مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

وقتی 17 ساله بودم و اینترنت پرسرعت یا همان ADSL تازه به ایران آمده بود شرکت های معدودی ارایه دهنده ی آن بودند و من چون سرم درد میکرد برای تکنولوژی ، اینترنت 1 ساله خریدم و در دنیایی به نام دیجیتال غرق شدم. به همین خاطر به ندرت کامپیوتر رو خاموش میکردم و بین جمع خانواده ظاهر میشدم.همین موضوع باعث شده بود تا پدرم بشدت عصبانی و اینترنت منزل را جمع آوری کند.در سالهای بعد شرکت های مخابراتی از غافله عقب نیافتادند و اینترنت ضعیفی را بر روی تلفن همراه پدید آوردند. اما کار همه ی ما را راه می انداخت و برای ارسال تصاویر کم حجم عالی به نظر می رسید که البته باز هم پدرم به دلیل استفاده ی بیش از حد و هزینه های بالای این امکان بار ها و بار ها اقدام به جمع آوری تلفن همراه من کرد با گسترش بستر اینترنت و رقابت شرکت های مخابراتی در پیشی گرفتن از هم، نسل 3 و 4 اینترنت تلفن همراه نیز ارائه شد. اوضاع روز به روز بهتر شد. طولی نکشید تا شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در دل کاربران جا باز کردند.

 

مدیریت پیج اینستاگرام من از کجا شروع شد؟

تقریبا در هر محفلی که پا میگذاشتیم صحبت از یکی از شبکه های اجتماعی بود. اما عمر فیس بوک در کشور ها بسیار کوتاه بود و جای خود را به برادر خود یعنی اینستاگرام داد. از ابتدای کار تصورم از اینستاگرام یک app بود که فقط فیلتر تصاویرش برایم خیلی جالب بود.با گذشت زمان متوجه شدم که مدیریت پیج اینستاگرام چندان هم کار ساده ای نیست.زیرا باید علاوه بر صرف وقت از الگوریتم های اینستاگرام هم برای بهتر دیده شدن استفاده کرد. باید اضافه کنم که دیگر پدرم شمشیر خود را در مقابل فضای مجازی غلاف کرد. علاقه ی من به اینستاگرام آنقدر زیاد شد که با درک بالای الگوریتم های آن و همچنین استفاده از فضای بصری توانستم اولین کار مدیریت پیچ اینستاگرام خود را در حدود 6 سال پیش بگیرم. امروز تیم بازاریابان برتر بیش از پیش و با تمام توان در این زمینه فعالیت میکند تا بتواند گره ای از کار هموطنان عزیزمان بگشاید.

 

 

کلمه کلیدی: مدیریت پیج اینستاگرام

آدرس: tazarv66.blogfa.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

آشنایی با انواع پله های داخل خانه

پله اسپیرال

پله اسپیرال به پله هایی گفته می شود به شکل حلزون بوده و امروزه مورد انتخاب و توجه بسیاری از مخاطبان واقع می باشد در حالت کلی پله گرد که دارای چرخش 360 درجه می باشد به پله حلزونی یا پله اسپیرال شناخته می شود. کیفیت طراحی و زیبایی ظاهری بی نظیر این نوع پله ها سبب جذب افرادی که به دکوراسیون روز دنیا علاقه مند هستند، شده است.

به گونه ای که می توان گفت یکی از مهمترین دلایلی که سبب استفاده از این نوع راه پله ها در روزهای اخیر شده است تاثیر شگفت انگیز آن در طراحی داخلی خانه می باشد و در حال حاضر می توان در بسیاری از ساخت و ساز ها و پروژه های عمرانی شاهد پیاده سازی این نوع راه پله ها باشیم و هم چنین در اغلب قصرها و عمارت های معروف تاریخی از این نوع پله ها استفاده شده و به وضوح تاثیر بی نظیر آن در معماری داخلی لوکس عمارت ها را مشاهده می کنیم. کاربرد بسیار پله های اسپیرال سبب استفاده از آن در زمینه های مختلفی می باشیم.

پله استیل

پله استیل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله هایی می باشد که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار در اولویت انتخاب بسیاری کاربران و مشتریان واقع می شود. در دنیای امروزه با در نظر گرفتن تحول عظیمی که در صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی به وجود آمده است شاهد ارائه و اجرای انواع راه پله ها با بهره مندی از متریال ها و مصالح مختلف می باشیم که با توجه به رشد شهرنشینی آپارتمان ها و ساختمان های دوبلکس افزایش یافته که این موضوع سبب افزایش تعداد تقاضای اجرای راه پله ها در فضای داخلی خانه شده است.

پله استیل به انواع پله هایی اطلاق می شود که به منظور ارتباط بین دو سطوح مختلف به شکل تمام استیل طراحی می شود البته برای جنس کف پله ها می توان از متریال های مختلفی از جمله شیشه، چوب، پلکسی و  بهره مند باشیم.

پله دوبلکس

پله دوبلکس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله های اجرایی در خانه ها و محیط کاری به شمار می رود. از دیرباز اجرای راه پله نقش بسیار مهمی را بین دو فضا در طبقات مختلف دارا بوده و هم چنین تاثیر اجرای راه پله ها در معماری داخلی قابل انکار نمی باشد. در حال حاضر در بسیاری از خانه ها از راه پله های دوبلکس استفاده می کنند که این موضوع بر زیبایی معماری داخلی بسیار تاثیر می گذارد. برای اجرای این مسئله در ساختمان ها بایستی یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی و با جذابیت بسیار آن را پیاده کنید.

خانه های دوبلکس در حالت کلی از شیک ترین و مدرن ترین سازه هایی می باشد که در سال های اخیر بر تعداد این نوع سازه ها افزوده شده و در این میان اجرای راه پله های دوبلکس از مهمترین عناصر اجرایی در این ساختمان ها می باشد .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو

ژولیوس فویریخ اولین کسی که در سال ۱۸۵۱ کارخانه فویریخ را در وین تاسیس کرد . پدر و پدربزرگ او قبل از تاسیس کارخانه ، هارپ سیکورد تولید میکردند . سنت ساخت پیانو در اروپا به قرن ۱۸ برمیگردد و Juluis Feurich  در آن دوران از نفرات اولی بود که پیانوهای دیواری در اروپا با بالاترین استانداردها تولید میکرد . امروزه کمپانی فویریخ پیانوهایی را با برند Julius Feurich ، به یاد موسس و بنیان گذار برند فویریخ در اروپا ، با بالاترین استانداردهای موجود و با بهترین کیفیت تولید میکند . خوشبختانه این امکان فراهم شده تا عرضه این پیانو ها نیز در کشور ایران با عاملیت گالری پیانو نوا انجام شود . گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich  و Julius Feurich در ایران با ۳۰ سال تجربه تخصصی فروش و خدمات پس از فروش پیانو در ایران میباشد .

این پیانو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته بالاترین امتیاز را هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت در بین رقبای خود به دست بیاورد . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و در دو مدل پایه صاف و پایه آهویی موجود و در بازار عرضه میشود .همانطور که گفته شد اولین فاکتور مثبت این پیانو دارا بودن ارتفاع بالای ۱۲۰ سانتی مترمیباشد که توانسته بهترین داینامیک صدایی را برای نوازندگان عزیز تولید کند . لازم به ذکر است که تمامی قطعاتی که در ساخت این پیانو استفاده شده است تماما از چوب بوده و هیچ قطعه غیر چوبی مخصوصا در قسمت اکشن این پیانو ، استفاده نشده است . همانطور که میدانید مهمترین بخش یک پیانو قسمت اکشن یا مکانیزم پیانو میباشد . اگر در ساخت اکشن پیانو از متریال چوبی خوب استفاده شود و همچنین اگر اکشن پیانو دست ساز باشد آنگاه میتوان گفت که بهترین کیفیت اکشن را در اختیار دارید . خوشبختانه تمامی این استانداردها در ساخت این پیانو نیز رعایت شده است.

چکش های پیانو Julius Feurich یکی از بهترین چکش های دنیا یعنی Abel German میباشد که در بهترین پیانو های دنیا از آن استفاده میشود.

 

 

یکی از مهمترین فاکتورهای مثبتی که این پیانو از بقیه پیانو های دیواری دیگر جدا میکند و در رتبه بالاتر قرار میدهد ، استفاده از سیستم agraffe در داخل این پیانو میباشد . سیستم agraffe تنها در پیانو های گرند یا رویال استفاده میشود اما همین سیستم را کمپانی فویریخ توانسته به صورت فول و کامل در تمامی سیم های استفاده شده در این پیانو ، به کار ببرد . استفاده از سیستم agraffe باعث شده تا افت کوک این پیانو به حداقل ممکن برسد .

 

سیستم پدال این پیانو نیز  کاملا از چوب استفاده شده و پدال را روان تر میکند و نوازندگی را بهتر . در پیانوهایی که سیستم پدال ها غیر چوبی است میتواند هنگام نوازندگی تولید صدای گز ، از بدنه و نوازنده  را هنگام نوازندگی اذیت کند . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و متریال تماما چوب ، توسط گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich در ایران ، عرضه میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

پیانو نوا

۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵

۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹

www.navapiano.com

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

معرفی شرکت رادوین آکام البرز

شرکت رادوین آکام البرز با نام اختصاری رادکو با ارائه خدمات جدید و داشتن تجهیزاتی نظیر انواع دستگاه پرس ضربه ای با تناژ مختلف و انواع دستگاه سری تراشی و دریل کاری و همچنین دستگاه سی ان سی و خط کامل رنگ پودری ، الکترواستاتیک در زمینه تولید انواع مهره ها ، بوش های آهنی در سایز های مختلف ، قطعات پرس ، انواع خارمهره ، مهره پرچی ،پرس کاری انواع ورق و رنگ کاری کوره ای الکترواستاتیک قطغات فلزی و با جنس های مختلف نظیر برنجی ، آلومینیوم ، آهنی ، فولاد خوش تراش و غیره میباشد

این روز ها تمامی خدمات آنلاین شده و این ویژگی باعث شده رقبا در دنیای شبکه های اینترنتی با بالا بردن کیفیت و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی با ارائه خدمات با قیمت مناسب در بازار در صدر جدول بمانند ، رادوین آکام البرز تمامی خدمات پرس کاری ، خدمات سری تراشی با تراپ و مونتاژ قطعات و رنگ پودری در بهترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت ممکن آماده ارئه خدمات میباشد

با خیال راحت پرس کاری - رنگ پودری - قطعه سازی را با تماس تلفنی در هر جای کشور به رادوین آکام البرز سفارش دهید

همچنین برای دیدن دستگاه ها و نمونه کار و یا تماس با شرکت و مشاوران برای ثبت سفارش از طریق وبسایت

www.radcoalborz.ir

در تماس باشید

دیدن نمونه کار ها :

http://radcoalborz.ir/#portfolio

تماس با رادوین آکام البرز :

http://radcoalborz.ir/#contact

تولید و مجموعه سازی هر نوع قطعه فلزی با توجه به تجهیزات این شرکت با توجه به سفارش مشتری با دستگاه های سی ان سی، سری تراشی ، پرس ضربه ای و رنگ پودری ، پوشش انواع قطعات فلزی به وسیله خط رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک به سفارش مشتری.

شرکت قصد دارد تا مشتری های خود را به صورت دائمی نگه دارد و با اصول و قوانین وضع شده شرکت همه چی به نفع مشتریان است

ما کل ایران مشتری داریم

از هر نقطه ای از کشور میتوانید سفارش خود را با ما در میان بگذارید ، دوری مسیر هیچ وقت جلوی همکاری مارا نمیگیرد ، ما منتظرتان هستین

خدمات بیشتر رادوین آکام البرز :

تولید انواع اینسرت های m6 و m8 ، بوش های رینگی ، خارمهره و مهره پرچی m6 برای سینی فن خودرو های پژو ، سمند و 206

تولید انواع بوش های آهنی در سایزهای مختلف و جنس های مختلف کمربند خودرو های مختلف پژو ، سمند ،206 و انواع پراید

تولید انواع اینسرت های برنجی برای صنایع برق ، تابلو برق ، مخازن آب و فاضلاب .


تهران - شهر قدس - 45 متری انقلاب - کوچه مسجد - پلاک 1
02146803104 - 09123541639
Radco.alborz@yahoo.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 2773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

توضیحاتی در مورد خدمات سئو وبسایت

خدمات سئو وب سایت به همراه اموزش سئو مبتدی یکی از بهترین خدماتی به شمار می رود که معمولا شرکت های طراحی وب سایت وردپرس علاوه بر راه اندازی و طراحی سایت، به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات سئو وبسایت دارای ارزش بسیار زیادی بوده زیرا این خدمات کمک می کنند تا سایت های اینترنتی بتوانند روزانه امتیاز خود را نزد گوگل افزایش داده و این افزایش امتیاز پس از گذشت مدت زمانی منجر به فتح جایگاه های نخست گوگل می شود. در واقع انتظار هر کسب و کار آنلاین از سئو سازی وبسایت، این است که بهترین و بالاترین جایگاه را در بین رقیبان خود داشته باشد.

بهینه سازی وبسایت یا سئو سازی به همراه طراحی وب سایت وردپرس سایت تنها به گرفتن جایگاه ختم نمی شود، بلکه پس از فتح جایگاه های نخست، تازه سئو وبسایت معنا و مفهوم پیدا می کند. زیرا باید با سئو سازی مناسب جایگاه هایی که فتح شده اند، حفظ شوند. حفظ جایگاه در موتور های جستجو به مراتب سخت تر از فتح جایگاه می باشد. بدین ترتیب شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو وبسایت معمولا با توجه به متخصصین سئو که در اختیار دارند، می توانند در حفظ جایگاه های نخست به کسب و کار های اینترنتی کمک کرده و حتی در صورت نیاز آموزش های لازم را به مدیران سایت های کسب و کار های اینترنتی بدهند.

معرفی مهمترین خدمات سئو وبسایت

رفع مشکلات احتمالی وبسایت

یکی از مشکلاتی که باعث می شود سایت های اینترنتی به خوبی بهینه سازی نشوند و جایگاه های نخست گوگل را دریافت نکنند، مشکلات زیر ساختی بوده که برای وبسایت به وجود می آید. از این رو قبل از هر گونه اقدام برای سئو وبسایت می بایست خطا ها و مشکلات احتمالی سایت را بررسی نموده و در صورت وجود هر گونه مشکل نسبت به رفع آنها اقدام نمود. بدین ترتیب یکی از نخستین خدمات سئو وبسایت که می توان به آن اشاره کرد، رفع مشکلات وبسایت می باشد.

تولید و مدیریت محتوا

یکی از رایج ترین خدمات سئو وبسایت که همه سایت های اینترنتی به آن نیاز داشته و از طریق این محتوا معمولا سایت ها به روز نگه داشته می شوند تا موتورهای جستجو روزانه آنها را ایندکس کنند، تولید محتوا می باشد. محتوا می تواند متن، عکس، صوت و یا فیلم باشد. تولید محتوای سئو شده نیاز به آشنایی با یک سری اصول و قواعد داشته از این رو متخصصین سئو می توانند بهترین محتوا را برای سایت های اینترنتی تهیه کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از موضوعاتی که در سئو وبسایت تاثیر زیادی داشته، فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد. معمولا برای اینکه بتوان در کلمات خاصی به صفحه نخست گوگل رسید، نیاز است تا از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی کمک کرد تا این امر سریع تر اتفاق بیفتد. شبکه های اجتماعی معمولا با ایجاد ترافیک برای سایت های اینترنتی، کمک می کنند تا گوگل امتیاز بیشتری را برای وبسایت مورد نظر لحاظ کند.

ایجاد بک لینک

ایجاد بک لینک یکی از خدمات سئو وبسایت بوده که زیر مجموعه سئو بیرون صفحه یا سئو خارجی می باشد. بک لینک ها باید واقعی و با ارزش باشند تا تاثیر مناسبی بر روی سئو سایت داشته باشند. معمولا بک لینک ها باید از سایت های معتبر ایجاد شوند. زیرا گوگل تاکید زیادی بر روی سایت های انتخاب شده جهت گرفتن بک لینک دارد.

آموزش سئو وبسایت

سئو وبسایت یکی از کارهایی بوده که می تواند در کنار طراحی سایت برای بسیاری از کسب و کار های اینترنتی مفید و کاربردی باشد. این موضوع باعث شده تا برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت، آموزش سئو وبسایت را نیز در دستور کار خود قرار داده و به افرادی که علاقه مند به یادگیری سئو می باشند، این خدمات را ارائه می دهند.

 

قیمت سئو وبسایت چگونه تعیین می شود؟

معمولا برای گرفتن جایگاه جهت کلمات کلیدی مختلف، قیمت های مختلفی دارد. زیرا رقابت برای برخی از کلمات بسیار زیاد بوده و بعضی از کلمات نیز نیاز به رقابت بسیار کمتری دارند. بدین ترتیب بر اساس میزان درخواست برای گرفتن جایگاه در کلمه کلیدی مورد نظر، قیمت سئو وبسایت نیز متغیر می باشد. Google Planner از جمله ابزاری بوده که می تواند میزان درخواست برای گرفتن جایگاه جهت هر کلمه کلیدی در ماه را نشان بدهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

برق و صنعت مارولین

برق و صنعت مارولین   تولید کننده بست کمربندی پلاستیکی و پخش کلیه لوازم تابلوهای برق صنعتی در ایران این کارخانه در سال ۱۳۷۷تاسیس گردید و تجربه کافی در زمینه ی اتصالات برق صنعتی دارد در ضمن این کارخانه دارای ۴۱۰ پرسنل مجرب  و آموزش دیده و فنی می باشد. مارولین در زمینه ی تولید کابل شوهای مسی، برنجی، آلمینیوم و بی متال طبق استاندارد آلمان فعالیت می نماید  این شرکت وارد کننده و پخش کننده محصولاتی از قبیل گلند،فنر سیم کشی، سر سیم، شماره سیم، ابزارآلات، بست کمربندی، لوله خرطومی، روکش حرارتی و نوار

بست پلاستیکی (کمربندی) 

بست های پلاستیکی (کمربندی) مخصوص جمع کردن و کنار هم قرار دادن بسیاری از چیز ها مانند کابل،مفتول و...

بست های پلاستیکی (کمربندی)از آنگونه از اجناسی است که در تمام جعبه های ابزار موجود است و بسیار کاربردی است.

محصولات وارداتی در انواع برند ها و در سایز های مختلف به همراه اطلاعات و قیمت.

بست های کمربندی پلاستیکی نیز بنا به کاربرد، خود به دو گروه تقسیم می شوند:

  • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶ (پلی آمید ۶۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی برای استفاده در مصارف عمومی، اما محیطهای بسته و به دور از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بست ها در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم نبوده و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید دچار پوسیدگی می شوند. بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶، عمدتا دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ (متمایل به رنگ سفید) می باشد، اما رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست قابل ارائه است.
    • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ (پلی آمید ۴۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است و می تواند مدت زمان طولانی در معرض اشعه خورشید قرار گرفته و مقاومت داشته باشد. از این رو، استفاده از این بست کمرنبدی در محیط های باز توصیه می گردد. این نوع بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ و دارای رنگ مشکی می باشد

بست های کمربندی پلاستیکی، همانند دیگر محصولاتی که از پلی آمید ساخته شده اند، نسبت به شرایط محیطی حساس و تاثیر پذیر هستند. بنابر این باید در محیط خشک و خنک انبارش شوند. این محصولات در کیسه های خاء شده بسته بندی شده و ضروری است تا قبل از زمان استفاده در این نوع بسته بندی نگهداری شوند. بهترین زمان مصرف بست کمربندی پلاستیکی بعد از باز کردن بسته بندی خاء، ۳۰ روز می باشد.

برق صنعت مارولین را به ادرس وب سایت  :

www.marrolin.ir

بازدید نمایید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران فروشگاه صنعت روز

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric)  شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

نمایندگی اشنایدر لاله زار تهران با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از آن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند. در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانجات تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن گروه اشنایدر الکتریک را ابداع کرده و همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داده است. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق است.

 نمایندگی اشنایدر الکتریک  با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد

تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می‌شود 

 

نمایندگی رسمی اشنایدر الکتریک

این شرکت، از سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسماً در ایران اعلام کرده است. کارخانه اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال ۱۳۷۹ جهت گسترش فعالیت و افزایش سرمایه‌گذاری در ایران اقدام به احداث کارخانه‌ای در شهرستان کرج به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر کرده است. که از طریق مراکز فروش مختلفی در سراسر ایران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود که تولید آسیای شرقی است دارد.

کلید هوایی اشنایدر الکتریک 

اشنایدر الکتریک ساخت کجاست؟

 

نمایندگی اشنایدر الکتریک ، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می‌کنند.

برای مثال کنتاکتورها بیشتر در فرانسه تولید می‌شوند، کنتاکتورهای خازنی و کنتاکتورهای خاص در جمهوری چک، کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک در لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، رله شانت و آندر ولتاز کلید اتوماتیک در لهستان، کنتاکت کمکی کلید حرارتی در فرانسه، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ های فلزی در فرانسه و نوع باکالیت و چراغ سیگنال در اندونزی، تایمر و کنترل فار در اندونزی، بیمتال در فرانسه، اینورتر یا کنترل دور موتور همچنین راه انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدرالکتریک نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب سایت  www.sanatrooz.com اقدام کنند

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

معرفی شعبه 777 :

خرید و فروش خودرو امری سخت و بسیار پیچیده شده است و اکثر افراد سعی دارند که خرید و فروش خود را خود به تنهایی انجام دهند ، در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن ترین روش خرید خودرو و فروش خودرو را توسط نمایندگی 777 مدیران خودرو معرفی کنیم .

خرید مطمئن و با تحویل فوری :

با توجه به افزایش تحریم ها و خارج شدن خودروسازان مطرح دنیا از ایران و کاهش قدرت خرید مردم برای خرید خودروی صفر ، شرکت خودروسازی مدیران خودرو به عنوان اولین خودروسازان خصوصی در صنعت کشور و باسابقه 15 ساله در صنعت خودروسازی ، هنوز هم با قدرت چرخ تولید خودرو را با تلاش  متخصصان ایرانی یک تنه به دوش کشیده است و به عنوان اولین خودروسازی در ایران است که هنوز هم تمام تولیداتش با همان کیفیت قبلی تولید و عرضه می شود.

معرفی کلی شرکت مدیران خودرو:

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

دیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند.

 

مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 پلاس و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

معرفی برند خودروسازی چری

چری اتومبیل، (به انگلیسی: Chery Automobile)  شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین می‌باشد.

شرکت چری (Chery) یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود.

از اولین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون (Fengyun) اشاره کرد که با استفاده از شاسی سیات (Seat) ساخته شده بود.

 این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد.

 این شرکت در سال ۲۰۰۵ اولین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه (که نظام سیاسی مشابه با چین دارد) افتتاح نمود.

چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد ،نام مدیران خودرو با نام اختصاری ام وی ام (Modiran Vehicle Manufacturing) مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت. این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو (Daewoo) کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید.

فهرست محصولات چری

خودروهای سدان با نام آریزو (Arrizo)

سدان‌های این شرکت در حال حاضر با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است. این خودروها شامل مدل‌های آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX (که با نامگذاری ابتدایی نمونه مفهومی و عنوان چری آریزو ۶ در ایران معرفی شده) هستند. این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانه‌هایی ضعیف‌تر از رقبای غیر چینی خود دارند.

شما می توانید محصولات چری را که با نام های آریزو 5 دنده و آریزو 5 توربو و  آریزو6 است را از نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در تهران و کرج تهیه و درخواست خرید کنید .

 

 

خودروهای کراس اوور با نام تیگو (Tiggo)

شرکت چری اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس اوور و ارزانقیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد.

 

کراس اوورهای تیگو که پس از سال ۲۰۱۰ با زبان طراحی جدیدی ساخته شده و کیفیت بسیار مناسب تری نسبت به نسل‌های قبلی که در ایران با نام ام وی ام X33 به فروش می‌رسید،  دارند.

شما می توانید محصولات شاسی بلند  چری را که با نام های تیگو 5 و تیگو 7 و تیگو 8  است را از نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در تهران و کرج تهیه و درخواست خرید کنید .

 

چری در ایران

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، محصولات چری از سال ۲۰۰۶ وارد ایران شده و مسئولیت دشوار مونتاژ آن به شرکت کرمان موتور و زیر مجموعه مدیران خودرو واگذار گردید. محصولاتی مانند ام وی ام ۱۱۰، ام وی ام ۵۵۰ و ۵۳۰ و نمونه‌هایی از نسل‌های پیش از همکاری‌های خارجی این شرکت بوده که در نمایندگی چری عرضه شد و با ظاهر خود، زیبایی خیابان‌های ایران را بیش از پیش نمودند.

اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. در حال حاضر مدل‌های ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک و ام وی ام ۱۱۰ و ام وی ام X33 نسل قدیم در کنار نسل‌های جدیدتری مانند چری تیگو ۵ و چری تیگو ۷ و آریزو ۵ به فروش رسیده که چری آریزو ۶ را نیز باید به آنها اضافه نمود.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 چری برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

معرفی محصولات مدیران خودرو (چری و ام وی ام )

مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو از بدو تاسیس تلاش داشته اند تا دو برند خودروی چری و MVM ام وی ام را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. این دو برند با بهره گیری از دانش روز دنیا و بهترین مواد اولیه به سرعت توانستند جایگاه ویژه ای در میان علاقه مندان به صنعت خودرو از یک سو و منتقدان این حوزه از سوی دیگر بیابند.

 

تیگو tiggo 7

خودروی تیگو 7 یکی از محبوب ترین مدل های ارائه شده در بازار خودروهای عرضه شده توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو است. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات ارائه شده در مجموعه های بهتیرن نمایندگی مدیان خودرو از بدنه هیدرودینامیکی HDS زیبایی بهره می برد که به فرآیند شتاب گیری آن در فاصله زمانی کوتاهی کمک می کند. جلو پنجره تیگو 7 با شکل موج مانند خود ظاهر ویژه ای به آن داده است که رودخانه های خروشان را تداعی می کند. چراغ های جلو از صورت کوسه الهام گرفته شده اند و علاوه بر عملکرد عالی به زیبایی این خودروی محبوب در میان لیست فروش خودروهای مدیران خودرو افزوده است. نمای جانبی تیگو 7 بسیار زیبا است. طراحی چراغ های عقب ظاهر ان خودرو را به طرز زیبایی اسپرت کرده است. موتور این اتومبیل دارای حجمی برابر با 1.5 لیتر است و می تواند 176 اسب بخار و 201 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

mvm x22  

یکی از بهترین خودروهایی که در بازارهای داخلی از استقبال چشمگیری در میان علاقه مندان به محصولات مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو تهران برخوردار شد، ام وی ام MVM ایکس 33 اس X33Sبوده است. ایکس 33 اس نامی است که مدیران خودرو برای این محصول در ایران برگزیده است اما این محصول ممتاز در کشورهای مختلف با نام های دیگری شناخته می شود. برای مثال مصری های به این خودرو نام اسپرانزا داده اند. X33S در اندونزی نیز SMK نامیده شده است. نسل اول ایکس 33 با داشتن قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند در ایران توانست به سرعت در قلب علاقه مندان به خودرو جای باز کرده و فروش خوبی را تجربه کند. نسل دوم ایکس 33 X33 از ظاهر جدیدتری برخودار است. در واقع در نسل اول این خودرو الهام گرفتن از خودروهای پیشین به مراتب بیشتر مشاهده می شد. اما تولید کنندگان و طراحان چری به سرعت متوجه شدند که آنچه باعث جلب نظر مشتریان می شود، ارائه مدل هایی است که کمتر دیده شده اند و در طراحی آنها از خلاقیت زیادی بهره گرفته شده است. نمای جلوی این اتوموبیل شاهد تغییرات بسیار گسترده ای بود. تغییر در فرم سپر و چراغ های جلو را می توان یکی از این تغییرات دانست. با این حال موتور این خودرو نسبت به مدل قدیمی چندان تغییر نکرد و علی رغم تغییرات اندک در امکانات ارائه شده توسط این خودرو، این تحولات نسبت مدل سوم چندان نیز چشمگیر نبودند. نسل سوم ایکس 33، با نام ایکس 33 اس X33S با فاصله بسیار اندکی نسبت به مدل دوم توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به بازار عرضه شد

 

mvm x33

تجربه مدیران خودرو نشان داده است که ایکس 33 به دلیل بهره گیری از طراحی زیبای ظاهری داخلی تا این حد مورد توجه توجه قرار گرفته است. صندلی های عقب ایکس 33 بسیار راحت طراحی شده اند و با داشتن نوار قرمزی که در تمامی طراحی ظاهری الهام بخش بوده است، جلوه و زیبایی دو چندان به این خودرو بخشیده است. علاوه بر موارد ذکر شده وجود یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی قرار گرفته در داشبرد است که از وجه تمایزهای آشکار این مدل با نمونه های قبلی و سایر نمونه های موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به شمار می آید. این گزینه به امکانات چنین خودروهایی با این طیف قیمتی افزوده است. موتور ام وی ام ایکس 33، موتور چهار سیلندر دو لیتری تنفس طبیعی است و در این چند سال گذشته از عرضه‌ اش به بازار تغییر چندانی نکرده است. اما در نسل آخر این خودرو بهینه تر شده و توان تولید 136 اسب بخار و 182 نیوتن متر گشتاور را دارد. فروش بالای این خودرو در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو را می توان با توجه به مشخصات فنی قابل اعتماد، توجیه پذیر دانست. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات مدیران خودرو در حالت دستی هفت دنده در اختیار صاحبان خود می گذارد. ترکیب این موتور 4 سیلندری و گریبکس سی وی تی cvt باعث عملکرد مناسب خودرو در زمینه میزان شتاب می شود. در رانندگی با این خودرو شما قادر خواهید بود نوع رانندگی را بین دو حالت eco و sport تغییر دهید تا موتور خودرو در حالت اسپرت بتواند در تعویض دنده دور موتور را افزایش دهد و در حالت eco مصرف سوخت را کاهش دهد.


آریزو 5

یکی از مدل های محبوب موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو معتبر آریزو 5 است آریزو 5 دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن است. این اتومبیل دارای چراغ هایی با طراحی منحصر به فرد و زیبا می باشد. طراحی T شکل کنسول و پره های کولر باعث شده است که این خودرو در داخل کابین نیز هر راننده ای را مسحور خود کند. دوخت مرغوب صندلی های آریزو 5 و مهندسی بسیار دقیق برای تنظیم دقیق آنها توانسته است راحتی و ایمنی را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. آریزو 5 از شاسی آلمانی بهره می برد و به دلیل داشتن کیسه های هوای با سیستم سوئدی ایمنی سرنشینان را به بهترین نحو تامین می کند. آریزو 5 با ارائه امکاناتی مانند نمایشگر فشار باد، سیستم تهویه هوا، استارت بی سوئیچ و صندوق عقب 430 لیتری، اتومبیل بسیار مناسبی برای خانواده ها به شمار می آید. موتور آریزو 5 1.5 لیتری بوده و مجهز به تکنولوژی DVVT و گریبکس 7 سرعته CVT است.

 

چری تیگو 5

یکی از اتومبیل هایی که در تمامی مجموعه های بهترین نمایندگی مدیران خودرو از جمله پر طرفدارها به حساب می آیند، تیگو 5 Tiggo 5 است که با قیمت مناسب و عرضه شرایط فروش بی نظیر مدیران خودرو نظیر امکان پرداخت با اقساط طولانی مدت و پیش پرداخت های اندک به خودرویی محبوب در میان اهالی صنعت خودرو و همچنین در میان کارشناسان فنی مدیران خودرو تبدیل شده است. این خودرو اولین نمونه ای است که در سال 94 با برند چری وارد کشورمان شد. طراحی سپر و چراغ های جلو در نسخه های فعلی تیگو 5 نسبت به مدل اولیه زیباتر است.

 Tiggo 5 در کامل ترین مدل خود، دارای چهار کیسه هوا است که می تواند به خوبی امنیت خریداران را تضمین کند. تیگو 5 با داشتن مرکز ثقل بالاتر از سطح زمین و ارتفاع زیادتری نسبت به رقیبان خود، دید بسیار خوبی از جاده و محیط اطراف به رانندگان خود می دهد. ترمزهای این خودرو بسیار قابل اعتماد طراحی شده اند و به خریداران اجازه می دهد تا با بیشترین امنیت خاطر از رانندگی خود لذت ببرند. بد نیست بدانید مصرف سوخت تیگو 5، 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر ارزیابی شده است که رقم قابل قبولی به شمار می آید.

mvm x55

چری تیگو 4 با کد 5X در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس 33 (تیگو 3) و البته کوچک‌تر از چری تیگو 5 است. ابعاد خودرو شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر است که فاصله محورهای ۲,۶۳۰ میلی‌متر فراهم می‌کند. چری تیگو 4 در ایران با کد ام‌وی‌ام ایکس 55 فروخته خواهد شد.

برخلاف ابعاد، مشخصات فنی ام‌ وی‌ ام ایکس 55 مشابه ایکس 33 نیست و اشتراکاتی با تیگو 7 دارد.جدیدترین محصول مدیران خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. این مدل، در زمانی حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. تیگو 4 مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، همراه‌با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ (DCT) میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 نسل جدید و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

شرکت  مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

شرایط متنوع و تسیهلات ویژه مدیران خودرو

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

 فروش محصولات مدیران خودرو و چری

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  نمایندگی مدیران خودرو کرج   02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 نسل جدید و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

همچنین جدول شرایط فروش محصولات ام وی ام  و شرایط فروش محصولات چری  و قیمت نقدی محصولات چری و قیمت اقساطی ام وی ام mvm  را در سایت 777 می توانید مشاهده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

ویژگی های یک کاغذ خوب

تهیه کاغذ مورد نیاز، یکی از اصلی ترین نیازهای بسیاری از شرکت­ها، ناشران، شرکت های چاپ و بسته بندی و …می باشد. اما امروزه مهم ترین دغدغه این شرکت­ ها، چگونگی تهیه کاغذ مورد نیاز خود می باشد.

نوع مصرف این شرکت ها نیز با مصرف دیگر مشتریان نیز متفاوت می باشد و به دلیل کاهش هزینه ­ها و مقدار نیازشان، خرید عمده کاغذ، برای آن ها به صرفه تر خواهد بود.

اما باز سوالی که پیش می آید اینست که با توجه به گرانی و کمیابی کاغذ در حال حاضر، از چه طریقی می توانند، به خرید عمده کاغذ، بخصوص کاغذ A4 که یکی از اصلی ترین موارد مصرف این شرکت ها می باشد، با قیمت به صرفه و حجم مورد نیاز خود اقدام نمایند.

از هزینه و حجم هم که بگذریم، آیا کاغذی که برای آن هزینه زیادی را متحمل شده ایم، از کیفیت لازم برخوردار است؟

برای مثال یک ناشر معتبر، اگر کیفیت کاغذ مناسبی را برای محصول خود ارائه ندهد، با توجه به از بین رفتن اعتبارش، هزینه های مادی و معنوی بیشتری را در آینده متحمل خواهد شد که این هزینه، علاوه بر هزینه اولیه تهیه کاغذ خواهد بود و یا حتی یک شرکت اداری، از لحاظ و جهات مختلف، نیازمند یک کاغذ با کیفیت برای تهیه اسناد خود می باشد.

اسنادی که قرار است سال ها دست به دست شوند، سال ها خوانا و مورد استفاده باشند و کیفیتشان کاسته نشود. با تمام این اوصاف برای این شرکت ها و ناشران، همکاری با یک شرکت معتبر در زمینه تهیه کاغذ بصورت عمده، از نان شب نیز واجب تر خواهد بود.

کاغذهای A4، چرا؟

دلایل استفاده از این نوع از کاغذها صرفا تجربی بوده است، انسان عصر حاضر، کاغذ ها را در انواع و ابعاد مختلفی تهیه می نموده است، اما آن ابعادی که بیشتر به کار او آمده است و توانسته نظرات بیشتری را جلب کند، کاغذ هایی در ابعاد A4 بوده اند. این کاغذ ها، امروزه، جزئی جدا نشدنی از بسیاری از شرکت­ها و انتشارات مختلف هستند. اما همین کاغذ های A4 نیز بر اساس بعضی ویژگی ها که بیان خواهد شد، خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که مشتریان باید در خرید خود به آن ها توجه داشته باشند.

پخش کلی کاغذ A4 – ثبت سفارش اینترنتی کاغذ A4

 

ویژگی یک کاغذ خوب

کاغذها ویژگی های مختلفی دارند، که معمولا مشتریان به آن ها توجه نمی کنند و در نهایت پس از عدم مطلوبیت کیفیت محصول خود، نمی دانند مشکل از کجا بوده است.

کاغذ ها در بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر متفاوت می باشند و همین ویژگی هاست که برخی انواع را از بقیه متمایز می نماید و باعث کیفیت بیشتر آن ها می شود، حتی کیفیت بیشتر کاغذ سبب می شود تا دستگاه هایی که با این کاغذ ها سروکار دارند، همچون دستگاه پرینتر، فکس، کپی و دیگر دستگاه های مشابه، عمر بیشتری داشته باشند و از این نظر نیز برای مشتری، صرفه اقتصادی داشته باشد.

اما این ویژگی ها شامل مقاومت کاغذ که از آن در برابر عوامل فرسایش، محافظت می نماید، وزن کاغذ و چگالی آن می شود. سطح کاغذ ها نیز باید صاف، یکدست و یکنواخت باشند تا بتوانند کیفیت مطلوب تری را برای استفاده مهیا نمایند.

از ویژگی های مربوط به جنس آن نیز بگذریم، کاغذ ها باید دارای یک سری ویژگی های ظاهری نیز باشند. این موضوع را دست کم نگیرید.

برای مثال، میزان کدر یا مات بودن یک کاغذ برای وقتی مهم می باشد که بخواهیم از دو طرف کاغذ در نوشتن یا هر کار دیگری استفاده نماییم، در صورتی که شفافیت کاغذ بیش از حد باشد، نوشته های آن طرف کاغذ در دید شما اختلال ایجاد خواهند کرد.

کدام برند، کدام شرکت

بهترین مارک های کاغذ    A4

اگر بخواهیم در زمینه این نوع از کاغذها به دو برند سرآمد اشاره کنیم که به خوبی هم توانسته اند در کشور ما جای خود را باز کنند باید به کاغذهای نویگیتور navigator و رزپرینت اشاره کنیم.

این دو نوع کاغذ، از بهترین و باکیفیت ترین کاغذهای جهان هستند که البته گروه تجاری اقیانوس آرام نیز آن ها را برای شما فراهم آورده است.

اگر قصد خرید عمده و کلی کاغذ های A4 با کیفیت و از بهترین برندهای جهان همچون نویگیتور و رزپرینت را دارید، مطمئنا، شرکت تولید و تجاری اقیانوس آرام که یکی از معتبرترین، گروه های بازرگانی و تجاری ایران در زمینه توزیع محصولاتی همچون کاغذ و مقوا و محصولات مشابه می باشد، می تواند برای شما، از بهترین انتخاب های همکاری باشد تا در کنار کیفیت خوب محصولات و به صرفه بودن قیمت ها، کاهش هزینه های بعدی را نیز به همراه داشته باشید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

داروخانه آنلاین راسیس دارو :

 

وجود درگیری های  بیش از حد موجود در زندگی امروزه،باعث شده است که زمانی برای خرید دارو به صورت حضوری با توجه به شرایط کرونا نداشته باشیم.

دغدغه ای که به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی از میان برداشته شده است. داروخانه آنلاین راسیس دارو  امکانات منحصربه فردی، در زمینه سفارش اینترنتی دارو دارد.

عرضه و فروش محصولات دارویی وغیر داروئی داروخانه مانند:

  • اقلام آرایشی و بهداشتی ( شامل انواع کرم‌ها ، مرطوب کننده‌ها ، شوینده‌ها ، مراقبت از پوست و مو و ناخن، دهان و دندان و… )
  • خرید مکمل‌ ورزشی (شامل مکمل بدنسازی ، گیاهی ، غذایی ، کاهش وزن ، ویتامین‌ها، مکمل غذایی کودکان،مکمل دوران بارداری و شیردهی و … )

 

داروخانه اینترنتی چیست ؟

یک داروخانه آنلاین دقیقاً مشابه داروخانه حضوری است اما ملزوم براینترنت! از آنجا که این داروخانه های مجازی ممکن ایت فقط در یک شهر فعالیت کنند یا در سطح کشور فعالیت کنند.

داروخانه های آنلاین همچنین از یک مکان مرکزی می توانند تعداد زیادی از مشتری ها را در سرتاسر جهان خدمات دهند.خرید محصولات داروخانه‌ای از داروخانه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد؛ درهر کجا که باشید،کالای پزشکی مورد نظر خود را به صورت خرید آنلاین دارو انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای مهم خرید دارو آنلاین امکان مقایسه محصولات مشابه است.این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت که در صورت ماندن در دو راهی انتخاب بین دو محصول، تمام خصوصیات کیفی آن‌ها را با هم مقایسه کنید و پس از اطمینان از انتخاب آن را ثبت کنید.

همچنین  در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی  آنلاین میتوانید با مطالعه توضیحات، کاتالوگ محصولات، نظر سایر افراد که از سایت خریداری نموده اند و مقایسه میزان رضایت آن ها، استفاده از اطلاعات پزشکی و مشاوره متخصصان، امکان دسترسی به محصولات کمیاب ، دسترسی به اطلاعات کامل در مورد محصولات، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فواید و مضرات آن ها، قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و داروها و امکان دسترسی به این اطلاعات مانند ترکیبات، روش مصرف و .. در هر زمان، امکان مقایسه بین محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق  در دسترس شما باشد و در نهایت انتخاب مناسب ترین آن ها را داشته باشید.

 مزیت های خرید محصولات آرایشی و پزشکی اینترنتی ،امکان مشاوره در زمان مصرف داروها و محصولات مختلف، امکان خرید محصولات و مکمل های غیر دارویی استاندارد نظیر مکمل های بدنسازی،لاغری، چاقی، گیاهی و .. در بازار ممکن است این نوع از محصولات به شکل غیر مجاز و تقلبی و غیر استاندارد وجود داشته باشد اما این داروخانه ها با توجه مجوزهای دریافتی محصولات مورد اعتماد را عرضه می کنند.

همچنین اطمینان از اصل بودن داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی و دارا بودن تاییدیه های وزارت بهداشت و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالا را در اختیار شما قرار می دهند.

 

اگر کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده از فروشگاه آنلاین راسیس دارو  برایتان اهمیت بالایی دارد، خرید از راسیس دارو هوشمندانه ترین گزینه پیش روی شماست.

داروخانه شبانه روزی  راسیس دارو تمامی محصولات مجاز و معتبر یک داروخانه را به جز اقلامی که نیاز به نسخه و مراجعه حضوری دارند به مشتریان محترم ارائه می دهد.

داروخانه آنلاین راسیس دارو  تحت نظارت مستقیم داروخانه شبانه روزی مهرگان است که ادرس تیم راسیس دارو  تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان سوم، پلاک ۱۷ فعالیت خود را انجام میدهد.

  تلفن مرکز تماس با مشاورین و مراکز ارتباطی تیم راسیس دارو :

تلفن دفتر مرکزی:

تلفن : ۰۲۱۸۶۰۹۳۲۹۰

فکس : ۰۲۱۸۸۳۵۲۸۵۴

 راسیس دارو دارای تمامی مجوز های لازم بهداشتی از تمامی مراکز مجاز بهداشتی و نظارتی مثل نماد دو ستاره نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت و معدن  و سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

آشنایی با داروخانه اینترنتی راسیس دارو

با گسترش تکنولوژی و اینترنت، کسب و کارهای آنلاین که در زمینه های مختلف رواج یافتند. یکی از کسب و کارهای اینترنتی فروش دارو یا داروخانه های آنلاین است که کالاهای داروی از این قاعده مستثنی نبوده اند. مفهوم داروخانه های آنلاین یا فروش آنلاین داروها در بیش از دو دهه ی اخیر در سراسر دنیا رواج یافته است. یکی از کسب و کارهای داروخانه ی اینترنتی، داروخانه ی آنلاین راسیس است.

داروخانه ی اینترنتی چیست؟

 داروخانه آنلاین یا داروخانه اینترنتی ، داروخانه ای است که از طریق اینترنت فعالیت می کند و سفارشات را از طریق پست، شرکت های حمل و نقل یا وب سایت اینترنتی داروخانه به مشتریان ارسال می کند و بدون حضور فیزیکی مشتریان خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می دهند.

خرید کردن از داروخانه ی اینترنتی راسیس دارو ، در دوران کرونا که شاید حضور فیزیکی مشتریان عزیز منجر به شیوع بیشتر، بیماری کرونا می شود این امکان را به شما می دهد در منزلتان با خیال راحت هر دارویی در زمینه های مکمل های ورزشی، ویتامین ها و مواد معدنی، در حوزه ی مادر و کودک شامل محصولات متنوعی است و تجهیزات پزشکی میتوانید خریداری کنید و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می کنید.

چرا داروخانه های اینترنتی محبوب است؟

دلایل های بسیاری برای محبوبیت خرید از داروخانه های اینترنتی که  مزیت های داروخانه های اینترنتی است، وجود دارد.

  1. افزایش دسترسی سریع به داروها شما در منزلتان یا در محل سرکار خود با یک کلیک برای خرید دارو مورد نظر خود از داروخانه ی اینترنتی، ساعتی بعد دارو در دسترس شما قرار می گیرد. بجای اینکه شما در ترافیک و مسیر های طولانی و رفت و آمد های مختلف برای پیدا کردن دارو از داروخانه ها به راحتی با یک سرچ در اینترنت می توانید داروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

  1. خرید داروخانه های اینترنتی بیست و چهار ساعته است. شما هر زمانی که نیاز به دارو داشته باشید سفارش خود را ثبت می کنید و دارو به دست شما می رسد. خرید داروخانه ی اینترنتی راسیس 24 ساعت و به صورت شبانه روزی است و هر زمانی که شما نیاز به دارو باشد برای داروخانه ی اینترنتی راسیس دارو  فرقی نمی کند 2 صبح باشد یا 2 ظهر دارو را به شما ارسال می کند.
  2. شما برای خرید دارو ها از داروخانه های اینترنتی هزینه ی مالی و زمانی بسیار کمی را پرداخت می کنید.
  3. وقتی که شما داروی خود را از داروخانه به صورت حضورری خریداری می کنید، باید به پزشک داروخانه هزینه ی نسخه ای را باید بپردازید و علاوه بر آن بعضی از داروخانه ها قیمت دارو ها را بر روی دارو نمی نویسند و شما نمیدانید که قیمت دارو چه قدر است ولی وقتی که شما از داروخانه های اینترنتی خریداری می کنید، علاوه بر اینکه هزینه ی نسخه را نمی پردازید بلکه قیمت هر دارویی را می توانید ببیند و در سایت های مختلف قیمت ها را برآورد کنید و کدام داروخانه ی اینترنتی هزینه ی کمتری را باید پرداخت کنید. از لحاظ زمانی شما دیگر در ترافیک و رفت و آمد ها عمر خود را بیهوده تلف نمی کنید و از ساعتی که سفارش خود را می دهید میتوانید به فعالیت های شخصی خود برسید.
  4. مشاوره های مختلفی که در داروخانه های اینترنتی در هر زمانی به شما ارائه می دهد. داروخانه ی اینترنتی راسیس بعد از عضویت شما در سایت داروخانه می توانید به صورت رایگان هر مشاوره ای را از پزشک مورد نظر برای خرید دارو ها داشته باشید.

 

  1. از تجربیات دیگران در سایت های خرید داروخانه ی اینترنتی می توانید استفاده کنید. در بخش دارو های مختلف و معرفی دارو ها قسمتی برای نظرات و تجربه های افراد از دارو را دارند و با خواندن آن مطالب می توانید برای خرید داروهای خود به صورت اینترنتی، به طور آگاهانه خریداری کنید.

 

  1. اگر شما دارویی را خرید و آن دارو مورد نظر شما نبود داروخانه ی اینترنتی راسیس دارو  می توانید برگشت بزنید و طبق قوانین هر سایتی میتوانید قوانین برگشت دارو در سایت راسیس  دارو  مطالعه کنید و هزینه ی شما را کمتر از 72 ساعت به حساب شما برمیگرداند.

 

چه داروهایی را می توانید از داروخانه های اینترنتی راسیس خریداری کنید؟

 

در داروخانه ی اینترنتی راسیس دارو پنج بخش دارو تقسیم شده و یک بخش پیشنهادات ویژه تخفیفات شگفت انگیزی به شما عزیزان ارائه می دهد.

بخش اول: مکمل های ورزشی

  • تغذیه ی ورزشی
  • چربی سوزی
  • بعد از تمرین (ریکاوری)
  • کربوهیدرات (افزایش وزن)
  • قبل تمرین/ حین تمرین
  • پروتئین ها
  • اسید آمینه

بخش دوم: ویتامین ها و مواد معدنی

  • مکمل های تخصصی
  • ویتامین های گروه ب
  • تناسب اندام
  • سلامت مغز و اعصاب
  • محصولات بانوان
  • محصولات آقایان
  • انواع مولتی ویتامین ها
  • مواد معدنی

بخش سوم: آرایشی بهداشتی

  • مراقبت از پوست
  • بهداشت عمومی
  • بهداشت آقایان
  • بهداشت بانوان
  • مراقبت ناخن
  • دهان و دندان
  • ضد تعریق
  • مراقبت از مو
  • بهداشت جنسی

بخش چهارم: مادر و کودک

  • لوازم کودک
  • مراقبت از پوست کودک
  • مراقبت از پوست مو و ناخن مادر
  • مراقب از موی کودک
  • لوازم مادر
  • غذای کودک
  • تقویت مادر

بخش پنجم: تجهیزات پزشکی

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.

راهنمای خرید آنلاین بهترین لوازم خانه و آشپزخانه

در گذشته برای خرید لوازم منزل کمتر کسی به خرید آنلاین آنها فکر می‌کرد، اما امروز با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و گسترش فروشگاههای معتبری همچون دیجی کالا، امکان خرید آنلاین لوازم خانگی هم فراهم شده است.

اما مشکل اینجاست که خرید خیلی از وسایل نیاز به یک راهنما دارند، راهنمای برای معرفی بهترین لوازم خانگی ، راهنمایی که اطلاعات لازم درباره نقاط ضعف و قوت محصول و همچنین تجربیات استفاده دیگران از این محصول را در اختیار شما قرار دهد.

به طور مثال هنگام خرید یک دستگاه میوه خشک کن خانگی یا دستگاه قهوه ساز خانگی، نیاز به بررسی زیادی وجود دارد، ما چندین مدل میوه خشک کن داریم که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

از طرفی برندهای مختلفی این دستگاه را تولید کرده اند و مهمتر از همه، کاربران تجربه های متفاوتی در استفاده از مدل های مختلف دارند و همه این‌ موارد نشان می‌دهند که خرید چنین محصولی نیاز به بررسی بیشتری دارد.

 

اما در خرید اینترنتی چطور می توانیم یک راهنما داشته باشیم؟

امروزه وبسایت های مختلفی در زمینه نقد و بررسی محصولات شکل گرفته اند که به خوبی محصولات مختلف را بررسی کرده و در نقش یک راهنمای خرید را برای شما ایفا می‌کنند.

در این میان وبسایت خریدیار به صورت تخصصی در زمینه معرفی و بررسی لوازم منزل فعالیت می‌کند و تمرکز خریدیار روی این حوزه موجب ارایه محتواهای بهتری شده است.

در خریدیار بخش‌های مختلفی مانند راهنمای خرید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه ، لوازم خانگی غیر برقی، لوازم دکوراتیو و . . . وجود دارند.

در تمامی این بخش‌ها ما یک هدف را دنبال می‌کنیم، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول برای شما، اشتباه نکنید، ما به دنبال معرفی بهترین یا گران ترین محصول بازار نیستیم، ما به دنبال معرفی بهترین محصول با توجه به شرایط شما هستیم.

به طور مثال گران قیمت ترین قهوه ساز بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد، اما اگر بودجه شما 1.5 میلیون تومان است، پس ما بهترین دستگاه قهوه ساز در این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب اشتباه هزینه‌ زیادی برایتان خواهد داشت

خیلی وقت‌ها به دلیل نبود یک راهنمای دلسوز ما دچار اشتباه در انتخاب می‌شویم، به طور مثال بارها مشاهده شده افراد هنگام خرید ماشین لباس شویی یا وسایل برقی دیگر فقط به دنبال آپشن های زیاد هستند در حالی خیلی از این آپشن ها را هرگز استفاده نمی‌کنند و تنها هزینه آنها را می‌پردازند.

بنابراین بهتر است موقع خرید یک وسیله خانگی قبل از هر چیز نیازهای منطقی‌تان را در نظر بگیرید و فریب تجملات و آپشن‌های لوکس و کم کاربرد را نخورید، در خریدیار ما وظیفه آگاه سازی شما را به عهده گرفته ایم.

 

همه چیز در برند خلاصه نمی‌شود

در یکی از مطالب منتشر شده در خریدیار، ما در حال بررسی آبمیوه گیری های مختلف بازار بودیم و نظرات خریدران برندهای مختلف را بررسی می‌کردیم.

موضوعی جالبی که در این بررسی توجه ما را جلب کرد، عدم رضایت قطعی از برندهای گران قیمت بود، در حقیقت بر خلاف تصور ما برندهای گران قیمت همیشه مشتریان را راضی نمی کنند، چرا که در نظر گرفتن نیازها هنگام خرید از اصلی ترین دلایل رضایت یا نارضایتی خریدار است.

مشتری از سایز دستگاه ناراضی است، اما اصلا به این فکر نمی کند که چرا یک دستگاه با توان بالا را خریداری کرده است در حالی که مصرف زیادی از آن ندارد.

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

در گذشته نیز وبسایت های نقد و بررسی محصولات به خصوص محصولات دیجیتال فعالیت داشتند، اما نقطه ضعیف این وبسایت‌ها، نبود امکان خرید برای مشتری بود، در حقیقت شما با کمک این وبسایت‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کردید ما سایتی برای خرید این محصول به شما معرفی نمی‌شد.

در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی بهترین لوازم خانگی، امکان خرید کالای مورد نظر هم وجود دارد، خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می‌کند تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.

بنابراین شما می‌توانید بعد مطالعه نقد و بررسی محصولات مختلف، لینک خرید محصول مورد نظر که مربوط به دیجی‌کالا می‌باشد را هم مشاهده کنید و برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

kharidyaar.ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

ماشینمو کجا بفروشم؟ چگونه خودروی خود را به بالاترین قیمت بفروشم؟

خرید و فروش خودرو فرایندی است که افراد پر شماری با آن دست و پنجه نرم می کنند و همواره به دنبال راهنمایی های ثمر بخش هستند، راهنمایی هایی که منجر به مطلوب شدن این فرایند شوند.

گفتنی است پیرو این موضوع ما نیز سعی کرده ایم در متن زیر به نکات و مسائلی اشاره کنیم که مسیر خریداران و فروشندگان انواع و اقسام خودرو را هموار کنند. در این مسیر فراز و نشیب های متعددی وجود دارند که اگر با بی توجهی اقدامی انجام دهید ممکن است مشکلات مختلفی گریبان تان را بگیرند؛ مشکلاتی که در صورت اعمال احتیاط های لازم، امکان بروز آن ها به طور چشمگیری کاهش می یابد.

پس اگر قصد خرید و فروش خودرو را دارید و می خواهید بدون مشکل به نتیجه ی دلخواه تان برسید، متن زیر را حتماً مطالعه کنید.

چه اقداماتی برای خرید و فروش خودرو لازم است؟

خرید و فروش خودرو همیشه از بازار پر رونقی برخوردار بوده و همواره دارای خریداران و فروشندگان پر تعدادی است. تسریع در رفت و آمد ها، امن بودن مسیر رفت و آمد و امثالهم چند مورد از دلایلی هستند که منجر شده امروزه خودرو جزء متداول ترین احتیاجات جوامع باشد.

همان طور که می دانید خودرو وسیله ی با ارزشی است که قیمت قابل توجهی دارد، به همین جهت بایستی هنگام خرید و یا فروش آن محتاطانه عمل کنید تا بعداً پشیمان نشوید‌. اما سوال این جاست، احتیاط در راستای خرید و فروش خودرو شامل چه اقداماتی می شود؟

اقداماتی که برای خرید و فروش خودرو لازم هستند، از موارد مختلفی برخوردار می باشند که چند مورد از آن ها را در دو دسته ی خرید خودرو و فروش خودرو آورده ایم:

  • اقدامات مهم در راستای خرید خودرو: تعیین بودجه و مشخص کردن امکانات مورد انتظار از خودرو دو مورد از پارامتر های مهمی هستند که باید با توجه به آن ها به جست و جو بپردازید و مدل هایی که با این پارامتر ها مطابقت دارند مشخص نمایید. حال اگر می خواهید از میان مدل های دست دوم خرید کنید، باید توجه ویژه ای به سلامت موتور و بدنه داشته باشید فلذا برخی از فروشندگان تعدادی از ایرادات را فاکتور گرفته و سعی در سوء استفاده گری دارند. لازم به ذکر است برای بررسی سلامت بدنه و موتور باید از متخصصین این حوزه از جمله نمایشگاه اتومبیل نگاه خودرو کمک بگیرید، متخصصینی که نسبت به صداقت و مهارت شان اطمینان دارید.
  • اقدامات مهم در راستای فروش خودرو: مهم ترین مسئله در مقوله ی فروش خودرو قیمت گذاری است. از این رو توصیه می کنیم در صورتی که قصد فروش دارید تصمیمات عجولانه و سهل انگارانه نگیرید، چرا که ممکن است قیمتی کمتر از ارزش واقعی خودرو تعیین کنید و بعداً از این تصمیم خود پشیمان شوید. پارامتر های مختلفی در قیمت گذاری موثر هستند که باید با توجه به نوسانات اقتصادی روز بررسی کرده و تصمیم گیری کنید.

لازم به تاکید است علاوه بر نکات و مسائلی که گفتیم، روش مورد استفاده در خرید و فروش خودرو نیز موضوع بسیار مهمی است که توجه ویژه ای می طلبد. به عبارتی گفتنی است هر کسی که قصد خرید و یا فروش خودرویی را دارد بایستی روش مناسبی برای این کار انتخاب کند، فلذا در حال حاضر برای خرید و فروش آن راهکار های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات مجزایی هستند.

با توجه به اهمیت بالای این موضوع در تیتر های بعدی اطلاعات جامع و مفید تری آورده ایم که خواندن آن ها به شدت توصیه می شود.

متداول ترین روش های خرید و فروش خودرو

اولین و پیش پا افتاده ترین روشی که برای خرید و فروش خودرو به ذهن همه خطور می کند، مراجعه به نمایشگاه های فروش اتومبیل یا همان اتو گالری هایی مانند نگاه خودرو است. بهره مندی از این مراکز همواره مستلزم صرف زمان قابل توجهی است و علاوه بر این هزینه های مضافی می طلبد، چرا که هر دو طرف معامله چه فروشنده و چه خریدار بایستی هنگام عقد قرار داد مبلغی را به صاحب نمایشگاه پرداخت نمایند.

امروزه با تکنولوژی اینترنت و ایجاد روش های خلاقانه دیگر تنها راهکار موجود، مراجعه به نمایشگاه اتومبیل نیست و هر شخصی می تواند به صورت مستقل، اقدامی عالی در راستای خرید و فروش خودرو انجام دهد.

اپلیکیشن های موبایلی و وب سایت های اینترنتی از جمله جدید ترین و بهترین بستر ها برای این کار هستند. در حقیقت شما می توانید از طریق این بستر ها با صرف کم ترین زمان و بدون بسیاری از پرداخت هزینه های اضافی اقدام به خرید و فروش خودرو نمایید.

خرید و فروش خودرو با استفاده از تکنولوژی های پر مزیت روز

همان طور که گفتیم در عصر حاضر خرید و فروش خودرو نیز همانند بسیاری از کالا ها و محصولات با استفاده از تکنولوژی های پر مزیتِ روز یعنی اینترنت و درگاه های متعدد آن انجام می گیرد.

در واقع با پیدایش اینترنت بسیاری از فرایند ها دچار تغییر و تحولات قابل توجهی شده اند که خرید و فروش خودرو نیز این قائده مستثناء نمانده است‌. لازم است بدانید با بهره مندی از این روش نه تنها خیلی از مشکلات ناشی از روش های سنتی وجود ندارد، بلکه شما می توانید از مزیت های مجزایی استفاده کنید، مزیت هایی که بسیار مطلوب و خوشایند هستند. از جمله درگاه های معتبر برای ثبت آگهی رایگان که از اعتبار بالایی برخوردار است و عضو اتحادیه کشوری در کسب و کارهای مجازی میباشد اتو گالری نگاه خودرو است که با دارا بودن نمادهای معتبر از ارگان های دولتی بستر خوبی را برای خرید و فروش خودرو به صورت حضوری و اینترنتی و همچنین ثبت آگهی خودرو به صورت رایگان مهیا کرده است.

البته ناگفته نماند باید اپلیکیشن و وب سایت معتبر و شناخته شده ای برای خرید و فروش آنلاین خودرو انتخاب نمایید تا از دام افراد سوء استفاده گر هایی که در هر جایی وجود دارند، در امان باشید. گفتنی است مراجعه کننده های زیاد، نام آشنا بودن، وجود انواع و اقسام خدمات مشتری مدارانه و امثالهم مواردی از ویژگی های یک مرجع آنلاینِ معتبر هستند.

مزیت های خرید و فروش خودرو در تهران و کرج به صورت اینترنتی

خرید و فروش خودرو در تهران و کرج با اینترنت به شرطی که توسط مراجع معتبری همچون نگاه خودرو انجام گیرد دارای مزیت های غیر قابل انکاری است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره کرده و توضیحات مختصری آورده ایم:

  • باعث بر صرفه جویی در زمان می گردد فلذا جست و جو در فضای اینترنت بسیار سهل و سریع است.
  • منجر به حذف هزینه های اضافه می شود.
  • افراد می توانند اطلاعات کاملِ انواع و اقسام اتومبیل ها را بررسی نمایند.
  • مراجعه و بهره مندی در همه ی ساعت ها امکان پذیر است.
  • علاوه بر فقدان محدودیت زمانی، فاقد محدودیت مکانی هم است.
  • برقراری ارتباط برای طرفین به جهت ارائه ی پرسش و پاسخ هایِ لازم سهل می باشد.
  • فروش اقساطی خودرو از مزیت های جذاب دیگری است که توجه اکثر خریداران را به خود جلب می کند. البته گفتنی است فروش اقساطی خودرو شامل برخی موارد می شود که به طور حتم در آگهی های فروش آنلاین درج می گردد.
  • و چندین و چند مورد دیگری که مراجع خرید و فروش خودرو در تهران و کرج برای تامین رفاه حال مراجعه کننده های خود فراهم کرده اند.

چند نکته ی حائز اهمیت پیرامون خرید و فروش آنلاین خودرو

با این که خرید و فروش آنلاین خودرو بسیار پر مزیت و مطلوب است اما مستلزم توجه به چند نکته ی حائز اهمیت می باشد که در قسمت پایین به بارز ترین نکات اشاره کرده ایم:

  • اعتبار سنجی مرجع مورد نظر و استفاده از مراجع معتبر
  • خرید خودرو هایی که دارای اطلاعات جامع هستند و در مقابل فروش خودرو با درج کامل ترین اطلاعات
  • بررسی حضوری خودرو هنگام خرید و بررسی صحت اطلاعات درج شده برای خرید
  • اعتماد به خریداران واقعی و رعایت احتیاط های لازم برای دوری از خریداران متقلب
  • و موارد دیگری همچون مورد های بالا که توجه به آن ها در همه ی فرایند های خرید و فروش لازم است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر

 

لپ‌ تاپ لنوو، ایسوس و دیگر برندهای معتبر، دارای بازار فروش مناسبی در ایران و بازار جهانی هستند. امروزه رایانه های نقش ویژه ای در پیشرفت تکنولوژی داشته اند و در واقعیت عنصر اصلی پیشرفت لحظه ای تکنولوژی رایانه ها هستند. رایانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش ویژه ای در زندگی بشر دارند و بسیاری از امورات زندگی ما به وسیله رایانه ها انجام می گیرد. ما به صورت روزانه کارهای الکترونیک مختلفی را انجام می دهیم که در پس همه آنها رایانه ها قرار دارند. برای مثال برداشت و واریز پول به حساب، گشت و گذار در دنیای مجازی، تماشای تلویزیون و غیره مواردی هستند که بدون وجود رایانه ها امکان انجام آنها وجود ندارد. اگر چه در بسیاری از موارد ما به صورت مستقیم با رایانه ها در ارتباط نیستیم اما اگر رایانه ها نباشد این اقدامات امکان پذیر نیست. در نتیجه این مورد و بسیاری از موارد دیگر باعث شده که رایانه ها نقش ویژه ای در زندگی بشر داشته باشند. در گذشته بشر عمدتا از رایانه های خانگی برای انجام امورات خود استفاده می کرد، اما با گذشته زمان و پیشرفت تکنولوژی نمونه های جدید از رایانه، از جمله لپ تاپ ها تولید شدند که امروزه در امور اداری، مهندسی، آموزشی، کسب و تجارت و غیره کاربرد دارند و به همین دلیل داشتن این ابزار در کنار رایانه های خانگی یکی از لازمه های امورات خانگی، آموزش و کسب و کارهای دنیای امروز است.

لپ‌ تاپ لنوو، ایسوس و چند برند دیگر، محصولاتی هستند که از کیفیت عالی برخوردار می باشند و به همین دلیل همواره دغدغه اصلی خریداران این محصولات انتخاب مدل مناسب از میان محصولات متنوع است. ما در این مقاله قصد داریم شما برای برای خرید انواع لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی آنها یاری کنیم.

نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر

آشنایی با انواع لپ‌ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو یکی از پیشنهادهای مناسب برای خرید لپ تاپ است. لپ تاپ لنوو در کشور چین تولید می شود و کمپانی لنوو به عنوان بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی در جهان شناخته می شود. این کمپانی لپ تاپ های خود را در مدل ها و کاربردهای مختلفی تولید می کند که از جمله انواع لپ تاپ لنوو می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad: این مدل توسط شرکت IBM آمریکا طراحی و مدتی در این شرکت تولید شد. استقبال زیاد از آن باعث شد که شرکت چینی لنوو امتیاز این محصول را خریداری کند و این محصول را با استانداردها و کیفیت قبلی تولید کند. از این لپ تاپ تا مدت های در ایستگاه فضایی ناسا استفاده می شد و امروزه لنوو آن را در مدل های جدید از جمله مدل دو منظور لپ تاپ و تبلت تولید می کند. از لپ تاپ های این سری می توان برای کاربری های ساده و حرفه ای استفاده کرد که مهمترین مدل های آن عبارتند از:
  • لپ‌ تاپ لنوو مدل Yoga: محصولات این سری لپ تاپ هایی انعطاف پذیر هستند که کیبورد قابل چرخش و نمایشگر لمسی از قابلیت های آنها به شمار می رود. این لپ تاپ در زیر مجموعه های مختلفی تولید می شود که لپ‌ تاپ لنوو Yoga 900 حرفه ای ترین مدل آن است و پس از آنها مدل های Yoga 700، Yoga 500 و Yoga 300 قرار دارند که در موارد حرفه ای تا معمول می توان از آنها استفاده کرد.
  • لپ تاپ لنوو Ideapad: این لپ تاپ نیز در مدل های مختلفی تولید می شود که Ideapad 700 گرانترین مدل بوده و پس از آن مدل های 500، 300 و 100 قرار دارند.
  • لپ‌ تاپ لنوو Legion: این لپ تاپ برای گیمرها طراحی شده و از لحاظ قیمتی و کاربردی به ترتیب در مدل های Legion Y520، Y720و Y920 تولید می شود.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس همانند لپ تاپ لنوو کاربردی و متنوع

لپ تاپ لنوو تنها برند محبوب بازار ایران نیست و در کنار آن برند ایسوس نیز قرار دارد. ایسوس یک برند جهانی در قطعات جانبی رایانه است اما در کنار این کار مدل های مختلف لپ تاپ را نیز تولید می کند و کاربران آماتور تا حرفه ای و گیمرها می توانند از مدل های مختلف این برند استفاده کنند. از جمله مدل های لپ تاپ ایسوس می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لپ‌ تاپ ایسوس :ZenBook این مدل برای امورات دانشجویی تا اداری کاربرد داشته و معمولا وزن پایین و بدنه فلزی دارند. از ویژگی های محصولات این مدل می توان به بدنه باریک، پردازنده‌های قدرتمند و نمایشگرهای با رزولوشن بالا اشاره کرد.
  • لپ‌ تاپ ایسوس ROG و TUF: این محصولات برای کارهای گرافیکی و گیمینگ بسیار مناسب هستند. صفحه نمایش با کیفیت در کنار گرافیک و پردازنده قوی مشخصه آنها است.
  • لپ‌ تاپ ایسوس VivoBook: این محصولات ارزان ترین دسته محصولات ایسوس هستند که برای امورات دانشجویی تا اداری کاربرد دارند.
  • لپ‌ تاپ ایسوس Chromebook: ایسوس این محصول را با سیستم عامل کروم به بازار عرضه کرده که برای کارهای دانش آموزی، دانشجویی، اداری، کسب و کار و غیره که پردازش های سنگین نیاز نیست، کاربرد دارند.

لوازم جانبی رایانه

نکات مهم در خرید لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ لنوو و ایسوس

لپ تاپ لنوو، ایسوس و به طور کلی تمامی برندهای لپ تاپ و رایانه محصولاتی هستند که علاوه بر کارکرد اصلی و برای تکمیل فرایند کاری خود نیاز به لوازم جانبی دارند. معمولا شرکت های تولید رایانه و لپ تاپ در کنار تولید این محصولات لوازم جانبی آنها را نیز تولید می کنند. به همین دلیل می توان در بازار فروش لوازم جانبی لپ تاپ و رایانه، برندهای مختلف مشاهده کرد. معمولا به دلیل کیفیت بالا و فروش فوق العاده بعضی از برندهای لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر، نمونه های تقلبی از محصولات آنها روانه بازار می شود و به همین دلیل باید در هنگام خرید این محصولات نهایت دقت و توجه را داشت تا بتوان محصولات اصل را خرید کرد. همچنین در کنار این موارد، برندهای کم اعتباری در بازار وجود دارد که قیمت های پایینی داشته و کاربران را تشویق به خرید می کنند. این برندها گاها فاقد کارایی مناسب هستند و خرید آنها به صرفه نیست، به همین دلیل بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام داد.

لپ تاپ لنوو به همراه لپ‌ تاپ ایسوس، لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی لپ‌ تاپ محصولاتی هستند که در بازار ایران توسط مراکز مختلف عرضه می شوند اما می توان آنها را با بهترین کیفیت از مجموعه ام اس آی ایران تهیه کرد. این مرکز تخصصی به عنوان نمایندگی رسمی برندهای ایسوس، لنوو و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ شناخته می شود. و قیمت فوق العاده در کنار خدمات پس از فروش، مزایای خرید از مجموعه ام اس آی ایران هستند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.msi-iran.com مراجعه نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

نمایندگی دلتا

اتوماسیون نادر نماینده  محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا در لاله زار تهران

 

اتوماسیون دلتا(نادر) نماینده دلتا ، محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا در تهران و طراح و مجری پروژه های اتوماسیون صنعتی

– تامین تجهیزات صنعتی اعم از PLC , HMI , Inverter , Servo , Encoder & CNC Controller

– اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی با سوابق درخشان در صنایع خودرو سازی ، صنایع غذایی ، بسته بندی

– اجرای پروژه های مختلف تله متری و کنترل از طریق خطوط تلفن همراه(GSM)

– مشاوره و طراحی خطوط تولید منطبق بر آخرین متد اتوماسیون صنعتی

– اتوماسیون سیستمهای آبرسانی و تصفیه آب

– اتوماسیون سیستمهای تهویه مطبوع (HVAC)

– ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی

– کلیه ملزومات اتوماسیون صنعتی اعم از : Siemens ، FATEK ، ،Allen Bradley،  telemecanique،

–  برنامه نویسی .نصب و تعمیر انجام میشود

– پی ال سی اشنایدر

نمایندگی دلتا

 

 

محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا نادر اینورتر ، سروو ، plc ، hmi ، کنترلر دما ، نرم افزار اسکادا مجری پروژه های اتوماسیون صنعتی و مانیتورینگ صنعتی.

PLC:FATEK-DELTA

HMI:FATEK-DELTA-EASY VIEW-BEIJER-TOUCH WIN

INVERTER:DELTA-TECO-LS600-INVT

TEXT PANEL:DELTA-ARREY

SERVO MOTOR:DELTA-ESTUN

UPS:INFORM-CSB-Mega Mode

GOVERNER:GAC

کنترلرژنراتور:COMAP-DATAKOM-ENKO

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1095
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا

کفپوش اپوکسی ثمین نوعی پوشش پلیمری است که روی سطوح مختلف نظیر بتن به شکل لایه لایه اجرای می گردد.

کفپوش اپوکسی یا همان کفپوش کف از ترکیب رزین های اپوکسی با یک ماده سخت کننده (هاردنر) ایجاد میگردد. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز تکنولوژی نسبتا جدیدی بوده که معمولا در ضخامت 1 تا 5 میلیمتر به شکل یکپارچه بر روی سطوح بتن، سیمان، سنگ، فلز و موزائیک قابل اجرا می باشد. این پوشش ها در رال رنگ ها قابل اجرا هست. کفپوش های اپوکسی در شرایط ویژه آب و هوایی و و بارهای سنگین با درجه مقاومت متفاوت کاربرد دارد.

اپوکسی کف از واکنش شیمیایی دو ماده به نام های رزین اپوکساید و پلی آمین ساخته میشود. این ماده در تولید کفپوش ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش اپوکسی علاوه بر اینکه به عنوان کفپوش تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد, جنبه بهداشتی نیز دارد. در ادامه می توانید با انواع کفپوش اپوکسی ثمین و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

گروه مهندسی ثمین حاصل به کارگیری دانش روز در پرورش و پشتیبانی از ایده های خلاقانه، توسط جمعی از برترین و با تجربه ترین مهندسین کشور می‌باشد. در این گروه ایده ­های نوین، مراحلی چون طرح، پردازش، تست آزمایشی و بهره برداری را پشت سر می‌گذارند. تمرکز ما در این گروه بر روی ایده‌های مربوط به طراحی و اجرا در صنعت ساختمان است.

در طراحی، کنترل، بهینه‌سازی، مقاوم سازی و مهندسی ارزش سازه‌های ساختمانی، عمومی و صنعتی می‌توانید بر روی تجارب و توانایی های تیم ما حساب کنید. گروه مهندسی ثمین ، آماده است تا با به کارگیری روش های نوین در تحلیل و طراحی سازه ها و اجرای انواع کفپوش های اپوکسی به کارفرمایان برای ارتقای بهره وری سرمایه های خود یاری رساند.

کفپوش اپوکسی صنعتی با مخلوط کردن رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین به دست می آید. ساختار پلیمر حاصل به دلیل عدم استفاده از حلال پس از پخت و پائین ماندن در کاهش خواص یا قطر ، که به آن حلال آزاد گفته می شود ، پایدار است.

تمامیت بالا و مقاومت شیمیایی باعث شده است تا از این پوشش در صنایع مختلف استفاده گسترده ای شود. کفپوش رزین اپوکسی مایع یکپارچه با ضخامت 0.3 تا 5 میلی متر و بیشتر با سطح سایه و شیشه مورد نظر ، که از مقاومت شیمیایی بالایی در برابر حلالها ، اسیدها ، پایه ها و نمک ها ، عدم مقیاس پذیری ، ضد باکتریایی ، ماندگاری طولانی ، تمیز کردن آسان ، مکانیکی برخوردار است.

قدرت و … کفپوش اپوکسی صنعتی در کلیه مراکز صنعتی و تولیدی اعم از شیمیایی ، نفتی ، کشتارگاههای صنعتی ، منسوجات ، انبارها و سردخانه ها ، رستوران ها ، مراکز آموزشی و آزمایشگاهی و غیره استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی تغییر شکل یافته تولید و ارائه می گردد. در ساختار این محصول از نوعی عامل شیمیایی آلی استفاده گردیده که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن (چاه ارت) می گردد.

با توجه به خصوصیات مکانیکی برجسته و قابلیت هدایت جریان الکتریسیته ساکن، امکان بکارگیری محصول، در پوشش کلیه سطوحی که هدایت الکتریسیته ساکن در آن بسیار حائز اهمیت می¬باشد، میسر است. مقاومت حـرارتی، شیمیائی و مکانیکـی مطلوب این محصول، از دیگر خصوصیات برجستـه آن می باشد.

در ساختار این محصول شرکت کفپوش صنعت آریا از هیچگونه حلال و رقیق کننده غیر واکنش گرا استفاده نگردیده و همین امر موجب میگردد که کیفیت محصول در دراز مدت ثابت باقی بماند.

امروزه یکی از مقاوم ترین و برترین مواد جهت استفاده برای کفپوش پارکینگ ها ، کفپوشهای اپوکسی می باشد. این نوع از کفپوش ها که به کفپوش اپوکسی پارکینگی نیز مشهور هستند، علاوه بر حفاظت بالا از زیبایی بصری بیشتری نسبت به کف های سیمانی برخوردار می باشد از مزایای کفپوش اپوکسی به سرعت اجرای آن می توان اشاره کرد.

کفپوش اپوکسی پارکینگ در کاربردهای مسکونی و تجاری، براقیت و جلای خاصی به کف پارکینگ شما می بخشد و توجه به محیط آن میتوان در رنگ های مختلف و هر نوع ابعادی اجرا گردد.

 

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی را می توان با در نظر گرفتن چند آیتم که در ادامه توضیح داده خواهد شد محاسبه کرد. همانطور که قبلا نیز گفته شد قبل از کفپوش اپوکسی باید زیرکار مناسب داشت و یا احداث کرد. در این صورت قیمت کفپوش اپوکسی  برای هر متر مربع بسیار کاهش می یابد. برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 

گروه مهندسی ثمین تولید کننده و مجری پروژه های اپوکسی و پلی یورتان برای مجموعه های صنعتی، نفت و گاز، پتروشیمی ، دیتاسنتر ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، بیمارستانها ، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها و ساختمان های مسکونی می باشد این مجموعه با سابقه موثر در این حوزه آماده اجرای پروژه های اپوکسی و پلی یورتان شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

کیفیت بالای کالاهای اداری را از ما بخواهید

ما در مجموعه آفیس کالا به عنوان فروشگاه آنلاین و معتبر کالاهای اداری، محصولات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مهیا کرده ایم. علاوه بر ارائه محصول، مشاورین با تجربه آفیس کالا نیز در زمینه مشاوره کارآمد جهت تشخیص بهترین و مناسب ترین کالا به مشتریان محترم ارائه خدمات می نمایند.

در اینجا به تشریح و نقد و بررسی برخی از محصولات مجموعه آفیس کالا برای آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با مشخصات فنی این کالاها می پردازیم.

تخته وایت برد و تابلو اعلانات

تخته وایت برد و تابلو اعلانات

تخته وایت برد و تابلو اعلانات از جمله اقلام ضروری هستند که در هر شرکت یا اداره ای با مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما بیشترین کاربرد آنها نصب در سالن شرکت یا اداره برای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مهم اداری جهت اطلاع کارمندان و کارکنان آن است. فروشگاه اینترنتی آفیس کالا انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات از جمله تابلو اعلانات های ساده و شیشه خور و تخته وایت برد های ساده و مغناطیسی را در سایزهای مختلف ارائه می کند؛ جهت سفارش و خرید این محصولات می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین آفیس کالا مراجعه نمایید.

تونر و کارتریج

تونر و کارتریج

امروزه استفاده از ماشین های اداری چون پرینتر نه تنها در ادارات بلکه در منازل شخصی افراد نیز از جمله کالاهای دیجیتال ضروری تلقی می شوند. پرینترها یا از جوهر و یا از تونر برای عملکرد خود به عنوان چاپگر استفاده می کنند. پرینترهایی که از جوهر استفاده می کنند پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای به کار گیرنده تونر را پرینترهای لیزری می نامند. محفظه ای از دستگاه چاپ که جوهر یا تونر در داخل آن قرار می گیرد به اصطلاح علمی کارتریج نامیده می شود. جهت سفارش و خرید تونر و کارتریج می توانید از خدمات فروشگاه آفیس کالا ارائه دهنده مرغوب ترین انواع تونر و کارتریج استفاده نمایید.

برچسب کاغذی و پی وی سی

برچسب کاغذی و پی وی سی

محصولات دیگر مجموعه آفیس کالا شامل انواع برچسب های کاغذی و پی وی سی است. لیبل و برچسب کاغذی و پی وی سی موارد مصرف زیادی دارد و اغلب از آنها بر روی کالای بسته بندی شده استفاده می شود. برچسب های کاغذی فروشگاه آنلاین آفیس کالا شامل انواع برچسب های گلاسه و نیمه گلاسه، برچسب های مات و ... در مارک های مختلف است. همچنین از آنجایی که برچسب های کاغذی را می توان در هر رنگی تولید کرد، تنوع در رنگ آنها نیز بسیار زیاد و شامل رنگ های قرمز، آبی، بنفش و غیره است. از برچسب های کاغذی اغلب در محیط های خشک و به صورت کوتاه مدت استفاده می کنند در حالی که برچسب های پی وی سی را به دلیل مقاومت بالای آنها در محیط های با شرایط آب و هوایی سخت از جمله باد و باران و آفتاب شدید به کار می برند. برای تهیه انواع برچسب کاغذی و پی وی سی متناسب با نیاز خود می توانید از خدمات مجموعه آفیس کالا استفاده نمایید.

کاربن های وکس و رزین

کاربن های وکس و رزین

شرکت ها و اداراتی که از پرینتر چاپ برچسب استفاده می کنند کاربن های وکس و رزین را همراه با اعمال گرما بدین منظور مورد استفاده قرار می دهند. در حقیقت در این دستگاه ها گرمای هد پرینتر سبب ذوب شدن وکس و رزین شده و آن را بر روی کاغذ برچسب قرار می دهد.

کاربن وکس از نوعی جوهر با دمای ذوب پایین و بر پایه وکس تولید شده که متداول ترین نوع کاربن حرارتی است، دوام تصویر بالایی دارد و قیمت آن نیز مناسب است. کاربن های رزین از رزین خالص که در دماهای بالا ذوب می شود ساخته شده و دارای دوام بالایی هستند؛ در مورد اغلب قریب به اتفاق محصولات استفاده از انواع گران تر کیفیت مطلوب تری ارائه می دهد، در حالی که در مورد کاربن ها استفاده از کاربن های رزین که گران تر هستند در صورتی که به صورت اصولی و در جای مناسب خود انجام نشود می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات جدی گردد. مطمئنا شما نیز که نیاز به کاربن با دوام بالا نداشته باشید استفاده از سایر کاربن ها چون کاربن وکس را بر کاربن های رزینی ترجیح می دهید. البته نوعی از کاربن ها نیز تحت عنوان کاربن های وکس- رزین به وجود آمده اند که مزیت های کاربن های وکس و رزین را در یک جا تجمیع و معایب آنها را تعدیل نموده اند. استفاده از این رزین ها در مورد مدت مصرف نیز حد میانه ای از مدت مصرف کاربن های وکس که به صورت موقتی و کوتاه مدت استفاده می شوند و کاربن های رزین که کاربرد بلند مدت دارند را داراست و در میان مدت بازدهی خوبی از خود نشان می دهد. جهت تهیه انواع کاربن های وکس، وکس- رزین و رزین می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین کالاهای اداری آفیس کالا مراجعه نمایید.

کاغذ رول حرارتی

کاغذ رول حرارتی

رول کاغذ حرارتی محصولی است که هر شخص روزانه شاید چندین و چند ده بار با آن سروکار داشته باشد. رسید کاغذی دریافتی از عابر بانک و کارت خوان ها، لیست چاپی کالاهای خریداری شده از یک فروشگاه، دیتای چاپی ارائه شده توسط آزمایشگاه ها و غیره همه بخشی از کاغذهای رول هستند. همانطور که از نام رول کاغذ حرارتی پیداست این کاغذ تحت حرارت هد دستگاه قرار گرفته و اطلاعات مربوطه روی آن چاپ می شود. در واقع در این محصول بر خلاف پرینترهایی که از جوهر یا تونر جهت چاپ استفاده می کنند، عمل چاپ تنها با حرارت هد دستگاه انجام می شود. در مورد خرید رول کاغذ حرارتی دقت به سایز رول و تناسب آن با دستگاه مورد نظر لازم است تا سازگاری مطلوب بین آنها میسر شود. در میان انواع سایزهای رول کاغذ حرارتی سایزهای 8 و 5.2 سانتی متری بیشترین استفاده را دارند. جهت سفارش و خرید رول کاغذ حرارتی متناسب با نیاز خود می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی آفیس کالا استفاده نمایید.

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه آنلاین ماشین های اداری آفیس کالا همراه با تصویر کالا و مشخصات فنی و سایر ویژگی های آنها آورده شده اند علاوه بر این مشاورین مجرب این مجموعه نیز در انتخاب و خرید مناسب آماده ارائه خدمات مشاوره به مشتریان محترم می باشد. مزیت قابل توجه دیگر خرید و استفاده از خدمات گروه آفیس کالا تضمین محصول و خدمات پس از فروش معتبر آن است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200

هارد اکسترنال (External Hard Drive) حافظه‌ای جانبی است که برخلاف هارد دیسک‌های معمولی یا اینترنال، در درون کیس کامپیوتر یا لپتاپ قرار نداشته و خارج از آن می باشند که می توانند بصورت جدا از آنها استفاده کرد. به عبارت بهتر، هاردهای اکسترنال قابل حمل (Portable) هستند و کاربر می‌تواند این حافظه را در هر جایی همراه با خودش داشته باشد.

هاردهای اکسترنال مزیت‌های مهمی نسبت به هاردهای اینترنال دارند. یکی از این مزیت‌ها عدم نیاز این هاردها به منبع تغذیه خارجی است. به این معنی که هاردهای اکسترنال با استفاده از فقط یک کابل هم اطلاعات منتقل می‌ کنند و هم انرژی مورد نیاز خود را برای کار کردن دریافت می کنند. مزیت دیگر این هاردها،  Plug and Playبودنشان می باشد. یعنی برای استفاده از هارد نیازی به ریستارت کردن سیستم ندارید، کافیست کابل را وصل کنید تا سیستم عامل در همان لحظه هارد شما را شناسایی کرده و آماده استفاده شود.

امروزه به دلیل وجود حجم بالایی از اطلاعات نیاز کاربران به خرید هارد اکسترنال برای ذخیره سازی با سرعت انتقال بالای اطلاعات اهمیت زیادی پیدا کرده است و هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200دارای ظرفیت ذخیره سازی یک ترابایتی است و سرعت انتقال آن از طریق وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه می باشد. یکی از ویژگی هایی که هارد F200 را منحصر به فرد می کند امکان دسترسی از راه دور و قابلیت دستیابی همزمان چند کاربر و اشتراک فایل بین آن ها می باشد که در حال حاضر حداکثر تا 8 کاربر همزمان را پشتیبانی می کند و این کاربران می توانند بصورت همزمان بر روی هارد اطلاعات خود را ذخیره نمایند. این هارد یک تجهیز بسیار مناسب برای یک خانواده در خودرو یا گروهی از دوستان در قطار می باشد که می‌توانند محتوای گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه‌های خود را به اشتراک گذاشته و ساعت‌ها سرگرم شوند. اگر اطاعات مهمی در هارد دارید می توانید جهت افزایش امنیت اطلاعات خود از رمزگذاری استفاده کنید همچنین کاربر می تواند با استفاده از دو لایه رمزگذاری، امنیت اطلاعات خود را دوچندان کند این محصول با اکثر سیستم عامل ها از جمله اندروید ،IOS  ، ویندوز ، mac و لینوکس سازگار است . باطری داخلی لیتیوم پلیمر 3800mAh کاربر را قادر می سازد تا حدود 10 ساعت با خیال راحت به انتقال اطلاعات بدون منبع تغذیه مستقیم بپردازد.

نگاهی به محصول:

هارد اکسترنال وایرلسSSK SSM-F200  در دو ظرفیت 1 ترابایت و دو ترابایت تولید شده و قابلیت اتصال بی‌سیم و توانایی ذخیره‌سازی بیش از هزاران هزار فیلم، تصویر، موسیقی و نوشته را داشته و کاربر می‌تواند به راحتی از طریق آیپد، آیفون و یا سیستم مکینتاش خود به این اطلاعات دسترسی داشته‌باشد .

موارد استفاده:

همانطور که می‌دانید حافظۀ تلفن‌های همراه بسیار محدود است؛ بنابراین ظرفیت بالا در ذخیره‌سازی اطلاعات این اجازه را به ما می‌دهد تا دیگر زمان با ارزش خود را صرف انتخاب فایل‌هایی که قرار است در حافظۀ گوشی ذخیره شود، نکنیم. این محصول برای کاربران آیپد و آیفون گزینه بسیار مناسبی می باشد.
هارد اکسترنال SSK SSM-F200دارای چهار پروتکل ارتباطی می باشد به این مفهوم که شما با چهار روش کلی می توانید فایلهای خود را انتقال دهید. روش اول به مانند هاردهای اکسترنال معمولی می توانید از پورت USB3  آن برای انتقال اطلاعات استفاده نمایید که بسیار سرعت بالایی دارد. در روش دوم که به نوعی قابلیت کلیدی این هارد اکسترنال محسوب می شود از طریق ارتباط وایرلس هست که شما می توانید با متصل که شبکه وای فای این هارد براحتی اطلاعات خود را بر روی هارد ذخیره نمایید یا اطلاعات ذخیره شده را برای خود بر روی گوشی بارگذاری نمایید. یکی دیگر از روشهای ارتباط با این هارد که از لحاظ شبکه ای کاربرد بسیار زیادی دارد ارتباط از طریق کابل شبکه می باشد به این مفهوم که شما از این هارد می توانید در شبکه خود استفاده نمایید و کلیه کاربران شبکه شما می توانند به عنوان یک هارد ذخیره سازی از آن استفاده کنند. روش چهارم ارتباطی این هارد که بین هاردهای اکسترنال بسیار نادر می باشد ارتباط با هارد از طریق اینترنت می باشد که در این حالت شما می توانید با استفاده از بستر اینترنت به هارد اکسترنال وایرلس خود متصل شوید و اطلاعات خود را مشاهده نمایید.

ابعاد این هارد  82*22*132میلی متر می باشد که این ابعاد سبب سهولت در حمل و نقل شده است. سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از وایرلس در این هارد 300 مگابیت بر ثانیه می باشد.این محصول دارای قابلیت مدیریت هوشمند با استفاده از نرم افزارSSK CLOUD می باشد که امکان مدیریت انتقال اطلاعات ، امکان پشتیبان گیری ، دسترسی تعداد کاربرانبه دستگاه و دسترسی از راه دور را می دهد. این هارد دارای پورت  شبکه وUSB 3.0 نیز می باشد از دیگر مزایای هارد بی سیم SSK SSM-F200 می توان به پشتیبانی از پروتکل سامبا، امکان (mirroring) از طریق برنامه و راه دور اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هارد بی سیم با سیستم عامل iOS، Android، Windows، Mac OS ، لینوکس سازگار است. تمامی تصاویر با فرمت های JPG, TIFF, JIF, BMP ، فایل های صوتی با قالب های MP3, AAC, m4a, wav, aiff و ویدیویی مانند MP4, MOV, m4v, avi, M-JPEG, RMVB, support 720P and 1080P و فایل های Keynote, numbers, page, excel , word, pdf, txt, ppt را پشتیانی می کند.
هارد اکسترنال وایرلسSSK SSM-F200 برای افرادی که با مشکل محدودیت منایع مواجه هستند و همچنین افرادی که نیازمند تا از راه دور و به صورت بی سیم در کمترین زمان ممکنه اطلاعات را ذخیره و نگهداری کنند تا کارشان سریع تر انجام گیرد انتخاب این محصول انتخاب مناسبی است.

دستورالعمل‌ استفاده از هارد F200

  1. لطفاً وقتی برای اولین بار از محصول استفاده می‌کنید، آن را شارژ کنید.

شارژ را با کابل USB داخل بسته و با آداپتور حداقل 5V/1A انجام دهید. وقتی درایو به اندازه کافی شارژ شد روشن می‌شود و هر زمان شارژ باتری کم شد روشن نمی‌شود و چراغ قرمز آن چشمک می‌زند.

  1. دو حالت کاری: حالت سنتی با کانکشن سیمی و حالت بدون سیم.

کانکشن سیمی سنتی: دکمه POWER را باز نکنید، مستقیماً با کابل USB 3.0 به کامپیوتر متصل شود.

حالت کانکشن وایرلس: دکمه POWER را برای 3 تا 4 ثانیه نگه دارید تا SSK Cloud فعال شود سپس هات اسپات وای فای آن را به کامپیوتر یا دستگاه‌های موبایل متصل کنید.

نکات: اگر دکمه POWER روشن نشد، هارد مستقیماً به کامپیوتر متصل شده و‌هات اسپات وای فای وجود ندارد؛ دکمه POWER را برای مدتی طولانی نگه دارید تا هارد روشن شود، هارد را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید؛ ممکن است کامپیوتر هارد را شناسایی نکرده باشد. توجه داشته باشید که تنها از یک حالت کاری می‌توان استفاده کرد.

  1. لطفاً آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن را دانلود کرده و قبل از استفاده میان افزار را بروزرسانی کنید.

اول هارد را به روتر متصل کنید (به اینترنت متصل کنید)، اپلیکیشن موبایل را باز کنید تا به SSK Cloud متصل شود. به بخش تنظیمات و صفحه درباره ما (About Us) رفته و بررسی کنید که آیا اپلیکیشن و میان افزار بروز هستند یا خیر.

  1. پشتیبانی از مک: نسخه مخصوص مک کلاینت SSK Cloud را از وبسایت رسمی) SSK (www.ssk.cn/en دانلود کنید.

اگر برای اتصال به مک از کابل USB استفاده می‌کنید، امکان پشتیبانی مستقیم از SSK Cloud وجود ندارد. فرمت پیش فرض NTFS است که ویندوز به صورت مستقیم پشتیبانی می‌کند. در صورت نیاز به استفاده با مک از یک میان افزار مثل Paragon یا  Tuxeraاستفاده کنید.

شما می توانید این هارد اکسترنال وایرلس را به راحتی و در کمترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی تکین مال تهیه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

راهنمای خرید کیسه بوکس

ورزش بوکس یا مشت‌ زنی یکی از رشته‌ های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات مشت در دو نوع آماتور و حرفه ای با هم مبارزه می کنند. بوکس به عنوان یک ورزش رزمی به آمادگی بدنی کمک کرده و باعث تقویت قدرت، سرعت، چابکی، هماهنگی دست و چشم و استقامت در بوکسور ها می شود. تجهیزات ورزش بوکس عبارتست از : دستکش بوکس ، محافظ لثه ، کفش بوکس، محافظ سر بوکس، خرید کیسه بوکس.

در این مطلب ما به معرفی کیسه بوکس ، انواع آن و کاربردهایش می پردازیم . کیسه های بوکس معمولاً بیشتر در ورزش های رزمی ، شمشیر بازی و آموزش های نظامی استفاده می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد آماتور نیز میتوانند کیسه بوکس را به عنوان تجهیزات ورزشی خانگی استفاده کنند و از این طریق علاوه‌ بر کالری‌ سوزی، پایین‌تنه و بالاتنه‌ خود را خوش‌فرم و عضلانی کنند. در واقع کیسه بوکس انتخاب عالی برای باشگاه های خانگی است و می تواند در مقایسه با تردمیل ها، دوچرخه های ثابت و دستگاه های چند کاره سطح تناسبی به کاربر ارائه دهد. اما تمامی کیسه بوکسها یکسان نیستند بلکه بار هرکدام میتوانید تجریه متفاوتی از مشت زنی داشته باشید. . نوع واقعی تمرین و استفاده از کیسه های بوکس تأثیر عمده ای بر انتخاب کیسۀ مناسب خواهد داشت.

انواع کیسه های بوکس :

  • کیسه های سنگین (heavy bag) : این کیسه ها مناسب برای کسانی است که ورزشهای قدرتی انجام می دهند و به دنبال هماهنگی عضلاتشان هستند و با وجودی سختی و محکمی مناسب ، مقاوت بالایی در تمرینات قدرتی دارند. کیسه های بوکس سنگین از نظر مواد سازنده دو نوع آبی وشنی و از نظر کاربرد در دو نوع ایستاده و آویز هستند. کیسه های پرشده از آب حداقلترین آسیب را به دست می رسانند ولی کیسه های شنی دوام بیشتری دارند و مناسب تمرینات پا هستند.

  • کیسه آپرکات (Uppercut Bags) : این کیسه ها مناسب ضرباتی است که در سطح کمر شروع شده و به زیر چانه حرکت می کنند. آپرکات مدل کوچک شده کیسه سنگین است ، به راحتی قابل حمل نیست ونیاز به فضای اختصاصی دارد.
  • کیسه های سرعتی ( Speed Bags) : کیسه سرعتی همانطور که از نامش پیداست مناسب تمرینات سرعتی است و تمرین با آن به بهبود هماهنگی بین چشم و دست، ریتم و سرعت ورزشکاران کمک میکند. کیسه های سرعتی بر روی یک فنر نصب می شوند و با ضربه به سرعت باز میگردند و معمولا قابل حمل نیستند چرا که باید در جای ثابتی به سقف متصل شوند.
  • کیسه های دوطرفه ( Double-Ended Bags ) : کیسه دوطرفه یا کیسه زمین به هوا ، همانند کیسه های سرعتی هستند و همان کاربرد را دارند . تنها تفاوت آنها این است امکان تمرین مهارت های دفاعی را به ورزشکار می دهد. این کیسه ها باید درجای ثابتی وصل شوند و نیاز به فضای اختصاصی دارند.

راهنمای خرید دمبل

دمبل یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد و ارزان قیمت است که حتی ورزشکاران تفریحی نیز میتوانند در هر محلی از آن استفاده کنند. دمبل برای تقویت، حجم دادن و ازدیاد دوام و تحمل ماهیچه های گوناگون بدن مورد استفاده قرار میگیرد. انتخاب دمبل مناسب و یادگیری استفاده صحیح از آن برای کاهش آسیب های جسمی همواره دغدغه ورزشکاران است . بطورکلی دمبل ها در سه مدل هستند :

  1. دمبل های ثابت
  2. دمبل قابل تنظیم
  3. دمبل ایروبیک

  • دمبل های ثابت : این دمبلها از وزنه های ثابتی در دو طرف خود برخوردار هستند و نمی توان به آن ها وزنه ای را اضافه و یا کم نمود. از این دمبلها را در سه مدل متفاوت در دسترس هستند.
  1. دمبل های لاستیکی ثابت ( Fixed Rubber Dumbbells ) : این دمبل ها به دلیل پوشش لاستیکی ،تولید صدای کم ، سهولت در استفاده ، کیفیت و دوام در مقابل تمرینات سخت روزانه پرکاربردترین در نوع خود برای باشگاه های خانگی و عمومی هستند.
  2. دمبل های یورتان ثابت ( Fixed Urethane Dumbbells) : دمبل پلی اورتان و لاستیکی تفاوت چندانی در ظاهر ندارند ولی در اصل لایه بیرونی آنها بسیار دشوار است و نسبت به خراشیدگی و تراشه و مواردی که موجب اثر گذاری بر دمبل های لاستیکی خواهد شد بسیار مقاوم می باشند. به همین دلایل محبوبیت بیشتری دارد.
  3. دمبل های هگزاگونالی ثابت ( Fixed Hex Dumbbells ) : ارزانترین نوع دمبل های ثابت این نوع است . یکی از فواید دمبل های هگزاگونالی این است که در هنگام کار با وزنه های گوناگون و تمرینات مختلف که به صورت مکرر دمبل ها را بر خواهید داشت و بر روی زمین خواهید گذاشت موثر است.
  • دمبل قابل تنظیم : مناسب ورزشکارانی است که قصد انجام حرکات ورزشی را در محیط های خانه و یا محل کار خود بصورت انفرادی دارند و می توانند با خرید یک جفت دمبل با قابلیت تنظیم وزن آن و همچنین خرید دیگر وزنه های جورواجور و نصب آن ها بر روی دسته مربوطه، با دمبلی مواجه شوند که از وزن مورد نظرشان برخوردار است.
  • دمبل های ایروبیک: این نوع از دمبل ها مخصوص انجام حرکات ایروبیک چه در محیط های خانگی و چه در باشگاه ها می باشند. از وزنی بین ۵۰۰ گرم تا ۱۰ کیلوگرم برخوردار هستند و به دلیل سبکی و داشتن روکشی منعطف بر روی خود، می توان از آنها برای انجام حرکات مختلف ورزشی بهره گرفت. ناگفته نماند این نوع از تجهیزات ورزشی مخصوصِ ایروبیک دارای وزن های مختلف با رنگ های مشخصی هستند که حرفه ای ها با دیدن رنگ آنان، خود متوجه سبک و یا سنگین بودن وزن آن ها می شوند.

 

راهنمای خرید تجهیزات کوهنوردی

ورزش کوهنوردی عمدتا به ورزشی می گویند که ورزشکاران در آن کوهپیمایی میکنند و از دل صخره ها و مسیرهای صعب العبور خود را به هدفی نهایی خود یعنی اوج قله می رسانند. در سالیان اخیر این ورزش سخت و جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر انسان دوستدار طبیعتی سعی در کشف هیجانات آن دارد. همانطور که کوهنوردی هیجان انگیز است به همان اندازه یا حتی بیشتر خطرناک است. برای کاستن خطرات نیاز دارید با تجهیزات کامل به دل طبیعت بزنید . مهمترین تجهیزات کوهنوردی  که طبیعت گردان نیز میتوانند از آنها استفاده کنند عبارتست از : کاپشن پلار- کاپشن گورتکس- شلوار- کلاه- کوله‌پشتی - چادر چهار فصل - کیسه خواب- کفش کوهنوردی- کرامپون (یخ‌شکن)- تبر یخ‌ - اجاق کوهنوردی- چراغ قوه و....

در این راهنما سعی داریم موارد مهم رو به اختصار توضیح دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید:

  • کفش کوهنوردی : مهمترین آیتم در ورزش کوهنوردی خرید کفش اختصاصی آن است . كفش كوه نه آن‌قدر بايد تنگ باشد كه ايجاد ناراحتي كند و نه گشاد باشد كه باعث تاول شود. رويه آن مي‌تواند، هم از جنس طبيعي چرم باشد و هم از جنس مواد مصنوعي. براساس قابلیت کفشهای کوهنوردی به 4 دسته تقسیم می شوند :

1) کفش صعودهای هیمالیائی : کفش­های 3 پوش یا 2 پوش ازاین نوعند که مخصوص زمستان هستند.

2) کفش کوهنوردی سنگین : قابلیت نصب گرامپون را دارند بخاطر لایه های زیاد قوی و بادوامند و میتوان به راحتی در زمستان از آن استفاده نمود.

3) کفش کوهنوردی : این مدلها نیمه سنگین هستند و برای هر فصلی جز زمستان مناسب هستند.

4) کفش کوهپیمایی: این کفش مناسب کوهنوردی کوتاه یک یا نهایت دو روزه است و نمیتوان در شن یا محلهای سنگ لاخی از آن استفاده کرد.

5) کفش راهپیمایی: مناسب مسیرهای سبک

6) کفش سنگ نوردی: کتانی سنگ نام دیگر این کفشهاست که مناسب سالن یا همان صعودهای سالنی است.

  • کوله‌پشتی : کوله کوهپیمایی از جنس پارچه‌های ضدآب و مقاوم مانند برزنت و لایه لایلونی ساخته می‌شود. وزن کوله باید به گونه‌ای باشد که به کمر فشار نیاورد و خسته کننده نباشد. دقت کنید کوله مناسب خانمها و آقایان از لحاظ دوخت وراحتی و سایز متفاوت هستند. رنگ کوله باید مناسب باشد بطوری که چه در روز چه در شب و هر محیط طبیعی دیگری قابل دید باشد.عموما رنگ کوله ها زرد ، نارنجی یا قرمز انتخاب می شوند. حداکثر حجم کوله‌پشتی‌تان معادل۲۵ تا ۳۰ لیتر باشد.
  • کیسه خواب : یکی دیگر از تجهیزات ضروری کوهنوردی کیسه خواب است. یک کیسه خواب خوب باید مناسب هر 4 فصل ، عایق دار ، دارای الیاف مناسب و کلاه دار باشد و بتواند در ارتفاعات در مقابل سرما جان کوهنوردان را حفظ کند.
  • چادر چهار فصل : اگر صعودتان طولانیست یا قصد شب مانی دارید خرید یک چادر را فراموش نکنید. چادر مناسب کوه باید سبک باشد و مناسب حمل روی کوله ، جنس آنها باید از محکم و بادوام وضد آب (نایلونی ) باشد. جادار و فریم منعطف داشته باشد.

راهنمای خرید تجهیزات تناسب اندام

امروزه دغدغه اصلی هرفردی فارغ از سن و جنسیت داشتن اندامی متناسب است ولی این روزا با توجه مشغله کاری افراد اندکی هستند که فرصت رفتن به باشگاه ها را دارند و متاسفانه سایر افراد نیاز دارند تا تجهیزاتی در منزل برای ورزش داشته باشند اما برای تجهیز کردن باشگاه خانگیشان اطلاعات کافی ندارند. در این راهنما سعی داریم لوازم ورزشی مناسب تناسب اندام را جهت خرید آسان باشگاه ها و افراد علاقمند برای استفاده در منزل و محل کار معرفی کنیم .

تجهیزات سبک ورزشی : این تجهیزات شامل طناب ، دمبل، نیمکت، توپ ورزشی، استپ، بند ورزشی، مت ورزشی ، نوار کششی، گام شمار، توپ تعادل، توپ طبی، وزنه ، حلقه لاغری

 

وسیله ای کم هزینه که در عین سادگی کالری بالایی می سوزاند و مناسب ورزشهای هوازیست طناب
لوازمی ارزان قیمت برای تقویت، حجم دادن و ازدیاد دوام و تحمل ماهیچه های گوناگون بدن مورد استفاده قرار میگیرد. دمبل
حلقه لاغری یک کالری‌سوز حرفه‌ای است! تنها با ۱۰ دقیقه انجام حرکات موزون می‌توانید ۱۰۰ کالری بسوزانید. حلقه لاغری
برای انواع تمرینات هوازی خوابیده و نشسته، تمرین‌های مخصوص یوگا، ایروبیک و پیلاتس و هر نوع تمرینی که نیاز به سطح نرم، صاف و تمیز دارد، مناسب هستند و باعث افزایش کیفیت و ایمنی تمرینات شما خواهند شد. مت ورزشی
برای تقویت عضلات، رباط‌ها و لیگامنت‌هاست. کش ورزشی
اندازه و وزن قابل تحمل توپ. اندازه توپ را باید متناسب با قدتان انتخاب کنید. همچنین باید توپی را انتخاب کنید که محدوده تحمل وزن آن از وزن شما بیشتر باشد. توپ ورزشی
این وسیله ساده قیمت بالایی ندارد و فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند و گزینه مناسبی برای فعالیتهای هوازی استپ

 

 

تجهیزات سنگین ورزشی :

استپر:

استپر هم یک دستگاه هوازی است که دو پدال دارد و دو دسته برای حفظ تعادل. با قرار دادن پاها روی پدال‌ها می‌توانید به طور ثابت آن‌ها را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. به این ترتیب بالا رفتن از پله یا راه رفتن در شیب و کوهنوردی شبیه‌سازی می‌شود و باعث می‌شود ضمن بالا رفتن ضربان قلب‌تان کالری بسوزانید. این دستگاه مدل‌های مختلف و متنوعی دارد

دوچرخه ثابت :

دوچرخه‌ای که هرمسافتی که بخواهید را برای شما طی می‌کند و برای‌تان کالری می‌سوزاند! مدل‌های مختلف دوچرخه، از دوچرخه‌های ساده تا دوچرخه‌های دیجیتال برنامه‌پذیر، امکانات و قیمت مختلفی دارند که می‌توانید متناسب با خواسته و نیازتان یکی را انتخاب کنید.

تردمیل :

یکی از گران‌ترین و جاگیر‌ترین وسیله تمرینات هوازی است! با این دستگاه می‌توانید با سرعت‌های مختلف در شیب‌های مختلف روی صفحه دستگاه راه بروید و بدوید. تردمیل هم انواع مختلفی دارد که هنگام خرید باید حتما در مورد مدل‌های مختلف آن مطالعه کنید تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید که بیشترین تناسب را با نیازتان داشته باشد.

میز پرس و نیمکت بدنسازی:

میزهای پرس چندکاره خانگی به شما این امکان را می‌دهند تا چندین وسیله بندسازی را در باشگاه خانگی خود داشته باشید و بتوانید با اضافه کردن صفحات وزنه، حرکات مختلف و تمرینات مختلف قدرتی را با همین یک دستگاه انجام دهید؛ تمریناتی نظیر پرس سینه، بالاسینه، زیرسینه، شکم، حرکات با دمبل و حتی حرکات سیم کش و جلوپا، پشت ران. انواع نیمکت با قیمتهای 100 هزار تومنی تا چند میلیونی برای حرکات مختلف بدنسازی وجود دارد که می‌توانید متناسب با برنامه تمرینی‌تان مدل موردنظرتان را انتخاب کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

کنسانتره انار

کنسانتره انار چه فواید و خاصیت هایی دارد، و آیا امکان خرید آنلاین کنسانتره انار از تولید کننده کنسانتره انار در ایران وجود دارد؟

ارائه کنسانتره انار، رب انار و رب گوجه

خواص بسیاری زیادی در کنسانتره انار وجود دارد از قبیل خون سازی و بهبود عملکرد خون رسانی و هم چنین کارکرد قلب. در واقع این فراورده با تنظیم فشار خون، غلظت خون را کاهش می دهد.

برخی اقسام انار مثل انار سیاه برای معالجه زردي، اسهال و سياه سرفه همواره به وسیله ی اطبا طب سنتی توصیه می شود.

مواد فنولیک که در انواع انار یافت می شود، سبب رفع مسمومیت های کبد می گردد.

انار های دانه سفید مقدار زیادتری امگا ۳ و امگا ۶ را دارا می باشند.

 

 

 

 

هم اکنون بهترین مارک کنسانتره انار در مرکز خرید و فروش اناز در بازار با مناسب ترین قیمت برای تمامی خریداران قابل تهیه است.

ایران کشوری است که سالانه بالغ بر هشتصد هزار تن انار مرغوب و درجه یک تولید می کند و از این رو قادر می باشد تا انواع کنسانتره انار را تولید کند، به گونه ای که کشورمان در حال حاضر تکنولوژی و دانش لازم برای تولید بهترین کنسانتره انار را در اختیار دارد و قادر است با بسته بندی این محصول فراورده انار به شکل استانداردی که در جهان مورد قبول است، آن را جهت صادرات به بسیاری کشور ها چون کره، روسیه، ایتالیا و… که خواستار و مشتری دائم کنسانتره انار درجه یک ایرانی به شمار می روند، عرضه کند.

تولید و فروش کنسانتره انار از برترین برند های بازار با بهترین بسته بندی برای صادرات شروع شده و آماده همکاری با سایر کشانی می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

برترین برندهای کنسانتره انار در بسته بندی بشکه ای به وزن خالص ۲۶۵ کیلو گرم و بریکس ۶۵ توسط تولید کنندگان تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

انواع کنسانتره های انار طبق استاندارد داخلی و خارجی تایید شده تولید می شوند و آماده صادرات می باشد.

کنسانتره انار سیاب یکی از بهترین انواع این محصول می باشد که برای فروش کاملا بهداشتی و استریل تولید شده است.

دمای نگهداری کنسانتره انار منفی هجده درجه می باشد و در بشکه به صورت اسپتیک برای مدت طولانی حفظ میشود.

خط توليد کنسانتره و بسته بندي آسپتيک  LINE C: Concentration and Aseptic Line

 

 

 

 

 

 

 

 

آبميوه انار فيلتراسيون شده در اين مرحله به دستگاه تغليظ (اواپراتور) Evaporator براي عمليات کنسانتره گيري تا بريکس 65 فرستاده مي شود. پس از اين مرحله کنسانتره توليد شده به دستگاه استريلازيسيون جهت استريل شدن فرستاده مي شود.

در مرحله بعد کنسانتره استريل شده به دستگاه بسته بندي آسپتيک منتقل مي گردد اين دستگاه توانايي بسته بندي رنج وسيعي از محصولات را در سايز هاي مختلف دارد همچنين اين دستگاه داراي حداقل تعميرات و نگهداري و تغييرات عملکرد را در طولاني مدت دارد ، پيشنهاد سازنده بسته بندي در بشکه هاي 220 ليتري مي باشد. همچنين به منظور کاهش تغيير رنگ کنسانتره توليدي سازنده پيشنهاد مي نمايد محصول نهايي پس از بسته بندي در داخل سردخانه زير صفر نگهداري گردد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی