چرا خرید هاست وردپرس توصیه می‌شود؟

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چرا خرید هاست وردپرس توصیه می‌شود؟

 

اگر مدیر سایت هستید، احتمالا شما هم جزو آن ۳۰ درصد مدیرانی هستید که سایتتان را با وردپرس ساخته‌اید. در بحث میزبانی چنین وب سایت‌هایی خرید هاست وردپرس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود تا سرعت و عملکرد بالایی برای سایت خود داشته باشید.

به عبارتی دیگر وقتی از وردپرس استفاده می‌کنید، برای اینکه بتوانید از تمام قدرت وردپرس برای سایت خود استفاده کنید نیاز دارید که از یک هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم به شاخص‌هایی که برای خرید هاست وردپرس باید به آنها توجه کنید بپردازیم تا بدانید هاست مناسب وردپرس چه خصوصیاتی دارد.

چرا خرید هاست وردپرس توصیه می‌شود؟

وردپرس به خودی خود نیاز به منابع بالای CPU و رم دارد تا پردازش‌ها را به‌خوبی و با سرعت بالا انجام دهد. حالا تصور کنید که از افزونه‌های مختلفی هم روی آن استفاده کرده باشید.

این موارد باعث می‌شود تا توابع و فانکشن‌های مختلفی روی سایت فعال شده و زمانی که بازدیدکننده وارد سایت می‌شود اطلاعات گوناگونی از سمت سرور درخواست گردد.

با بیشتر شدن بازدیدها این حجم از اطلاعات درخواستی بیشتر شده و لازم است تا به‌صورت بهینه از آنها استفاده کنید. به همین دلیل است که توصیه می‌شود از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید.

در ادامه به بررسی دلایل و تفاوت‌هایی که در هاست وردپرس وجود دارد پرداخته و به شما نشان می‌دهیم که چرا باید برای یک سایت ساخته شده با wordpress اقدام به خرید هاست وردپرس کنید.

۱. میزبانی کم جمعیت

شرکت‌های هاستینگ معمولا فضای بالاتری را برای هاست وردپرس در مقایسه با سایر هاست‌ها مثل هاست لینوکس درنظر می‌گیرند. همین موضوع موجب می‌شود تا تقسیم بندی سرور را به هاست طوری کنند که تعداد سایت کمتری روی آن قرار داشته باشد.

از همین‌رو در یک سرور که یک هارد یک ترابایتی در آن استفاده شده باشد، ممکن است نهایتا بین ۵۰ تا ۱۰۰ هاست روی آن تعریف شده باشد. این کار باعث می‌شود سایت‌های کمتری روی سرور بوده و منابع اختصاصی‌تری به هاست اختصاص داده شود.

۲. استفاده از آخرین نسخه PHP

سایت Kinsta در سال ۲۰۱۹ یک آزمایش عملی انجام داد و در دو شرایط مختلف به بررسی این موضوع پرداخت که استفاده از ورژن PHP جدیدتر چه تاثیری روی سرعت سایت وردپرسی خواهد داشت؟

همانطور که در تصویر می‌بینید در این آزمایش از وردپرس نسخه 5.0 و افزونه EDD نسخه 2.9.9 استفاده شده است. حالا بدون اینکه تغییری در سایت اعمال شده باشد، صرفا نسخه PHP تغییر داده شده و به ترتیب نسخه‌های 5.6، 7.0، 7.1، 7.2 و 7.3 در هاست فعال شده است.

این آمار به ما نشان می‌دهد که هنگام استفاده از وردپرس 5.6 در مقایسه با 7.3 شاهد افزایش سرعت سه برابری هستیم.

برای همین توصیه می‌شود تا از هاست وردپرس استفاده کنید که نسخه‌های بالاتری از PHP را در اختیار دارید.

۳. استفاده از هارد پر سرعت SSD

هاردهای SSD نسل جدیدی ازهاردها هستند که در مقایسه با هاردهای معمولی SATA سرعت و قدرت پردازش بالاتری را برای دسترسی به فایل‌ها فراهم می‌کنند.

همانطور که در یک سیستم کامپیوتری ممکن است از هارد SSD استفاده کرده باشید، مطمئنا متوجه این مسئله شدید که شاهد افزایش سرعت ۲.۵ برابری خواهید بود.

ماشین وردپرس در سرورهای خود از هارد SSD استفاده می‌کند که موجب می‌شود سرعت سایت شما بیشتر باشد.

۴. وب سرور NGINX

در هاست تخصصی وردپرس ماشین، شاهد استفاده از وب سرور انجینکس هستیم که سرعت مناسبی را برایتان فراهم خواهد کرد و به لطف امکاناتی که فراهم کرده ابزار مختلفی را در اختیار قرار می‌دهد تا به کمک آنها بتوان هم سرعت بالایی در سطح سرور و هم برای وردپرس را تجربه کنید.

 

۵. استفاده از پایگاه داده mariaDB

به صورت کلی در هاست‌های لینوکسی از دو پایگاه داده برای SQL استفاده می‌شود تا داده‌ها را از سایت بارگزاری و پردازش کند.

ماشین وردپرس از پایگاه داده mariaDB استفاده می‌کند که در مقایسه با MySQL سرعت و پایداری بالاتری را دارد. به کمک این پایگاه داده می‌توانید سرعت دسترسی به دیتابیس را به شکل فوق‌العاده بالاتر ببرید.

۶. استفاده از SPEED KIT

در سایت‌های وردپرسی معمولا از تصاویر استفاده زیادی می‌شود. چه سایت شما فروشگاهی باشد و چه محتوایی شاهد استفاده از انواع تصاویر هستیم.

ماشین وردپرس برای این منظور بر روی سرورهای خود ابزار speed kit را فعال کرده است. این ابزار اقدام به بهینه‌سازی تصاویر موجود در سایت کرده و به کمک فناوری پیشرفته‌ای که برای ذخیره‌سازی تصاویر دارد، این امکان را می‌دهد تا در مقایسه با حالت عادی شاهد افزایش سرعت ۳۰۰ درصدی برای سرعت رسانه‌ها باشید.

۷. بکاپ گیری خودکار از سایت

یکی از مشکلاتی که بیشتر مدیران سایت‌ها دارند در زمینه بکاپ‌گیری از اطلاعات سایت است. درست است که به‌صورت مرتب پشتیبانی ماشین وردپرس از اطلاعات سایت شما در چند سرور مختلف نسخه پشتیبان تهیه می‌کند؛ اما خود شما هم بهتر است که جهت امنیت بیشتر و اینکه خیالتان بابت اطلاعات سایتتان آسوده باشد، اقدام به بکاپ گیری از سایت کنید.

برای راحتی کار ما ابزار WP Toolkit را در اختیارتان قرار داده‌ایم. این ابزار برای سایت‌هایی که زیر ۵ گیگ حجم دارند قابل استفاده است تا بتوانند به‌صورت برنامه‌ریزی شده و خودکار نسخه بکاپ کاملی از هاست خود تهیه کنند.

هر زمان هم نیاز به بازگردانی نسخه بکاپ و ریستور هاست داشته باشید می‌توانید به سادگی با چند کلیک ساده این کار را انجام داده و کنترل کاملی روی نسخه پشتیبان سایتتان داشته باشید.

۸. ضدویروس امنیتی ImunifyAV

یکی از دلایلی که برخی افراد عقیده دارند وردپرس سیستم مناسبی نیست به این دلیل است که رایگان می‌باشد. شاید از این گفته تعجب کنید.

این افراد بر این باور هستند که چون این سیستم رایگان می‌باشد، موارد امنیتی از سمت افزونه‌ها وجود دارند که با وجود باگ ممکن است باعث تزریق ویروس به سایت شود. از همین روی ما از ابزار ImunifyAV برای بررسی افزونه، قالب و کلیه کدهایی که در سایت وارد می‌شوند استفاده می‌کنیم.

این سیستم به‌صورت دوره‌ای فایل‌ها و کدهای سایت وردپرسی شما را بررسی کرده و اگر ویروس و بد افزاری وجود داشته باشد سریعا آن را از بین خواهد برد.

۹. تیم پشتیبانی حرفه‌ای و سریع

یکی از مشکلاتی که مدیران سایت‌های وردپرس دارند پشتیبانی هاست وردپرس است. در هر ساعت از شبانه روز ممکن است که به دلیل بالا رفتن ترافیک سایت یا تغییراتی که در سایت اعمال می‌کنید مشکلاتی برای شما پیش آمده باشد که وجود یک پشتیبان در همان لحظه شاید در دسترس نباشد.

تیم پشتیبانی ماشین وردپرس به صورت تمام وقت و 7/24 در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات در سایت وردپرسی شما خواهد بود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 21 دی 1399
.

راهنمای خرید کفش صندل

ما قصد داریم در این مقاله  در مورد خرید کفش صندل اطلاعاتی را ارائه دهیم. کفش های صندل در انواع مختلفی توسط شرکت‌ های گوناگون تولید و به عرضه می رسند. هر کدام از این کفش ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که در این مقاله ارائه خواهد شد. همچنین قصد داریم که در این مقاله نکات خرید این کفش ها را ارائه کنیم.

خرید کفش صندل و اطلاعاتی در مورد آن:

خرید کفش صندل و اطلاعات مربوط به آن موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. کفش های صندل کفش هایی محسوب می ‌شوند که بیشتر مناسب فصل های گرم تابستان و بهار می باشند. این کفش ها دارای اشکال گوناگونی می باشند. اشکال گوناگون این کفش ها برای آقایان، خانم ها، کودکان و افراد مسن قابل استفاده می باشد. هر کسی می تواند بنا بر سلیقه ای که دارد به خرید کفش صندل بپردازد. کفش های صندل به طور کلی دارای منافذ باز زیادی هستند.

برای خرید جدیدترین کیف و کفش های مد روز ایران از { فروشگاه شهرصندل } کلیک کنید

به همین دلیل انواع کفش صندل می توانند امکان تبادل هوا را برای پا ایجاد کنند. همان طور که می دانید پا از اعضای بسیار مهمی در بدن است. این اعضای مهم در ارتباط با اعضای دیگر نیز قرار دارد. در نتیجه می ‌توان پا را قلب دوم بدن دانست. این قلب دوم باید به دقت مراقبت شود. از نکات مراقبت پا پوشیدن کفش و صندل مناسب است. در تابستان ها به دلیل گرمای بیش از حد، پا داخل کفش عرق می کند. در نتیجه امکان رشد میکروارگانیسم ها را فراهم خواهد کرد.

 

 

خرید کفش صندل در انواع مختلف:

شما باید به پوشیدن کفشی بپردازید که امکان رشد میکروارگانیسم وجود نداشته باشد. در نتیجه می ‌توان گفت صندل ها بهترین انتخاب برای تابستان هستند. علاوه بر این صندل ها امکان پوشاندن پای فرد در ساعت های زیادی را دارند. صندل ها به خصوص برای افرادی که زیاد راه می روند و یا در محل کار هستند مناسب خواهد بود. همچنین برای موارد دیگری نیز قابلیت استفاده دارند.

برای خرید کفش صندل انواع گوناگونی وجود دارد. کفش های صندل صرف نظر از مردانه، زنانه، بچه گانه و یا بزرگسال دارای تفاوت های دیگری می باشند. صندل ها از نظر جنس و متریال اصلی دارای تفاوت هایی می باشند. برخی از انواع صندل ها دارای جنس چرم اصلی می باشند. همان طور که می دانید چرم اصلی دارای قیمت بسیار بالایی است. این صندل ها بیشتر در برند های معروف طراحی و تولید می ‌شوند.

خانم های مد روز و شیک پوش حتما دسته {  کفش صندل زنانه } شهرصندل را ببینید

اکثرا صندل های بازار توسط چرم های مصنوعی طراحی و تولید می‌ شوند. چرم های مصنوعی دارای قیمت مناسب تری می باشند. البته انواع چرم مصنوعی نیز دارای کیفیت‌ های گوناگون می باشند. افراد می توانند بر حسب بودجه خود به خرید کفش چرم با کیفیت بپردازند. البته نا گفته نماند که بهتر است برای خرید کفش بودجه مناسبی را در نظر بگیرید. زیرا سلامتی پا از هر چیزی مهمتر است. از نظر شکل نیز می توان کفش های صندل را از یکدیگر تفکیک نمود.

 

 

نکات خرید کفش صندل:

کفش‌ های صندل زنانه } دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این کفش ها دارای پاشنه های گوناگونی می باشند. همچنین در قسمت رویه کفش طراحی های گوناگونی به چشم می خورد. صندل های مردانه دارای تنوع کمتری هستند. این صندل ها در رنگ‌ های مشکی، قهوه ‌ای، سرمه‌ ای و طوسی در بازار موجود می باشند.

برای خرید کفش های صندل نکات بسیار زیادی وجود دارد. مهم این است که صندلی به پا کنید که کاملاً پا در آن راحت باشد. همچنین منحنی کف پا کاملاً پر شود. در صورت پر نشدن این قسمت از پا پس از مدتی کمر درد و زانو درد ایجاد خواهد شد. از نکات دیگری برای خرید کفش های صندل توجه به سایز آن می باشد. صندل باید به گونه‌ ای باشد که بند و یا کش های صندل، پوست پا را دچار آزار نکند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1069
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 21 دی 1399
.

تفاوت مدیریت منابع انسانی با مدیریت نیروی انسانی (مدیریت پرسنل)

 

اگر در حوزه های مدریت گشتی زده باشید حتما واژه هایی همچون مدیریت منابع انسانی و مدیریت نیروی انسانی یا مدریت پرسنل به گوشتان خورد ه است. خیلی از افراد این دو واژه را به جای یکدیگر به کار میبرند و گمان می کنند که این واژه ها معنی و مفهوم یکسانی دارند، اگرچه این واژه ها خواستگاه مشترکی داشته ولی تفاوت هایی نیز در معنی این واژه ها در علم مدیریت وجود دارد. در این مقاله به صورت مختصر میخواهیم به این تفاوت ها اشاره کنیم.

طبق تعریفی که در سایت کانتنتاپ آمده است. در گام اول مدیریت منابع انسانی سازمان، فعالیت های سازمان باید به فعالیت های کوچک تر تقسیم و به صورت شغل طراحی شوند تا یک نفر بتواند آن را انجام دهد. پس از تحلیل و طراحی شغل باید برنامه‌ریزی لازم برای جذب نیروی انسانی صورت گیرد. از طریق کارمند یابی، نیروی انسانی بالقوه شناسایی می‌شوند و از طریق سیستم انتخاب به استخدام سازمان در می‌آیند.

 

مدیریت پرسنل چیست؟

حال به تعریف و تشریح مدیریت پرسنل می پردازیم. مدیریت پرسنل آن فاز از مدیریت است که به کنترل مؤثر نیروی کار به عنوان عاملی مجزا از سایر منابع قدرت سازمانی می‌پردازد. روش‌ها، ابزار و تکنیک‌های طراحی شده و مورد استفاده برای حفظ شور و اشتیاق کارکنان برای همکاری با سازمان، هسته‌ی اصلی مطالعات در زمینه مدیریت پرسنل می‌باشد(دیل یودر). مدیریت پرسنل در واقع زیر سیستمی از سیستم مدیریتی سازمان است، تولید و توزیع کالاها و خدمات از طریق واحد پرسنلی مدیریت می‌شوند.

این واحد کارایی و اثربخشی کارکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و برای آنها مشوق‌های پولی یا غیرپولی در نظر می‌گیرد. این واحد همچنین بخش‌های مختلف تولید، بازاریابی، فروش و تعمیر و نگهداری را بر اساس مهارت و دانش افراد میان برای انها تخصیص می‌‌دهند.

 

مدیریت منابع انسانی بیشتر جنبه های کلان را شامل می شود ولی مدیریت پرسنل به صورت جزئی به تک تک کارکنان و کارمندان یک شرکت یا مجموعه می پردازد.

 

 وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی :

 

یک مدیر منابع انسانی موفق کسی است که بتواند وظایف محوله خود را به خوبی انجام داده و مجموعه را از این بابت پیش اندازد و از بحران های مختلف مربوط به منابع انسانی عبور دهد.

عمده وظایف کلیدی مدیر منابع انسانی عبارت است از :

 

  1. شریک استراتژیک سازمان ( مدیریت استراتژیک منابع انسانی): یعنی مدیریت منابع انسانی باید برای سازمان مدیریت استراتژیک هم انجام دهد. یعنی همکاری با سایر بخش‌ها و واحدهای سازمان در جهت تدوین استراتژی های کلان سازمان و همسویی با آنها (همسویی استراتژیک )
  2. در مدیریت استراتژیک منابع انسانی ۲ نوع همسویی یا همراستایی داریم :
    • همسویی عمودی: یعنی اینکه استراتژی های منابع انسانی باید در راستای استراتژی های کسب و کار قرار گیرند. برای مثال اگر استراتژی کسب و کار ما رهبری هزینه است استراتژی منابع انسانی ما هم باید رهبری و کنترل هزینه ها باشد ؛ یعنی مثلا باید بر حفظ و آموزش کارکنان موجود تاکید کند و دنبال جذب نیری جدید نباشد و اگر پستی هم خالی می‌شود سعی کنیم از کارکنان فعلی از طریق آموزش جایگزین کنیم.
    • همسویی افقی: یعنی اینکه وظایف و کارکردهای مختلف مدیریت منابع انسانی باید هم راستا و همسو با یکدیگر باشند. یعنی وظایفی که در چرخه سنتی وظایف برای این مدیران در نظر گرفتیم باید همراه و همسو با هم کار کنند. مثلا استراتژی های جذب کارکنان با استراتژی های آموزش همسو باشند یا استراتژی های ارزیابی عملکرد با استراتژی‌های پاداش همسو باشند.
  3. تجزیه و تحلیل، طراحی، ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل
  4. برنامه ریزی نیروی کار و کارمند یابی استراتژیک: برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان در سال‌های آینده و کارمندیابی (شناسایی افرادی که شرایط لازم و شایستگی برای استخدام را دارند) بر اساس برنامه‌های استراتژیک .
  5. این کار به دو صورت انجام می شود :
    • متمرکز : در این حالت خود مدیران واحدهای منابع انسانی سازمان کار برنامه ریزی نیروی انسانی و جذب و استخدام را انجام می دهند .
    • غیر متمرکز : در این حالت وظیفه جذب و استخدام نیروی انسانی به مدیران صفی ( مدیران لایه های عملیاتی ) تفویض می شود و مدیران منابع انسانی نقش مشاور را ایفا می‌کند . مثلاً اگر شما در سطح شهر یک فروشگاه دارید مدیر فروشگاه به جای اینکه خودش یک بازاریاب استخدام کند این کار را به یکی از مدیران لایه های عملیاتی تفویض می‌کنند و خودش فقط مشاوره می‌دهد ؛ اینکه مثلا چگونه گزینش و استخدام را انجام دهد .
      • در حالت غیر متمرکز معمولاً مدیران صف اقتضائات و شرایط کاری خود را بهتر می دانند و عملیاتی تر می توانند این کار را انجام دهند اما در این حالت هماهنگی بین واحدها هم کمتر است . در این حالت هر واحد به صورت جزیره ای و مستقل برای خود فعالیت می کند و از سایر واحدها اطلاعات کافی ندارد .
  1. اما در حالت متمرکز چون مدیر اطلاعات همه واحدها را دارد گاهی نیاز به جذب و استخدام نیروی جدید نداریم و مثلا یک فرد را به عنوان بازاریاب از واحد دیگر به واحدی که پست در آن خالی مانده انتقال می دهیم بدون اینکه نیروی انسانی جدیدی را استخدام کنیم . این یکی از مزایای حالت متمرکز است .
  2. استخدام و تنظیم برنامه های جامعه پذیری کارکنان جدید به سازمان
  3. طراحی سیستم جبران خدمات (حقوق و دستمزد) و مزایای رفاهی
  4. طراحی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان
  5. طراحی سیستم‌ پاداش های فردی و تیمی
  6. توسعه و بالندگی کارکنان از طریق آموزش : هر نوع آموزشی توسعه نیست . گاهی اوقات آموزش وجه توسعه ای ندارد یعنی ما صرفا مهارتهایی را به افراد آموزش می دهیم که بتوانند شغل فعلی خود را انجام دهند . در آموزش‌های توسعه محور مهارتهای را به فرد آموزش می‌دهیم که در آینده هم به کارش بیاید ولو این که به شغل فعلی اش بی ارتباط باشد
  7. توسعه نیروی انسانی سازمان با جانشین پروری و طراحی مسیر شغلی
  8. ایجاد روابط مطلوب بین کارکنان و مدیران
  9. طراحی سیستم بهداشت و ایمنی محیط کار ( سلامت جسمی و روانی کارکنان ) ، روابط کار و حل مسائل مربوط به شوراهای کارگری
  10. طراحی سیستم انضباطی و ضوابط اخلاقی

 

منبع : کانتنتاپ  Contentop

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 21 دی 1399
.

سوپرمارکت آنلاین در مشهد

سوپرمارکت مشهد

سوپرمارکت ها یکی از مکان هایی هستند که تمامی افراد مکررا و به طور پیوسته گذرشان به آنها می افتد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این مکان ها در یکی از شهرهای بزرگ کشور، یعنی سوپرمارکت مشهد صحبت کنیم.

سوپرمارکت ها به دلیل ارائه کالاها و خدمات ضروری هر منزل، از جمله مشاغلی هستند که مردم ناگزیر به مراجعه به آنها بوده و هستند. از مواد خوراکی گرفته تا مواد شوینده را می توان از این سوپرمارکت ها تهیه کرد. به همین دلیل در هر گوشه ای از شهر که قدم بزنید، حتما به سوپرمارکت دسترسی خواهید داشت.

طبق آمار دومین بخش مهم هزینه هر خانوار شهری را تهیه محصولات سوپرمارکت ها، تشکیل می دهد. در واقع محصولاتی که در سوپرمارکت ها همچون سوپرمارکت مشهد عرضه می شوند، محصولات ضروری هر خانواده به شمار می روند.

می توان سوپرمارکت را شکل پیشرفته بقالی ها در زمان گذشته دانست، با این تفاوت که سوپرمارکت های امروزی همچون سوپرمارکت مشهد، بیشتر حالت سلف سرویس داشته و مشتری شخصا اجناس مورد نیاز خود را از قفسه و یخچال برمی دارد.

در سوپرمارکت مشهد محصولات در قیمت پایین و به صورت تازه و روزانه عرضه می شوند. حدود 75 تا 90 درصد کالاهای سوپرمارکت ها را محصولات غذایی در بر می گیرد.

هایپرمارکت مشهد

هایپر مارکت به فروشگاه های بزرگی گفته می شود که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت ها و فروشگاه های چند منظوره، در مقیاسی بزرگ تر استفاده می کنند.

در واقع هایپر مارکت ها فروشگاه هایی هستند که کالاهای گوناگون مورد نیاز مردم را در طیف وسیعی ارائه می دهند. این کالاها عمدتا انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی مورد نیاز منازل است.

به طور کلی هایپر مارکت هایی چون هایپر مارکت مشهد فروشگاه هایی هستند که مشتریان می توانند بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را در یک بار مراجعه به آنها تهیه کنند. وجود چنین فروشگاه هایی برای شهرهای بزرگی مثل مشهد، بسیار مفید و ضروری محسوب می شود.

اگر بخواهیم در قالب مقیاس صحبت کنیم، سوپرمارکت ها بزرگتر از بقالی های سنتی، و کوچکتر از هایپر مارکت ها هستند.

فروشگاه اینترنتی مشهد

با گسترش شهرها، پیشرفت تکنولوژی و افزایش مدرنیته، رفتار مصرف کنندگان تغییر کرده و میل به داد و ستد الکترونیک روز به روز در حال افزایش است. به طوری که امروزه مردم استفاده از عابربانک را به پول نقد ترجیح می دهند و در سال های اخیر نیز، خرید از فروشگاه های اینترنتی نزد مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است.

عوامل گوناگونی از جمله شلوغ شدن شهرها و افزایش تردد در سطح شهر، صاحبان مشاغل را بر آن داشته تا برای کسب و کار خود، یک فروشگاه اینترنتی نیز راه اندازی کنند. فروشگاه اینترنتی مشهد نیز در راستای همین مورد و سهولت خرید مشتریان مشهدی شروع به کار کرده است.

مزایای فروشگاه اینترنتی

برای اینکه به اهمیت و ضرورت وجود فروشگاه های اینترنتی بیشتر پی ببرید، در ادامه به برخی از مزایای این فروشگاه ها می پردازیم:

فروشگاه اینترنتی به منزله یک بازار شبانه روزی است که خریداران می توانند در هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به آن کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند. پس اولین مزیت این فروشگاه ها، شبانه روزی بودن آنهاست.

مزیت بعدی خرید از فروشگاه های اینترنتی را می توان صرفه جویی در زمان و هزینه دانست. خرید آنلاین باعث می شود تا زمان و هزینه رفت و آمد در مسیر فروشگاه، و همچنین دشواری حمل بار زیاد، از مشتری برداشته شود.

علاوه بر نداشتن محدودیت زمانی در خرید از فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی مشهد عدم وجود محدودیت مکانی نیز، از دیگر مزایای بسیار مهم این فروشگاه ها به شمار می رود.

در این نوع خرید، مشتری محدود به انتخاب از فروشگاه های نزدیک محل زندگی خود نیست و می تواند کالای مد نظر خود را از هر مکانی انتخاب کرده و سفارش دهد. این موضوع باعث می شود که فروشگاه های اینترنتی در ارائه محصول با کیفیت تر با یکدیگر رقابت کنند. چرا که خریداران با مقایسه کیفیت محصولات فروشگاه ها با یکدیگر، تصمیم میگیرند که از کدامیک خرید کنند.

از دیگر مزیت های فروشگاه های اینترنتی این است که با یک جستجوی ساده می توان انواع مختلف از کالای مورد نظر خود را در این فروشگاه ها مشاهده کرد. همین امر موجب افزایش سرعت و کاهش زمان خرید می شود.

حتی گاهی با مشاهده نظرات افرادی که کالای مشابه کالای مورد نظر ما را خریداری کرده اند، می توان تصمیم گیری بهتری در انتخاب کالا داشت. علاوه بر این با ردیابی خرید می توان از کالاهایی که بیشترین خریدار و به عبارتی طرفدار را داشته اند، مطلع شد.

موارد گفته شده، تنها مزیت های بارز خرید از فروشگاه های اینترنتی است. در جهان کنونی که سرعت رشد تکنولوژی در حال افزایش است، خرید آنلاین و اینترنتی روز به روز با افزایش محبوبیت مواجه می شود.

سوپرمارکت آنلاین در مشهد

یکی از مشاغلی که در سال های اخیر، صورت اینترنتی آن نیز رو به افزایش است، سوپرمارکت ها هستند. سوپرمارکت هایی چون سوپرمارکت مشهد خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز در فروشگاه اینترنتی مشهد ارائه می دهند.

این اقدام سوپرمارکت مشهد موجب سهولت در امر خرید شهروندان مشهدی و کاهش ترددهای اضافی در سطح شهر می شود.

شهروندان مشهدی به راحتی می توانند با مراجعه به سایت سوپرمارکت مشهد اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را از بین هزاران نمونه کالا، مشاهده و انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین بدون نیاز به صرف زمان در بیرون از منزل و حمل بار، اقلام مورد نیاز خود را به راحتی درب منزل تحویل بگیرند.

با خرید اینترنتی از سوپرمارکت مشهد علاوه بر راحتی خرید، می توانید اقلام مورد نیاز خود را قبل از خرید بررسی کرده و با موارد مشابه آن مقایسه کنید. و در نهایت بهترین گزینه را به سبد خرید خود اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید از تنوع بسیار زیاد محصولات نیز بهره ببرید. حتی از تخفیف های ویژه ای که بر روی برخی کالاها اعمال شده استفاده کرده و محصول خود را با قیمت کمتر خریداری کنید.

جمع بندی

اکنون با گسترش فروشگاه های اینترنتی، شما می توانید به راحتی در منزل و یا هر مکان دیگر، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. با توجه به مطالبی که در این مقاله مطرح شد، از مزیت های اصلی فروشگاه های اینترنتی همچون فروشگاه اینترنتی سوپرمارکت مشهد می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سهولت در انجام خرید
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی در خرید
  • صرفه جویی در زمان خرید
  • امکان جستجو و بررسی کالا قبل از خرید
  • تنوع بسیار زیاد محصولات فروشگاه
  • امکان مقایسه بین محصولات مشابه قبل از خرید
  • برخورداری از تخفیف های مناسب و خرید محصولات با قیمت کمتر
  • و در برخی موارد امکان پرداخت صورتحساب در محل

در پایان از شما می خواهیم که انتظارات خود از یک فروشگاه اینترنتی خوب را برای ما ارسال کنید تا با اعمال این نظرات و پیشنهادات، بتوانیم خدمات اینترنتی مناسب سلیقه شما در جهت رضایت از خرید در فروشگاه اینترنتی ارزانسرا را ارائه دهیم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب پایتخت

در این مقاله به تحلیل و بررسی کتاب عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز نوشته بهروز حیدربکی, غزال موسوی, کاظم غلامی, محسن آهویی میپردازیم. این کتاب به شکل جامع میباشد و تمام مطالب پایه دهم, یازدهم و دوازدهم عربی مخصوص رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک را پوشش میدهد .

 

درس عربی از نظر تعداد زیادی از دانش آموزان کنکوری سخت ترین درس دفترچه عمومی میباشد چرا که در فهم و آموزش درست این درس دچار مشکل هستند, این درس یکی از سرنوشت ساز ترین درس های کنکور میباشد و زدن درصد بالا در آن, به طور قابل توجهی تراز شما رو بالا میبرد.

 

روند طبقه بندی این کتاب بر پایه ی کتاب درسی میباشد و به سه بخش دهم, یازدهم و دوازهم تقسیم شده و در هر بخش, هر فصل مطابق کتاب درسی میباشد و به دو بخش درسنامه و پرسش های چهار گزینه ای تقسیم شده است.

درسنامه ی کتاب عربی جامع انتشارات خیلی سبز

درسنامه ها با آموزش قواعد شروع میشوند و روند این درسنامه ها از آسان به سخت و مولفین سعی کرده اند آموزش را از ابتدا شروع کرده و به طور کامل تمامی مطالب را پوشش دهند. درسنامه ها شامل مثال های مختلف حل شده و تست های آموزشی برای یادگیری بهتر دانش آموزان میباشند.

 

درسنامه به نحوی نوشته شده که دانش آموز با هر سطحی که باشد بتواند به خوبی متوجه مطلب بشود و با آن ارتباط برقرار کند, درسنامه به زبان ساده بیاد شده است و مطالب به صورت جدول وچارت طبقه بندی شده است.

 

در بخش واژگان تمام کلمات اعم از واژگان جدید و مترادف ها و متضاد ها بطور کامل در قالب جدول طبقه بندی شده اند, در ادامه تمامی جملات و عبارات هر درس و همینطور جملات مهم تمرین های کتاب درسی ترجمه و تحلیل شده است و نکات مهم آن بیان شده است.

 

بانک تست کتاب عربی جامع کنکور خیلی سبز

بعد از درسنامه تست های قرار دارند که به چهار بخش کلی تقسیم میشوند:

 

1- تست واژگان : روندی از ساده به سخت دارند, مولفان با در نظر گرفتن سطح همه نوع دانش آموز ( ضعیف, متوسط, قوی) تست ها را تالیف کرده اند. و اما تعداد تست های واژگان به گونه ای میباشد که از نظر کارشناسان ما این تعداد, برای حرفه ای شدن در این زمینه مناسب میباشد.

 

2- تست ترجمه تعریب و مفهوم : تست های این بخش اکثرا تالیفی میباشد و تعداد سوالات بیشتری را به خود اختصاص داده است.

 

3- تست قواعد : این بخش بیشترین تعداد تست ها و گلچینی از سوالات تالیفی استاندارد و سوالات کنکور های سراسری اخیر و همچین آزمون های آزمایشی قلم چی را در برگرفته است.

 

4- تحلیل صرفی و ضبط الحرکات : معمولا از این قسمت یک تا دو سوال در کنکور سراسری سوال توسط طراح کنکور طرح میشود.

 

در قسمت آخر این کتاب برای شما تعداد 43 درک مطلب تدارک دیده شده که اکثرا از کنکور های سراسری اخیر و تعداد محدودی از درک مطلب ها, تالیفی هستند.

 

همانطور که میدانید طراح های سوالات کنکور نظام جدید علاقه ی عجیبی به متن و تمرین های کتاب درسی دارند و در هر دو کنکور سال 98 و 99 دیده ایم که تعداد زیادی از سوالات کنکور در همه ی درسها از تمارین کتاب درسی انتخاب شده بودند..

شما دانش آموزان گرامی میتوانید این کتاب ارزشمند را از بانک کتاب پایتخت بروزتین و کاملترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران تهیه کید.

www.paytakhteketab.com

tl:02166483838

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1098
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

وب کم لاجیتک

برند های زیادی در دنیا انواع و اقسام تجهیزات جانبی کامپیوتر مانند وب کم را تولید می کنند و به فروش می رسانند. یکی از معروف ترین آنها برند لاجیتک است که در این زمینه، تولیدات چشم گیری با قیمت ها و کیفیت های قابل توجه و هیجان انگیز روانه بازار کرده است.

درباره لاجیتک (Logitech)

یکی از بزرگترین تولید کننده قطعات در دنیا برند لاجیتک آمریکاست. این برند از سال 1981 در کالیفرنیا تاسیس شد و از همان ابتدا، رشد خوبی را تجربه کرد.

انواع وبکم های لاجیتک

برند لاجیتک سبد محصول متنوعی از انواع وبکم ها را برای نیاز های مختلف عرضه نموده است. انواع وب کم ها با قیمت های مختلف توسط این برند روانه بازار شده است تا بتواند پاسخگوی تمام نیاز ها باشد. شما می توانید انواع وب کم ارزان قیمت و وب کم ویدیو کنفرانس را از این برند خریداری کنید.  یکی از بهترین مدل های دوربین ویدئو کنفرانس، مدل گروپ است

خرید انواع وب کم های لاجیتک

این برند برای انواع نیاز های مصرف کنندگان و خریداران وب کم، مدل های مختلفی از وب کم ها را روانه بازار کرده است که هر کدام ویژگی های خاص و قیمت متناسب با توانایی ها و تکنولوژی های خود را دارند. در اینجا چند نمونه از این وب کم های Logitech را معرفی میکنیم.

وبکم لاجیتک C920

یکی از پرفروش ترین های این برند، وب کم C920 HD pro می باشد که کیفیت بالا، میکروفون داخلی، قابلیت نصب بر روی انواع مانیتور ها و تلوزیون ها باعث شده تا تبدیل به یک گزینه مناسب برای خرید باشد. کیفیت Full HD در کنار نرخ فریم 30 و میکروفون داخلی در کنار قیمت رقابتی، نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

مبین وب نمایندگی وب کم لاجیتک

به لطف همکاری مستقیم فروشگاه مبین وب با این برند، ما توانسته ایم تا امکان خرید را برای شما فراهم آوریم و تبدیل به نمایندگی رسمی برند لاجیتک در ایران شویم. شما به راحتی می توانید از لاجیتک خرید خود را با کمترین قیمت انجام دهید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

راهنمای خرید موتور برق

اگر به هر دلیل نیاز به خرید موتور برق دارید، باید ابتدا به سراغ بهترین مدل ها و برندها رفته و این دستگاه را با توجه به کارکرد خاص آن آن انتخاب نمایید تا کارایی لازم را در طول زمان داشته باشید. آریان صنعت در زمینه فروش موتور برق گازسوز، موتوربرق بنزینی، موتور برق دیزلی و سایر مدل های موتور برق فعالیت حرفه ای داشته و می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین آن، بهترین مدل های موتور برق را دنبال کرده و نمونه مورد نیاز خود را از میان آن ها خریداری کنید.

استفاده از راهنمای خرید موتور برق

موتور برق در واقع یک دستگاه مولد الکتریکی است که می توانید انرژی مکانیکی به دست آمده از سوخت های مختلف گاز، گازوئیلی یا بنزینی را به انرژی الکتریسته تبدیل سازد. به واقع این همان چیزی است که از پیش به عنوان ژنراتور می شناختیم.

فروش موتور برق در آریان صنعت نیز به شکلی حرفه ای و با توجه به تخصص در این حوزه انجام شده و شما پیش از انتخاب مدل موتور برق مورد نظر خود، می توانید مشاوره کامل و دقیقی در خصوص آن دریافت کنید. گاهی اوقات افراد و مشاغل با وجودی که می دانند نیاز به خرید یک موتور برق دارند، اما هنوز برای انتخاب نوع و مشخصات آن مردد بوده و اطلاعات و تخصص کافی در این زمینه ندارند. از این روی راهنمای خرید موتور برق به شما کمک می کند تا خریدی هوشمندانه تر و هدفمند داشته باشید.

کاربردهای موتور برق

کاربردهای موتور برق به حوزه های مختلفی مربوط می شود. ممکن است شما موتور برق را برای مصارف خانگی خود بخواهید یا قصد قرار دادن آن در ویلا را داشته باشید. به دلایل مختلفی ممکن است در مناطقی از شهرها و محوطه های بیرون شهری، با موضوع قطعی متناوب یا حتی گاه و بیگاه برق روبرو باشیم، در این شرایط موتور برق کارایی خاص خود را داشته و می تواند تامین برق را تا وصل مجدد برق شهری، انجام دهد.

همین طور کاربرد موتور برق در خصوص بیمارستان ها و به طور کلی مراکز درمانی اهمیت زیادی دارد. در چنین مکان هایی به هیچ وجه نمی توان حتی برای ساعتی قطعی برق را تحمل کرده و این ممکن است جان انسان های زیادی را که تحت کنترل دستگاه های پزشکی و کمک پزشکی متصل به برق هستند، به خطر بیندازد. از این روی معمولا در بیمارستان ها و مراکز درمانی و تشخیصی از موتور برق های سنگین و کاملا قوی استفاده می شود تا در صورت بروز ناگهانی قطعی برق، بلافاصله امکان استفاده از این تجهیزات برای تامین برق لازم بیمارستان ها یا سایر مراکز درمانی، وجود داشته باشد.

همین طور در بانک ها، مراکز دیتا سنتر، پشتیبانی سرورها و موارد مشابه نیز به طور قطعی نیازمند موتور برق هستیم. وجود موتور برق در چنین موقعیت هایی کمک می کند تا به هیچ وجه با قطعی برق و خوابیدن سیستم ها روبرو نباشیم و همیشه در هر شرایط در صورت قطعی برق شهری، موتور برق بتواند به عنوان جایگزین وارد عمل شود.

از این ها گذشته در مراکز امداد و نجات، کارخانه ها، کارگاه های تولیدی و مکان های مشابه نیز نیازمند استفاده از انواع موتور برق ها هستیم که هر یک به نوعی تضمین کننده ثبات و پایداری برق در سیستم بوده و اختلالی در عملکرد مجموعه به وجود نخواهند آورد.

راهنمای خرید موتور برق در آریان صنعت نیز با همین اهداف انجام شده و با توجه به نوع مرکز، اعم از این که مسکونی، درمانی و پزشکی، امنیتی، مخابراتی و ... باشد، نوع موتور برق به مشتریان پیشنهاد خواهد شد. مساحت ساختمان، تعداد کاربران، نوع کاربری و ... نیز تاثیر بسیار ویژه ای در انتخاب نوع موتور برق دارد. از این روی دوباره توصیه و تاکید می کنیم که بدون تحقیق و بررسی دست به خرید یک موتور برق نزده و حتما پیش از آن مشورت و مطالعه کافی داشته باشید.

کلام آخر

موتوربرق ها به لحاظ سیستم روشن و خاموش شدن نیز دارای انواع مختلفی هستند: موتور برق هندلی، موتور برق استارتی و موتور برقی های اتوماتیک. با کمی جستجو و تحقیق متوجه خواهید شد که فروش موتور برق در  www.arian-sanat.comنیز بر اساس همین گروه بندی ها بوده و بسته به این که شکل کاربرد شما چگونه باشد، بهترین مدل توصیه خواهد شد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

تجهیزات شبکه

هر شرکت، سازمان و یا دفتری که چیزی بیش از 5 کارمند دارد، نیاز دارد تا یک سیستم ارتباطی داخلی برای خود داشته باشد. این سیستم ارتباطی باید بر روی یک بستر ارتباطی نیز قرار گیرد تا بتوان از آن استفاده های مختلف کرد. روش ساخت این بستر ارتباطات، از طریق تجهیزات شبکه ممکن می شود.

این تجهیزات برای راه اندازی سرویس های مختلف مانند تلفن تحت شبکه Voip و یا شبکه ویدئو کنفرانس (ویدئو کنفرانس چیست؟) استفاده می شود.

تجهیزات شبکه چیست؟

به انواع سیستم ها و دستگاه های سخت افزاری که بستر زیرساخت یک شبکه را فراهم می کنند گفته می شود. این تجهیزات دو نوع دارند. تجهیزات اکتیو که خود در شبکه مولد هستند و تامین کننده و کنترل کننده جریان هستند مانند سوئیچ شبکه، روتر شبکه و فایروال شبکه. نوع دوم تجهیزات پسیو شبکه است که شامل مواردی مانند کابل های مختلف، پچ کورد و رابط های اتصال هستند که کنترل کننده و یا مولد نیستند.

تجهیزات اکتیو شبکه

این تجهیزات که اصلی ترین مراکز ارتباطی و کنترلی هستند شامل موارد زیر هستند که هر کدام را به اختصار به شما توضیح می دهیم.

سوئیچ شبکه

این وسیله اغلب پورت های فراوان دارد و وظیفه اصلی آن، اتصال دستگاه ها و دیوایس های مختلف به یکدیگر است.  سوئیچ شبکه از طریق پورت های شبکه و کابل شبکه، دیوایس های مختلف را به یکدیگر مرتبط می کند.

روتر شبکه

دستگاهی که وظیفه ارتباط دادن شبکه شما با شبکه دیگری را دارد روتر شبکه است. این دستگاه درخواست های ارتباط شبکه شما را از طریق IP ها بررسی می کند و در صورت نیاز، ارتباط با شبکه دیگر را مسیریابی و هدایت می کند.

فایروال شبکه

خط مقدم دفاع شبکه شما از حملات خارج از شبکه و تهدید ها، فایروال شبکه است. فایروال ها وظیفه کنترل ترافیک ورودی و خروجی را دارند تا از در امان بودن شبکه و اطلاعات حساس، اطمینان حاصل کنند.

تجهیزات پسیو

تجهیزات پسیو را می توان به کابل های مختلف، اچار و کانکتور های مختلف و رک ها اشاره کرد که مولد های ارتباط نیستند اما به نحوی می توانند نقشی در این اتصالات داشته باشند.

خرید انواع تجهیزات شبکه

فروشگاه اینترنتی مبین وب با همکاری مستقیم با تولید کنندگان مختلف توانسته است امکان خرید لوازم و دستگاه های شبکه را با کمترین قیمت برای شما فراهم آورد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

ثمین تولید کننده کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک مشاوره تخصصی و علمی و قیمت مناسب در گروه تولیدی و مهندسی ثمین در حال انجام هست مجموعه ثمین با کادر تخصصی در انجام پروژه های کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک پرروژه های دیتاسنتر ، اتاق های امن  در حال فعالیت  می باشد.

اصطحکاک حاصل از تردد و یا اصطحکاک بین لایه های لباس ،حرکت خودکار دستگاه های موجود در کارخانه ها و غیره میتواند منجر به ایجاد الکتریسیته ساکن در محیط های پر رفت و آمد گردد.

این بار الکتریکی موجود در صورت که تخلیه نشود میتواند برای برخی از محیط های حساس مانند انبار مواد منفجره ، انبار های مواد شیمیایی بسیار خطرناک باشد چراکه وقوع یک جرقه کوچک میتواند منجر به انفجار در این محیط ها گردد که خسارت های جبران ناپذیر مادی و انسانی در پی خواهد داشت.

از این رو استفاده از کفپوش های آنتی الکتریسیه که نوعی از کفپوش اپوکسی هست برای برخی از مکان های پر خطر الزامی میباشد. در ادامه با کفپوش آنتی استاتیک و مزایا و کاربرد آنها آشنا میشوید.

کفپوش آنتی استاتیک

این کفپوش ها میتوانند با تخلیه بار الکتریکی موجود در محیط ایمنی لازم را برای افراد و تجهیزات موجود در محیط فراهم آورند.

اجرای کفپوش اپوکسی

محیط های که باید از کفپوش های ضد الکتریسیته استفاده کنند

  • صنایع الکتریکی
  • صنایع نظامی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع الکترومخابراتی
  • صنایع خودردوسازی
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • صنعت هوافضا

انواع کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک دارای دو نوع
کفپوش رسانا
کفپوش پراکنده ساز بار الکتریسیته
میباشد .این کفپوش به کمک لایه های رسانا بار الکتریکی محیط را به زمین منتقل میکند و مانع از بروز انفجار و آتش سوزی میشود..

اجرای کفپوش آنتی استاتیک در محیط

برای اجرای کفپوش اپوکسی ابتدا سطح را آماده میکنیم.
هر گونه آلودگی بر روی سطح از قبیل چربی ها ، گرد و غبار ، مواد شیمیایی ، واکس و غیره را تمیز میکنیم.
پس از پاکسازی و شستشو صبر میکنیم تا سطح خشک گردد حداکثر رطوبت سطح 5 درصد میتواند باشد.

در مرحله دوم کار سطح مورد نظر را با ملات بتونه ترمیم کرده و آنرا مسطح میکنیم.

مرحله سوم کار اجرای نوارهای مسی میباشد.در این مرحله از اجرای کفپوش آنتی استاتیک نوارهای مسی
با ابعاد و ضخامت مناسب بر روی سطح بتونه قرار داده میشوند .

لایه مسی

نصب پوشش های کف رسانا

نوارهای مسی با فاصله 15 سانتی متری از دیوار و با فاصله 1 تا 4 متر از همدیگر قرار داده میشود
سپس امتداد نوارها به بیرون از فضای مورد نظر انتقال میابد و به زمین متصل میگردد.

در مرحله جهارم پس از گذشت مدت زمان حدود 6 تا 8 ساعت و خشک شدن لایه پرایمر ی
ک لایه سیاه رنگ بر روی لایه پرایمر ریخته میشود که این لایه خودتراز شونده است

در مرحله اخرپس از خشک شدن لایه قبلی روکش نهایی کفپوش آنتی استاتیک
که از جنس اپوکسی و یا پلی یورتان میباشد بر روی کار قرار میگیرد
این لایه نیز خودتراز شونده است و دارای تنوع طرح و رنگ میباشد
که به سلیقه مشتری و متناسب با محل استفاده آن انتخاب میشود.

واحد امور مشتریان گروه مهندسی ثمین آمادگی دارد در طول ساعات کاری این شرکت پاسخگوی شما مشتریان گرامی باشد از اینکه ما را انتخاب کرده اید خوشحالیم

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

تجهیزات ویدئو کنفرانس و تلفن تحت شبکه پلیکام

پلیکام (Polycom) یک شرکت ارتباطات جهانی است که به ارتباطات از راه دور، معنی دیگری می بخشد.

چهره به چهره ، ما میلیون ها نشانه کلامی و غیر کلامی را به معنی جمع می کنیم و مرتب می کنیم.

پلیکام در حال یافتن راه های جدیدی برای تزریق این نشانه ها به ارتباطات صوتی و تصویری برای تکرار تجربه چهره به چهره است. برای ایجاد صمیمیت، برای شکستن دیوارها و فاصله، برای پرورش سادگی و زیبایی ارتباط انسان.

تجهیزات این برند را می توان به عنوان شناخته شده ترین و معتبرترین تولید کننده تجهیزات ویدئو کنفرانس و تلفن تحت شبکه در ایران دانست. این برند با تولید گسترده دستگاه ویدئو کنفرانس و تلفن VOIP به یکی از بزرگترین تولید کننده تجهیزات ارتباط صوتی و تصویری در دنیا تبدیل شد. از این برند می توان به عنوان پدر ویدیو کنفرانس جهان نام برد.

ویدئو کنفرانس پلیکام

ویدئوکنفرانس پلیکام در بین تجهیزات ویدئو کنفرانس می توان به عنوان بهترین تجهیزات کنفرانس ویدیویی دانست. کمپانی Polycom که یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات ارتباطی است، از طریق ویدئو کنفرانس توانست به شهرت جهانی برسد. این کمپانی با تولید سری HDX و سری  Group برای پایانه ویدئو کنفرانس و سری RMX  برای MCU و استفاده از بهترین متریال ها و کیفیت ساخت بالا توانست حتی برند سیسکو را ا کنار بزند و به برترین تبدیل شود.

تاریخچه

پلیکام در سال 1990 توسط برایان ال هین من و جفری رادمن در آمریکا تاسیس و بنیان گذاری شد. تمرکز اصلی این دو دوست بر روی صوت، تصویر و ارتباطات صوتی و تصویری، تکنولوژی های ارتباطات و تجهیزات ویدیو کنفرانس و ویپ (VOIP) بوده است. برتری پلیکام در تولید تجهیزات دستگاه ویدئوکنفرانس توانست این برند را به یکی از غول تکنولوژی ارتباطات تبدیل کند. این برند در سال 2018 توانست کمپانی پلنترونیکس Plantronics را به دست آورد.

این دو دوست، پایه های کارخانه پلیکام، استارتاپ را در San Jose واقع در ایلالت کالیفرنیا آمریکا پایه ریزی کردند. هین من با مبلغ 400،000 دلار پول خود و 100،000 دلار قرض از دوست خود تجهیزات و لوازم لازم اولیه را خریداری کرد و اولین محصول تولیدی خود یعنی اسپیکرفون مخصوص کنفرانس خود را تولید کرد. هم اکنون این برند تولیداتی در زمینه تجهیزات ویدیو کنفرانس و VOIP و نرم افزار های ویدئو کنفرانس آنلاین دارد که یکی از خواستنی ترین و محبوب ترین تجهیزات کل دنیا هستند.

اولین محصول این برند با نام SoundStation، بلندگو با صدای دوبلکس است که به هر دو طرف اجازه می دهد به طور همزمان صحبت کنند و شنیده شوند که یکی از جذاب ترین ویژگی های این محصول بود. با SoundStation، برند Polycom توانست به برند برتر در بازار در دهه 1990 تبدیل شد.

اندی میلر در ماه مه 2010 مدیرعامل این برند بزرگ شد. در سال 2011، پلیکام توانست که مبلغ 1.5 میلیارد دلار درآمد کسب کند. بعداً میلر به چندین تخلف در هزینه و حسابداری توسط SEC متهم شد که یک رسوایی بزرگ در نوع خود بود. میلر با توافق بر سر اینکه به مدت 5 سال به عنوان افسر هیچ شرکتی خدمت نكند با SEC كنار می آید و از مدیرعاملی برکنار می شود..

فراز و نشیب های پلیکام

این شرکت در سال 2014 توانست گسترش پیدا کند و 3800 کارمند استخدام کرد. در سال 2015، پلیکام میزان 15 درصد از نیروی کار خود را پس از فروختن حجم زیاد محصولات و تجربه فروش فوق العاده، کاهش داد. Polycom کسب درآمدهای 1.3 میلیارد دلاری را برای سال 2015 به صورت عمومی گزارش داد. پیتر لیو در آن زمان رئیس وقت کمپانی بود و هم مدیر عامل و لورا دورر به عنوان مدیر ارشد مالی و معاون رئیس (EVP) خدمت می کرد. در سال 2016، مدیر اجرایی ارتباطات از راه دور مری مک ددول به صمت مدیر اجرایی جدید این شرکت معرفی شد. در تاریخ 15 آوریل 2016، پلیکام اعلام کرد که قصد دارد رقیب آنها Mitel Networks را با قیمت 1.96 میلیارد دلار خریداری کند. از آنجا که میتل، یک شرکت کوچکتر مستقر در اتاوا، انتاریو، کانادا، نرخ مالیات کمتری را نسبت به برند اصلی پرداخت می کند، از این خرید می توان به عنوان یک خرید برای پرداخت مالیات کمتر یاد کرد. کسب این نمونه ای از وارونگی مالیاتی استفاده می کنند. جایی که یک شرکت کوچکتر یک شرکت بزرگتر را خریداری می کند تا بتواند شرکت بزرگتر را با آن تأمین کند. مزایای مالیاتی محل شرکت کوچکتر در ژوئیه سال 2016، معامله میتل برچیده شد و در عوض این شرکت پیشنهادی تمام نقدی را از شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در نیویورک سیریس سرمایه گروه دریافت کرد، Sirirs Polycom را به مبلغ 1.7 میلیارد دلار به دست آورد.

در سال 2017، محصولات پلیکام 1.1 میلیارد دلار درآمد داشته است. در تاریخ 28 مارس 2018، Plantronics اعلام كرد كه پلیکام را با قیمت تقریبی 2 میلیارد دلار به دست می آورد. در تاریخ 27 دسامبر سال 2018، Plantronics موافقت كرد كه 36 میلیون دلار برای تسویه حساب رشوه خواری متصل به Polycom كه قبلاً به دست آورده بود ، پرداخت كند. وزارت دادگستری ایالات متحده با استناد به افشای داوطلبانه خود پلیکام، از ارائه دادخواست کیفری برای سوء رفتار که گفته می شود بین سالهای 2006 تا 2014 رخ داده است، خودداری کرد.

ایران تدبیر نمایندگی پلیکام در ایران

هم اکنون ایران تدبیر بر آن است که با توسعه راهکار های ویدئوکنفرانس در ایران از طریق همکاری مستقیم و نزدیک با بهترین برند ویدئو کنفرانس دنیا یعنی Polycom، بتواند تکنولوژی جدید ارتباط را معرفی و عرضه کند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1080
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

فهرست مقاله نرم افزار ERP :

  • تعریف نرم افزار ERP(برنامه ریزی منابع سازمان)
  • تاریخچه پیدایش ERP
  • نحوه عملکرد یک شرکت ERP در سازمان ها
  • مراحل پیاده سازی ERP در سازمان
  • مزایای استفاده از نرم افزار ERP
  • معیار هایی انتخاب و خرید نرم افزار ERP که باید مد نظر قرار داد

 

توجه: با همکاری پارک علم و فناوری البرز تخفیف ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور برای تمام محصولات:

۱) نرم افزار های مدیریت مالیحسابداری ، حقوق و دستمزد ، دارئی ثابت ، خزانه داری ، بهای تمام شده

۲) نرم افزار های مدیریت لجستیک : مدیریت تامین و پیمانکاری ، مدیریت انبار و حسابداری انبار ، مدیریت فروش

۳) نرم افزار های مدیریت تولید اطلاعات مهندسی ساخت ، سفارش گذاری تولید ، ثبت و کنترل عملکرد تولید

 

نرم افزار ERP (برنامه ریزی منابع سازمان)

برای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP گفته می شود تعاریف بسیاری موجود می باشد اما در کل می توان ای آر پی را شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی دانست که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در قالب یک بانک اطلاعاتی به صورت پیوسته، منظم و دقیق ثبت و مدیریت می‌نماید.

۴ منبع  (Man, Machine, Material, Money)یا (مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی) مهمترین منابعی می باشند که در مفهوم ERP مورد استفاده قرار می گیرند و شرکت های فعال در صنعت ای آر پی با کمک به مدیریت دقیق این منابع در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد سازمان های دیگر اقدام می نمایند. درواقع نرم افزار های ERP ابزاری می باشند تا بین همه فرایندهای مالی، لجستیک و تولید ارتباط برقرار کرده و در قالب یک نرم‌افزار جامع و یکپارچه گرد هم می آورد تا متخصصان بتوانند از این اطلاعات برای بهبود عملکرد سازمان استفاده نمایند.

تاریخچه پیدایش ERP:

تاریخچه مدیریت منابع سازمانی به ۱۰۰ سال گذشته بر می گردد که در سال ۱۹۱۳، مهندس فورد وایتمن هریس مدل جدیدی مبتنی بر کاغذ جهت مدیریت و زمان بندی تولید به نام EOQ طراحی کرد که می توان سرآغاز این صنعت دانست .

EOQ  برای چندین دهه به شکل استاندارد توسط شرکت های تولیدی مورد استفاده قرار می گرفت تا اینکه در سال 1964 به کمک یک راهکار خاص برنامه ریزی نیازمندی های مادی (MRP) و ترکیب کردن آن با EOQ توانستند تغییری بزرگ در این حوزه به وجود آوردند و این ابزار جدید تا سال 1983 که نسخه دوم آن با نام MRP ll شناخته می شد به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت.

با پیشرفت تکنولوژی در دهه هفتاد و هشتاد میلادی، مفهوم های مختلف و مشابه به MRP ll شروع به شکل گیری کردند تا مدیریت تولید، حسابرسی مالی، مدیریت ارتباط با مشتری و منابع انسانی را به صورت یکپارچه بر عهده بگیرند که در نهایت سال 1990،  کارشناسان فناوری برای این دسته بندی از نرم افزار ها نام تخصصی برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ‌را در نظر گرفتند.

 

نحوه عملکرد یک شرکت ERP در سازمان ها:

متاسفانه در کشور عزیزمان ایران شرکت های فعال در زمینه ERP توسط تبلیغات های گسترده باور های اشتباهی با هدف کسب سود بیشتر در ذهن مشتریان و مدیران نهادینه کرده اند.

همانطور که از تاریخچه پیدایش ERP مشخص می باشد،ERP با هدف افزایش بهره‌وری در سازمان مخصوصا خطوط تولید شکل گرفته است بنابراین مهمترین و اصلی ترین هدف شرکت های ارائه دهنده ERP پیاده سازی نرم افزار نمی باشد بلکه نرم افزار ERP ساخته شده توسط هر شرکت، صرفاً ابزاری تخصصی منحصر به فرد جهت تحقق این امر در سازمان مشتریان خود می باشد.

به این ترتیب اگر بهترین نرم افزار ERP موجود در جهان را خریداری نمایید اما شرکت فروشنده پس از فروش و نصب، قدمی در خصوص بهبود عملکرد سازمان شما انجام ندهد می توان گفت ERP در سازمان شما پیاده سازی نشده و صرفا نام و هزینه های یک نرم افزار ERP را به دوش می کشید.مراحل پیاده سازی ERP در سازمان شامل سه بخش می باشد.

مراحل پیاده سازی ERP در سازمان :

خرید لایسنس نرم افزار:

در این بخش شرکت یا سازمان مشتری با عقد قرارداد امتیاز استفاده از نرم افزار ERP را خریداری می نماید. توجه داشته باشید که شرکت های تولید کننده ERP مانند تمامی فعالان دیگر حوضه نرم افزار می بایست پس از فروش لایسنس خدمات فنی درخصوص ارائه سرویس پک و برطرف کردن مشکلات یا به اصلاح باگ های نرم افزاری را به صورت رایگان انجام دهند به طور مثال شما اگر لایسنس ویندوز را از شرکت مایکروسافت خریداری نمایید به صورت مکرر و خودکار آپدیت های جدید را دریافت می نماید و مشکلات نسخه قبلی برطرف شده و امکانات جدید اضافه می شود و شما به عنوان مشتری هزینه مجددی را درخصوص  آن پرداخت نمی نمایید.

متاسفانه در ایران اکثر شرکت های ارائه دهنده با کم لطفی از ارائه این خدمات چشم پوشی کرده و به وظیفه خود در حل مشکلات سیستم ERP عمل نمی نمایند یا حتی به صورت عمدی با عدم برطرف کردن برخی از مشکلات نرم افزار، مشتریان را به خود وابسته کرده و از آن به عنوان اهرم فشار جهت عقد قرارداد پشتیبانی سالیانه استفاده می کنند.

 

استقرار:

برنامه ERP توسط هر سازمان فعال در این صنعت به صورت تخصصی ساخته می شود در نتیجه نصب و راه اندازی آن در یک سازمان نیاز به تخصص های متفاوت در علوم شبکه IT ، مالی، مدیریت و… دارد. پس از راه اندازی فنی در سرور شرکت مشتری، متخصصان با بررسی فرایند های مختلف واحدهای سازمان مشتری اقدام به سیستماتیک کردن فرایندها کرده و سپس با آموزش به کارمندان و ارجاع وظایف جهت ثبت اطلاعات سیستم ERP را در سازمان جاری می نمایند. در این مرحله با سیستماتیک شدن و حذف کاغذ های اضافه و ایجاد ارتباط سریع و مطمعن برخی از هزینه ها کاهش میابد.

 

پشتیبانی:

بخش پشتیبانی صنعت ERP در ایران خود به سه  قسمت تقسیم می شود.

قسمت اول ایجاد ارتباط مستقیم جهت ارتباط کاربران برای گزارش خرابی یا ارائه ایده جهت توسئه نرم افزار می باشد که معمولا از طریق سامانه تیکت انجام می گیرد. همانطور که گفته شد این قسمت باید رایگان ارائه گردد و هزینه آن در خرید لایسنس نرم افزار گنجانده می شود.

قسمت دوم در راستای مشاوره و حل مشکلات در سطوح کارمندان بوده تا به کاربران استفاده درست و اصولی در اصلاح و ایجاد فرایند یا ساخت گزارش کمک نمایند که معمولا با تماس کارمندان به واحد پشتیبانی یا سامانه تیکت آغاز می گیرد.

قسمت سوم در سطوح مدیریتی بوده که واحد پشتیبانی با بررسی عملکرد سازمان و ارائه راهکارهای  ERP مبتنی بر نرم افزار به مدیران سازمان، تغییر و اصلاح ساختاری دورن سازمانی ایجاد می نمایند که منجرب به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه ها خواهد شد.

 

مزایای استفاده از نرم افزار ERP :

مزایا و معایب سیستم‌های ERP با توجه به تحلیل، معماری و تکنولژی های مورد استفاده در ساخت آن می تواند متفاوت باشد و مزایای گفته شده برپایه نرم افزار ERP شرکت آوید سامانه رایمون می باشد.

بعضی از مزایای مهم استفاده از نرم افزار ERP عبارتند از:

  • کاهش هزینه‌ها در کلیه واحدهای سازمان نظیر کاهش هزینه‌های استفاده از برگه، کنترل موجودی انبار، هزینه منابع انسانی، هزینه تولید، هزینه عملیات حسابداری و ثبت اطلاعات مالی و…
  • افزایش سرعت و بازدهی در فرایند های سازمان
  • دسترسی سریع‌، آسان ، آنلاین و دقیق به داده‌ها در سطح مدیریتی و کارمندی
  • افزایش چابکی تیم های مدیریتی و تصمیم گیرنده در رویارویی با بحران
  • استاندارد سازی فرایندها طبق معیار های جهانی
  • برنامه ریزی دقیق در بازه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت
  • ایجاد شفافیت و کاهش دزدی و هدر رفت منابع در سازمان
  • ایجاد یکپارچگی و انسجام اطلاعات ، داده‌ها و کاهش مغایرت با واقعیت موجود
  • ایجاد هماهنگی و سرعت همکاری درون سازمانی بین واحدهای مختلف ، کاهش وقفه‌های کاری و افزایش کارایی
  • افزایش کار تیمی
  • ساده‌سازی در فرایندها
  • کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات، پشتیبانی، مشاوره و آموزش کاربران
  • ریشه یابی دقیق مشکلات سازمان
  • دریافت آمار عملکرد به تفکیک هر واحد ، مرکز هزینه ، پرسنل یا دستگاه
  • افزایش امنیت و حقوق دسترسی در سطح کاربران
  • قابلیت ثبت یا نمایش اطلاعات از هر نقطعه از جهان
  • قابلیت دریافت اطلاعات در کامپیوتر، لپتاپ، تبلت یا موبایل
  • مدیریت دقیق پیمانکار و تامین کنندگان
  • افزایش رضایت مشتریان و پیمانکار ها
  • بهبود ارسال به موقع
  • بهبود سیکل تولید و کاهش توقفات
  • بدست آوردن دقیق بهای تمام شده محصولات یا خدمات
  • حذف هزینه های بلند مدت جهت تغییر نرم افزار با رشد و بزرگ شدن سازمان

 

چه معیارهایی برای انتخاب و خرید نرم افزار ERP باید مد نظر قرار داد؟

 

  • فرایندهای سازمان وابسته به حوزه فعالیت و صنعت سازمان، ساختار داخلی ، موقعیت جغرافیایی و استراتژی مربوط به سازمان دارد در نتیجه یک نرم افزار ERP مناسب باید به صورت داینامیک و معطف طراحی و ساخته شده باشد تا بتواند پوشش تمامی انواع فرایندها را بدهد و شرکت مشتری مجبور به قرار گرفتن در چارچوب مشخص شده استاتیک که مناسب سازمان نیست نشود.

 

  • از استاندارد ها و متود های جهانی در تحلیل نرم افزار استفاده شده باشد تا با استقرار نرم افزار ،استاندارد های سازمان نیز افزایش پیدا کند و درصورتی که شرکت ارائه دهنده اقدام به تغییر فرایندی در سازمان می نماید دلیل آن باید بر مبنای علمی ، قوانین مالی و کشوری و استاندارد های جهانی باشد.

 

  • بررسی صداقت در بیان خدماتی که ارائه می شود و صحت سنجی اطلاعات بسیار مهم می باشد هیچ شرکتی نمی تواند ادعا کند که نرم افزار ارائه شده بتواند تمام درخواست هایتان را دقیقا با همان شیوه ای که مد نظر شما است پوشش دهد در نتیجه نیاز سنجی و موارد مورد نیاز شرکت خود را به صورت کامل انجام دهید و پس از برگزاری جلسات اطلاع خواهید یافت که کدام یک از نیاز هایتان پوشش داده خواهد شد و اولویت بندی این نیازها تصمیم بهتری خواهید گرفت و می توانید جهت جلوگیری از خلف وعده مواردی را که شرکت ارائه دهنده ERP اعلام آمادگی در حل آن کرده است در قرار داد ذکر نمایید.

 

  • در صنعت نرم افزار وجود باگ و مشکل در سیستم و توسعه مداوم یک امر جداناپذیر و غیر قابل انکار می باشد که غول های این صنعت در جهان مانند مایکروسافت ، گوگل ، اپل ،SAP و… بعد از ده ها فعالیت همچنان با ارائه آپدیت سعی در بهبود نرم افزار خود دارند در نتیجه مطمعن شوید شرکت ارائه دهنده نرم افزار ERP  مبلغ جداگانه ای را جهت حل مشکلات و باگ های سیستم یا ارائه سرویس پک ودریافت نکند یا اینگونه خدمات را مشروط به قرارداد پشتیبانی نکند.

 

  • تحت وب بودن نرم افزار در قرن ۲۱ که مرزها اهمیت خود را از دست داده است پارامتر بسیار مهمی می باشد که باعث می شود کاربران یا مدیران بتوانند از راه دور به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند که در هزینه رفت و آمد و سرعت انجام امور تاثیر به سزایی دارد.

 

  • قابلیت کار با سیستم در کامپیوتر ، لپتاپ ، تبلت و موبایل یکی دیگر از معیار های مهم انتخاب سیستم ERP در قرن 21 می باشد که به سازمان این امکان را می دهد تا کارمندان یا مدیران با کمترین امکانات و در هرجایی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

  • وجود حقوق دسترسی در ریزترین سطوح یکی دیگر از ویژگی بسیار مهم در راستای برقراری نظم و حفظ اسرار شرکت می باشد که می تواند مدیریت ، تقسیم وظایف ، برنامه ریزی و پیگیری اطلاعات را دقیق تر و از ایجاد خرابی دیتا ، مغایرت در اطلاعات سازمان یا دزدی جلوگیری نماید.

 

  • در نسل قدیم سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی طبق ابعاد سازمان (کوچک ، متوسط و بزرگ) طراحی و ساخته می شد در نتیجه وقتی که یک شرکت کوچک یا متوسط رشد پیدا می کرد دیگر سیستم قبلی توانایی برطرف کردن نیازهای آن را نخواهد داشت و باید نرم افزار دیگری خریداری نماید اما با پیشرفت تکنولوژی در نسل جدید نرم افزار های ERP با تغییر معماری و طراحی نرم افزار این امکان به وجود آمده تا بتوان از یک نرم افزار داینامیک برای پوشش از یک کارگاه تا هولدینگ استفاده شود و با سیاست قیمت گزاری ماژولار مشتری بتواند علاوه بر سیستم امکانات مجود در آن سیستم را متناسب با نیاز خود انتخاب نماید که این امر هزینه ها را به صورت چشمگیر کاهش داده و در عین حال در آینده نیازی به تغییر کامل نرم افزار نداشته باشد و در هر مرحله از رشد سازمان به نسبت نیاز خود سرمایه گذاری انجام دهد.

 

  • یکی از مهمترین دلایل شکست استقرار نرم افزار ERP در سازمان ها مقاومت کاربران در استفاده از نرم افزار می باشد بنابر این باید به نیاز کاربران همچون سرعت عملکرد نرم افزار ، زیبایی و رابط کاربری ساده توجه داشت.

 

  • با توجه به پیچیدگی بالای نرم افزار ERP سرور و سخت افزار مورد استفاده بسیار حائز اهمیت بود و هزینه زیادی را در زمان خرید نرم افزار برای سازمان به همراه خواهد داشت در نتیجه هرچقدر کیفیت برنامه نویسی پایین تر یا تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار قدیمی تر باشد نیاز به سخت افزار قوی تر دارد که باتوجه به قیمت بسیار بالای سخت افزار سرور و کلاینت هزینه سازمان شما را بسیار بالا خواهد برد این مشخصات به پارمترهای دیگری مانند تعداد سیستم ها و کاربران نیز وابسته است. به طور مثال اگر سروری اختصاصی برای نرم افزار ERP (مالی ، لجستیک ، تولید) در نظر بگیریم رم سرور برای 10 کاربر 8 گیگ ، 10 تا 20 کاربر 16 گیگ ، 20 تا 40 کاربر 24 گیگ و 40 تا 200 کاربر 40 گیگ باید مناسب باشد و برای سیستم های کاربر نیز رم 4 گیگ باید جواب نیازها را بدهد.

 

  • حقوق مادی و معنوی نرم افزار ERP مربوط به شرکت ارائه دهنده می باشد اما دیتای ثبت شده تماماً مطعلق به سازمان مشتری می باشد لذا در زمان خرید مخصوصا نرم افزار های cloud در صورت عدم تمدید قرارداد شرکت ارائه دهنده موظف است دیتای سازمان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد و از این موضوع حتما اطمینان حاصل نمایید.

 

  • برای شرکت های بزرگ که از سیستم های دیگری نیز استفاده می کنند وجود امکان شخصی سازی یا دریافت API توسط شرکت ارائه دهنده مسئله مهمی می باشد.

نرم افزار ERP (برنامه ریزی منابع سازمان) رایمون

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 6763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

معرفی انواع سرورهای HP

سرور اچ پی محصولی قابل اطمینان از کمپانی بزرگ HPE است. این کمپانی در طی 26 سال، رهبری بازار فروش سرور را در دست داشته و علاوه بر تولید انواع سرور، به تولید بسیاری از تجهیزات کامپیوتر، چاپگر، استوریج و فناوری­های پیشرفته­ی تحت شبکه نیز شهرت دارد. تنوع محصول در انواع سرور HP، انتخاب دستگاه مناسب برای کسب­وکارها با هر ابعادی را آسان نموده است. قدرت، امنیت، مقیاس­پذیری و انعطاف­پذیری این سرورها از ویژگی­های شاخص آن­ها بوده و سازگاری خوبی با سیستم­عامل­های مختلف دارند که این ویژگی، قابلیت ارتقاء همراه با توسعه­ی کسب و کارها را فراهم می­نماید. بطور کلی انواع سرور اچ پی به گروه­های مختلفی تقسیم­بندی می­شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

سرورهای ProLiant

این سرورها شامل مدل­های میکروسرور، سرورهای ایستاده یا ML، سرورهای خوابیده یا DL و سرورهای تیغه­ای یا BL بوده و در نسل­های مختلف G7، G8، G9 و G10 قابل ارائه هستند. امروزه از هر سه عملیات خرید سرور در جهان، یک سرور از خانواده­ی Proliant است و مدل DL380 در طی چند سال اخیر، پرفروش‌ترین سرور جهان بوده است. سرورهای ML مناسب محیط کسب­وکارهای کوچک یا SMB است که به پردازش­های محدودی نظیر وبگردی، آفیس، حسابداری و غیره نیاز دارند. در صورتیکه ابعاد کسب­وکار شما متوسط بوده و یا در حال توسعه است، می­توان برخی از سرورهای ML را ارتقا داده و یا از سری DL بهره برد. سرورهای DL طیف وسیعی از کاربردها را پشتیبانی نموده و می­توان در محیط کسب­وکارهای بزرگ نیز از آنها بهره برد. در صورتیکه نیاز به پردازش در سطوح حرفه­ای و یا راه­اندازی مراکز داده باشد نیز می­توان از سرورهای تیغه­ای استفاده کرد که از لحاظ عملکرد شبیه سری DL بوده اما بصورت تیغه­ی عمودی در داخل رک قرار می­گیرند. با توجه به فضای کمتری که سرورهای DL و BL اشغال می­نمایند، چگالی بیشتری داشته و در گروه High-Density دسته­بندی می­شوند.

سرورهای Synergy

این سرورها بصورت مجموعه­ای از سرورهای تیغه­ای برای استفاده در شبکه­های ابری ترکیبی بکار برده می­شوند. سرورهای سینرژی قابلیت استفاده در پردازش­های ابری، مجازی­سازی و یا استفاده در سیستم­های Container-Based نظیر Docker را دارا بوده و بصورت نرم­افزاری توسط APIها، امکان تخصیص منابع سخت­افزاری و شبکه را فراهم می­آورند و در نتیجه بسیار مناسب سرویس­های ابری سخت­افزاری بصورت HaaS می­باشند.

سرورهای Apolo

سرورهایی بصورت Rack-Scale با سیستم سرمایش آبی است. سرورهای آپولو دارای کارایی، مقیاس­پذیری و بهره­وری بالا هستند و با هدف استفاده در محاسبات با پردازش بالا یا HPC بهینه‌سازی شده‌اند. پردازش­های HPC در مراکز داده یا ارائه دهندگان سرویس­هایی نظیر وب هاستینگ، پردازش هوش مصنوعی، Big Data و یا اپلیکیشن­های Super-Computing استفاده می­شوند. این سرورها تنها مناسب محیط­های Enterprise بوده و با کمک آن محیط­های پردازشی از محیط­های ذخیره­سازی و شبکه تفکیک می­شوند.

سرورهای Superdome Flex

این سرورها مبتنی بر فناوریSGI NUMAlink  است که این فناوری، استانداردی برای اتصال مجموعه‌ای بزرگ از پردازنده‌ها و حافظه‌ها بوده و با هدف پردازش­های حافظه محور نظیر Microsoft SQL، SAP HANA، Apache Spark و پایگاه داده­های Oracle در وظایف حیاتی و حساس استفاده می‌شود. این سرورها مبتنی بر نسل جدید پردازنده‌های اینتل یعنی Skylake است و از معماری ماژولار برای رشد در فضای کوچک استفاده می‌نماید.

سرورهای SimpliVity

این سرورها مبتنی بر زیرساخت‌هایHyper-Converged  است که توسط شرکت SimpliVity ارائه گردید. این شرکت 3 سال پیش توسط کمپانی HPE خریداری شده و تکنولوژی یکپارچه‌سازی آنها در محصولات HP بکار برده شد. سرورهای Hyper-Converged منابع پردازشی، استوریج و شبکه را بصورت یکپارچه ارائه می‌نمایند که توسط نرم‌افزار HPE OneView قابل مدیریت است. یکی از ویژگی‌های اصلی این سرورها، آسان بودن استفاده، ادغام و یکپارچگی آن با نرم‌افزار VMware است.

سرورهای Edgeline

این سرورها اغلب در سطح سازمانی و ابعاد گسترده بکار گرفته شده و مناسب محیط‌هایی هستند که رشد داده‌ها در آنها بسیار سریع رخ می‌دهد. سرورهای Edgeline قدرت بسیار زیادی داشته و زیرساخت‌های آن به شکلی طراحی شده است که با توجه به نیاز کاربران، امکان پردازش ظرفیت بالای داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها را فراهم می‌نماید. این سرور از یک سوئیچ 10G SFP برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا بهره برده و در عین حال، امکان استفاده از اتصالات RJ45 را نیز دارا است.

سرورهای Cloudline

طراحی انعطاف‌پذیر سرورهای Cloudline که با همکاری شرکت Foxconn صورت گرفته، استفاده از آنرا برای دیتاسنترهای ابری بسیار آسان نموده و از اینرو برای تأمین‌کنندگان سرویس‌های ابری گزینه­ای بسیار مناسب است. این سرورها در نسل‌های مختلف با هدف به حداقل رساندن فضاهای فیزیکی و هزینه‌های پردازش ابری در کنار امنیت، سازگاری و بهره­وری بالا ارائه شده و به همین جهت، می­توان دیتاسنترهای کوچک و ابرهای خصوصی را توسط آنها ساخته و عملیاتی نمود.

سرورهای Composable Rack

به شکل خلاصه می­توان آن را پلتفرمی ابری، اختصاصی و باز، با امکان تطبیق­پذیری در مقیاس رک نامید، که با قابلیت ترکیب­پذیری بالا، امکان راحتی استفاده را به سازمان­ها داده و می­توان تجربه­ی پردازش­های ابری را در بستر شبکه­های محلی توسط آنها فراهم نمود.

 

شرکت سامانه فناوری فرتاک وارد کننده‌ی مستقیم انواع سرورهای اچ پی، استوریج و تجهیزات شبکه بوده و با تضمین اصالت کالا، محصولات خود را همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید سرور HP با همکاران ما در واحد فروش با شماره تلفن 41202000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

آشنایی با اسکرابر و انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی نوین پاک

 

اسکرابر نوعی دستگاه نظافتی در مقیاس صنعتی است . از اسکرابر برای شستشوی سطوح در متراژهای زیاد و در مکان های بزرگ مانند کارخانجات و انواع مکان‌های بزرگ دیگر و همچنین مکان هایی مانند بیمارستان ها و ... برای نظافت کف استفاده می شود.  انواع اسکرابر شامل اسکرابر دستی و اسکرابر با سرنشین است. همچنین اسکرابر با توجه به قدرت موتور نیز تقسیم بندی می‌شود و باید با توجه به نیاز و فضای موردنظر دست به انتخاب اسکرابر زد. اسکرابر ها منبع آلودگی را در همان نقطه از بین می برند و این مزیت را نسبت به روش شستشوی سنتی دارند، زیرا در روش شستشوی سنتی آلودگی از نفطه ای به نقطه دیگر جا به جا می شود ولی در استفاده از ماشین های شستشوی صنعتی آلودگی در همان جا تمیز می شود. اسکرابر بطور همزمان شستشو و خشک کردن را انجام می دهد.

اسکرابر دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع اسکرابر موجود اسکرابر با راننده است. اسکرابر با راننده که بوسیله کاربر هدایت می شود موجب هدر رفت انرژی نیروی انسانی نمی شود و همچنین با گذر زمان سبب صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. اسکرابر بدون راننده نیز با توجه به کاربری و نیاز مشتری ساخته شده است. یکی دیگر از انواع اسکرابر، اسکرابر شارژی است. اسکرابر شارژی برای مکان هایی که دارای منبع برقی مناسبی نیستند و یا با توجه شلوغی مکان، امکان زدن کابل به پریز وجود ندارد ساخته شده است و برای جا به جایی و مسافت محدوده نظافتی با استفاده از اسکرابر شارژی هیچ محدودیتی وجود ندارد. یکی دیگر از انواع اسکرابر، اسکرابر برقی است که اگر منبع برق وجود داشته باشد و برای جا به جایی برای عابرین مزاحمت درست نشود استفاده می شود. اسکرابر ها در انواع و مدل های متنوع وجود دارند. همین تنوع سبب می شود که مشتری با توجه به نیاز خود و قیمت بتواند نوع اسکرابر مورد نیاز خود را انتخاب کند.

یکی دیگر از مناسب‌ترین و رایج‌ترین دستگاه‌ها برای شستشو و نظافت صنعتی فضاهای مختلف دستگاه زمین شوی است. دستگاه زمین شوی را می‌توان برای شستشوی کف در فضاهای مختلف همچون دانشگاه، ورزشگاه، فرودگاه، بیمارستان و... با اطمینان خاطر استفاده کرد. بطور کلی برای نظافت فضاهایی که متراژ بالایی دارند از زمین شوی استفاده می شود. زمین شوی ها دارای انواع مختلفی همچون زمین شوی برقی و زمین شوی باطری‌دار هستند. همچنینی انواع دیگر زمین شوی با راننده و زمین شوی بدون راننده نیز موجود می باشد. از مزیت های استفاده از زمین شوی صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه و کارایی و کیفیت بسیار بالای زمین شوی می باشد. در صورت نیاز به خرید زمین شوی می‌توانید بهترین مدل‌های زمین شوی را از شرکت نوین پاک با خدمات پس از فروش تهیه کنید.

زمین شوی صنعتی نوعی زمین شوی است که می توان از آن برای شستن سطح مکان های بسیار بزرگ استفاده کرد. زمین شوی صنعتی را می توان برای مکان هایی نظیر انواع کارخانجات، انواع اداره ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها ، انواع سطوح با جنس های مختلف نیز استفاده کرد. زمین شوی صنعتی برای انواع سطوح با جنس های متفاوت به کار می رود. یکی از سطوحی که از زمین شوی صنعتی می توان استفاده کرد سطوح سرامیکی است، همچنین سطوح موزاییکی، سطوح بتنی، سیمانی و دیگر سطوح می توان از زمین شوی صنعتی استفاده کرد. زمین شوی صنعتی کار تمیز کردن و شستن سطح را بطور همزمان انجام داده و زمین را خشک میکند به طوری که هیچگونه آلودگی برجای نگذارد و رد خیسی نیز با نماند.

امروزه با توجه به گستردگی فضاها و بیشتر شدن نیاز به نظافت های اماکن عمومی و فضاهای بزرگی نظیر کارخانجات و دیگر مناطق، باید به این نکته توجه کرد که نیاز به نظافت بسیار تخصصی شده و با توجه به حساسیت بسیاری از اماکن مثل درمانگاه ها و بیمارستان ها استفاده از وسایل شستشوی تخصصی مثل زمین شوی صنعتی بسیار مهم و حیاتی شده است. چرا که برای از بین بردن آلودگی بوسیله زمین شوی صنعتی هم در وقت و انرژی، هم در هزینه های نیروی انسانی و هم در هزینه های نیروی صنعتی بسیار صرفه جویی میشود و در توان نیروی انسانی اتلاف انرژی کمتری ایجاد می شود. زمین شوی صنعتی انواع مختلفی دارد. شما می توانید با توجه به متراژ و بنای موردنظر خود انتخاب کنید که چه دستگاهی مورد نیازتان است. همچنین می توانید از کارشناسان و مشاوران خبره در زمینه انتخاب زمین شوی متناسب با کارتان کمک بگیرید.

زمین شوی های صنعتی انواع مختلفی دارند. از انواع زمین شوی می‌توان به زمین شوی صنعتی دستی، زمین شوی صنعتی سرنشین دار، زمین شوی صنعتی بدون سرنشین، و زمین شوی صنعتی با راننده یا سرنشین اشاره کرد. بسته به متراژ شما می توانید ببینید ترجیح و نوع کاربری مورد نیاز شما برای استفاده از چه نوع زمین شوی صنعتی است. همچنین انواع دیگر زمین شوی صنعتی از لحاظ کاربری باطری دار یا برقی موجود است. زمین شوی برقی می تواند بدون محدودیت مورد استفاده قرار بگیرد. اما زمین شوی باطری دار برای جاهایی با محدودیت‌هایی مثل شلوغی جمعیت، نبودن پریز برقی و غیره مناسب است.

نوین پاک یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده انواع ماشین های نظافت صنعتی و زمین شوی صنعتی است که در تمام زمینه های خرید تا انتخاب محصول و همچنین مشاوره و تست انجام دستگاه حتی اگر دستگاه از نمایندگی شرکت دیگر خریداری شده باشد در کنار شماست. نوین پاک همچنین فروش دستگاه ها را انجام می دهد و در تمام زمینه ها همواره همراه مشتری است. در شرکت نوین پاک مشاورینی با چندین سال سابقه درخشان در زمین انواع ماشین های نظافتی صنعتی و زمین شوی صنعتی نیز داریم. شما می توانید با مراجعه به وبسایت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com و یازاز طریق راه های ارتباطی همچون شماره‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۸۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ و آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ با مشاورین نوین پاک تماس بگیرید و بهترین دستگاه زمین شوی صنعتی متناسب با کار خود را انتخاب کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1090
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 20 دی 1399
.

همه چیز درباره قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما سوپریم بیز

تمام جزئیات را بخوانید

قهوه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی‌ها در کل دنیا است. که از دانه‌های بو داده یا آسیاب شده‌ی گیاه قهوه حاصل می‌شود. این گیاه در مناطق گرمسیری مانند مناطق گرمسیری قاره‌ی آمریکا  و آفریقا رشد می‌کند. ابتدا این گیاه  به صورت نوشیدنی در اتیوپی و یمن مورد استفاده قرار گرفت و سپس به سایر نقاط جهان  رسید. و در حال حاضر، در بیش از ۷۰ کشور جهان کشت می‌شود.

قهوه یکی از مناسب‌ترین  جایگزین‌ها برای مصرف مشروبات الکلی است. این نوشیدنی قبل از قرن ۱۳ میلادی در دنیا شناخته شده بود که تاریخچه‌ی استفاده از آن در جهان اسلام به مصر و عربستان باز می‌گردد.

ورود قهوه به ایران

قهوه در دوره‌ی صفویه وارد ایران شد. و امروزه در سراسر جهان  به طرق گوناگون، از جمله: اسپرسو، ساده، موکا، کاپوچینو، لاته و سوپریم  سرو می‌شود.

 

این نوشیدنی محبوب دارای خواص  فوق‌العاده‌ای است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

خواص قهوه

  • هماهنگ کننده عضلات
  • افزایش چربی سوزی
  • کاهش پف چشم
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • محافظت از کبد
  • مانع از بروز آلزایمر
  • افزایش طول عمر
  • کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
  • کاهش سلولیت
  • کاهش خطر سکته‌ی مغزی
  • جوان‌سازی پوست
  •  شادی آور و رفع افسردگی
  • افزایش متابولیسم
  • کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان مانند: پروستات
  • بهبود سطح انرژی
  • رشد مو
  • منبع غنی آنتی‌اکسیدان

 

 

قهوه در کنار خواص بی شماری که دارد، به دلیل داشتن مقادیر بالای کافئین،  در صورت استفاده‌ی مکرر، ضرر و زیان‌هایی نیز برای بدن انسان داشته باشد.

 

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

 

محصول شگفت انگیز ما

ما اینجا هستیم تا با معرفی و ارائه‌ی یک محصول شگفت انگیز، علاوه بر از بین بردن مضرات این نوشیدنی محبوب، فواید بی شماری را نیز به آن اضافه کنیم. این  نوشیدنی قهوه گانودرما سوپریم بیز جدید  و فوق‌العاده، محصولی انحصاری و فرآوری شده‌ی گیاه قهوه با دو ماده‌ی پر خاصیت و منحصر به فرد، مانند قارچ گانودرما و جینسینگ  است که خواص این نوشیدنی را چندین برابر خواهد کرد.

 ما برای این که شما شناخت کامل‌تر و بهتری نسبت به محصول ما داشته باشید، به توضیح  موادی می‌پردازیم که در این قهوه‌ی فرآوری شده استفاده شده است.

 

·         قارچ گانودرما

گانودرما  یا ری شی، گیاهی از راسته‌ی قارچ‌ها است که قدمت استفاده از آن به حدود سه هزار سال پیش می‌رسد مهد استفاده از این گیاه ادویی کشورهای آسیای شرقی مانند، چین، ژاپن و کره  است. قارچ گانودرما  که از آن تحت عناوینی مانند پادشاه گیاهان یا قارچ جان افزا  در تاریخ  قدمتش  یاد می‌کنند، سابقه‌ی طولانی در درمان و پیش گیری انواع امراض دارد به همین دلیل داروی به خصوص اکثر اطبای شرقی بود.

تاریخچه ی قارچ گانودرما

این گیاه پرفایده‌ی منحصر به فرد برای اولین بار توسط  طبیب چینی به نام چانگ به ای کشف شد. این گیاه  بیشتر در آب و هوای معتدل یا گرم سیری قاره‌ی آسیا، در پای درختان برگ ریز رشد می‌کند. این قارچ شگفت انگیز دارای انواع گوناگونی  است  که به توضیح اختصاری آن‌ها خواهیم پرداخت.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

گونه‌های مختلف قارچ گانودرما شش نوع هستند:

قرمز
سبز
بنفش
سفید
زرد
سیاه

از میان این گونه‌ها، گانودرمای قرمز یا ریشی، قوی‌ترین و شناخته شده ترین آن‌ها است که دارای بالاترین خواص درمانی است

 

خواص اعجاب انگیز قارچ گانودرما

این قارچ همان طور که در متن بالا از دیرباز توسط پزشکان شرقی مورد استفاده برای درمان بسیاری از بیماری‌ها قرار می‌گرفت  و به دلیل خواص بی شماری که داراست امروزه نیز فراموش نشده و پزشکان از آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن، از بین بردن عفونت‌های ویروسی  و درمان طیف وسیعی از بیماری‌های قلبی، فشار خون و حتی ایدز استفاده می‌کنند حتی اخیراً ثابت شده  که این قارچ برای درمان انواع سرطان از جمله سرطان پروستات تأثیر بسزایی دارد.

عملکرد کلی

قارچ گانودرما دارای مقادیر بالایی از ترکیب  ( تری‌ترین) است که باعث بالا رفتن سطح اکسیژن خون شده و در نتیجه  عملکرد اندام های حیاتی بدن به را بهبود می‌بخشد. پلی ساکارید هایی محلول در آبی که در این گیاه وجود دارد بسیار غلیظ بوده که همین  عنصر دلیل  اصلی مقابله و مبارزه با سرطان می‌شود و در نهایت منجر به تقویت سیستم ایمنی خواهد شد.

ارزش غذایی

این گیاه حاوی ۴۰۰ نوع  ماده مغذی  فوق‌العاده مفید و عجیب است  که باعث شده استفاده از این گیاه منجر به شادابی و سرزندگی شود. از مجموعه  مهم ترین عناصر غذایی موجود در این گیاه می‌توان به : پلی ساکارید ها، آنتی اکسیدان ها، آدنوزین، پروتئین، آلکالوید ها، ویتامین‌های  A، B C، E، D  ، پتاسیم، فسفر و کلسیم اشاره کرد.

فواید شگفت انگیز این قارچ برای سلامتی

۱-سلامت قلب:

به دلیل  بهبود جریان خون  که  جذب اکسیژن  را در ماهیچه‌ی قلب کاهش  می‌دهد. کاهش کلسترول وجلوگیری از تجمع پلاکت‌ها که حمله قلبی را رفع می‌کند و در نهایت فشار خون را کنترل می‌کند.

۲-ضد حساسیت:

عصاره‌ی این گیاه از  واکنش‌های آلرژیک مانند آسم و درماتیت جلوگیری می‌کند و به طور کلی داروی مؤثری برای حساسیت به شمار می‌رود.

 ۳- درمان بیماری‌ها کبد:

این گیاه کبد را از آسیب‌های به وجود آمده توسط عوامل فیزیکی و بیولوژیکی حفظ می‌کند. اگر مصرف این گیاه در روزهای ابتدایی ابتلا به بیماری‌های کبدی استفاده شود، روند بهبودی را تسریع می‌بخشد. این گیاه به درمان بیماری هپاتیت ب کمک می‌کند زیرا آنتی‌اکسیدان های موجود در آن با رادیکال‌های آزاد می‌جنگند و بازتولید کبد را بهبود می‌بخشند.

۴- سم زدایی بدن

گانودرما سمومی را که افراد به دلیل  استفاده از از مواد غذایی ناسالم و داروهای شیمیایی در بدن  جمع شده است را حذف می‌کند. و دریافت اکسیژن توسط بدن را بیشتر می‌کند.

۵-  درمان بیماری‌های کلیوی:

بیماری‌هایی مانند: نفریت مزمن، سندروم کلیه‌ی دیابتی، به دلیل  بالا بودن سطح قند خون یا کلسترول ایجاد می‌شود  که باعث گرفتگی عروق  کلیه می‌شود و در نهایت  مشکلاتی مانند: احتباس ادرار و ایجاد خستگی به وجود می‌آید. این گیاه عملکرد کلیه را بهبود می‌بخشد.

 ۶-  خواب مناسب

مصرف این گیاه باعث بهبود خواب می‌شود.

۷- سلامت روان

از دیرباز این گیاه را برای درمان بیماری‌های عصبی استفاده می‌کردند. امروزه افراد برای بهبود بخشیدن به سلامت ذهنیو بازیابی آرامش روانی خود که به دلیل  استرس‌های محیطی تحت‌الشعاع قرار گرفته، از آن استفاده می‌کنند. مصرف منظم این گیاه برای بیمارانی که آلزایمر دارند مفید است و استفاده از آن  مانند یک ماده‌ی آرام بخش است.

۸- رفع دردهای عضلانی

این گیاه برای درمان‌های عصبی، بی اشتهایی،  و ضعف بدنی مفید است  و بیشتر برای جلوگیری از درد نیز از آن استفاده می‌شود.

۹-تقویت سیستم ایمنی بدن:

این گیاه سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و علاوه بر تحریک آن  ، تنظیم کننده نیز است. این گیاه برای بازیابی سلامت بعد از شیمی درمانی نیز مؤثر است.

۱۰-جلوگیری از پیری زود رس

پلی ساکاریدهای موجود در گانودرما  باعث بهبود سنتز دیان ای  شده و تقسیم سلولی را افزایش می‌دهد که با تأخیر انداختن پیری عمر را طولانی می‌کند.

 ۱۱- کاهش وزن

اکسیژن برای  سوزاندن چربی‌ها به عنوان سوخت و ساز ضروری است . این انرژی مازاد باعث ورزش طولانی می‌شود و به همین دلیل موجب کمبود وزن می‌شود.

 از جمله فواید دیگر مصرف گانودرما می‌توان به:

  •  آنتی‌اکسیدان ها
  • درمان سرطان
  • عفونت‌ها
  • سلامت و بهداشت پوست و مو،
  • درمان عفونت مجاری ادراری
  • رفع استرس
  • کاهش و تنظیم قندخون وکاهش دردهای التهابی اشاره کرد.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

اثرات جانبی

هر ماده مصرفی ، دارو و یا مواد غذایی  که در طبیعت وجود دارد یا حتی ساخته ی دست انسان است ،علاوه بر داشتن میلیون ها خاصیت کارآمد  ممکن است یکسری عوارض نیز داشته باشد برخی افراد در پی استفاده از این گیاه ممکن است دچار عارضه ی گوارشی شده و حتی در موارد نادری  خون دماغ شوند.
یبوست و اسهال ، خشکی گلو و بینی که از عوارض مصرف است ممکن است حتی چند روز بعد ناپدید شوند. اما به طور کلی ، زنان باردار و شیرده ، افرادی که بیماری خود ایمنی دارند، افرادی که زایمان و یابه تازگی جراحی کرده اند و کسانی که فشار خون بسیار پایینی دارند  باید از مصرف عصاره گانودرما خود داری کنند.

 

جینسینگ

یکی از مقوی‌ترین و نیرو زا ترین  گیاهان جهان جینسیگ است که به داروی جوانی و نوش دارو نیز شهر است. این گیاه که دارای ریشه‌های گوشتی است  ، گیاه بومی  مناطق شرق آسیا و شمال آفریقا محسوب می‌شود.

 

خواص کلی گیاه جینسینگ

این گیاه که از دیر باز مورد مصرف سوخ پوستان آمریکایی بود امروزه نیز به  منظور  بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی‌های جنسی، افزایش طول عمر، گشایش ذهن، پیش گیری از سردرد، رفع خستگی و بی حالی،  افزایش قدرت و توان سیستم قلبی و عروقی،  درمان پف چشم،  شفاف سازی و تنظیم رطوبت پوست،  تناسب اندام و کاهش وزن چشمگیر، افزایش شادابی، تنظیم فشار خون، درمان مشکلات خواب، تنظیم سطح قند خون بدن، مفید برای پوست، تنظیم هورمون‌ها  ، کمک به بدن سازی، کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی، از بین بردن سستی و  رفع علائم فرسودگی استفاده می‌شود.

این گیاه که داری قدمتی پنج هزارساله است  در دوران باستان جزء لاینفک وعده‌های غذایی شاهان بود. این گیاه که به ریشه‌های مرد شهرت دارد. این گیاه در کوهستان‌های چین  به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی  با صابون و لوسیون  استفاده می‌شد و سپس با سرعت به یکی از  مهم‌ترین ماده‌های صادراتی جهان تبدیل شد.

فواید این گیاه برای آقایان

 این گیاه خواص منحصر به فردی ویژه‌ی آقان دارد که تعدادی از آن‌ها عبارت است از:

  • رفع اختلالات جنسی.
  • تقویت قوای جنسی.
  • افزایش تعداد و کیفیت اسپرم.
  • درمان اختلال در نعوظ  و افزایش لذت جنسی.
  • ایجاد سفتی آلت  فوق‌العاده و  طولانی در هنگام رابطه‌ی جنسی.
  • تقویت اعصاب تناسلی برای جلوگیری از انزال زودهنگام و درمان دیرانزالی.
  • افزایش مقدار مایع منی و افزایش تولید اسپرم  و توان بارورسازی در مردان.

 

 خواص ویژه‌ی گیاه جینسینگ برای بانوان

 بیشتربانوان  این گیاه را برای تولید انرژی بیشتر در بدن و افزایش استقامت مصرف می‌کنند. به طور کلی این گیاه  با تحریک جریان خون  در بدن با خستگی مقابله کرده و موجب بهبود در عملکرد ورزشی خانم‌ها می‌شود. یکی از علائم یائسگی بانوان، ضعف حافظه استکه این گیاه به تقویت حافظه و تمرکز ذهنی کمک می‌کند، مصرف این گیاه از سرطان سینه جلوگیری کرده  و تأثیر مثبتی در رشد مو دارد و تر ریزش مو جلوگیری می‌کند.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

عوارض جانبی

 این گیاه ممکن است عوارضی مانند بی خوابی، عصبانیت، سرگیجه، ناراحتی معده را به همراه داشته باشد.
علاوه بر آن افرادی که مبتلا به دیابت  و فشارخون  هستند و خانم‌های شیرده و باردار از این گیاه موقتاً استفاده نکنند.

 با توضیحاتی  که در باره این دو گیاه شگفت انگیز و پرخاصیت نوشته شد باید متوجه این مسئله شده باشید محصولی که توسط ما تولید شده و به شما عرضه می‌شود با ترکیب چه گیاهان  اعجاب انگیزی تهیه شده که مصرف هر کدام از آن‌ها به تنهایی معجزه آفرین است.

دلیل فرآوری این دوگیاه

 اما باید دانست نه تنها گیاه جینسینگ حتی قارچ گانودرما نیز به طور خام و طبیعی قابل استفاده نیست و حتماً قبل از مصرف باید فرآوری شوند و مسئله مهم دیگر این که مقادیر مصرف آن‌ها نیز باید مشخص باشد. ما محصولی را ارائه می‌کنیم که علاوه به راین که این مواد در آن فرآوری شده‌اند بلکه با درصدی درست و مشخص نیز با یک دیگر ترکیب شده‌اند. تا خطری سلامتی شما را تهدید نکند.

کافه سوپریم چیست ؟

کافه سوپریم یا محصول پیش روی شما  یک نوع قهوه ی مغذی است که با درصدی مشخص از عصاره ی گانودرما لوسیدوم و جینسینگ ترکیب شده است. یک قهوه ی عالی و سبک که در هنگام مصرف طعم  تلخ و بی نظیر قهوه به همراه مزه ی  شیرین و ملایم خامه احساس  خواهید کرد.

این قهوه ی عالی به عنوان یک نوشیدنی کامل  برای شروع روز  و یا حتی رفع خستگی  و دست یابی به سرزندگی اواسط روز پیشنهاد می شود.

 

جزئیات محصول ما

کافه سوپریم  یک نوشیدنی کامل برای افزایش انرژی  در هر زمانی از روز است . این نوشیدنی ملایم و طعم دارخیلی سریع آماده می شود.

این محصول  با بسته بندی به روز، اصولی، بهداشتی  و زیبا خدمت شما ارائه می‌شود. که حاوی بیست و چهار عدد ساشِ ی سوپریم است که درون هریک از این بسته‌های کوچک مقدار و درصد مشخصی از مواد به کار برده شده وجود دارد که همیشه می‌تواند همراه شما نیز باشد.

کالری موردنیاز

میزان کالری مصرفی هر یک فنجان در روز حدود ۱۰۰ کالری است. این محصول حاوی فیبر، کربوهیدرات، ویتامین A و C ، سدیم، پتاسیم، پروتئین، شکر، خامه‌ی غیر لبنی، شیر خشک بدون چربی و آهن است. که مقدار مصرف روزانه‌ی شما به  میزان نیاز کالری دریافتی شما ممکن است کم یا زیاد باشد.

نحوه ی مصرف

با اضافه نمودن بسته های حاوی محصول  به آب جوش نوشیدنی شما آماده است و در زمان و مکانی به راحتی می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

موارد منع مصرف

زنان باردار ، شیرده و افرادی که عمل پیوند اعضا انجام داده اند با مشورت پزشک مصرف کنند. حداکثر مقدار مورد استفاده سه تا پنج بسته در روز است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 12 دی 1399
.

فرآیند کاری جهانی چاپ کتاب چگونه است ؟

فروش کتاب در آمازون

نحوه فعالیت مجموعه بدین صورت است که هر فرهیخته و صاحب اثری می تواند کتاب و یا اثر مکتوب خود را (چه پیش از این منتشر شده باشد و چه نشده باشد) به هر زبان و در هر موضوعی عینا توسط چاپخانه های آمریکایی و اروپایی با اسم ناشر و شابک ایرانی و یا تحت عنوان و شابک ناشر خارجی (Supreme Century و Supreme Art) با تیراژ نامحدود منتشر و از طریق شرکت های پخش محلی و بین المللی در سرتاسر جهان از طریق وب سایت ها و فروشگاه های مختلف عرضه محصولات فرهنگی مانند آمازون و یا بارنرز اند نوبل معرفی و به فروش برساند.

ثبت کتاب در آمازون

باید توجه داشته باشید که به علت جزیره ای بودن بحث نشر در داخل ایران و مشکلات پخش در ایران، متاسفانه معیار خوبی برای نشان دادن این ادعا که شما واقعا کتابی نوشته اید و آن کتاب منتشر و پخش شده است وجود ندارد. از طرف دیگر اصلا منطقی نیست که کتابی منتشر شده باشد و مثلا در سایت آمازون بعنوان بزرگترین فروشگاه کتاب دنیا ارائه نگردد.

برهمین اساس پیشنهاد می شود با حداقل هزینه اقدام به نشر حداقل ۲ عنوان از کتاب های قبلی خود به صورت الکترونیکی بنمایید تا در هنگام جستجو مشخص شود که واقعا چنین کتابی وجود دارد و اینقدر هم ارزشمند بوده که در پلتفرم کیندل آمازون که ۸۵% از بازار جهانی کتاب های الکترونیکی را پوشش می دهد عرضه شده است.

در این حالت کتاب منتشر شده شما با همان شابک و تحت عنوان همان ناشر ایرانی و به همان زبان فارسی در کتابخوان کیندل آمازون عرضه می گردد.

چاپ کتاب های نویسندگان،شاعران،اساتید و دانشجویان دانشگاهها و افراد راغب به مهاجرت،به زبان رسمی کشور خود (برای ایران زبان فارسی)و زبان انگلیسی

کتابها به دو صورت کاغذی و الکترونیکی چاپ می شوند
در هر دو حالت چاپ کاغذی و الکترونیکی،دو نسخه کاغذی به صورت رایگان در اختیار نویسنده قرار می گیرد.
برای هرنسخه اضافه مبلغ ۵۰دلار دریافت می شود.
مدت زمان انجام کار برای کتابهای کاغذی زبان انگلیسی یک ماه ،کتاب کاغذی غیر زبان انگلیسی دوماه و برای کتاب های الکترونیکی دو هفته خواهد بود.
بعد از قرار داده شدن لینک فروش در سایت ، برای نویسنده لینک آمازون می سازیم که در بهتر و بیشتر دیده شدن شخص در موتور جستجو تاثیر خوبی دارد.
علاوه بر موارد فوق می توان کارهای زیر را برای شخص متقاضی انجام داد
۱تهیه رزومه لینکدین 
۲تبلیغ کتاب در جامعه مخاطبین موضوع کتاب 
۳ایجاد مصاحبه با شبکه های خبرگزاری دنیا 
۴ساخت و مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی و….

مجموعه usapublisher دارای شرکت نشر در ایالات متحده آمریکا می باشد که بدین وسیله می توان کتاب های مختلف از سراسر دنیا را نشر و توسط فروشگاههای معتبر دنیا منتشر کند .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 12 دی 1399
.


(اگر قصد خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال رو دارید و یا به مشاوره جهت خرید یا فروش ارز دیجیتال نیاز دارید حتما حتما به سایت کسرا سرمایه بروید و متن زیر را بخوانید )

در تاریخ ۱۶ دسامبر(۲۵آذر ماه ۱۳۹۹)نرخ این ارز رمزنگاری شده برای سومین بار در یک روز افزایش یافت و برای اولین بار از مرز ۲۲ هزار دلار عبور کرد. ارقام منتشره از سوی بورس Coindesk حاکی از این امر است.

در ۱۶ دسامبر نرخ بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از مرز ۲۰ هزار دلار گذشت و یک رکورد تاریخی را شکست. در شب ۱۷ دسامبر ، نرخ بیت کوین رکورد زد و در اوج خود به ۲۱ هزار و ۲۹۹ دلار رسید.
اکنون سرمایه گذاران به دلیل تزریق گسترده ارز از سوی سیستم فدرال رزرو (FRS) آمریکا و سایر بانک های مرکزی به اقتصاد ، به معاملات خطرناکی تن در می دهند. همچنین ، اخبار پیرامون توفیق در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا به دلیل ظهور واکسن های موثر ، نرخ ارز رمزنگاری شده را افزایش می دهد. برخی از کارشناسان منتفی نمی داند که در آینده نزدیک بیت کوین بتواند به تدریج جایگزین دلار شده و آن را از موقعیت خود به عنوان ارز ذخیره محروم کند.
بیت کوین یک رمزارز جهانی ، با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند. این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها، مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.

پیش بینی کارشناسان در باره آینده بیت کوین چیست؟

تقریبا قریب به اتفاق همه کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند امسال سال تاریخی برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشد چون شناخت مردم و نخبگان اقتصادی از ارزهای دیجیتال به درجه ای رسیده که تقریبا همه ارزهای دیجیتال را بعنوان نوع جدیدی از پول و سرمایه قبول کرده اند و کسانی هم که مقاومت میکنند دیر یا زود به این نتیجه خواهند رسید …
پس کسانی که زودتر با تغییرات جدید کنار بیایند قطعا یک قدم از آیندگان جلوتر خواهند بود و بک روز زودتر یعنی سود بیشتر …

پس اگر شما هم قصد دارید به این بازار ورود کنید در قدم اول باید یک شناخت حداقلی ازین مقوله بدست بیاورید تا با دید باز وارد شده و استراتژی درستی داشته باشید…ما در سایت کسرا سرمایه علاوه بر جدول مارکت قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال و تحلیل و نمودار های مربوطه انواع آموزش های پایه مربوط به ارزهای دیجیتال رو خواهیم گذاشت تا باهم جلو برویم و درکنار هم سود کنیم…

ودر پایان این جمله را حتما حتما به خاطر بسپارید ..

ابتدای سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین حدود ۳۰۰۰ دلار بود و درپایان سال تا امروز حدود ۲۲۰۰۰دلار..؟!!!
ده سال پیش نه فقط اگر یکسال پیش با این بازار جدید آشنا شده بودید امروز سرمایه شما ۷ برابر شده بود…و این رو بدانید پیش بینی کارشناسان برای سال دیگر قیمت ۱۰۰۰۰۰دلار برای بیت کوین میباشد …پس حتما پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید بیت کوین دارید حتما قبل از شروع سال جدید خرید کنید البته در کف قیمتی معتبر و برای اطلاع از کف قیمتی تکنیکال و دریافت حداکثر سود میتوانید از کارشناسی و مشاوره رایگان تیم کسرا سرمایه بهره مند شوید و بهترین نقاط ورود و خرید با تحلیل های دقیق روزانه رو از ما بخواهید.


.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 12 دی 1399
.

راه حل نهایی برای دردهای دوران قائدگی

دردهای دوران قائدگی

دمنوش برای درد قاعدگی

شاید نگاه کردن به تقویم و حساب کردن تاریخ و روزشمار برای خانم ها معنای متفاوتی با آقایان داشته باشد.هر خانمی در این دنیا باشروع درد ناحیه شکم، حساس شدن پوست، درداستخوان و شماری از علائمی که ممکن است در نوع آن ها متفاوت باشد، متوجه این مسئاله می شود که به تاریخ آغاز قائدگی یا دوره ماهانه نزدیک شده است.

که این مجموعه از رنج ها با شروع دوره ماهانه شدت بیشتری خواهد یافت میزان درد در خانم ها متفاوت است. اما همین دردهای ناخوشایند ممکن است بسیاری از فعالیت های روزانه را مختل کند .

هر خانمی در این دنیا با شروع درد در ناحیه شکم حساس شدن پوست دردهای استخوانی به شماری از علائمی که ممکن است در عموم آنها متفاوت باشد متوجه این مسئله می شود که تاریخ آغاز قاعدگی یا دوره ماهانه نزدیک شده است. که این مجموعه درد و رنج ها، شروع دوره ماهانه شدت بیشتری خواهد یافت.
همین جا ختم نمی شود چون علاوه بر دردهای جسمانی دوره حساسیت های روحی پرخوری عصبی و پرخاش های رفتاری نیز زندگی را برای بانوان تحت شعاع قرار می دهد.
شاید عموم افراد با این مسئله آشنا نباشند اما علاوه بر دوره قاعدگی دوره پیش قاعدگی نیز وجود دارد که ممکن است در بیشتر بانوانی علائم در آن دوران نیز ظهور و مشاهده شود در این صورت این آسیب های روحی و دردهای جسمانی طولانی تر خواهد بود.

ورزش برای رفع درد

خانم ها شروع دوره ماهانه برای کاهش دردهای جسمانی در تلاش برای تسکین آلام خود هستند.
کاهش درد ممکن است از انواع و اقسام مواد شیمیایی یا انواع مسکن ها و شربت ها استفاده کنند البته ممکن است این داروها تا حدودی درد را تسکین بدهد و خانم ها با انجام این کار به هدف خود برسند دوره جدید نیازمند به مصرف مجدد داروها می شود که این مصرف بی رویه عوارض جانبی قابل توجه به جبران ناپذیر به همراه دارد.
ما در تلاشیم تا با ارائه دمنوش برای درد قاعدگی به تمام بانوان این سرزمین خدمت شایسته‌ای ارائه دهیم عوارض جانبی بتوانیم در کمتر کردن یا شاید از بین بردن این دردهای همیشگی کمک بزرگی کرده باشیم.

 

دمنوش برای درد قاعدگی اولین محصول انحصاری برای درمان دردهای قاعدگی است بدون عوارض جانبی و با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو دست مصرف کننده ها قرار گرفته است.

فواید ویژه و منحصر به فرد دمنوش برای درد قاعدگی فوق العاده عبارت است از :

#شیر افزا بودن شیر مادر کمک کرد و به دلیل نداشتن مواد شیمیایی ضرری برای کودک نخواهد داشت.
#تسکین علائم درد های یائسگی
در این دوره بانوان با انواع دردهای استخوانی و مفصلی مشکلات و اختلالات عمومی دست و پنجه نرم می‌کنند جعبه این دمنوش به بهبود آن کمک شایانی می کند.
#پیشگیری از پیری زودرس
تنظیم دوره و کاهش دردهای قاعدگی که مهمترین و بزرگترین ویژگی محصول است که با استفاده مداوم از این محصول طاقت برسه دوره قاعدگی به فراموشی سپرده خواهد شد.

.

بدانید درباره سیر سیاه و درمان زود انزالی آقایان 

دمنوش ویژه بانوان

 ترکیبات دمنوش برای درد قاعدگی:
رازیانه و پنج انگشت است که به توضیح فواید هر کدام خواهیم پرداخت.

گل پنج انگشت:

از عصاره گل پنج انگشت برای تولید دمنوش برای درد قاعدگی استفاده شده است این گیاه دستی گیاهان دارویی است که گاهی به دلیل گلهای زیبایی که دارد از آن در دسته گیاهان زینتی استفاده می شود.
این گیاه خواص مهم و فراوانی به ویژه برای تقویت سیستم تولید مثل در بانوان و آقایان دارد حتی با پیشرفت علم از برگ و گل این گیاه برای ساخت داروهای شیمیایی استفاده می شود.
این گیاه به شکل درختچه ای به ارتفاع یک الی یک و نیم متر می باشد که بوی مانند بوی نعنا دارد و گیاه بومی آسیای مرکزی است که در ایران نیز تهران قوم خراسان و نواحی جنوبی ایران یافت می شود.
در طب سنتی از برگ این گیاه استفاده می‌شود اولین بار برگ پنج انگشت توسط بقراط استفاده شد که از آن برای کنترل خونریزی بعد از زایمان استفاده کرد.

 

فواید پنج انگشت

#کاهش خطر ابتلا به سرطان

اضافه کردن این گیاه به برنامه غذایی می‌تواند از رشد سلول‌های بدخیم جلوگیری کند و نوشیدن مداوم این گیاه خطر ابتلا به سرطان هایی مانند: سرطان پستان دانلود بزرگ را کاهش دهد.

#درمان ناباروری

این گیاه سرشار از پروژسترون آن به همراه چای سبز و برخی ویتامین های مورد نیاز تا حدودی مشکل ناباروری را برطرف میکند.

#افزایش میل جنسی بانوان

قوانین باروری و یائسگی برای لذت بردن از مقاربت جنسی روزانه ۲ الی ۳ فنجان دمنوش پنج انگشت مصرف‌کننده زیرا فیتو استروژن های موجود به سلامت جنسی کمک می کند.

#افزایش تولید شیر

این دمنوش در افزایش شیر مادر به طور طبیعی موثر است. پرولاکتین که هورمونی زنانه است نقش مهمی در افزایش شیر دارد که برای استفاده باید با پزشک مشورت کرد.

#کاهش علائم یائسگی

این دوره سخت و دشوار که معمولاً زنان دچاره سرگیجه نوسانات خلقی و… می‌شوند با مصرف این دمنوش می تواند هورمون های زنانه خود را متعادل کند.

#محافظت از بدن در مقابل رادیکال های آزاد

این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. علائم سندروم قبل از قاعدگی را از بین میبرد. با مصرف این گیاه کاهش قابل توجهی را در علائم سندروم قبل از قاعدگی یا همانPMS را تجربه خواهند کرد.

#درمان پوکی استخوان در آقایان

برای آقایان هم مفید است زیرا به افزایش تراکم استخوان کمک می کند.

#کاهش حملات صرع
#جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات

این گیاه به دلیل کاهش سطح تستسترون و مهار شدن رشد سلولهای سرطانی پروستات برای جلوگیری از این بیماری و متعادل کردن هورمون ها مفید است.

#کاهش آکنه
#درمان اختلال آمنور

آمنوره همان توقف چرخه قاعدگی است که این گیاه با متعادل کردن هورمون ها دربدن به درمان آن خواهد پرداخت.
توقف ولع شدید به خوردن پیشگیری از گرگرفتگی درمان عفونت های واژن درمان درد در ناحیه پستان و از همه مهمتر کاهش علائم پیش از قاعدگی از فواید این گیاه شگفت انگیز است.

 

عوارض جانبی دمنوش برای درد قاعدگی:

مصرف بیش از اندازه دمنوش برای درد قاعدگی یا ممکن است باعث بروز سرگیجه ناراحتی معده یا تهوع خارش و سردرد شود.
خانم های باردار و افرادی که داروهای دوپامین و قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کنند نباید سرخود از این گیاه استفاده کنند.

 

رازیانه

رازیانه گیاهی از دسته کرفس سانان است غربی آسیا و جنوب اروپا است. ترکیبات این گیاه مشابه هورمون زنانه استروژن است.

خواص گیاه رازیانه

#قاعده آور است و قطع ماهانه را به دلایل بیماری متوقف می کند و کتاب های واژن را برطرف میکند.
سرشار از ویتامین b و C است.

#خواص ضد پیری

از این گیاه در زندان آرایشی نیز استفاده می شود این گیاه به دلیل این که منبع ویتامین bوc میباشد بدنسازی و حفظ جوانی می شود این گیاه یک داروی ضروری برای رفع بیماری‌های سرد در زنان است.

#رفع موهای زائد

با پودر کردن گیاه رازیانه و مخلوط آن با روغن زیتون و استعمال آن بر روی پوست برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت مناسب است.

#ضد پوکی استخوان

خواص ضد سرطان شیرافزایی اشتها آور قاعده آور مسهل بودن از بین برنده کرم روده رفع آسم و سرفه و رفع درد مفاصل و رفع ریزش مو و جلو انداختن رشد دختران از دیگر خواص این گیاه است.

فناوری این دو گیاه فوق العاده با هم محصولی را تولید کردیم که تمامی خواص و فواید باورنکردنی این دو را با هم دارند. و همگام با هم در رفع مشکلات خانم ها تلاش می کنند.به طور کلی دمنوش برای درد قاعدگی برای درد قاعدگی عوارض ناخواسته و جانبی ندارد اما در صورت بروز هرگونه عارضه به پزشک مراجعه کنید. افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند و بیماری‌های خاص دارند نیز قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنند.
خانم های باردار به هیچ عنوان از این محصول استفاده نکنند.

 

همچنین بخوانید درباره زیر و بم کافه سوپریم دکتر بیز

 

طریقه مصرف دمنوش برای درد قاعدگی:

روزی دو بار یک دمنوش برای درد قاعدگی برای درد قاعدگی را به مدت ۳ تا ۵ دقیقه در یک فنجان آب جوش دم کرده و میل کنید. به زودی تاثیری شگفت انگیز آن را روی خود ببینید.
محصولی که به تولید انبوه رسانده‌ایم محصولی است که( نیاز بانوان را رفع میکند).
و ما به فکر داری سالم و مسکن مداوم برای رفع درد هایی از خانم ها هستیم که کمتر کسی به آنها توجه می‌کند.

 

لینک خرید محصول

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 12 دی 1399
.

دلیل گران تر بودن ترموود فنلاندی

 

ترموود ها با توجه به میزان کیفیت و نوع بافت چوب به مدل های مختلفی دسته بندی می شوند. که قیمت انواع مدل های آن با هم متفاوت است. ترموود فنلاندی به دلیل تفاوت بارزی که در میزان کیفیت و بافت چوب با دیگر ترموود ها دارند، معمولا از قیمت بیشتری نیز نسبت به آن ها برخوردار اند. معمولا هر کدام از انواع ترموود ها، از جمله ترموود فنلاندی، با در نظر گرفتن میزان کیفیت و نوع بافت چوب، کاربرد متنوعی دارند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های ترموود فنلاندی و دلیل گران تر بودن آن از دیگر ترموود ها، به طور کامل آشنا کنیم.

دلیل گران تر بودن ترموود فنلاندی

ترموود فنلاندی چیست؟

ترموود فنلاندی نوعی از ترموود ها است که، از چوب درخت های کاج در فنلاند تولید شده است. که بر اساس کشور تولید کننده آن، نام گذاری شده است. معمولا به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های آن، از ترموود فنلاندی در تراس ها بسیار استفاده می گردد. از جمله ویژگی های بارز این نوع از ترموود ها، می توان به قابلیت رنگ کردن آن پس از نصب و مقاومت بسیار بالای آن در برابر عوامل جوی اشاره نمود.

دلیل گران تر بودن ترموود فنلاندی

تفاوت ترموچوب فنلاندی و ترموود ایرانی

ترمو چوب نوعی متریال طبیعی است که، می تواند حس حضور در محیط زیست را به انسان منتقل نماید. از آنجایی که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور ساختمان های بلند مرتبه وجود فضاهای سبز به شدت کاهش یافته است. همچنین معمولا به دلیل ماشینی شدن زندگی ها، افراد قادر به حضور هر روزه در طبیعت سبز را ندارند. بنابراین استفاده از ترموود ها می تواند در ایجاد حس آرامش و لطافت ناشی از محیط زیست در خانه ها موثر باشد.

برای تهیه نمودن ترموود ها یکی از فاکتورهای مهم قیمت آن ها می باشد. که معمولا ترموود های فنلاندی از نوع ایرانی آن گران تر می باشند. اما برای تشخیص تفاوت میان ترموود های ایرانی و ترموچوب فنلاندی باید با      ویژگی های هر کدام از آن ها به طور کامل آشنا شویم. معمولا کشور فنلاند دارای جنگل های گسترده و عظیمی از درختان کاج می باشند. که موجب می شود مناسب ترین ترموود ها را از چوب کاج آنجا بتوان تولید نمود.

از آنجایی که ترموود های فنلاندی از کیفیت بالاتری نسبت به ترموود ایرانی برخوردار هستند. بنابراین در برابر عوامل آب و هوایی مقاومت بیشتری دارند. همچنین می توان آن ها را با توجه به المان های اطراف آن، انتخاب نمود. بنابراین هماهنگی ترموود و دکوراسیون اطراف آن کاملا امکان پذیر می باشد.

دلیل گران تر بودن ترموود فنلاندی

نحوه تولید ترموود فنلاندی به گونه ای است که، چوب درختان کاج را درون محفظه ای متشکل از آب و بخار قرار می دهند و با بالا ترین دما فراوری می نمایند. که همین موضوع موجب کیفیت بسیار بالای ترموود های فنلاندی شده است. ترموود های ایرانی نیز برای تولید همین روند را طی می نمایند. با این تفاوت که دمایی که چوب ها را تحت فشار قرار می دهد، کمتر از نوع فنلاندی است. بنابراین از کیفیت پایین تری نسبت به ترمو چوب فنلاندی برخوردار اند.

از طرفی فنلاند به دلیل وفور جنگل های درخت کاج، چوب مورد نیاز جهت تولید ترمو چوب را با کیفیت مد نظر خود انتخاب می نمایند. اما ایران به دلیل عدم کفایت درختان کاج، برای تولید ترمو چوب نیازمند واردات چوب درخت کاج از روسیه می باشد. که طبیعتا کیفیت چوب ها از حد مد نظر آن ها بسیار کمتر است. از آنجایی که مواد اولیه مورد نظر و استاندارد را نمی توانند از داخل کشور تولید نمایند. بنابراین ترموود های نهایی نیز از کیفیت دلخواه برخوردار نیستند.

به دلیل حرارت کمتری که متوجه ترموود های ایرانی می شود. معمولا رنگ روشن ترین نسبت به ترموود فنلاندی دارند. گره های موجود در ترموود های فنلاندی شباهت زیادی به بال پروانه دارند. در صورتی که    ترموود های ایرانی گره هایی به شکل نقطه دارند. از طرفی ترمو چوب های ایرانی را می توان راحت تر پیچ داد. اما میزان مقاومت و همچنین استحکام ترموود های فنلاندی بیشتر از این ترمو چوب ها است.

ترموود های ایرانی به دلیل حرارت دیدگی کم، معمولا برای مصارفی مورد استفاده قرار می گیرند، که نیاز به مقاومت بالا ندارند. زیرا ترموود های ایرانی در برابر نور خورشید و دیگر عوامل طبیعی دچار پوسیدگی و تغییر رنگ می شوند. به همین دلیل است که در محیط های خارجی به دلیل نیاز به مقاومت در برابر شرایط جوی، معمولا از ترموود فنلاندی استفاده می گردد.

دلیل گران تر بودن ترموود فنلاندی

کاربرد ترموود فنلاندی

از آنجایی که ترموود فنلاندی از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، نور طبیعی و هر گونه شرایط جوی برخوردار است. بنابراین از آن در بسیاری از فضاها استفاده می گردد. از جمله کاربردهای ترموود فنلاندی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نمای ساختمان: از معمول ترین کاربرد های ترموود های فنلاندی می توان به استفاده نمودن از آن ها در نمای ساختمان ها اشاره نمود. از آن جایی که نمای ساختمان در برابر تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، برف، سرما و هرگونه عوامل جوی دیگری قرار دارد. استفاده از ترموود های فنلاندی مناسب ترین انتخاب برای ترکیب چوب و سنگ در نما می باشد. زیرا همان طور که پیش تر گفته شد، این ترمو چوب ها از استقامت بسیار زیادی در برابر عوامل طبیعی برخوردار هستند.
  • ترموچوب تراس: یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصارف ترمو چوب های فنلاندی، استفاده از آن ها تحت عنوان ترموود تراس می باشد. اجرای تراس ها و یا روف گاردن ها از جذاب ترین کاربردهای ترمو چوب می باشد. اما از آنجایی که تراس ها نیز در برابر عوامل جوی قرار دارند. بنابراین مقاومت ترمو چوب در برابر عوامل جوی بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین معمولا در تمامی پروژه های تراس، از ترموود های فنلاندی استفاده می گردد.
  • ترموچوب استخرها: ممکن است دیده باشید که، در بسیاری از ویلاها و یا خانه های لوکس، معمولا از ترموود در کنار استخرها استفاده می نمایند. از آنجایی که لبه های استخر و محل استراحت استخر، در معرض برخورد آب و رطوبت بالایی قرار دارند. بنابراین استفاده از ترموود هایی که در برابر رطوبت مقاوم باشند، بسیار حائز اهمیت می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

موارد مهم ایمنی و محافظت موتور سیکلت

اگر در این دوره حاد ایجاد شده به دلیل ویروس کرونا، قصد دارید موتورسیکلت خود را برای مدتی کنار بگذارید، بهتر است رعایت موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

مکان پارک موتورسیکلت

موتور خود را در فضای سرپوشیده پارک کنید و اگر این امکان فراهم نیست، آن را با یک پوشش مناسب بپوشانید.

نور شدید خورشید و فضولات اسیدی پرندگان به لوازم یدکی موتورسیکلت آسیب وارد می‌کنند و با ایجاد پوشش از این مورد جلوگیری می‌کنید.

نظافت موتورسیکلت

حتی اگر موتورسیکلت پوشیده باشد بهتر است که هفته‌ای یکبار آن را تمیز کنید. با این کار از حفظ کیفیت رنگ و طول عمر لوازم یدکی موتور سیکلت اطمینان حاصل پیدا می‌کنید.

همچنین با این کار از شل شدن احتمالی کابل‌ها و اتصالات موتور آگاه می‌شوید.

باتری موتورسیکلت

اگر می‌خواهید موتورسیکلت را برای مدت طولانی بی استفاده قرار دهید بهتر است یکی از دو روش زیر را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به باتری، انجام دهید:

  • طبق دستورالعمل دفترچه راهنما، قطب منفی باتری موتورسیکلت را جدا کنید.
  • هفته‌ای یکبار موتور را روشن نموده و آن را به مدت ۵ الی ۸ دقیقه روشن نگه دارید. با این کار هم باتری شارژ می‌شود و هم حرکت روغن باعث روان شدن اجزای داخلی موتور می‌گردد.

مراقبت از زنجیر موتورسیکلت

اگر زنجیر موتورسیکلت کثیف است، آن را تمیز نموده و روان نگه دارید تا از زنگ‌زدگی در امان بماند.

از روغن مناسب و استاندارد برای روان نمودن زنجیر استفاده نمایید.

مراقبت از لاستیک موتورسیکلت

اگر لاستیک موتور پنچر شده، پنچری آن را بلافاصله برطرف کنید زیرا وزن موتورسیکلت موجب آسیب رسیدن به دیواره‌های کناری لاستیک و در نتیجه ترک خوردن آن‌ می‌شود.

هفته‌ای یکبار لاستیک‌های عقب و جلو را حرکت دهید و طمئن شوید در زمان پارک مجدد، وزن موتور روی همان قسمت‌های قبلی نمی‌افتد. این کار منجر به جلوگیری از ایجاد لکه‌های صاف روی لاستیک موتورسیکلت می‌شود.

فعال نمودن قطعات کاربردی موتورسیکلت

هفته‌ای یکبار اهرم‌های کلاچ و ترمز را به همراه گاز فعال کنید تا با این کار از زنگ‌زدگی و گرفتگی ناشی از عدم کارکرد منظم جلوگیری کنید. این امر همچنین باعث از بین رفتن آلودگی اطراف این اجزا می‌شود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

سفارش آنلاین گل با ارسال سریع

 

آی لیلیوم  سفارش گل آنلاین در کوتاه ترین زمان

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن آی لیلیوم در کم ترین زمان برای عزیزانتون گل سفارش بدهید، تا در لطافت لحظه هاشون همراهشان باشید.

اپلیکیشن آی لیلیوم در گوشی های اندروید و آیفون قابل عرضه می باشد.سفارش از طریق سایت آی لیلیوم هم امکان پذیر است.

تا به حال چند بار اتفاق افتاده که برای یک رویداد مهم یا عرض تبریک و تسلیت به عزیزانتان و همکارانتان قصد خرید گل داشتید و به خاطر مشغله و کار زیاد نتوانستید این کار را انجام دهید. روزهای ارزشمندی که که فقط یک بار اتفاق می افتند و حضور شما حتما برای دوست یا خانواده مهم و ارزشمند خواهد بود.

چند بار خارج از شهر و کشور بودید و متوجه شدید امروز تولد یکی از مهمترین دوستان یا اعضای خانواده شماست.چند بار فرصت تسلیت به همکار و عزیزی را با ارائه گل از دست دادید و این تاسف باعث آزار شما شده است.

مجموعه آی لیلیوم از سال 1398 پلتفرم فروشگاه گل آنلاین را راه اندازی کرده است. آی لیلیوم تلاش می کند با همکاری افراد متخصص و کارشناسان زبده خود بهترین محصولات گل و گیاه را با همکاری صاحبان این صنعت و با بالاترین کیفیت در هر نقطه از شهر به شما تحویل دهد.

رضایتمندی شما عزیزان اولین و مهمترین هدف این مجموعه است که این مهم ، حاصل کار جمعی همه همکاران فعال در صنعت گل و گیاه کشور می باشد.مجوعه آی لیلیوم با ایجاد امکان فضای معرفی محصولات برای همه تولید کننده ها و فروشنده های فعال و خوش نام در صنعت گل، بزرگترین بازار آنلاین در زمینه ی فروش گل  و گیاه را ایجاد و به شما معرفی می نماید.

آی لیلیوم لطافت لحظه ها

لذت سفارش گل از سایت و اپلیکیشن و خرید برای عزیزان از بهترین ارائه کنندگان گل و آرامش خیال از پیگیری تیم پشتیبانی تا لحظه رسیدن سفارش شما به مقصد هدف و وظیفه ماست.ما لطافت لحظه را به شما هدیه می دهیم و لحظات خاطره انگیز شما را جاودانه می کنیم.

مجموعه آی لیلیوم از فروشندگان و فروشگاه های مختلف در این زمینه دعوت به همکاری کرده است تا یک بازاریابی جالب و قابل توجه را برای فروشندگان گلی که شاید بستری برای فروش گسترده ندارند و یا سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود نداشته اند ، انجام داده باشد.

پس برای یک بار هم که شده در مناسبت های مختلف ، از اپلیکیشن ها و سایت آی لیلیوم برای عزیزان خودتون سفارش گل آنلاین را انجام بدهید تا مناظره کنید این پروسه چقدر لذت بخش و راحت می باشد ، حتی اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمده است یا به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تاکید می نماییم رضایت شما مشتریان نخستین و مهم ترین هدف برای مجموعه ما در زمینه فروش گل آنلاین است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

خرید و فروش انواع سرور اچ پی

دنیای صنعت زیرساخت فناوری اطلاعات این روزها، یک کلید واژه ی جادویی دارد: ابر(Cloud). هر کدام از بازیگران اصلی این صنعت را که دنبال می کنید، می بینید سرمایه گذاری های کلانی را در حوزه زیرساخت ابری کرده اند. سیسکو در امنیت، دیتاسنتر کلاد، یا مدیریت تجهیزات شبکه به صورت ابری، Dell EMC در زمینه ذخیره سازهای مبتنی بر فضای چند ابری و HPE نیز با تکیه بر راه حل های ابری در پردازش و ذخیره اطلاعات.

آنتونیو نری مدیرعامل HPE نیز مانند ساتیا نادال مایکروسافت، یک تکنولوژیست با سابقه است که قبلا تصمیمات درخشانی را مانند خرید  Aruba،Nimble Storage ، Plexxi داشته و ذکاوت خود را نشان داده است. وی اخیرا با مصاحبه ای که با سایت Network World داشته، نقشه راه فناوری HPE را به وضوح ترسیم کرده است. او فرصتی بزرگ را خاطر نشان می کند که شامل سرمایه گذاری روی محاسبات Eadge است، و HPE طی چهار سال، چهار میلیارد دلار را صرف « اتصال پایدار، امنیت، و تجزیه و تحلیل مبتنی بر ابر» خواهد نمود. شبکه های Eadge برای همیشه دنیا را با محاسبات سریع و امنیت بالا تغییر خواهند داد و اینترنت اشیا و مراکز داده را متحول خواهند نمود.

شرکت اچ پی معتقد است ما در آستانه یک انقلاب محاسباتی مبتنی بر حافظه هستیم. جایی که ذخیره سازی روی هارد دیسک و حافظه با هم یکی می شوند. دیگر موضوعاتی که شرکت اچ پی HPE روی آنها سرمایه گذاری می کند و حساسیت زیادی را برای آنها دارد، ترندهای تکنولوژیکی هستند که بعد از Cloud دهان به دهان در میان اهالی صنعت فناوری اطلاعات می چرخند: 5G، WiFi 6 و SD-WAN.

اگر اخبار HPE را در سال اخیر دنبال کنیم، همچنین می بینیم که این شرکت به دنبال سیستمهای عامل Hyperconverged  و توسعه و سرمایه گذاری روی آنهاست. سیستم عامل های Hyperconverged فضای ذخیره سازی ، محاسبه و شبکه را به بلوک های ساختاری مدولار و مبتنی بر نرم افزار تعریف می کنند. آنها سازمانها را قادر می سازند تا در یک محیط خصوصی و کنترل شده ، مدلهای عملیاتی شبیه به ابر را ایجاد کنند. این ترکیب انعطاف پذیری و کنترل ، آن را به بستری مناسب برای محاسبات پردازشی و ذخیره سازی اطلاعات مهم تجاری تبدیل می کند.

در آرپکو ما تلاش می شود اخبار و تحولات لبه ی تکنولوژی در صنعت زیرساخت فناوری اطلاعات را به صورت پیوسته دنبال شود. تلاش می شود آخرین تحولات در محاسبات یا رایانش ابری، ذخیره سازی ابری، SD-WAN، تجهیزات پردازشی به روز و مبتنی بر کلاد و یا نرم افزارهای مدیریت ابر توسط شرکتهای مهم این حوزه به کجا رسیده اند. شکی نیست که شرکت HPE مهمترین تولید کننده سرورهای میان رده و به صرفه برای نیازهای پردازشی و انبارشی اطلاعات هستند که به صورت کاملا در دسترس برای یک شرکت بسیار کوچک با چند نفر کارمند و یک برنامه حسابداری ساده، تا شرکتی با چند هزار کارمند و دهها برنامه کاربردی هستند. این ویژگی HPE یعنی دسترس پذیری و قابلیت انعطاف بالا در چینش راه حلها و استفاده از راهکارهای مجازی سازی در کنار سخت افزارهای HPE چه سرورها و چه ذخیره سازها؛ تجهیزات این شرکت را به انتخاب اول تمامی مشتریان تبدیل کرده است. گذشته از آن، شما می توانید با هزینه ای معقول صاحب یک سرور به روز و قدرمند باشید در صورتیکه بقیه برندهای تولید کننده سرور یا کیفیت سرور HPE را برای شما به ارمغان نمی آورند و یا آنقدر گران هستند که به صرفه نیستند و یا اساسا تهیه آنها یک معضل و چالش برای سازمان است.

همچنین اگر شما شرکتی هستید که می خواهید بخشی از دیتاسنتر خود را به ابر cloud منتقل کنید، آرپکو راهکارهای ترکیبی نرم افزاری و سخت افزاری لازم را به شما پیشنهاد می کند. مدیریت تجهیزات، دارایی ها، نرم افزارها، در بستر ابر نیازمند آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در تجهیزات و راه حل های شرکت های مهم تکنولوژیک دنیا می باشد. اگر کارشناس زیرساخت شبکه یا مرکز داده سازمانی خدماتی هستید، یا اگر در بخش فناوری اطلاعات یک سازمان دولتی در حال ارایه راه حل به مدیران هستید، یا اگر به عنوان یک کارشناس DevOps  هدفی به عنوان توسعه زیرساخت برنامه های کاربردی دارید، قطعا مشورت با کارشناسان فنی آرپکو برایتان راهگشا و کاربردی خواهد بود.

مقیاس پذیری و قابلیت توسعه و اطمینانی که در دل تجهیزات HPE و در هنگام طراحی و توسعه محصول پیاده شده است، به شما این امکان را می دهد که هیچ گاه نگران کمبود و زیادی تجهیزات نباشید و در دو حالت راهکارهای جذابی را برای اضافه کردن ظرفیت زیرساخت و یا مصرف ظرفیت های معطل مانده داشته باشید. در هر صنعتی اعم از حمل و نقل یا نفت و گاز، یا بهداشت و آموزش، یا مخابرات و ارتباطات، خرده فروشی یا خدمات، سرورهای پردازشی HPE و استوریج های SAN و NAS  برند HPE مقرون به صرفه ترین و ایده آل ترین راهکار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور اچ پی  و یا خرید سرور hp  از شما دعوت می کنیم تا از وب سایت شرکت فنی و مهندسی آرپکو دیدن فرمایید و از تجربیات و امکانات این شرکت رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور بهره ببرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

نحوه محاسبه قیمت طلا و دغدغه خریداران

در موارد زیادی برای شما پیش آمده که موقع خرید طلا و محاسبه قیمت آن دچار سر درگمی شده اید و حسی به شما میگه که نکنه طلا فروش موقع محاسبه قیمت طلا با توجه به عدم شناخت شما از محاسبه قیمت طلا پول بیشتری رو از شما دریافت کنه . اگه این مشکل دغدغه شما هم هست با ما در این مقاله همراه باشید.

خوب حالا با مهرزاد گالری در قدم اول با معنی و مفهوم اصطلاحاتی که طلا فروشان در فاکتور های فروش طلا استفاده می کنند همراه باشید. بعد بریم سراغ نحوه محاسبه فاکتور.

در فاکتور فروش طلا به چه چیزهایی توجه کنیم

یکی از مهمترین مواردی که در فاکتور های فروش به ویژه فاکتور فروش طلا باید به اون دقت کرد، آدرس فروشگاه، تلفن، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی هستش که نشون میده فاکتور اعتبار داره و قابل پیگیریه .

البته که فاکتور فروش بدون مهر فروشگاه اعتباری نداره و موقع تحول گیری فاکتور، مهر فروشگاه روی فاکتور رو کنترل کنید.

از فروشگاه هایی که فاکتور رسمی و سر برگ دار با مهر معتبر ارائه نمی کنند خرید نکنید.

در ادامه اطلاعاتی که به صورت خاص در یک فاکتور فروش طلا درج میشه رو با هم بررسی می کنیم.

 

محاسبه قیمت طلا

عناوین یک فاکتور فروش معتبر و رسمی

1.عنوان و نام طلای خریداری شده: 
اطلاعات کاملی از محصول خریداری شده در فاکتور فروش به صورت شفاف قید شود. و علاوه بر آن عیار طلا نیز درج شود. به عنوان نمونه پلاک طلا اسم 18 عیار

 

2.قیمت روز طلا:  
قیمت روز طلا که نشان دهنده قیمت طلای ۱۸ عیار در همان روز و ساعت خرید از فروشگاه طلا فروشی ایست .در نظر داشته باشید که در هنگام محاسبه قیمت  قیمت پلاک طلا اسم سفارشی نیز مبنای محاسبه قیمت روز طلای 18 عیار می باشد.

 

3.مبلغ دستمزد و اجرت:   
اجرت مبلغی است که طلا فروش به ازای انجام عملیات ساخت طلا با توجه به سادگی و پیچیدگی کار دریافت میکنه . در صورتی که قصد شما از خرید طلا سرمایه گذاری است طلایی خریداری کنید که پیچیدگی کمتری داشته باشه و به طبع اون اجرت کمتری رو طلا فروش برای اون محاسبه کنه، چرا که موقع فروش طلا فقط وزن خالص طلا محاسبه میشه.

4.سود خرده فروشی و تک فروشی: 
اتحادیه صنف طلا فروشان برای طلا فروشان خرده فروش یا به عبارتی تک فروش مبلغ 7 درصد سود در نظر گرفته است که دریافت مبلغی بیشتر از اون تخلف محسوب میشه و قابل پیگیری است.

5.متعلقات همراه طلا:         
اگر طلایی که شما خریداری می کنید شامل متعلقاتی مثل سنگ، دستبند و غیره باشه باید هر کدوم به صورت جداگانه محاسبه و در فاکتور قید شه.

6.مالیات بر ارزش افزوده:   
بر اساس قانون مالیاتی کشور، فروشنده مبلغ 9 درصد از کل مبلغ طلا رو به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مشتری دریافت میکنه که به صورت فصلی این مبلغ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به اداره مالیات پرداخت میشه.

 

فرمول و نحوه محاسبه قیمت طلا در طلا فروشی ها

مبلغ نهایی = (قیمت روز طلای ۱۸ عیار + اجرت ساخت) * وزن طلا + ۷% + ۹%

 

به عنوان مثال اگر قیمت یک گرم طلای 18 عیار امروز 1 میلیون 200 هزار تومان باشه و شما یک پلاک طلای اسم یک گرمی خریداری کنید. قیمت اون با 20% اجرت میشه :

 

1.670.400 تومان = (1.200.000 + 240.000) * 1 + ۷% + ۹%

 

یه فرمول ساده تر برای محاسبه قیمت طلا

اما عمدتا طلا فروش ها برای اینکه سریع و ساده تر قیمت طلا رو حساب کنند از روش زیر استفاده می کنند.

 

قیمت هر گرم طلا + فی اجرت + 16 زدن کلید % زدن کلید × وزن طلا و زدن کلید =

 

آخر اینکه

با آرامش و بدون دغدغه بعد از محاسبه قیمت طلا توسط فروشنده با ماشین حساب گوشی خودتون خیلی راحت یه محاسبه ساده انجام بدید و با اطمینان از خریدتون لذت ببرید .

 

اگه سوالی در این خصوص دارید با ما به صورت تلفنی و در واتساپ در ارتباط باشید. 09368190818

برای دیدن نمونه هایی بسیار زیبا و سفارشی از محصولات طلا سفارشی بر روی لینک روبرو کلیک کنید.

اگه با هر میزان از هزینه می خواهید یه هدیه سفارشی ارزشمند و بیاد ماندنی بخرید روی لینک روبرو کلیک کنید قیمت پلاک طلا اسم 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

هفت راه کسب درآمد در خانه با کامپیوتر

آیا می خواهید در زمان غیر کاری و هنگامی که در خانه هستید نیز درآمد کسب کنید؟ فرقی نمی کند که به دنبال کسب درآمد و شغلی تمام وقت هستید و یا صرفا می خواهید در کنار شغل خود، کار دیگری نیز انجام داده و مبلغی را به درآمد ماهانه خود اضافه کنید؛ به هر حال راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق کامپیوتر در منزل وجود دارد که شما می توانید بسته به علاقه و توانایی خود به سراغ یکی از آن ها روید.

با گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده از فناوری های به روز، روش های کسب درآمد از طریق کامپیوتر نیز افزایش یافته است. امروزه می توانید در شغل های آنلاینی مشغول به کار شوید که  حتی 5 یا 10 سال پیش وجود نداشته اند.

کسب درآمد قابل توجه به صورت آنلاین به صرف زمان و سخت کوشی زیادی نیاز داشته و روش های آسان و دشوار متعددی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. اما اگر شما فرد صبور، سخت کوش و با انگیزه و مصممی باشید، فرصت های شغلی بی شماری برای کسب درآمد مستقیم از کامیپوتر برایتان فراهم خواهد بود. در ادامه به معرفی و بررسی هفت روش گوناگون برای کسب درآمد آنلاین از طریق کامپیوتر می پردازیم:

فروش اقلام مختلف به صورت آنلاین

یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین در خانه، فروش وسایل و اجناس مختلف است. شما می توانید مبلمان، لباس، وسایل آشپزخانه یا وسایل قدیمی را به صورت آنلاین بفروشید؛ همچنین می توانید کالایی را به تعداد عمده خریداری کرده و نسبت به فروش آن اقدام کنید.

بسیاری از مشاغل بر روی مفهوم ساده واردات محصولات به صورت عمده و فروش آن ها به صورت منفرد و تکی برای کسب سود تمرکز دارند. به عنوان مثال ممکن است شما اخیرا به خارج از کشور سفر کرده باشید و با محصولات منحصر به فردی رو به رو شده باشید که تهیه آن ها دشوار بوده و در بازار شما موجود نیستند.

علاوه بر آن، اگر هنر و مهارت خاصی دارید و می توانید محصولی را تولید کرده یا وسیله ای را بسازید، از این طریق می توانید بازار محصول خود را پیدا کرده و با فروش آن برای خود کسب درآمد کنید.

کار کردن به صورت آزاد و مستقل (فریلنس)

با کار کردن به صورت فریلنس شما می توانید به عنوان یک نیروی مستقل، بدون آن که در شرکت یا مجموعه خاصی استخدام شده باشید، کار کنید؛ مثلا می توانید به عنوان نویسنده یا گرافیست فریلنس فعالیت کنید. اگر مهارت ارتباطی و نوشتاری بالایی دارید کار کردن به عنوان یک فریلنسر بهترین راه برای کسب درآمد در خانه است. شما می توانید از این طریق مشاغل یا وب سایت هایی که شما را به عنوان یک پیمانکار مستقل استخدام می کنند تا برای وب سایت ها، خبرنامه ها یا حتی موارد تبلیغاتی شان محتوا تولید کنید، درآمد کسب کنید. کار کردن به صورت فریلنس و مستقل این امکان را به شما می دهد که برای هر پروژه نرخ خود را تعیین کرده و دستمزد خود را مشخص کنید.

همچنین اگر فردی خلاق بوده و به طراحی و گرافیک تسلط دارید، فعالیت به عنوان گرافیست مستقل می تواند روش خوبی برای کسب درآمد آنلاین باشد. شرکت ها و وب سایت های گوناگونی وجود دارند که برای انجام کارهای گرافیکی خود به یک گرافیست نیاز دارند.

دستیار مجازی

دستیار مجازی نه تنها یک روش عالی برای کسب درآمد از کامپیوتر است، بلکه این امکان را دارد که به یک شغل تمام وقت برای شما تبدیل شود. دستیار مجازی یا VA در حقیقت شخصی است که به صورت آنلاین به شخص یا شغلی کمک می کند. این کار شبیه دستیار اجرایی است، اما تمام فعالیت او به صورت آنلاین انجام می شود. مشاغل متفاوتی ممکن است به دستیار نیاز داشته باشند؛ اما کارهای رایج و معمول شامل برنامه ریزی جلسات، تصحیح محتوا، به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی و سایر کارهای اداری از جمله وظایفی است که یک دستیار بر عهده دارد.

ترجمه اسناد و مدارک و متون مختلف

تقاضا برای مترجمان به سرعت در حال افزایش است؛ چرا که شرکت ها و افراد به طور منظم با یکدیگر در جهان تعامل دارند. بنابراین با ترجمه آنلاین نیز می توانید در منزل درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در خانه به وسیله کامپیوتر، دریافت نمایندگی پنل پیامک و بازاریابی و فروش آن است. شما می توانید همچون شرکت ارائه دهنده این سرویس ها، اقدام به فروش پنل های اس ام اس کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد کنید. برای این کار به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارید؛ تنها کافی است کمی با اصول بازاریابی و مارکتینگ و چگونگی فروش کالا یا خدمات آشنایی داشته و به اینترنت دسترسی داشته باشید. کاربر به کمک این پنل ها می تواند پیامک انبوه ارسال کرده و برند یا فعالیت خود را معرفی کند. از دیگر مزایای سامانه ارسال اس ام اس انبوه، کمک به جذب مشتری و تعامل با مشتریان است. قیمت پنل پیامک نسبت به بسیاری از روش های تبلیغات و بازاریابی مناسب تر است. در واقع این پنل ها یکی از روش های مقرون به صرفه و در عین حال پربازده و نتیجه بخش مارکتینگ به شمار می آیند و از آن جایی که نقش و تاثیر تبلیغات در گسترش و توسعه هر فعالیت و کسب و کاری بر هیچ کس پوشیده نیست، تقاضای زیادی برای خرید این پنل ها از طرف مشاغل و ارائه دهنده خدمات گوناگون وجود دارد؛ بنابراین بازاریابی برای فروش این سرویس نیز چندان دشوار نخواهد بود.

شرکت مدیانا اس ام اس یکی از سامانه های ارائه دهنده خدمات پیامکی و پنل های اس ام اس است و شما می توانید با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس و فروش پنل پیامک و خطوط اختصاصی پیامکی، ماهاته درآمد بالایی را کسب کنید. این شرکت علاوه بر سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه، خدمات دیگری چون ارسال پیامک صوتی، نوبت دهی، منشی پیامک و ارائه وب سرویس تخصصی جهت ایجاد قابلیت پیامک در سایت شما را نیز ارائه می دهد.

طراحی وب سایت

اگر توانایی و دانش لازم برای طراحی وب سایت را دارید، مطمئنا با نبود کار و مشکلی برای کسب درآمد مواجه نخواهید شد. برای ایجاد و طراحی یک وب سایت باید درک کاملی از HTML و کد گذاری داشته باشید یا با وردپرس و اصول طراحی سایت با آن آشنا باشید؛ همچنین باید توانایی درک آن چه مشتری های شما درخواست می کنند را داشته باشید.

اگر می خواهید کسب درآمد از طریق طراحی وب سایت ها را شروع کنید بهتر است ابتدا چند نمونه کار تهیه کنید. به این ترتیب، مشتریان شما می توانند قبل از شروع همکاری و استخدام شما، آن چه را که قادر به انجام آن هستید، ببینند.

برگزاری وبینارها و کارگاه های آموزشی آنلاین

آیا خود را نسبت به یک موضوع خاص بسیار آگاه می دانید؟ شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران از طریق یک دوره آنلاین درآمد کسب کنید. برای هر موضوعی که انتخاب می کنید، می توانید یک دوره آنلاین برگزار کنید و اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار دانشجویان شرکت کننده در این ورک شاپ ها (workshop) قرار دهید. به این ترتیب می توانید برای کلاس های آموزشی خود هزینه مشخصی تعیین کرده و از هر کسی که برای شرکت در این دوره های آموزشی ثبت نام می کند مبلغی را به عنوان شهریه دریافت کنید و از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

روتامتر

rotameter

 

فروش انواع روتامتر (rotameter)  روتامتر هوا،  گاز،  آب،  مایع، رزوه ای فلنجی با تیوب پلکسی ،rotameter با تیوب شیشه ای ، روتامتر با تیوب اکریلیک ، rotameters بدنه فلزی ، برند ها ی کرونه ، جورج فیشر و … از ظرفیت 50 تا 20/000 لیتر در ساعت 

روتامترهای  جورج فیشر اصل سوئیس از سایز “1 تا 1/2-2 از ظرفیت 20/000…50  L/H با قیمت رقابتی 

روتامتر چیست ؟

یکی از پر کاربردترین وسایلی که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد روتامتر می باشد.

rotameters  نوعی دبی سنج است که می تواند دبی سیال عبوری( مایع و یا گاز ) از یک لوله را اندازه گیری نماید.

کاربرد روتامتر

استفاده از “روتامتر” برای اندازه گیری دبی جریان سیال بسیار معمول است.

“rotameters” از یک مجرای مخروطی تشکیل می شود (یک لوله شیشه ای که قطر آن با شیب ملایم کم می شود ) که درون آن یک جسم شناوری که به اندازه پایه لوله شیشه ای است قرار گرفته است.

rotameters به طور عمودی نصب شده و جریان به آن وارد می شود.

در اثر عبور جریان سیال از پایین به بالای rotameters، نیروی مقاومی به این شناور وارد می شود و آن را به طرف بالا حرکت می دهد.

با بالا رفتن شناور، سطح مقطع روتامتر افزایش یافته و لذا سطح جریان میان شناور و مجرای مخروطی روتامتر افزایش می یابد.

شناور تا جای بالا می رود که نیروی مقاوم سیال، نیروی ارشمیدس و وزن سیال یکدیگر را خنثی نمایند و سیستم به حالت تعادل برسد.

در این صورت مکان شناور که به صورت مستقیم از روی rotameter خوانده می شود، معرف دبی جریان می باشد.

هر چه دبی جریان عبوری از روتامترها بیشتر باشد، محل شناور بالاتر خواهد بود.

کارکرد روتامتر

در اکثر کارکرد های روتامتر، دبی مستقیماً از درجه بندی هایی که روی لوله شیشه ای نوشته شده است خوانده می شود.

در بعضی موارد یک سنسور اتوماتیک ارتفاع جسم شناور را اندازه می گیرد.

این گونه روتامترها اغلب از فولاد یا دیگر مواد مقاوم در برابر سیالات فشار بالا ساخته می شوند.

روتامترها ممکن است در اندازه ای ۰.۲۵ اینچ تا اندازه های ۶ اینچ باشند و نسبت به اریفیس پلیت گستره وسیعتری از جریان را با دقت ۲ ± درصد را اندازه می گیرند.

حداکثر فشار عملکرد آنها موقعی که از شیشه ساخته شده باشند. psig 300 می باشد.

دبی سنج

 

“روتامتر” نوعی دبی سنج سطح متغیر، ابزار دقیقی ساده و نسبتا ارزان برای محاسبه دبی عبوری سیال در فازهای مایع و گاز است.

این تجهیز برای محاسبه دبی از تغییر سطح عبوری سیال و نیروی وزن شناور بهره می برد.

اساس عملکرد به این صورت است که جریان سیال ، شناوری را که در مسیر خود قرار گرفته است ، جا به جا می کند.

میزان دبی با سطح ایجاد شده به وسیله نیروی بالا و پایین برنده شناور متناسب است.

 



:: بازدید از این مطلب : 1165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی