش و آسانی را برای شما در خدمات اینترنتی فراهم کند. ما همواره سعی میکنیم در زمینه نیازمندی ها و حمایت از حیوانات به روز باشیم و آگاهی اجتماعی در نگهداری و حمایت از آنها را بالا ببریم. در وب سایت ما شما مجموعه ای از خدمات مختلف از قبیل فروش غذا و لوازم حیوانات خانگی، فرش گربه ، فروش حیوانات خانگی، آرایشگاه و آتلیه عکاسی و مطالب آموزشی را خواهید داشت. امیدواریم ما را در این امر یاری رسانید.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 14 آبان 1398
.

مشاوره پایان نامه ارشد

مشاوره پایان نامه ارشد :  تحقیقات دانشگاهی بخصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی نقطه اتصال دانشگاه با صنعت و نیازهای واقعی جامعه بوده و تاکنون بسیاری مشکلات به کمک آن رفع شده است.

اما آنچه اهمیت دارد نیازسنجی آموزشی است. منظور این است که هر دانشجو قبل از شروع پژوهش خود بداند که پژوهش او قرار است به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و  چه اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

یک نمونه از این مهم را برای شما روشن‌تر می‌کنیم. برای مثال یک کسب‌وکار نوپای ایرانی رو فرض کنید که می‌خواهد محصول یا خدمت جدیدی را ارائه کند. به هر حال شروع این کسب و کار نیازمند هزینه مالی و زمانی کافی است. اما اگر قبل از شروع تخمینی نسبت به نگرش و نیازهای مشتریان نداشته باشد چگونه می‌تواند محصول یا خدمتی متناسب با نیاز آنها ارائه کند؟ این موضوع به‌راحتی توسط یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری رشته مدیریت بازاریابی به خوبی و کاملاً علمی پیاده‌سازی شود. این موضوع برای کلیه رشته‌های دانشگاهی نیز صادق است.

اما متأسفانه امروزه اهمیت پژوهش‌های دانشگاهی به قدری کم شده است که دانشجویان در تلاش برای صرفاً گرفتن یک نمره مناسب هستند نه اثر بسیار ارزشمندی که می‌توانند ایجاد کنند. شاید یکی از علت‌های آن نداشتن تجربه‌های کافی آنان در نیازهای دنیای واقعی و یا حتی دانش کم در تحلیل‌های داده‌های دنیای واقعی. این موضوع باعث شده انجام پایان نامه ارشد یا حتی دکتری برای آنان بسیار دشوار به نظر برسد. ما توصیه‌ای خاص به شما داریم!!!

 

انجام پایان نامه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی یک دانشجو در دوران تحصیل است که با توجه به مقطع تحصیلی بدون شک می‌تواند سختی‌ها و در مقابل دستاوردهای متفاوتی به همراه داشته باشد. اما آنچه اهمیت دارد جهت‌گیری پژوهشی مناسب دانشجویان برای رفع یکی از مشکلات جامعه است. برای مثال نتیجه نگارش دقیق و علمی یک پایان نامه بخصوص در مقطع ارشد و دکتری می‌تواند منجر به افزایش بهره‌وری یک سازمان، بهبود یک روش درمانی جدید، ایجاد یک محصول و  باشد.

به همین منظور مهم‌ترین هدفی که در ایزی تز آن را با جدیت در راستای کار خود قرار داده است، آموزش و مشاوره اصولی بر پایه ارزیابی سطح توانایی دانشجویان است. این آموزش برای دانشجویان ارشد در جهت کسب نمره‌ی عالی همراه با کسب تخصص موردنیاز بسیار ارزشمند بوده تا بتوانند در دیگر عرصه‌های پژوهشی کاملاً مستقل و فعال‌تر عمل کنند. آموزش و مشاوره‌های ارائه شده در این مرکز به صورت تصویری و با بهره‌مندی از قلم نوری است. همچنین در حین تدریس استاد دانشجو می‌تواند سؤالات خود را به صورت متنی مطرح کند.

دپارتمان مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد سایت" پایان نامه من " :

با تیم تخصصی و کادر مدیریتی مجرب آماده ارائه انواع مشاوره برای پایان نامه های در تمام رشته های دانشگاهی در ایران می باشد.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 13 آبان 1398
.

نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید

شبکه نمایش خانگی کم کم جای خود را در بین مردم باز می‌کند و علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌هایی که در این مدل عرضه می‌شوند روز به روز افزوده می‌شود و ما استقبال فوق‌العاده مخاطبان را در سریالی هم‌چون هیولا شاهد بودیم، یکی دیگر از ساخته‌های طنز مهران مدیری که طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد مدیری روند خوب خود را درشبکه نمایش خانگی ادامه دهد و پس از این سریال دست به کار ساخت مجموعه‌ای

 

شب نشینی برنامه‌ای گفت و گو محور با حضور چهره‌های مشهور از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده است که قالبی بسیار شبیه به برنامه‌ی دورهمی دارد که پیش از این مهران مدیری به عنوان تهیه‌کننده و مجری در شبکه نسیم آن را به نمایش درآورده بود تا جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلوزیونی در چند سال اخیر باشد.
هرچند که شب‌نشینی با حاشیه‌هایی روبه‌رو شد اما اولین تریلر آن منتشر که حضور پیمان قاسم‌خانی را به عنوان مهمان نشان می‌داد و تعداد زیادی تماشاچی هم در حال تماشای این برنامه بودند.
همین فضای پر مخاطب در شبکه نمایش خانگی باعث شده افرادی که در این زمینه تجربه دارند هم‌چنان به ساخت فیلم علاقه نشان دهند و در کنار مهران مدیری که سابقه ساخت چندین سریال از قهوه تلخ گرفته تا هیولا را دارد منوچهر هادی نیز پس از ساخت سریال عاشقانه مجدداً کار ساخت سریالی را شروع کند که به عنوان اسپین آف این مجموعه معرفی شده است.
اسپین آف سریال عاشقانه با نام سریال دل تایم سیتی به زودی برای نمایش آمده می‌شود و در حال حاظر بخش زیادی از فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و در آن بازیگرانی هم‌چون «حامد بهداد»، «سعید راد»، «هومن سیدی»، «افسانه بایگان»، «مهدی کوشکی»، «بیژن امکانیان»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «نسرین مقانلو»، «کوروش تهامی»، «یکتا ناصر» و «ساره بیات» حضور دارند که تعدادی از آن‌ها بازیگران اصلی سریال عاشقانه هستند.
اما در حال حاظر تنها سریالی که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است سریال مانکن است سریالی که اتفاقاً آن هم با استقبال زیادی روبه‌رو شده است این مجموعه با بازی بازیگران مطرحی از جمله محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, فرزاد فرزین, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, لیندا کیانی, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدنی, پانته آ کی قبادی, بهزاد محسنی, بهزاد خلج, رضا توکلی, همایون ارشادی, شبنم قلی خانی, عارفه معماریان در آن حضور دارند.
حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی فیلم مانکن در سریال‌های محبوب بسیاری هم‌چون «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» حضور داشته است..
بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده سریال مانکن است..
موضوع سریال مانکن به نابرابری اقتصادی اشاره دارد و افراد توانمند جامعه را با سطح‌های پایین‌تر مقایسه می‌کند و در ژانر درام-عاشقانه تهیه شده است..
داستان منتشر شده برای این سریال می‌گوید همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.

افشای رازهای شیک پوشی در وب سایت سرزمین شیک پوشان

همواره یکی از دغدغه ها برای خانم ها انتخاب لباس شیک و در خور شأن شخصیت آنهاست. به قول طراح معروف "مارک جیکوبز" :

برای من، نوع پوشش بیانگر درون من است. راز و رمزهای زیادی پشت شیوه پوشش شما و شخصیت شما وجود دارد.

و یا به قول "ریچل زویی":

استایل و سبک پوشش شما چیزی است که شما را معرفی می‌کند قبل از آن که خودتان، خودتان را معرفی کنید.

چه لباسی بخرم، چه مدلی و چه رنگی؟

اهمیت انتخاب لباس مناسب بر کسی پوشیده نیست، اما همواره یکی از سخترین کارها بوده و سوالات زیادی را به وجود می آورد:

  • چه رنگی رو با چه رنگی ست کنم؟
  • چیکار کنم که در نگاه اول شیک و جذاب به نظر بیام؟
  • برای مهمانی و مجالس چی بپوشم؟
  • من که قدم کوتاهه چه لباسی انتخاب کنم که بلند قدتر نشون بدم؟
  • لباس مناسب برای افراد لاغر و چاق چیه؟

این ها سوالاتی هست که مخصوصا در بین خانم ها برای انتخاب لباس زنانه به وجود می آید.

انتخاب لباس با کیفیت

به قول "ویوین وست وود":

کم بخر؛ اما با کیفیت بخر.

کیفیت و مرغوبی کالاهای ترک برای کسی پوشیده نیست و لباس زنانه هم از این قائده مستثنا نیست.

لباس مثل یک وعده غذای لذیذ است،؛ همانند یک فیلم و  یک موسیقی خوب. اگه کیفیت لازم را نداشته باشد خیلی زود از چشم و دل می افتد و کنار زده می شود.

پس همیشه باید اطمینان پیداکنیم لباسی که می خریم جنس اصل و کیفیت مرغوبی داشته باشد.

گرانترین ها همیشه بهترین نیستند

بدون شک بسیاری از خانم های ایرانی به دنبال خرید لباس زنانه اصل ترک هستند اما نه بر هر قیمتی!

باید این واقعیت را به خوبی بدانیم که گرانترین ها همیشه بهترین نیستند.

در دنیای رقابت امروزی بسیاری از شرکت ها و برندها جنس های مرغوب و اصل را با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار می کنند.

خوشا به حال کسی که این برندها و اجناس را به خوبی تشخیص دهد و از آنها خرید کند.

از بهترین ها خرید کنید

بهترین یعنی ارائه جنس اصل و مرغوب در انواع مدل و رنگ و اندازه با قیمتی مناسب.

یکی از این بهترین ها فروشگاه اینترنتی ریتزی لند است. ریتزی لند به معنای سرزمین شیک پوشان.

در فروشگاه اینترنتی ریتزی لند  می توانید خرید انواع بلوز  زنانه مجلسی و آستین دار، بلوز لمه، شومیز، تونیک  و انواع لباس زمستانی و شلوار زنانه  و مانتوهای اصلی در رنگ ها و اندازه های مختلف را با قیمت مناسب انجام دهید.

به جزء محصولات با کیفیت وب سایت ریتزی لند راهنمای جامعی در مورد انتخاب پوشش مناسب و شیک و ست کردن انواع رنگ لباس را به خانم ها ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 1126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.

کتاب یا فیلم آموزشی، کداميك بهتر است؟

ابزارهای آموزشی ابزارهای فیزیکی یا نرم افزاری هستند که برای ارائه محتوای آموزشی و در جهت آموزش به فراگیر مورد استفاده قرار می گیرند.

كتاب يكي از سنتي ترين ابزارهاي يادگيري و آموزش است كه امروزه با بالا رفتن هزينه هاي چاپ و كاغذ قيمت آن بطور چشمگيري افزايش يافته است ولي همچنان عده اي معتقدند كتاب كاغذي هنوز جايگاه اصلي  را در روند و توسعه آموزش داراست.

در سالهاي اخير نرم افزارهاي تخصصي پيشرفتهاي چشمگيري داشته اند و بطور مستمر بروزرساني شده و هر روز شاهد تغييرات و نوآوريهايي در آنها هستیم و متخصصان هر رشته با بكارگيري آنها مي توانند آنچه در ذهن مي پندارند را عملي نمايند، از اينرو براي متخصصان و دانشجويان علوم مختلف فراگیری روش کار با نرم افزارها  و  بروزرساني دانش خود  در این زمینه و بكارگيري آن در پروژه هاي كاري واجب و حیاتی به نظر میرسد.

از طرفی يادگيري سريع و جامع هريك از نرم افزارها بصورت كاربردي و دقيق در زماني كوتاه از طريق كتاب بسیار مشكل و زمان بر است واز طرف دیگر فراگيري از طريق كلاسهاي آموزشي بجز پرداخت هزينه هاي گزاف نيازمند صرف زمان بسيار نیز بوده و  در عين حال خسته كننده  خواهد بود. پس راه حل چيست؟ چطور مي توانيم دانش خود در رابطه با يك نرم افزار را ارتقاء داده و به رموز مولفه هاي جديد آن دست پيدا كنيم؟ چطورمي توانيم با صرف كمترين هزينه و دركوتاه ترين زمان  چگونگی کار با يك نرم افزار را ياد بگيريم؟ چطور مي توانيم عناوين جديد نرم افزارها را سريع، جامع و دقيق فرا گيريم و يا بهتر است بپرسيم چطور مي توانيم سريع، آسان و ارزان متخصص يك نرم افزار شويم؟ پاســخ تمام اين سوالات استفاده از فیلم آموزشی است.

فیلم آموزشی عبارت از فیلمی است که هدف اصلی آن آموزش به افراد و انتقال دانش است و از آن به عنوان یکی از شیوه های تدریس نام برده می شود.

 انتقال مفاهیم آموزشی با استفاده از فیلم، آسان، سریع و ارزان است چون عواطف و هیجانات را می توان از طریق فیلم به راحتی انتقال داد. به عبارتي ديگر از طريق فيلم آموزشي مي توان با استفاده از روشهای يادگيري ديداري و شنيداري مفاهيم را به فراگير انتقال داد.

 فیلم آموزشی از دهه 1980 رواج یافت و از سال 1995 با پیشرفت های کامپیوتر و فن آوری دیجیتال از جمله اینترنت، استفاده از فیلم آموزشی برای آموزش رواج بیشتری یافت. امروزه بسیاری از فیلم های آموزشی در چند سری تهیه می شود ودر آنها به بحث پیرامون یک موضوع خاص می پردازد. از فواید استفاده از فیلم آموزشی می توان به تقویت حافظه در یادآوری، تسهیل در یادگیری و حل مسئله، افزایش انگیزه یادگیری، صرفه جویی در زمان و هزینه، یادگیری سریع و آسان  و ارتقاء یادگیری اشاره کرد.

گروه آموزشی داتیس یکی از ناشران دیجیتال در حوزه تولید فیلم آموزشی  در زمینه های مهندسی کامپیوتر، برنامه نویسی و وب، عمران و معماری، مکانیک و تاسیسات، برق و الکترونیک، صنایع، شیمی و صنایع پتروشیمی، نقشه برداری، مدیریت و حسابداری، آمار، گرافیک و طراحی، میکس و مونتاژ ویدیویی و صوتی، طراحی دکوراسیون داخلی یا عمومی و ...است.

  نرم افزارهای آموزشی داتیس سعی برآن دارد تا شما دانشجویان، متخصصان و کاربران گرامی را در یادگیری نرم افزارهای جدید با شعار "آسان، سریع، ارزان بیاموزیم" یاری رساند.

جهت مشاهده عناوین آموزشی داتیس،آشنایی با سرفصـــلهای آموزشی و نمونه فیلمهای آموزشـــی رایگان، خرید و دانلود فیلم آموزشی با تخفیف ویژه 40 درصدی، شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی داتیس دعوت می نماییم.

تمامی محصولات به همراه فیلم آموزش نصب نرم افزار، فایل مثالهای آموزش داده شده و لینــک دانلود نرم افزار ارائه می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.

تبلیغات الماس ارائه دهنده خدمات تندیس، بج سینه و تابلو چلنیوم

تبلیغاتی الماس با توکل به خداوند متعال و با اتکا به تخصص و تجربه کارشناسان خود با هدف ارایه خدمات نوین در صنعت تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده است. استراتژی مجموعه به شکلی برنامه ریزی شده که دامنه فعالیت های گروه در کلیه گرایش های مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی وسعت یابد تا نه تنها به عنوان مشاوری کارآمد و امین، بلکه به عنوان مجموعه ای پر توان و مطمئن در خدمت سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای آنلاین، این مرز و بوم باشد.

تندیس: تندیس پلکسی گلاس – تندیس چوبی – تندیس فلزی

تابلو چنلیوم و استیل میرور :

تابلو چلنیوم رنگی

تابلو چلنیوم الماسه

تابلو چلنیوم لبه طلایی

تابلو چلنیوم لبه پانچ

تابلو چلنیوم لبه نقره ای

تابلو چلنیوم دوبل

بج سینه :

بج سینه فلزی ( برنج و سرب)

بج سینه غیر فلزی (پلکسی ، مولتی استایل و ... )

مهر :

مهر ژلاتینی (پلیمر با دستگاه لیزر) – مهر برجسته – مهر لیزری – مهر نوری

دستگاه مهر: مهر شاینی ، مهر کلوپ ، مهر مهر ترودات ، مهر سانی ، مهر سرداس ، مهر تراکس

چاپ افست و طراحی : طراحی لوگو و اوراق اداری از جمله کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، سربرگ ، پاکت نامه ، کارت پرسنلی ، فاکتور ، کارتون و …

لوح تقدیر : لوح تقدیر قاب جیر – لوح تقدیر چوبی – لوح تقدیر فلزی

تابلو راهنمای طبقات : تابلوراهنما طبقات چوبی – تابلوراهنما طبقات فلزی – تابلوراهنما طبقات پلکسی گلاس

چاپ بنر و فلکسی : بنر – فلکسی – مش

پلاک : پلاک استیل – پلاک مولتی استایل – پلاک چوبی – پلاک ترکیبی

چاپ دیجیتال : اوراق اداری – پرینت – اسکن – اعلامیه ترحیم و …

برش لیزر : برش انواع پلکسی گلاس تا عرض ۲۰ میلیمتر ، برش چوب ۳ میل ، برش ماکت ، حکاکی

برای دیدن نمونه کارهای ما کلیک کنید : http://achap.ir/gallery-4-cols/

اطلاعات تماس

ایران ، البرز ، کرج ، میدان شهدا ، خیابان مظاهری ، پایینتر از بانک سینا ، پلاک ۱۴۸

almasdesign91@yahoo.com

09122777152



:: بازدید از این مطلب : 4715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی