6 دلیل برای اجاره آنلاین ویلا و سوئیت با لیدوماتریپ

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

6 دلیل برای اجاره آنلاین ویلا و سوئیت با لیدوماتریپ

به خاطر می آورید آخرین سفری که رفتید چه زمانی بود؟ فکر کردن به خاطرات آخرین سفر، لبخند به لبانتان می آورد یا ناراحتتان می کند؟ فاکتورهای مختلفی برای بالا بردن میزان رضایت از سفر وجود دارد که یکی از آنها، رزرو اقامتگاهی امن و راحت است.

مسافرین شهرهای مختلف، به خصوص شهر شلوغ و پر رفت آمدی مانند تهران، در مورد وضعیت اسکانِ خود  دغدغه و نگرانی هایی دارند و به فکر اجاره سوئیت در تهران، آپارتمان مبله و منزل روزانه هستند. شاید شما جز کسانی باشید که این دست از دغدغه را قبل از سفر تجربه می کنید. بخش زیادی از این استرس ها، مربوط به پاسخ دادن به این سوال است: حالا شب رو کجا بمونیم؟!؟

وبسایت گردشگری «لیدوماتریپ» یک استارت آپ موفق، در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه های مردمی است و تخصصش پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای شماست. اما قبل از همه چیز، بیایید ببینیم که چرا رزرو آنلاین اقامتگاه ها با لیدوماتریپ برای ما بهتر است؟

 

  • اقامتگاه مورد نظرتان را سفارش دهید!

در رزرواسیون آنلاین با لیدوماتریپ، خانه روزانه و منزل اجاره ای مورد نظرتان را می توانید سفارش دهید. اما چگونه؟ هر شخصی انتظاراتی از یک اقامت خوب دارد. برای شما چه چیز مهم است؟ جای خواب؟ نظافت؟ لوکس بودن؟ دکوراسیون خانه؟ قیمت؟ امکانات؟ و...

وبسایت لیدوماتریپ بیش از 180 واحد برای اجاره خانه روزانه در تهران و بیش از 3000 اقامتگاه  ثیت شده در شهرهای مختلف ایران دارد. این واحدها امکانات، قیمت، دسترسی و موقعیت متفاوتی دارند و در انواعِ استخردار، آپارتمانی، ویلایی، سوئیت و... هستند که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند. برای سفارش اقامتگاه مورد نظرتان، کافی است از طریق جستجوی پیشرفته سایت که سیستمی ساده دارد، مشخصات مورد نظرتان را وارد کنید تا واحدهایی با شرایط خواسته شده ی شما را نمایش دهد. اگر می خواهید نه سیخ بسوزد و نه کباب، کمی انعطاف هم به خرج دهید! نظر همسفران و خانواده اتان را نیز بپرسید و در این جستجو دخیل کنید. لبخند رضایت همسفرانتان، سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد J.

 

  • در ازای فضایی بزرگ، پول کمتری بپردازید

هزینه ها، بخش مهمی از سفرها هستند. حساب و کتاب کردن  در سفرچیز خوبی است مخصوصا هنگامی  قصد سفر به شهری گران مانند تهران را دارید. بااجاره آپارتمان مبله در تهران و هر شهر دیگری، تمام فضای این آپارتمان در اختیار شما قرار می گیرد و برای این فضای زیاد، هزینه کمتری نسبت به هتل می پردازید. حالا اتاق یک هتل را تصور کنید که علاوه بر اینکه باید برای آن پول بیشتری بپردازید، فضا و آزادی عمل کمتری دارید. لیدوماتریپ با اجاره دادن منزل روزانه به مسافرین، در ازای مبلغی کم تر، فضایی بیشتر را در اختیارشان قرار می دهد و البته تخفیفات فصلی و مناسبتی که وبسایت لیدوما ارائه می دهد را هم به آن اضافه کنید.

این نکته را فراموش نکنید که اگر اهل سفرهای دسته جمعی باشید، این مبلغ میان شما و همسفرانتان تقسیم می شود.

 

  • با خیال آسوده تری، عازم سفر شوید

حتی گردشگران حرفه ای و آب دیده هم شب قبل از سفر سطوح مختلفی از استرس را تجربه می کنند. آماده ی این باشید تا ترس هایتان را مرور کنید و برای آنها راه حلی بیابید. چگونگی اسکان و اجاره سوئیت، اجاره آپارتمان مبله و منزل روزانه در تهران و هر شهر دیگری، ممکن است یکی از این نگرانی ها باشد و کاملا قابل درک است! به جرات می توان گفت که یک اسکان بد مساوی است با یک سفر تلخ! پس برای اینکه بتوانید کنترل شرایط را به دست بگیرید بهتر است برای اسکان اتان برنامه ریزی داشته باشید. رزرو آنلاین اقامتگاه در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ، به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که باشید، چه در خانه، چه در محل کار، در خیابان یا در اتوبوس و یا هنگامی که مشغول صرف ناهار در محل کارتان هستید، سوئیت یا منزل روزانه مورد نظرتان را اجاره کنید. برای رزرو به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت، گوشی هوشمند و یا رایانه است. مهم نیست شب هست یا روز، در هر ساعتی که باشد می توانید رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. پشتیبانان لیدوماتریپ نیز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته و تعطیلی در محل کار خود حاضر هستند و به سوالات مسافران پاسخ می دهند و به نیازهایشان رسیدگی می کنند.

  • از نظرات مسافران قبلی مطلع شوید!

هنگامی که عازم سفر هستید و به صورت حضوری به دنبال اجاره روزانه خانه هستید، با مشکلات متعددی روبرو خواهید بود. یکی از آنها این است که از نظرات مسافران قبلی این خانه مطلع نیستید. شما خسته ی راه هستید، از گشتن به دنبال اقامتگاه خسته شده اید و صدای غرولند همسفرانتان بلند شده است. در این شرایط ممکن است به کم قانع شوید و بیخیال تحقیق و جستجوی بیشتر شوید! پس چگونه می توان از احساس مسافران قبلی آن خانه خبر دار شد و به اصطلاح چشم بسته غیب گفت؟؟ مزیت اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران و سایر شهرها با لیدوماتریپ این است که شما می توانید نظرات و احساسات مثبت و منفی مسافران قبلی واحد های مختلف را همراه با پاسخ میزبان آن واحد بخوانید و در تصمیم گیری هایتان برای رزرو سوئیت بهتر عمل کنید. همچنین لیدوماتریپ و میزبانانش نیز خود را موظف می بینند پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات مسافرین خود باشند.

 

 

5- سریع، آسان و ایمن رزرو کنید

چیزی که باید به هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه، به آن توجه کنید، واقعی بودن اطلاعات و تصاویر اقامتگاه، چگونگی پرداخت و میزان مبلغ پرداختی است. تمام اطلاعات و تصاویر ثبت شده از اقامتگاه های لیدوماتریپ، در عین واقعی بودن، از نقاط مختلف خانه تهیه شده اند و شما را به یک تور خانه گردی می برد. همچنین پلتفرم گردشگری لیدوماتریپ دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک است که نشان دهنده ی اعتبار وبسایت لیدوماتریپ و ایمن بودن پرداخت برای آن است. این مجموعه، جزو معدود سایت هایی است که در آن لازم نیست در همان ابتدا، تمام مبلغ توسط مسافر پرداخت شود. نیمی از مبلغ  هنگام رزرو و نیمی دیگر نیز پس از تحویل واحد پرداخت می گردد. پشتیبانان و متخصصین لیدوما، تا پایان سفر همراه با مسافرین هستند و در صورت بروز هر مشکل احتمالی، راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

 

 

6- به بهبود شرایط اقتصادی کمک می کنید

تمام میزبان هایی که اقامتگاه خود در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ ثبت کرده اند، هموطنان و همشهری های شما هستند که واحدی خالی داشته اند و اکنون می خواهند آن را در اختیار مسافرین قرار دهند. پس از تایید صحت تصاویر و ویژگی های اقامتگاه و هویت میزبان ها توسط کارشناسان لیدوما، اجاره نمایش آن واحد در سایت داده می شود. در حال حاضر بیش از 1100 میزبان در سراسر کشور با این سایت همکاری می کنند. رزرو اقامتگاه های مردمی فرصتی برای آشنایی با افراد جدید را به شما می دهد، فرهنگ مردمان شهرهای مختلف را از نزدیک لمس می کنید، هزینه ی کمتری نسبت به هتل می پردازید و در عین حال همه ی امکانات یک خانه را در اختیار دارید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که واحدی بلا استفاده دارید، می توانید آن را در سایت لیدوماتریپ ثبت کرده، به جمع میزبان ها بپیوندید و درآمدی شرافتمندانه کسب کنید.

 

با "لیدوماتریپ" بیشتر آشنا شوید

شاید شما هم مثل من کنجکاو شده باشید تا بدانید "لیدوما" به چه معناست؟ لیدوما، در واقع کاخ گردشگری پادشاهان هخامنشی بود که در راه شاهی بین تخت جمشید و شوش قرار داشت و محل اقامت پادشان هخامنشی به هنگام تعطیلات و سفرهایشان بود. این محوطه باستانی 10 سال قبل در شهرستان نورآباد ممسنی شیراز، سر از خاک بیرون آورد. لیدوماتریپ نیز نسخه ی امروزیِ لیدومای هخامنشیان است، با این تفاوت که این اقامتگاه ها مردمی هستند و پذیرای همه ی مسافران ایران زمین!

لیدوماتریپ یک استارت آپ برای اسکان و تسهیل کننده ی امر گردشگری برای مسافرین است. لیدوما فعالیت خود را از 1396،  در زمینه اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اجاره اقامتگاه های بوم گردی، اجاره منزل مبله و ... با بیش از 30 سایت محلی شروع کرد و در این راه تجربه های زیادی کسب کرد. مجموعه این تجربیات و فعالیت ها، منجر به تاسیس وبسایت «لیدوماتریپ» شد. در حال حاضر این مجموعه در مدتی کوتاه، رضایت و توجه بسیاری از مسافرین را به خود جلب کرده، به طوری که از سال 97 تا به اکنون، بیش از 10 هزار اقامت ثبت شده توسط مسافرین، از جای جای ایران دارد. یکی از اهداف لیدوماتریپ برداشتن موانع و آسان کردن سفر، برای افراد با بودجه های متفاوت و سلیقه های مختلف است تا ایرانی ها نیز به مانند سایر کشورهای پیشرفته، طعم خوشِ سفری مدرن تر با دغدغه ای کمتر را بچشند.

برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با خدمات و فعالیت های این مجموعه در امر اجاره سوئیت در کیش و سایر شهرهای ایران به وبسایت لیدوماتریپ سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

بهترین رنگ عسل طبیعی، عسل طبیعی چه رنگی است؟

 

همواره انتخاب عسل طبیعی یکی از دغدغه های کسانی است که قصد تهیه آن را دارند و عموما حرف های ضد و نقیض بسیاری در این باره زده خواهد شد، در صورتی که ترجیح می دهید عسل طبیعی را تهیه کنید اما در مورد آن اطلاعات کافی را ندارید و یا این که فاکتور های بررسی عسل طبیعی را به خوبی نمی دانید، باید عرض کنیم که عموما و در ظاهر رنگ عسل ها می تواند گویای بسیاری از مواردی باشد که شما در انتخاب خود نیاز دارید.

نمی توان به صورت مستقیم گفت که عسل های به رنگ تیره تر و یا روشن تر مناسب می باشند، چون هر دوی آن ها می توانند از ترکیبات مصنوعی بدست آمده و در واقع چیزی که شما از یک عسل می خواهید نباشند، رنگ های مشکی و روشن کننده عموما به عسل ها افزوده می شوند و این مورد نمی تواند دقیقا همان فاکتوری باشد که شما انتظارش را دارید.

 

تیره بودن عسل می تواند از نحوه نگه داری، حرارت وارد شده به عسل و همین طور گیاه و گلی باشد که شهد از آن تهیه شده است.

امروزه در اینترنت نیز وب سایت های زیادی هستند که انواع مواد غذایی را به فروش می رسانند.

 

خرید عسل طبیعی به صورت آنلاین

 

در مورد دو رنگ روشن و تیره عسل ها باید بگوییم که عموما اگر قبلا تجربه چشیدن آن ها را داشته باشید می توانید متوجه شوید که عسل های روشن تر طعم ملایم تر و عسل های تیره تر در مقابل طعمی تند تر را دارند، باز هم این مورد نسبی است و نمی توان به تمامی عسل های موجود در بازار این فاکتور را وارد نمود. اما به هر حال شما می توانید از طریق وب سایت ویزبی، عسل ها را از زنبوردار بدون واسطه تهیه کنید.

در بخش خاصی از وب سایت این امکان وجود دارد که شما عسل طبیعی را از زنبورداران خریداری کرده، در مورد مشخصات و نحوه کار آن ها اطلاعات کافی را تهیه کنید، در کنار این موارد می توانید گزینه هایی چون سابقه زنبورداری، تعداد کلنی، منطقه و محل تولید و حصول فرآورده طبیعی، منبع گیاهی و امتیازات لازم و دیگر کاربران را بررسی فرمائید.

 

مشخصات و توضیحات تکمیلی در مورد این زنبورداران نیز در ویزبی قابل دریافت است، حق شماست که با پرداخت مبلغ بهترین عسل را خریداری کنید و از سطح کیفیت آن مطلع باشید.

 

فاکتور های مهم انتخاب عسل

 

رنگ و طعم عسلی که قصد تهیه آن را دارید بسیار به محل تولید آن باز می گردد، در آب و هوای سرد خشک، مرطوب و جلگه ای شما با رنگ های متفاوتی نسبت به یکدیگر روبرو می شوید. پس صرف روشن بودن یک عسل نمی تواند اثبات کننده کیفیت بالای آن باشد، در مقابل عسلی که شما تهیه می کنید و تیره است نیز صرفا با بهترین کیفیت به شما عرضه نخواهد شد.

اما عموما گفته می شود که عسل های تیره تر می توانند بهتر و قوی تر مواد قندی را به بدن منتقل کنند، در نتیجه اگر ترجیح می دهید عسل طبیعی و با طعم تند تر تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این است که عسل های تیره را در اولویت اول و فاکتور قیمت قرار دهید.

می گویند که کارایی عسل تیره در مقابل مدل روشن آن می تواند با شکر قهوه ای مشابه باشد، افرادی که دارای دیابت هستند به آن ها پیشنهاد می شود که از عسل های روشن تر نسبت به تیره تر استفاده کنند، اما برخی نیز نظرشان این است که به طور کل عسل می تواند برای هر شخص مناسب باشد.

 

بهترین رنگ عسل ها

 

همین طور باید صحبت های بالا را کمی نقض کنیم، البته که همیشه یک ساختار برای عسل ها شبیه به هم نیست، شکوفه درخت نمدار در واقع شهد بسیاری از عسل هایی است که در ایران دیده می شود، رنگ روشنی بر فرم کلی این عسل حاکم است و در مقابل قیمت آن بالا تر است. چون این عسل تند تر بوده و عموما طعم آن به مراتب خالص تر است. پس شما می توانید عسل های طبیعی را به این صورت یافته و خریداری نمائید.

 

هر چه میزان و اندازه کریستال های شکرک کوچک تر باشد، قطعا روشن تر است و اگر رنگ عسل مایل به سفید بوده و یا این که فرم کلی آن تیره تر باشد که در آن ترکیب شکرک مشاهده می شود، قطعا دارای افزودنی های مصنوعی می باشد.

 

آنتی اکسیدان در عسل های تیره و روشن رنگ با یکدیگر متفاوت است، در مدل های تیره با توجه به این که ترکیب به یکدیگر نزدیک تر هستند، قطعا میزان بیشتری را در بر می گیرند. اما اگر برای شما کیفیت مهم است باید به قیمت گذاری عسل نیز دقت کنید، عسل های گران تر قطعا کیفیت بالا تری نخواهند داشت، اما هیچ ارزانی بی حکمت و بی دلیل نیست.

 

مقایسه رنگ عسل ها با یکدیگر

 

رنگ عسل ها در طول گذشت زمان تغییر می کند، اما تمامی عسل های تیره رنگی که در بازار می بینید بنا به این دلیل تیره نشده اند، مواردی چون گذشت زمان باید در برابر اکسیژن و نور بررسی شوند. در این صورت می توان گفت که یک عسل بخاطر مدت زمانی که در معرض اکسیژن قرار گرفته است تیره شده.

در مورد رنگ عسل ها نیز باید عرض کنیم که انواع مختلفی دارند که به مهم ترین آن ها و مواردی که در بازار ایران مشاهده می شود می توان به: کهربایی، کهربایی روشن، کهربایی خیلی روشن، سفید کهربایی تیره، سفید روشن و همین طور سفید آبکی اشاره نمود. نمونه هایی که سفید و آبکی هستند قطعا دارای میزان بالایی شکرک هستند و در این موارد باید بگوییم که تا حد امکان این شکر ها را خریداری نفرمائید.

 

به طور کل عسلی که در دمای بالا تر نگه داری شود زود تر تیره خواهد شد و این اثر تیرگی روی آن می ماند.

 

اشتباهی که می شود مربوط به عسل های تیره است که گفته می شود توسط زنبور های مادر تولید می شود، این اصل به طور کل توسط زنبورداران نیز رد خواهد شد.

 

عسل های تک و چند گیاه

 

عسل های تک گیاه به دلیل استفاده از یک ترکیب عموما رنگ روشن تری و صاف تری دارند، این عسل ها در امریکا محبوب تر هستند و بیشتر مردم امریکا ترجیح می دهند، عسلی که خریدرای می شود رنگ روشن تری داشته باشد و آن را با استفاده از نوشیدنی ها مصرف می کنند.

 

در مقابل عسل های چند گیاه که از ترکیب چند گل و شهد گیاهان ساخته می شوند، قطعا به دلیل تداخل رنگ ها تیره تر هستند و شما در هنگام خرید اگر برایتان مهم است که از ترکیبات خاص گیاهی عسل مورد نظر تهیه شده باشد، باید عسل های تیره تر را تهیه فرمائد.

عسل های گندم سیاه عموما رنگ تیره تر، عسل های مازندران رنگی مایل به سبز و همین طور دیگر عسل ها نیز روشن تر هستند. قطعا خرید عسل با کیفیت این روز ها یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در سراسر دنیا است، به هر حال نمی توان در مورد رنگ عسل ها نظر قطعی داد اما شما می توانید در این باره با مراجعه به سایت ویزبی، دانستنه های خود را بیشتر کرده و حتی عسل را به میزان لازم و با بهترین کیفیت تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

معرفی انواع سایبان و محل فروش سایبان

نمونه سایبان فنری  سایبان بازویی
سایبان فنری با استفاده از متریال پارچه فلکس 18بت به بنر 13 انس.
پارچه فلکسی سایبان فنری 18 انس با قابلیت چاپ وسایبان بازویی مقاوم در برابر بنر 13انس و
سازه دایکاست الومینیومی و رنگ استاتیک کاملا ضد زنگ و ضد سایش
سایبان فنری بصورت دستی و برقی ساخته میشود.
این نوع سازه سایبان بازویی به طول دلخواه از 1متر الی5 متر قابلیت ساخت را دارد.
و پیش امدگی جلو آمدگی سایبان بازویی 2/50 الی 3 متر

سایبان بازویی

بازو مهمترین بخش سایبان مغازه می باشد. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان مغازه را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان مغازه قابل ذکر است. در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.

گروه سایبان پاسارگاد با سال ها تجربه در تولید سایبان مغازه, سایبان بازویی, سایبان کالسکه ای, سایبان تبلیغاتی, سایبان برقی, سایبان خودرو, سایبان مغازه, سایبان کالسکه ای, سایبان خودرو, سایبان خودرو بازویی, سایبان برقی و سایر انواع سایبان و بهرمندی از نیروی متخصص و گارگاه های مجهز، آماده همکاری با شرکت ها و دفاتر جهت ساخت و نصب انواع سایبان می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد از کجا بخرم؟

برای خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد از فروشگاه شادزی می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید:
۱- خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد به صورت آنلاین وارسال به محل:
دراین روش شما ابتدا می توانید در سایت شادزی و یا صفحه اینستاگرام شادزی تعداد بادکنک هلیومی و سایر ملزومات تولد متناسب با سلیقه و محیط جشن و مراسم خود را انتخاب کنید وسپس با شماره تلفن های ثابت یا همراه فروشگاه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و سپس بادکنک های هلیومی و سایر ملزومات تولد شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه برایتان ارسال خواهد شد.


- بادکنک های هلیومی لاتکسی در اندازه متوسط  تا ۳۰ عدد در صندلی عقب یک ماشین سواری جای میگیرد و برای شما ارسال میگردد. درغیر اینصورت برای تعدادهای بالا، بادکنک ها با دو ماشین سواری برایتان ارسال می گردد.
۲- خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد از فروشگاه شادزی به صورت حضوری:
در این روش با مراجعه به فروشگاه شادزی واقع در منطقه گیشا و پاسداران می توانید هر تعداد بادکنک هلیومی  و سایر ملزومات تولد که نیاز داشتید تهیه کنید.این روش برای کسانیکه تعداد کمی بادکنک می خواهند و یا محل زندگیشان نزدیک به فروشگاه می باشد بسیار مناسب است.

همچنین می توانید لوازم آتش بازی و فرمالیته عروسی برای فیلم برداری را از این قسمت انتخاب و سفارش خود را ثبت و در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور دریافت نمایید.

همراهان محترم شادزی می توانند برای برگزاری مراسم و تهیه میز و صندلی ، دکور تولد ، میزهای استوانه ای ، فینگر فود ، چیدمان میز کندی بار ، تهیه انواع تم های زیبا و بروز تولد ، گل آرایی و همچنین بادکنک آرایی روی تیم حرفه ای و مجرب شادزی حساب ویژه ای باز کنید تا بهترین لحظات شاد و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزنند و شریک لحظات شاد شما باشیم.

فروشگاه شادزی برای همه مناسبت ها از جمله عروسی ، مراسم نامزدی ، تولد ، یلدا ، کریسمس ، هالووین ، ولنتاین و ...  کلی ایده باحال داره و برای همشون می تونید به صورت رایگان از تیم شادزی مشاوره بگیرید.

فروشگاه شادزی کلی لوازم شوخی و سرگرمی شامل انواع فیجت ، میشبال ، اسکوییشی ، شوکر ، جوهر شوخی ، لیزلیزک و ... داره که می تونه لحظات شاذی رو برای شما وفاداران ایجاد کنه.

راستی اگه تو فکر کادو دادن به عزیزانتان هستین می تونید با مراجعه حضوری به فروشگاه های شادی با تهیه عروسک های متنوع ، باکس های زیبا و بگ های دستی اقتصادی تهیه نمایید تا یک یادگاری شکیل برای دوستانتان به جای بگذارید .

لوازم بلک لایت و ظروف شیک پذیرایی برای مراسمتان را می توانید با مراجعه به این قسمت خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

مهاجرت تحصیلی و کاری کانادا

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با دانشگاه ها و کالج های مختلف کانادا، لایسنس اعزام دانشجو به کانادا را برای ایرانیان عزیز جهت ویزای تحصیلی و کاری با قیمت بسیار پایین فراهم آورده است. تمامی مراحل مشاوره به صورت کاملا رایگان می باشد. همچنین قیمت اخذ پذیرش و ویزای شما جهتمهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا تنها 1650 دلار می باشد که در سه قسط قبل از شروع کار، گرفتن پذیرش و پس از پایان کار دریافت می گردد.کارشناسان ما پروسه ویزای تحصیلی شما را به صورت لحظه‌ای با شما چک خواهند نمود. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت کانادا فقط 12 هفته زمان خواهد برد. حین تحصیل یا پس از اتمام تحصیل شما برای پیدا کردن شغل و دریافت کارت شهروندی کانادا نیز مشاوره خواهید شد.

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل پروسه تحصیلی و کاری کانادا، پاسخگوی سوالات شما به صورت رایگان، 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا شهروندی در کنار شما خواهند ایستاد.

 

مزایای مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا

مهاجرت ارزان

حق الزحمه تمامی پروسه شما فقط با قیمت 1650 دلار انجام شده و دیگر نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی‌باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت کانادا جهت انتخاب برای ادامه تحصیل و یا کار، ارزان بودن تمامی پروسه بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه در کانادا و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد. هزینه کل پروسه نیز توسط ما 1650 دلار کانادا می باشد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی بوده که ما می توانیم این پروسه را به صورت کاملاً حرفه ای مدیریت کنیم تا شما ظرف 12 هفته و با تضمین صد در صدی ویزای خود را دریافت نمایید.یکی دیگر از مزیت های انتخاب کانادا جهت ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط 12 هفته زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، سه ماه بعد می توانید در دانشگاه خود در کانادا حاضر باشید. همچنین شما با تماس واتساپی با مشاوران خود به صورت لحظه ای از پروسه ویزای خود در هر ساعت از شبانه روز با خبر شده  و با استفاده از تجارب آن ها بهترین هدف را انتخاب نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در دانشگاه مورد نظر در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید .اگر شما متأهل می باشید و یا برای مقطع ارشد به بالا قصد اقدام دارید، می بایست یا در آزمون آنلاین دانشگاه از منزل شرکت کنید و یا آیلتس 6 ارائه نمایید. برای افراد خارج از این دسته خوشبختانه این موضوع وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا در کورس زبان انگلیسی شرکت نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در مالزی می‌باشد. از این رو با حضور خود در مالزی می توانید فرصت یافتن شغل را نیز داشته باشید .بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

شهروندی کانادا

یکی از بهترین مقاصد مهاجران، کشور کاناداست. این کشور مهاجر پذیر به دلیل امکانات رفاهی زیاد و وجود موقعیت‌های زیاد شغلی برای تمام فارغ التحصیلان، اولین کشور مهاجر پذیر دنیاست .شما در حین تحصیل و یا پس از تحصیل در دانشگاه می توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید. پس از 12 ماه کار در این کشور، تقاضای اقامت در این کشور را داده و پس از حضور دو ساله در کانادا، تقاضای شهروندی در این کشور را می نمایید. پس از شهروند شدن، شما می توانید از تمامی مزایای یک شهروند کانادا مانند گرفتن وام جهت خرید خانه و… استفاده نمایید.

دانشگاه ارزان و با کیفیت

دانشگاه های کانادا نسبت به دانشگاه‌‌های کشورهای آمریکا، استرالیا و انگلیس، شهریه بسیار پایین تر و رتبه های برابری دارند. مدرک دانشگاه های رنک بالای کانادا با مدرک کشور آمریکا در یک سطح است .شما با تحصیل در کانادا می توانید علاوه بر ذخیره کردن پولتان نسبت به تحصیل در کشورهای بزرگ دیگر مانند آمریکا، استرالیا و یا انگلیس، از کیفیت بالای تحصیل نیز بهره مند گردید. بسیاری از دانشگاه های کانادا با دانشگاه های آمریکا در یک سطح بوده و در حال رقابت با این کشور می باشد. مزیت دیگر کشور کانادا محاسبه سال های تحصیلی شما به عنوان سال اقامتی می باشد. به طور مثال اگر شما 5 سال در این کشور مشغول به تحصیل باشید، شهروند این کشور خواهید شد.

اخذ ویزای همسر و فرزند

بسیاری از کشورها به مردان یا زنان متأهل جهت تحصیل همسرشان ویزا نمی دهند اما کشور کانادا در صورت تحصیل شما به همسر شما و همچنین فرزندتان ویزای همراه خواهد داد .مزیت دیگر این کشور، ارائه ویزای همراه به همسر و فرزند شما می باشد. تعداد بسیاری از کشور ها پس از ارائه ویزای تحصیلی به دانشجوها، هیچ گونه ویزایی به همراه و یا فرزندان دانشجو نداده و این موضوع چالش بسیاری بزرگی برای افراد متاهل خصوصا افرادی که فرزند کوچک دارند می باشد. کشور کانادا همزمان با ویزای دانشجو، به همسر و فرزندان نیز ویزای همراه داده تا مشکل دوری از خانواده به درس شما لطمه ای وارد نکند.

اجازه کار همزمان با تحصیل

با داشتن ویزای تحصیلی، خود شما مجوز کار 20 ساعته و همسر شما اجازه کار بدون محدودیت را از طرف دولت این کشور دارد. ضمناً فرزند شما نیز اجازه تحصیل رایگان را در این کشور دارا می باشد .مزیت دیگر این کشور، مجوز کار به دانشجو و همسر دانشجو می باشد. شما با 20 ساعت کار در هفته می توانید حدوداً ماهی 1200 دلار برای خود پس انداز کنید. همچنین همسر شما می‌تواند به صورت نامحدود در این کشور مشغول به کار گردد. فرزندان شما نیز می‌توانند بدون پرداخت هیچ شهریه ای به صورت رایگان در این کشور به تحصیل بپردازند. لازم بذکر است که برای فرزندان شما کلاس های رایگان آموزش زبان انگلیسی گذاشته شده و سپس به مقطع مورد نظرتان فرستاده خواهند شد.

 

بورسیه های دانشگاهی

بسیاری از دانشگاه های کانادا، در صورت داشتن معدل بالا، به دانشجویان کشورهای جهان سوم از جمله ایران بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند حتی تحصیل در این کشور را رایگان نماید .مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های 70، 80 و حتی 100 درصدی به دانشجویان ایرانی می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در آیلتس می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

پرداخت قسطی شهریه

قسطی بودن شهریه یکی از مزیت های بزرگ دیگر دانشگاه های کانادا می باشد. شما می توانید شهریه خود را قسط بندی کرده و در قسط های کوچک در موعد های مختلف پرداخت نمایید .مزیت دیگر دانشگاه های کانادا، قسطی کردن شهریه دانشگاه برای دانشجویان می باشد. دانشجویان می توانند با مجوز 20 ساعت در هفته کار در حین تحصیل، و همچنین مجوز کار بدون محدودیت در تعطیلات مابین ترم‌ها، هزینه های دانشگاهی خود را پرداخت نمایند. همچنین دانشجویان تیزهوش با معدل بالا از مزیت بورس های تحصیلی و وام های رایگان دانشگاه ها بهره برده و تقریباً هیچ هزینه ای برای دانشگاه و یا حتی خوابگاه و خورد و خوراک خود پرداخت نخواهند کرد و از ترم دوم تحصیل رایگان خواهند داشت.

امکان تحصیل فرزندان

کشور کانادا امکان تحصیل فرزندانتان حتی در مقطع دبستان را نیز می دهد، شما نیز می توانید با همسر خود همراه فرزندتان به آن کشور مهاجرت نموده و حین تحصیل فرزندان خود به دنبال شغل مناسب بگردید. افرادی با فرزندهای کوچک دبستانی و یا مقاطع بالاتر هستند نیز می توانند برای فرزند خود در این مقاطع در کشور کانادا ویزای تحصیلی گرفته و سپس پدر و مادر برای خود نیز ویزای همراه دریافت کنند. پس از ورود به خاک کشور کانادا، پدر و یا مادر می توانند به دنبال کار در سایت های کاریابی گشته و ویزای خود را از ویزای همراه به ویزای کاری تغییر دهند و پس از چند سال کار تقاضای شهروندی آن کشور را درخواست دهند.

 

هزینه زندگی پایین

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورها در سطح جهان بوده و همیشه با کشورهای هم تراز خود مانند آمریکا در حال رقابت بوده است. این در حالی است که هزینه زندکی در این کشور بسیار پایین‌تر می‌باشد. کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئیس و یا کشورهای دیگر برتر از نظر اقتصادی، دارای هزینه هایی سرسام آور جهت زندگی می باشند. این در حالیست که جهت زندگی در کشور زیبا و پیشرفته کانادا، شما هزینه های بسیار پایین تری را متحمل می‌شوید. همچنین شما پس از اخذ شهروندی کانادا می توانید از تمامی مزایای یک شهروند کانادایی بهره مند شوید. به طور مثال، کشور کانادا به تمامی شهروندان خود وام 95 درصدی قیمت خرید خانه را می دهد که شما براحتی می توانید در کانادا خانه دار شوید!

 

آموزش آلمانی  در مالزی و  کار در آلمان

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با کالج های مالزی واقع در مرکز شهر کوالالامپور، لایسنس اعزام دانشجو به مالزی را برای ایرانیان عزیز جهت ویزای تحصیلی را در رشته آموزش زبان آلمانی به صورت کاملاً رایگان فراهم آورده است. این پکیج شامل آموزش زبان آلمانی در کشور مالزی و درخواست ویزای تحصیلی و یا ویزای جستجوی کار از سفارت آلمان واقع در این کشور می باشد. مزیت این کار، سریع بودن وقت سفارت نسبت به ایران (یکسال سریعتر) و تقویت زبان آلمانی و انگلیسی به صورت همزمان در مالزی است. تمامی مراحل مشاوره، عقد قرارداد و اعزام دانشجو به صورت کاملا رایگان می باشد.

رصد آنلاین پروسه!

پروسه ویزای تحصیلی شما به صورت لحظه ای و آنلاین در لپ تاپ و یا تلفن همراه شما در سایت  اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت مالزی فقط 20 روز زمان خواهد برد.

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل پروسه تحصیلی و کاری رایگان مالزی، پاسخگوی سوالات شما به صورت 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا پیدا کردن کار در کنار شما می باشند.

 

مهاجرت رایگان

تمامی پروسه به صورت کاملا رایگان انجام شده و نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت انتخاب آموزش زبان آلمانی جهت مهاجرت کاری به آلمان، رایگان بودن کل پروسه می باشد. شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود به مبلغ 2950 رینگیت را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه( با کسر 2950 رینگیت) در مالزی و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر کشورها، مهاجرت به مالزی می باشد. این پروسه به صورت آنلاین و بیست و چهار ساعته در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد.یکی دیگر از مزیت های انتخاب این رشته در مالزی جهت  ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط بیست روز زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، بیست روز بعد می توانید در دانشگاه خود در مالزی حاضر باشید. همچنین شما با ورود به سایت اداره مهاجرت مالزی و وارد کردن شماره پاسپورت خود، می توانید پروسه ویزای خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز رصد نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید.نبود نیاز به مدرک زبان نیز مزیتی دیگر برای مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی می باشد، بسیاری از کشورها جهت ادامه تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6 می‌باشند، که این موضوع خوشبختانه برای مهاجرت به مالزی وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا کورس زبان مبتدی را پاس نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

 

بدون نیاز به مصاحبه در سفارت

بسیاری از دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپایی را دارند در مرحله مصاحبه سفارت توسط آفیسر ریجکت می گردند، اما در سفارت مالزی از شما هیچ مصاحبه ای گرفته نخواهد شد.  دغدغه دیگر دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل در کشور های دیگر، وجود مرحله سخت مصاحبه حضوری در سفارت آن کشور می باشد که معمولاً درصد بالایی از دانشجویان به دلیل وجود همین مصاحبه ریجکت شده و پول پرداختی به دانشگاه را از دست می دهند. سفارت مالزی جهت مهاجرت تحصیلی از شما هیچ گونه مصاحبه ای نگرفته و شما به آسانی می توانید جهت تحصیل به این کشور وارد شوید.

تقویت سریع زبان آلمانی

وجود اساتید native از یک طرف، و حضور شما در مالزی جهت تقویت زبان آلمانی از طرف دیگر، می تواند روند پیشرفت شما در زبان آلمانی مخصوصاً بهبود نمره گوته نسبت به ایران دو برابر کند.یادگیری زبان آلمانی تقریباً مشکل بسیاری از متقاضیان ورود به کشور آلمان جهت تحصیل و یا کار می باشد.شما با حضور در کشور  مالزی می‌توانید با بهره گیری از متدهای جدید و بروز دنیا، یادگیری این زبان را برای خود لذت بخش کنید. همچنین وجود اساتید native جهت تدریس نیز به دلیل حضورشان در کشور آلمان یا اتریش و دانش گسترده تر زبان آلمانی نسبت به اساتید ایرانی، می‌تواند پیشرفت شما را  دو برابر نماید.

تقویت سریع زبان انگلیسی

زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی بوده و شما با حضور در این کشور به صورت ناخودآگاه جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی می‌باشید.به دلیل مستعمره بوده این کشور در زمان های قدیم توسط انگلیس، زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی می باشد و شما با حضور در این کشور جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی بوده و این موضوع به پیشرفت زبان شما کمک بسزایی خواهد نمود و شما می توانید همزمان با یادگیری زبان آلمانی، به بهبود زبان انگلیسی خود نیز کمک نموده و امتیاز  بیشتری را برای مهاجرت کاری به آلمان کسب نمایید.

امکان ادامه تحصیل رایگان

بسیاری از دانشگاه های آلمان، در صورت داشتن نمره کافی زبان آلمانی، به دانشجویان بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند تحصیل در این کشور را به صورت کاملاً رایگان نماید.مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های صد درصدی به دانشجویان می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در زبان آلمانی می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در آلمان می‌باشد. از این رو با حضور خود در آلمان می توانید فرصت یافتن شغل را داشته باشید.بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف از جمله اتریش به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

 

تسریع در وقت سفارت کشورها

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهایی نظیر آلمان را دارند، برای گرفتن وقت سفارت در ایران در صف دو ساله ای می بایست منتظر باشند که با حضور در کشور مالزی می‌توانند پروسه را کمتر از سه ماه نمایند. بسیاری از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان، جهت ادامه تحصیل و یا پیدا کردن کار در کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و یا غیره، می‌بایست در صف هایی حدود 2 ساله جهت گرفتن وقت سفارت آلمان در ایران باشند که این زمان در مالزی با داشتن ویزای تحصیلی این کشور به کمتر از سه ماه تقلیل یافته و شما می توانید با حضور به عنوان دانشجو در این کشور، از آن به عنوان یک پل جهت مهاجرت به کشور های دیگر استفاده نمایید.

کشوری ارزان برای زندگی

جهت زندگی در حین تحصیل در کشورهای اروپایی و یا کشورهای دیگر، نیاز به صرف هزینه هنگفتی در ماه می باشد که در مقایسه با آن، در کشور مالزی، تمامی هزینه شما در ماه حدود 1500 رینگیت می باشد.ارزان بودن این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر جهت تحصیل نیز این کشور را یکی از مقاصد برتر دانشجویان جهت تحصیل نموده است. شما جهت زندگی در این کشور، حدود 1000 رینگیت جهت اجاره یک خانه معمولی و حدود 500 تا 800 رینگت در ماه جهت هزینه خورد و خوراک، اینترنت، رفت و آمد و غیره می پردازید. همچنین در صورت مهاجرت دو نفره، هزینه شما جهت اجاره خانه نصف خواهد شد.

شهریه ارزان همراه با کیفیت بالا

بسیاری از کالج ها در مالزی قیمت هنگفتی را برای رشته های زبان به دلار اعلام می نمایند. در این کالج قیمت ها به رینگت بوده و ارزانترین کالج نسبت به سایر کالج ها در مالزی می‌باشد.کالج طرف قراداد با موسسه آریامهر در مقایسه با کالج های دیگر، هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر کیفیت تدریس و هم از نظر قیمت، یکی از بهترین کالج ها جهت تحصیل در رشته‌های زبان می باشد. این کالج همچنین با بهره گیری از بهترین اساتید، می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما چه در رشته زبان و چه در آینده کاریتان در آلمان رقم زند.با بهره گیری از مشاوره رایگان موسسه آریامهر، بهترین انتخاب پیش روی شماست.

جاذبه های گردشگری

هر فردی در کنار تحصیل و یا کار، نیاز به تفریح در ساعاتی از روز یا هفته دارد. کشور مالزی یکی از مقاصد گردشگری کل دنیا با جاذبه‌هایی بی نظیر می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را خیره نماید.در کنار تحصیل و یا کار در این کشور، شما می‌توانید از دیدن جاذبه های این کشور نیز لذت ببرید. ده ها جاذبه گردشگری در این کشور می تواند حدود یک سال شما را در همین کشور سرگرم نماید. همچنین شما می‌توانید در اواخر هفته با گرفتن ویزای آنلاین یا تورهای ارزان از مالزی، به کشورهای همسایه مانند اندونزی (جزیره بالی)، تایلند و یا سنگاپور نیز رفته و از جاذبه های فوق العاده گردشگری این کشور ها نیز لذت ببرید.

 

تحصیل و کار همزمان در مالزی

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با کالج مالزی واقع در مرکز شهر کوالالامپور، لایسنس اعزام دانشجو به مالزی را برای ایرانیان عزیز جهت مهاجرت تحصیلی و کاری همزمان در رشته های مدیریت میزبانی و مدیریت بیزینس به صورت کاملاً رایگان فراهم آورده است. تمامی مراحل مشاوره، عقد قرارداد و اعزام دانشجو به صورت کاملاً رایگان می باشد.

 

رصد آنلاین پروسه!

پروسه ویزای تحصیلی شما به صورت لحظه ای و آنلاین در لپ تاپ و یا تلفن همراه شما در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت مالزی فقط 20 روز زمان خواهد برد.

 

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی و کاری رایگان مالزی، پاسخگوی سوالات شما به صورت 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا پیدا کردن کار در کنار شما می باشند.

مهاجرت رایگان

تمامی پروسه به صورت کاملا رایگان انجام شده و نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت مالزی جهت انتخاب برای ادامه تحصیل و یا کار، رایگان بودن تمامی پروسه بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود به مبلغ 2950 رینگیت را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه( با کسر 2950 رینگیت) در مالزی و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر کشورها، مهاجرت به مالزی می باشد. این پروسه به صورت آنلاین و بیست و چهار ساعته در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد.یکی دیگر از مزیت های انتخاب مالزی جهت  ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط بیست روز زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، بیست روز بعد می توانید در دانشگاه خود در مالزی حاضر باشید. همچنین شما با ورود به سایت اداره مهاجرت مالزی و وارد کردن شماره پاسپورت خود، می توانید پروسه ویزای خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز رصد نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید.نبود نیاز به مدرک زبان نیز مزیتی دیگر برای مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی می باشد، بسیاری از کشورها جهت ادامه تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6 می‌باشند، که این موضوع خوشبختانه برای مهاجرت به مالزی وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا کورس زبان مبتدی را پاس نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

بدون نیاز به مصاحبه در سفارت

بسیاری از دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپایی را دارند در مرحله مصاحبه سفارت توسط آفیسر ریجکت می گردند، اما در سفارت مالزی از شما هیچ مصاحبه ای گرفته نخواهد شد. دغدغه دیگر دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل در کشور های دیگر، وجود مرحله سخت مصاحبه حضوری در سفارت آن کشور می باشد که معمولاً درصد بالایی از دانشجویان به دلیل وجود همین مصاحبه ریجکت شده و پول پرداختی به دانشگاه را از دست می دهند. سفارت مالزی جهت مهاجرت تحصیلی از شما هیچ گونه مصاحبه ای نگرفته و شما به آسانی می توانید جهت تحصیل به این کشور وارد شوید.

تقویت سریع زبان انگلیسی

وجود اساتید native از یک طرف، و حضور شما در مالزی جهت تقویت زبان انگلیسی از طرف دیگر، می تواند روند پیشرفت شما در زبان انگلیسی مخصوصاً بهبود نمره آیلتس نسبت به ایران دو برابر کند. زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی بوده و شما با حضور در این کشور به صورت ناخودآگاه جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی بوده و این موضوع به پیشرفت زبان شما کمک بسزایی خواهد نمود. علاوه بر این، وجود اساتید native جهت تدریس نیز به دلیل حضورشان در کشورهای انگلیسی زبان و دانش گسترده تر در زبان انگلیسی نسبت به اساتید ایرانی،  می تواند پیشرفت شما را حداقل دو برابر نماید.

کشوری ارزان برای زندگی

جهت زندگی در حین تحصیل در کشورهای اروپایی و یا کشورهای دیگر، نیاز به صرف هزینه هنگفتی در ماه می باشد که در مقایسه با آن، در کشور مالزی، تمامی هزینه شما در ماه حدود 1500 رینگیت می باشد. ارزان بودن این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر جهت تحصیل نیز این کشور را یکی از مقاصد برتر دانشجویان جهت تحصیل نموده است. شما جهت زندگی در این کشور، حدود 1000 رینگیت جهت اجاره یک خانه معمولی و حدود 500 تا 800 رینگت در ماه جهت هزینه خورد و خوراک، اینترنت، رفت و آمد و غیره می پردازید. همچنین در صورت مهاجرت دو نفره، هزینه شما جهت اجاره خانه نصف خواهد شد.

امکان ادامه تحصیل رایگان

بسیاری از دانشگاه های مالزی، در صورت داشتن نمره کافی آیلتس، به دانشجویان کشورهای جهان سوم از جمله ایران بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند حتی تحصیل در این کشور را رایگان نماید. مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های 70، 80 و حتی 100 درصدی به دانشجویان ایرانی می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در آیلتس می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در مالزی می‌باشد. از این رو با حضور خود در مالزی می توانید فرصت یافتن شغل را نیز داشته باشید. بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف از جمله سنگاپور و تایلند به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

تسریع در وقت سفارت کشورها

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهایی نظیر آلمان را دارند، برای گرفتن وقت سفارت در ایران در صف دو ساله ای می بایست منتظر باشند که با حضور در کشور مالزی می‌توانند پروسه را کمتر از سه ماه نمایند.  بسیاری از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان، جهت ادامه تحصیل و یا پیدا کردن کار در کشورهایی نظیر آلمان و یا غیره، می بایست در صف هایی حدود 2 ساله جهت گرفتن وقت سفارت آلمان در ایران باشند که این زمان در مالزی با داشتن ویزای تحصیلی این کشور به کمتر از سه ماه تقلیل یافته و شما می توانید با حضور به عنوان دانشجو در این کشور، از آن به عنوان یک پل جهت مهاجرت به کشور های دیگر استفاده نمایید.

سابقه کار بین المللی

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، سابقه کار یک ساله درخواست می نمایند. شما با خواندن رشته های مدیریت بیزینس و یا مدیریت بازرگانی، می‌توانید یک سال سابقه کار بین المللی دریافت نمایید. سابقه کار جهت پیدا کردن کار مهمترین عامل یافتن شغل در هر کشوری می باشد. کارفرمایان در آگهی های خود، داشتن سابقه کار را فاکتوری مهم برای انتخاب فرد مورد نظرشان می دانند. شما با انتخاب رشته های مدیریت بیزینس و یا مدیریت میزبانی، می توانید علاوه بر تحصیل در این کالج، سابقه کار بین المللی نیز دریافت نموده و جهت پیدا نمودن شغل در این کشور و یا کشورهای دیگر، به کار فرما ارائه نمایید.
شهریه ارزان همراه با کیفیت بالا

بسیاری از کالج ها در مالزی قیمت هنگفتی را برای رشته های زبان و یا مدیریت به دلار اعلام می نمایند. در این کالج قیمت ها به رینگت بوده و ارزانترین کالج نسبت به سایر کالج ها در مالزی می‌باشد. کالج شفیلد در مقایسه با کالج های دیگر، هم از نظر موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر کوالالامپور و کنار برج های پتروناس می باشد، هم از نظر کیفیت تدریس و هم از نظر قیمت، یکی از بهترین کالج ها جهت تحصیل در رشته‌های زبان و یا مدیریت می باشد. این کالج همچنین با بهره گیری از بهترین اساتید، می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما چه در رشته زبان و چه در رشته مدیریت برای شما فراهم نماید.

جاذبه های گردشگری

هر فردی در کنار تحصیل و یا کار، نیاز به تفریح در ساعاتی از روز یا هفته دارد. کشور مالزی یکی از مقاصد گردشگری کل دنیا با جاذبه‌هایی بی نظیر می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را خیره نماید. در کنار تحصیل و یا کار در این کشور، شما می‌توانید از دیدن جاذبه های این کشور نیز لذت ببرید. ده ها جاذبه گردشگری در این کشور می تواند حدود یک سال شما را در همین کشور سرگرم نماید. همچنین شما می‌توانید در اواخر هفته با گرفتن ویزای آنلاین یا تورهای ارزان از مالزی، به کشورهای همسایه مانند اندونزی (جزیره بالی)، تایلند و یا سنگاپور نیز رفته و از جاذبه های فوق العاده گردشگری این کشور ها نیز لذت ببرید.

 

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 1208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

آیا برای امور مهاجرتی به افراد حرفه ای احتیاج است ؟

هر ساله افراد بی شماری از سراسر جهان، تصمیم به مهاجرت و گرفتن ویزا و اقامت در کشورهای دیگر دارند. امروزه، شرایط پذیرش مهاجرت در کشورهای مختلف، به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی، به مراتب سخت تر و پیچیده تر شده است و نیازمند اطلاعات به روز و آگاهی دقیق از قوانین مهاجرتی کشور مقصد می باشد.

گاهی، افراد تصمیم می گیرند به طور مستقیم، کارهای مهاجرتی خود را به عهده بگیرند و یا نهایتاً از آشنایان و دوستان خود که چنین تجربه ای داشته و مهاجرت کرده اند راهنمایی بگیرند. البته چنین تصمیمی از نظر قانونی مشکلی ندارد و تمامی فرم ها و لیست مدارک لازم نیز در سایت اداره مهاجرت موجود هستند. اما بنا بر دلایل مختلف،همچون؛ وجود راه های مختلف مهاجرت (تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، ازدواج، دعواتنامه ها، گردشگری و …) به کشور مقصد و همچنین انتخاب کشور مناسب با توجه به شرایط خصوصی و تحصیلی و مالی هر فرد، وجود مشکلات و محدودیت های مهاجرتی طبق قوانین و … نمی توان از یک مسیر واحد برای تمام پرونده های مهاجرتی استفاده نمود و گاهی نواقصی در پرونده وجود دارد که فرد متقاضی دانش حقوقی و مهارت کافی برای حل تنهایی آن مسئله را نخواهد داشت.

از این رو، اکثر متقاضیان بنابر دلایل زیر ترجیح می­دهند که در این مسیر، از مشاوره وکلای کار بلد و رسمی مهاجرت بهره بگیرند؛

  • نداشتن زمان کافی برای یادگیری مسیرها و اقدامات لازم مهاجرتی
  • نداشتن اطلاعات مهاجرتی به روز مربوط به کشور مقصد
  • عدم آگاهی از خطاها و مشکلات فنی و قانونی موجود در مسیر صدور ویزا
  • عدم آگاهی از نحوه ارسال هزینه ها و عوارض دولتی و …
  • اشتباه در ارجاع پرونده خود به سازمان ها و مراکز مربوطه در کشور مبدأ یا مقصد
  • اشتباه در نحوه صحیح تنظیم و پر کردن فرم ها، مانند؛ عکس نامناسب و …
  • عدم تکمیل تمام مدارک مورد نیاز برای پیشرفت پرونده

افرادی که قصد دارند مهاجرت قانونی داشته باشند و بدون ایجاد مشکل از کشور خود خارج شوند، باید از راهنمایی های یک وکیل مهاجرت و موسسات مهاجرتی رسمی استفاده کنند. با توجه به پیچیدگی ها و محدودیت های چندسال اخیر در برخی کشورها از لحاظ پذیرش مهاجر، می توان گفت که؛ گرفتن اقامت کشورهای دیگر، و زندگی یا تحصیل در یک محیط جدید با قوانین و شرایط متفاوت، کار آسوده ای نیست. برخی سوداگران با پیشنهادات تحصیل در ترکیه و یا مهاجرت به ترکیه به طور دائمی مخاطب های کم اطلاع را فریب می دهند.

به همین دلیل، طبق آمار، حداقل نیمی از افرادی که به تنهایی و بدون بهره گیری از مشاوره کارشناسان رسمی مهاجرت، برای دریافت اقامت اقدام نموده اند موفق به اخذ ویزا نمی­شوند و یا در پروسه های اداری و مکاتبات و ارسال مدارک، آنقدر سردرگم می شوند که زمان خود را از دست داده و حتی فرصت هایی که به راحتی ممکن بود تبدیل به موفقیت آنان شود را به آسانی از دست داده اند. اما، یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت، با اطلاعات و تجربه کاری خود، می­تواند با توجه به مدارک و شرایط متقاضی، تشخیص دهد که ایشان شرایط مجاز برای مهاجرت به کشور مقصد را دارد یا خیر. همچنین، این مشاور می تواند برای انتخاب بهترین کشور و روش مهاجرت، بر اساس شرایط متقاضی، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را ارائه دهد.

اعتبار سنجی موسسه های مهاجرتی؟

باید توجه داشته باشید که تمام مؤسسات مهاجرتی رسمی و قانونی، تحت نظارت مستقیم وزارت علوم هستند و هر ساله لیست مؤسسات مهاجرتی مجاز در سایت وزارت علوم منتشر می شود. همچنین، این مؤسسات دارای تاریخ انقضای اعتبار می باشند که آن هم توسط وزارت علوم مشخص شده و می توانید پیش از مراجعه به چنین مؤسساتی، اطلاعات مذبور را چک نمایید.

فهرست موسسات غیرمجاز اعزام دانشجو ‌+ دانلود

 

به عنوان مثال، متقاضیانی که قصد گرفتن پذیرش تحصیلی از یک کشور خارجی و نیز اخذ ویزای تحصیلی دارند، می توانند لیست دانشگاه های معتبر و همچنین لیست مؤسسات مجاز اعزام دانشجو را که توسط وزارت علوم منتشر می شود دریافت کرده و به مراکز دیگر اعتماد نکنند. پس از انتخاب مرکز مورد نظر، طبق لیست مذکور، می توانید با آن ها تماس گرفته و یا به صورت حضوری برای انجام اقدامات بعدی مراجعه نمایید.

به یاد داشته باشید که موسسه های مهاجرتی، بدون داشتن یک وکیل مهاجرتی رسمی با پروانه وکالت دادگستری، اجازه مشاوره و انجام امور حقوقی و پیگیری های قانونی آن را ندارند و ارائه مشاوره بدون داشتن مجوز قانونی (به جز مواردی که وکیل برای چند نفر از آشنایان خود، وکالت قانونی در پیگیری امور اداری و قانونی کار آنها را دارد)، جرم محسوب شده و مشمول پیگرد قانونی می شود. بنابراین، برای تشخیص اعتبار چنین موسساتی، به این نکته توجه فرمایید.

مشاوره با وکیل مهاجرتی

دانلود فهرست موسسات مجاز اعزام دانشجو

همه وکلای رسمی مهاجرت، دارای پروانه وکالت دادگستری و کد فعالیت در این زمینه بوده و متقاضیان پس مراجعه به دفتر کار وکیل مربوطه، و پیش از انعقاد قرارداد، باید از آنها مدارک فعالیت مربوطه را درخواست کرده و چک نمایند. زیرا گاهی، افراد فاقد صلاحیت لازم، بدون داشتن پروانه وکالت دادگستری، اقدام به مشاوره دادن و سؤاستفاده از متقاضیان نابلد می کنند.

در ایران، همه وکلایی که دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری هستند، می توانند در تمام زمینه های مشاوره حقوقی مهاجرت فعالیت داشته باشند. مواردی همچون؛ نحوه اخذ ویزای تحصیلی و پیگیری های قانونی آن، اخذ اقامت یک کشور خاص برای زندگی و یا کار، انجام امور قانونی مربوط به فرزندان متولد شده اتباع ایرانی در یک کشور دیگر، اخذ ویزا برای متقاضیانی که با ملیت های غیر ایرانی ازدواج کرده اند و …، از جمله دایره فعالیت های این وکلا می باشد که در دوره تحصیل و کارآموزی، به طور کامل با قوانین آن آشنا شده اند. بنابراین، این وکلا، برای موفقیت در کار خود، باید اطلاعاتشان مبنی بر اخبار و قوانین مهاجرت و مسائل حقوقی بین المللی را همواره به روز نمایند.

لازم است بدانید:

مشاورین و مؤسسات غیر رسمی، هر چند که اطلاعات اولیه و دانش لازم در زمینه مهاجرت را نیز داشته باشند، اما خود را ملزم به رعایت قوانین و استاندارهای حقوقی وضع شده نمی دانند. به همین دلیل، پیشنهاد می شود از اعتماد کردن به چنین مؤسسات مشاوره مهاجرتی که فاقد پروانه فعالیت هستند اجتناب نمایید تا متحمل خسارات مالی احتمالی و از دست دادن زمان و فرصت طلایی خود نشوید.

چه تضمینی وجود دارد که موسسات مهاجرتی مطمئنی را انتخاب کرده ایم؟

در حقیقت، هیچ تضمین قطعی و صددرصدی در انتخاب موسسه مطمئن برای انجام امور مهاجرتی وجود ندارد. زیرا بسته به شرایط هر متقاضی و کامل بودن مدارک ایشان، قوانین مهاجرتی متفاوت هر کشور، توانایی و دانش یک وکیل مهاجرتی رسمی و موسسه مشاوره ای، نتیجه یک پرونده می تواند موفقیت آمیز و یا بالعکس باشد. اما می توان با رعایت چند نکته، موسسات مهاجرتی با قابلیت اطمینان بیشتر را از بین سایر موارد انتخاب کرد.

با توجه به گسترش روز افزون تعداد موسسات مهاجرتی و تبلیغات گسترده و وعده های رنگارنگ هر کدام، چگونه باید موسسه مشاوره ای حرفه ای و مورد اطمینان را از بین سایر گزینه ها تشخیص داد؟

ابتدا باید مجاز و قانونی بودن موسسه مذکور را از طریق لیست انتشار یافته توسط وزارت علوم چک نمایید. پس از آن به آدرس صحیح سایت آن موسسه مراجعه نمایید. باید توجه داشته باشید که گاهی موسسات و شرکت های کلاهبردار، با طراحی سایت هایی مشابه با اسم موسسات معتبر، باعث می شوند که متقاضیان دچار اشتباه شده و به آنها مراجعه کنند.

وب سایت رسمی یک موسسات مهاجرتی معتبر، می تواند تاحدی معیاری از اعتبار آن نیز باشد. میزان اطلاعات و راهنمایی هایی که در سایت قرار داده شده و متقاضیانی که به آنها مراجعه کرده و از پروسه پیشرفت پرونده مهاجرتی خود رضایت دارند می تواند وجه تمایز این موسسات از شرکت های نامعتبری باشد که حتی با وجود گسترش دنیای ارتباطات الکترونیکی، نتوانسته اند یک سایت رسمی و معتبر داشته باشند.

به یاد داشته باشید:

پس از مراجعه حضوری، هنگامی که از وکیل مهاجرتی موسسه، درخواست پروانه فعالیت و مجوز تأسیس موسسه را داشته باشید، در صورتی که مشکل قانونی نداشته باشند، با کمال میل آن مدارک را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین، توجه داشته باشید که شرکت های مهاجرتی مطمئن، برای متقاضیان خود زمان و انرژی کافی صرف می کنند. وقتی شرکت مورد نظر، برای شما برنامه زمان بندی منظم برای انجام امور مهاجرتی داشته و شما را کاملاً با جزئیات و مراحل این پروسه آشنا می کند، تا حدی می توانید بر اعتماد خود بیافزایید. چنین موسساتی، برای هر متقاضی، به طور جداگانه از طریق حضوری و تلفنی وقت گذاشته و به طور مستمر پیگیر کارهای شما خواهند بود.

آیا واقعا به کمک موسسات مهاجرتی نیاز است؟

اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، باید عرض کنیم که الزاماً برای تمامی افراد، مراجعه به موسسات مهاجرتی برای اخذ اقامت ضرورت ندارد. موارد زیادی وجود داشته است از متقاضیانی که با تکیه بر توانمندی های خود، بدون کمک گرفتن از هیچ موسسه مشاوره ای، تمام مراحل تکمیل پرونده و اقدامات لازم را به تنهایی انجام داده و موفق به اخذ ویزا از کشور مورد نظر شده اند. پروسه درخواست و اخذ اقامت ممکن است شامل حجم زیادی از کارها و مقدمات لازم  باشد، اما در عین حال، یک پروسه ساده اداری است که در صورت عدم سوء پیشینه و نقص های خاص در پرونده متقاضی، می توان با صرف زمان مشخص و پیگیری مراحل آن، به نتیجه دلخواه رسید و از طرف دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف به موسسات مهاجرتی سودجو نخواهد بود.

مراحل انجام امور پذیرش تحصیلی، آنقدرها هم پیچیده و تخصصی نیست که همه افراد از عهده انجام آن بر نیایند و یا حتماً نیاز به موسسات مشاوره ای وجود داشته باشد. بلکه داشتن مهارت زبان انگلیسی، امکان جستجوی دانشگاه های معتبر و توانایی برقراری ارتباط با اساتید مرتبط، می تواند تا حد زیادی از مسیر شما را پیش برده و به نتیجه دلخواه نزدیک کند، درحالی که موسسات چنین زمانی را نمی گذارند و معمولاً از آسان ترین مسیر که همان پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رده پایین و نامعتبر است، اقدام می کنند.

تا حد ممکن، سعی کنید تمام مدارک مورد نیاز را برای تکمیل پرونده خود تهیه و جمع آوری نموده و در زمان تعیین شده تحویل نمایید تا با توجه به پروسه اداری و مکاتبات لازم، زمان خود را برای حصول نتیجه مطلوب از دست ندهید.

توصیه ما به شما این است که، در صورتیکه بدون مراجعه به موسسه مشاوره ای، اقدام به پیگیری مستقیم کارهای مهاجرتی خود گرفتید، برای جلوگیری و سواستفاده افراد سودجو، چند نکته زیر را همواره به یاد داشته باشید؛

  • از دادن اطلاعات شخصی هویتی و … در تماس های تلفنی ناآشنا و غیرعادی، جداً خودداری نمایید.
  • مدارک شناسایی و تحصیلی و کاری خود را صرفاً به نماینده رسمی سفارت هر کشور در داخل ایران تحویل دهید.
  • به طور مرتب به صورت تلفنی و حضوری، پیگیر پرونده خود بوده و از واسطه کردن افراد دیگر خودداری نمایید.
  • از واریز پول به حساب های بانکی شخصی و شرکت هایی که هویت آنها نامعلوم است، خودداری نمایید.
  • با مشاهده موارد مشکوک که در بالا ذکر شد و موارد مشابه دیگر، مراتب را با مراجع قضایی و مراکز مبارزه با کلاهبرداری های مهاجرتی در میان بگذارید.

در پایان یکی از روش های شناخت موسسات مجاز میزان طرفداران این موسسات است که موسسه حقوقی مهاجرت Go2TR با همراه داشتن نیم میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود رسانه ای جامع در این زمینه بوده است.

منبع : مجله اینترنتی GO2TR

 

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 5558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 29 آذر 1398
.

نحوه ثبت دامنه

زمانی که شما برای طراحی سایتی اقدام می کنید اولین کاری که باید انجام دهید ثبت دامنه است. دامنه در واقع همان آدرس سایت شما در فضای اینترنت می باشد به عبارتی دیگر هریک از سایت ها آدرس منحصر به فردی به نام دامنه دارند.

هنگامی که شما می خواهید وارد سایتی شوید بایستی آدرس دامنه آن سایت را در نوار بالای مرورگر وارد کنید. دامنه از چند بخش تشکیل می شود که هریک از بخش ها با نقطه از یکدیگر جدا می شوند. به عنوان نمونه دامنه موتور جستجوی گوگل به صورت www.google.com  نوشته می شود. دامنه ها معرف نام برند، نوع فعالیت و منطقه کسب وکار شما است.

دامنه ها از سه بخش پروتکل، نام دامنه و پسوند دامنه یا ساب دامنه تشکیل می شوند.

ثبت دامنه

معرفی انواع پسوندها:

انواع پسوندها در زمان ثبت دامنه

همان طور که در بالا به آن اشاره شد دامنه ها معرف کسب و کار شماست پس نیاز است با دقت آن را انتخاب کنید. در ادامه مطلب چند پسوند از دامنه ها که محبوب هستند را معرفی می کنیم:

.ir

دامنه .ir ویژه کشور ایران است و همه افراد، شرکت ها، سازمان ها و... برای ثبت دامنه خود می توانند از آن استفاده کنند. برای ثبت دامنه .ir باید به سایت ایرنیک مراجعه کنید. خرید دامنه .ir هزینه زیادی برای شما ندارد و نسبت به دامنه های بین المللی ارزان تر هستند.

.com

این دامنه مخفف کلمه commercial است و برای راه اندازی سایت های تجاری بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون یکی از محبوب ترین دامنه های موجود می باشد.

.net

.net مخفف کلمه netword و به معنای شبکه است و خرید دامنه .net برای شرکت های اینترنتی، شبکه های اطلاع رسانی و... انجام می شود.

.org

.org مخفف کلمه organization است و ثبت دامنه .org برای سازمان ها و مؤسسات غیر انتفاعی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم و کلیدی در زمان ثبت دامنه:

نکات مهم و کلیدی در زمان ثبت دامنه

نام دامنه اسمی است کاربران توسط آن وارد سایت شما می شوند بنابراین از اهمیت خاصی برخوردار است و باید نام مناسبی را انتخاب کنید. نام دامنه در واقع نام فروشگاه یا سایت شماست که کسب و کار خود را با آن در فضای اینترنت معرفی می کنید.

معمولاً ثبت دامنه و راه اندازی سایت با هدف معرفی و افزایش درآمد انجام می گیرد پس نیاز است دارای آدرسی باشد که افراد بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند. در ادامه مطلب به چند نکته کلیدی در زمان ثبت دامنه اشاره می کنیم و پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه برای ثبت دامنه اقدام کنید آن ها را مطالعه بفرمایید:

  1. نام دامنه باید به آسانی نوشته شود

در زمان خرید دامنه توجه داشته باشید که نام دامنه به زبان انگلیسی یا فینگلیش به آسانی نوشته شود و از کلماتی که به چند شکل نوشته می شوند، استفاده نکنید.

  • نام دامنه نباید طولانی باشد

اگر نام دامنه شما طولانی باشد کاربران در زمان وارد کردن در مرورگر با مشکل مواجه می گردند بنابراین لازم است از نام دامنه کوتاهی استفاده کنید. نام دامنه کوتاه به راحتی نوشته می شوند و افراد می توانند به آسانی آن را به خاطر بسپارند.

  • از کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار خود در نام دامنه استفاده کنید

کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار خود را پیدا کنید و آن ها را در نام دامنه به کار ببرید. استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه باعث افزایش رتبه و سئو سایت سایت شما می گردد، برند شما را معرفی می کند و هم چنین  برای کاربران قابل درک است. همواره سعی کنید از کلماتی که افراد در موتورهای جستجو به دنبال آن ها هستند استفاده کنید. در ضمن اگر بتوانید کلمه کلیدی را در ابتدای نام دامنه به کار ببرید بسیار تأثیرگذار می باشد.

  • منطقه جغرافیایی خود را در نام دامنه ذکر کنید

در صورتی که خدمات و کالاهایی که شما ارائه می دهید مربوط به یک شهر یا استانی خاص است می توانید نام استان را در نام دامنه ذکر کنید.

  • اعداد و خط تیره را در نام دامنه به کار نبرید

در زمان ثبت دامنه توجه داشته باشید در نام دامنه شما عددی نباشد زیرا موجب ابهام کاربران می گردد زیرا نمی دانند از شکل عددی یا حروفی آن ها استفاده کرده اید. استفاده از خط تیره نیز موجب ابهام کاربران می گردد و هم چنین باعث می شود سایت شما به عنوان اسپم به موتورهای جستجو معرفی گردد.

  • از نام دامنه ای استفاده کنید به آسانی به ذهن سپرده شود

در حال حاضر در فضای اینترنت بیش از میلیون ها  دامنه به ثبت رسیده است و تعدادی از آن ها از کلمه کلیدی مهمی استفاده کرده اند و از نظر سئو در جایگاه بالایی قرار دارند و با قیمت های بسیار زیادی به فروش می رسند.

 

بنابراین شما نیز می توانید با استفاده از ادغام کلمات کلیدی مرتبط کسب و کار خود دامنه ی مناسبی را انتخاب کنید تا از نظر سئو سایت شما در جایگاه بالایی قرار گیرد و هم چنین کاربران بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 1288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

پنوماتیک چیست؟

پنوماتیک یا نوماتیک کلمه ای با ریشه یونانی به معنای نفس یا هوا می باشد ، و در صنعت پنوماتیک در واقع روشی برای تولید و انتقال انرژی به وسیله ی هوای فشرده که به وسیله کمپرسور تولید می شود بوده و سیستم پنوماتیک وظیفه ی انتقال انرژی از طریق هوای فشرده می باشد .

از آنجایی که پنوماتیک روشی برای انتقال انرژی می باشد ، پس در صنعت باید از هوا یا گاز های بی اثر استفاده شود که باعث ایجاد خطر نشود ، که از مثال های آن می توان به کمپرسور های هوای فشرده پیستونی اشاره کرد که با موتور های الکتریکی کار می کنند.

در مورد صنایعی که از پنوماتیک استفاده می کنند می توان به صنایع پزشکی ، ساخت و ساز ، معدن و صنایع نفت و گاز اشاره نمود.

مدل طراحی شده برای پنوماتیک

پنوماتیک در صنعت و سیستم های پنوماتیکی

سیستم های بر مبناء پنوماتیک معمولا به صورت ایستا در صنعت می باشند و قابل انتقال نمی باشند ، از اجزاء سیستم های پنوماتیکی می توان به کمپرسور ها که اشاره کرد که کار فشرده سازی هوا را انجام می دهند .

صنایعی که از پنوماتیک بهره می برند ، نگرانی در مورد ، نشت گاز های سمی را ندارد چرا که گاز استفاده شده در این صنایع معمولا هوا می باشد .در صنایع کوچک تر می توان به جای هوا از گاز های مشابه اکسیژن مانند نیتروژن و یا ترکیب نیتروژن-اکسیژن استفاده کنند.

تاریخچه پنوماتیک

ریشه پنوماتیک به قرن اول میلادی بر می گردد ، جایی که یونانی ها از بخار آب و باد در صنایعشان استفاده می کردند . توسعه پنوماتیک در قرن 17 میلادی رخ داد ، جایی که دانشمند آلمانی ( اوتا ون کوریخ) پمپ خلاء را از لوله های متصل به هم اختراع کرد . و پس از آن پنوماتیک در صنایع جایگاهش را به مرور پیدا کرد و در خلال جنگ ها جهانی ، از آن استفاده شد.

شیر کنترلی پنوماتیک

سیستم های پنوماتیکی و قطعات ان ها

در مقالات بعدی می خواهیم بیشتر در مورد این روش و قطعات صنعتی پنوماتیکی صحبت کنیم که اطلاعات مربوط را می توانید در لیست زیر در هر مقاله مرتبط پیدا کنید.

سیلندر پنوماتیک

سیلندر پنوماتیک قلمی

سیلندر پنوماتیک کامپکت

سیلندر پنوماتیک استاندارد

سیلندر پنوماتیک چرخشی

سیلندر پنوماتیک گریپر

سیلندر پنوماتیک دو شفته تخت

سیلندر پنوماتیک رادلس

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان)

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان) برقی

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان) دستی

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان) پدالی

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان) مکانیکی

پنوماتیک شیر آلات (شیر های فرمان) سیگنال باد

 

در صورتی که قصد خرید سیستم ها و قعات سیستم های پنوماتیک را دارید می توانید با کارشناسان بهسام در ارتباط باشید.

چرا قطعات پنوماتیک را از بهسام خریداری کنیم؟

  • دارای گارانتی بی قید و شرط بلند مدت
  • دارا بودن نیروی متخصص برای نصب
  • دارا بودن لوازم جانبی مورد نیاز
  • قیمت های متعادل و کاملا به صرفه نسبت به کیفیت بالای آن
  • پشتیبانی و راهنمایی استفاده از دستگاه
  • قدرت بالا و برق مصرفی کمتر واحد
  • استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت
  • فیلتر های مختلف بر حسب نیاز شما


:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

نکات مهم برای سفر به استانبول چیست؟

برای سفر به هر شهر یا کشوری باید به نکات مهم در مورد آن شهر و سفر به آنجا توجه کرد. استانبول شهری میان قاره ای که از مهم ترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه است و هرساله گردشگران زیادی این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. فلایتیو بهترین قیمت بلیط هواپیما را به شما پیشنهاد می دهد.

هزینه های سفر به استانبول چقدر است؟

اینکه بخواهید سفری لوکس داشته باشید یا ارزان تاثیر زیادی روی هزینه ها خواهد داشت؛ هزینه های سفر به استانبول بسته به نوع هواپیما و هتل متغیر است و معمولا از 2 شب اقامت شروع می شوند. برای خرید بلیط اتوبوس از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

همانطور که می دانید واحد پول کشور ترکیه لیر است و پیش از سفر با تور استانبول می توانید لیر تهیه کنید و به ترکیه ببرید یا اینکه دلار بخرید و در صرافی های وان به لیر تبدیل کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مطلب برای سفر به استانبول دلار ببریم یا لیر؟ مراجعه کنید.

در ادامه لازم است که اطلاعاتی راجع به هزینه های سفر داشته باشید، هزینه های سفر به استانبول به شرح زیر می باشد:

  • مدارک و هزینه های پیش از سفر
  • عوارض خروج از کشور
  • هزینه تور استانبول
  • هزینه خورد و خوراک در استانبول
  • هزینه تفریح و خرید در استانبول
  • هزینه سرویس موبایل در استانبول

شما در سفر به استانبول می توانید هزینه هایتان را مدیریت کردید، اینکه برای سفر به استانبول چقدر هزینه کنید کاملا بستگی به خودتان دارد که می خواهید ارزان یا لوکس سفر کنید؟

در ادامه بخشی از هزینه های روزانه در ترکیه را خواهیم گفت:

برای سفر ارزان حداقل باید 150 لیره در روز هزینه کنید؛ هزینه‌ی اقامت در خوابگاه: ۷ تا ۲۴ لیره، وعده‌های غذایی: ۸ تا ۱۰ لیره، نوشیدنی: ۷ تا ۱۲ لیره و بلیط اتوبوس بین شهری ۴۵ لیره.

برای سفر میان رده و متوسط بین 150 تا 350 لیره هزینه کنید؛ هزینه‌ی اقامت در اتاق دوتخته و رزرو هتل : ۹۰ تا ۲۰۰ لیره، وعده‌های غذایی: ۴۰ لیره، سفرهای روزانه‌ی قایق‌سواری: ۳۵ لیره، پرواز بین شهری: ۵۰ لیره.

برای سفری لوکس روزانه باید بیش از 350 لیره هزینه کنید؛ هزینه‌ی اقامت در اتاق دوتخته هتل: بیش از ۲۰۰ لیره، کروزهای چندروزه: ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیره، کرایه خودرو روزانه: ۲۰ لیره.

 

چه موقع به استانبول بریم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چه زمانی برای سفر به استانبول بهتر است؟ استانبول در فصول مختلف آب و هوای متفاوتی دارد، این به شما بستگی دارد که در فصل سرد دوست دارید سفر کنید یا گرم؟

استانبول در فصل بهار

  • شب های خنک و روزهای گرم البته در زمان هایی هم باران بهاری را خواهید دید.
  • میانگین دمای استانبول در بهار از 18 تا 27 درجه سانتیگراد است.
  • در فصل بهار استانبول دیدنی است چرا که هم رنگی تر و هوا طرائت و تازگی دارد.
  • برنامه های ویژه نورورز و حراجی ها در این فصل صورت میگیرد.

استانبول در تابستان

  • بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به استانبول انتخاب می کنند و شاهد شلوغی و ازدحام در این شهر خواهید بود.
  • استانبول در این فصل روزهای گرم و مرطوبی دارد که میانگین دما 28 تا 30 درجه سانتیگراد است.
  • در این فصل شرایط مطلوبی برای گشت کشتی کروز در بسفر می باشد.
  • همچنین جشنواره های بزرگی در تابستان برگزار می شود.

استانبول در پاییز

  • بعد از بهار بهترین زمان سفر به استانبول پاییز است، برگ ریزون پاییز و طلایی شدن استانبول .
  • در پاییز روزهای متفاوتی را تجربه خواهید کرد؛ یک روز ممکن است هوا گرم باشد و یک روز سرد.
  • میانگین دما حدود 23 درجه سانتیگراد است.

استانبول در زمستان

  • استانبول در زمستان سرد و برفی است.
  • میانگین دما بین 8 تا 12 درجه است.
  • در این فصل حراجی زمستان در کریسمس برگزار می شود.
  • این فصل برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های توریستی مناسب نیست.

 



:: بازدید از این مطلب : 1270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

کاربردهای اوزون تراپی چیست

اوزون تراپی دکتر علی قربانخانی

 

 

 

 

اوزون درمانی می تواند در مفاصل، زیرپوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها تزریق شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما درشرایط خاص افراد به ۳ تا ۵جلسه برای درمان نیازدارند اکثر افراد بعد از انجام این روش با کاهش درد مواجه میشوند. در ادامه مواردی که اوزون تراپی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است شامل :

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- برای درمان درد مختلفن بدن
۲- در درمان دردهای شدید مفصل کمر و گردن
۳- آسیب دیدگی تاندون روتاتور کاف
۴- مشکلات و آرتروز لگن و زانو ( درمان لگن دراین روش کمتر نتیجه بخش است )
۵- بیرون زدگی و فرسودگی دیسک ( برای درمان موارد شدید بیرون زدگی دیسک استفاده نمی شود )
۶- سندروم تونل کارپال
۷- درد عصب و رگ سیاتیک
۸- سینوزیت ( شدید یا ملایم )
۹- اختلال آرنج تنیس بازان ( تنیس البو )
۱۰- درد و اختلالات لگن
۱۱- عفونت های دندان
۱۲- بهبودی بعد از جراحی مفاصل
۱۳- شکستگی های غیر قابل درمان
۱۴- جراحات
۱۵- آسیب دیدگی ها ورزشی



:: بازدید از این مطلب : 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن چه کاربردی دارد؟: در آموزش پرایس اکشن به آموزش بهترین روش معاملاتی میپردازیم که تحلیل ها صرفا براساس تغییرات قیمتی شکل گرفته بر روی نمودار میباشند.

معامله گران از طریق تحلیل و بررسی تغییرات قیمت اقدام به خرید و فروش می کنند. در آموزش پرایس اکشن از هیچ اندیکاتور یا تحلیل بنیادی خاصی استفاده نمی شود.

در روش های دیگر اندیکاتورها مورد بررسی قرار می گیرد اما در پرایس اکشن( Price action ) قیمت های فعلی و آتی سهام در نظر گرفته می شود. بنابراین شما با آموزش پرایس اکشن می توانید سود بسیار زیادی در بازارهای مالی کسب کنید.

از قدیمی ترین سبک های پرایس اکشن میتوان به سبک ادوارد و مگی اشاره کرده که بر پایه سیکل بازار میباشد.

همچنین سبک ال بروکس نیز بر پایه سبک ادوارد و مگی است، اما با این تفاوت که ال بروکس تاکید بیشتری بر روی تک تک شمع ها( یا همان پرایس اکشن) دارد. و بدین ترتیب ال بروکس، الگوهای خود را معرفی کرده است

آموزش پرایس اکشن چه کاربردی دارد؟

معامله از طریق آموزش پرایس اکشن تنها بر اساس داده های قیمت انجام می گیرد و معامله گر با استفاده از داده های قیمت، نقاط ورود و خروج بازار را شناسایی می کند.

دقت کنید در Price action از هیچ اندیکاتوری استفاده نمی شود اما ابزار های تحلیل تکنیکال مانند میانگین متحرک با استفاده از Price action مورد استفاده قرار میگیرد.

در این روش تمرکز ما بر روی رفتار قیمتی بازار است و از اخبار اقتصادی هم استفاده نمی شود. داده های قیمتی معمولا در قالب شمع یا کندل استیک به نمایش گذاشته می شود.

نمودار شمعی نیز همانند نمودار میله ای، چهار قیمت باز، بسته، بالاترین و پایین ترین قیمت، را نمایش میدهند  اما شکل ظاهری آنها متفاوت است و خواناتر از سایر چارت ها میباشند. بنابراین چارت شمعی طرفدار زیادی نسبت به دیگر چارت ها دارد.

برای اینکه به یک معامله گر حرفه ای و سودآور تبدیل شویم باید به دنبال آموزش پرایس اکشن  باشیم  و بدین منظور باید با الگوهای شمعی آشنا باشیم.

به عبارت دیگر، الگوهای شمعی همان قیمتها هستند و روش پرایس اکشن هم به دنبال بررسی تغییرات قیمتی است.

بنابراین روش پرایس اکشن بدنبال تغییرات شکل گرفته در شمع ها یا همان قیمتها میباشد. نحوه قرار گرفتن شمع ها در کنار یکدیگر به معامله گر کمک می کند تا حرکات بعدی قیمت را حدس بزند.

بنابراین در روش پرایس اکشن، تاکید بسیار زیادی بر روی شمع ها داریم. از این رو یادگیری شمع ها در اولویت میباشد.

بنابراین در ادامه، شمع ها و الگوهای شمعی شناخته شده را مرور خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با الگوهای شمعی، دوره الگوهای شمعی با استیو نیسون را مشاهده کنید.

الگوهای شمعی یا کندل استیک

در شکل زیر کندل سبز رنگ یک  کندل صعودی و کندل قرمز رنگ به عنوان یک کندل نزولی می باشد

بنابراین با توجه به اهمیت الگوهای شمعی در پرایس اکشن، در اینجا چند نمونه از پرکاربردترین الگوهای شمعی را با هم بررسی میکنیم. به طور الگوهای شمعی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم میشوند که در اینجا چند نمونه از معروف ترین الگوها را بررسی خواهیم کرد.

در این نوع الگوی شمعی سایه ای در قسمت بالا و پایین بدنه شمع دیده نمی شود.

از ویژگی های بارز ماربوزوریال فشار شدید خریداران در شمع سبز رنگ و فشار شدید فروشندگان در شمع قرمز رنگ می باشد. در نقطه شروع روند نزولی یا صعودی می توانیم الگوی شمعی ماروبزو را شاهد باشیم.

-الگوی شمعی دوجی

الگوی دوجی وقتی که قیمت آغازین و قیمت پایانی یک شمع با هم برابر باشد، ایجاد می شود.

الگوی دوجی نبرد بین خریداران و فروشندگان را نشان می دهد که هیچ کدام بر دیگری غلبه نکرده است. الگوی دوجی می تواند هم الگوی برگشتی باشد و هم الگوی ادامه دهنده.

به عبارت دیگر این الگو نشاندهنده این است که بازار در حالت خنثی میباشد. پس بعد از شکل گیری این الگو، بهتر است صبر کنیم تا پرایس اکشن بیشتری شکل بگیرد و با احتمال بالاتری وارد معامله بشویم.

-الگوی هارامی

الگوی شمعی هارامی  یک الگوهای بازگشتی می باشد. این الگو از دو شمع مادر و دوجی تشکیل شده است.

شمع مادر نشان دهنده نقطه اوج و نزول بازار است. شمع دوجی در درون بدنه شمع مادر(یا همان بازه خرید و فروش شمع مادر) قرار می گیرد. به شکل زیر دقت کنید.

الگوهای پوشاننده صعودی و نزولی

الگوی پوشاننده به این صورت است که دو شمع پشت سر هم قرار می گیرد و رنگ های متضادی دارند.

الگوی پوشاننده به عنوان یک الگوی بازگشتی می باشد و بدنه شمع دوم، شمع اولی را کاملا پوشش می دهد. هر چه تعداد شمع های پوشش دهنده، قدرت الگو زیاد است.

تا اینجا چند نمونه از شمع های کلاسیک را بررسی کردیم. در کنار این شمع ها، حتما باید از الگوهای جدیدتر مانند پین بار، اینسایدبار، فیکی نیز اطلاع داشته باشیم.

برای درک بهتر این الگوها، میتوانید دوره پرایس اکشن با نایل فولر را مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

کمپرسور هوای فشرده چیست ؟

کمپرسور هوای فشرده درواقع دستگاهی جهت بخشیدن نیروی جنبشی به مولکول های هوا می باشد ، معمولا کمپرسور هوای فشرده با سوخت های دیزلی و الکتریسیته کار می کنند و کاربردهای بسیاری در صنعت و حتی زندگی روزمره دارند ، برای مثال در خانه برای جریان گاز یخچال و یا هوای فشرده در آکواریوم ها استفاده می شوند. در این مقاله قصد داریم به انواع کمپرسور های هوای فشرده بپردازیم.

انواع کمپرسور هوای فشرده

کمپرسور هوای فشرده به صورت کلی دارای دو دسته دینامیکی و جابجئی مثبت تقسیم می شوند و هرکدام از این دو به دسته های دیگر ریز می شوند . در زیر به این انواع می پردازیم.

کمپرسور هوای فشرده

  1. کمپرسور هوای فشرده دینامیکی

این نوع  کمپرسور هوای فشرده کار فشرده سازی هوا را به صورت دینامیکی توسط پرده های دوار با سرعت چرخش بسیار بالا انجام می دهند تبدیل نیروی جنبشی هوا به فشار ساکن توسط دیفیوژ ها و ولوت ها صورت می گیرد از انواع کمپروسور هوای فشرده می توان به زیر اشاره نمود.

  1. کمپرسور هوای فشرده جریان محوری: در این نوع اساس کار هل دادن گاز و هوا می باشد.
  2. کمپرسور های هوای فشرده جریان شعاعی: در این نوع اساس کار نیروی گریز از مرکز می باشد.
  3. کمپرسور هوای فشرده جریان مثبت

در کمپرسور هوای فشرده جریان مثبت ، در هر دور کاری مقدار مشخصی از گاز و یا هوا جابجا می شود ، در این کمپرسور ها ، دبی جریان هوای خروجی با سرعت دور کمپرسور رابطه ای کاملا مستقیم دارند ، همانطور که از نام این کمپرسور پیداست ، جریان هوای فشرده کاملا به سمت جلو بوده و حتی اگر ته این کمپرسور بسته شود فشردگی هوا می تواند تا بی نهایت ادامه پیدا کرده و درنهایت می تواند باعث انفجار سیستم شود ، از انواع این نوع کمپرسور می توان به زیر اشاره کرد.

انواع کمپرسور هوای فشرده

  1. کمپرسور هوای فشرده اسکرو: در این نوع کمپرسور ها جریان هوا به وسله دو پیچ در هم تنیده هوا به سمت جلو هدایت می شود که از انوع آن می توان از زیر یاد کرد.
  • کمپرسورهای هوای فشرده اسکرو تسمه ای
  • کمپرسورهای هوای فشرده اسکرو کوبل مستقیم
  • کمپرسور هوای فشرده پیستونی رفت و برگشت

روش دیگری برای دسته بندی کمپرسور های هوای فشرده وجود دارد که آن ها را بر اساس مقدار فشار هوا ، استفاده از روغن و یا بسته به نوع گاز تقسیم بندی می کند. که میتوان به شکل زیر اشاره کرد.

  • کمپرسور بدون روغن
  • کمپرسور فشار قوی
  • کمپرسور گازهای صنعتی

تمامی کمپرسور های نام برده در بالا توسط شرکت بهسام ماشین ارائه می شود و میتوانید جهت سفارشبا بهترین قیمت و کیفیت  به بخش محصولات این شرکت مراجعه نمایید

کمپرسور هوای فشرده پیستونی

مزایای کمپرسور هوای فشرده شرکت بهسام

  • دارای گارانتی بی قید و شرط بلند مدت
  • دارا بودن نیروی متخصص برای نصب کمپرسور
  • دارا بودن لوازم جانبی مورد نیاز
  • قیمت های متعادل و کاملا به صرفه نسبت به کیفیت بالای آن
  • پشتیبانی و راهنمایی استفاده از دستگاه
  • قدرت بالا و برق مصرفی کمتر واحد کمپرسور
  • استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت
  • فیلتر های مختلف بر حسب نیاز شما

 



:: بازدید از این مطلب : 1251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

مقاله انتشار و معرفی وسعت ازن در انگلستان نهم آگوست (۲۰۰۲ )

درمان پوسیدگی دندان با ازن بطور گسترده ایی در مطبوعات انگلستان معرفی و تبلیغ گردیده و این روش نوید دهنده تکنولو‍ی جدیدی است برای پایان سوراخ کردن دندان پزشکان . بنا بر مقالات متعدد ارائه شده ، شمار زیادی از بیماران می توانند از این روش که نیازی به سوراخ کردن ، پر کردن و تزریق کردن ندارد ، بهره مند شوند . در این روش یک پوشش پلاستیکی را بر روی دندان قرار داده و سپس دندان تحت پوشش را به مدت ۱۰ ثانیه در معرض گاز اکسی‍ژن فعال ( ازن ) قرار می دهند ، بطوریکه گاز اکسیژن فعال ( ازن ) به سادگی از طریق بافت پوسیده نفوذ کرده و هر گونه ویروس ، قارچ و باکتری را از بین می برد . و بدین ترتیب می توان محل تجمع باکتری های پوسیدگی زا (ariogenic )

را از بین برده و بافت پوسیده را برای احیاء مجدد آماده ساخت . به نحویکه در نشست سال ۲۰۰۲ انجمن بین المللی تحقیقات دندانی در سن دیگو این تحقیقات موردتقدیر و تشکر حاضرین قرار گرفت .

امروزه مطالعات نشان می دهند که سیستم های قدیمی تشخیص پوسیدگی مانند سوند و آینه دندان پزشکی ، معاینه با چشم ، فیبر های نوری و عبور نور از دندان ، رادیو گرافی با اشعه ایکس ، اندازه گیری مقاومت الکتریکی دندان و فلورانس لیزر ، نمی توانند چندان دقیق عمل نمایند . هرچن در روش رادیولوژی دیجیتال و تست های مرتبط جهت جستجوی میزان گرایش به سمت پوسیدگی می توانند نتایج دقیق تری را بدست آورند اما همچنان در این حرفه یاد گرفته ایم بافت را از دندان بیمار جدا نمائیم .

در این زمینه روش های زیادی وجود دارند که می توان از آن بهر مند شد که برخی از آنها عبارتند از توربین ها ، پوشش الماس ، فرز کاربید ، اولتراسونیک که همه این سیستم ها سود مند می باشند . اما همانگونه که ابراز شد همگی اقدام به قطع بافت دندان می نمایند . آنچه حائز اهمیت می باشد تئوری پیشرفت آسیب و پوسیدگی برای درک این درمان متفاوت می باشد . زمانیکه باکتری ها بطور مثال در یک شکاف جمع می شوند اقدام به تولید اسیدی می کنند که شرایط را برای افزایش آلودگی فراهم می آورند . هرچند به واسطه شرایط محیط دهانی خنثی به عنوان میزبان تا حدودی اثرات جبران می شود اما همانگونه که باکتری های اسید گرا زیاد می شوند محل تجمع عمدتاً اسیدی می گرددو این روند گونه های باکتری یایی اسید ساز بیشتری را جذب نموده و در طی زمان موجب شکل گیری یک پوسیدگی یا کرم خوردگی می گردد. این فرآیند ممکن است سالها طول بکشد و مشکل اینجاست که رفع پوسیدگی با قطع ضایعه بیمار صورت می گیرد امروزه برای ریشه کن نمودن امکان دیگری صورت نگرفته است . حدود ۴۵۰ گونه باکتری در یک ضایعه پوسیده درگیر بوده و در طی زمان این گونه موجودات میکروسکوپی در حال تغییر و پیشرفت می باشند . به علاوه واسر شصت کردن دگر گوهره های اسیدی این باکتری ها در عمق ضایعه ، کار دشواری بوده و در اکثر موارد ارزیابی دقیق میزان ضایعه کار غیر ممکن به نظر می رسد و در نهایت بخش عمده ایی از این بافت را از بین برده و باعث تضعیف ساختار کامل دندان می شود .

رفع پوسیدگی با اکسیژن فعال ( ازن )

سیستم رفع پوسیدگی بر پایه گاز اکسیژن فعال ( ازن ) از طریق یک شلنگ و  Handpeice  به یک فنجان پلیمر جهت درمان در اطراف دندان قرارگرفته و ازن از طریق بافت فاسد نفوذ کرده و هر گونه عفونت قارچی ، ویروسی و باکتریایی را از بین می برد . به نحویکه این گاز واسر شصت کردن متابولیسم اسیدی باکتری ها را به طور عالی انجام می دهد .

جالب است بدانید گاز اکسیژن فعال ( ازن ) طی ۱۰ ثانیه تمرکز در محدوده ضایعه ، ۹۹ درصد آلودگی را نابود کرده و موجب فرآیند توقف آلودگی می گردد و ضایعه مورد نظر پس از پاکسازی ، توانمندی احیای مجدد را داشته و ترمیم طبیعی بافت به طرز فوق العاده ایی در مقابل پوسیدگی مقاوم می گردد. حال آنکه روند سالهل پوسیدگی در محدوده خرابی دندان اینگونه احیای طبیعی را غیر محتمل نشان می دهد . جالب اینکه این روند بهبودی و ترمیم خودکار در محل پوسیده درمان شده نسبتاً نرم بوده و نیاز به ترمیم پشتیبانی نخواهد داشت و البته در پاره ایی مواقع طی ملاقات های تجدید نظر و بررسی پس از ازن درمانی نسبت به میزان سختی بافت احیاه شده و تشخیص آن نیاز به پشتیبانی درمانی می باشد . این روند افزایش بافت عموماً می تواند طی ۳ ماه انتظار و در مواقعی بیشتر ادامه داشته و کار ترمیم خود را انجام دهد . حال آنکه این روند افزایش ، همان بافت های هستند که در روش های فعلی به منظور دستیابی به نتایج اولیه ا بین می روند . و این عملکردی است که حد الامکان باعث حفظ دندان های اولیه و اصلی می گردد.

نزدیک به ۱۰۰ سال است که اکسیژن فعال ( ازن ) در شغل پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است . همچنین بیش از یک قرن است که از این گاز در کاربردهای تجاری استفاده می کنند . علاوه بر این گاز اکسیژن فعال ( ازن ) به منظور تصفیه سازی آب شهری در شهر های جهان مورد استفاده قرار می گیرد . از دیگر کاربرد های ازن عبارتست از رفع آلودگی در هوا در بیمارستان ها و ساختمان های دیگر .

تجربه ما

تا کنون تحقیقات گروهی گسترده ایی در زمینه موفقیت های ناشی از ازن درمانی در دانشگاه Belfast صورت گرفته است . به طوریکه بیماران ما در موفقیت این تکنولوژی بدون درد شگفت زده شده اند .

ما برای بیماران خود ازن درمانی را تجویز می نمائیم زیرا این روند درمان امکان احیای طبیعی مجدد بافت دندان پوسیده را بدون نیاز به تزریق و سوراخ کردن و پر کردن فراهم می گرداند . این روند درمانی بسیار سریع و غیر تهاجمی بوده و رفع بدون درد و فوری باکتریایی را به ارمغان می آورد . ازن درمانی در این قسمت بسیار خوشایند تر از روش های درمانی قدیمی می باشد . مراقبت های دندانی هر روز در حال تغییر است و لذا تغییر روند کار دندان پزشکان با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه امری ضروری است . به دلیل مورد توجه قرار دادن این موضوع در سانه های ملی بیماران نیز اقدام به درخواست آن می نمایند . تحقیقات علمی حاکی از آن هستند که این تکنولوژی سودمند می باشد . ایده قطع عضو بافت ها تغییر کرده است . هر پزشک وظیفه مراقبتی خود را داشته و باید در مدیریت تشخیص و مدیریت پوسیدگی در سایه این روش درمانی جدید تجدید نظر نماید.

کاربرد گاز اکسیژن فعال ( ازن ) در توقف پوسیدگی دندان ( ششم آگوست ۲۰۰۲ )

دندان پزشکان مشغول آزمودن یک سیستم جدید با استفاده از گاز ازن می باشند که می تواند سبب توقف پوسیدگی دندان گردد . این روش با بکارگیری یک سوند برای تحویل گاز ازن به دندان در حال پوسیدن کمک می کند . ازن باکتر های درون پوسیدگی را از بین برده و دندان را با رساندن به حالت سالم تر مجدداً احیا می کند . این روش تنها ۱۰ ثانیه به طول می انجامد و نیاز به هیچگون تزریق یا سوراخ کردن ندارد . یک کلاه پلاستیکی فاقد منفذ در اطراف دندان آسیب دیده ثابت می شود و ازن سبب می گردد پوسیدگی نرم به فروپاشی سخت تبدیل شود که نه تنها گسترش نمی یابد بلکه هیچ گونه آسیبی نیز در پی نخواهد داشت .

دانشمندان در دانشگاه Belfast این تکنیک را گسترش داده اند . به نظر آنان ۱۰ ثانیه ازن موجب می شود بیمار از شر ۹۹ درصد موجودات میکروسکوپی خلاص شود . سپس بیمار می تواند برای پوشاندن این فرآیند سخت باقیمانده از یک روکش صاف و سفید برای پاک کردن دندان استفاده کنند. پروفسور Edward Lynch از همان دانشگاه بیان می دارد : من با مجموعه متنوعی از مواد شیمیایی و دیگر موارد مورد مصرف ، آزمایشاتی را انجام داده ام که هیچ یک عمل نکرده اند . اما با آزمون و خطا به این کشف دست یافته ام که ازن می تواند در چند ثانیه پوسیدگی را از بین ببرد . دکتر Piter Murray از James Hull   که به Cardiff   ملحق شده است در آزمایشات شرکت نموده اظهار می دارد این سیستم یک امداد غیبی واقعی برای آن دسته از بیمارانی است که ترس همیشگی ملاقات با دنداپزشک را با خود دارند . اگر بتوانیم پوسیدگی را به موقع تشخیص دهیم ، هیچ احتیاجی به سوراخ کردن دندان بیمار در طول زندگی اش نخواهیم داشت .

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 2326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 22 آذر 1398
.

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

گالری پیانو نوا

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

قبل از هرچیز لازم است به این نکته اشاره کنیم که پیانو دیجیتال به عنوان سازی مستقل در نظر گرفته میشود .

سازی با بهره مندی از ابزار الکترونیک به جای مکانیزم مکانیکی ، سیم ، چکش و …

که در آن سعی شده حداکثر تشابه با پیانو آکوستیک از نظر تعداد کلاویه و صدا در خدمت نوازنده قرار گیرد .

پس اصولا مقایسه پیانو دیجیتال و پیانو آکوستیک کاری مردود بوده و شما را به نتیجه نخواهد رساند

چرا که صدایی که در اثر برخورد چکش به سیم و تقویت صدا در صفحه رزونانس ایجاد میگردد

در هیچ حالتی و با صرف هیچ هزینه ای با صدای بازسازی شده در پیانو دیجیتال قابل مقایسه نیست .

همینطور تاچ ( وضعیت فیزیکی کلاویه ها ) که در پیانو آکوستیک  طی فرآيندی بسیار پیچیده و مکانیکی شکل میگیرد .

پس توصیه ما این است که برای خرید پیانو دیجیتال به دنبال مقایسه آن با پیانو آکوستیک نباشید

و با اشراف کامل به ساختار پیانو های دیجیتال یکی از آن ها را انتخاب کنید .

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

 

چند نکته را  در نظر داشته باشید

۱- سعی کنید پیانو دیجیتال را با برندی خریداری کنید که اصالتا چینی نباشد چرا که پیانوهای دیجیتال مطلقا چینی

ماکتی ضعیف و چند بار مصرف از پیانو هستند که در ابتدا ممکن است به دلیل برند های گمراه کننده ظاهرا آلمانی و …

یا ظاهری زیبا ، نظر شما را به سوی خود جلب کند ولی در ضمن کار ، شما را با مسائل جدی در مورد تغییر صدا و تاچ مواجه خواهند کرد

که این امر به دلیل ضعف در قطعات الکترونیک بی کیفیت و غیر قابل تعمیر بودن قطعات پیانوهای دیجیتال شما را به دردسر خواهد انداخت .

پس توصیه میکنیم قبل از خرید ، در مورد برند پیانو دیجیتال مورد نظر به زبان انگلیسی تحقیق کنید

و پیانویی انتخاب کنید که در دنیا شناخته شده و توسط اهل فن توصیه شده باشد .

۲- تاچ ( وضعیت فیزیکی کلاویه ها زیر انگشت نوازنده) درپیانوهای دیجیتال بسیار مهم است .

چرا که در صورت غیر استاندارد بودن تاچ ، در آینده و زمانی که بخواهید قطعات خود را با پیانو آکوستیک بنوازید با مشکل جدی مواجه خواهید شد .

بسیار دیده شده افرادی که پس از کار با پیانو های دیجیتال بی کیفیت پشت پیانو آکوستیک قرار میگیرند ، از سفتی کلاویه های آن شکایت دارند

به این دلیل که تمرین های اولیه آن ها روی تاچ غیر استاندارد صورت گرفته و در اصطلاح انگشتان آن ها به تاچ ضعیف عادت کرده .

البته باید گفت در برخی از پیانو های دیجتال به شکلی اغراق آمیز با استفاده از سرب وزن کلاویه ها سنگین شده که این هم مناسب نیست .

برگشت پذیری (repetition) مناسب هم از دیگر خصوصیات  کلاویه های  یک پیانو دیجیتال استاندارد است .

 

۳- به عنوان یک شنونده ، صدای پیانوی دیجیتال مورد نظر خود را بشنوید

حتی یک خریدار غیر حرفه ای هم متوجه کیفیت پایین بلندگوها و صدای بیش از حد مصنوعی پیانوهای دیجیتال غیر مرغوب خواهد شد .

۴- درمورد پیانوهای دیجیتال طرح آکوستیک باید گفت در برخی از موارد دیده میشود

که یک پیانو دیجیتال پرتابل بی کیفیت در کابینت پیانو آکوستیک کار گذاشته شده و فروخته میشود!!!

در این موارد شما چندین برابر ارزش واقعی یک پیانو دیجیتال بی کیفیت را فقط برای داشتن ظاهری متفاوت خواهید پرداخت.

در صورتی که پروسه طراحی و ساخت پیانوهای دیجیتال با ظاهر آکوستیک کاملا متفاوت بوده و در برند های معتبر دنیا پیانو های

دیجیتال طرح آکوستیک میتوانند علاوه بر ظاهری متفاوت ، تاچ و صدایی به مراتب حرفه ای تر از سایر پیانوهای دیجیتال داشته باشند .

 

در مجموع آنچه که از یک پیانو دیجیتال خوب انتظار داریم سمپل صدایی قابل قبول و تاچی استاندارد است و نه بیش از این ….

برای خرید و مشاوره رایگان تنها کافیست با ما در تماس باشید .

۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹

۰۹۱۲۱۲۰۶۳۲۱   

۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵

 



:: بازدید از این مطلب : 1119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 16 آذر 1398
.

فروشگاه لوازم خانگی بانه ممتاز

 

فروشگاه بانه ممتاز با هدف ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات خوب، در جهت رضایت کامل مشتری پایه گذاری شده است. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه بانه ممتاز پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید چون می خواهیم خدماتی که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می کند را به شما معرفی کنیم:

فروشگاه بانه ممتاز بصورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی فعالیت می کند و در تلاش است کالاهای کاملا با کیفیت و سطح اروپایی را برای مشتریان گرامی خود تهیه و ارائه نماید تا مشتریان با خیال آسوده و با اعتماد کامل محصول دلخواه خود را خریداری نمایند.

همیشه به دنبال این بوده ایم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که افراد بتوانند براحتی لوازم خانگی خود را از بانه تهیه نموده و دیگر نیاز به این نباشد که این مسافت طولانی را برای خرید محصولات مورد نظر خود طی نمایند.

در ابتدا بررسی کوتاهی انجام دادیم و تصمیم گرفتیم فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز را راه اندازی کنیم که هر کسی از هر جای ایران براحتی بتواند کالای مورد نظر و دلخواهش را بعد از بررسی های لازم انتخاب و با اعتماد کامل خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان هم کالا را درب منزل خود تحویل بگیرد.

عرضه کننده انواع لوازم خانگی بصورت عمده و خرده

مرکز پخش انواع

یخچال-کولرگازی-لباسشویی-ظرفشویی-تلویزیون

عرضه کننده انواع برندهای معتبر دنیا

فروشگاه بانه ممتاز بصورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال فعالیت می کند

 



:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 16 آذر 1398
.

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی ارزان بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

با پرفکت مانی (Perfect Money)  شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوط خرید و فروش پرفکت مانی ارزان را از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

پرفکت مانی ارزان بخرید

برای خرید پرفکت مانی ارزان و بدون بهره از طریق سایت سام اکسچنجر کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه سام اکسچنجر:

همان طور که در شکل ملاحظه می کنید پس از ثبت نام و عضویت در سایت باید اقدام به ارسال مدارک کنید. سایت سام اکسچنجر یک سایت مطمئن و قانونی است و هرگز بدون اهراز هویت اجازه فعالیت به افراد را نمی دهد. پس از این مرحله شما به آسانی می توانید اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی کنید. اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای خرید پرفکت مانی ارزان هستید می توانید با خیال راحت از این سایت به خرید و فروش ارز بپردازید. فرایند ثبت نام در سام اکسچنجر در عین امنیت بالا ساده بوده و مراحل پیجچیده سایت های دیگر را ندارد.

سایت سام اکسچنجر را بیشتر را بشناسید

تیم پشتیبانی موجود در سایت سام اکسچنجر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه راهنمایی و کمک به شما کاربران عزیز خواهند بود و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا کارشناسان باتجربه سام اکسچنجر شما را تنها نمی گذارند. این سایت مبادلات مالی را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد. یکی از بهترین مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که شما محدودیت خرید ندارید و می توانید هرچند بار که لازم دارید خرید کنید.

یکی دیگر از مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که خرید و فروش پرفکت مانی را بدون دریافت بهره و سود انجام می دهد و به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که برای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان یک سایت معتبر را انتخاب کرده اید.

چگونه پرفکت مانی ارزان بخریم؟

برای اینکه پرفکت مانی ارزان بخرید باید تا حد امکان از نوسانات قیمت دور باشید. استفاده از یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان که دارای سرعت بالایی نیز باشد تا حد زیادی باعث می شود از نوسانات قیمت دور باشید و بتوانید پرفکت مانی را با قیمت مناسبتری خریداری کنید. نکته دیگری که به خرید پرفکت مانی ارزان کمک می کند این است که از سایت هایی پرفکت مانی بخرید که کارمزد کمتری دریافت کنید. برخی سایت ها با عنوان فروش پرفکت مانی ارزان مبلغی به عنوان دستمزد انتقال دریافت می کنند علاوه بر این مبلغی نیز به عناون دستمزد به آن اضافه می کنند. و یا ممکن است به بهانه وریفای بودن حساب کاربر مبلغ اضافی نیز دریافت کنند.

بنابراین اگر می خواهید یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان انتخاب کنید به این نکات توجه کنید.

سایت سام اکسچنجر بصورت آنی و اتوماتیک خرید اتوماتیک پرفکت مانی را انجام می دهد و به همین دلیل با خرید پرفکت مانی از سام اکسچنجر از نوسانات لحظه ای در امان هستید و پرفکت مانی ارزان خریده اید.

 

.

 

.

 

.

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 16 آذر 1398
.

ابتدا در توضیح سیم بکسل، سیم بکسل نوعی طناب فولادی از جنس الیاف فولاد است که در کنار هم سیم مفتول فولادی ایجاد می کند و چند سیم مفتول در کنار هم که به یک هسته پیچیده شده است سیم بکسل فولادی را  تشکیل می دهد.

هسته سیم بکسل بخش مرکزی سیم است که الیاف به دور آن تابیده می‌شوند. نقش هسته نگهداری  الیاف های طناب می‌باشد.به همین دلیل قطر هسته سیم باید به اندازه ای باشد که در هنگام فشار از برخورد الیاف با هم جلوگیری کند.سیم بکسل با هسته فولاد استحکام بالاتری دارد و در نتیجه انعطاف کمتری هم دارد. بنابراین نوع کاربرد سیم بکسل یک معیار خیلی مهم در انتخاب هسته آن است.

مواد به کار رفته هر سیم بکسل برای ساخت به شرایط اب و هوایی منطقه مورد استفاده و میزان بار تعیین می شود، این بدان معنی است که میزان کشش و قدرت سیم بکسل با مواد اولیه ان رابطه مستقیم دارد.

حدود 2000 نوع سیم بکسل در صنعت وجود دارد که بسته به نوع هسته، نوع بافت، جنس سیم و روکش آن از یک دیگر متمایز می باشند؛ و همچنین استفاده انها در صنعت نیز متفاوت می باشد صنایع حفاری، صنایع نفت و گاز، ماشین الات معدنی، صنایع کشتی سازی و ... همگی ازانواع مختلفی از سیم بکسل استفاده میکنند.

در تمام صنایع بزرگ و کوچک که نیاز به جابه جایی بار و اشیاء باشد،نیاز به سیم بکسل احساس می شود. کاربردهای رایج سیم بکسل علاوه بر صنایعی که قبلا اشاره شد  عبارتنداز : صنایع خودرو سازی،  معادن،  سد سازی، شرکت های ساختمانی، صنایع ریلی، جرثقیل ها، آسانسورها، صنایع برق، شیلات و ماهیگیری و …

حال در این مقاله قصد معرفی بهترین مکان برای خرید این وسیله مهم در صنعت را داریم.

شرکت بازرگانی قراچورلو، بهترین مرکز فروش سیم بکسل

شرکت بازرگانی قراچورلو با بیش از سه دهه تجربه در زمینه واردات و فروش سیم بکسل در ایران، نماینده رسمی گوستاولف آلمان در ایران فعالیت می کند.

سیم بکسل های شرکت گوستاولف آلمان از بهترین نوع سیم بکسل در دنیا می باشد سیم بکسل آسانسور نمونه اش در دنیا نظیر ندارد و استفاده ان را در اغلب اسمان خراش های معروف دنیا می توانید مشاهده کنید.

البته متاسفانه وجود نمونه های فیک و تقلبی از این شرکت در ایران بسیار فراوان می باشد که دارای کیفیت مناسب نمی باشد، و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تهیه سیم بکسل اصل گوستالوف آلمان از شرکت بازرگانی محمود قراچورلو خرید کنید.

در انجا تفاوت جنس اصل و فرع را به شما نشان خواهند داد و اصل و مرغوب بودن جنس به شما اثبات می شود.

این شرکت به علت تنوع بالا سیم بکسل و برای راهنمایی بهتر مشتریان خود تیم فنی و کاملا متخصص خود در زمینه سیم بکسل را برای دریافت هرگونه مشاوره در رابطه با سیم بکسل در دفتر خود مستقر کرده است.

البته اجناس شرکت قراچورلو فقط محدود به جنس آلمانی نمی باشد و اجناس از کشور های دیگر مثل چین و کره و... نیز در سبد کالا این شرکت موجود می باشد که با توضیحات شما و تشخیص کارشناسان به شما معرفی می شود.

انواع محصولات شرکت قراچورلو

  • سیم بکسل نتاب
  • سیم بکسل حفاری
  • سیم بکسل افشان
  • سیم بکسل استینلس استیل
  • سیم بکسل مهاری
  • سیم بکسل اسانسور
  • سیم بکسل جرثقیل
  • روغن سیم بکسل
  • گوشوار سیم بکسل
  • قرقره های فولادی
  • زنجیر
  • قلاب
  • جرثقیل دستی
  • جرثقیل برقی
  • سوکت باز و بسته

تفاوت سیم بکسل فولادی با سیم بکسل استیل

سیم بکسل های فولادی تفاوت زیادی از نظر سختی و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

در مقابل سیم بکسل های استیل به دلیل داشتن مقادیر زیادی کروم در ساختار خود در مقابل رطوبت مقاوم است.

البته از نظر قیمتی سیم بکسل های فولادی بسیار قیمت مناسبی دارد و سیم بکسل های فولادی مرغوب را می توانید با مراجعه به سایت mg-trade.ir   از شرکت قراچورلو تهیه کنید.

برای جا به جایی بار از چه نوع سیم بکسلی استفاده کنیم؟

سیم بکسل‌هایی مورد استفاده در جا به جا یی بار از دو جهت مورد انتخاب قرار می‌گیرند:
اول اینکه طول سیم بکسل را به نسبت طول بار انتخاب کنیم و دوم اینکه نسبت به وزن باری که می‌خواهیم جابه‌جا کنیم، طول سیم بکسل را از نظر ظرفیت انتخاب می‌کنیم.
در کل طول سیم بکسل جابه‌جاکننده بار را باید طوری انتخاب کنیم که زاویه دو حلقه و یا چهار حلقه سیم که در زیرشاخه قلاب جرثقیل قرار دارد از ۹۰درجه بیشتر نشود چون وزن بار در صورتی بین دو رشته سیم بکسل یا چهار رشته سیم بکسل تقسیم می‌شود که زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه کمتر باشد. اگر در زمان بستن باری زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه بیشتر شود باید از سیم بکسلی استفاده کنیم که هر کدام از سیم بکسل‌ها به تنهایی قدرت تحمل تمام بار را داشته باشند وگرنه ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود.

مفهوم تنسایل سیم بکسل ها

مشخصه مهم مکانیکی که در نمودار تنش و کرنش فلزات بیان میشود. نمودار تنش و کرنش (تنش به مفهوم فشار و یا نیروی واحد سطح و کرنش به مفهوم تغییر طول) یکی از نمودارهای بسیار مهم است که در تست کشش سیم بکسل نیز رسم شده و معیار بررسی کیفیت و مقاومت کششی قرار میگیرد.و توسط این نمودار سیم بکسل های تولیدی از نظر کیفی تایید می شوند و همچنین نوع مصارف انها نیز مشخص می شوند. در نمودار تنش و کرنش ۳ نقطه از اولویت بالایی برخوردار هستند.

  • نقطه مربوط به تنش تسلیم
  • ·          نقطه تنسایل سیم بکسل
  • نقطه شکست

در رابطه با این سه نقطه، نقطه مربوط به تنش تسلیم نقطه ای است که در ان مفتول از حالت الستیک به حالت پلاستیک می رود.

نقطه تنسایل سیم بکسل که  میزان تنش تحمل آن حتی از نقطه پارگی نیز بیشتر می باشد.

نقطه شکست هم همان پارگی مفتول های مسی سیم بکسل می باشد که با پارگی تک تک انها به پارگی کلی سیم بکسل می انجامد.

منابع:

  1. https://www.asriran.com/fa/news/678415
  2. https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3468140
  3. https://www.fardanews.com/fa/news/947043


:: بازدید از این مطلب : 1253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 16 آذر 1398
.

آموزش عکاسی دیجیتال:

برای آموزش عکاسی دیجیتال ابتدا می بایستی علاقه مندان، عکاسی دیجیتال پایه و پیشرفته را به صورت کامل آموزش دیده و پس از آن شاخه های مختلف عکاسی را آموزش ببیند. با شرکت در دوره آموزش عکاسی دیجیتال علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از دوربین های دیجیتال و نحوه کار با دوربین های دیجیتال، مباحثی مانند دیافراگرام، عمق میدان، شاتر، روش های نورسنجی و نورپردازی، تعادل رنگ سفید و سیاه و... به علاقه مندان آموزش داده می شود. همچنین با تجهیزات آتلیه ها آشنا شده و در نهایت می توانند در آتلیه های مختلف مشغول به کار شوند و حتی آتلیه های شخصی راه اندازی کنند

چرا آموزش عکاسی دیجیتال :

عکاسی هنر ماندگار کردن لحظات ، از طریق ثبت تصاویر است. پس از ورود تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال به دنیای عکاسی ، این هنر بزرگ کم کم به سمت دیجیتالی شدن سوق پیدا کرده وعکاسی دیجیتال پدید آمد. در واقع به بیانی دقیق تر می توان گفت پس از ورود دوربین های دیجیتال به هنر عکاسی و جایگزینی آن ها به جای دوربین های آنالوگ ، هنر عکاسی از حالت آنالوگ به حالت دیجیتال بدل گشت. ورود ابزارهای فناوری به دنیای عکاسی ، مزایای فراوانی داشت. فرآیند عکاسی با دوربین های دیجیتال بسیار ساده تر و نیز سریع تر از عکاسی با دوربین های آنالوگ بود. همین امر موجب افزایش روزافزون تعداد علاقمندان و مخاطبین هنر عکاسی گشت. همچنین از آن پس آموزش عکاسی دیجیتال در مدارس و دانشگاه ها جایگاه ویژه تری پیدا کرده و آکادمیک تر شد. کاربرد عکاسی در صنعت و عکاسی صنعتی نیز به کمک دوربین های دیجیتال گستردگی بیشتری پیدا کرد.

امروزه نیز افراد بسیاری به دنبال فراگیری هنر عکاسی دیجیتال به صورت آکادمیک و تخصصی می باشند. در همین راستا ، در سرتاسر جهان ، همینطور در کشور ما ایران ، دوره های آموزشی زیادی در این حوزه درحال برگزاری هستند که در ادامه مقاله با آن ها آشنا خواهید شد.

 

تاریخچه عکاسی دیجیتال:

در گذشته برای ثبت لحظات خوش از عکس های چاپ شده استفاده می کردیم و آلبوم های گوناگونی را به مجموعه ای از این عکس ها اختصاص می دادیم. با گذشت زمان تکنولوژی پیشرفت کرد و انواع دوربین های دیجیتال به وجود آمد و در همین راستا آموزش عکاسی دیجیتال هم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و آلبوم ها به صورت دیجیتال در گوشی ها و سیستم ها در دسترس قرار گرفتند.

عکاسی دیجیتال در عصر کنونی رایج ترین تکنولوژی برای ثبت انواع تصاویر می باشد.

از فواید عکاسی دیجیتال می توان به آسانی نسبی ویرایش عکس های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال اشاره کرد. همچنین یکی از مزیت های عکاسی دیجیتال نسبت به عکاسی آنالوگ، تعداد عکس های گرفته شده توسط دوربین ها می باشد. چراکه دوربین های عکاسی آنالوگ فقط تعدادی محدود عکس را می تواند ثبت کند این در صورتی است که در عکاسی دیجیتال دوربین عکاسی توانایی ثبت تعداد زیادی عکس را در حافظه خود دارد.

عکاسی علاوه براین که به عنوان یک هنر تثبیت شده است یک نوع علم می باشد و همچنین به صورت صنعت نیز نام برده می شود.

 

انواع دوره های آموزش عکاسی دیجیتال :

: (portrait)1)عکاسی پرتره

یکی از شاخه های آموزش عکاسی دیجیتال می باشد که در این نوع عکاسی، هدف عکاس به تصویر کشیدین چهره فرد می باشد این دوره یکی از پرمخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران می باشد.

:(photojournalism)2)عکاسی خبری

به عکاسی گفته می شد که در آن هدف از عکاسی خبر رسانی می باشد این بخش از عکاسی بیشتر مورد توجه خبرنگاران می باشد.

:(macro photography)3)عکاسی ماکرو

این نوع عکاسی از دیگر شاخه های آموزش عکاسی دیجیتال که از نمای نزدیک سوژه های کوچک انجام می شود که سوژه در عکاسی بسیار بزرگ تر از اندازه طبیعی آن می باشد.

4)عکاسی صنعتی و تبلیغاتی:

این دو نوع عکاسی از یک دیگر جدا بوده اما مکمل یک دیگر بوده و همواره با یکدیگر ارائه داده می شود.عکاسی صنعتی و تبلیغاتی معمولا برای ثبت فرآیندهای تولیدی و ... انجام می شود.

:(wild life nature)5)عکاسی حیات وحش

عکاسی حیات وحش به عکاسی از حیوانات و جانداران گفته می شود که بسیار نیازمند دقت و تلاش می باشد علاوه بر این برای دوسداران طبیعت بسیار هیجان انگیز می باشد.

:(fine art)6)فاین آرت

عکاسی فاین آرت اخیرا به یکی از شاخه های پرمتقاضی تبدیل شده است که در این شاخه از عکاسی، عکاس می کوشد که عکسی زیبا بگیرد. در حال حاظر این نوع عکاسی در شبکه های اجتماعی بازخورد بسیار خوبی داشته است

 

دوره آموزش عکاسی دیجیتال مجتمع فنی تهران :

دوره آموزش عکاسی دیجیتال در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی به متقاضیان ارائه می دهد.آموزش عکاسی دیجیتال توسط اساتید خبره و سرشناس عکاسی در مجتمع فنی تدریس می شود. دوره عکاسی دیجیتال به صورت پروژه محور می باشد بدین صورت که تمامی موضوعات ارائه شده در کلاس، توسط هنرجویان گام به گام اجرا می شود. تمامی کلاس آموزش عکاسی دیجیتال به صورت عملی می باشند و هنرجویان تمامی تکنیک ها را به صورت کاملا عملی آموزش می بینند.در پایان دوره های عکاسی دیجیتال، مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران به تمامی هنرجویان خود مدرک معتبر دو زبانه ارائه می دهد.علاقه مندان به شاخه های مختلف عکاسی دیجیتال می توانند با ثبت نام در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران با بهترین و به روزترین تجهیزات آتلیه ای و با کمک اساتید خبره، این دوره را آموزش دیده و به صورت حرفه ای عکاسی و نورپردازی کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 1330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 10 آذر 1398
.

دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره

نقره جات در تمام کشور ها و در تمام طول تاریخ طرفداران بی شماری داشته است.

این فلز براق جزو فلزات گران قیمت در جهان به حساب می آید.

 در این نوشته قصد بررسی دلایل زیبایی ، محبوبیت فلز نقره را داریم و در ادامه نگاهی به قیمت نقره خام در بازار ایران و جهان می و در آخر نگاهی به محصولات طرح طلا و قیمت خرید مناسب فروشگاه جواهرات نقرا خواهیم داشت.

چرا نقره جات همیشه محبوب هستند ؟

یک – جذابیت فوق العاده

فلز نقره دارای درخشش خاصی است راز آن نیز در رنگ نقره ای نهفته است ، رنگ های با تونالیته نقره ای بیشترین بازتاب نور را در بین رنگ ها دارد حتی بیشتر از رنگ سفید نور را بازتاب میدهد.

 اگر به اطراف خود نگاهی بی اندازیم تجهیزات بسیاری را می توانیم پیدا کنیم که از رنگ نقره ای برای بازتاب نور استفاده کرده اند مانند آفتاب گیر های شیشه جلو خودرو ، اطراف لوستر ها و ... این ویژگی رنگ نقره ای باعث خیره شدن نگاه ها به آن می شود.

دو_ نقره مفید برای مردان و زنان

فلز نقره برخلاف فلز طلا برای مرد ها مضر نمی باشد بلکه فواید زیادی برای بدن مردان و زنان نیز دارد در ادامه به چند مورد از این فواید اشاره می کنیم :

نقره برای تسکین درد

ذرهای ربز فلز نقره از طریق پوست جذب بدن می شوند و اثر درمانی تسکین درد را دارد، به همین دلیل استفاده از دستبند نقره بسیار رواج دارد.

نقره یک آنتی باکتری

استفاده از آب نقره از دوران قدیم بسیار معروف است یکی از دلایل مصرف آن ضد باکتری بودن فلز نقره است که در صنعت تصفیه آب ها به خصوص در کشور سوییس استفاده فراوانی نیز دازد.

سه_ قیمت خرید مناسب نقره

یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت فلز نقره قیمت خرید مناسب آن است ، چرا که با بالا رفتن وزن جواهرات طلا قیمت آن ها بسیار زیاد می شود ولی در نقره جات این مورد وجود ندارد.

 برای مثال یک انگشتر نقره طرح طلا ( همانند طلا )  با وزن متوسط 5 گرم و بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی نقره جات نقرا معادل 190 هزار تومان قیمت گذاری می شود ولی همان انگشتر با همان ظاهر و وزن در جواهرات طلا قیمتی حدودی سه الی چهار میلیون تومان قیمت گذاری می گردد ، این موضوع در جواهرات طلا به این منجر میشود که اکسسوری و زیورآلاتی که انتخاب می کنیم تنوع بالایی نداشته باشند و اتتخاب های محدودی در زیورآلات طلا داشته باشیم.

چهار_ نقره جات با طرح طلا در نقرا

امروزه در ساخت اکثر نقره جات از قالب های طلا استفاده می شود بدین معنا که زیورآلات نقره دقیقا مشابه جواهرات طلا ساخته می شوند و تشخیص طلا و یا نقره بودن آن را به راحتی نمی توان از ظاهر جواهر تشخیص داد.

در فروشگاه نقرا نیز در منو های انگشتر ، دستبند ، النگو و سرویس زیورالات طرح طلا را نیز می توانید بیابید. گفتنی است با آبکاری طلا به نقره جات عمر و زیبایی این جواهرات چندین برابر می شود.

فروشگاه نقره جات نقرا

فروشگاه نقره جات نقرا ( noghra.com ) ارائه دهنده با کیفیت ترین و به روز ترین جواهرات و نقره جات نقره در ایران و جهان می باشد.

 این فروشگاه با وارد کردن مستقیم زیورآلات نقره و همچنین ساخت نقره جات ایرانی با قیمت خرید مناسب و بدون واسطه کیفیت ، ارزانی و زیبایی را به مشتریان خود تقدیم می نماید.

.

.

.

کلمات کلیدی

خرید نقره

نقرا

طرح طلا

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 9 آذر 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی