سنگبری

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سنگبری

 

1- دستگاه سنگبری سرامیک بر پرتابل:

 

 

دستگاه های سرامیک بر عمدتا در طول برش های 1.5 متر به پایین و برای سرامیک های اسلب 2 متری استفاده میشوند و همانند دستگاه های سنگبری هستند با این تفاوت که برای برش سرامیک باید از صفحه برش های باکیفیت (غیر چینی) استفاده شود تا عمر طولانی تری داشته باشند.

دستگاه های برش سنگ و سرامیک پرتابل در طول برش های مختلف عرضه میشوند که عبارتند از 65 سانت برش – 85 سانت برش – 100 سانت برش – 125 سانت برش – 150 سانت برش – 180 سانت برش – 200 برش – 260 برش که همه ی اندازه ها بر حسب برش مفید میباشد.

البته لازم به ذکر است که دستگاه هایی که طول برش کمتر از 150 سانت دارند به صورت شفت های کروم استیل ساخته میشوند که از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هست و دستگاه های 150 سانت تا 260 سانت به صورت لینیرگاید هستند که عبارت لینیرگاید به معنی وجود ریل و بلبرینگ هایی با دقت بالا و عمر طولانی و همچنین دقت برش در طول های بیشتر (که شفت های کروم استیل خمش در انها ایجاد میشود) را دارند.

موتور دستگاه های پرتابل عمدتا 3 اسب بخار معادل 2200 وات میباشند که سرعت گردشی معادل 2800 دور را برای برش سنگ یا سرامیک فراهم میکنند و این موتور ها بدلیل نزدیکی به صفحه برش و پاشش آب به سطح موتور ضد آب طراحی میشوند تا طول عمر طولانی تری را فراهم کنند.

در هنگام خرید دستگاه سنگبری پرتابل به طول شفت موتور دقت کنید زیرا اگر شفت موتور کوتاه باشد امکان استفاده از صفحه های ابزار زنی را ندارید.

موتور دستگاه های سنگبری پرتابل بصورت تک فاز و سه فاز بسته به درخواست مشتری قابل انتخاب هست.

 

2- دستگاه کارگاهی غیر اتومات:

دستگاه سنگبری کارگاهی به صورت سه فاز مخصوص کارگاه ها طراحی شده اند و عمدتا وزنی بالای 500 کیلوگرم دارند و موتور 5 اسب بخار (3680 وات)

قدرت دارند که توسط تسمه به محل قرارگیری صفحه برش نیرو را نتقال میدهند.

در این دستگاه ها موتور ضد آب نمیباشد و میز دستگاه بصورت متحرک طراحی شده است که امکان برش سنگ با قطر بیشتر را فراهم کند.

دستگاه های کارگاهی جدید سه موتور دارند که موتور اول برای چرخش صفحه برش و موتور دوم برای زاویه دادن به صفحه برش ( حالت راسته بری و فارسی بری) و موتور سوم برای بالا و پایین دادن صفحه برش طراحی شده اند که کار بر با سرعت بیشتری توانایی استفاده از دستگاه را داشته باشد.

 

3- دستگاه های برش سنگ کارگاهی تمام اتومات:

این دستگاه ها در طول برش 300 سانت و عمدتا برای سنگ های کرین و اسلب استفاده میشوند و قیمت بالایی نسبت به دو مدل اول دارند.

برای نگه دشتن این دستگاه ها میتوان جک های پنوماتیکی را سفارش داد تا استفاده از دستگاه راحت تر شود.

برش سنگ در این دستگاه ها بصورت اتوماتیک انجام میشود و امکان راسته بری و فارسی بری در عرض 120 سانت و طول 300 سانت وجود دارد.

وزن این دستگاه ها نیز بالای 500 کیلوگرم میباشد و برای محل های ثابت استفاده میشوند.

 

شرکت هنزا با بهترین خدمات و ارزانترین قیمت دستگاه های سنگبری

کمپانی هِنِزا مجموعه‌ایی متشکل از جوانان متدین، با انگیزه و پشتکار فراوان است که در سال 1397 و پس از 3 سال تحقیق میدانی و مذاکره با کمپانی‌های صاحب نام دنیا در ایتالیا، آلمان،‌ اسپانیا و آمریکا اقدام به احداث کارخانه تولیدی ماشین آلات ساختمانی به مساحت 1000 متر مربع در شهرک صنعتی زاگرس کرده است. در حال حاضر تمرکز این شرکت به طور ویژه بر تولید دستگاه‌های برش سنگ با تکنولوژی روز دنیا و با مشارکت مهندسین اروپایی می‌باشد. این مجموعه فعالیت های خود را در 10 سال اخیر با نام‌های تجاری متفاوت در اصناف گوناگون تجربه کرده است: تولید قطعات حرفه ایی دوچرخه برای اولین بار در ایران
واردات و تامین نیاز های ورزشکاران ایران و خاورمیانه
واردات و پخش قطعات برق صنعتی در سطح کشور
تولید تابلوهای برق در حجم گسترده
تامین مواد اولیه دیگر کارخانه‌های تولید کننده دستگاه‌های سنگ‌بری و ماشین آلات ساختمانی
امید است با بهره مندی از تخصص و تلاش اعضای مجموعه هنزا و استفاده از علم روز دنیا محصولات درجه یک و با کیفیتی را ارائه دهیم تا بتوانیم سهمی هرچند کوچک در پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشیم

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی