طراحی سایت در مشهد

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت مشهد و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی سایت در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , سئو سایت در مشهد , طراحی سایت در مشهد , طراحی سایت , طراحی سایت مشهد , سئو سایت مشهد , سئو سایت , طراحی سایت مشهد , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 1343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 25 آذر 1396
.

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

 

فروش آنلاین جعبه آتش نشانی یا فایر باکس انواع کپسول آتش نشانی کپسول آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

بهسازان سرای مهر آهنگ (بسما) عرضه کننده کلیه تجهیزات آتش نشانی از جمله کپسول آتش نشانی پودر و گاز،کپسول آتش نشانی CO۲  یا خاموش کننده CO۲ ،کپسول آتش نشانی بیوورسال ، سیستم اعلام حریق کانوشنال یا سیستم اعلام حریق متعارف،سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق اتوماتیک آبی ،سیستم اطفای حریق اتوماتیک واتر میست ، سیستم اطفا حریق پشت خودرویی واتر میست ، علائم هشدار دهنده آتش نشانی، چراغ قوه آتش نشانی و تولید با کیفیت ترین قرقره آتش نشانی و جعبه آتش نشانی پیشرو (دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شماره ۶۷۵۴/۷ ) را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است. بسما جهت ارائه خدمات و عرضه مستقیم کلیه محصولات آتش نشانی فروش آنلاین تجهیزات و کپسول آتش نشانی را برای سراسر کشور خرید اینترنتی با قیمت مناسب مهیا کرده است. از جمله محصولات قابل خرید آنلاین کپسول آتش نشانی پودر و گاز وco۲، جعبه آتش نشانی ،انواع فایر باکس آتش نشانی ،انواع جعبه آتش نشانی استیل ، فایر باکس های استیل ، سیستم اطفا حریق آبی، سیستم اعلام حریق گلوبال فایر،سیستم اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق فشار قوی، علائم هشدار دهنده و چراغ قوی شارژی آتش نشانی است.



:: برچسب‌ها: انواع کپسول آتش نشانی , جعبه آتش نشانی , سیستم اعلام حریق , فایر باکس , کپسول آتش نشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 23 آذر 1396
.

مقاصد عمده گردشگری ایرانیان

نیمه ی دوم هر سال معمولا فکر سفر بیشتر به ذهن ایرانیان می افتد . هرساله با شروع فصل پاییز مسافران به فکر سفر و دیدن جاذبه های گردشگری شهرها و کشور های گرمسیر دیگر می افتند . در سه ماهه پایانی سال نیز هموطنان به فکر رزرو تورهای نوروزی می افتند از این رو بر آن شدیم مکان هایی که ایرانیان در ۵ ماهه نخست سال ۹۶ به آن بیشترین سفر را انجام داده اند را ما به شما معرفی می کنیم .

  1. تور دبی

کشور امارات واقع در جنوب غربی آسیا است و از جنوب با قطر ،عربستان سعودی و ازشرق با عمان و از شمال با خلیج منتهی می گردد. پایتخت کشور امارات ابوظبی است .

امارات شامل ۷ شیخ نشین است بنام های ابوظبی ، دبی ، شارجه ، راس الخمیه ، عجمان ، فجیره و ام القوین میباشد. دبی بزرگترین شهر امارات است که هرساله مسافران زیادی از سراسر جهان جذب خود می کند و از لحاظ آب و هوایی پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به دبی می باشد. دبی یک شهر ساحلی که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است ، هتل های ساحلی دبی هرساله میعادگاه ایرانیان سراسر جهان است . امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده است، اقتصاد دبی با صنعت نفت روزبروز رشد کرد و درآمد کلانی را بابت فروش ملک به شهروندان خارجی و یا اعطای اقامت به آنها کسب می کند.

دبی با ۱۴۹ آسمان خراش ،سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های بلند می باشد. تفریحات آبی و پارهای آبی ،صحرا گردی و بازدید از آسمان خراشها و فستیوال های خرید از جاذبه هایی است که توریستها را ترغیب به دیدن دبی می نماید.

۲. تور مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است که پایتخت آن کوالالامپور می باشد. از لحاظ جغرافیایی از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است . نام مالزی از مالایا ،صباح ، ساراواک ،سنگاپور که یک اتحادیه و ۱۴ ایالت می باشد تشکیل شده است.

مالزی پس از اینکه در سال ۱۹۷۵ از طرف انگلیس استقلال یافت حکومت سلطنتی را پذیرفت . مالزی شامل ۱۳ استان میباشد که استاندار هر استان را شاه می نامند. مالزی از منابع طبیعی شامل کشاورزی ، جنگلداری و مواد معدنی و از لحاظ کشاورزی صادرکننده خرمای روغنی می باشد. ۵۹ رصد مالزی پوشیده از جنگل است و از لحاظ آب و هوایی ، هوای گرم دارد . ساکنین کشور مالزی از سه نژاد ( چینی ، هندی ، مالایی ) تشکیل شده اند .مالزی یک کشور چند دینی دارد که اسلام دین اصلی آن می باشد.

از جمله مکان های تفریحی مالزی میشود برجهای دو قلو پتروناس ، آکواریوم klcc ، پارک آبی سان وی ، بلندی های گنتینگ ، غار میمون ها ، برجایا هیل و پوتراجایا اشاره کرد.

۳. تور کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است . این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را در خود جذب می کند . کیش در زمان هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان تحت تسلط ایران بوده و با گسترش اسلام این جزیره به دست خلفای اموی افتاد. در دوره سلجوقیان کیش به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل گردید . کیش تنها جزیره در خلیج فارس که دارای قنات آب شیرین بوده است و جزیره کیش بصورت بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می باشد.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و دارای تابستانی طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم است . ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش انجام میشود . علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته پارک های ساحلی مانند تم پارک ، پارک آبی اوشن ، پارک هنر ، ساحل مرجانی ، باغ وحش ، آکواریم ، باغ پرندگان از دیگر جاذبه های گردشگری کیش میباشد.

۴. تور مشهد

شهر مقدس مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز خراسان رضوی است . اینشهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده ،مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران می باشد. مشهد شهری مدرن است و دارای فن اوری بالا بهمراه پیشینه ایی پر افتخار و میراث و معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر باعث الگو شدن در معماری اسلامی گردیده است و هنوز در اطراف و اکناف آن آثاری از بازارچه های سنتی به چشم می خورد.شهر مشهد در بین کوه های هزار مسجد و بینالود گسترده شده است و دارای آب و هوای متغییر اما معتدل ومتمایل به سرد و خشک دارد.

بیش از ۹۳ درصد مردم مشه فارسی زبان هستند و این شهر در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. هم چنین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی در سال ۲۰۱۷ برگزیده شده است.

مشهد مکان های بسیاری جهت بازدید دارد که به راحتی قابل دسترسی می باشد. از جمله این تفرجگاهای ، حرم محرم رضوی ، کوه سنگی ، پارک ملت ، طرقبه ، جاغرق و مجموعه آرامگاه فردوسی می توان نام برد.

۵٫ تور گرجستان

البته اخیرا به این ۴ مقصد پرطرفدار گردشگری، تور گرجستان نیز اضافه گشته که باتومی و تفلیس شهرهایی محبوب برای گردشگران ایرانی شده است . این کشور بعلت نزدیکی به کشورمان بشدت مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است . باتومی شهری ساحلی و توریستی است که قطعا دیدن سواحل زیبا، رستورانهای شیک و ساختملنهای مدرن آن برای شما جذاب خواهد بود .

5 مقصد عمده گردشگری ایرانیان



:: برچسب‌ها: تور دبی , تورکیش , تورمشهد , تور مالزی , تور گرجستان , مقاصد عمده گردشگری ایرانیان ,
:: بازدید از این مطلب : 1407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 6 آذر 1396
.

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

بی شک شما مثل همه ی ما با نقش کمد و دراور در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا هستید، دراور ها انواع گوناگونی دارند که بسته به ابعاد و سبک دکوراسیون شما انتخاب می شود.

دراور ام دی اف یکی از پر طرافدارترین انواع دراور ها محسوب می شود، که برای هر فضایی در دکوراسیون تان مناسب می باشد و به سادگی می توانید برای فضای داخلی تان انواع طرج چوب و یا ساده آن را انتخاب کنید و به فضای داخلی تان سر و سامان دهید. دراور ها در آشپزخانه ی شما، قاشق و چنگال ها را در جای درست نگهداری می کنند. در کارگاه شما، ابزار و وسایل را منظم و در دسترس قرار می دهند و در دکوراسیون اتاق خواب شما می توانند انواع لباس ها را مرتب نگهداری کنند.

یکی از مزایای طرح های چوبی این است که به راحتی با سایر لوازم و مبلمان موجود در اتاق خواب مانند تخت و میز و صندلی به ارحتی جور می شوند. رنگ قهوه ای چوب از جمله رنگ های خنثی بشمار می رود و با تم های رنگی متفاوت در اتاق به شکل مناسبی ترکیب می شود.

بلج مرجع تخصصی دکوراسیون اتاق خواب است که با دانش فنی روز در کنار تجربه چندین ساله اقدام به تولید محصولات تخصصی در زمینه اتاق خواب می کند که در همین راستا جهت تکمیل دسته بندی های خود، اقدام به تولید جدید ترین مدل های دراور با جنس ام دی اف فشرده شده با روکش های ضدخش کرده است تا با قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بتواند در بازار کشورمان به خوبی فعالیت خود را ادامه دهد که با این ایده تفکر تا به حال توانسته است سهم بسیار خوبی را از بازار کشورمان به خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی بلج جهت اعتماد سازی بیشتر و تضمینی بر کیفیت نهایی دراور، اقدام به تضمین کتبی و یا همان کارت ضمانت مکتوب برای تمامی دراور های موجود در فروشگاه کرده است تا همواره در هدف رضایت مندی مشتریان کوشاتر باشد. لازم به ذکر است تمامی دراور ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که همواره تضمین صحت و سلامت و همچنین مطابقت کامل محصولات

دکوراسیون اتاق خوابدراورنقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن



:: برچسب‌ها: دراور , دکوراسیون اتاق خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 1323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 4 آذر 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی