مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

قارچ گانودرما یا ریشی که در ژاپن به این اسم شناخته میشه و با نا م علمی (Ganoderma lucidum)  در حال حاضر مهمترین قارچ دارویی و تجاری  در سراسر جهانه، به طوری که تجارت فعلی اون در حال حاضر سالی 2 میلیون دلار.  این گیاه بومی آسیا و کشور چینه. البته خواص درمانی قارچ های تولید شده در آسیا و بخصوص ایران بسیار بالاتر از بقیه کشوراست. مصرف این قارچ ها سابقه تاریخی و باستانی طولانی بیش از پنج هزار سال داره. در ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح تصاویر این قارچ روی ظروف، جواهرات حک شده و در حال حاظز هم وجود دارن.  از این قارچ در چین و ژاپن تحت عنوان اکسیر جوانی ابدی، گیاه معجزه آسا، گیاه جاودانگی و حافظ سلامتی نام برده میشه. این قارچ در چین و ژاپن غذای امپراطورا و پادشاهان بوده . در چین و طی سالیان متمادی قارچ گانودرما به عنوان اکسیر سنتی در درمان انواع بیماری ها شناخته شده بود و کلیه متون طب سنتی چین از این قارچ نام بردن و اون رو برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی موثر می‌دونن.

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند.

تاثیر گانودرما بر دیابت

حتما به گوشتان خورده که گانودرما با فواید زیادی که دارد می تواند در درمان دیابت و بیماری های بسیار زیادی موثر باشد و به درمان آن ها کمک کند. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه درمان بیماری دیابت صورت گرفته است له این نتیجه رسیده اند که قارچ گانودرما علاوه بر کمک به تولید انسولین در بدن به فرد دیابتی کمک می کند تا درمان بیماری  تسریع بخشیده شود. قارچ گانودرما در بدن تاثیری مشابه با انسولین دارد  و به همان اندازه قند خون را کنترل و کاهش می دهد .

گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک  خواص منحصر به فرد و ارزشمندی  دارد و میتواند  در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد .
گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ،موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

چرا قیمت قارچ گانودرما متفاوت است؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که این قارچ و پودر و محصولات آن را حتما از فروشنده های معتبر خریداری کنید و به قیمت اصلی موجود در بازار هزینه بدهید چرا که افرادی هستند که پودر این قارچ را با قارچ های جنگلی مخلوط کرده و مقدار پودر خالص از قهوه گانودرما در این محصول کمتر از اصل محصول می باشد به همین علت هم قیمت پایین تری نسبت به  پودر اصل و خالص این قارچ ها دارد .

گروه تولیدی پژوهشی ایران گانو با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تحقیق پرورش تولید انواع قارچ های خوراکی ( قارچ دکمه ای قارچ صدفی و گانودرما ) نماینده انحصاری فروش کمپوست قارچ صدف در ایران و تولید انواع قارچ های دارویی و با بهره‌گیری از کادری مجرب افتخار دارد تولیدکنندگان، علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در زمینه تولید قارچ را با ارائه‌ی خدمات خود در تولید انواع قارچ یاری نماید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 2 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی