چگونه یک آگهی استخدام مناسب بنویسیم

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه یک آگهی استخدام مناسب بنویسیم

آگهی استخدام مناسب برای کمک به جذب کارجویان واجد شرایط برای کار شما ضروری است. با وجود بیش از 20 میلیون شغل در واقع، یک آگهی استخدام عالی می­تواند کمک کند تا موقعیت شغلی شما را از بقیه جدا کند. جذب نیروی مناسب برای شما از جایی شروع می­شود که شما شروع به معرفی مناسب شرکت و شغل مورد نظرتان می­کنید.ویژگی آگهی استخدام شغل­های کارآمد این است که تعادل کامل را بین ارائه­ی جزئیات کافی پیدا می کنند، و با اینکه شما تنها شرح مختصری را از موقعیت شغلی خود داده­اید ولی کارجویان وظایف و شرکت شما را به خوبی درک می­کنند.

ما در کافه استخدام با تحقیق برروی 700 تا 2000 نفر از کارجویان دریافتیم که از طریق آگهی استخدام، کارجویان به بیش از 30 درصد از اطلاعات شغل مربوطه دسترسی پیدا می­کنند.بنابراین برای نوشتن یک آگهی استخدام متقاعد کننده از نکات ونمونه راهنمایی­هایی که در زیر ارائه شده استفاده نمائید.

وب سایت کافه استخدام با راه اندازی سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط ، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان و جنسیت به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می نماید.

کافه استخدام فعالیت خود را در شهر تهران برای استخدام تهران آغاز کرد و هم اکنون در سراسر کشور به تمامی کارفرمایان و کارجویان ارائه سرویس می نماید.

01

عنوان شغل آگهی استخدام

عناوین شغلی مورد نظرتان را مشخص کنید.عناوین شغلی هدفمند مؤثر تر از موارد عمومی هستند، بنابراین با داشتن عبارات کلیدی که دقیقاً شغل را توصیف می­کند می توان برداشت دقیقی از آن داشت.

اجتناب از گفتار محاوره­ای که ممکن است کارجویان را دچار اشتباه کند.

خلاصه شغل در آگهی استخدامی

با یک قدرت شروع کن، خلاصه­ای قابل توجه.به طور خلاصه شما باید یک نمای کلی از شرکت و انتظاراتتان در مورد موقعیت شغلی مورد نظر ارائه دهید.

 خواننده ­ی خود را با جزئیات  در مورد آنچه که شرکت شما را منحصر به فرد می­کند، جذب کنید.آگهی استخدام شما مقدمه­ای برای شرکت و نام تجاری کارفرمایی شماست. شامل جزئیات کلیدی در مورد فرهنگ شرکت­تان و خلاصه اینکه چرا یک جویای کار تمایل به کار کردن در شرکت شما را دارد.

 در بر­داشتن دقیق موقعیت شغلی. یک شرح دقیقی از موقعیت شغل مورد نظرتان به منظور بهینه­سازی این فرصت ارائه دهید. این توضیحات سبب می­شود آگهی استخدامی شما نسبت به دیگر آگهی ­ها متمایز باشد.

کلیه­ی مسئولیت­های اصلی موقعیت شغلی را شرح دهید. اطمینان حاصل کنید که فهرست مسئولیت­های شما دقیق و مختصر است. همچنین، برروی وظایفی که ممکن است برای سازمان شما منحصر به فرد باشد، تأکید داشته باشید. برای مثال، اگر شما برای یک "موقعیت مدیریتی" استخدام می­کنید، این موقعیت نیاز به تخصص رسانه­های اجتماعی برا ی ترویج رویداد­ها دارد. این موضوع شامل جزئیاتی می­شود که شما اطمینان حاصل کنید که کارجویان نیاز خود را درک می­کنند و می­توانند تعیین کنند که آیا آنها واجد شرایط استخدام هستند یا خیر.

وظایف روزمره­ی شغل مورد نظرتان را بزرگنمائی کنید.این امر به کار جویان کمک می­کند که محیط کاری و فعالیت­هایی را که روزانه در معرض آن قرار می­گیرند درک کنند

 مشخص کنید که چه ویژگی از کارجویان مورد تأئید سازمان است.مثلاً مشخص کنید که چه کسی گزارش کار می­دهد و فرد چگونه در سازمان شما کار می­کند.این امر به کارجویان کمک میکند تا فهم و تصور بهتری از اینکه چگونه این نقش بر کسب و کار شما تأثیرگذار است داشته باشند.

02



:: بازدید از این مطلب : 1438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 14 مهر 1397
.

با بوتیک‌هتل‌های باکو آشنا شوید

تجار و مسافران معمولی در سفر خود به آذربایجان، یافتن مکانی آرام و ایده آل برای اقامت را در اولویت خود قرار می‌دهند. به همین منظور هتل‌های کوچک در باکو با داشتن سطح قابل قبولی از امکانات لوکس، سعی می‌کنند تا مسافران را راضی نگه دارند. فلایتیو نگاهی به برخی از بهترین هتل‌های کوچک در باکو انداخته است.

هتل Passage

این هتل که در ساختمانی تاریخی و قدیمی واقع شده، امکانات لوکس مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مسافران خود در مرکز باکو ارائه می‌دهد. این هتل کوچک در باکو دارای ۱۲ اتاق دو تخته، چهار تخته و سوئیت با طراحی داخلی دنج است. میدان فواره و شهر قدیمی باکو کمتر از ۱۰ دقیقه با این هتل فاصله دارند. مسافران تفریحی و تجار همیشه امتیاز خوبی به این هتل لوکس کوچک می‌دهند.  برای خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل خارجی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

هتل Teatro

هتل کوچک Teatro شاید در موقعیت مکانی خوبی قرار نداشته باشد، اما تجربه‌ای آرام را به میهمانان به هنگام سفر به باکو ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دارای طراحی مدرن با مبلمان جدید در هتلی ۴۰ اتاقه هستند. بالکن رستوران‌های داخلی این هتل به شما امکان تماشای شهر به هنگام صرف غذا را می‌دهد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی، سونا، حمام‌های ترکی و سرویس حمل‌ونقل روزانه به مرکز شهر اشاره کرد. میهمانان اغلب امتیازهای بالایی به این هتل به خاطر ارزش فراوان، خدمات بی‌نقص و صبحانه‌های لذیذ به‌صورت سلف‌سرویس می‌دهند. اگر برای سفرهای داخلی قصد خرید بلیط قطار را دارید فلایتیو آماده خدمت رسانی است.

هتل دنیز

میهمانان همیشه در این هتل کوچک در شهر قدیمی باکو، با یک تجربه منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده روبرو می‌شوند. هتل دنیز، صرف‌نظر از موقعیت عالی خود، با داشتن ۶ اتاق دنج در چهار طبقه حسی از یک هتل خانوادگی را به مسافران منتقل می‌کند. بالکن‌ها و پشت‌بام هتل محل مناسبی برای تماشای شهر قدیمی، برج دوشیزه و دریای مازندران هستند. صبحانه سلف‌سرویس به همراه کافه داخلی از جمله امکانات این هتل کوچک در یک عمارت قدیمی محسوب می‌شوند.

هتل باکو

هتل کوچک باکو که زمانی دارالمساکین شهر بود، حالا به مکانی لوکس برای ارائه خدمات مجلل به میهمانان تبدیل شده است. هر ۲۳ اتاق این هتل به‌خوبی تزئین شده و دارای آثار هنری کارشده بر روی دیوارهای پشت تخت خواب هستند. رستوران هتل در پشت‌بام نیز انواع غذاهای بین‌المللی و آذری را با نمایی مشرف به شهر سرو می‌کند. خدمات ارائه‌شده در کلاس جهانی از سوی خدمه در محیطی دنج، هتل کوچک باکو را به محلی ایده آل برای اقامت شما تبدیل کرده است.

هتل کوچک دو فصل

هتل کوچک دو فصل با ۶ اتاق در حصار دیوارهای شهر قدیمی واقع شده و مکانی ایده آل در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی است. هر اتاق دارای یک طراحی ساده با وسایلی به رنگ سفید و منظره‌ای مشرف به شهر قدیمی و دریای مازندران است. زوج‌های جوان معمولا به این هتل به خاطر راحتی، موقعیت مکانی و صبحانه‌های عالی، امتیاز خوبی می‌دهند.

هتل کوچک خیابان قدیمی (Old Street)

راحتی و کیفیت در منطقه‌ای ایده آل، از جمله ویژگی‌هایی هستند که مسافران را برای آمدن به هتل کوچک خیابان قدیمی ترغیب می‌کنند. این هتل چند دقیقه تا جاذبه‌ها و مرکز شهر فاصله داشته و در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری قرار دارند. ۱۱ اتاق این هتل دارای محیطی آرام همراه با تخت‌هایی بسیار راحت هستند. مزیت هتل خیابان قدیمی وجود یک رستوران و کافه پشت‌بامی برای تماشای مناظر باکو است. کارمندان هتل مسلط به زبان انگلیسی بوده و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کنند.

هتل و رستوران Museum Inn

امکانات مجلل و اشرافیت هتل Museum Inn، تنها ویژگی جذب مسافران به این هتل کوچک و لوکس در باکو نیستند. این هتل دارای موقعیتی استثنایی در قلب شهر قدیمی باکو است. مسافران با پرداخت مبالغی بسیار معقول، اتاق‌هایی مشرف به دریای مازندران و شهر قدیمی دریافت می‌کنند. این هتل تنها ۸ اتاق داشته و هرکدام از آن‌ها دارای یک دکوراسیون سنتی با فضایی دنج و آرام هستند.



:: بازدید از این مطلب : 1308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 14 مهر 1397
.

چگونه یک عروسی باشکوه برگزار کنیم

تشریفات مجالس و خدمات عروسی پازل طراح و مجری با شکوه ترین جشن ها ،برگزار کننده تولد ،جشن عقد و نامزدی وهمچنین با در اختیار داشتن کاملترین ارشیو از سالن اجتماعات و باغ عروسی داخل و خارج از تهران و تمامی نقاط شرق و غرب تهران و ویلا و باغچه برای مراسمات با تعداد کم و ارایه خدماتی همچون گل ارایی مراسم،اعزام مهماندار،دیزاین محل مراسم،شمع ارایی و نورپردازی مراسم،معرفی بهترین گروه های موزیک و فیلم برداری،اجرای اتیش بازی، سرو غذا و پذیرایی از مهمان ها ،طراحی سفره عقد و جایگاه عروس و داماد،دیزاین تولد و اجرای کندی بار،تهیه میوه و شیرینی و کیک مراسم،سرو انواع ابمیوه های طبیعی و کلیه خدمات سعی در کمک به رفاه حال مشتریان خود جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم خود را دارد.

خدمات مجالس پازل علاوه بر همکاری با باغ ها و سالن های گوناگون در نقاط مختلف دارای باغ اختصاصی و لوکس ترین عمارت در شرق تهران(عمارت عصر نوین) با دسترسی اسان و دو سالن باظرفیت ۷۰۰ نفر  وهمچنین فضای باز و ابنماها و الا چیق های لوکس و روف گاردن بسیار زیبا برای برگزاری عقد ،ظروف و اکسسوری های بسیار زیبا و لوکس ،اتاق پروو شیک و اتاق میکاپ برای مهمانان میباشد که شرایط ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است،

کترینگ عروسی پازل با در اختیار داشتن مجرب ترین کادر اهم از سر اشپز و نیروی انسانی مسلط به امر طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و تهیه و سرو انواع فینگر فود و همچنین با در اختیار داشتن یکی از مجهزترین اشپز خانه های صنعتی و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه اشپزی زیر نظر متخصص تغذیه و کنترل کیفی سعی در ارائه با کیفت ترین غذاها و اطمینان خاطر دادن به مشتریان خود را دارد.کترینگ پازل قابلیت پخت روزانه ۲۰۰۰ غذا و سرو با بالاترین کیفیت را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 14 مهر 1397
.

توضیحات بالش بارداری اسنوگل Snoogle :

 

بالش بارداری اسنوگل Snoogle با پوشش دادن تمام کمر و قسمت های پشتی اندام و ستون فقرات از بروز سیاتیک و کمر درد در آینده جلوگیری می کند و سلامت را به مادران هدیه می دهد

همچنین قسمت انتهای آن را می توانید در بین زانوهایتان قرار دهید که کمک به کاهش درد کمر می کند و قسمت بالایی بالش نیز با بالا نگه داشتن سر فرد برای کمک به تنفس بهتر و نیز جلوگیری از سوزش معده و سایر مشکلات احتمالی بارداری می باشد

مواد درونی تشکیل دهده بالش بارداری اسنوگل از مواد پلی استر مرغوب ساخته شده است و به راحتی قابل شستشو می باشد همچنین این بالش بارداری دارای روکش نخی می باشد که قابل جدا شدن است و می توانید آن را در ماشین لباسشویی به راحتی بشوئید

استراحت و خواب خوب برای مادران باردار به خصوص در ماه های آخر يكی از مشكلات عمده است و دردهای كمر ، پا ، لگن و شكم از علائم شايع و آزار دهنده اين دوره نسبتاً طولانی می باشد و هر عاملی كه در كاهش اين دردها موثر باشد از محبوبيت بی نظيری در بين بانوان باردار برخوردار خواهد شد

 

بالش بارداری اسنوگل Snoogle با طراحی منحصر C شکل خود خود به طور کامل از سر تا پا متناسب با انحنای و شکل طبیعی بدن می باشد که ایده آل برای خواب و زمان استراحت بوده و باعث آرامش بیشتر شما می شود

 

بالش بارداری اسنوگل با کارایی چند منظوره و چند حالته خواب و استراحتی راحت و آرام را برای مادر به ارمغان می‌آورد

 

این محصول به نام بالش بارداری معروف است اما فقط برای مادران باردار نیست و تمام افرادی که به نوعی مشکلات اسکلتی یا ستون فقرات دارند و می خواهد خواب بهتری را تجربه کنند یا افرادی که عادت دارند بین پاهای خود بالش قرار دهند و یا با دلایل مشابه می توانند از این بالش مخصوص استفاده نمایند و از ویژگی های جالب آن بهره مند گردند

 



:: بازدید از این مطلب : 1471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار شیک و مدرن را باید بدانید

یکی از مهم‌ترین پوشش‌های کلاسیک برای هر مرد، کت و شلوار است. اما تنها کت و شلوار نیست که استایل یک مرد را شیک پوش می‌سازد. کت و شلوار باید با تمامی پوشش‌های دیگر و وسایلی که هر مرد برای زیباتر شدن ظاهرش استفاده می‌کند، متناسب باشد. اولین نقطه شروع برای انتخاب بهترین پوشش کت و شلوار مردانه، کت و شلوار با دوخت بسیار خوب و با کیفیت می‌باشد. چرا که تنها یک پوشش خوش دوخت، فرم بدن شما را به زیبایی نشان می‌دهد. علاوه بر این کیفیت پارچه آن نیز بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید اکسسوری‌ها و وسایل گوناگونی مانند ساعت و کراوت به نحوی تکمیل کننده پوشش هر مرد می‌باشد. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب‌های لازم برای داشتن پوشش کت و شلواری بسیار شیک داشته باشید باید از یک‌سری قوانین پیروی کنید

 

 

نکات اولیه  برای انتخاب کت و شلوار مردانه

قبل از اقدام برای هر کاری باید نوع سبک انتخابی خود را انتخاب کنیم. اگر بیشتر به سبک‌های اسپرت علاقه‌مند هستید بهتر است قبل از خرید کت و شلوار یک کت تک مردانه یا کت اسپرت بخرید. هرچقدر هم که تیپ اسپرت را دوست داشته باشید وجود یک دست کت و شلوار رسمی در کمد لباس‌های شما الزامی است. اکثر آقایان سبک نسبتا یکسانی در انتخاب کت و شلوار خود دارند و زیاد بر روی کت و شلوارهای متفاوت سرمایه گذاری نمی‌کنند و اغلب به یک الی دو دست کت و شلوار که اغلب به رنگ مشکی یا آبی انتخاب می‌کنند، کفایت می‌کنند. در نتیجه این افراد برای به روز کردن سبک و استایل خود باید حداقل ۵ نوع پیراهن متفاوت داشته باشند تا متناسب با مناسبت‌های گوناگون از آن‌ها استفاده کنند. به طور مثال استفاده از کروات با طرح ها و پارچه های گوناگون یکی از راه‌هایی است که می‌توان از یکنواختی فاصله گرفت و زیبایی را چند برابر کرد، علاوه بر این توجه ها بر روی چنین مردی نیز بیشتر می‌شود. راه حل بعدی که می توان از آن کمک گرفت تناسب میان کت و شلوار و کفش می باشد که بسیار تاثیرگذار است و می تواند تغییرات مثبتی در ظاهر فرد ایجاد کرد.

 

 

تناسب میان رنگ پیراهن و کت و شلوار یکی از ضروری ترین قوانین لازم برای داشتن پوشش مردانه زیباتر است که قبل‌تر هم گفته شد. آلن کوک، مدیر طراحی لباس های مردانه Mark& spencer می گوید تناسب رنگ میان پیراهن و کت و شلوار بدین معنا نیست که هر دو به یک رنگ باشند. به طور مثال شما برای هر نوع کت و شلواری با هر رنگی می‌توانید از یک پیراهن سفید استفاده کنید. اما به جز پیراهن سفید شما انتخاب های دیگر برای زیر کت و شلوارهای خاکستری، دودی و یا رنگ های دیگر نیز دارید. پیراهن‌هایی با رنگ های بسیار ملایم سوسنی و یا آبی کمرنگ از جمله رنگ هایی است که می‌توان با بسیاری از کت و شلوارها ست کرد.

اگر می خواهید از رنگ های متضادتر یا به عبارت دیگر رنگ های تندتری استفاده کنید می توانید پیراهن خود را با رنگ ملایم انتخاب کرده و کت و شلوار خود را با رنگ تندتری انتخاب کنید. به طور مثال ترکیب یک پیراهن با رنگ سبز بسیار ملایم همراه با کت و شلوار سبز زمردی می تواند بسیار زیبا جلوه کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

مهاجرت به انگلستان کانادا

مؤسسه nclc با تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و کشور های  انگلستان و کانادا  برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای این دو کشورهستند مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان به صورت تضمینی ارایه می نماید.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی انگلستان

در صورت اشتغال به کار

یک نامه از کارفرما که نشان دهد برای دوره خاصی کشور را ترک می کنید. نامه باید شامل جزییات استخدام، مدت زمان اشتغال،سمت شغلی و میزان حقوق دریافتی باشد. کارفرما باید ذکر کند که در چه تاریخی به ادامه کار خواهید پرداخت.

 

در صورت تحصیل در انگلستان

اگر درس می خوانید نامه ای از دانشگاه یا مؤسسه ای که در ان مشغول به تحصیل هستید تهیه کنید همراه با جزییاتی که نشان دهد در چه دوره ای هستید، شروع و پایان دوره چه زمانی است، تاریخ تعطیلات و تاریخی که قصد دارید از انگلستان بازدید کنید، سند مالکیت یا ازدواج که پایبندی شما را به کشور نشان دهد، برنامه سفر، رزرو بلیط یا هتل و نامه بانکی برای حداقل ۳ تا ۶ماه که نشان دهنده تمکن مالی در مدت زمان اقامت شما در انگلستانباشد. شما حداکثر ۶ ماه می توانید در انگلستان باشید، در صورتی که ویزا برای مدت کمتری صادر شده باشد می توانید تا ۶ ماه درخواست تمدید ان را بکنید.

 

در صورتی که بازدید کننده ورزشی هستید (sports visitor)

اگر یک ورزشکار حرفه ای یا آماتور هستید و می خواهید به انگلستان بیایید تا در یک رویداد ورزشی شرکت کنید یا یکی از اعضای تیم هستید و می خواهید تیم را همراهی کنید باید به عنوان بازدید کننده ورزشی درخواست ویزای توریستی را بدهید.

عناوین کامل تحصیل در انگلستان

  • تحصیل در دوره کارشناسی
  • تحصیل در دوره کارشناسی ارشد
  • تحصیل دکترا در انگلستان
  • Assistantship & Phd studentship
  • ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان
  • تحصیل بدون مدرک زبان در انگلستان
  • تحصیل در دوره ابتدایی
  • دورهGCSE در انگلستان
  • دورهA LEVEL
  • دورهFOUNDATION 

 

ویزای تحصیلی کانادا

کانادا دارای یکی از بالاترین سطح تحصیلات عالیه در جهان است و طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، از هر ۱۰ نفر ۶ نفر بین سن ۲۵ و ۶۵ سال تحصیلات عالیه خود را در کانادا به اتمام رسانده اند. آموزش تحصیلات تکمیلی در کانادا از سال ۱۶۶۳ آغاز شده و در سال ۱۸۶۷ هیجده دانشگاه و تعدادی کالج درکانادا وجود داشتند.

در ان دوران تحصیل در کانادا در کالج برای پاسخ به نیازهای آموزشی فنی و حرفه ای بود و سپس در دهه ۱۹۹۰ تغییرات مهمی در سیستم آموزشی تحصیلات عالی در کانادا ایجاد شد و برخی از کالج ها در کانادا و همچنین برخی از مؤسسات دولتی در کانادا توسط دولت های استانی کانادا مجوز اعطای مدرک را دریافت کردند.

فناوری اطلاعات به راحتی در دسترس قرار گرفت و جذب دانشجویان بین المللی پس از سال ۲۰۰۰ به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. کیفیت تحصیل در کانادا و استاندارد های زندگی در کانادا یکی از بالاترین سطح ها را در جهان داراست و در مقایسه با تحصیل در انگلستان و آمریکا هزینه تحصیل در کانادا کمتر می باشد به همین دلیل اغلب دانشجویان بین المللی تحصیل در این کشور را ترجیح می دهند.

 

.

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن، لینک شده است.



:: بازدید از این مطلب : 1261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

پرداخت ارزی با مستر کارت

در پرداخت های آنلاین و یا در سفر های خارج از کشور، همه ما مجبور به پرداخت ارزی شده ایم. حتی موقعیت هایی وجود دارد که در صورت انجام پرداخت ارزی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. به طور مثال بلیط هواپیمای خودتان را خودتان بخرید و یا هتل مورد نظر خود را خودتان رزرو کنید. اما چگونه می توان یک پرداخت ارزی آسان و بی دردسر را تجربه کرد؟

داشتن یک کارت اعتباری بین المللی می تواند تمام این امکانات را برای شما به همراه بیاورد. مستر کارت یک نوع کارت اعتباری بین المللی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام از این انواع برای شرایط و نیازهای خاصی ایجاد شده اند. مستر کارت ها به دلار شارژ می شوند اما از آنها می توانید در تمامی کشورهایی که از شبکه پرداخت مسترکارت پشتیبانی می کنند استفاده کنید. این کارت ها با کسر 5/2 درصد کارمزد از موجودی کارت شما، می تواند دلار را به هر ارزی که مورد استفاده شماست تبدیل کند.

مسترکارت مسافرتی: مستر کارت های مسافرتی ، برای افرادی که قصد سفر به خارج از کشور و یا نگهداری ارز برای مدت طولانی را دارند مناسب تر از سایر مستر کارت هاست. زیرا تاریخ انقضای این نوع مستر کارت دو سال بوده و از بقیه انواع مستر کارت بیشتر است. همچنین مستر کارت های مسافرتی قابل شارژ هستند و شما می توانید به میزان مورد نیاز خود آن را شارژ کرده و استفاده کنید. از مسترکارت مسافرتی می توانید برای پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق دستگاه  POS و حتی کار با دستگاه ATM استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای مستر کارت مسافرتی، انتقال ارز برای دانشجویان خارج از کشور است. تهیه این مستر کارت می تواند راه حلی بسیار آسان برای والدینی باشد که فرزندانشان در خارج از کشور سکونت دارند و مشغول به تحصیل هستند. معمولا بزرگترین دغدغه این افراد نحوه ارسال ارز به فرد مورد نظر است. در صورتی که انتقال ارز دانشجویی راهکاری بسیار ساده دارد و آن نیز تهیه یک مستر کارت مسافرتی است. با داشتن مستر کارت قابل شارژ والدین به راحتی می توانند از ایران و با پرداخت ریال آن را شارژ کنند و فرزندشان در کشور مورد نظر از ارز مورد نظر خود استفاده کند.

مستر کارت هدیه: مستر کارت هدیه نوع دیگری از مستر کارت است که تاریخ انقضای کمتری نسبت به مستر کارت مسافرتی دارد. مدت اعتبار مستر کارت های هدیه 1 سال است. این نوع کارت برای افرادی که قصد سفری کوتاه به خارج از کشور را دارند بسیار مناسب است. شما با این کارت می توانید پرداخت های حضوری خود را از طریق دستگاه POS انجام دهید و دیگر نیازی به همراه داشتن ارز نقد هنگام سفر نخواهید داشت. همچنین پرداخت های آنلاین نیز می تواند از طریق مستر کارت هدیه انجام شود.

مستر کارت مجازی: کاربرد مستر کارت های مجازی تنها برای پرداخت های آنلاین است. شما پس از خرید یک مسترکارت مجازی، کارتی دریافت نخواهید کرد، بلکه اطلاعات کارت مورد نظر برای شما ارسال شده و شما می توانید از طریق این اطلاعات به خرید آنلاین ارزی خود بپردازید. بنابراین مسترکارت های مجازی یک کارت فیزیکی نیستند. این موضوع موجب می شود تا قیمت این نوع کارت نسبت به دو نوع دیگر پایین تر باشد و زمان صدور آن نیز بسیار کمتر از انواع دیگر باشد. اما باید توجه داشته باشید که تاریخ انقضای مستر کارت های مجازی تنها 3 ماه است. بنابراین پیش از اقدام برای تهیه مسترکارت مجازی ابتدا نیاز خود را به طور کامل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مسترکارت های پیش پرداخت  شرایط خرید و مقایسه کامل آنها با یکدیگر می توانید به سایت moneyacard.com مراجعه فرمایید. افتخار مانیاکارت ارائه راهکارهای متناسب با شرایط و نیاز مشتریان است. از ویژگی هایی که مانیاکارت را از سایر شرکت ها متمایز می کند می توان به سرعت بالا در انجام خدمات، کارمزد بسیار پایین، مشتری مداری و ایجاد حس اعتماد و اطمینان نزد مشتریان اشاره کرد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه انواع مسترکارت و پرداخت های ارزی خود نیز می توانید از طریق شماره تلفن های 88480838 و 88480737 با مشاورین مانیاکارت تماس بگیرید.

giftcard travelcard virtualcard

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما در قبال محتوای آن مسئولیتی نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.



:: بازدید از این مطلب : 1401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی