دانشگاه UPM ( پوترا ) مالزی

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانشگاه UPM ( پوترا ) مالزی

 

دانشگاه پوترا مالزی با قدمتي هفتاد ساله هم سن و سال دانشگاه تهران است. در سالهای اخير به تبع رشد چشمگير کشور مالزی پوترا سرمایه گزاری بالايي برای تحقيقات و تحصيلات تکميلي و پژوهش های کاربردی انجام داده و با نگاهی به فهرست دانشکده ها و مراکز تحقيقاتي و رشته های بسيار متنوع این دانشگاه متوجه گستردگي اين دانشگاه خواهيد شد.

پذيرش اين دانشگاه تنها در مقاطع تحصيلات تكميلي است و دهها دانشكده و صدها رشته تحصيلي گوناگون در اين دانشگاه موجود است و تدريس ميشود.

دانشجويان ايراني در حال تحصيل در اين دانشگاه حدود 1000 نفر مي باشند.

دوره كارشناسي ارشد در پوترا به دو صورت فقط گذراندن واحد هاي درسيو حالت دوم واحدهاي درسي و انجام پژوهش است . 

دوره هاي دكتري در دانشگاه پوترا تنها به يك طريق و آن هم با برگزاري كلاس هاي درس و گذراندن پايان نامه انجام مي پذيرد.

دانشجویان متقاضی ورود به این دانشگاه ملزم به داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل شش هستند. بنا براین این دانشگاه برای دانشجویانی که فاقد این مدرک هستند پیشنهاد نمیگردد.


نكته مهم : در صورتي كه مدرك شما ديپلم نظام جديد ، کاردانش یا فنی حرفه ای باشد و پيش دانشگاهي نداشته باشيد براي تحصيل در دوره هاي كارشناسي در مالزي ، حتما بايد دوره يكساله پيش دانشگاهي را بگذرانيد . اما در غير اينصورت مي توانيد مستقيما براي اخذ پذيرش دوره هاي سه ساله كارشناسي دانشگاه هاي مالزي اقدام كنيد .


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه UPM مالزی , دانشگاه پوترا مالزی , پذیرش از دانشگاه UPM مالزی , پذیرش از دانشگاه پوترا مالزی , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 خرداد 1394

دانشگاه MMU ( مالتی مدیا ) مالزی  


در سال 1996 تاسيس شد. به عنوان اولين دانشگاه خصوصي مورد تاييد دولت مالزي ، پهنه وسيعي از تخص ها را در مقاطع مختلف در حيطه هاي فناوري اطلاعات ، ارتباطات ، حقوق و مديريت ارائه مي نمايد.
این دانشگاه معتبر ترین دانشگاه مالزی در حوزه مدیریت؛ IT و MBA میباشد که تا مقطع دکترا مورد تایید وزارت علوم ایران است.
ورود به این دانشگاه را به متقاضیان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای IT, مدیریت و سه مقطع BBA, MBA و DBA توصیه می نماییم.
همیچنین رشته هایی از جمله مهندسی رباتیک؛ طراحی بازیهای کامپیوتر؛ انیمیشن و نرم افزار نیز از جمله شاخه های مناسب جهت متقاضیان مقطع کارشناسی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه MMU مالزی , پذیرش از دانشگاه MMU , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 20 ارديبهشت 1394

دانشگاه ليجندا مالزی

 

هریک از دوره های کارشناسی در لجندا تحت نظارت یکی از دو دانشگاه "University of East London" و "Coventry University" ارایه می شوند .

دوره های کارشناسی با مدرک دانشگاه East London انگلستان:

- کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک (B.Eng. Electrical & Electronic Engineering) در سه گرایش قدرت، کنترل و ارتباطات : سه سال
- کارشناسی مهندسی عمران (B.Eng. Civil Engineering) : سه سال
- کارشناسی حسابداری و امور مالی (BA. Accounting & Finance) : سه سال
- کارشناسی علوم تجارت (BA. Business Studies) : سه سال
- کارشناسی سیستم های اطلاعاتی بازرگانی (BSc. Business Information Systems) : سه سال
- کارشناسی مهندسی نرم افزار (BSc. Software Engineering) : سه سال

دوره های کارشناسی با مدرک دانشگاه Coventry انگلستان:

- کارشناسی مهندسی مکانیک (B.Eng. Mechanical Engineering) : سه سال
- کارشناسی مهندسی مکانیک – طراحی(B.Eng. Mechanical Engineering Design) : سه سال
- کارشناسی فن آوری معماری و طراحی (BSc. Architectural Design Technology) : سه سال
- کارشناسی مدیریت ساخت (BSc. Construction Management) : سه سال

شهریه شامل ( شهريه ثابت؛ واحد هاي درسي؛ بيمه؛ ويزا و خوابگاه )

پیش دانشگاهی: 21420 رینگیت مالزی
سال اول: 29620 رینگیت مالزی
سال دوم: 25420 رینگ مالزی
سال سوم یا بالاتر هر سال: 21420 رینگیت مالزی

كه در ابتداي هر سال تحصيلي دريافت ميشود. هر رينگيت در حدود 330 تومان مي باشد.

دوره پیش نیاز زبان انگلیسی نیز به صورت رایگان برگزار می شود.

اين دانشگاه به كليه دانشجويان خود خوابگاه خواهد داد. 

با توجه به اينكه هر ماه دوره هاي زبان اين دانشگاه ورودي جديدي را دارد لذا دانشجويان در هر زماني از سال ميتوانند جهت ورود به اين دانشگاه اقدام نمايند.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه لجندا مالزی , دانشگاه ليجندا مالزی , دانشگاه ليجندا , پذیرش از دانشگاه ليجندا مالزی , پذیرش از دانشگاه ليجندا , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 10 ارديبهشت 1394

دانشگاه UTM ( تکنولوژی ) مالزی  

 

دانشگاه تكنولوژي مالزی در ناحیه جنوبی این کشور واقع شده است و مقصدی مناسب برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی در شاخه های فنی ، مهندسی و تكنولوژيكي می باشد . بيش از 20  مركز پژوهشی در اين دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 9500 دانشجو در مقطع کارشناسی، 5000 دانشجوی غیر حضوری و 3000 دانشجوی تحصیلات تکمیلی، بافت و ساختار جمعیتی دانشگاه فن آوری مالزی را تشکیل می دهند. نزديک بودن دانشگاه به قطبهای صنعتي، فرصت خوبي را برای دانشجويان فني مهندسي بوجود مي آورد تا در دوران تحصیل بتوانند ارتباطی مفید و نزدیک با محیط حرفه ای آینده خود را تجربه نمایند . 

تاریخ تاسیس دانشگاه فناوری مالزی به سال 1930 بر ميگردد ؛زماني كه به عنوان يك مدرسه تكنيكي داير شد و بعدها در نوع خود (آموزش تكنولوژيكي) ممتاز شناخته شد و در سال 1946 به رتبه دانشكده ترفیع یافت. پس از دو دهه تبدیل به یک آکادمی فناوری و سپس در سال 1975 موفق به اخذ رتبه دانشگاه گردید.  نخست وزير پيشين اين كشور دكتر مهاتير محمد ايندانشگاه را به عنوان دانشگاه كاشف لقب داده است . UTM در سال 2002 تنديس MSC دريافت نمود .

این دانشگاه به دانشجویانی که مایلند در رشته های عمران؛ معماری؛ برق و کامپیوتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل نمایند پیشنهاد میگردد.

دانشجویانی که در ترم آخر هر مقطعی مشغل به تحصیل هستند و هنوز موفق به اخذ دانشنامه نشده اند و همچنین دانشجویانی که مشمول خدمت اند و پاسپورت ندارند نیز می توانند جهت اخذ پذیرش در دانشگاه تکنولوژی اقدام نمایند.

رتبه جهاني اين دانشگاه سه رقمي بوده و در سال 2010 از نظر شاخص Scholar رتبه 80 را در جهان كسب نموده و در مالزي نيز رتبه اول را داراست.

شهريه هاي اين دانشگاه به علت دولتي بودن بسيار پايين است و حدودا هر ترم بين يك تا دو ميليون تومان مي باشد.

اين دانشگاه به كليه دانشجويان خود خوابگاه ارائه ميكند و براي دانشجويان متاهل نيز خوابگاه هاي ويژه اي را پيش بيني نموده.

در صورتي كه هنگام ورود به اين دانشگاه دانشجو در آزمون ورودي زبان قبول نشود دانشگاه به وي مرخصي خواهد داد تا با شركت در كلاسها كالج سطح زبان خود را به حد ايده آل برساند.

از جمله رشته هاي اين دانشگاه مي توان به عناوين زير اشاره كرد:

- مهندسي مكانيك ( كليه گرايش ها )
- مهندسي برق ( كليه گرايش ها )
- مهندسي معماري ( كليه گرايش ها )
- مهندسي عمران ( كليه گرايش ها )
- مهندسي شيمي و نفت ( كليه گرايش ها )
- مهندسي كامپيوتر و آي تي ( كليه گرايش ها )
- MBA 
( كليه گرايش ها )
- شيمي
- فيزيك
- بيولوژي
- رياضي
- مديريت
- تجارت
- علوم زمين



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه UTM , دانشگاه UTM مالزی , پزیرش از دانشگاه UTM , پذیرش از دانشگاه UTM مالزی , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2073
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 14 اسفند 1393

 

رتبه‌بندی حرفه ای دانشگاه های دنیا

 

 

در مقایسه با رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌های دنیا، رتبه‌بندی حرفه‌ای دانشگاه‌های دنیا نخست در سال ۲۰۰۷ توسط مدرسهٔ عالی ملی معدن پاریس بنیان گذاشته شد که به اندازه‌گیری کارایی هر دانشگاه در اصول حرفه‌ای می‌پردازد. شاخص اصلی این رتبه‌بندی تعداد مدیران اجرایی ارشد در میان ۵۰۰ شرکت مطرح دنیاست (از لحظ سودآوری) که بر اساس دانشگاهی که آنان درس خوانده‌اند محاسبه می‌شود. رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌های دنیا و رتبه‌بندی حرفه‌ای دانشگاه‌های دنیا می‌توانند مکمل یکدیگر در نظر گرفته شوند چرا که به ترتیب قابلیت دانشگاه‌ها را در زمینهٔ آموزشی و در زمینهٔ سودآوری اقتصادی نشان می‌دهد.

 

 

دانشگاهکشوررتبه کلی جهانی
در سال ۲۰۰۹
دانشگاه توکیو ژاپن ۱
دانشگاه هاروارد آمریکا ۲
دانشگاه استنفورد آمریکا ۳
دانشگاه واسدا ژاپن ۴
دانشگاه ملی سئول کره جنوبی ۵
هاش ا سه فرانسه ۶
دانشگاه دوک آمریکا ۷
دانشگاه آکسفورد انگلیس ۷
دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا ۷
دانشگاه انا فرانسه ۱۰


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا , اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش , اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههاي استراليا , اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزیلند , اخذ پذیرش از دانشگاههای ترکیه , اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش از دانشگاه های نروژ , ,
:: برچسب‌ها: رتبه‌بندی حرفه ای دانشگاه های دنیا , رتبه‌ بندی دانشگاه های دنیا , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های نروژ , اخذ پذیرش از دانشگاههای ترکیه , اخذ پذيرش از دانشگاههای استراليا , اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا , اخذ پذیرش از دانشگاههای فرانسه , اخذ پذیرش از دانشگاههای ایتالیا , اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش از دانشگاههای ارمنستان , اخذ پذیرش از دانشگاههای مجارستان , اخذ پذیرش از دانشگاههای قبرس , اخذ پذیرش از دانشگاههای دبی , اخذ پذیرش از دانشگاههای دوبی , اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزیلند , اخذ پذیرش از دانشگاههای سوئد , اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش , اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای فیلیپین , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های نروژ , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ترکیه , اخذ پذيرش تحصیلی از دانشگاههاي استراليا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای فرانسه , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ایتالیا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ارمنستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مجارستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای قبرس , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای دبی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای دوبی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های نیوزیلند , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای سوئد , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای آلمان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای اتریش , اخذ پذیرش تحصیلی فیلیپین , اخذ پذیرش تحصیلی نروژ , اخذ پذیرش تحصیلی ترکیه , اخذ پذيرش تحصیلی استراليا , اخذ پذیرش تحصیلی کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی فرانسه , اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی ارمنستان , اخذ پذیرش تحصیلی مجارستان , اخذ پذیرش تحصیلی قبرس , اخذ پذیرش تحصیلی دبی , اخذ پذیرش تحصیلی دوبی , اخذ پذیرش تحصیلی نیوزیلند , اخذ پذیرش تحصیلی سوئد , اخذ پذیرش تحصیلی آلمان, اخذ پذیرش تحصیلی اتریش , ,
:: بازدید از این مطلب : 2239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 15 فروردين 1394

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور مالزی

 

راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر خارجي ، تحصيل در خارج و نگارش CV +مشاوره رايگان ( براي اولين بار در كشور )
راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی در مدت زمان بسيار كوتاه با كمترين هزينه

مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشور مالزی و اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی به صورت CD 

 این سی دی شامل:
 نحوه  اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی
راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غير دولتی  كشور مالزی
راهنمای تحصيل در مقطع  كارشناسی در دانشگاه های مالزی و اخذ بورس تحصيلي
راهنماي تحصيل در مقطع  كارشناسي ارشد در دانشگاه هاي مالزي و شرايط اخذ بورس
تحصيل در دوره هاي دكتري حرفه اي و دكتري تخصصي  در دانشگاه هاي مالزي و فرصتهاي مطالعاتي و پژوهشي
راهنمای اخذ پذيرش از موسسات معتبر آموزش زبان كشور مالزي
راهنمای ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس 
همراهي با شما از بدو ورود به مالزي تا اسكان دائم 
راهنمای اخذ پذيرش تحصيلي در دانشگاههاي معتبر در كليه مقاطع تحصيلي در رشته‌هاي مهندسـي و علـــوم انسانـي حتي دكترا 
راهنمای اخذ پذيرش تحصيلي در رشته‌هاي گروه علـــوم پزشـكي و دندانپزشكي 
راهنمای پروسه اخذ پذيرش نيز توسط نماينده ويژه در كشور مربوطه پيگيری میشود 
راهنمایی پذيرش برای متقاضيانی كه پاسپورت ندارند

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 6 بهمن 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی