نگاهی به تاثیرسولفات هاي منگنز، منیزیم، مس در سرنوشت انسان و حیوانات

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نگاهی به تاثیرسولفات هاي منگنز، منیزیم، مس  در سرنوشت انسان و حیوانات  

سولفات چیست؟

سولفات ها گروهی از مواد معدني متفاوت هستند و می توان گفت شامل حداقل صد نوع كاني می باشد. ساختار اصلی سولفات ها از So4 تشکیل شده است. از سوی دیگر برخی از این سولفات ها در فعالیت های صنعتی کاربرد دارند که از آن جمله می توان به سولفات منگنز، سولفات منیزیم، سولفات مس اشاره كرد. در ساختار این نوع سولفات ها یک فلز مانند منگنز، منیزیم و مس و یک غیر فلز مانند سولفات از طریق پیوندهای کووالانسی به هم پیوند می خورند. اين سولفات ها نقش مهمي در صنعت كشاورزي دارند و اغلب از آنها به عنوان كود استفاده می شود که نقش موثری در تامين مواد مغذی براي گياهان و درختان دارند اما از سوی دیگر صنعت كشاورزي و دامداری وابسته به زندگی انسانی است و رشد جمعیت، نابودی مراتع و زمین های کشاورزی جزء لاینفک زندگی بشری هستند و همیشه به مواد غذایی نیاز بوده است. پس می بینیم چقدر این مواد معدنی در زندگی نوع بشر اثرگذار است. سولفات ها هم به صورت طبیعی و هم صنعتی همیشه در حال تولیداند.

سولفات های منگنز

سولفات منگنز از سولفات هاي مهم است که در صنعت کشاورزی نقش مهمی دارد و از آن به عنوان افزودنی خوراک دام و طیور استفاده می شود، در مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی، برای تقویت بازدهی در گیاهان کاربرد دارد تا بتوانند در سنتز اسیدهای چرب عمل کنند، از سوی دیگر این سولفات در لعاب ها، لاک ها و سرامیک ها،  کاربرد دارند حتی و به عنوان یک ماده برای تصفیه آب آشامیدنی مورد استفاده قرار مي گيرد. اما نقش مهم سولفات منگنز بیشتر در صنعت کشاورزی است. چون سولفات منگنز در برگ ها و ساقه گیاهان، موجب فتوسنتز بهتر است اما امروزه به خاطر برخی دلایل، وجود مواد آلی و معدنی در خاک کم شده است و این احتمالا به خاطر  آهكي شدن زمين هاي كشاورزي است و اين باعث کیفیت کمتر محصولات و تولیدات کشاورزی می شود.

 این کود شیمیایی در خاک های بازی و اسیدی قابل استفاده  است و ویژگی این کود شیمیایی محسوب می شود، بنابراین حجم زیادی از آن در صنایع کشاورزی استفاده می شود.  از این سولفات بیشتر در نخلستان ها استفاده می شود چون بیشتر به منگنز نیاز دارند و چون میزان استفاده از آن  بستگی به نوع نیاز گیاهان دارد. از  تركيب دی اکسید منگنز با دی اکسید گوگرد می توان سولفات منگنز ساخت. اگر ازكود سولفات منگنز چيني، استفاده شود محصولات کشاورزی با کیفیت تری می توان تولید کرد.  شرکت آترین فرازان آوین، به عنوان تامين كننده سولفات منگنز چيني و فروش سولفات منگنز چيني، در خدمت سوالات شماست. در صورت هر گونه سوال می توانید آن را با مشاوران ما در شرکت آترین فرازان آوین در میان گذارید.

سولفات های مس

سولفات های مس، ماده ای چند منظوره و پرکاربرد است و از سولفات هاي بسيار مهمی است که وجود آن ضروری است. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، سولفات های مس را طبقه بندی کرده است. سولفات مس در صنعت كشاورزي، کاربردهای بسیاری دارد و بیشتر برای از بین بردن قارچ ها از آن استفاده می شود برای اینکه بیماری های باکتریایی و قارچی محصولات میوه، سبزیجات و آجیل  کنترل کند. کپک، لکه های برگ، تاول ها  از جمله بیماری هایی که این محصولات ممکن است بدان دچار شوند.

باید خاطر نشان کرد، سولفات مس در آب، کاملا حل می شود به همین دلیل به راحتی در محیط پخش می شود و در خاک های اسیدی، چسبندگی کمتری ایجاد می کند. همچنین از  این سولفات ها در سیستم های آبیاری و تصفیه آب شهری استفاده می شود و  حتی می تواند حلزون ها  را از بین ببرد. کاربردهای این سولفات به قدری زیاد است که می توان به نقش آن در تولید رنگ‌های آبی و سبز، در رنگرزی پارچه‌های نخی و ابریشمی، آبکاری، ساخت مرکب برای ورق‌های حلبی، رنگ مو، تولید سموم قارچ کش، نگهداری چوب، رنگرزی چرم، باطری سازی، از بین بردن خزه ها در محیط های آبی مانند استخرها، مکمل غذای دام و طیور اشاره کرد. این ماده اغلب اگرچه ممکن است در برخی موارد سمی هم باشد اما برای آزمایش رشد کریستال ها و آبکاری مس استفاده می شود. هم چنين  برای آزمایش کم خونی هم کاربرد دارد. با مراجعه به سايت شرکت آترین فرازان آوین از قيمت سولفات مس و نحوه بسته بندي فروش سولفات مس می توانید آگاهي يابيد.

سولفات مس

 سولفات منیزیم، سولفات  مصنوعی  

سولفات منیزیم برای استفاده در تولید محصولات ارگانیک، مجاز است و به خاک اضافه مي شود. هم چنين سولفات منیزیم در میزان رشد و عملکرد انسان و گیاهان  از اهمیت زیادی برخوردار است. منیزیم در فرآیند بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی گیاه بسیار نقش دارد، مثلا درتثبیت دی اکسیدکربن فتوسنتزی، سنتز پروتئین تشکیل دهنده کلروفیل و استفاده از فتوسیمیلات، فوتو فسفوریلاسی و نتشکیل ATP در کلروپلاست نقش دارد. از سوی دیگر می توان از آن به عنوان یک ماده مصنوعی مجاز برای استفاده در تولید خوراك دام استفاده کرد.  همچنین محصول چندگانه حاوی سولفات منیزیم توسط FDA (سازمان دارويي و غذايي) تایید شده و در مصارف پزشکی کاربرد دارد. مثلا  و از آن به عنوان یک ضد تشنج، ملین، ضد عفونی کننده، کمک کننده جایگزینی الکترولیت با هیپومگانیسمی استفاده می شود و در درمان  بیماری های قلبی، هیپرترمی بدخیم، درد مفاصل، درد عضلانی، جلوگيري از زايمان زودرس، جلوگيري از حملات آسم، بسیار نقش دارد و از آن  با تزریق وریدی هم استفاده می شود و باعث عبور بهتر هوا در مجاری هوایی  می شود. در ايران، شركت هاي صنايع و مواد شيميايي زيادي، تامين كننده سولفات منيزيم مي باشند. شرکت آترین فرازان آوین هم در این امر فعالیت می کند و  تأمین کننده انواع مواد شیمیایی، مواد اولیه صنایع فولاد و انواع سولفات های فلزی، سولفات هايي با درجه هاي مختلف و خلوص، است و انواع سولفات ها را با كيفيت عالي به سایر کارخانه های داخل و خارج از کشور می فرستد. فروش سولفات منيزيم به صورت اينترنتي در شركت آترین فرازان آوین امكان پذير  است و با استفاده از سایت آن می توانید به قيمت سولفات منيزيم دست یابید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 4929
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

معتبرترین محل خرید کنسول بازی

اگر شما این بدنبال خرید کنسول بازی در بروزکالا هستید،از دو حالت بیشتر خارج نیست، یا شما یک گیمر حرفه ای و علاقه مند به کنسول بازی هستید و یا احیانا مشغول کلنجار رفتن با یک گیمر می‌باشید.

دنیای بازی، آن هم با انواع موجود در کنسول‌های خانگی بروزکالا، جذاب و حیرت انگیز است و علاقه‌مندان به آن همیشه مایل هستند، تا به جدیدترین اخبار ویژگی‌ها و بروز ترین لیست قیمت خرید ایکس باکس ها و کنسول‌های پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

برای خرید پلی استیشن بروزکالا و ایکس باکس بروزکالا وارد لینک زیر شوید

خرید کنسول بازی بروزکالا

خبرهای فراموش نشدنی از کنسول های‌بازی در بروزکالا

در ادامه به تحلیل برخی از این اخبار مهم در حوزه کنسول بازی خواهیم پرداخت.

کنسول بازی پلی استیشن ۵

  • احیانا شما هم تا الان متوجه شده‌ باشید که قرار است کنسول پلی استیشن ۵ و کنسول بعدی ایکس باکس در پخش آنلاین خود از انعطاف وسیع تری برخوردار باشد، بنابراین خبرهایی در راه است، صدای پای خداحافظی از بازی های داستانی را می شنوید؟! اگر این واقعی باشد به نظرتان خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود؟

کمپانی سونی به‌تازگی یک پتنت جدید را به ثبت رسانده است که بر اساس آن، به‌‌نظر می‌رسد، این شرکت تصمیم دارد تا کنسول بازی نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن ۵ را به قابلیت Backward Compatibility مجهز سازد.

هنوز مشخص نشده است که کنسول بعدی سونی قرار است،در چه تاریخی به بازار راه یابد، اما با وجود شایعه پراکنی‌هایی که حسابی بین گیمرها پخش شده است، این احتمال وجود دارد، که بتوانیم بازی‌های عرضه شده برای کنسول‌های قبلی سونی از جمله کنسول پلی استیشن ۴ را روی کنسول پلی‌استیشن ۵ هم تجربه کنیم، این قابلیت، Backward Compatibility نام دارد.

 

آپدیت جدید کنسول بازی پلی استیشن 4

 

  • آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. سونی اعلام کرده است، کاربران از حالا می‌توانند برای تجربه نسخه آزمایشی این آپدیت، ثبت نام کنند. اما هنوز جزئیات چندانی از ویژگی‌های این آپدیت منتشر نشده است و فعلا نمی‌توان آن را به صورت جداگانه و با دستگاه‌هایی به جز پلی‌استیشن ۴ دریافت کرد.

به طور دقیق، کمپانی سونی فعلا به جذب افراد و کاربرانی مشغول است که با بررسی کردن نسخه آزمایشی شده و آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی استیشن ۴ توانسته اند مشکلات و باگ های احتمالی آن را شناسایی کرده و به شرکت گزارش دهند تا بعدها بتوانند در آینده، پس از حل خطاهای احتمالی،نسخه نهایی و به‌روزرسانی شده را بدون هیچ‌ ایرادی بر روی دستگاه کاربران به مرحله اجرایی برسانند.

تفاوت کنسول بازی Xbox one s و پلی استیشن ۴

  • با توجه به نوسانات قیمت در بازار رقابت انواع کنسول‌های خانگی،این طور برداشت می‌شود که قیمت خرید کنسول xbox one s نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ پایین‌تر است، اما یکی از دلایل گران‌تر بودن این کنسول پلی استیشن را می‌توان میزان قدمت بیشتر و شاید شهرت بالاتر این مجصول در نظر گرفت.

طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان خرابی کنسول بازی Xbox one s و یا دسته بازی آن به مراتب کمتر از کنسول پلی استیشن۴ گزارش شده است.

 

کنسول بازی ایکس باکس مدل one s می‌تواند کیفیت۴k را پوشش دهد که در کنسول پلی استیشن شاهد این ویژگی نخواهیم بود. با پخش ۴k، کیفیت نمایش تصاویر این کنسول خانگی افزایشیافته و جزییات واقعی تر نمایش داده می‌شود.مزیت هماهنگی بیشتر با ویندوز۱۰ به همراه Play EveryWhere،معرف یکی از خصوصیات انحصاری مایکروسافت است که در یک لحظه می‌توان بازی را از روی کنسول خانکی به دستگاه PC و یا لپ‌تاپ مجهز به ویندوز۱۰ انتقال داد و ادامه بازی را شاهد بود.

 

پشتیبانی بهتر از برنامه‌های ویدیویی و تلویزیونی حاصل از TV Integration است، کمک می‌کند تا در حین تماشای فیلم، کاربر به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کد.استفاده بهتر از کینکت باتوجه به تقویت سخت‌افزاری در کنسول بازی که سبب درک بهتر کنسول از حرکات و فرامین شما به سیستم می‌شود.کنسول ایکس‌باکس لایو و بازی با دوستان و یا دیگر گیمرها در سرتاسر دنیا و به اشتراک گذاری اوقات خوش با آن‌ها یکی از بهترین تجربه های افراد خواهد بود.

سخن آخر؛ جمع بندی نهایی با شما

دنیای محصولات کنسول خانگی دائما در حال رشد می‌باشد. چه از نظر سایز دستگاه، کیفیت صفحه نمایش بازی‌ها، انواع تکنولوژی‌های روز بکار رفته در نمایشگرها و سایر امکانات دیگر از این قبیل.

اهداف اصلی این کمپانی‌ها بهینه‌سازی در نسل‌های قبلی است، به همین دلیل است که شاهد تنوع گسترده در امکانات و ویژگی‌های کنسول بازی با ارائه آپدیت های جدید هستیم. همچنین ایجاد رقابت شدید در میان برندهای مطرح جهان، نقش بسزایی در کیفیت کارها داشته و سلیقه مخاطبان را تغییر داده است.

جهت خرید حدیدترین و بروزترین کنسول های بازی خانگی، می‌توانید از صفحه مربوط به کنسول بازی و لوازم جانبی آن‌ها در سایت بروزکالا بازدید کنید و محصول دلخواهتان را خریداری نمایید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

سنگبری

 

1- دستگاه سنگبری سرامیک بر پرتابل:

 

 

دستگاه های سرامیک بر عمدتا در طول برش های 1.5 متر به پایین و برای سرامیک های اسلب 2 متری استفاده میشوند و همانند دستگاه های سنگبری هستند با این تفاوت که برای برش سرامیک باید از صفحه برش های باکیفیت (غیر چینی) استفاده شود تا عمر طولانی تری داشته باشند.

دستگاه های برش سنگ و سرامیک پرتابل در طول برش های مختلف عرضه میشوند که عبارتند از 65 سانت برش – 85 سانت برش – 100 سانت برش – 125 سانت برش – 150 سانت برش – 180 سانت برش – 200 برش – 260 برش که همه ی اندازه ها بر حسب برش مفید میباشد.

البته لازم به ذکر است که دستگاه هایی که طول برش کمتر از 150 سانت دارند به صورت شفت های کروم استیل ساخته میشوند که از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هست و دستگاه های 150 سانت تا 260 سانت به صورت لینیرگاید هستند که عبارت لینیرگاید به معنی وجود ریل و بلبرینگ هایی با دقت بالا و عمر طولانی و همچنین دقت برش در طول های بیشتر (که شفت های کروم استیل خمش در انها ایجاد میشود) را دارند.

موتور دستگاه های پرتابل عمدتا 3 اسب بخار معادل 2200 وات میباشند که سرعت گردشی معادل 2800 دور را برای برش سنگ یا سرامیک فراهم میکنند و این موتور ها بدلیل نزدیکی به صفحه برش و پاشش آب به سطح موتور ضد آب طراحی میشوند تا طول عمر طولانی تری را فراهم کنند.

در هنگام خرید دستگاه سنگبری پرتابل به طول شفت موتور دقت کنید زیرا اگر شفت موتور کوتاه باشد امکان استفاده از صفحه های ابزار زنی را ندارید.

موتور دستگاه های سنگبری پرتابل بصورت تک فاز و سه فاز بسته به درخواست مشتری قابل انتخاب هست.

 

2- دستگاه کارگاهی غیر اتومات:

دستگاه سنگبری کارگاهی به صورت سه فاز مخصوص کارگاه ها طراحی شده اند و عمدتا وزنی بالای 500 کیلوگرم دارند و موتور 5 اسب بخار (3680 وات)

قدرت دارند که توسط تسمه به محل قرارگیری صفحه برش نیرو را نتقال میدهند.

در این دستگاه ها موتور ضد آب نمیباشد و میز دستگاه بصورت متحرک طراحی شده است که امکان برش سنگ با قطر بیشتر را فراهم کند.

دستگاه های کارگاهی جدید سه موتور دارند که موتور اول برای چرخش صفحه برش و موتور دوم برای زاویه دادن به صفحه برش ( حالت راسته بری و فارسی بری) و موتور سوم برای بالا و پایین دادن صفحه برش طراحی شده اند که کار بر با سرعت بیشتری توانایی استفاده از دستگاه را داشته باشد.

 

3- دستگاه های برش سنگ کارگاهی تمام اتومات:

این دستگاه ها در طول برش 300 سانت و عمدتا برای سنگ های کرین و اسلب استفاده میشوند و قیمت بالایی نسبت به دو مدل اول دارند.

برای نگه دشتن این دستگاه ها میتوان جک های پنوماتیکی را سفارش داد تا استفاده از دستگاه راحت تر شود.

برش سنگ در این دستگاه ها بصورت اتوماتیک انجام میشود و امکان راسته بری و فارسی بری در عرض 120 سانت و طول 300 سانت وجود دارد.

وزن این دستگاه ها نیز بالای 500 کیلوگرم میباشد و برای محل های ثابت استفاده میشوند.

 

شرکت هنزا با بهترین خدمات و ارزانترین قیمت دستگاه های سنگبری

کمپانی هِنِزا مجموعه‌ایی متشکل از جوانان متدین، با انگیزه و پشتکار فراوان است که در سال 1397 و پس از 3 سال تحقیق میدانی و مذاکره با کمپانی‌های صاحب نام دنیا در ایتالیا، آلمان،‌ اسپانیا و آمریکا اقدام به احداث کارخانه تولیدی ماشین آلات ساختمانی به مساحت 1000 متر مربع در شهرک صنعتی زاگرس کرده است. در حال حاضر تمرکز این شرکت به طور ویژه بر تولید دستگاه‌های برش سنگ با تکنولوژی روز دنیا و با مشارکت مهندسین اروپایی می‌باشد. این مجموعه فعالیت های خود را در 10 سال اخیر با نام‌های تجاری متفاوت در اصناف گوناگون تجربه کرده است: تولید قطعات حرفه ایی دوچرخه برای اولین بار در ایران
واردات و تامین نیاز های ورزشکاران ایران و خاورمیانه
واردات و پخش قطعات برق صنعتی در سطح کشور
تولید تابلوهای برق در حجم گسترده
تامین مواد اولیه دیگر کارخانه‌های تولید کننده دستگاه‌های سنگ‌بری و ماشین آلات ساختمانی
امید است با بهره مندی از تخصص و تلاش اعضای مجموعه هنزا و استفاده از علم روز دنیا محصولات درجه یک و با کیفیتی را ارائه دهیم تا بتوانیم سهمی هرچند کوچک در پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشیم

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

کابینت ممبران

کابینت یکی از مهم ترین قسمت های در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. یک کابینت خوب می تواند ظاهری زیبا و مرتب به آشپزخانه بدهد . امروزه علاوه بر فضاهای قابل استفاده و کاربردی کابینت آشپزخانه ، نمای ظاهری کابینت بسیار حائز اهمیت است ، اما چه مدل کابینت هایی در بازار وجود دارد ؟ مدرن ، کلاسیک ، نئوکلاسیک . شما کدام را انتخاب می کنید ؟

کابینت ممبران یا همان کابینت کلاسیک امروزه یکی از پرطفداری ترین و کاربردی ترین کابیت های مورد استفاده در آشپرخانه می باشد. کابینت ممبران از جنس ام دی اف می باشد که توسط دستگاه CNC حکاکی شده و بر روی آن روکش های PVC در طرح ها و رنگ های مختلف کشیده می شود. کابینت ممبران هر چند نمی تواند جای کابینت تمام چوب را بگیرد اما اگر به نکات آن توجه کنیم کابینتی هست که مورد استفاده خیلی از مردم می باشد. کابینت ممبران برخلاف کابینت تمام چوب مقرون به صرفه تر و سریعتر آماده نصب می گردد همین دو علت کافیست تا بتواند جای خود را در بازار باز کند ، در حال حاضر پرفروش ترین کابینت در بازار میباشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

با همین روش کابینت ممبران و همان سبک تولید کابینت ممبران می توان کابینت نئوکلاسیک هم اجرا کرد ، به نوئی که بر خلاف کابینت ممبران از اجزای کلاسیک کمتری در این سبک استفاده می شود و تلفیقی از کابینت مدرن و کابینت کلاسیک ایجاد کرده و سبک جدیدی را به عنوان کابینت نئوکلاسیک ایجاد کرد که این سبک هم در یکسال گذشته مورد استقبال مصرف کننندگان قرار گرفته است.

نکته حائز اهمیت دیکر در کابینت ممبران نوع انتخاب صفحه کابینت می باشد ، به علت وجود سرستون ها و استفاده از ابزار کلاسیک بهتر آن است که از سنگ کورین و سنگ کوارتز و سنگ طبیعی استفاده کرد ولی استفاده از سنگ کورین به دلایلی که در مقاله مقایسه سنگ کورین و کوارتز اشاره کردیم هم مقرون به صرفه تر و هم یکپارچه تر می باشد . در صفحه کابینت های ام دی اف به این دلیل که نمی توانیم مانند ام سنگ کورین از ابزار و شکل های مختلف استفاده کنیم زیبایی کابینت ممبران کاهش پیدا می کند.

شرکت نوین آبنوس نماینده انحصاری شرکت پاراکس (تولید کننده کابینت ممبران ) در استان البرز می باشد که با افتتاح شورومی به مساحت ۲۰۰ متر در استان البرز از انواع و اقسام کابینت های کلاسیک رونمایی کرده است.

صفحه کابینت – تعاریف،جایگاه آن در بازار و قیمت صفحه کابینت

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه ی کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

  • صفحه کابینت ام دی اف
  • صفحه ی کابینت سنگ طبیعی (مثلا کوارتز)
  • صفحه ی کابینت سنگ مصنوعی (مثلا کورین ال جی)
  • صفحه ی کابینت فلزی (مثلا استیل)
  • صفحه ی کابینت با مواد کامپوزیتی و متفرقه

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحات کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ۱۴۵ درجه سانتیگراد و با فشار ۳۰۰ بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقاومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ۱۰ درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ۳ درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ۲/۳ سانت از دو ام دی اف به ضخامت ۱۶ میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ۱۰/۴ می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ۳۶۶ به علاوه ۴۴ سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

نکته : در تولید صفحه ی کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ۲ الی ۴ استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه ی کابینت قابلیت تولید از ضخامت ۲/۵ ، ۳/۲ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی متر را دارد
  • صفحه ی کابینت از عرض ۳۰ تا عرض ۱۲۰ قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ۴/۱۰ می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

ام دی اف (MDF) چیست؟

ام دی اف MDF مخفف واژه Medium density fiberboard است که جزء فرآورده‌های چوبی محسوب می‌شود. در حقیقت MDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. ام دی اف را معمولاً به‌صورت خام مصرف نمی‌کنند بلکه آن را با استفاده از متریال‌های مختلف روکش می‌نمایند .

ورق ام دی افMDF خام یکی از پرکاربردترین اجزای محصولات دکوراسیون داخلی مانند انواع کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری و غیره است. برای همین قیمت ام دی اف خام یا به عبارت بهتر، قیمت ورق ام دی اف یک عامل اساسی در این محصولات بشمار می‌رود. قیمت روز ورق MDF بصورت حدودی بین ۴۰۰,۰۰۰ تا ۴۹۰,۰۰۰ هزار تومان می‌باشد (تابستان ۱۳۹۸).

قیمت به روز ورق ام دی اف ایرانی و خارجی به صورت دقیق تر در جدول لیست قیمت آمده است. همچنین میتونید با قیمت کابینت ام دی اف – MDF و کاربردها و مزایای آن آشنا بشید.

کاربردهای ام دی اف

انواع مختلف ام دی اف در دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، انواع جاکفشی دیواری، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد که روز به روز نیز به کاربردهای آن افزوده می‌شود.

کابینت ام دی اف آشپزخانه

ورق ام دی اف پرکاربردترین ماده در ساخت انواع کابینت آشپزخانه محسوب می شود. ام دی اف نه تنها در ساخت کابینت ام دی اف نقش اصلی را بازی می کند بلکه در بیشتر انواع کابینت آشپزخانه مثل کابینت های گلاس، کابینت ممبران و حتی کابینت چوبی ماده اصلی است بخصوص برای تهیه بدنه ی کابینت ها. لذا قیمت ام دی اف در اقتصاد دکوراسیون و کابینت ها نقش اساسی ایفا می‌کند.

 

ام دی اف آشپزخانه

شاید شما نیز عبارت «ام دی اف آشپزخانه» را شنیده باشید. در واقع منظور افراد از بیان ام دی اف آشپزخانه، عموماً کابینت ام دی اف آشپزخانه است. تمامی اجزای بدنه و درب های کابینت ام دی اف آشپزخانه (بجز صفحه کابینت)، از ورق ام دی اف ساخته می‌شود. ام دی اف آشپزخانه یا همان کابینت ام دی اف دارای نوع ساده (ورق ام دی اف ساده) و ام دی اف براق می‌باشد.

مزایای ام دی اف

–  دامنه وسیع دانسیته (وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد قابل تولید

–  قابلیت ابزار خوری، ماشین‌کاری و سنباده زنی

–  سطوح صاف و متراکم

–  قابلیت شکل‌پذیری و لبه‌های صاف

– قابلیت انجام روسازی‌های مختلف همچون انواع روکش‌های چوبی و غیر چوبی و …

–  پایداری ابعاد و مقاومت به فشرده شدن

–  زیبایی ظاهری

–  قیمت مناسب نسبت به چوب

–  راحت تمیز می‌شوند

معایب ام دی اف

– در صورت خراشیدن رویه و نفوذ آب به سرعت خراب می‌شوند.

– بعضی از انواع به حرارت و گرما حساس هستند.

– دارای بافت نرم است که دلیل سهولت ابزار زدن آن نیز می‌باشد. ولی همین نرمی باعث می‌شود که مثلاً پیچ‌ها با چند بار باز و بسته شدن هرز و لق شوند مگر اینگه محل پیچ را تغییر دهیم.

– به دلیل وجود فرمالدئید در رزین آن برای سلامتی خطرناک است. هرچند مقدار فرمالدئید به کار رفته در ساخت MDF به اندازه‌ای نیست که باعث نگرانی زیاد شود. اما بخار شدن فرمالدئید به کار رفته در آن می‌تواند هوای خانه را آلوده کرده و به‌خصوص برای کودکان نیز مضر می‌باشد.

منبع : novinabnous.com   نوین آبنوس

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

لزوم ارسال پیامک و اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

بازارهای کسب و کار امروزه نیاز به تبلیغات گسترده ای برای نشان دادن مشخصات محصولاتشان دارند. به بیانی ساده تر اگر تولید کننده یک کالای منحصر به فرد هم باشید یا خدمات شما یک نوع خاص یا شاخص از ارائه خدمات باشد، باز هم به تبلیغات نیازمند هستید. بازار تبلیغات هر روز بیش از دیروز داغتر و محبوب تر می­گردد و البته هر روزه شیوه های نوین تری در این وادی شکل می­گیرد مثل اس ام اس تبلیغاتی. همه این ها نشان از لزوم تبلیغ برای معرفی کسب و کارهاست. شیوه های متعدد و متفاوتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

لزوم گستردگی بازار هدف
در بالا توضیح دادیم که شیوه های نوینی در ابراز تبلیغات بوجود آمده و حتی جنبه های روانشناسی هم در بحث تبلیغات کسب و کار در نظر گرفته می­شوند. ولی یک موضوع مهم باید همواره در نظر گرفته شود و آن، گستردگی بازار هدف است. موضوعی که در اس ام اس تبلیغاتی بیشتر به چشم می­آید. زیرا با فراگیر شدن بازار گوشی های همراه و افزایش خرید سیمکارت ها، اگر برای معرفی کسب و کارها یا حتی اعلان یک موضوع مهم به ارسال پیام انبوه مبادرت بورزید، یقینا با کمترین هزینه بیشترین بهره را خواهید برد زیرا جامعه هدف شما گستردگی بی نظیری دارد.

بی­شک پیامک تبلیغاتی، بالاترین جامعه هدف را دارد.

 

چرا اس ام اس تبلیغاتی

هر کاری ممکن است بهترین کار باشد یا هر راهی ممکن است بهترین راه قلمداد شود اما چه چیزی بهترین یا بدترین ها را می­سازد؟ اولین گزینه، هزینه می­باشد. به بیانی دیگر اگر شما صاحب ارائه یک خدمات باشید یا تولید کننده یک کالا باشید، دوست دارید تبلیغات شما با هزینه ای گزاف انجام شود یا با صرف هزینه ای نازل، بهره وری مد نظرتان حاصل شود؟! یقینا ارسال پیام انبوه از جمله روش هایی است که می­توانید با تکیه بر آن یک تبلیغ ساده و در عین حال پر بازده را انجام دهید. زیرا قیمت تمام شده ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به اغلب شیوه های تبلیغی، کمتر است و در عین حال بازدهی پر بارتری دارد.

 

 

تبلیغات فضای مجازی؛ واقعیت یا مجازی؟!

با افزایش استفاده از دنیای اینترنت و رونق اپلیکیشن های موبایلی، افراد و اشخاص زیادی به فکر تبلیغات در فضای مذکور افتادند و گمان میکنند این روش بیشتر از اس ام اس تبلیغاتی دیده خواهد شد اما متاسفانه تبلیغات واقعی را شاهد نیستیم و اگر لفظ تبلیغات مجازی را برای این قبیل تبلیغات به کار ببریم، چندان بی راه نگفته ایم! زیرا اغلب صفحات اینستاگرامی یا کانال های تلگرامی، بصورت غیر واقعی ممبرو عضو یا فالوئر دارند. با گشتی در اینترنت شما میتوانید با مبلغی ناچیز هزاران هزار عضو یا فالوئر برای خود دست و پا کنید! پس عطای هزینه کرد در این فضا را به لقایش ببخشید! به عنوان نمونه ممکن است یک کانال پانصد هزار عضو داشته باشد ولی هر پست آن ممکن است نهایتا دو هزار بازدید کننده داشته باشد یا در خوش بینانه ترین حالت ممکن، ده هزار بازدید کننده داشته باشد که در هر حال شما بازنده اصلی خواهید بود! زیرا مبلغ پرداختی شما به صاحب آن کانال برای بازدید پانصد هزار نفر است در حالیکه حتی ده درصد نتیجه مد نظر شما حاصل نخواهد شد.

 

تفکیک منطقه ای

نمونه دیگری از مزیت های اس ام اس تبلیغاتی نسبت به دیگر راهها، توان تفکیک محلی و منطقه ای جامعه هدف شماست. بعنوان نمونه شما فقط قصد دارید یک شهر خاص از کشور را از یک واقعه مطلع کنید، تبلیغ رسانه ای اعم از تلویزیونی یا درج در روزنامه ها، یقینا هزینه زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. لذا برای کمترین هزینه برای تبلیغ یک محصول یا ارائه یک خدمت، ضروریست راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی را مد نظر داشته باشید. زیرا پیش شماره های شهرستانها متفاوت خواهد بود و البته دکل های تغذیه اپراتورها توان تفکیک سیمکارت ها را خواهند داشت پس بدون دغدغه می­توانید با جامعه هدف خود در ارتباط باشید. در هر حال اس ام اس تبلیغاتی، می­تواند کمک شایانی به شما در تفکیک مناطق مسکونی در امر تبلیغات کند.

مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نسبت به دیگر راهها بی­شمار است.

 

سهولت در ارسال

اگر قصد دارید تبلیغات کاغذی انجام دهید علاوه بر تهیه کاغذ و هزینه ای زیاد، حواشی چاپ کردن و دسته بندی و حتی پخش آنها را به دغدغه فعلی خود اضافه کنید! یا تهیه یک محتوا و آپلود آن در اپلیکشین های دنیای اینترنت، کاری زمانبر خواهد بود که حتی سرعت تبادل داده که همیشه به شکلی مطلوب در غالب مناطق در دسترس نیست نیز مزید بر علت خواهد بود. اما ارسال پیام انبوه که به هیچ موضوعی منوط نیست و تنها حضور یک سیمکارت و یک گوشی ولو ساده را می­طلبد، راحت ترین راه تبلیغ به شمار میرود. بعلاوه، از زمان ارسال تا زمان دیده شدن توسط مخاطب نیز زمانی اندک صرف می­شود، بنابراین اس ام اس تبلیغاتی، در این موضوع هم از دیگر موارد پیشی می­گیرد.

بهترین بازخورد از ارسال پیامک در گرو زمان ارسال آن است

 

پرستیژ کاری خود را حفظ کنید!

درست است شیوه های نوینی در ابراز تبلیغ بوجود آمده ولی این موضوع را مد نظر داشته باشید که اطلاع رسانی های پیامکی هنوز دارای پرستیژ خاص خود هستند. سند این ادعا، پیامک شدن موضوعات مهم از جانب وزارتخانه ها یا شکل کلی دولت است. و بقیه اطلاع رسانی ها به شکل مکمل ابراز می­شوند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که استفاده بدون محدودیت برای دولت از رسانه های جمعی اعم از رادیو و تلویزیون یا حتی جراید کثیر الانتشار، برای اشخاص در دسترس نیست! در این عنوان هم به اهمیت و ارزش بالای اس ام اس تبلیغاتی و نقش بی بدیل ارسال پیام انبوه و پرستیژ بالای آن در ابراز تبلیغات کسب و کار یا حتی اطلاع رسانی خدماتی اشاره کردیم. موضوعی که هر مدیری را وسوسه خواهد کرد.

پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی پیامکی، از شیوه های مرسوم در دنیا به شمار میرود

 

وقت شناس باشید!

در هر کاری و انجام هر وظیفه یا تعهدی باید وقت شناس بود و این یک اصل عام و کلی است بنابراین ضروریست برای بهتر دیده شدن موضوع تبلیغی خود، وقت شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهید! در ارسال اس ام اس تبلیغاتی، شما این آپشن را در اختیار دارید تا هر زمان که می­خواهید متن خود را ارسال کنید. البته این مطلب را در نظر بگیرید که بازخورد تبلیغی شما به زمان ارسال آن هم بستگی دارد، لذا متناسب با کسب و کار خود و بسته به موضوع کاری خود، زمان ارسال پیامک تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

 

از فی لترینگ و اسپم ها هراس نداشته باشید!

محدودیت های فضای مجازی همیشه از دغدغه ای نظام های سراسر دنیا بوده است. نمونه این موضوع را میتوان در فیلتر کردن یوتیوب در برخی کشورها و فیلتر کردن تلگرام در ایران مشاهده کرد ولی نقطه مقابل اینها، اس ام اس تبلیغاتی است. زیرا همیشه و هر زمان در دسترس است آنهم بدون فیلترینگ! علاوه براین موضوع به خاطر داشته باشید اهمیت اسپم ها و هرزنامه ها که در اغلب تبلیغات اینترنتی شاهد آنها هستیم، در ارسال پیامکهای تبلیغاتی نمود کمتری دارد.

 

نکاتی ضروری

تا اینجا از مزایای پیامک های تبلیغاتی سخن گفتیم و بر این موضوع اصرار داریم که این شیوه، هنوز از شیوه های مرسوم برای اطلاع رسانی و انجام تبلیغات به شمار می­رود اما لازم است نکاتی را در نظر بگیرید تا با اعمال آنها، بازخورد مطلوب تری از تبلیغات خود کسب کنید. از جمله این عناوین میتوان به: یافتن جامعه هدف و شناسایی آنها، بهترین زمان برای اطلاع رسانی و تبلیغ، استفاده از کلمات با بار معنایی قوی، تزریق انگیزه به جامعه هدف، امتناع از بزرگنمایی و ... اشاره کرد. موضوعات عنوان شده تنها بخش کوچکی از نکات مهم در استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بودند.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

معرفی خدمات هلدینگ هفت مهر

هلدینگ هفت مهر با سالها سابقه درخشان در انجام امور مهاجرتی، سرمایه گذاری، تجاری،… و همچنین تسلط کامل بر بازار املاک استانبول، به عنوان نماینده رسمی تمامی پروژه های استانبول اروپایی و آسیایی، با کیفیت ترین خدمات را ارایه می دهد.
هلدینگ هفت مهر با وکلای باتجربه و مشاورین فارسی زبان در کلیه مراحل خرید ملک، اخذ اقامت و پاسپورت کشور ترکیه، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار،… بهترین گزینه ها را به شما معرفی می نماید و اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می دهد می توانید با اطمینان و امنیت کامل به کشور ترکیه مهاجرت نمایید.
✔️درباره خرید ملک:
جهت خرید آپارتمان، ویلا، واحدهای تجاری در بهترین مناطق توریستی، رستوران، آرایشگاه، کافه، هتل آپارتمان، زمین،…
می توانید با استفاده از مشاوره رایگان هلدینگ هفت مهر بهترین موارد را انتخاب نمایید.


✔️برای ثبت شرکت و شروع کسب و کار:
با توجه به علاقه، شرایط، سوابق شغلی و تحصیلی، بودجه،.. شخص خریدار، بهترین و باکیفیت ترین و سودآورترین املاک تجاری و بهترین موارد برای سرمایه گذاری مطمئن توسط مشاورین هلدینگ هفت مهر با بیشترین تخفیف و مناسب ترین قیمت معرفی می گردد.
✔️کلیه امور خرید ملک توسط وکلای رسمی هلدینگ هفت مهر انجام می شود و قیمت و سند ملک توسط کارشناسان رسمی دولتی بررسی می گردد ✔️مراحل مختلف توسط مترجم رسمی دادگستری برای شما ترجمه و توضیح داده می شود.
✔️برای دریافت پاسپورت و یا اخذ اقامت کشور ترکیه با توجه به ملکی که خریداری نموده اید اقدام می شود.
⭐️در فروش املاک تجاری و مسکونی از پروژهای مختلف، کمیسیونی از شخص خریدار دریافت نمی گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فارسی زبان و باتجربه هلدینگ هفت مهر در ارتباط باشید.

www.haftmehr.com

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 1178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟

تراکم کاشت مو؟

بانک مو و آسیب به بانک مو؟

تمام مراجعین کاشت مو به دنبال انجام یک باره این عمل هستند و از شنیدن جمله موهای خودتون ریخته که تراکم کم شده و ... بعد از گذشت 1 الی 2 سال عصبانی هستند. اما چه کار باید کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید...

کاشت موی طبیعی روشی است که امروزه در تمام دنیا برای افرادی که با مشکل طاسی سر روبه رو هستند انجام می پذیرد. اما قبل از تصمیم به کاشت مو باید چند موضوع مهم شامل بانک مو، از بین بردن موهای کرکی و ضعیف و تراکم را بررسی کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

Untitled-1

موضوع اول بانک مو است، به محلی که اهدا کننده گرافت های مو میباشد اصطلاحا بانک مو میگویند که به ترتیب اولویت پشت سر، ریش، موی سینه در آقایان و سایر قسمت های دارای موی بدن می باشد. نکته مهم در این قسمت جلوگیری از آسیب به بانک مو با انتخاب مناسب ترین روش برداشت است. همچین قابل ذکر است که انتخاب اشتباه در این مورد شانس عمل های مجدد و یا ترمیم را از متقاضیان میگیرد. از این رو بهترین تکنیک برای برداشت از بانک مو روش micro fit بوده چرا که بدون انجام جراحی و توسط هولدرهای میکرو با ظرافت بسیار بالا انجام می‌پذیرد.

موضوع دوم از بین بردن موهای کرکی است. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می کنند عمدتا جدای از طاسی در بخش هایی از سر در قسمت های دیگر دارای موهایی ضعیف یا کرکی می باشند، که در اکثر موارد بعد از انجام کاشت مو با گذشت زمان ضعیف تر شده و میریزند. از این رو متقاضیان باید به این موضوع دقت کنند. در تکنیک micro fit این امکان وجود دارد تا تمام موهای اسیب دیده با موهای سالم و ضخیم ناحیه بانک مو تعویض گردند تا بعد از گذشت چند سال شاهد کم پشتی در کاشت مو نباشیم.

در نهایت مسئله تراکم کاشت حائز اهمیت بوده، باید دقت شود که با توجه به سطح طاسی و موهای آسیب دیده شما چه تراکمی مورد نیاز است؟ که در برخی از موارد به دلیل زیاد بودن سطح طاسی عمل های کاشت مو به صورت دوروزه یا چند مرحله برای رسیدن به حداکثر تراکم انجام می پذیرند. در تکنیک یاد شده با عنوان micro fit امکان برداشت حداکثر گرافت از محل بانک مو و در نتیجه بالاترین تراکم کاشت مو وجود دارد. شما عزیزان میتوانید برای تفهیم دقیق تر موضوع کاشت مو با تراکم بالا و موضوع از بین بردن موهای کرکی نمونه های آن را در لینک زیر در اینستاگرام مشاهده نمایید.

https://www.instagram.com/tehran_beautycenter/

بزرگترین مجموعه زیبایی تهران ارائه دهنده اختصاصی و انحصاری کاشت مو micro fit در کشور با ثبت بالاترین تراکم کاشت مو در کشور مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

نکته مهم برای خانم هایی که قصد خرید کیف چرم دارند.

خانم های عزیز در صورتی که تصمیم گرفتید کمد لباس و کیف و کفش خودتون رو بروز کنید، بهتر است در تهیه کیف کمی دقت کنید و کیف چرم تهیه کنید. کیف چرم مدت زیادی دوام می آورد و همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس هم می شود. بسیاری از علاقه مندان این نوع کیف به شیک بودن، کارآمد بودن و دوام آن توجه زیادی می کنند. اگر شما هم همینطور هستید بهتراست به نکات زیر قبل از خرید یک کیف چرم زنانه توجه کنید:

چگونه یک کیف چرم طبیعی را از یک کیف چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

امروزه به راحتی میتوان محصولات مصنوعی چرم را از چرم طبیعی و اصیل تشخیص داد.

در اینجا چند ترفند ساده برای تشخیص چرم طبیعی استفاده شده در کیف ها را با چرم مصنوعی ذکر می کنیم.

کیف های استفاده شده از چرم طبیعی، لوکس، دستدوز، خوش ساخت و البته گران هستند.

بسیاری از محصولات چرمی اصیل شامل یک برند شناخته هستند که نشان می دهد این محصول چرم اصل است.
پس در صورتی که کیف چرم شما فاقد نام و نشان بود به اصالت آن شک کنید.

شما می توانید با استفاده از استنشاق بوی کیف چرم به طبیعی بودن آن پی ببرید، چرم واقعی بوی مشخصی دارد که با جیر مصنوعی قابل قیاس نیست.

بافت جیر کیف را آزمایش کنید. بسته به نوع کیفیت چرم استفاده شده در محصول، یک جیر واقعی می تواند حالت های مختلفی داشته باشد اما در نهایت از لطافت برخوردار است

اگر یک محصول با عنوان کیف چرمی خیلی صاف یا حالت پلاستیکی دارد احتمال جعلی بودن آن بسیار است، چرم واقعی بافتی طبیعی و بی نظیر دارد و میتوانید با مراجعه به لینک مجموعه چرم شانی نمونه هایی از کیف و کفش های دستدوز چرم طبیعی را مشاهده کنید.

منافذ محصول را بررسی کنید، سطح کیف چرم طبیعی از منافذ نامتناقضی تشکیل شده است به گونه ای که هر قسمت از آن ممکن است با قسمت دیگر فرق داشته باشد "به صورت جزیی". اما کیف چرم مصنوعی از الگوی تکراری و یکسانی برخوردار است.

چرم استفاده شده در کیف ها چگونه به وجود می آیند؟

چرم از طریق فرایندهای برنزه کردن پوست برخی حیوانات ایجاد می‌شود درحالی که گاوها رایج ترین منبع پوست برای کیف چرم هستند محصولات چرم از پوست بز، گوسفند تمساح، شترمرغ، مارمولک و کروکودیل تهیه می شود.

چرم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که به درستی از آن نگهداری شود، تا چندین سال ماندگاری دارد و در مقاله های بعدی منتظر مقاله طرز نگهداری از وسایل چرمی باشید.

به دلیل استحکامی که چرم های طبیعی و حیوانی دارند و همچنین تنوع بسیار بالایی که در آن وجود دارد یکی از انتخاب های محبوب برای کیف های دستی به شمار می‌رود و میتوانید انواع مختلف این کیف رو در این لینک مشاهده کنید و حتی خرید کنید و درب منزل با خیال راحت تحویل بگیرید.

کیف های ساخته شده با جنس های دیگر  پس از مدت کوتاهی هم از نظر شکل و هم از نظر ظاهر فرسوده شده و از مد می رود.

اما یک کیف چرم اصیل نه تنها از سبک نمی‌رود بلکه به عنوان یک کالای لوکس و طبیعی در بین افراد مختلف شناخته میشود. در دباغی های مدرن چرم را به صدها روش مختلف ایجاد می‌کنند و تقریباً انتخاب‌های نامحدودی را در تکمیل رنگ کیف های چرمی ایجاد می کند و برندهای مطرح دنیا مانند سالوادور فرگامو Salvatore Ferragamo ، سنت لورنت Saint Laurent ، لویی ویتون Louis Vuitton ، فندی Fendi ، ولنتینو Valentino ، شنل Chanel ، گوچی Gucci ، پرادا Prada ، مانولو بلانیک Manolo Blahnik ، دیور Dior میباشند که مجموعه چرم شانی از تمامی این برندهای مطرح با چرم طبیعی حیوانی نشان حلال دار ترکیه و بدست استادکاران و طراحان ایرانی دست دوز کرده  و قابل خرید در چهار شعبه تهران:

  1. خیابان پاسداران روبروی گلستان سوم پلاک 346
  2. مرکز تجاری ارگ تجریش طبقه همکف پلاک 213
  3. شهرک غرب پاساژ گلستان طبقه اول واحد 201
  4. مجموعه ایران مال طبقه G3 واحد 326

همچنین شما میتوانید جهت اطلاع از محصولات ، سایز ، رنگ ها و قیمت های محصولات مجموعه به سایت www.shanileather.com  و یا از طریق شماره 09013333172 به صورت تماس تلفنی یا از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایید و یا سوالات خودتون رو مطرح کنید در ضمن میتوانید به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیط بپیوندید.

صفحه اینستاگرام مجموعه چرم شانی https://www.instagram.com/shanileather/?hl=en

 

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

کرونا، قرنطینه و عشق موسیقی

کرونا دنیا را فراگرفت. مدارس تعطیل شد و بسیاری از افراد خانه‌نشین و افسرده شدند. هرکس تلاش کرد تا برای خودش سرگرمی مناسبی پیدا کند. از کتاب خواندن و فیلم دیدن گرفته تا بازی‌های آنلاین و گفتگوهای تلفنی. اما یادگار شما از دوران قرنطینه و تعطیلات دوران کرونا چه بود؟ از این روزهای عمرتان چه چیزی باقی ماند؟

موسیقی در ایام قرنطینه کرونا

بسیاری از افراد که به یادگیری موسیقی مشغول بودند، تعطیلات عید و قرنطینه کرونا را فرصتی خاص قلمداد کردند تا بتوانند با سازشان بیشتر خلوت کنند، تمرینات موسیقی بیشتری داشته باشند و مهارت‌های فردی‌شان را ارتقا دهند. در این دوران، نوازندگان و اهالی موسیقی اگر مسیر صحیح را  درپیش گرفته باشند، نه‌تنها افسرده نشدند، بلکه سایر اهالی منزل را نیز سر ذوق آورده‌اند.

البته لازم به‌ذکر است که افراد باهوش، حتی اگر نوازنده نبوده‌اند با استفاده از موسیقی‌های مناسب، شاد یا آرامشبخش قرنطینه‌ی بهتری را تجربه کردند. موسیقی جادویی است که چه نواختن نت‌های آن و چه تنها گوش سپردن به آن، شما را دگرگون خواهد کرد.

شاید روزی که اهالی موسیقی نواختن ساز یاد گرفته‌اند و به یک آموزشگاه موسیقی معتبر رفته‌اند، صرفا از روی علاقه بوده و نمی‌دانسته‌اند که این هنر چه ارزش بالایی دارد. نمی‌دانسته‌اند یادگیری آن چه کمک بزرگی به آنها خواهد کرد. قطعا از فواید و تاثیرهای مثبت موسیقی بر مغز و حرکات بدن شنیده‌اید. در ادامه‌ی این مقاله به شما می‌گوییم که چرا باید عاشق موسیقی باشید.

موسیقی و ترشح دوپامین

بر اساس تحقیقات انجام شده و بررسی افراد مختلف توسط تست‌های fMRI ثابت شده که، مغز افرادی که به قطعه‌ی موسیقی گوش می‌دادند فعال‌تر شد و دوپامین ترشح کرد. این امر هم در مورد شنیدن موسیقی اثبات شد و هم تمرین آن در آموزش موسیقی بزرگسالان و یا آموزش موسیقی به کودکان ارف. دوپامین مهم‌ترین نقش را در ایجاد لذت و پاداش در بدن دارد، افزایش دوپامین در مناطق خاصی از مغز که به مرکز پاداش معروف‌اند در فرد ایجاد حس سرخوشی می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بخش خارق‌العاده‌ی ماجرا اینجاست که دوپامین فقط در حین کارهای فیزیکی ترشح می‌شود. یعنی کارهایی مثل غذاخوردن، بازی در شهربازی یا فعالیت‌های جنسی. اما موسیقی با تحریکی غیرفیزیکی و متفاوت موجب بروز شادی در بدن می‌شود و این ماده ترشح می‌گردد. گوش‌دادن به موسیقی مثل سوارشدن ترن در شهربازی است؛ یعنی می‌دانید که با سوارشدن ترن هوایی roller coaster به‌زودی در مسیر پیش رو، اتفاق هیجان‌انگیزی خواهد افتاد و حتی بارها آن را دیده‌اید، اما باز هم سورپرایز می‌شوید و بدن شما دوپامین ترشح می‌کند!. شنیدن موسیقی دقیقا به همان شکل عمل می‌کند و وقتی یک موسیقی جدید و یا حتی قدیمی که دوستش دارید می‌شنوید، بدنتان باز هم دوپامین ترشح می‌کند.

حدس زدن موسیقی توسط مغز

در این تحقیقات هم موسیقی‌های جدید بررسی شد و هم آهنگ‌هایی مخاطب قبلا شنیده بود. در هر دو مورد این ترشحات صورت گرفت. با این تفاوت که مغز با شنیدن موسیقی جدید، به تکاپو افتاد تا یک الگوی مشابه پیدا کند. این کار صورت می‌گیرد تا مغز بفهمد که باید این اصوات را در بخش خاطرات جدید ذخیره کند و یا در بخش خاطرات قدیمی.

هنگامی که یک آهنگ را حتی برای اولین‌بار می‌شنوید می‌توانید برخی از قسمت‌های بعدی را حدس بزنید. یعنی اینکه تکرار برخی سازها که لوپ شده‌اند را متوجه می‌شوید و این به‌صورت ناخودآگاه ذهن شما را همراه می‌کند تا ببینید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد، درست مثل یک ترن هوایی. این یکی از دلایلی است که موسیقی جاز و پاپ طرفداران بسیاری دارد.

علایق موسیقی در هرکس متفاوت است و به همین خاطر است که افراد مختلف در مراجعه به آموزشگاه موسیقی در انتخاب ساز متفاوت هستند. چرا که مغز افراد نسبت به سازهای مختلف واکنش متفاوتی دارد. برخی سازهای به‌کار رفته در موسیقی پاپ را جذاب می‌دانند و بعضی دیگر راک، کلاسیک و غیره را. یکی از دلایلی که افراد سلایق مختلفی از موسیقی را بروز می‌دهند همین عملکرد مغز در پیش‌بینی بخش‌های آتی موسیقی است.

بهترین سرگرمی خانگی در قرنطینه

ماندن در خانه و بیرون نرفتن شاید آزاردهنده به‌نظر برسد، اما اگر برنامه‌ی خوبی برای این دوران داشته باشید حتما در آینده از ظهور چنین فرصتی قدردان خواهید بود. با موسیقی می‌توانید به خودتان و اطرافیانتان کمک کنید تا لحظات بهتری را تجربه کنند. اگر بپرسید که بهترین سرگرمی خانگی در قرنطینه چیست، بدون شک به شما می‌گوییم: ساززدن و یا موسیقی گوش دادن.

اگر به آموزشگاه موسیقی رفته‌اید و نواختن ساز خاصی را یاد گرفته‌اید، الان وقت تمرین‌کردن و لذت بردن از آن است. اگر نواختن سازی را بلد نیستید، علایق خود را بررسی کنید. اگر به آهنگ‌های کلاسیک، پاپ، راک و هر سبک دیگری تمایل دارید، برجسته‌ترین آثار آن را گوش دهید. ببینید تازه‌های موسیقی در عرصه‌ی آن سبک چیست و علاوه بر سرگرم شدن، به ترشح دوپامین در مغز خودتان و دیگر اهالی خانه نیز کمک کنید.

همین حالا، صدای موسیقی را بلندتر کنید و لذت ببرید.

منبع: آموزشگاه موسیقی آذرنگ www.azarangmusic.com

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1055
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

چسب آکواریوم چیست و چگونه میتوان خرید کرد


چسب آکواریوم

 

یکی از چیزهایی که در ساخت بسیاری از پروژه های دانش آموزی به آن نیاز پیدا خواهید نمود، چسب آکواریوم باشد. نام لاتین این چسب، چسب سیلیکون می باشد (Silicone glue) و خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد. این چسب در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد که رایج ترین آن ها، بسته های استوانه ای شکل می باشد

در صورتی که از نوع استوانه ای استفاده می نمایید، نیاز به استفاده از تفنگ مخصوص این چسب را نیز خواهید داشت. این تفنگ در حقیقت وسیله ای است که تیوپ استوانه ای شکل درون آن جا سازی می شود تا استفاده از چسب برای ما میسر گردد.

این چسب در رنگ های مختلفی از جمله سفید، مشکی و بیرنگ موجود می باشد. نوع بی رنگ آن معمولاً برای ساخت آکواریوم و چسباندن دو شیشه به هم به کار می رود.

نوع سفید آن معمولاً در حمام و برای درز گیری پنجره و رو شویی و کاشی استفاده می شود.

نوع مشکی آن نیز عموماً برای چسباندن شیشه اتومبیل به بدنه به کار می رود.

کاربرد اصلی این چسب، چسباندن قطعات شیشه ای به هم می باشد، ولی چسب سیلیکون، چسبندگی خوبی به کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مس و استیل نیز دارد.

از خواص این چسب می توان به انعطاف پذیری بسیار بالا، مقاومت در برابر فشار و دما های بالا و قابلیت چسبندگی و درز گیری عالی اشاره نمود. این چسب ها در برابر اشعه uv نیز مقاوم می باشند و خاصیت خود را از دست نمی دهند. این چسب ها برای ماهی ها بی خطر بوده و باعث از بین رفتن آن ها نمی شود.

 از خواص این چسب می توان به بوی تند آن قبل از خشک شدن و خشک شدن نسبتاً دیر آن اشاره نمود. این چسب برای خشک شدن کامل به 48 ساعت زمان نیاز دارد. برای پاک کردن این چسب ها از روی شیشه باید از روش های فیزیکی مانند کاتر استفاده نمایید. برای تهیه این چسب می توانید به فروشگاه لوازم ساختمانی، ابزار فروشی و چسب فروشی گنج کالا مراجعه کنید.

یکی از بهترین چسب های آکواریوم موجود در سایت گنج کالا چسب زیر است:

 چسب آکواریوم بی رنگ C2400

سیلیکون محافظ دارای کیفیت عالی است که می تواند برای درزگیری ها و درزبندی های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. از لاستیک سیلیکون محافظت می کند و دارای خاصیت چسبندگی به شیشه، چوب، فلز، ظروف چینی ، کاشی سرامیک، سطوح رنگ شده و پلاستیکی و ... می باشد.

ویژگی ها و مزایا

  • 25 سال گارانتی
  • آب بندی های ضد آب و ضد هوا را کاملا انعطاف پذیر می کند از -60F تا 450F منقبض یا کنده نخواهد شد. شکاف بر نخواهد داشت خشک خواهد شد.

 

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

چگونه میتوان اقامت اروپا دریافت کرد

موسسه حقوقی سام با داشتن سالها تجربه و وکلای متعدد، متخصص در زمینه مشاوره و دریافت اقامت اروپا می باشد. شماره تماس مشاوره رایگان موسسه حقوقی سام در وب سایت رسمی این مجموعه قابل دسترسی می باشد. شما می توانید با کلیک روی این کلمه ( اقامت اروپا ) به وبسایت موسسه سام دسترسی پیدا کنید.

به طور کلی راه های قانونی مهاجرت به اروپا عبارتند از:

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت، مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری دولتی، اقامت اروپا با خرید ملک، مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج، اقامت اروپا با تولد، اقامت اروپا از روش تمکن مالی، اقامت اروپا از روش تحصیل، مهاجرت به اروپا از طریق کار.

توجه داشته باشید که همه این روش ها در همه کشور ها ارائه نمی شوند. در ادامه توضیحاتی در خصوص هر یک از روش های مهاجرت به اروپا مطالعه خواهید کرد:

 

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت و کارآفرینی در کشورهای حوزه شینگن، متقاضی می تواند برای خود و خانواده اش درخواست اقامت اروپا را نماید. برای ثبت شرکت در بعضی کشورهای اروپایی به عنوان مثال برای اخذ اقامت آلمان باید بیزینس پلن قوی ارائه شود، در صورتی که مورد تایید کشور مورد نظر واقع شود اقامت اولیه به صورت موقت صادر می شود. اما در برخی کشور ها پروسه ثبت شرکت ساده تر بوده و نیاز به طرح توجیهی ندارد. اخذ اقامت اروپا از این روش حتی برای چند خانواده به عنوان سهامدار این شرکت امکان پذیر می باشد.

 

مهاجرت به اروپا از روش تمکن مالی

تمکن مالی پر طرفدار ترین روش اخذ اقامت اروپا می باشد. این نوع اقامت اروپا به اشخاصی تعلق میگیرد که از تمکن مالی بالایی در کشور خود برخوردار باشند.

شخصی که بتواند ثابت کند برای خود و خانواده اش (همسر و فرزندان زیر 18 سال) ماهیانه حدود 3000 الی 4000 یورو درآمد ثابت دارد، واجد شرایط دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی خواهد بود.

این درآمد می تواند از چهار محل ثابت شود:

1.سود سپرده بانکی     2.اجاره نامه ملک       3.حقوق بازنشستگی     4.سود سهام شرکت بورسی

 

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

متقاضی مهاجرت به اروپا از روش سرمایه گذاری، با خرید ملک یا سرمایه گذاری در موارد تعیین شده مانند اوراق قرضه دولتی در کشور مورد نظر به ارزش تعیین شده در قانون مهاجرتی آن کشور، می تواند برای خود، همسر، فرزندان، پدر و مادرشان از ابتدا اقامت دائم اروپا اخذ نماید. کمترین مبلغ سرمایه گذاری در اروپا که منجر به اقامت دائم از ابتدا می شود 250 هزار یورو است.

 

اخذ اقامت اروپا و تابعیت از طریق تولد

تابعیت از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت محسوب می شود. این تابعیت تابعیتی است که با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می یابد و از دو روش خاک یا خون حاصل می شود. بیشتر کشور های اروپایی از قاعده خون پیروی می کنند.

اخذ اقامت اروپا و تابعیت از طریق ازدواج

بر اساس نظام حقوق بین الملل خصوصی در اکثر کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج فی مابین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند.

مهاجرت به اروپا ار روش کاری

در پی کمبود نیروی کار و نیاز اتحادیه اروپا به نیروی انسانی در برنامه چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، در سال ۲۰۰۷ طرح و برنامه ای با ایده ی الهام گرفته از طرح گرین کارت آمریکا تحت نام Bluecard یا همان “ کارت آبی”  ارائه نمود که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیراروپایی بتوانند در قالب این برنامه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مهاجرت کاری داشته باشند. با استفاده از کارت آبی دروازه‌های اتحادیه اروپا به روی شهروندان کشورهای غیراروپایی که شرایط مهاجرت به اروپا برای کار را دارند باز می‌شود.

 

مهاجرت به اروپا از روش تحصیلی

افراد بسیاری هستند که همیشه تحصیل در دانشگاههای برتر جهان برایشان جذابیت دارد. کشورهای اروپایی برترین دانشگاههای دنیا را در خود جای داده و علاوه بر رنکینگ بالا، رایگان بودن تحصیل در اکثر این کشورها هر فردی را مجذوب دانشگاههای آن می نماید. در تمام دوره های تحصیلی، هزینه تحصیل تقریبا رایگان میباشد دانشجویانی که در اروپا تحصیل میکنند 20 ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دارند. پس از فارغ التحصیلی در صورتی که در یک شغل پذیرفته و مشغول به کار شوند، امکان اخذ اقامت اروپا را خواهند داشت.

برای اطلاع دقیق تر از شرایط مهاجرتی هر کشور، به صفحه مربوط به همان کشور در منوی اقامت مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موسسه تماس بگیرید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

الگوی سقف دوقلو

الگوی سقف دوقلو در مقابل الگوی کف دوقلو قرار دارد که یک الگوی نزولی است و زمان برگشت روند صعودی را نشان میدهد.

همانطور که از نام آن مشخص است، این الگو از دو اوج و یک کف در وسط آنها تشکیل شده است. پدید آمدن الگوی سقف دوقلو بر روی چارت نشاندهنده  تغییر میانمدت یا بلندمدت در روند صعودی است.

الگوی سر دوقلو، یک الگوی بسیار قوی می­باشد.

برای شناسایی این الگو حتما باید منتظر بمانیم تا خط حمایت شکسته شود. بنابراین قبل از شکست خط حمایت، هنوز شکل گیری این الگو مورد تایید نیست.

این الگو در چارت زیر نمایش داده شده است:

برای اطمینان از شکل گیری الگوی سقف دوقلو باید به نکات زیر توجه کرد:

۱-در هر الگوی بازگشتی، باید روندی وجود داشته باشد که برگشتی شود. درالگوی سقف دوقلو، باید یک روند صعودی چند ماهه داشته باشیم تا این الگو برقرار شود.

۲-اولین اوج باید بالاترین اوج در روند جاری باشد. در این حالت، اوج اول کاملا نرمال است و تا این لحظه، روند صعودی هنوز در خطر نیست.

۳-بعد از اوج اول، یک کف شکل میگیرد که معمولا ۱۰ تا ۲۰ درصد میباشد. حجم معاملات در کف اول اهمیتی ندارد.

۴- بعد از شکل گیری کف، قیمتها افزایش یافته و تا اوج اول افزایش میابند. حتی بعد از دستیابی به اوج اول، الگوی سقف دوقلو هنوز احتیاج به تایید دارد. فاصله زمانی بین اوج ها از چند هفته تا چند ماه است؛ معمولا یک تا سه ماه. هر چند بهتر است که اوج ها دقیقا با هم برابر باشند، اما کمی تفاوت بین دو نقطه اوج مجاز است.

۵-بعد از سقف دوم، قیمت ها شروع به ریزش میکنند و در چنین حالتی باید حجم معاملات افزایش یابد. کاهش قیمت ها نشاندهنده این است که نیروی عرضه از نیروی تقاضا قوی تر است و انتظار میرود که سطح حمایت حفظ نشود.

۶-زمانی که خط حمایت شکسته شود، الگوی سقف دوقلو کامل میشود. در چنین حالتی حجم معاملات افزایش میابد.

۷-سطح حمایت شکسته شده تبدیل به مقاومت میشود و معمولا بعد از شکسته شدن این سطح، قیمت ها مجدد این سطح را تست میکنند. برگشت مجدد قیمت ها به این سطح، شانس دیگری برای خروج است.

چگونه در الگوی سر دوقلو معامله کنیم؟

میتوان این الگو را به سه روش مورد معامله قرار داد:

روش ۱: در نقطه شکست خط گردن معامله کنیم.

روش ۲: در این روش که محبوبیت بیشتری دارد میتوان با مشاهده شمع نزولی در سقف دوم از بازار خارج شد.

سپس اگر قیمت ها کاهش یابند و خط گردن را بشکنند و مجدد کاهش یابند، آنگاه سود ما افزایش میابد.

 

روش ۳: در این روش میتوانیم بعد از شکست خط گردن منتظر بمانیم تا قیمت­ها مجدد به این سطح (که حال به عنوان مقاومت عمل میکند) برگردند و آن را تست کنند. در این زمان میتوان با مشاهده الگوی شمعی برگشتی از بازار خارج شد. این روش در مثال زیر نشان داده شده است:

 

این الگو در چارت واقعی به صورت زیر است:

 

تعیین هدف سود:

میتوان از سطوح قبلی حمایت به عنوان هدف سود استفاده کرد. روش دیگر این است که فاصله بین خط گردن و بلندترین اوج را به عنوان اندازه هدف سود در نظر بگیریم.

بنابراین هر چه این الگو بزرگتر باشد، افت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 

نویسنده:مهسا فتحعلی زاده

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 1118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

خرید المنت با شرایط ویژه

خرید المنت و یافتن محلی امن و مطمئن برای آن همیشه دغدغه اکثر صنعت کاران و شاغلان در حوزه های تخصصی و صنعتی بوده است. گاها یافتن قیمت واقعی و خریداری المنت با قیمتی معقول و مناسب دشوار است.

علاوه بر آن نمی توان به صحت و درستی بسیاری از فروشندگان پی برد. به ویژه اینکه دلال ها نیز در این صنعت مشغول به بازریابی بوده و ممکن است در این میان پولی نیز به جیب بزنند.

پس بهترین راه حل یافتن شرکتی مطمئن است که فروش المنت خود را بدون واسطه انجام می دهد. برای این کار بهتر است اندکی تحقیق کرده و در مورد المنت های شرکت های مختلف تحقیق کنید.

قیمت المنت در هر شرکت به دلیل مواد استفاده شده متنوع متفاوت خواهد بود. در واقع، باید از ساختار المنت مورد نیاز خود، ابعاد، کارایی و موارد مصرف آن اطلاعات کافی در اختیار موسسه بگذارید تا بتواند قیمتی دقیق از المنت مورد نیاز شما را برآورد کند.

شرکت شهاب المنت به دلیل سابقه طولانی مدت خود در خرید و فروش المنت و اعتباری که از این طریق به دست آورده است قیمتی بسیار استثنایی برای فروش المنت های خود در نظر گرفته است.

با وارد شدن به سایت می توانید از نحوه قیمت گذاری و شرایط فروش اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورید. حتی می توانید با مطالعه نظر کاربران در سایت شهاب المنت از رضایت یا عدم رضایت مشتریان سابق این موسسه آگاه شوید و در مورد مزایا و معایب المنت های این شرکت اطلاع کسب کنید.

خرید المنت از موسسه ای معتبر

خرید المنت ها گاها به شرایط و مسائل خاصی ارتباط پیدا می کند که ممکن است این عمل را هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران با دشواری روبرو سازند.

تعیین قیمت، یافتن مواد خام، ساختاری درست، و عوامل دیگری می توانند در کیفیت یک المنت تاثیر گذار باشند. از این رو، حتما لازم است تا شرکت معتبری را برای خرید المنت انتخاب کرده و بدانید که از مواد درجه یک و تیمی حرفه ای و تخصصی برای ساخت این المنت ها استفاده می کند.

شهاب المنت سابقه ای چندین ساله در ساخت و تولید المنت ها دارد و دراین سال ها تجربه و دانش کافی در این حوزه را کسب کرده است، در کنار این عوامل انتخاب تیمی حرفه ای در این کار نیز از دیگر مزایای شهاب المنت است.

این شرکت با معیار های سخت گیرانه ای متخصصین خود را انتخاب کرده است. علاوه بر مهارت و دانش، این پرسنل امتحان خود از نظر اخلاق، تعهد و وجدان کاری نیز پس داده اند.

بنابراین، قیمت ها و شرایط ارائه شده در این موسسه توسط افرادی صورت می گیرد که خود به اصول اخلاقی پایبند بوده و شما می توانید بدون کمترین استرسی سفارش خود را در آن به ثبت برسانید و مطمئن باشید که محصولی با کیفیت همراه با قیمتی معقول و مناسب خریداری می کنید.

برای خرید المنت خود همین حالا وارد سایت شهاب المنت شده و از نحوه سفارش آن اطلاعات کسب کنید. حتی می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

معرفی برنا پنجره

گروه کارخانجات برنا پنجره ، تولید کننده درب و پنجره دوجداره در جنوب شرق کشور ، از سال ۱۳۸۸ با هدف تولید محصولات نوین ساختمانی ، با بکارگیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته و راه اندازی خطوط تولید درب و پنجره دوجداره اعم از UPVC  و آلومینیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سیرجان ، شروع به کار کرد. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ در ادامه اجرای طرح توسعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی کارآزموده خود ، اقدام به ساخت کارخانجات ( پنجره و شیشه چند جداره ) در شهرک صنعتی شماره یک کرمان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با سالن‌‌های تولیدی به مساحت ۳۵۰۰ متر‌مربع نمود. در حال حاضر ساختار مدیریتی سیستماتیک و یکپارچه این مجموعه منجر به ایجاد سیستمی پویا و نظام مند در راستای بهبود کیفیت محصولات و خدمات  بیش از 22 دفتر فروش و نماینگی فعال در چهار استان، کرمان، یزد، سیستان بلوچستان و هرمزگان ، تواسته در امر خدمات خود پیشرو باشد. رویکرد ما به گونه‌ای است که با حمایت بی‌دریغ شما مشتریان گرانقدر در آینده‌ای نه چندان دور در ادامه روند حرکت رو به جلو شاهد افزایش تعداد شعب در سراسر کشور باشیم تا بدین وسیله بتوانیم خدماتی در خور شأن شما مشتریان گرانقدر ارائه دهیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات به کشورهای هم جوار باشیم.

همچنین شرکت برنا پنجره دارای نمایندگی انحصاری در تولید و پخش از شرکت پروفیل سیندژ در استان کرمان و جنوب کشور است. از آن جایی که تاکنون هم از کیفیت این پروفیل و هم از خدمات و ضمانت نامه های شرکت زرین بنا پارسیان اطمینان حاصل نموده است شرکت برنا پنجره از بدو سال 1389 از پروفیل سیندژ به عنوان اولین پروفیل مورد استفاده ی خود در محصولات درب و پنجره های UPVC استفاده کرده است.

خدمات و محصولات:

این مجموعه افتخار دارد در حوزه تولید و خدمات پس از فروش محصولات در حیطه صنعت ساختمان خدمات منحصر به فردی را تحت لیسانس های ایزو 2015 :: 9001 و 2012 :: 10004 به مشتریان گرامی ارائه کند که از مهم ترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC (ساده ، لمینت دار و روکش آلومینیوم ) طبق استاندارد های REHUA آلمان
  • ساخت و اجرای درب و پنجره های آلومینیوم ( نرمال ، ترمال بریک ، لیفت اند اسلاید ) و انواع توری (ثابت ، بازشو دابل فریم و کلاسیک)
  • طراحی و اجرای انواع نماهای شیشه ای مدرن کرتین وال و فریم لس
  • شیشه های صنعتی دوجداره و چند جداره در انواع ساده ، رفلکس ، سکوریت ، لمینت ، سند بلاست ، ضد گلوله و LOW-E
  • ارائه انواع درب های آپارتمانی و داخلی ( درب ضد سرقت ، ضد حریق ، HDF ، MDF چهارچوب فلزی و چهارچوب چوبی)
  • درب فلزی لوکس ویلایی و حیاطی با طرح های تزیینی
  • اجرای انواع درب اتوماتیک ، کرکره برقی و جک پارکینگی

شرکت برنا پنجره به صورت هوشمندانه در مسیر تولید با انتخاب پروفیل رهاوآلمان و سیندژ،  توانسته کیفیت و اطمینان از خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد و همچنین اقدام به اضافه نمودن پروفیل وین کلاس به سبد محصولات خود نموده است . همچنین با تلفیقی از زیبایی و کیفیت  پنجره UPVC  با روکش آلومینیوم توانسته است برای اولین بار در جنوب شرق کشور پروفیل با روکش آلومینیوم را وارد بازار نماید.  همچنین با به کارگیری قالب اختصاصی برنا در صنعت آلومینومی نیز پیش تاز بوده و توانسته است  زیبایی به سبک آلومینیوم  را به ارمغان بیاورد .

برنا پنجره قادر به تولید انواع پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیوم در اشکال هندسی ؛ هلالی و انواع فرم های زاویه دار و همچنین تولید پنجره های خاص  مانند آکاردئونی ؛ فولکس واگنی  ؛ لیفت اند اسلاید  همچنین تولید و  انواع شیشه های دو جداره جورجین وار می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

بازیابی اطلاعات یا ریکاوری اطلاعات چیست ؟

از دست دادن  یا حذف اطلاعات مهم مانند عکس ها ، فیلم ها و اسناد حسابداری و...، فاجعه‌آمیزترین اتفاقی است که می‌تواند برای کاربران دستگاه‌های هوشمند، رایانه‌ها یا دارندگان رسانه‌های ذخیره‌سازی رخ دهد. علت این اتفاق ناخوشایند می‌تواند نقص فنی هارد دیسک، آسیب دیدن داده، باگ‌های نرم‌افزاری، حذف تصادفی یک فایل، حملات ویروسی، هک شدن و حتی نوسانات برق باشد.

اگر شما هم جزو این دسته از کاربران باشید، قطعا نگران داده‌ها و بازیابی آن‌ها خواهید بود. در صورتی که خواستار آگاهی از نحوه‌ی کارکرد، میزان موثر بودن و هزینه‌ی بازیابی اطلاعات هستید و قصد شناخت برترین نرم‌افزارهای این حوزه را دارید، مرکز بازیابی اطلاعات در اصفهان را همراهی کنید. در این مقاله ابتدا به تشریح اصول کلی بازیابی اطلاعات خواهیم پرداخت.

در صورتی که بخشی از داده‌های موجود در هارد دیسک، درایو حالت جامد، حافظه‌ی یواس‌بی، RAID یا دیگر رسانه‌های ذخیره‌سازی از بین برود، می‌توان با مراجعه به افراد متخصص یا خرید نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات، اقدام به بازیابی داده‌های از دست رفته کرد. مفهوم بازیابی به زبان ساده، نجات دادن و تعمیر داده‌های از دست رفته است.

البته بازیابی اطلاعات همیشه ممکن نخواهد بود؛ گاهی اوقات یک سیستم رایانه‌ای می‌تواند بیش از حدی که بتوان داده‌های موجود در آن را بازیابی کرد، معیوب یا آسیب دیده باشد. با این حال، فناوری بازیابی داده در عصر حاضر به شدت پیشرفت کرده است.

بازیابی اطلاعات (Information Retrieval)

در علوم کامپیوتر، بازیابی داده به فرآیند بازیافت داده‌های غیرقابل دسترس، از دست رفته، معیوب، آسیب دیده و یا فرمت شده از یک درایو ذخیره‌سازی ثانویه، رسانه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل یا یک فایل، در زمان نبود دسترسی عادی به داده‌های ذخیره شده در آن‌ها، اطلاق می‌شود. داده‌ها در اغلب موارد از رسانه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک داخلی یا خارجی (HDD)، درایو حالت جامد (SSD)، درایو فلش یواس‌بی، نوارهای مغناطیسی، سی‌دی، دی‌وی‌دی، زیرسیستم‌های RAID و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی بازیابی می‌شوند. بازیابی اطلاعات ممکن است به خاطر آسیب فیزیکی وارد شده به دستگاه‌های ذخیره‌سازی یا آسیب منطقی وارده به سیستم فایلی که مانع از نصب سیستم عامل (OS) می‌شود، مورد نیاز باشد.

سناریو اول بازیابی اطلاعات

رایج‌ترین سناریو بازیابی اطلاعات شامل معیوب شدن سیستم عامل، نقص فنی و منطقی دستگاه‌های ذخیره‌سازی، حذف شدن یا آسیب‌های تصادفی است. معمولاً در یک درایو منفرد، پارتیشن و سیستم عامل، هدف نهایی صرفاً کپی کردن تمام فایل‌های مهم از رسانه‌های ذخیره‌سازی آسیب دیده به یک درایو جدید است. این کار می‌تواند به آسانی و با استفاده از یک سی‌دی زنده (قابل بوت) انجام شود. ابزار یاد شده وسیله‌ای برای نصب درایو سیستم، درایوهای پشتیبان یا رسانه‌های قابل جابه‌جایی است و برای انتقال فایل‌ها از درایو سیستم به رسانه‌ی پشتیبان‌گیری با یک مدیریت فایل یا نرم‌افزار رایت دیسک نوری به کار می‌رود. اغلب می‌توان به وسیله‌ی پارتیشن‌بندی دیسک و ذخیره‌سازی مداوم فایل‌های اطلاعاتی با ارزش (یا رونوشت گرفتن از آن‌ها) در یک پارتیشن متفاوت از فایل‌های سیستمی قابل جایگزین سیستم عامل، احتمال از دست رفتن داده‌ها را کاهش داد.

سناریو دوم بازیابی اطلاعات

سناریو دیگر شامل خرابی سطح درایو مانند خرابی یک سیستم فایل و پارتیشن درایو معیوب یا نقص فنی هارد دیسک است. در هر یک از این موارد، داده‌ها به سادگی از دستگاه‌های رسانه‌ای خوانده نمی‌شوند. بسته به موقعیت، راهکارها شامل تعمیر سیستم فایل منطقی، جدول پارتیشن یا مستر بوت ریکورد، به روز‌رسانی فرم‌ور یا به کارگیری فنون بازیابی درایو اعم از بازیابی داده‌های معیوب مبتنی‌بر نرم‌افزار، بازیابی مناطق خدماتی آسیب دیده‌ی مبتنی‌بر سخت‌افزار و نرم‌افزار (فرم‌ور هارد دیسک) است.

سناریو سوم بازیابی اطلاعات

در سومین سناریو، فایل‌ها به طور تصادفی و به وسیله‌ی خود کاربر از یک رسانه‌ی ذخیره‌سازی حذف می‌شوند. به طور معمول، محتوای فایل‌های پاک شده (Delete) بلافاصله از درایو ذخیره‌سازی فیزیکی حذف نمی‌شود؛ بلکه به جای آن صرفا ارجاعات مربوط به آن‌ها در ساختار دایرکتوری حذف شده و پس از آن فضای اشغال شده به وسیله‌ی داده‌ی حذف شده به منظور بازنویسی داده‌ی بعدی در دسترس قرار می‌گیرد. در این حالت اگر کاربر به سرعت دست به کار شود، فرصت بازیابی اطلاعات را خواهد داشت. کاربران حرفه‌ای به این موضوع واقف هستند که فایل‌های حذف شده را نمی‌توان از طریق ابزار مدیریت فایل استاندارد پیدا کرد اما داده‌های حذف شده هنوز از لحاظ فنی در درایو فیزیکی وجود دارند. در ضمن، محتویات فایل اصلی اغلب در تعدادی از تکه‌های (Fragment) جدا شده سالم باقی مانده و ممکن است در صورتی که به وسیله‌ی داده‌های دیگر بازنویسی نشوند، قابل بازیابی باشند.

نرم افزار بازیابی اطلاعات TestDisk

در صورت حذف شدن فایل می‌توان از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعاتی مانند TestDisk بهره برد. نرم‌افزار یاد شده با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده‌ای، فایل‌هایی را که به طور فیزیکی ذخیره شده‌اند، بررسی کرده و مکان آن‌ها را تخمین می‌زند. اگر تخمین نرم‌افزار TestDisk درست باشد، فایل‌های از دست رفته قابل بازیابی خواهند بود؛ در غیر این صورت، نمی‌توان اقدام به بازیابی آن‌ها کرد. نرم‌افزار TestDisk بر پایه‌ی داس بوده و استفاده از آن نیازمند مطالعه‌ی بیش‌تر در زمینه‌ی بازیابی اطلاعات است.

با این حال، انجام هر کاری در رایانه می‌تواند منجر به روی‌نویسی (Overwrite) روی فایل شود و داده‌ی مورد نظر برای همیشه از دست برود. حتی مرور کردن در اینترنت هم به خاطر فایل‌های کوکی یا کش ذخیره شده در همان مکان از هارد دیسک، می‌تواند سبب روی‌نویسی شدن آن‌ها شود و امید بازیابی اطلاعات را برای همیشه از بین ببرد. نصب نرم‌افزار بازیابی اطلاعات هم می‌تواند باعث همین اتفاق شود. در صورتی که فایل از دست رفته روی‌نویسی نشده باشد، شانس بازیابی آن بر اساس نوع قالب سیستم فایل متفاوت خواهد بود.

برای مثال، سیستم فایل NTFS ویندوز، تمامی اطلاعات شرح فایل را پس از حذف شدن آن حفظ می‌کند؛ این مورد، یافتن فایل از دست رفته را برای نرم‌افزار بازیابی اطلاعات به طور نسبی ساده‌تر می‌کند. سیستم فایل‌های دیگر مانند، UTF و FAT اطلاعات بیش‌تری را درباره‌ی فایل حذف شده از بین می‌برند که موجب سخت‌تر شدن تخمین مکان فایل به وسیله‌ی الگوریتم‌های بازیابی فایل در هارد دیسک می‌شود.

اصطلاح «بازیابی اطلاعات » همچنین در زمینه‌ی برنامه‌های قانونی یا جاسوسی، به بازیابی داده‌ی رمزگذاری شده یا مخفی شده اشاره دارد. گاهی اوقات داده‌های موجود در رایانه به دلایل مختلفی مانند جلوگیری از حملات ویروسی، رمزگذاری یا مخفی‌سازی می‌شوند که فقط به وسیله‌ی برخی از متخصصان قانونی رایانه قابل بازیابی هستند.

آسیب دیدگی فیزیکی هارد دیسک

بازیابی فایل حذف شده یا فرمت شده و به دست آوردن فایل از یک هارد دیسک دارای آسیب دیدگی فیزیکی، دو مقوله‌ی کاملا مجزا هستند. اگرچه ممکن است نیازی به دانش فنی زیادی برای نصب و اجرای نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات نباشد، اما به طور حتم تعمیر هارد دیسکی که به طور فیزیکی آسیب دیده نیازمند کارشناس‌هایی حرفه‌ای است؛ زیرا به طور معمول، برای انجام این کار باید بخش‌های مختلف آن را از هم جدا کرد.

طیف گسترده‌ای از خرابی‌ها ممکن است به علت آسیب فیزیکی رسانه‌ی ذخیره‌سازی باشد که می‌تواند در نتیجه‌ی خطاهای انسانی و بلایای طبیعی رخ دهد. به عنوان مثال ممکن است لایه‌ی فلزی یا رنگی سی‌دی‌ها آسیب ببیند. همچنین، یک هارد دیسک می‌تواند از چندین خرابی مختلف مکانیکی مانند شکستن هد و خرابی موتور رنج ببرد. نوارهای مغناطیسی هم که به راحتی قابل شکستن و پاره شدن هستند.

آسیب فیزیکی به یک هارد دیسک، حتی در مواردی که هد آن شکسته باشد، لزوما به مفهوم از دست رفتن ابدی داده‌ها و اطلاعات مهم نیست. فنونی که به وسیله‌ی کمپانی‌های بازیابی اطلاعات حرفه‌ای اتخاذ می‌شود، به طور معمول بازیابی همه یا بخش زیادی از اطلاعاتی که در زمان رخ دادن آسیب فیزیکی از دست رفته‌اند، ممکن می‌کند.

البته استثناهایی هم در این مورد وجود دارد و در صورت آسیب رسیدن شدید به پلاترهای هارد دیسک، احتمال بازیابی داده‌ها نزدیک به صفر خواهد بود. با این حال، اگر هارد درایو قابل تعمیر باشد و بتوان از آن به طور کامل ایمیج گرفت یا یک کلون ایجاد کرد، در اغلب موارد ساختار فایل منطقی قابل بازسازی خواهد بود.

جدا کردن هارد دیسک بدون آسیب رساندن به آن، فوق‌العاده دشوار است. بیش‌تر آسیب‌های فیزیکی حتی به وسیله‌ی کاربران حرفه‌ای هم قابل تعمیر نیستند. به عنوان نمونه، کالبد شکافی درایو سخت در یک محیط عادی می‌تواند سبب نشستن گرد و غبار هوا روی پلاتر شده و در نتیجه بین پلاتر و هد خواندن نوشتن گیر بیافتد. حتی وجود ذره‌ی بسیار کوچکی از گرد و غبار روی پلاتر هارد دیسک، می‌تواند سبب شکستن یا از کار افتادن هد خواندن نوشتن و افزایش مشکلات هارد دیسک شود. طی عملکرد عادی هارد دیسک، هدهای خواندن و نوشتن داده با فاصله‌ی ۳ تا ۶ نانومتر در بالای سطح پلاترها قرار می‌گیرند. ذرات ریز گرد و غبار معلق در هوا به طور معمول حدود ۳۰ هزار نانومتر قطر دارند. زمانی که این ذرات بین پلاتر و هد خواندن نوشتن گیر می‌افتند، می‌توانند باعث شکستن دوباره‌ی هد شوند. در نتیجه این اتفاق سبب آسیب رسیدن بیش‌تر به پلاتر و به خطر افتادن روند بازیابی داده‌ها خواهد شد. از این گذشته، کاربران عادی و حتی حرفه‌ای، امکانات سخت‌افزاری و تخصص فنی کافی مورد نیاز برای انجام تعمیر هارد دیسک را ندارند. به همین دلیل، شرکت‌های بازیابی اطلاعات معتبر اغلب به منظور بازیابی موفقیت آمیز داده‌های مهم کاربران، از اتاق‌های تمیز عاری از گرد غبار و الکتریسیته ساکن کلاس ۱۰۰ بهره می‌برند. الکتریسیته ساکن هم می‌تواند باعث آسیب رسیدن به درایو ذخیره‌سازی شود؛ به همین دلیل، اتاق تمیز تعمیر هارد دیسک، تجهیزات مورد استفاده و لباس کارشناسان فنی به طور ویژه‌ای طراحی شده است تا میزان الکتریسیته ساکن را به کم‌ترین میزان خود برساند. این اتاق‌ها که با نام Clean Room هم شناخته می‌شوند، دارای محیطی فوق‌العاده کنترل شده هستند و تقریبا هیچ‌گونه آلاینده‌ی محیطی آزادی در آن وجود ندارد.

عوامل مختلفی مانند شکستن برد مدار چاپی کنترل کننده یا هد خواندن نوشتن، باعث آسیب دیدگی فیزیکی هارد دیسک و نقص فنی آن خواهد شد. برخی اوقات می‌توان با جایگزین کردن بخش شکسته‌ی هارد دیسک، مشکل آن را مرتفع کرد اما به طور عمومی اگر هارد دیسک دچار آسیب فیزیکی شده باشد، تعمیر آن نیازمند کارشناسان حرفه‌ای و انجام کارهایی کاملا ماهرانه دارد.

اگر هارد دیسک خود را در اختیار متخصصان بازیابی اطلاعات قرار دهید، آن‌ها اقدام به انجام مجموعه مراحلی از جمله بازسازی بخش‌های هارد دیسک به منظور ایجاد ایمیج از دیسک و تعمیر بخش‌های آسیب دیده با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته خواهند کرد. هزینه‌ی بازسازی،  فناوری‌های ایمیج‌گیری اختصاصی و نگه‌داری از اتاق تمیز، عواملی هستند که باعث افزایش قیمت بازیابی اطلاعات به وسیله‌ی متخصص‌ها می‌شود. البته در حال حاضر برخی از خدمات دهندگان بازیابی اطلاعات نرخ مقرون به صرفه‌تری را به مشتریان ارائه می‌دهند.

آسیب دیدگی منطقی هارد دیسک

اصطلاح آسیب منطقی به وضعیتی اشاره دارد که خطای موجود، یک مشکل سخت‌افزاری نبوده و نیازمند راهکارهای بهینه‌سازی در سطح نرم‌افزار است.

اگر تاکنون با پیام خطای وحشتناک «Corrupt Hard Drive» مواجه شده باشید، قطعا از میزان ناامیدی حاصل از این پیام آگاه هستید. اما هنوز هم جای امید باقی بوده و ممکن است بتوان داده‌های از دست رفته را بازیابی کرد. در این صورت اگر هارد دیسک خود را به یک رایانه‌ی دیگر متصل کنید، ممکن است متوجه شوید که فقط سیستم عامل دچار مشکل شده و وضعیت سلامت باقی داده‌ها خوب است. بنابراین صرفا می‌توانید با کپی کردن داده‌های سالم آن به یک هارد دیسک سالم دیگر، مشکل یاد شده را مرتفع کنید.

خطاهای رسانه‌ای، سیستم‌های فایل و پارتیشن‌های معیوب

در برخی از موارد، داده‌ی موجود در هارد دیسک، ممکن است به دلیل آسیب دیدگی جدول پارتیشن، سیستم فایل یا خطاهای رسانه‌ای متناوب غیرقابل خواندن باشد. در اکثر موارد، حداقل یک بخش از داده‌ی اصلی به وسیله‌ی تعمیر جدول پارتیشن آسیب دیده یا سیستم فایل، از طریق نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات اختصاصی مانند Testdisk قابل بازیابی است. نرم‌افزاری مانند GNU Ddrescue در زمان آسیب دیدگی سیستم فایل یا جدول پارتیشن حتی با وجود خطاهای متناوب هم قادر به ایمیج گرفتن از فایل‌های چند رسانه‌ای و داده‌های خام است. این نوع از بازیابی داده می‌تواند به وسیله‌ی کاربران بدون تخصص در زمینه‌ی سخت‌افزار درایو و بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی ویژه یا دسترسی به پلاترها انجام شود.

گاهی اوقات داده‌ها با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نسبتا ساده قابل بازیابی هستند؛ اما آسیب‌های جدی‌تر، به خصوص اگر بخش‌هایی از فایل‌ها غیرقابل بازیابی باشند، ممکن است مستلزم مداخله‌ی یک متخصص باشد. حکاکی داده یا کنده‌کاری داده (Data carving)، بازیابی بخش‌هایی از فایل‌های آسیب دیده با استفاده از شناخت ساختار آن فایل‌ها است. حکاکی داده به فرآیند استخراج داده‌ها از یک مجموعه‌ی بزرگ‌تری از داده‌ها اشاره دارد. حکاکی داده به سرهم‌بندی دوباره‌ی فایل‌ها از تکه‌های چندین داده‌ی خام در زمانی که هیچ فرا داده‌ی (Metadata) مربوط به سیستم فایلی در دسترس نباشد، می‌گویند.

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند هارد دیسک کاربر را به مرحله‌ی نمایش خطا برساند، آسیب دیدن جدول پارتیشن است. خوشبختانه این مشکل را هم می‌توان با استفاده از تصحیح نرم‌افزاری برطرف کرد. اگر بتوان جدول پارتیشن را با موفقیت تعمیر کرد، به راحتی می‌توان فایل‌های از دست رفته را بازیابی کرد. در غیر این صورت، هنوز هم می‌توان بسته به سطح آسیب دیدگی، اقدام به بازیابی اطلاعات کافی از جدول پارتیشن کرد و فایل را بازگرداند.

حتی اگر فایل‌هایی که در حال بازیابی آن هستید، آسیب دیده باشند، به احتمال زیاد می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات، بخش‌های قابل توجهی از آن‌ها را بازگردانید. در این حالت، به شرطی که نرم‌افزار قادر به یافتن فایل باشد، برای بازیابی آن تلاش خواهد کرد. اگرچه ممکن است قادر به استفاده از داده‌ی بازیابی شده نباشید، اما همیشه برای بازیابی بخشی از فایل فرصتی وجود دارد که می‌تواند سبب صرفه‌جویی در زمانِ تلاش برای خلق دوباره‌ی آن شود.

داده‌های روی‌نویسی شده( (overwrite

پس از این‌که داده‌ها به طور فیزیکی در یک هارد دیسک روی‌نویسی شوند، به طور عمومی فرض بر این است که در چنین مواقعی داده‌های قبلی دیگر قابل بازیابی نخواهند بود. در سال ۱۹۹۶، پیتِر گوتْمَن (Peter Gutmann)، یکی از دانشمندان حوزه‌ی علم کامپیوتر، مقاله‌ای ارائه داده است که می‌توان با استفاده از میکروسکوپ‌های مبتنی‌بر نیروی مغناطیسی اقدام به بازیابی داده‌های روی‌نویسی شده کرد. در سال ۲۰۰۱ این دانشمند چندین مقاله با عناوین مشابه را ارائه داد. به منظور محافظت در برابر این نوع از بازیابی داده، پیتر گوتمن و کالین پلوم روشی از داده‌های تمیز کننده‌ی غیرقابل برگشت (disk scrubbing) که تحت عنوان «روش گوتمن» شناخته می‌شود طراحی کردند که به وسیله‌ی چندین بسته‌ی نرم‌افزاری تمیزکاری دیسک استفاده می‌شود.

اولین و مهم‌ترین انتقادی که به مقاله‌ی بازیابی داده‌های روی‌نویسی شده‌ی گوتمن وارد است، مشخص نبودن مقدار داده‌ی روی‌نویسی شده‌ی قابل بازیابی است. اگرچه ممکن است نظریه‌ی گوتمن در نگاه اول صحیح باشد، اما هیچ‌گونه شواهد عملی مبنی‌بر قابل بازیابی بودن داده‌های روی‌نویسی شده وجود ندارد و طبق تحقیقات گوناگون صورت گرفته، داده‌های روی‌نویسی شده قابل بازیابی نیستند.

شیوه‌ی روی‌نویسی داده‌ها در درایوهای حالت جامد (SSD) کاملا متفاوت از درایوهای هارد دیسک (HDD) است که حداقل بازیابی برخی از داده‌ها را ساده‌تر می‌کند. بیش‌تر درایوهای حالت جامد، برای ذخیره‌ی داده‌ها در صفحات و بلوک‌ها از حافظه‌ی فلش استفاده می‌کنند. صفحات و بلوک‌های یاد شده به وسیله‌ی آدرس‌های بلوک منطقیِ (LBA) مدیریت شده به وسیله‌ی لایه‌ی انتقال فلش (FTL)، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که لایه‌ی انتقال فلش یک سکتور را اصلاح می‌کند، داده‌های جدید را در مکان دیگری نوشته و نقشه را به‌روزرسانی می‌کند تا داده‌ی جدید در آدرس‌های بلوک منطقیِ مورد هدف ظاهر شود. در نتیجه، داده‌های پیش اصلاح موجود در محل، با استفاده از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات، قابل بازیابی خواهند بود.

داده‌های فرمت شده، پاک شده و از دست رفته

گاهی اوقات، داده‌های موجود در درایوهای فیزیکی مانند هارد دیسک‌های داخلی و خارجی، درایوهای قلمی و ... گم شده یا با فشردن کلید Delete حذف می‌شوند. گاهی هم ممکن است به خاطر وقایع ناگواری مانند حملات ویروسی، حذف شدن‌های تصادفی یا فشردن اتفاقی کلیدهای ترکیبی Shift + Delete، شاهد حذف شدن داده‌های مهم باشید. در این چنین مواردی، به راحتی از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات برای بازیابی یا ریکاوری فایل‌ها و داده‌ها حذف شده بهره گرفته می‌شود.

آسیب دیدن یا فرمت شدن سیستم فایل

مشابه با حذف شدن یک فایل، فرمت شدن سیستم فایل هم به تمامی اطلاعات مربوط به فایل‌های قبلی و ساختار دیسک آسیب می‌زند؛ با این تفاوت که مقدار داده‌های پاک شده بستگی به فرمت سیستم دارد.

به عنوان مثال، فرمت کردن با FAT موجب تخریب شدن مقدار زیادی از داده‌ها و بازنویسی آن بخش با صفرها خواهد شد. این موضوع، به طور قابل توجهی احتمال بازیابی داده‌ها را کاهش خواهد داد. برخی از سیستم‌های فایل مانند NTFS، در صورت روی‌نویسی شدن با همان سیستم فایل، احتمال بازیابی کلی بالایی دارند. اما سایر سیستم‌های فایل در حالت مشابه، فرصت کم‌تری برای بازیابی خواهند داشت. به عنوان نمونه، نوشتن سیستم فایل XFS روی FAT، احتمال بازیابی فایل‌های FAT را بیش‌تر می‌کند.

در مورد آسیب سیستم فایل، تعداد فایل‌های قابل بازیابی بستگی به میزان آسیب دیدگی و در دسترس بودن اطلاعات تخصیص یافته برای نرم‌افزار بازیابی دارد. اگر به منظور تعمیر سیستم فایل، اطلاعات کافی به نرم‌افزار بازیابی داده ارائه شده باشد و فایل‌های قبلی به طور دقیق تعیین مکان شده باشند، می‌توان مقدار قابل توجهی از آن را بازیابی کرد.

بد سکتورهای منطقی

در فهرست خرابی‌های منطقی هارد دیسک، بد سکتور منطقی یکی از رایج‌ترین مواردی است که نمی‌توان فایل‌های داده را از یک سکتور خاص درایوهای رسانه‌ای، بازیابی کرد. برای حل کردن این مشکل، از نرم‌افزارهایی به منظور اصلاح سکتورهای منطقی درایو ذخیره‌سازی رسانه‌ای استفاده می‌شود. اگر راهکار یاد شده کافی نباشد، بخش سخت‌افزاری حاوی سکتورهای بد منطقی باید تعویض شوند.

فنون بازیابی داده

بازیابی اطلاعات از سخت‌افزاری که آسیب فیزیکی دیده، شامل فنون مختلفی است. برخی از آسیب دیدگی‌ها را می‌توان به وسیله‌ی تعویض کردن بخشی از هارد دیسک تعمیر کرد. اگرچه این کار می‌تواند یک هارد دیسک را قابل استفاده کند اما هنوز ممکن است آسیب منطقی هم وجود داشته باشد. یک روش اختصاصی ایمیج‌گیری از دیسک وجود دارد که از آن برای بازیابی هر بیت قابل خواندن از سطح دیسک استفاده می‌شود. هنگامی که این ایمیج به دست آمده و در یک محل قابل اطمینان ذخیره می‌شود، می‌توان با خیال راحت فایل ایمیج را به منظور تحلیل آسیب دیدگی‌های منطقی تحلیل و بررسی کرد. در این صورت نوسازی و احیای بیش‌تر سیستم فایل اصلی ممکن خواهد بود.

تعمیرات سخت‌افزاری

یکی از رایج‌ترین تصورات اشتباه در مورد تعمیرات سخت‌افزاری هارد دیسک و بازیابی داده این است که یک برد مدار چاپی (PCB) آسیب دیده را می‌توان طی فرآیند بازیابی به سادگی با یک PCB مشابه از یک درایو سالم تعویض کرد. اما این موضوع ممکن است فقط برای موارد نادری از هارد دیسک‌هایی که قبل از سال ۲۰۰۳ تولید شده است، صادق باشد. در هارد دیسک‌های جدید این کار غیرممکن است. بردهای الکترونیکی درایوهای ذخیره‌سازی پیشرفته، به طور معمول دارای داده‌ی سازگاری اختصاصی شده برای درایو (معمولا شامل یک نقشه از بد سکتورها و پارامترهای میزان‌سازی) و دیگر اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی صحیح داده در درایو است. بردهای تعویض شده به منظور بازیابی موثر تمامی داده‌ها، اغلب نیازمند این اطلاعات هستند. برد تعویض شده ممکن است نیاز به برنامه‌ریزی دوباره داشته باشد. برخی از شرکت‌های سازنده‌ی هارد دیسک مانند سیگیت این اطلاعات را در یک EEPROM ترتیبی ذخیره می‌کنند که می‌توان آن را حذف کرده و به برد تعویض شده منتقل کرد.

هر درایو هارد دیسک دارای یک منطقه‌ی سیستمی (system area) یا منطقه‌ی خدماتی (Service area) است که به عنوان برد فرستنده عمل می‌کند. این بخش از درایو که برای مصرف کنندگان نهایی به طور مستقیم غیرقابل دسترس است، معمولا دارای فرم‌ور درایو و داده‌های سازگار پذیری هستند که به عملکرد درایو در محدوده‌ی پارامترهای عادی کمک می‌کند. یکی از کارهای منطقه‌ی سیستمی، ثبت سکتورهای معیوب داخل درایو است. بخش یاد شده اساسا جایی را که درایو می‌تواند در آن داده بنویسد یا از نوشتن داده در آن معذور است، به درایو اطلاع می‌دهد.

فهرست‌های سکتور هم در تراشه‌های مختلف متصل به برد مدار چاپی ذخیره شده و برای هر درایو هارد دیسک منحصر به فرد هستند. اگر داده‌ی موجود در برد مدار چاپی با داده‌ی ذخیره شده روی پلاتر مطابقت نداشته باشد، درایو ذخیره‌سازی به درستی قادر به کالیبراسیون و تنظیم نخواهد بود. با این اوصاف، به دلیل یافت نشدن داده‌های منطبق با داده‌های ذخیره شده روی برد مدار چاپی، هدهای هارد دیسک در اغلب موارد فقط صدای کلیک خواهند داد.

بازیابی اطلاعات از راه دور

کارشناسان بازیابی اطلاعات همیشه نیاز به دسترسی مستقیم فیزیکی به سخت‌افزار آسیب دیده ندارند. در صورتی که داده‌های از دست رفته با استفاده از فنون نرم‌افزاری قابل بازیابی باشند، می‌توان عملیات بازیابی را با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای دسترسی از راه دور مبتنی‌بر اینترنت، LAN یا انواع دیگری از اتصالاتی مانند انی دسک  انجام داد و به مکان فیزیکی رسانه‌ی ذخیره‌سازی آسیب دیده دسترسی داشت. این فرآیند تفاوت چندانی با روشی که خود کاربر اصلی آن را اجرا می‌کند، ندارد.

بازیابی داده از راه دور نیازمند یک اتصال اینترنتی پایدار و با پهنای باند مناسب است. با این حال، این روش در زمان نیاز به دسترسی سخت‌افزاری مانند آسیب دیدگی فیزیکی هارد دیسک، کاربر ندارد.

مراحل بازیابی داده

به طور معمول برای موفقیت‌آمیز بودن بازیابی اطلاعات، که بسته به نوع آسیب دیدگی داده و فرآیند بازیابی مورد نیاز متفاوت است، ۴ مرحله وجود دارد که در ادامه‌ی مقاله هر یک از این مراحل را شرح خواهیم داد.

۱- تعمیر درایو هارد دیسک

هارد دیسک را باید به گونه‌ای تعمیر کرد که در وضعیت مناسبی قرار بگیرد، تا حداقل بتوان داده‌ها را از روی آن خواند. به عنوان نمونه، اگر عملکرد هدهای یک هارد دیسک خوب نباشد یا دچار مشکل باشد، حتما باید نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کرد. یا اگر برد مدار چاپی معیوب شده باشد، نیازمند رفع عیب یا تعویض خواهد بود. همچنین در صورتی که موتور اسپیندل مشکل داشته باشد، پلاترها و هدهای هارد دیسک باید به یک درایو ذخیره‌سازی جدید منتقل شوند.

۲- ایمیج‌گیری از درایو به یک درایو جدید یا یک فایل ایمیج دیسک

هنگام آسیب دیدگی درایو هارد دیسک، انتقال داده‌ها از درایو معیوب، اولین اولویت است. استفاده‌ی طولانی مدت از یک درایو ذخیره‌سازی معیوب، احتمال رخداد از دست رفتن داده‌های بیش‌تر را افزایش می‌دهد. ایجاد یک ایمیج از اطلاعات هارد دیسک، باعث ایجاد اطمینان از وجود یک رونوشت (Copy) از داده‌ها در درایو ذخیره‌سازی دیگر خواهد شد. در نتیجه، اجرای آزمون سلامتی و روش‌های بازیابی کاملا ایمن خواهد بود و می‌توان بدون آسیب رسانی به منبع اصلی داده‌ها، فرآیند بازیابی را شروع کرد.

۳- بازیابی منطقی فایل‌ها، پارتیشن، MBR و ساختارهای سیستم فایل

پس از کلون کردن درایو معیوب به یک درایو ذخیره‌سازی جدید، درایو آسیب دیده برای شروع عملیات بازیابی داد‌های از دست رفته، مناسب و آماده خواهد بود. دلایل زیادی ممکن است در عیوب منطقی یک درایو دخیل باشد. به احتمال قوی استفاده از کلون، تعمیر جدول پارتیشن یا رکورد راه‌انداز اصلی (MBR) را به منظور خواندن ساختار داده‌ای سیستم فایل و بازیابی داده‌ی ذخیره شده، ممکن خواهد کرد. رکورد راه‌انداز اصلی، اولین سکتور از هارد دیسک رایانه است که اطلاعات پارتیشن‌ها روی آن قرار داشته و فرآیند راه‌اندازی رایانه طبق آن شروع می‌شود. در واقع، MBR اطلاعات چگونگی تقسیم‌بندی منطقی یک حافظه شامل سیستم فایل‌ها را ذخیره و نگهداری می‌کند.

۴- تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی بازیابی شده

آسیب دیدگی داده زمانی رخ می‌دهد که به عنوان مثال، یک فایل روی سکتور معیوب درایو نوشته شود. این مورد یکی از شایع‌ترین دلایل معیوب شدن یک درایو ذخیره‌سازی است؛ به این معنی که قابل خواندن بودن داده‌ها، مستلزم نوسازی خواهد بود. اسناد معیوب را می‌توان به وسیله‌ی چندین روش نرم‌افزاری یا از طریق نوسازی سند با بهره‌مندی از یک ویرایش‌گر مبنای ۱۶ (Hex Editor) بازیابی کرد. انجام این عملیات فوق‌العاده پیچیده بوده و نیازمند تخصص فنی خاصی است.

بازیابی اطلاعات درایو حالت جامد

روند استفاده از درایو حالت جامد (SSD)، به ویژه با فراگیر شدن اولترابوک‌ها در حال افزایش است. بدیهی است که به خاطر جدید بودن فناوری درایو حالت جامد، بازیابی اطلاعات از آن سخت‌تر از هارد دیسک معمول است. با این حال، می‌توان تعدادی از فنون مورد استفاده برای بازیابی داده‌ی حذف یا فرمت شده را در SSD به کار برد.

متاسفانه با تمامی این تفاسیر، هنوز هم بازیابی اطلاعات از SSD دارای آسیب دیدگی فیزیکی بسیار گران است. هزینه‌ای که برای تعمیر و بازیابی اطلاعات یک SSD تخمین زده می‌شود، معادل ۳۵۰۰ دلار است. این هزینه در صورت پشتیبانی سازنده می‌تواند به حدود ۷۰۰ دلار کاهش یابد. امیدواریم که این هزینه در آینده‌ای نزدیک کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

بهترین راهکار: مراقبت از اطلاعات مهم

اگرچه نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات و متخصصان این حوزه به خوبی قادر به بازگرداندن داده‌های مهم از دست رفته هستند، اما انجام این کار خطرناک، وقت‌گیر و هزینه‌بر است. یکی از بهترین اقداماتی که می‌توانید با انجام آن، مانعِ از دست رفتن طولانی مدت داده‌ها شوید، پشتیبان‌گیری دائم از اطلاعات هارد دیسک در فواصل زمانی مشخص است. برای این کار می‌توانید از خدمات دهندگان پشتیبان‌گیری ابری استفاده کنید یا یک هارد دیسک پشتیبان در مکان امنی از خانه داشته باشید. همچنین باید مراقب جریان برق ناگهانی و فرمت شدن تصادفی داده‌ها باشید. قبل از انجام تمامی این کارها باید از آسیب دیدن داده‌های مهم خود جلوگیری کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

خرید عمده و خرده محصولات و قطعات الکتریکی

سایت امجد ال ای دی ، با یک دهه تجربه در زمینه واردات قطعات الکترونیکی ، توزیع قطعات الکترونیکی ، نور پردازی ، فروش ال ای دی ، فروش درایور ال ای دی ، فروش ال ای دی های بلوکی ، فروش ال ای دی های نواری ، فروش ریموت ال ای دی، فروش منبع تغذیه، فروش لنز و پی سی بی ، فروش پروژکتور و روشنایی آکواریوم فعالیت دارد.

فروشگاه  امجد ال ای دی ، جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، این امکان را فراهم کرده که به صورت اینترنتی ، نسبت به خرید عمده محصولات الکترونیکی و خرده فروشی قطعات الکترونیکی ، اقدام فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

بهترین برند و کارک دوربین مداربسته در ایران – نمایندگی هایک ویژن دیجی حفاظ

 

اول از همه شما را با بهترین برند و مارک دوربین مداربسته در ایران و جهان آشنا میکنم سپس مطالب فنی در رابطه با انتخاب دوربین مداربسته در این مقاله توضیح خوام داد که شما دوستان عزیز بتوانید بهترین سیستم حفاظتی و امنیتی را برای خانه و اداره خود انتخاب کنید.

دوربین های مدار بسته برای مقاصد امنیتی مورد علاقه شرکت ها و خانواده ها می باشد. دوربین های مدار بسته یکی از روش های مهم برای محافظت از مشاغل شما و همچنین خانه در مقابل سارقین و سایر افراد متجاوز ناخواسته است. از طرف دیگر ، می توانید از طریق این راه وقتی در مسافرت و دور از خانه هستید از ورود سارقین به خانه و محل کار خود در امان باشید.

دوربین های مدار بسته بخشی از اوراق بهادار و همچنین مکانیسم نظارت برای محافظت از هر بخش از تجارت شما هستند. دوربین ها وقتی در محل استراتژیک قرار می گیرند ، مانند چشم شما نیز عمل می کنند.

دوربین مدار بسته برای امنیت ، یک افزودنی ارزشمند برای بدست آوردن حاشیه های مهم است که می تواند بر امنیت خانه و محل کار شما تأثیر بگذارد.

بسته به نیاز شما ، ممکن است در انتخاب دوربین مداربسته گیج شوید که چه دوربین مداربسته ی برای شما خوب است

سیستم دوربین مدار بسته دارای عناصر مهم امنیتی است که متناسب با نیاز مشتری طراحی شده است. با ورود نتکنولوژی جدید در دوربین های بی سیم فیلم ها را درون خود ضبط و به شما کمک می کند تا از طریق تلفن همراه خود به صورت زنده تصاویر را تماشا کنید. با این حال ، دوربین های خارج از منزل باید در برابر استفاده در طولانی مدت و نسبت به آب و گردو غبار و طوفان مقاوم باشند.

در کشور ایران مدتی است که به شدت بازار دوربین مداربسته رونق گرفته است و بیش از 100 ها برند مختلف وجود دارد ،به همین خاطر امروز قصد داریم 10 برند برتر دوربین مداربسته در ایران که توانسته اند فروش خوبی را در سال 98 داشته باشند را برای شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت تری برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید

دوربین‌ مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی استفاده میشوند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی (آنالوگ) یا دوربین‌های دیجیتال (تحت شبکه IP) باشند.

در این مطلب برند ها بر اساس میزان فروش، نوآوری، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند منتشر شده اند.

1-هایک ویژن (Hikvision)

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … هم فعالیت خود را گسترش دهد.

هایک ویژن یک سیستم کامل تحقیق و توسعه چند سطحی را ایجاد کرده است که شامل هر عملیاتی از تحقیق به طراحی، توسعه، آزمایش، پشتیبانی فنی و خدمات می باشد. از جمله مراکز تحقیق و توسعه در مونترال، کانادا و دره سیلیکون، کالیفرنیا در شمال امریکا و همچنین پکن، شانگهای، چونگینگ و ووهان در چین.

در طول چندین سال گذشته، هایک ویژن دانش و تجربیات خود را در مورد نیازهای مشتری در بازارهای مختلف عمودی،
از جمله امنیت عمومی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراقبت های بهداشتی، موسسات مالی و انرژی، و همچنین ساختمان های هوشمند، تقویت کرده است.

بر این اساس، این شرکت راه حل های حرفه ای و سفارشی را برای برآورده شدن نیازهای مختلف بازار فراهم می کند. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، هایک ویژن کسب و کار خود را به فن آوری های هوشمند خانه، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – که همه براساس تکنولوژی اطلاعات ویدئویی است – گسترش می دهد تا کانال هایی را برای ادامه توسعه بلند مدت مورد بررسی قرار دهد.

هایک ویژن یکی از بزرگترین شبکه های بازاریابی در این صنعت را تشکیل داده است که شامل 33 شرکت تابعه خارج از کشور
از جمله شرکت دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در تهران و نماینده رسمی فروش محصولات هایک ویژن در ایران و 35 شعبه در سرتاسر سرزمین اصلی چین است که پاسخ سریع به نیاز مشتریان، کاربران و شرکا را فراهم می کند.

محصولات هایک ویژن به مجموعه متفاوتی از بازارهای عمودی مربوط می شود که بیش از 100 کشور را شامل می شود مانند مرکز تفریحی فیلادلفیا در ایالات متحده

آمریکا، پروژه شهری امن در سئول، کره جنوبی، دون لاگر ایربرا در ایرلند، فرودگاه میلان اسپانیا و بانک مرکزی هند

دوربین مداربسته هایک ویژن را  از کجا و با چه گارانتی خریداری کنیم؟ !

دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision) را از عاملیت های مجاز فروش محصولات هایک ویژن همانند فروشگاه دیجی حفاظ خریداری نمایید
دوربین مداربسته هایک ویژن (دیجی حفاظ)  و … )  و با گارانتی اصلی 2 ساله شرکت پارس ارتباط افزار خریداری نمایید

 

 

آدرس و ساعات کاری فروشگاه

ساعت کار فروشگاه

شتبه - چهارشنبه ۹ صبح تا ۸ شب

پنج شنبه - ۹ صبح تا ۵ بعداظهر

جمعه - بسته

اطلاعات تماس:

آدرس: خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ نادری طبقه منفی ۲ پلاک ۱۸

تلفن: ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰

ایمیل info@digihefaz.com:

پروژه های اصلی هایک ویژن در ایران  ( فروش توسط شرکت دیجی حفاظ در تهران )

  • کلیه دوربین های هایپراستار ایران مال
  • کلیه دوربین های بانک شهر
  • جایگاه سوخت
  • موسسات مالی
  • مراکز آموزشی
  • اجرای بیش از 500 پروژه ساختمانی – فروشگاه – رستوران

پروژه های اصلی هایک ویژن در جهان

  • نصب کلیه دوربین های شهر سنگاپور
  • استادیوم ملی المپیک پکن، چین
  • زندان LILLE-ANNOEULLIN فرانسه
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه
  • پروژه “شهر امن” شهر چونگ کینگ در کشور چین

از جمله مزیت های کلیدی برند هایک ویژن تمرکز برای رضایت مشتری است ، که در تمام مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت داده است.

چند ماه گذشته هایک ویژن دوربین مداربسته جدیدی  را به نام هایلوک به بازار معرفی کرد ،
این محصولات برای پروژه های  کوچک و متوسط طراحی و عرضه شده است،
ازجمله ویژگی دوربین مداربسته Hilook قیمت مناسب ، نصب و راه اندازی آسان ، قابل اطمینان و طراحی زیبا  حساب می آید.

هایک ویژن به عنوان بزرگترین تولیدکننده امنیتی در جهان، پیشگام در انقلابهای صنعت نظارت تصویری در زمینه دیجیتال سازی، شبکه سازی و هوش بوده است.

براساس گزارش IHS،  هایک ویژن را به عنوان بزرگترین تامین کننده تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته در جهان در شش سال متوالی (2011-2016) به ثبت رسانده است .
جایگاه شماره یک بازار را در تقریبا تمام کالاهای تجهیزات شخصی، از جمله دوربین های شبکه، دوربین های آنالوگ و HD CCTV، DVR / NVR ها و رمزگذار های ویدئویی.

مزایای هایک ویژن :

  • کیفیت تصویر مناسب
  • استفاده آسان
  • قابل گسترش
  • نصب ساده
  • زاویه دید باز
  • IP 66 ، IP 67
  • مشاهده تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • انتقال تصویر رایگان مادام العمر
  • ساپورت کردن دوربین های TVI ، AHD ، ANALOG
  • Darkfighter
  • Onvif

معایب هایک ویژن :

  • قیمت نسبتا بالا
  • نداشتن صدا روی دوربین های HD
  • ساپورت نکردن دوربین های CVI

نتیجه گیری

قبل از تصمیم گیری برای نصب سیستم های دوربین های امنیتی، بهتر است اطلاعات کاملی راجب تمام برند ها کسب کنید، زیرا این امر شما را قادر می سازد با تصمیم گیری آگاهانه و انتخاب درست یک برند که نیاز و انتظارات شما را برآورده می کند کمک کند.
هنگامی که شما مزایا و معایب برند هایک ویژن را در نظر گرفتید، انتخاب بهتری دارید و در مورد انتخابتان احساس خوبی خواهید داشت.

منبع: دیجی حفاظ



:: بازدید از این مطلب : 9980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

تولید و فروش مسقیم قالب سقف وافل

تولید تخصصی وافل های سقف و خدمات طراحی ساختمان شما با استفاده از وافل که میتوانید در هزینه های بسیار بالای ساخت صرفه جویی کرده و ارزش افزوده مناسبی در مسیر خود کسب کنید با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، آخرین تکنولوژی دستگاه های تمام اتوماتیک

افتخار ما حذف واسطه ها در خرید و فروش قالب وافل و ارسال مستقیم از کارخانه و نمایندگی های قالب وافل سهند سازه بتن در سراسر کشور است که میتوانید با تماس به کارشناسان فروش سهند سازه بتن در محل کارخانه تولید قالب سقف وافل از قیمت ها و تلفن و آدرس نمایندگی شهر و استان خود مطلع شوید

اجاره قالب سقف وافل برای سازندگان

شرکت سهند سازه بتن با ارائه خدمت اجاره وافل های سقف و خدمات طراحی ساختمان شما با استفاده از وافل که میتوانید در هزینه های بسیار بالای ساخت صرفه جویی کرده. با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، آخرین تکنولوژی دستگاه های تمام اتوماتیک را بدست آورید. همچنین شرکت سهند سازه بتن پیشرو در صنعت ساختمان های پیشرفته امکان اجاره قالب بتن وافل را برای مشتریان و پیمانکاران در نظر گرفته است که شما می توانید با کمترین هزینه اقدام به اجاره قالب وافل از نمایندگی شهرستان و کارخانه تولید قالب های وافل شوید و بجای سرمایه گذاری در خرید قالب ها آنها را در زمان نیاز با پرداخت هزینه ماهیانه اجاره کنید و از تخفیفات ویژه برای خرید قالب وافل بهره مند شوید ما همواره می کوشیم تا ساختمان هایی امن و مطمئن در اختیار همه قرار گیرد

 

تولیدات قالب وافل سهند سازه بتن

شرکت سهند سازه بتن با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا و کادر متخصص و فنی خود افتخار به تولید وافل های تزریقی درایران نائل آمده است، این محصول علاوه بر مقاومت ، دوام و کیفیت بالا قابل رقابت با تولیدات خارجی می باشد.پوشش های سقف ازجمله وافل به عنوان دال هاییک طرفه و دو طرفه و به صورت نیمه از گذشته مورد توجه جامعه متخصصین و دست اندرکاران این بخش بوده است ، در حال حاضر به دلیل فراهم آوری امکانات وتکنولوژی و عملکرد مناسب این نوع سقف ها شرایط لازم برای اجرای این نوع پوشش ها فراهم گردیده است

 

مخترع و تولید کننده قالب سقف وافل

مخترع و تولید کننده قانونی قالبهای سقف وافل با در نظر گرفتن مفاد آیین نامه های ساختمانی و ابداع و بروز آوری روشی آشنا جهت اجرای سقف های بتنی با قالب پلاستیکی سهند سازه بتن شده ایم ، اجرای سقف وافل با قالب های کامپوزیتی غیر ماندگار با ابعاد مختلف برای اولین بار در کشور ،بدون برهم زدن ابزار وروش های موجود و روش بهینه شده برای کاهش هزینه اجرای سازه ،اصلاح الگوی مصرف مصالح وروش اجرا از دفن مصالح گران مانند تیرآهن ،میلگرد ، بتن ،سفال ،یونولیت و پرت مصالح ومنابع ملی جلوگیری می نماییم

درباره شرکت سهند سازه بتن

شرکت سهند سازه بتن در مرداد سال ۱۳۸۹ توسط گروهی از متخصصان رشته های مختلف که سابقه فعالیت با مهندسان مشاور گرید یک کشور و کارخانجات بزرگ تولید قطعات پلاستیکی و نانو سهند پلاستیک کاوش و سبلان پلاستیک به مدیریت عامل و سرپرستی دکتر مجید میرحیدری تاسیس و موفق به اخذ گواهینامه های تخصصی در زمینه های مقاوم سازی در تخصص ساختمان های ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و تخصص ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، نظامی و تخصص شهرسازی گردید

 

محاسبات متراژ مورد نیاز شما

هم اکنون با تولید و اجرای قالب های سقف سبک وافل و خدمات محاسبات سازه برای مشتریان و پیمانکاران و سازنده های بزرگ ساختمانی در تهران و شهرستان ها، بصورت خرید و فروش قالب وافل، خرید قالب سقفی وافل دسته دوم و فروش سقف وافل نو و همچنین طرح تشویقی تعویض قالب کارکرده بتن وافل با قالب های سقف وافل سهند و اجرای سقف سبک وافل ارائه می نماید

 

ارسال قالب های سقف وافل

متخصصان و کارشناسان فروش شرکت سهند سازه بتن آماده و پاسخگو جهت خرید، فروش و اجاره قالب های سقف وافل در ایران بعنوان اولین تولیدکننده قالب بتن وافل و با آزمایشات کامل و جامع در آزمایشگاه سهند موفق به تولید قالب سقف وافل نانو بهره گرفته از تکنولوژی نانو فعالیت می نمایند

 

درخواست خرید و اجاره قالب وافل

ما برآنیم همواره متعهد در قبال چشم انداز و ماموریت شرکت سهند سازه بتن تولید کننده و اجرا کننده قالب وافل ساختمانی در ایران و منطقه باشیم و کیفیت در قالب سقف وافل، صداقت و راست پنداری، نظم و انضباط کاری و اداری در پیمانکاری ساختمان های وافل، امور خرید و فروش قالب وافل نو و دسته دوم، با توجه به حقوق و ارزش های انسانی را سرلوحه شرکت قرار دهیم

قالب سقف وافل نانو

به منظور ارتقاء سطح کیفی محصولات وافل شرکت سهند سازه بتن موفق به دریافت گواهینامه در مدیریت کیفیت می باشد و همچنین این شرکت برای تمامی محصولات خود موفق به اخذ ثبت طرح صنعتی به شماره ۸۷۲۷۹ شده است

 

طراحی سازه های بتنی :

پلان ستون‌گذاری ، دیوار برشی و تیپ‌بندی تیر‌ها

طراحی عناصر مقاوم جانبی دیواربرشی

نقشه میلگرد‌گذاری ستون ، تیر ، مقاطع و تراز اتصال

نقشه میلگرد‌ گذاری سقف و مقاطع

موقعیت و نمایش جزییات میلگرد‌گذاری در محل بازشو‌ها و سوراخ‌ها تاسیساتی و غیره

تعیین نوع، نحوه وصله، محدوده، موقعیت و تراکم میلگرد‌ها در تیرها، ستون‌ها و دال‌ها

طراحی و ارائه جزئیات اتصال عناصر غیرسازه ای، الحاقی و دیوارهای جداکننده

تهیه دفترچه محاسبات و نقشه های اجرایی

پلان چیدمان قالب های وافل

 

طراحی سازه های فولادی :

پلان تیپ‌بندی ستون‌ها، پای‌ستون‌ها، تیر‌ها، بادبند‌ها با جزییات کامل

جزییات ضروری مربوط به قاب خمشی و ترکیبی

طراحی کامل اتصال ها و وصله ها

جزییات صفحه پای ستون‌ها و نحوه‌ی اتصال آن به فونداسیون و جزییات اجرایی شمشیری راه‌پله

نوع الکترود ، طول و بعد جوش و محل اجرای آن

محل و اندازه داکت‌های تاسیساتی و ترسیم جزییات تقویت دور سوراخ‌ها

جزییات اتصال تیرچه‌ها به تیرهای فولادی و کنسول ها

تهیه دفترچه محاسبات و نقشه های اجرایی

پلان چیدمان قالب های وافل

محاسبات سازه در سهند سازه بتن :

کاهش مصرف میلگرد و آهن آلات

بهینه سازی طراحی و تیپ بندی مناسب

انتخاب مناسب ترین سیستم سازه ای

طراحی ویژه فونداسیون و کاهش هزینه ها

انطباق نقشه های محاسباتی، اجرایی و تاسیساتی

 

دال های یک طرفه و دال های دو طرفه

نحوه در نظرگیری سختی دال

سایر نکات مربوط به دالها

نحوه کنترل تغییر شکل

ضوابط دالهای تخت بتنی

ضوابط طرح لرزه ای دالهای تخت بتنی

توضیحات لازم برای دال های مجوف

نکات مربوط به مهار دیوارهای غیر سازه ای

موارد عمومی مربوط به کلیه ساختمانها

موارد مربوط به ساختمانهای خاص



:: بازدید از این مطلب : 1196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

لوازم خانه و آشپزخانه

سرویس پلاستیک عروس

سرویس پلاستیک عروس شامل خیلی از خرده ریزهای پلاستیک آشپزخانه و قسمتی هایی از خانه است که بخاطر تنوع تولید ظروف پلاستیکی  و کیفیت ساخت مطلوب، استفاده از این وسایل روز به روز بیشتر میشود . اکثر افرادی که قصد خرید سرویس پلاستیکی عروس را دارند ،می‌خواهند کلیه لوازم مورد نیاز برای استفاده در خانه و آشپزخانه  را تهیه کنند.یکی از چالش برانگیزترین مراحل خرید جهیزیه خرید لوازم خرده ریز آشپزخانه است.

سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم؟

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید سرویس پلاستیک عروس بیشتر افراد از خود می‌پرسند این است که خرده ریزهای دم دستی و داخل کابینتی سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم ، ما پیشنهاد میکنیم ابتدا رنگی که بیشتر با خصوصیات اخلاقی شما ساز گار است را انتخاب کنید  چون امروزه اکثر رنگ بندی سرویس پلاستک عروس جدید میشود و تنوع رنگ ها بسیار زیاد است. یک رنگی را انتخاب کنید که بتوانید تا چند سال از آن رنگ استفاده کنیدو باعث دلزدگی شما نشود  مثلا رنگ سفید رنگی بوده که تا حالا از چرخه رنگ ها پا پس نکشیده و یا  رنگ قرمزکه از گذشته این رنگ مورد استقبال خیلی از خانواده ها بوده و رنگ آبی رنگی که به خاطر اینکه رنگ آرامش بخشی  است میتواند به آشپزخانه جلوه خاصی بدهد یا رنگ سبز هم که به خاطر طبیعتش تا حدود زیادی استرس را از آدم دور میکند میتواند رنگ خوبی در آشپزخانه باشد ، البته شما میتوانید از ترکیب چند رنگ استفاده کنید.

تاثیر رنگ بر انسانها در آزمایش های گوناگون به اثبات رسیده بنابراین می توانید به انتخاب خودتان یک رنگ با خصوصیات احساسی خود را انتخاب کنید  که با روحیه شما تطابق داشته باشد.در ادامه مشخصات تعدادی از رنگ ها و تاثیران آن روی انسان را بررسی میکنیم.

مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ آبی:

انسان با کمک این رنگ میتواند ،ناراحتی های مربوط به آشفتگی روحی، ناملایمات روانی، افسردگی و ناراحتی های ذهنی را از بین ببرد. رنگ آبی حالت خنک کنندگی سیستم انرژی را دارد و به طور کلی رنگی است که حالت آرامبخش و استراحت دهندگی را دارد.

رنگ آبی باعث می‌شود ، فشار خون بالا کاهش پیدا کند. استفاده از این رنگ باعث افزایش قدرت پیش‌بینی می‌شود وقدرت حدس را در افراد افزایش می‌دهد. اگه میخواهید بیشتر از هر رنگ از رنگ آبی استفاده کنید، همیشه آنرا با رنگهای گرم به طور مشترک مورد استفاده قرار دهید .یعنی در کنار  سرویس پلاستیک آبی از رنگ های قرمز و نارنجی هم استفاده کنید .

استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ‌های گرم باعث می‌شود که احساسات هنری ،فکری شما افزایش پیدا کند و منبع مربوط به این احساسات به طرز بسیار وسیع به  حرکت در بیاید.

آبی، یکی از رنگهای اصلی است که به رنگ حقیقت شهرت دارد، این رنگ آرام بخش و تسلی دهنده است .اگر کسی بیش از حد احساس ناراحتی کرد و در آستانه خشم و اضطراب قرار داشته باشد پوشیدن لباس آبی آرامش و هماهنگی ذهن رو افزایش میدهد.

فردی که به سرویس پلاستیک عروس آبی تیره، علاقه دارد، قابل اعتماد، عاقل و جسور خواهد بود و چون با تمرکز شدید روی عقل و منطق حرکت ممکند،ممکن است احساساتش تحت شعاع قرار بگیرد ضعیف‌تر عمل کند.

افرادی که به آبی روشن علاقمندند نزار ذاتا هنرمند و فرهیخته هستند. این تیپ افراد را بیشتر افراد ،هنرمند، نویسنده و هنرپیشه تشکیل می‌دهند، که در فعالیت های خلاقانه شرکت دارند.

رنگ آبی تخیل فعال و حتی در بعضی موارد بیش از حد خلاق را نشان می دهد از آنجایی که رنگ آبی کیفیت سرد و رسمی دارد، فضا را به آرامش می کشاند و البته از حالت دوستانه و گرمی بخش ،دور می‌کند ،لذا بهتر است این رنگ را با تلفیق رنگ‌های دیگر استفاده کنید.

رنگ آبی نماد وفاداری بیانگر عمق احساس و نشانه ارزش های پایداراست.

برخی، رنگ آبی را یاد آور ثروت، اعتماد و امنیت میدانند.

در باور مردم لر  و کرد ایران ،رنگ آبی میتواند موجب جلوگیری از  چشم زدگی شود. نماد صلح و دوستی ،آرامش است.

مشخصات سرویس پلاستیک عروس قرمز:

بر اساس پژوهش‌های انجمن مطالعاتی آمریکا رنگ قرمز ،رنگی هیجان آور، محرک و زنده می دانند .باعث وسوسه و تحریک مشتری در محل‌های خریدمیشود. نشانه اراده برای پیروزی و قدرت است .قرمز میتوانند انگیزه فعالیت شدید ،ورزش، پیکار و رقابت را فراهم کند.

فردی که مایل است از طریق فعالیت‌ها، زندگی پرجنب و جوشی داشته باشد، رنگ قرمز را در زندگی خودش بیشتر به کارببرد.

احساسات را تحریک میکند. استفاده بیش از حد آن افسردگی می‌آورد. نماد عشق است . قرمز برای مدتی کوتاه خوشایند و بعد از آن آزار دهنده و باعث آزار چشم و روانو ایجاد خستگی می‌شود. رنگ شادی است . قرمز مناسب ترین رنگ برای رفع کم خونی و کمبود آهن است .اعصاب را تحریک و با اثرات مضر سرما مبارزه می‌کند. از تأثیر نور قرمز حرارت بدن بالا میرود و گردش خون بهتر می‌شود. این رنگ انرژی زا است .قرمز رنگی است هیجانی و ذهن منطقی را به زانو در می‌آورد.

  مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ سبز:

دارای محتوای عاطفی ،مثل رنگ آبی ،حالت آرامش بخش دارد. نماد مهربانی متعادل بودن روح و روان و رفتار محسوب میشود. سبز با طبیعت و زندگی با سلامتی همراه است .شخصی که رنگ سبز انتخاب میکند دارای روحیه استقامت و پشتکار است  رنگ شادی است .

میل به زندگی انسان را زیاد میکند، رنگ سبز یکه از رنگ هایی است که در جهان بیش از بقیه رنگ‌ها دیده میشود. رنگ سبز به عنوان نشانه شفقت و مهربانی و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار می رود. این رنگ از طرفی دل رحمی مهربانی و دوستی را در انسان ها افزایش می دهد.

رنگ سبز روشن که به طیف نوری آبی نزدیکتر است ،در بسیاری از درمان‌ها مفید واقع میشود .این رنگ در تقویت احساسات دوستی امیدواری و صلح بسیار موثر می‌باشد و برای این پرچم بیشتر کشور های صلح طلب دارای این  رنگ است اگر جامعه بیشتر به این رنگ گرایش داشته باشد ،از آرامش و ثبات بهتری برخوردارمی‌باشد.

مهمترین نقطه ای که از رنگ سبز متاثر می گردد قلب است این حالت باعث می گردد که ناراحتی های قلبی فشار خون زیاد و یاکم درمان شود. سبز یک رنگ ثانویه است که از ترکیب دو رنگ زرد و آبی به دست می‌آید

مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ خاکستری:

گوشه گیری،عدم فعالیت و بی تفاوتی.رنگ خنثی است نه اظراب افرین است نه آرامش‌بخش.نشانه عدم مشارکت و کاری به کار دیگران نداشتن

مشخصات سرویس پلاستیک رنگ بنفش:

شاعرانه و رمانتیک، دوستدار هنر و زیبایی از ترکیب قرمز و آبی به دست می‌آید. نوعی سحر و جادو که از آرزوها را برآورده میکند نشانه علاقه به برقراری نوعی رابطه جادویی با دیگران .رنگی نشان‌دهنده معنویتاست ،رنگ توبه و استغفار ،بنفش رنگ روحانیت، وقار و عزت می دانند.

مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ زرد:

امید به حل مشکلات نماد روشنایی و گرما است عنصر عاطفی آن روشنی و درخشندگی و شادمانی نشانه امید و انتظار و رهایی است. اتنخاب کننده رنگ زرد معمولاً دنبال مقام های بالا و احترام زیاد است .برای کسانی که ناامید هستند از رنگ زرد استفاده می کنند تا به فرد  امیدواری بدهند.

استفاده و نگاه کردن زیاد به رنگ زرد، چشم را اذیت میکند .در قرآن به عنوان رنگی که باعث شادی انسان میشود یاد شده است.رنگ شادی است  این رنگ سیستم رفع کدورت و بخشندگی را در وجود آدمی پرورش میدهد و تقویت می کند. روحیه آرامش و عفو را در انسان ایجاد می کند .این رنگ نیز مانند رنگ سرخ در انسانها هیجانات زیادی ایجاد می نمایید .

تاثیرگذارترین نقطه‌ای که در بدن انسان میتوانداز رنگ زرد متاثر گردد ،ذهن آدمی است، تمامی فعالیت های ذهنی فرد به وسیله نیروی رنگ زرد به حرکت در می آید و خوش بینی و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.

مشخصات سرویس پلاستیک رنگ ارغوانی :

رنگی متفکرانه و شاهانه .رنگی معماگونه. مخلوطی از هیجان و شهوانیت. کیفیتی آینده‌نگر دارد. نشانه جدید بودن. رنگی با شکوه و با عظمت .نشان‌دهنده معنویت است.

مشخصات سرویس پلاستیک رنگ قهوه‌ای :

این رنگ فرد را از بسیاری از جهات و مخصوصاً از نظر ذهنی و احساسی تحت تاثیر قرار میدهد. این رنگ به خاطر داشتن انرژی خاص خود باعث می‌شود که انسان تحت تاثیر آن قرار بگیرد و فردی اجتماعی شود و بینش و رفتار فرد را در قبال جامعه متعادل می کند .نیاز به آسایش جسمی و روحی. نشانه امید کم داشتن و علاقه‌مند به خانواده.

مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ صورتی:

بسیار نیرو بخش و جوان،ایجاد کننده حس رهایی و حرکت،بیشتر زنانه است .رنگ صورتی مطمئن ترین و مناسب ترین رنگی است که میتواند با انرژی خود احساسات مربوط به مهربانی شفقت ،حامی،یکرنگی،صراحت،عشق،اعتمادو ایمان به آنچه که لازم است تقویت کند. انسان را دارای روحیه بخشندگی و با عاطفه می سازد .در یادآوری معانی و خاطرات نیز مفید واقع میگردد. به طور خلاصه رنگ صورتی در رفع کدورت، ناراحتی های عصبی ،خشم و آرامش بسیار مفید بوده و حالت موثری دارد.

مشخصات سرویس پلاستیک رنگ نارنجی:

رنگ شادی‌است. نارنجی سمبول انرژی. این رنگ را رنگ ،ضد خستگی می‌دانند و از آن برای افرادی که دچار افسردگی هستند استفاده می‌کند. قرار گرفتن در محیط نارنجی افق دید و فکر را وسیع‌تر کرده و رنگی انقلابی به شمار می رود، چرا که پشتکار و پروژه‌های رسیدن به گام های موفقیت آمیز را ترسیم می کند. در رنگ نارنجی حسی پنهان شده که می تواند بر حمله های غیر منطقی و ترس ها پایان دهد. رنگ نارنجی رنگ زنده و قوی است و بهتر است با رنگ هایی همچون کالباسی یا زرد مخلوط شود.

این رنگ با مشخصه بسیار شاخص و ساده خود سمبل، نشاط و شادمانی و از طرفی نشانه دانش و آگاهی است. این رنگ احساسات اجتماعی بودن و شدن را افزایش داده و فعالیت‌های اجتماعی را در افراد تقویت می بخشد.

مشخصات سرویس پلاستیک عروس رنگ سفید :

نشانه پاکی و راستی ،رنگ خوشبختی، بیانگر پیروزی، افتخار، جاودانگی است رنگ سفید آشکار کننده احساسات نبوغ و  استعداد های بالقوه فرد است. رنگی که نبوغ و توانایی های فرد را تقویت نموده و برای تمامی رنگ ها مناسب تشخیص داده می‌شود.

سرویس پلاستیک عروس شامل چیست؟

لیست سرویس پلاستیک عروس

عموم افرادی که قصد خرید سرویس پلاستیک عروس را دارند، همیشه به دنبال یک سرویس کامل با کیفیت عالی و مرغوب هستند و نکته ای که مهم است این است که کلیه لوازم پلاستیک ،داخل یک پکیج ارائه شود، تا در زمان خرید جهیزیه صرفه جویی شود ،هم قیمت مناسب تری داشته باشد وو نیز جنس پلاستیک ،بسیار مرغوب و دارای کیفیت و دوام منحصر به فرد باشد .

لوازم سرویس پلاستیک عروس به سه دسته تقسیم میشوند.

1_لوازم سرویس آشپزخانه

2_لوازم  حمام

3_سرویس پلاستیک دستشویی و توالت

لوازم سرویس آشپزخانه:

اقلام سرویس پلاستیک ،وسایلی که برای داخل آشپزخانه  نیاز دارید شامل:

1_جای برنج: که بهتر است حداقل یک کیسه برنج به مقدار ۱۰ کیلو در آن جا شود

2_جای قند :در گذشته اکثر خانواده‌ها قند رو به صورت کله قند، خرید می‌کردند و در خانه با قیچی قندخرد کرده و داخل یک سطل و یا ظرف نگهداری می کردند و هر موقع نیاز به قند داشتند از سطل به یک ظرف کوچک تر منتقل می‌کردند و یا اینکه به داخل قندان می ریختند .

3_جای شکر :یکی از کاربردی ترین مواد برای سرو صبحانه شکر است ،که بیشتر ایرانی‌ها ،چای شیرین در وعده صبحانه شان جای دارد.  نیاز به یک جای شکری در آشپزخانه ازضروری ترین ابزار است ،که بتوان حداقل ۳ تا ۵ کیلو شکر در آن نگهداری کرد.

4_ جای نان :به خاطر اینکه نان در فضای باز زود خشک می شود لازم است که نان را در یک محفظه در بسته نگهداری کنیم تا زمان طولانی تری نان نرم بماند.

5_ کاسه های چند سایز :شما به چند سایز کاسه نیاز دارید که در مواقع نیاز ،از مناسب‌ترین سایز استفاد نمایید به طور مثال : برای خیساندن برنج ،شستن میوه و سبزیجات و مواردی از این قبیل به کاسه‌های چند سایز پلاستیکی نیاز دارید.

6_ جای نخ و سوزن و قرقره: برای خیاطی های کوچک، یک پکیج نخ و سوزن باید در خانه داشته باشیم

7_سبد‌های آبکش: وجود چند سایز سبد‌آبکش در آشپزخانه ،نیاز اساسی است،مخصوصا زمانی که می‌خواهید برنج و یا ماکارونی را آبکش نمایید ،یا میوه و سبزیجات را بشویید .

8_دراور کوچک: برای نگهداری لوازم خورده ریزه داخل آشپزخانه مانند ، فندک، قیچی قند و مواردی از این قبیل

9_کاسه های درب‌دار: برای مواقعی که نیاز دارید، غذا یا سالادی را داخل یخچال نگهداری کنید.و یا موادی را داخل آن قرار دهید که در معرض بو و رطوبت نباشد.

10_مخزن مایع ظرفشویی :شما نیاز به یک مخزن مایع ظرفشویی دارید که به دیوار نصب شود و کار شستشوی ظرف ها را راحت تر انجام دهید.

11_چای صاف کن :که برای صاف کردن تفاله ها از چای از آن استفاده نمایید.

12_پوست کن: برای پوست کندن سیب زمینی و سبزیجات مورد نیاز است.

13_جای قاشق و چنگال کابینتی: برای نظم دادن قاشق و چنگال ها داخل کشوهای کابینت مورد نیاز است.

14_جا قاشقی آویز: برای نصب کردن به آبچکان ،در زمان شستشو تا آب قاشق و چنگال و کفگیر و ملاقه کشیده شود.

15_سطل زباله بزرگ :برای جمع آوری زباله ها در آشپزخانه به سطل زباله نیاز دارید .

16_ سبد تفاله گیر داخل سینک ظرفشویی:زمانی که ظرف های غذا را می‌شویدممکن است ته‌مانده های غذای داخل بشقاب به داخل راه آب فاضلاب بریزد و باعث مسدود شدن لوله شود نیاز دارید که از یک بد تفاله گیر داستفاده نمایید.

17_جای لیوان: برای قرار دادن لیوان ها وعدم برخورد آنها با یکدیگر

18_پارچ‌آب

19_سبد های نان و سبزی

20_ شعله پخش کن

21_جای صابونی در دار

22_چوب لباس آویز داخل کمد

23_چوب لباس دیواری

24_تخته گوشت

25_جارو و خاک انداز

26_جای سیخ کباب

27_آب مرکبات گیری

28_سینی

29_سبد سبزی درب‌دار: برای قرار دادن سبزی داخل یخچال

30_جای ادویه

31_جا حبوبات

32_جارو نپتون

33_سبد رخت :جهت قرار دادن  کنار لباسشویی

34_پمپ :برای مواقعی که مسیر لوله فاضلاب مسدودشده و شما نیاز دارید که به وسیله یک پمپ مسیر لوله را باز کنید .

35_گیره های لباس

36_اسفند دود کن

37_نمک پاش

38_جا ظرفی:جهت قرار دادن ظرف دم دستی روی کابینت

مواردی که برای داخل حمام نیازدارید.

1_چهارپایه حمام

2_برس حوض شور برای شستن اطراف حمام

3_سبد رخت

4_چوب لباس ،پشت درب

لوازمی که برای دستشویی و توالت مورد نیاز است:

1_برس و مخزن برس

2_جارو

3_سطل زباله کوچک

4_ مخزن مایع دستشویی

بهترین مارک سرویس پلاستیک:،

با توجه به استقبال مردماز سرویس پلاستیک عروس، امروزه مارک سرویس پلاستیک متنوعی در بازار وجود دارد که به دلیل رقابتی بودن بازار همه شرکت ها سعی کرده‌اند که کیفیت قابل قبولی برای محصولات خودشان ارائه دهند .ما در فروشگاه آنلاین کیان کالا  تحقیقات گسترده ای در سطح بازار انجام داده ایم و

پیشنهاد ما برای مارک سرویس پلاستیک عروس پکیج سرویس پلاستیک کاملی است که تمام نیازهای ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه شما را برطرف کند و از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشد.

با توجه به شناختی که از خرید سرویس پلاستیک وجود دارد .سرویس پلاستیک لیمون مقام اول را به خود اختصاص داده و بیشتر مردم سرویس لیمون را انتخاب می کنند.در مقام دوم سرویس پلاستیک زیباسازان و بعد سرویس پلاستیک بازن و سرویس پلاستیک کامل نظر خریداران را به خود جلب کرده است.

بیشترین رنگی که در لیست سرویس پلاستیک عروس ، امروزه استقبال می‌شود رنگ صورتی پاستیلی و  سرویس پلاستیک لیمون آبی تیفانی میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

انواع قالب برای فروشگاه ساز اپن کارت

قرنطینه خانگی یعنی مرگ کسب و کار شما، قالب اپن کارت راه حلی ارزان و سودمند

فروشگاه ساز اپن کارت روشی برای معرفی محصولات و کسب و کار شما

اینکه شخص بزرگی مثل بیل گیتس میگه “اگر کسب و کار شما در بستر اینترنت نباشد ، تا چند سال آینده کسب و کارتان اصلا وجود نخواهد داشت”  الکی نیست. همین روزهایی که در قرنطینه خانگی هستیم و نمیتونیم کسب و کارمون رو مدیریت کنیم به این موضوع پی می بریم.

شیوع ویروس کرونا یه تهدیده یا فرصت؟ اگر ذهن فعال و مثبتی داشته باشید قطعا به این نتیجه خواهید رسید که همین روزهای قرنطینه بهترین فرصت برای یادگیری و راه اندازی کسب و کار در بستر اینترنت می باشد.

اگر محصولی برای فروش دارید (هر نوع محصولی: ابزارآلات ، میوه ، خواروبار ، لوازم خانگی و ..) بهترین راه را برای شما پیشنهاد میکنیم.

با یک قالب اپن کارت 3 میتوانید صاحب یک سایت فروشگاهی شوید و با چند افزونه اپن کارت میتونید سایتتونو قدرتمند تر کنید . همچنین یک اپلیکیشن اندروید و پیج اینستاگرام میتونه قدرت شمارو افزایش بده.

پس وقتشه که به سایت دایاتم مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید تا کسب و کار شما رو آنلاین کنیم و از فرصتی که به دست اومده به نحو احسن استفاده کنید. ما در کنار هم میتوانیم نه تنها کرونا بلکه خیلی چیزها از جمله مرگ کسب و کارمان را هم شکست دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 1191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

موسسه حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر بیش از 10 سال سابقه کاری در ضمینه تولید محتوا آموزشی در قالب مجموعه   DVD برای رشته های تجربی و ریاضی می باشد.
حرف آخر با استفاده از انیمیشن سازی و تصویر سازی روشی جدید را ابداع کرده است.
در این روش نوین آموزشی تمامی تدریس ها با استفاده از انیمیشن سازی تدریس می شود.
در این روش اساتید موسسه حرف آخر سعی بر آن داشتند که بتوانند روشی را به دانش آموزان ارئه دهند که نیازی به حفظ فرمول های بسیار زیاد و سنگین برای حل تست های کنکور نباشد.

تیم آموزشی حرف آخر متشکل از برترین اساتید کنکور کشورمان بوده و تمامی سعی این تیم بر آن است تا بتوانند با معرفی الگوهای بسیار ویژه خود کاری کنند که دانش آموزان کنکوری در سرجلسه کنکور دچار سر در گمی نشوند.
آموزش از طریق انیمیشن سازی و تصویر سازی این امکارن را به وجود می آورد که تمامی مطالب و نکات درسی را کامل درک کنیم زیر تمامی آموزش های موسسه  حرف آخر  با استفاده از اسلاید هایی می باشند تا بتوان تمامی نکات ریز و درشت تستی را بصورت کاملا مفهمی تدریس کرد.

در تمامی دی وی دی های حرف آخر اساتید در ابتدا درس نامه را بصورت کامل تدریس می کنند علت این امر این است که احتمال می رود دانش آموز کنکوری آموزش خوب و قوی در دوران مدرسه و در زمان تحصیل ندیده باشد و چون دارای پایه علمی ضعیف می باشد نمی تواند نتیجه قابل قبولی را در کنکور بگیرد.

به همین علت تمامی اساتید در تمامی تدریس های خود در ابتدا درسنامه را بصورت کامل و با استفاده از تصویر سازی تدریس می کنند.

بعد از تدریس درسنامه نوبت به معرفی الگوهای بسیار کاربردی که توسط خود اساتید ابداع شده است می رسد.
بسیاری از دانش آموزان میپرسند منظور از الگو چیست؟
در حالت کلی الگو شاه کلید اصلی می باشد که از دل فرمول ها بیرون کشیده شده و به یک روش اصلی تبدیل شده است که با این روش می توان به تمامی تست های کنکور در درس مورد نظر پاسخ داد.

بعنوان مثال در درسی مانند مسائل شیمی ما در واقعه برای کسب توانایی پاسخگویی به تست های کنکور باید بر روی 150 تا 200 فرمول و رابطه ریاضی تسلط داشته باشیم ولی در پکیج شیمی استاد شیروانی فقط با ارائه 3 الگو به جای 200 تا فرمول و با فرا گرفتن همین 3 الگو می توان به تمامی تست های مسائل شیمی در کنکور سراسری پاسخ داد.

کتاب کارهای همراه پکیج ها درسی:

بعلت اهمیت بسیار زیاد زمان در مدت زمان مطالعه و آماده سازی دانش آموز برای کنکور تصمیم بر آن گرفته شده که به همراه تمامی پکیج های آموزشی موسسه حرف اخر کتاب کار آن بصورت رایگان برای دانش آموزان ارسال شود.
در این کتاب های کار تمامی اسلاید هایی که در داخل دی وی دی ها تدریس می شود بصورت کامل آورده شده است تا دانش آموزان در حین مشاهد پکیج ها نیازی نباشد تا تمامی عکس ها و اسلاید ها را بکشند .زیرا این کار مدت زمان زیادی را از شما می گیرد .

20 آزمون حرف آخر :

بسیار از دانش آموزان این تصور را از خود دارند که بر همه مطالب تسلط کامل داشته و تمامی مطالب را بصورت کامل آموخته اند.ولی وقتی در سر جلسه کنکور حاظر می شوند متوجه می شوند که در بسیاری از درس ها نمی توانند به آن سادگی که در تصورات خویش داشتند به سوالات پاسخ داده و در نتیجه دچار مشکلات بسیاری در سر جلسه کنکور می شوند.

در تیم آموزشی موسسه حرف آخر برای برطرف کردن این اتفاق تصمیم بر آن شد تا برای دانش آموزان آزمون هایی شبیه سازی شده با کنکور سراسری آماده گردد.

تعداد این آزمون ها 20 عدد می باشد که این 20 آزمون بصورت جامع بوده و تمامی درس ها را بصورت کامل و صفر تا صد تحت پوشش قرار می دهد.

هدف از این 20 آزمون حرف آخر  این میباشد که دانش آموزانان 20 بار کنکور را تجربه کنند و کنکور اصلی آزمون 21 این عزیزان باشند.

یکی دیگر از مزایای 20 آزمون حرف آخر این است که این آزمون ها دارای پاسخنامه تصویری می باشد.

پاسخ نامه تصویری چه کاربردی دارد؟

تصور کنید در آزمون اول از این 20 آزمون در درس های مختلف تعداد تست هایی را اشتباه جواب داده اید و یا به بعضی از تست ها پاسخ نداده اید, خب این تست ممکن است در کنکور سراسری برای شما عزیزان مطرح شود و اگر آن را رفع اشکال نکرده باشید و از آن تست گذر کرده باشید دیگر نمی توان انتظار داشت که به آن تست در کنکور پاسخ درست دهید.

باز طرفی هم بعل محدود بودن زمان این امکان وجود ندارد که مجدد کلیه مطالب را مرور کنید پس چاره ای کار کجاست؟

به همین علت ما به همراه 20 آزمون پاسخنامه تصویری در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم که در این پاسخنامه های تصویری تک تک تست های هر آزمون بصورت جداگانه توسط مدرس همان درس تحلیل و مرور شده است.

پس اگر من در آزمون اول تعدادی تست را اشتباه پاسخ دهم نیازی مجدد به کتاب های درسی خود مراجعه کنم و فقط کافیست با مراجعه به پاسخنامه تصویری هر آزمون تک تک تست ها را رفع اشکال کنند و به سراغه آزمون بعدی بروند .

نکته دیگری که شما در کنار داشتن منابع مفید درسی برای یک کنکور خوب و کسب رتبه مورد نظر نیاز دارین داشتن مشاور قوی در کنار شما عزیزان می باشد.

وقتی دانش آموزی قصد شرکت در کنکور را دارد در ابتدای مسیر بسیار گیج کننده می باشد و نمی داند از کجا باید شروع کند یا چه منابعی را باید تهیه کند و با چه برنامه مطالعاتی پیش برود.در اینجا اهمیت مشاور و نوع برنامه ریزی اون مشخص می شود.

تیم مشاوره حرف آخر با در اختیار داشتن برترین مشاوران کنکور توانسته در سال های گذشته تعداد بسیار زیادی قبولی در کنکورهای تجربی و ریاضی را به همراه داشته باشد .

نکته قابل توجه در خصوص مشاوره و برنامه ریزی در موسسه حرف اخر این می باشد که تمامی مشاوره و برنامه ریزی برای آن دسته از دانش آموز کنکوری عزیز که محصولات حرف اخر را تهیه میکنند بصورت کامل رایگان بوده و تا روز کنکور مشاور بدون دریافت هیچ هیزنه در کنار شما خواهد بود.

همچنین می توانید جهت مشاوره و تایین سطح رایگان با همکاران ما و با واحد مشاوران حرف آخر با شماره  02166175871 و یا  09129311984 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی حرف آخر :

نکته قابل توجه در خصوص محصولات حرف آخر این می باشد که بعلت وجود محصولات کپی و نامعتبر از موسسه حرف آخر در تمامی نقاط کشور و در راستای راحتی و خرید مطمعن ,اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کرده ایم تا دانش آموزان عزیزی که در استان های مختلف کشورمان هستند بتوانند به راحتی از موسسه حرف آخر محصولات اصلی را تهیه کنندبه همین منظور جهت تهیه محصولات اصلی و مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موسسه حرف آخر اقدام به تهیه و ثبت سفارشات خود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

کتاب وب: کتابخانه‌ای در نزدیک شما

 

کتاب، یار مهربان است! این جمله را بارها و بارها و از زمان کودکی تا حالا شنیده‌ایم و کمتر کسی را می‌توان یافت که به این عبارت باور نداشته باشد. کتاب‌ها به ما کمک می‌کنند که بیشتر بدانیم و انسان‌های بهتری باشیم. کتابخوانی، یکی از بهترین عاداتی‌ست که می‌توان در خود پرورش داد و از آن بهره‌های فراوان برد.

 

با تغییر الگوهای زندگی و ورود اینترنت به زندگی، شکل خرید کتاب نیز دچار تغییراتی شده است. دیگر لازم نیست برای یافتن یک کتاب، ساعت‌ها در خیابان‌ها و فروشگاه‌های کتاب بچرخیم تا بتوانیم عنوان مورد نظر را بیابیم. اینترنت به کمک ما آمده است تا با صرف هزینه‌ای کمتر و در زمانی کوتاه‌تر، کتاب‌های مورد نظر خود را یافته و آن‌ها را خریداری کنیم.

 

انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید اینترنتی کتاب به هوشمندی نیازمند است. کتاب وب، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.

 

کتاب وب، یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که نظیر هیچ‌کدام دیگر نیست! خرید کتاب در کتاب وب علاوه بر آنکه شما را به کتاب‌های پرشمار و سودمندی برای مطالعه می‌رساند، مزایای دیگری هم دارد که ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یک فروشگاه اینترنتی کتاب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای انتخاب یک وبسایت فروش کتاب مناسب برای استفاده، عوامل مختلفی را می‌توان در نظر گرفت. کتاب وب سعی داشته و دارد که با بررسی دقیق‌ نمونه‌های موفق و کارآمد خارجی، سرویس درخور کاربران ایرانی طراحی و عرضه کند. در ادامه به چهار ویژگی یک کتابفروشی آنلاین پرداخته‌ایم که خوشبختانه، تمامی آن‌ها در کتاب وب موجود است.

یک: ارسال رایگان کتاب

مهم نیست ساکن کدام شهر و استان باشید، کتاب وب سفارشات شما را به صورت رایگان برای شما ارسال می‌کند. با توجه به هزینه‌های بالا و گاها سرسام‌آور پست در ایران، کتاب وب با کاهش حاشیه‌ی سود خود و در جهت تامین رضایت خاطر مشتریانش، هزینه‌ی ارسال کتاب‌ها را به صفر رسانده و به صورت رایگان، کتاب‌های درخواستی شما را به دستتان می‌رساند.

 

کتاب وب با ارسال سریع و رایگان کتاب، در وقت و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی می‌کنید. تصور کنید که بخواهید برای خرید یک کتاب به مراکز مربوطه مراجعه کنید. جدای از آنکه ممکن است نتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را بیابید، متحمل صرف زمان و هزینه‌ی بالایی نیز خواهید شد. کتاب وب با ارسال رایگان کتاب این مشکل را حل کرده و در زمانی کوتاه، کتاب شما را به رایگان برا‌یتان ارسال می‌کند.

 

دو: سرعت در تحویل کتاب

از زمانی‌که سفارش خود را در کتاب وب ثبت می‌کنید تا آن‌را به دست گرفته و بخوانید، زمان زیادی طول نخواهد کشید! کتاب وب تمامی سفارشات را در بین یک تا چهار روز به دست‌تان می‌رساند. کتاب وب با سرعت و کیفیتی بالا، سفارشات را پردازش کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یار مهربان را به دست‌تان خواهد رساند.

 

بلافاصله پس از ثبت سفارش خرید کتاب در کتاب وب ، تیم پشتیبانی سایت اقدام به تامین، بسته‌بندی و ارسال کتاب خواهد کرد که بسته به شهر محل سکونت‌تان، در اولین زمان ممکن به دست‌تان خواهد رسید.

 

سه: همیشه به تخفیف!

کتاب وب همواره خریدی ارزان‌تر و مقرون بصرفه‌تر را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. تخفیف‌های موردی و جشنواره‌های خرید، فرصت بهره‌مندی از تخفیف‌های جذابی را به همراه دارد که موجب می‌شود با هزینه‌ای کمتر، کتاب‌های بیشتری بخوانید.

 

متاسفانه با افزایش چشمگیر قیمت کاغذ، قیمت کتاب نیز افزایش چشمگیری داشته است. کتاب وب تلاش می‌کند تا با کاهش سود خود، هزینه‌های نهایی مشتریانش را در حدود معقولی نگه داشته و توان خرید کتاب را برای طیف گسترده‌تری از مشتریان فراهم کند.

 

چهار: انتخاب بهتر با توضیحات بیشتر

کتاب وب تنها یک فروشگاه اینترنتی کتاب نیست. کتاب وب با معرفی بهینه و جامع کتب مختلف، سعی بر آن دارد تا به عنوان دوست و همراه در کنار شما در مسیر انتخاب بهترین کتاب‌ها باشد. پس اگر در انتخاب کتابی دچار تردید هستید، توضیحات و معرفی کتاب در این سایت به شما کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر انتخاب کنید و از خواندن کتاب‌ها لذت بیشتری ببرید.

 

پنج: تامین کتاب‌های مورد نیاز

ممکن است کتابی که می‌خواهید و به آن نیاز دارید در کتاب وب موجود نباشد. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیل اتمام چاپ یک کتاب، امکان خرید اینترنتی آن وجود نداشته باشد. کتاب وب با بهره‌گیری از تیمی خبره در این حوزه، امکان تامین هر کتابی را داشته و می‌تواند کتب کمیاب را نیز تامین و برای‌تان ارسال کند. تنها کافی‌ست فرم مربوط به درخواست کتاب را تکمیل کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن توسط کاربران مربوطه بررسی و برای ارسال با شما هماهنگ شود.

 

خبرنامه و مقالات کتاب وب را از دست ندهید

یکی از مشکلات اصلی همه‌ی افراد علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی، یافتن عناوینی جذاب و کارآمد برای مطالعه است. کتاب وب، رسالت خود را ارتقای آگاهی کاربران خود می‌داند و به همین منظور، بخش مقالات را با مطالبی مفید برای علاقه‌مندان به کتاب به روز نگه می‌دارد. با مراجعه به این بخش می‌توانید با نویسندگان، ناشران، مترجمین و کتاب‌های تازه آشنا شوید و پیش از خرید، از چند وچون آن‌ها آشنا شوید.

 

همچنین با عضویت در خبرنامه‌ی کتاب‌وب، تازه‌ترین اخبار و مقالات در حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی را به طور منظم در ایمیل خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از خبرنامه کتاب وب، اتصال خود را به دنیای کتاب‌ها حفظ کنید تا همواره با پیشنهادهایی جذاب و خواندنی به‌روز باشید.

 

کتاب وب نظیر کتاب، دوست شماست. ما می‌خواهیم که مطالعه را شیرین‌تر، جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از آنچه هست کنیم و به شما کمک کنیم تا انتخاب‌های بهتری داشته باشید. پس سری به کتاب وب زده و در بین هزاران عنوان کتاب موجود در سایت قدم بزنید. بدون تردید، عناوین زیادی هست که می‌تواند برای شما جذاب و کارآمد باشد. ابزارهای مختلفی در کتاب وب تعبیه شده است تا جستجوی کتاب را آسان‌تر کرده و تجربه بهتری از خرید اینترنتی کتاب برای‌تان رقم بزند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

تست روانشناسی و هوش هیجانی EQ

تست هوش هیجانی EQ

هوش هیجانی ( EQ ) به زبان ساده یعنی قابلیت شناخت، استفاده و کنترل احساسات خود برای غلبه بر استرس، ارتباط موثر با دیگران و غلبه بر چالش‌‌های زندگی. همچنین هوش هیجانی نشان دهنده میزان آگهی و شناخت شما از احساسات دیگران و تاثیر گذاری بر این احساسات نیز هست. در هوش هیجانی شما احساسات متفاوت را به راحتی می‌شناسید و از‌‌ هم‌تفکیک می‌کنید. هوش هیجانی تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت شما در زندگی دارد. هوش هیجانی کمک می‌کند شما با دیگران ارتباطات قوی داشته باشید در کار و مدرسه موفق‌تر ظاهر شوید. به اهداف شغلی یا شخصی در زندگی برسید. کنترل احساسات و عواطف خود را در دست داشته باشید و تصمیمات بهتری برای زندگی بگیرید.

کاربرد‌‌های هوش هیجانی

هوش هیجانی به شما کمک می‌کند در مدرسه، دانشگاه و کار مسائل پیچیده اجتماعی را با انگیزش و رهبری دیگران در راستای منافع خود حل کنید. در بسیاری از موقعیت‌‌های شغلی سازمان‌‌ها ‌ترجیح می‌دهند افراد با هوش هیجانی بالا را استخدام کنند تا افراد صرفا باهوش یا فنی به همین جهت تست EQ قبل از استخدام بسیار مهم است.

در کنار این سلامت جسمی‌هم وابسته به هوش هیجانی است اگر شما قادر به کنترل استرس خود نباشید فشار خون بالا می‌گیرید و سیستم ایمنی بدن شما ضعیف می‌شود و احتمال حملات قلبی بالا می‌رود. سلامت روانی‌‌ هم ‌با عدم کنترل احساسات به خطر می‌افتد.

با شناخت احساسات دیگران ارتباطات بهتری با آنها برقرار می‌کند چه در زندگی شخصی مثل ارتباط با همسر چه در زندگی اجتماعی. در زندگی اجتماعی هوش هیجانی کمک می‌کند دوست را از دشمن راحت‌تر تشخیص دهید علاقه دیگران را به خودتان بیشتر کنید و احساس محبت و دوستی بیشتری داشته باشید.

 آزمون آنلاین هوش هیجانی

می‌خواهید بدانید که هوش هیجانی تان در چه سطحی است؟

با استفاده از تست بار آن EQ شما می‌توانید سطح هوش هیجانی تان را ببینید. آزمون بار-آن دارای ۹۰سوال می‌باشد. شما از طریق لینک زیر می‌توانید این آزمون را مشاهده کرده و به پاسخگویی آن اقدام کنید.

تفاوت هوش هیجانی و IQ

IQ همان هوش شناختی است که مردم بیشتر با آن آشنا هستند.حتما شما‌‌ هم‌افرادی را می‌شناسید که با اینکه بسیار تیزهوش هستند در دانشگاه یا کار ولی زندگی موفقی ندارند ثابت شده افرادی که هوش هیجانی بالاتری دارند زندگی موفق‌تری دارند تا افرادی که IQ بیشتری دارند. درست است که اگر IQ بالاتری داشته باشید دانشگاه بهتری می‌روید ولی از آنجا به بعد هوش هیجانی است که به شما کمک می‌کند تا روابط خود را با دیگران به درستی تنظیم کنید و به اهداف نایل شوید. بیشترین موفقیت زمانی به دست می‌آید که شما‌‌ هم ‌IQ  خود را توسعه دهید‌‌ هم‌ هوش هیجانی.

هوش هیجانی چیست؟

هوش هیجانی از ۵ عامل مشهور تشکیل شده:

خود آگاهی

شما احساسات خود را می‌شناسید و می‌دانید چطور بر افکار و رفتار شما تاثیر گذارند. شما نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسید و اطمینان به نفس کافی دارید.

خود کنترلی

در این عامل شما علاوه بر شناخت توانایی مدیریت احساسات خود را نیز دارید. مثلا چقدر در برابر احساساتی مثل عصبانیت افسردگی و هیجان قابلیت کنترل بر خود را دارید. چقدر انعطاف پذیرید و در برابر ایده‌‌های نوین باز هستید.

انگیزش

چقدر توانایی انگیزش به خود برای رسیدن به اهداف را دارید. چقدر می‌توانید احساسات منفی خود را به مثبت تبدیل کنید . در واقع جهت دهی احساسات به سوی اهداف شخصی یا گروهی است.

همدلی

توانایی شناخت احساسات دیگران که برای موفقیت در زندگی بسیار لازم است. قابلیت‌‌ هم‌دردی و کمک به دیگران. تشخیص احساسات یک گروه و ارتباط با آنها و شناخت اینکه دیگران چه می‌خواهند و چه چیز نیاز دارند.

مهارت‌‌های اجتماعی

توانایی شناخت، ارتباط و مذاکره با دیگران در جامعه است. انگیزش دادن به دیگران تغییر احساسات دیگران همکاری و همراهی با دیگران برای ریدن به هدف و قابلیت انطباق در یک تیم است.

 

راهکارهای تقویت هوش هیجانی

اگر هوش هیجانی پایینی دارید نگران نباشید هوش هیجانی را با آموزش و تمرین می‌توان تقویت کرد. هر چند فرآیند تقویت هوش هیجانی با آموزش و دانستن شروع می‌شود اما مهم‌تر از دانش اجرای این راهکارها در زندگی روزمره و تمرین و ممارست درباره آنهاست. فقط با دانستن راهکارهای کاهش استرس، استرس کاهش پیدا نمی‌کند و هر بار باید با این غول دست و پنجه نرم کنید تا این راه حل‌‌ها به رفتار طبیعی شما تبدیل بشود و بر استرس غلبه کنید.

مدیریت رفتار

درباره زمانی که کنترل خودتان را بر احساسات از دست می دهید فکر کنید. زمانی که دچار استرس شدید می شوید آیا در آن زمان واضح فکر می‌کنید و معقول تصمیم می‌گیرید؟ طبیتا نه .پس سعی کنید بیابید چه چیزهایی باعث این مورد میشود و سعی کنید با عواملش مبارزه کنید و باز هم این کار را تکرار کنید یعنی بعد از مدتی دوباره فکر کنید در چه موقعیتی استرس شدید داشتید و چطور میتوانید آن را کم کنید مثلا اگر سر امتحان استرس شدید دارید و دلیلش شب امتحانی درس خواندن است سعی کنید از ابتدای‌ ترم کم کم و با برنامه ریزی درس تان را بخوانید و‌ ترم بعد ببینید آیا موفق می شوید سر امتحان استرس نداشته باشید یا نه؟

خود آگاهی

هر چقدر بیشتر خودتان را بشناسید راحت‌تر  می‌توانید هوش هیجانیتان را افزایش بدهید مثلا در چه موقعیت هایی عصبانی می‌شوید می‌ترسید ناراحت می‌شوید که اینها رو در تجارب گذشته تان میتوانید پیدا کنید. اگه بازگشت به گذشته تان و فکر کردن درباره اینها برایتان دردناک است نشان میدهد شما دوست دارید خودتان را از احساسات دور کنید در حالی که واقعیت و بررسی لحظه به لحظه رفتارتان در گذشته به شما کمک میکند بفهمید چجوری احساسات در رفتار و فکر تان تاثیر گذاشته و شما باید بتوانید با احساسات ارتباط بر قرار کنید.

آگاهی اجتماعی

باید در روابط اجتماعیتان تمرکز کنید . خودتان را جای دیگران بگذارید و حس کنید در آن موقعیت آنها چه احساسی می‌توانند داشته باشند. در لحظه این کار را تمرین کنید و همیشه سعی کنید احساسات دیگران را درک کنید این توجه به احساسات نباید باعث فرآموشی احساسات خودتان بشود و احساسات خودتان قربانی بشود بلکه ضمن توجه به احساسات خود باید به احساسات دیگران‌‌ هم‌ احترام بگذارید.

مدیریت روابط اجتماعی

خوب کار کردن با  دیگران و نشان دادن انعطاف در کار گروهی . پیش بینی کردن رفتار دیگران از روی شناخت قبلی و فهمیدن زبان بدن و پیام‌‌های غیر شفاهی دیگران و عکس العمل مناسب نسبت به این پیام‌‌ها به مدیریت روابط اجتماعی شما کمک می‌کند. استفاده از طنازی در هنگام موقعیت چالشی و استرس زای اجتماعی تعادل را به جمع بر می‌گرداند. باید یاد بگیریم که از این موقعیت‌‌های دشوار برای نزدیک‌تر شدن به دیگران استفاده کنیم نه برای ایجاد فاصله.

نشانه‌‌های تقویت هوش هیجانی در رفتار

این رفتارها اگر در شما تقویت بشود یا در دیگران دیدید نشانه هوش هیجانی بالاست.

۱-درباره احساساتتان فکر می‌کنید

از خودتان می‌پرسید نقاط قوت و ضعفتان چیست؟ حالت‌‌های روانی من چه تاثیری در تصمیم گیری های من دارد؟ چه چیزی پشت هر کدام از رفتارهای من پنهان است؟

۲-صبر کردن

قبل از حرف زدن یا عمل کردن صبر می‌کنید و فکر می‌کنید. به حرف ساده است اما در عمل کار واقعا سختی است. غلبه بر احساسات لحظه ای و گرفتن تصمیم معقول بعد از آن.

۳-کنترل فکر

می‌توانید فکرهایتان را جهت دهی کنید و با تمرکز به چیزی فکر نکنید یا به چیز خاصی فکر کنید.

۴-انتقاد پذیری

هیچ کس از انتقاد خوشش نمی آید ولی اگه توانستی از انتقادها سود ببری و با احترام با انتقاد دیگران مواجه بشوید و خودت را بهبود بدهید انتقاد پذیر می شوید.

۵-شفافیت

لازم نیست همیشه هر چیزی را که در ذهنمان میگذرد به دیگران بگویم ولی لازم است وقتی داریم حرف می‌رنیم منظورمان را شفاف بیان کنیم. بدون اینکه پا روی خطوط قرمزمان بگذاریم.

۶-بیان همدلی

همدلی داشتن با دیگران در دل کافی نیست بلکه باید بتوانید این همدلی را به نمایش‌‌ هم‌ بگذارید. به جای قضاوت کردن دیگران با آنها همدلی کند.

۷-تحسین کردن دیگران

همه از تحسین شدن خوششان می‌آید و این به توسعه اعتماد و ارتباط کمک می‌کند. بر روی نکات مثبت دیگران تمرکز کنید و از آنها تعرف کنید.

۸-بازخورد سودمند دادن

به جای سرکوفت زدن به نقاط ضعف دیگران به آنها راه حل بدهید.

۹-عذر خواهی کردن

قدرت و شهامت عذر خواهی را داشته باشید.  همیشه عذر خواهی به معنی اشتباه بودن نظر شما نیست گاهی نشان دهنده اهمیت و علاقه شما به حفط ارتباط با دیگران است.

۱۰- بخشیدن و فرآموش کردن

نیازی به پاشیدن نمک بر روی یک زخم قدیمی‌نیست بلکه با بخشیدن و فرآموش کردن شما شانس درمان این زخم را خواهید داشت. شما با بخشیدن امکان گروگان گرفتن احساسات خودتان را از دیگران می‌گیرید و می‌توانید راحت‌تر در زندگی به پیش برید.

۱۱-خوش قولی

قول‌‌ها و قرار‌‌های خودتان با دیگران را رعایت کنید چه کوچک چه بزرگ این برای شما شهرت و اعتماد دیگران را به ارمغان می آورد.

۱۲-کمک به دیگران

به دیگران کمک کنید.  این کار در  روابط شما با دیگران بسیار تاثیر گذاره و انرژی مثبت این کار به شما بازخواهد گشت. ضمن اینکه اعتماد و ارزش شما نزد دیگران زیاد می‌شود و حتی حاضرند رهبری شما را بپذیرند.

۱۳-سوء استفاده نکردن از احساسات دیگران

فقط به این دلیل که شما میتوانید احساسات دیگران رو در جهت منافع خودتان تحریک کنید به این معنی نیست که ازشون سوء استفاده کنید. اگر ارتباط موثر بلند مدت می‌خواهید نباید از دیگران سوء استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

فروشگاه اینترنتی چهلسو

فروشگاه اینترنتی چهلسو در سال 96 و هدف تسهیل فرایند خرید و فروش کالا با مدل مارکت پلیسی راه اندازی گردید. چهلسو علاوه بر ایجاد بستری مطمئن و کاربر پسند برای خرید کالا توسط مشتریان، زمینه فروش کالا توسط تولید کنندگان ، تامین کنندگان و واحدهای صنفی خرد را فراهم آورده است. هر شخص، شرکت ، تامین کننده یا تولید کننده کالا می تواند با ثبت نام در چهلسو بدون هیچ گونه هزینه ای محصولات خود را برای فروش در چهلسو در اختیار مشتریان قرار دهد. چهلسو با تبلیغات گسترده و فراهم آوردن زمینه برای دیده شدن محصولات ، به فروشندگان کالا کمک می کند کالای خود را در سرتاسر ایران به فروش برسانند.

ثبت نام فروشندگان در چهلسو

چهلسو ، صفحه ویژه ای را جهت ثبت نام تدارک دیده است که فروشندگان می توانند علاوه بر مطالعه شرایط و ضوابط فروش کالا ، اطلاعات خود را وارد نمایند. چهلسو صفحه ویژه ای برای هر تامین کننده کالا ایجاد میکند که مشتریان می توانند از طریق آن دیگر کالاهای فروشنده را مشاهده نمایند. انتخاب اسم و آدرس اختصاصی برای فروشگاه از دیگر مزایای ثبت نام در پنل فروشندگان می باشد.

به علاوه هر فروشنده، می تواند در داشبورد اختصاصی خود میتواند وضعیت کالاها ، قیمت گذاری ، ایجاد کالاهای جدید، اعمال تخفیف های ویژه و حتی نوع و میزان هزینه ارسال کالا را در آن مشخص نماید و همچنین از اطلاعات مربوط به کالا، میزان فروش، گزارش گیری وضعیت مالی مطلع شود.

 همکاران و تامین کنندگان چهلسو

چهلسو در مدت زمان فعالیت خود توانسته با تامین کنندگان بسیاری در زمینه های مختلف همکاری نماید. بسیاری از تامین کنندگان کالا در چهلسو از کارخانجات یا فروشندگان خوشنام و بزرگ فعال در بازار ایران می باشند. برای مثال در بخش لوازم خانگی چهلسو با تامین کنندگانی مانند پارس خزر ، ایران شرق ، بیمکث ، اخوان ، مجیک ، مولینکس، کاچیران، فرش کوروش و ... همکاری نماید. همچنین تامین کنندگانی که کالاهایی از برندهای شناخته شده در ایران را به فروش می رسانند با چهلسو همکاری می نمایند.

کالاهای چهلسو

امروزه تعداد فروشگاه های اینترنتی که کالایی را برای خرید عرضه می نمایند بسیار زیاد شده است. فروش کالاهای تقبلی و غیر اصل، قیمت گذاری های نادرست و غیر منصفانه و همچنین تعهداتی که در بسیار از موارد ضمانت اجرایی ندارند و پس از اخذ پول از مشتری انجام نمی شوند از مشکلات فروشگاه های اینترنتی نا معتبر می باشد. چهلسو سعی نموده با نظارت مداوم و کامل از فروش کالاهای تقلبی و غیر اصل جلوگیری به عمل آورد. همچنین فروشگاه چهلسو دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و گواهی کسب و کار از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد تا علاوه بر ایجاد حس اعتماد پاسخگویی خود در برابر هر گونه مشکل در فرایند خرید اینترنتی را تضمین نماید.

دسته بندی های چهلسو

چهلسو در حال حاضر کالاهای دسته بندی های

  • پوشاک، کیف، کفش و زیورآلات
  • آرایشی، بهداشتی و سلامت
  • خانه آشپزخانه و لوازم منزل
  • دیجیتال و الکترونیک
  • فرهنگ و هنر
  • سوپرمارکت اینترنتی

را برای فروش کالا به صورت فعال ارائه نموده است و در صورت اعلام تمایل فروشندگان به فعالیت در دسته بندی هایی غیر از دسته بندی های ذکر شده در بالا ، دسته بندی مورد نظر را به لیست اضافه می نماید.

غیر از دسته بندی های فوق چهلسو برای کالاهای اساسی و پر بازدید صفحات جداگانه در نظر گرفته است تا با دسترسی سریع تجربه کاربری مناسبی را فراهم آورد. دسته بندی خرید موبایل ، لپ تاپ و الترابوک ، صنایع دستی ، خرید کتاب، خرید تلویزیون ، خرید یخچال ، خرید انواع تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و ... ، خرید ادکلن ، خرید ساعت مچی و دوربین ، خرید لوازم آشپزخانه مانند خرید هود و سینک ظرفشویی ، خرید لوازم پخت و پز  آشپزخانه مانند  خرید پلوپز ، سرخ کن ، خرد کن و ... خرید لوازم خانگی،  چرخ خیاطی ، اتو و جارو برقی از دسته بندیهای پر بازدید چهلسو می باشند که زمینه مناسبی برای فعالیت فروشندگان کالا دارند. در بلاگ چهلسو نیز به نحوه درست انتخاب و خرید کالا پرداخته شده است. برای مثال اگر به دنبال خرید تلویزیون مناسب هستید مقاله ای در مورد خرید تلویزیون  که در آن به جزئیات خرید انتخاب برند، ویژگیها و معرفی مکان های مناسب برای استفاده تلویزیون متناسب با نیازهای گوناگون پرداخته شده است موجود می باشد.

قیمت کالا در چهلسو

چهلسو با سیاست حذف واسطه های فروش سعی نموده قیمت کالاهای ارائه شده را به کمترین حد ممکن برساند. همچنین با تشویق فروشندگان به ارائه قیمت های مناسب تر هم به رونق اقتصادی بیشتر فروشندگان با فروش بیشتر و گردش مالی بالا کمک میکند هم مناسب ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مقایسه قیمت های ارائه شده برای کالا های در دسته بندی های مختلف در سایت ترب نمایانگر این ادعا می باشد. جشنواره ها و کمپین های تبلیغاتی که به صورت مناسبتی در چهلسو اجرا می شود شامل هزاران کد تخفیف و قیمت های باور نکردنی می باشد که جهت تشویق مشتریان به خرید ارائه می شود.

 

تبلیغات چهلسو

چهلسو بستری برای دیده شدن بهتر محصولات فروشندگان در جستجوی موتور های جستجو مانند گوگل فراهم آورده است. همچنین با تبلیغات گسترده در سطح اینترنت به صورت google Ads ، بنرهای ثابت در وب سایت های پر بازدید و  همچنین تبلیغات بنری از طریق آژانس های مارکتینگ زمینه را برای دیده شدن بیشتر فروشگاه مجازی فروشندگان ایجاد نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 1161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

شرکت های مختلف بیمه ارائه دهننده خدمات بیمه عمر هستند . سوالی که مطرح میشود این هست که از چه شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه عمر خرید کنیم ؟

چه شرکتی با پرداختی ما بهترین خدمت را ارائه میدهد ؟ و سوالات بسیار دیگه . جواب شما را در این سایت خواهیم داد چون سایت بیمه عمر نماینده و بازاریاب هیچ شرکت بیمه ای نیست ما فقط تیم علمی هستیم که بهترین خدمات رو مطابق خواست مشتریانمان ارائه میدهیم. ما میخواهیم شما برنده باشید.

آشنایی با انواع بیمه عمر

ما در این سایت به بررسی تخصصی خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه عمر ، شرکت ها و سایت ها واسطه می پردازیم ، تا پاسخ شما را به این سوال که کدام بیمه عمر بهتر است ما به شکل تحلیلی و علمی دلایل خود را برای معرفی شرکت بیمه معتبر به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بازدید کنندگان سایت بیمه عمر انتخاب اصلاح را داشته باشید.

آموزش بیمه عمر

ما در سایت بیمه عمر به جدیدترین رویدادهای صنعت بیمه خواهیم پرداخت ، این سایت منبع مطالعه مناسبی برای علاقمندان به صنعت بیمه می باشد که مطالب و تجربیات خبرگان این صنعت را در قالب مقاله ،تصاویر و ویدیو های آموزشی مطالعه کنند. ارتقای سطح کیفی آموزش های مرتبط با بیمه های عمر هدف این مجموعه می باشد.

بررسی وضعیت مالی اکثر صندوق های بازنشستگی کشور نشان دهنده این واقعیت است که میزان دریافتی افراد در دوران بازنشستگی ، حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد .

با توجه به اینکه اکثر افراد جامعه بااین مشکل مواجه هستند طراحی بیمه عمر پاسارگاد با تشکیل سرمایه در صورت حیات میتواند تامین کننده سرمایه ای یکجا در سنین بالا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در دوران بازنشستگی خواهد داشت .

خدمت عزیزان جا داره اشاره بشه که مطابق با دستورالعمل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران،چهارچوب اصلی بیمه عمر یکسان و تفاوتی در این زمینه بین شرکت های بیمه ای وجود ندارد.

انواع بیمه عمر بیمه پاسارگاد

بیمه عمر زمانی پاسارگاد

در بیمه عمر زمانی پاسارگاد تنها در صورت فوت بیمه شده غرامت فوت بیمه شده پرداخت می گردد.

شرایط و میزان حق بیمه با توجه به سن و سلامت بیمه شده مشخص می شود.

غرامت فوت بیمه شده در هنگام فوت به ذینفعان پرداخت می گردد.

این بیمه نامه تنها دارای پوشش فوت میباشد . اگر در مدت قرارداد این بیمه نامه بیمه شده در قید حیات باشد و مدت بیمه نامه پایان یابد هیچ غرامتی به بیمه شده تعلق نمی گیرد.

بیمه عمر مانده بدهکار پاسارگاد

این نوع بیمه نامه برای زمانی مفید می باشد که بیمه شده از بانک یا موسسات مالی وام گرفته است .   هنگام باز پرداخت وام فوت میکند.شاید بازماندگان بیمه شده توانایی پرداخت بدهی وام را نداشته باشند . با داشتن این بیمه نامه ، درصورت فوت بیمه شده اقساط وام گیرنده پرداخت و وام تسویه می شود.

این بیمه نامه نیز تنها در زمان فوت بیمه شده کاربرد دارد.

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

بیمه عمر همراه با تشکیل سرمایه یکی از پرطرفدار ترین نوع بیمه در جهان می باشد که با توجه به انواع آن میتواند مورد توجه اقشار مختلف قرار گیرد.

بیمه پاسارگاد با دریافت مبالغ حق بیمه ، اولا”بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا” مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید.

 

شرایط ویژه بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در این بیمه نامه سرمایه بیمه عمر ضریبی از میزان قدرت پرداخت حق بیمه ، بیمه گذار در ماه خواهد بود . این ضریب می توان 210،180،150،120 ، 240 ، 270 ، 300 ،330 و 360 برابر حق بیمه انتخاب کرد.

در نحوه پرداخت حق بیمه ، بیمه گذار میتواند بصورت یکجا (بصورت سپرده نزد بیمه پاسارگاد) و اقساطی حق بیمه را پرداخت نماید.

زمان قرارداد این بیمه نامه از 5 تا 30 میتواند انتخاب گردد . لازم بذکر است مدت زمان قرار داد به اضافه سن بیمه شده نباید از70 سال فراتر رود .

جهت مبارزه با تورم فرضی به درخواست بیمه گذار حق بیمه میتواند به میزان 3 الی 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

اندوخته ریاضی حاصل شده از محل بیمه نامه متعلق به بیمه گذار است و او میتواند بازخرید و یا  وام دریافت نماید.( پس از سپری شدن ۶ ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل ۶ ماه حق بیمه )

بیمه پاسارگاد متعهد است سود ناشی از مشارکت در منافع حاصل از سرمایه خود را علاوه بر سرمایه بیمه به بیمه گذار پرداخت نماید.

چنانچه بیمه گذار درخواست افزایش پرداخت حق بیمه را در سالهای بعد نماید می تواند به میزان افزایش حق بیمه درخواستی (حداکثر ۱۰ درصد ) سرمایه بیمه عمر خود را افزایش دهد.

پرداخت حق بیمه منعطف و به درخواست بیمه گذار میتواند به صورت ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یا سالانه تنظیم شود.

پوشش های تکمیلی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

فوت در اثر حادثه

 

چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه­ نامه به­ علت حادثه فوت نماید معادل ۲،۳ و یا ۴ برابر سرمایه بیمه عمر، به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می شود.

 

نقص عضو و از کارافتادگی در اثر حادثه

 

در صورتی که بیمه شده در زمان اعتبار بیمه­ نامه به علت حادثه دچار نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم و قطعی شود بیمه­ گر متعهد است غرامت مربوط را براساس جداول نقص عضو بیمه حوادث شخصی و سرمایه بیمه ازکارافتادگی به میزان ۲،۱و ۳ برابر سرمایه عمر پرداخت نماید.

 

هزینه پزشکی در اثر حادثه

 

در این پوشش صورتحساب درمانی که در اثر حادثه هزینه شده باشد تا سقف تعهدات مندرج در بیمه ­نامه به میزان 10،5 درصد سرمایه فوت در اثر حادثه در هر سال بیمه ­ای قابل پرداخت است.

 

حداکثر تا 250.000.000 ریال

 

معافیت از پرداخت حق بیمه

 

با دریافت این پوشش چنانچه بیمه شده به علت بیماری یا حادثه از کارافتاده کلی و دائم گردد و قادر به انجام هیچ­گونه فعالیتی نباشد بیمه­ گر از دریافت حق بیمه صرف نظر نموده و بیمه نامه را به اعتبار خود باقی نگه می­ دارد.میزان معافیت از پرداخت حق بیمه 50 یا 100 درصد می باشد.

 

پرداخت سرمایه از کارافتادگی دائم و کلی

 

بیمه شده درصورت ازکارافتادگی کلی و دائم به هرعلت، علاوه بر معافیت از پرداخت حق بیمه فوق غرامتی معادل سرمایه مندرج در قرارداد حداکثر تا سقف 600.000.000 ریال از بیمه پاسارگاد دریافت می­ نماید.

 

بیماری های خاص

 

درصورتی که بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به هر یک از بیماری­های سرطان(Cancer) ، سکته قلبی (Myocardial Infarction) ، سکته مغزی (Stroke) ، جراحی عروق قلب ( Surgery Coronary Artery)  و پیوند اعضای بدن (Main- Organ-Graft) برطبق تشخیص پزشک معتمد شرکت مبتلا گردد ، بیمه پاسارگاد معادل سرمایه بیمه تحت پوشش و حداکثر تا مبلغ 400.000.000 ریال به ازای هر یک از بیماریها به بیمه شده پرداخت می­نماید.

 

بیمه آتش­ سوزی منزل مسکونی

 

بیمه­ شده می­ تواند به همراه این بیمه­ نامه پوشش بیمه آتش­ سوزی برای منزل مسکونی خود تهیه نماید. بیمه­ گذار/ بیمه­ شده می­ تواند مالک ساختمان مورد بیمه بوده و یا ملک موردنظر به صورت استیجاری در اختیار وی باشد. سرمایه آتش ­سوزی بیمه­ نامه ضریبی به میزان 500، 750، 1000و یا 1500 برابر حق بیمه ماهانه خواهد بود.

 

سقف تعهد جهت پوشش بیمه آتش ­سوزی در سال اول 1.000.000.000ریال می­باشد و در سال­ها ی بعد با افزایش 5% و یا 10%تا 5.000.000.000 ریال قابل افزایش می­باشد.

 

تخفیف های ویژه برای بیمه گذاران بیمه عمر و تأمین آتیه :

 

شرکت بیمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد میلیونی هموطنان گرامی و تأمین رفاه حال بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه 10تا 40 درصد تخفیف ویژه با توجه به میزان ذخیره ریاضی دارندگان این بیمه نامه نموده است.

 

دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه می توانند در زمان خرید بیمه نامه های  بدنه اتومبیل، آتش سوزی منزل مسکونی، بیمه حوادث انفرادی و بیمه درمان مسافرتی از تخفیف های ویژه برخوردار شوند.

 

گفـتنی است خریداران این بیمه نامه ها می توانند با مراجعه به شـعبه ها و نمـایندگی های سـراسـر کشور، از این فرصـت مناسب بهره مند شوند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

سیستم اعلام حریق راهنمای خرید سال 1399

بدون حاشیه و اتلاف وقت میرم سراغ این پرسش که سیستم اعلام حریق خوب و مناسب برای هر موقیت مکانی چیست ؟ و به تفکیک مسکونی ، صنعتی ، درمانی ، آموزشی ، ورزشی ، مجموعه های فرهنگی ، مجموعه های تجاری و اداری بررسی خواهم کرد.

 

خب ابتدا بیاید خود سیستم اعلام حریق را بشناسیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم :

 

سیستم اعلام حریق چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

سیستم اعلام حریق در اصل مجموعه ای از تجهیزات هست که طی فرآیند الکتریکال ، مکانیکال و نرم افزارهای کامپیوتری به یکدیگر جهت اعلام و اطفاء حریق متصل شده اند.

 

به دو نوع سیستم های اعلام حریق متعارف ( conventional ) و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ( addressable ) تقسیم می گردند که قبلا طی مطلبی به آنها پرداختیم جهت مطالعه میتوانید به این مقالات مراجعه کنید.

 

سیستم های اعلام حریق در هنگام آتش سوزی کنترل محیط را به دست می گیرند این سیستم های میتوانند کارهایی نظیر اطلاع به آتش نشانی، قطع برق و گاز ساختمان ، بازکردن درب های برقی جهت خروج ساکنین ، بستن فن های مکننده ها و دریچه های هوا ، خاموش کردن آسانسور ، فعال کردن سیستم های اطفاء حریق نظیر اسپرینکلر ها و برق اضطرای را به عهده بگیرند.

سیستم اعلام حریق از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سیستم های اعلام حریق جدید معمولا از چند قسمت اصلی تشکیل می گردد تجهیزات تشخیص حریق شامل حسگر یا آشکارساز ( detector ) ، سامانه پردازش مرکزی که نقشش آن ارتباط بین آشکارسازها و تجهیزات اعلام حریق هست.

 

دتکتورها میتوانند در انواع مختلف دتکتور دودی  ( smoke detector ) ، دتکتور حرارت ( Heat detector ) ، دتکتور شعله ( Flame detector ) ، بیم دتکتور ( Beam detector ) و دتکتورهای ترکیبی تقسیم بندی بشوند

 

شستی ها اعلام حریق ، زنگ اخبار ، آژیر های اعلام خطر ، فلاشر هم میتوانند دیگر اجزای این سیستم را تشکیل دهند

 

کابل های مقاوم در برابر حریق ، باتری های پشتیبان ، مقاومت ها و نمایشگرها هم از عوامل مهم این سیستم هستند.

 

بعد از متوجه شدن سیستم اعلام حریق بیاید در خصوص چرا باید از سیستم اعلام حریق حرفه ای استفاده کنیم صحبت کنیم؟

پیشرفت های اتفاق افتاده در صنایع مختلف ساخت و سازهای انبوه شهری ، برج سازی ها و شرایط نگهداری خاص مثل صنعت فناوری اطلاعات باعث شده در صورت حریق و آسیب رسیدن هزینه هنگفتی برای صاحبان این مراکز  به همراه داشته باشیم .

 

در نظر بگیریم در صورت آتش سوزی در یک اتاق سرور چه اتفاقی می افتد خب چیزی نمیشود به چند سویچ ، سرور و رک آسیب می رسد مجموعه هزینه وارده یک میلیارد تومان میشود ( البته در یک اتاق سرور متوسط ) ولی واقعیت این نیست میلیاردها تومان اطلاعات در این سرورها نگهداری میشود که در صورت اسیب جبران آن عملا امکان پذیر نیست در نتیجه داشتن سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق امری ضروری و طبق استانداردهای جهانی و ملی موضوعی اجباری می باشد.

حالا وقته اینه بدانیم برای هر مکانی چه نوع سیستم اعلام حریق مناسب است:

سیستم اعلام حریق مناسب برای مجتمع های مسکونی چیست؟

در کشور ما آتش نشانی قانون گذار و ناظر بر اجرای ایمنی در مقابل حریق در ساختمان ها هست مموعه ای از قوانین در مبحث 13 مقررات ملی ساختمان جمع آوری و تدوین شده است .

 

آتش نشانی از طرف شهرداری ها ماموریت دارد این سازمان نیز با اتکا به مدل ها و استانداردهای جهانی سعی بر بومی سازی این موارد دارد که ما مفصل در مطلبی به این موضوع پرداخته ایم .

 

باید به این نکته اشاره کنیم برای دریافت جواز پایان کار حتما مجوز آتش نشانی ضروری هست تا ملک سند دار شود.

 

بر اساس مقررات ملی ساختمان مبحث ۱۳ و مقررات سازمان آتش نشانی سیستم های اعلام حریق به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند سیستم های دستی و سیستم های اتوماتیک ، سیستم اعلام حریق دستی مثل شستی ها و سیستم های اتوماتیک مانند انواع سیستم های متعارف ، آدرس پذیر و هوشمند

 

شما میتوانید جهت کسب مشاوره با کارشناسان خبره دؤ صنعت تماس برقرار نمایید.

سیستم اعلام حریق مناسب برای مجموعه های صنعتی چیست؟

اماکن صنعتی بسته به کاربری آنها سیستم اعلام حریق متفاوتی استفاده میکنند به عنوان مثال یک کارخانه چوب یا انبار کاغذ میتواند از انواع آشکار سازهای دودی و حرارتی بهر ببرد و آن را در مسیر سیستم اعلام حریق خود قرار دهد .

 

یک مجتمع پتروشیمی به دلیل ناگهانی بودن حریق و انفجار میتواند از دتکتورهای شعله آدرس پذیر استفاده کند ، یک اتاق سرور از بیم دتکتورهای هوشمند بهر میبرد و یک کارخانه مواد شیمیایی از ترکیبی از موارد بالا می تواند در سیستم اعلام حریق خود استفاده کند.

 

البته که مهندسین خبره و با تجربه باید این سیستم ها را در مراکز صنعتی طراحی کنند و این کار نمیتواند به دست تکنسین های دیگر رشته های که تسلطی به مباحث حریق ندارند انجام شود.

 

یادتان باشد هزینه در ایمنی و استفاده از تیم های خبره باعث جلوگیری از یک اتفاق بزرگتر و هزینه گزاف است.

سیستم اعلام حریق مناسب برای مراکز درمانی و بیمارستان ها چیست؟

ما مفصلا در مقاله ای به سیستم های اعلام و اطفا حریق بیمارستان ها پرداخته این در نتیجه شما را به مطالعه این مطلب دعوت میکنیم.

 

سیستم اعلام حریق مناسب برای مراکز آموزشی چیست؟

مراکز آموزشی به ویژه مدارس و دانشگاه ها حتما بیاید مثل منازل مسکونی و حتی با حساسیت بیشتر به سیستم های اعلام و اطفا حریق مجهز گردند تا در صورت بروز حادثه از هر اتفاقی جلوگیری شود.

 

با توجه به تجربه کشور ما در حادثه آتش سوزی مدارس این موضوع از طرف وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس تاکید شده.

 

مدارسی که حداقل های سیستم های اعلام حریق را ندارند باید به این سیستم ها مجهز گردند.

 

جهت خرید بهترین سیستم اعلام حریق برای مدارس با متخصصین ما در تماس باشید.

 

سیستم اعلام حریق مناسب برای مجموعه های ورزشی چیست؟

مجموعه های ورزشی به دلیل تردد بالا و تراکم جمعیت مخصوصا اگر مجموعه سر پوشیده هست به دلیل احتمال مصدومین و جان باختگان احتمالی باید نکات ایمنی را رعایت و از سیستم اعلام حریق متصل به دوربین های مدار بسته بهره ببرند.

 

سیستم اعلام و اطفا حریق در این مراکز باید هوشمند باشد.

 

سیستم اعلام حریق مناسب برای مجموعه های فرهنگی چیست؟

موزه ها ، گالری ها ، مساجد ، سینما ها و سالن تئاتر به دلیل تجمع افراد و وجود آثار ارزشمند حتما باید از سیستم های هوشمند و واکنش سریع در مقابله حریق بهره ببرند تا قبل وقوع حادثه مهار صورت گیرد به عنوان مثال استفاده از سیستم های اعلام و اطفا حریق گازی FM200 که سرعت بسیار بالا در مهار حریق و آسیب صفر به آثار موجود در این مراکز دارند.

 

جهت طراحی سیستم اعلام و اطفا حریق FM200 با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سیستم اعلام حریق مناسب برای مجموعه های اداری و تجاری چیست؟

وقتی در مورد مجموعه های اداری و تجاری صحبت میکنیم ناخداگاه به یاد بزرگترین حادثه چند سال اخیر در حوزه حریق یعنی ساختمان پلاسکو می افتیم . عدم استفاده از سیستم اعلام حریق و اطفا حریق استاندارد  هوشمند در این مرکز کار را به جایی رساند که تلی از خاک از آن ساختمان باقیماند .

 

به همین منظور بر کلیه صاحبان پاساژها ، مراکز تجاری و اداری واجب شده است از سیستم های اعلام و اطفا حریق به روز و مطابق با استانداردهای جهانی بهره ببرند.

 

گروه مهندسی دژ صنعت صاحب سبک در تامین و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق مراکز تجاری و اداری در سطح کشور می باشد از این رو اعلام آمادگی  میکنیم با مشاوره صحیح شما را در ایمن کردن این مراکز یاری خواهیم داد.

چرا تجهیزات اعلام حریق را از دژ صنعت تامین کنیم ؟

دژ صنعت به عنوان تامین کننده دسته اول و مرکز خرید سیستم اعلام حریق و اطفا حریق اکثر فروشگاه های لاله زار ، فروشگاه های اینترنتی و مراکز خرید عمده تهران و شهرستان ها است این مجموعه با بیش از ربع قرن فعالیت به عنوان بازرگانی مطرح در این حوزه شناخته می شود و امروز مفتخر است از طریق سایت خود بدون واسطه با قیمت کف بازار این محصولات را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد. بدین منظور جهت استعلام قیمت انواع تجهیزات اعلام حریق با شماره زیر با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 1180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

اولین مارکت پلیس تخصصی صنایع غذایی کشور با نام تجاری آی فودز راه اندازی شد

 

صنایع غذایی کشور از جمله صنایع قدرتمندی است که توانسته است با کمترین آسیب نسبت به سایر صنایع در زمان تحریم به حیات خود ادامه دهد. حجم قابل توجهی از معاملات روزانه در کشور به معاملات مربوط به این شاخه از صنعت وابسته است.

بحمدالله پس از انقلاب اسلامی این صنعت با وجود انواع تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده است توانسته است رشد و پیشرفت قابل قبولی را از خود ارائه دهد. هم اکنون مردم ایران می توانند محصولات غذایی با کیفیتی در حد کیفیت محصولات کشورهای توسعه یافته را در قفسه های هایپرمارکت های کشور خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. اما جایگاه واقعی این صنعت هنوز هم از جایگاه کنونی فرسنگ ها فاصله دارد!

ظرفیت ها و پتانسیل کشاورزی و صنایع تبدیلی در ایران بسیار گسترده است. در سالهای گذشته تحقیقات بسیاری در دانشگاه های کشور برای ارتقای این پتانسیل ها انجام شده است. اما اثر بخشی آنها را در صنعت به ندرت می توان دید.

یکی دیگر از مشکلات بخش صنعت غذا، کمبود اطلاعات کافی در زمینه مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات تولید و همچنین خدمات مربوط به صنایع غذایی است. به طوری که می توان گفت هر ساله اطلاعات بروز شده این صنعت تنها در نمایشگاه بین المللی آگروفود تهران قابل دسترسی است. عدم وجود یک دیتابیس خوب از اطلاعات افراد و محصولات شرکت های فعال در زمینه صنعت غذای کشور بشدت احساس می شود.

در راستای پوشاندن این خلاء هم اکنون اتفاق جدیدی در صنعت غذا در حال رخ دادن است. آی فودز نام پروژه استارت آپی است که قصد دارد به مرور اقدام به جمع آوری اطلاعات جامع مربوط به محصولات و خدمات در صنعت غذا و ارائه آنها از طریق فروش آنلاین نماید.

مهندس محمد مکابر بنیانگذار آی فودز می گوید: با توجه به تجربه ای که خودم در بخش تولید و فروش صنعت غذا داشتم به عینه کمبود اطلاعات و نبود مرجع قابل اعتماد برای کسب اطلاعات مورد نیاز چه در رابطه با محصولات و خدمات و چه در رابطه با قیمت ها را مشاهده می کردم. بنابراین سعی کردیم که در قالب پروژه ای جامع این خلاء را رفته رفته پوشش دهیم.

هم اکنون پلتفرم آی فودز تست های ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده خدمت رسانی است. در مرحله ابتدایی با تعدادی از تامین کنندگان ماشین آلات و مواد اولیه قرارداد همکاری بسته شد. بنابراین در این مرحله برخی از دستگاه ها مثل انواع دستگاه سوسیس پر کن جهت تولیدات خانگی، فروشگاهی و کارخانه ای ، انواع دستگاه های کاتر سوسیس و کالباس، انواع دستگاه های یخ ساز، انواع دستگاه های پخت سوسیس و کالباس، انواع دستگاه های بسته بندی شرینک، انواع دستگاه های چرخ گوشت صنعتی، انواع دستگاه های میکسر صنایع غذایی، انواع دستگاه های تامبلر و مرینیتور و... در بخش عرضه دستگاه ها رونمایی شدند.

همچنین در بخش مواد اولیه صنایع غذایی انواع پودرهای استابیلایزر صنایع گوشت، انواع ادویه های سوسیس و کالباس و همچنین انواع پوشش سوسیس و کالباس طبیعی و مصنوعی جهت سفارش آنلاین در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفته اند.

 

 

امکانات آی فودز برای فعالان در عرصه صنایع غذایی کشور

آی فودز توانسته است امکاناتی را برای تولید کنندگان و بازرگانان انواع مواد اولیه و ماشین آلات صنایع غذایی و همچنین فرصتی را برای شرکت ها و افرادی که در این صنعت ارائه خدمات می کنند (مثل مشاوران، تولید کنندگان نرم افزار و... ) فراهم نماید.

اگر شما تولید کننده یا بازرگان مواد اولیه یا ماشین آلات صنایع غذایی هستید می توانید با امضای قرارداد همکاری با آی فودز، تمامی فرآیند دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی خود را با خیال آسوده به آی فودز بسپارید. آی فودز با دانش دیجیتال مارکتینگ خود قادر است شما و محصولات شما را به راحتی در دسترس مشتریانی قرار دهد که از طریق اینترنت به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند.

آی فودز در تمامی بستر هایی که امکان انجام عملیات دیجیتال مارکتینگ باشد وارد عمل شده است. تیم آی فودز همیشه سعی خواهد کرد که با بروزرسانی خود بصورت مستمر، بستری بی نظیر برای معرفی خدمات و محصولات شرکای تجاری خود باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت همکاری به عنوان تامین کننده کالا و خدمات، به وبسایت آی فودز مراجعه فرمایید.

 

چشم انداز آی فودز در آینده چیست؟

آی فودز در تلاش است که با ارائه خدماتی شایسته مشتریان، کار آنها را برای انتخاب و خرید انواع مواد اولیه، ماشین آلات و خدمات مرتبط با صنایع غذایی آسان کند.

امید است به یاری خداوند متعال و با همت تیم آی فودز که متشکل از جوانان و متخصصان صنعت غذای کشور هستند، این استارت آپ بتواند به اهداف خود مبنی بر ارائه اطلاعات شفاف و تسهیل خرید تخصصی در عرصه صنعت غذای کشور نائل آید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 5418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

دوربین مداربسته لامپی | دوربین طرح لامپ

دوربین مداربسته لامپی یکی از ساده ترین دوربین های طرح لامپ می باشد که به سادگی و کم ترین هزینه می توانید صاحب آن شوید.شما با تهیه این محصول در کمترین زمان ممکن توسط خود شما این کالا نصب می شود و قابل استفاده است.دوربین طرح لامپ مورد استفاده در همه اماکن تجاری و شخصی قابل استفاده است .

دوربین مداربسته لامپی

یکی از دغدغه های شما این است که با کمترین هزینه محل مورد نظر خود را زیر نظر داشته باشید.این دوربین مداربسته لامپی با استفاده از تکنولوژی بروز باعث شده است تا مشکل انتخاب شمارو حل کند.بهترین ملاک برای تهیه دوربین مداربسته نسبت به بودجه ای هست که می خواهید برای آن هزینه کنید.بسیاری از شما عزیزان انتظار تصویر معمولی را از محصول دارین که این دوربین لامپی می تواند بکار شما بیاید.برای تهیه این محصول و انواع دیگر آن به فروشگاه کارپیما مراجعه کنید.

شما می توانید برای دریافت بروز ترین قیمت دوربین مداربسته لیست لوازم درخواستی و یا نام های قطعات را از طریق تلگرام. یا واتس آپ به شماره 0901,1117848 ارسال فرمایید.همکاران ما در اسرع وقت استعلام دقیق قیمت ها را ارسال می نمایند.
مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید.

انتخاب یک دوربین مداربسته لامپی کار سختی نیست فقط کافیست این محصول را تهیه کنید و شگفت زده شوید.!!

دوربین مداربسته لامپی توضیحات

معرفی محصولی فراتر از تصور . این محصول با قابلیت های بینظیری که دارد جز بهترین دسته محصولات دوربین می باشد . شما با نصب این کالا به راحتی می توانید از راه دور و با چند کلیک خانه و یا مغازه خود را براحتی ببینید . باید به این نکته توجه نمود که لامپ دوربین دار دارای وای فای می باشد. وشما با استفاده از اینترنت از راه دور می توانید محیط خود را ببینید و لذت ببرید.مجموعه کارپیما با سابقه طولانی که در زمینه نصب،فروش و تعمیر دوربین مداربسته دارد .اماده هر نوع خدمت به شما عزیزان می باشد.

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ

فروش دوربین مداربسته بیسیم با کیفیت و به صورت انحصار و  برند های اصلی توسط کارپیما انجام می شود. کافیست با مشاوران فنی ما تماس گرفته و محیط خود را برای ما شرح دهید . تا بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم.تا براحتی بتوانید تصمیم بگیرید که چه نوع دوربین مداربسته ای بخرید !!.کارپیما مجری اجرای سیستم های امنیتی و نظارتی با بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های بیسیم ، دوربین های مداربسته سیمی و سیستم های امنیتی آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

 مشخصات دوربین مداربسته لامپی

  • لنز بصورت چشم ماهی و پانوراما
  • انتقال صدا دو طرفه
  • راهنمای جامع نصب دوربین لامپی توسط تیم کارپیما
  • لنز 2 مگاپیکسل و لنز 1.3 مگاپیکسل
  • قابلیت انتقال تصویر روی گوشی
  • نرم افزار ios و android
  • ارسال پیام هشدار بر روی نرم افزار گوشی
  • سنسور حرکت یا motion detection
  • اتصال همزمان چند دوربین لامپی بر روی گوشی
  • پخش زنده تصویر بر روی گوشی و یا تبلت
  • فیلم برداری با کیفیت hd
  • قابلیت ضبط تصاویر با استفاده از sd card

 

ویژگی دوربین لامپی

دوربین لامپی طوری طراحی شده که تنها با تعویض یک لامپ در جایی که از آن استفاده می کنید . می توانید جایگزین برای آن باشد .یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که کسب و کارها براحتی و با کمترین هزینه می توانند این دوربین مداربسته را تهیه کنند. چگونگی نصب دوربین مداربسته لامپی در قسمت آموزش سایت بصورت کامل توضیح داده شده است.که شما می توانید در کمترین زمان ممکن و به سادگی نصب کالا را خودتان انجام دهید.بهترین نقطه برای محل نصب دوربین؟ سوال بیشتر شما عزیزان این است که چه محلی دوربین مداربستمو نصب کنم ؟ ما به شما آموزش می دهیم که چه محلی مناسب برای نصب دوربین مداربسته می باشد.

.

شما می توانید برنامه Ios و android دوربین لامپی V380 , ICsee . yosee را از app store , google play  دانلود کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

بهترین قیمت کوادکوپتر ، هلی شات و ماشین کنترلی

شاید در سال های اخیر با محصولات جدید و عجیبی در بعضی از مراکز و مغازه و فروشگاه ها مواجه شده باشید که برایتان این سوال بوجود آمده است که آن ها چی هستند ؟!؟

یکی از پرطرفدار ترین محصولات پروازی این روزهای بازار کوادکوپتر ها و هلی شات ها می باشند . به یمن وجود و تولید این محصولات امروزه بسیاری از می توانند به خلبان های زبر دست محصولات پروازی بدون سرنشین مبدل شوند . کوادکوپتر ها محصولات بسیار پرطرفداری هستند که از چهار عدد موتور تشکیل شده اند و بر مبنای یک باتری قابل شارژ می توانند در آسمان به پرواز در بیایند .

جالب است که بدانید بسیاری از علاقه مندان صرفا به دلیل لذت شیرین پرواز و عکاسی و فیلم برداری هوایی نسبت به خرید کوادکوپتر اقدام می کنند . تبدیل شدن به یک خلبان و به پرواز در آوردن یک پهپاد کنترلی کار سختی نیست و به هیچ دانش و مهارت آکادمیک نیازی ندارد .

امروزه در بسیاری از موسسات و سازمان ها یک کوادکوپتر شخصی برای پیشبرد اهداف سازمان به چشم می خورد . چرا که با پیشرفت این زمینه قدم ها فراتر از تفریح و سرگرمی گذاشته می شود و برای بسیاری از اهداف و نیاز ها می توان از کوادکوپتر ها بهره برد . امروزه بی شک در بسیاری از فیلم های سینمایی و یا تلویزیونی ، تیزر های تبلیغاتی ، مستند ها ، ارائه و گزارش ها ، فیلم های عروسی و ... تصاویر و صحنه هایی را به صورت هوایی مشاهده می کنید که بسیار زیبا هستند .همچنین مشاغلی تحت عنوان هلی شات کار ها پدید آمده است که به کمک یک کوادکوپتر می توانند تصاویر و صحنه های زیبایی را خلق کنند و کسب درآمد نمایند .

در جهان آرسی نیز شاهد تنوع بسیار بالایی از کوادکوپتر ها و هلی شات ها در رده و استایل های مختلفی خواهید بود که می توانید متناسب با نیاز و اهدافتان یک خرید درست داشته باشید .

کوادکوپتر ها در سه طبقه ی کلی تفریحی سرگرمی ( هابی ) ، نیمه حرفه ای و تخصصی طبقه بندی می شوند :

  1. کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی دارای رنج قیمتی پایین و مناسبی هستند و بیشتر برای تفریح و جنبه ی سرگرمی پرواز تولید و به فروش می رسند . در واقع توقع خروجی بسیار باکیفیت را نباید از این مدل ها داشته باشید .
  2. کوادکوپتر های نیمه حرفه ای دارای رنج قیمتی متوسط تری هستند که پرواز و کیفیت تصویر متوسط و خوبی ارائه می کنند . می توانید با این مدل ها پرواز و تصاویر خوبی را تجربه کنید .
  3. هلی شات های تخصصی نیز دارای رنج های قیمتی گران تری هستند و آپشن ها و ویژگی های تخصصی آن ها به مراتب آن دستگاه را برای مصارف تخصصی تر شخصی سازی کرده است .

اگر می خواهید یک پرواز هوشمند و حرفه ای داشته باشید و خروجی تصویر برای شما بسیار حائز اهمیت است باید با صرف هزینه های بالاتر اقدام به خرید هلی شات تخصصی تهیه کنید . هلی شات های تخصصی دارای مدت زمان پروازی طولانی تر ، کیفیت دوربین های 4K هستند و می توانند تا برد های رادیویی طولانی از شما دور شوند . همچنین مود های هوشمند پروازی به شما کمک می کنند تا خروجی بسیار خیره کننده ای از دستگاه بگیرید .

شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که استفاده و به پرواز در آوردن این مدل ها می طلبد تا دستگاه شما تحت نظر اتحادیه هوافضا پلاک شود . مجموعه جهان آرسی عضو این اتحادیه است و در تمامی این مراحل پشتیبان و کمک کننده شما خواهد بود . با خیالی آسوده از این مجموعه خرید کنید و بدانید تمامی مدل ها با پشتیبانی کامل آموزشی و فنی به شما عرضه خواهد شد .

حال شاید از خو بپرسید اگر به پرواز و پهپاد و کوادکوپتر علاقه مند نیستید تکلیف چیست ؟ آیا دست خالی از جهان آرسی برمی گردید ؟!؟ پاسخ منفی است .

به جز مدل ها و محصولات پروازی می توانید شاهد انواع ماشین کنترلی و اسکوتر های برقی باشید . ماشین های آرسی در واقع ماشین های واقعی در ابعاد کوچک هستند که بواسطه ی ریموت کنترل هدایت می شوند . ماشین کنترلی ها می توانند در سه دسته بندی : باگی ، تراک و یا آفرود باشند .

  • ماشین کنترلی های باگی دارای چرخ های کوچکی هستند و ارتفاع کمی از سطح زمین دارند چرا که بیشتر برای مسابقات و اجرای حرکات نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند .

  • ماشین کنترلی های تراک شکل ظاهری ای شبیه به کامیون و کامیونت ها دارند و دارای سرعت کمی هستند . این مدل ها بیشتر برای افرادی که علاقه مند به ماشین های بزرگ دارند پیشنهاد می شود .
  • ماشین کنترلی های آفرود نیز دارای چرخ های ضخیم و بزرگی هستند که می توانند در محیط های صعب العبور براحتی حرکت کنند . معمولا این دسته دارای طرفداران زیادی است چرا که هم سرعت و هم حرکت در محیط های صعب العبور را تواما فراهم می کنند .

ماشین های آرسی همانند ماشین های واقعی هستند لذا از بروز ضربه و فشار به آن ها باید خودداری کنید چرا که آسیب می بینند . ماشین کنترلی ها می توانند الکتریکی و یا سوختی باشند . البته از طرف مجموعه جهان آرسی بیشتر مدل های الکتریکی پیشنهاد می شود . این مدل ها بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنند و دارای رنج های قیمتی بهترین و هزینه های تعمیرات معقول تری می باشند . به این دلیل که ماشین های الکتریکی علاوه بر این که می توانند هم سرعت ماشین بنزینی باشند دارای مزایایی همچون قیمت مناسب ، هزینه سوخت ارزان ( برق ) ، استحلاک پایین ، فراوانی قطعات و خدمات پس از فروش نیز می باشند .

 

یک ماشین کنترلی می تواند هدیه بسیار مناسبی برای عزیزانتان باشد . این ماشین ها با خروجی مفیدی بین 15 الی 30 دقیقه می توانند بسیار مفرح و سرگرم کننده باشند . البته درصد بالایی از طرفداران ماشین کنترلی ها آقایان هستند . اگر حتی ماشین های کنترلی نیز نظر شما را جلب نکرده اند اسکوتربرقی ها نیز انتخاب هیجان انگیزی می توانند باشند قیمت ماشین کنترلی بنزینی به عوامل زیادی همچون برند ، سرعت ، کیفیت ، کلاس خودرور و نوع سوخت نیرو محرکه آن بستگی دارد . پیشنهاد ما برای علاقمندان به این دسته از محصولات RC تهیه ماشین کنترلی الکتریکی می باشد .

در محصولات حرفه ای RC این نوید برای طرفداران ماشین های رادیو کنترلی وجود دارد که در صورت بروز هر گونه آسیب ، خرابی و یا شکستگی های احتمالی این ماشین ها همچون ماشین های واقعی قابلیت تعمیر دارند و تمامی قطعات و لوازم جانبی آنها موجود است .
این ویژگی یکی از قابلیت هایی است که بر علاقه مندی طرفداران این ماشین ها افزوده است و کاربران  آن می دانند که در صورت هزینه و خرید ماشین کنترلی حرفه ای ، برای دفعات محدود از محصول مورد نظرشان بهره نمی گیرند .



:: بازدید از این مطلب : 1135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

 

مصیبت های افرادی که کرونا نمیگیرند، اختلالات اضطرابی و مواردی بیشتر

هم اکنون تمرکز کل دنیا بر روی تعداد بیماران کرونایی و مشکلات آن ها است، نه کسانی که کرونا نمیگیرند! اما فکر کرده اید که ویروس کرونا چه مشکلاتی برای افرادی که بیماری کرونا نمیگیرند، ایجاد میکند؟ شاید از این سوال شکه شوید! ممکن است بپرسید افرادی که دچار بیماری کرونا نیستند چه مشکلی با این ویروس خواهند داشت؟ جواب خیلی ساده است، مشکلات فراوانی که عموما همه باعث اختلالات اضطرابی و روحی و روانی خواهند شد.

از دست دادن شغل در زمان کرونا

شیوع کرونا باعث بیکار شدن بسیاری از افراد در سراسر جهان می شود. بیاید رستورانی را تصور کنیم که در حالت عادی به علت فروش بالا، تعداد زیادی از افراد در آن کار می کرده اند. با شیوع ویروس کرونا این رستوران بسیاری از مشتریان خود را از دست داده و مجبور به اخراج بیشتر افراد می شود. یکایک افراد موجود در این مجموعه چه اخراج بشوند چه نشوند، علاوه بر مشکلات مالی، استرس شدیدی را تجربه خواهند کرد که منجر به اختلالات اضطرابی خواهد شد و همین مثال ساده میتواند در سایر مشاغل نیز اتفاق بی افتد.

ورشکست شدن در زمان کرونا

در مثال قبل، صاحب رستوران را در نظر بگیرید، دو راه دارد یا باید کلا رستوران را ببندد و خود نیز بیکار شود و یا اینکه باید با سختی تمام همه ی هزینه های جاری مغازه، پرسنل، مواد غذایی و... را پرداخت کند به امید این که روزی از این حالت نجات پیدا کند. در این حالت می توانید تصور کنید که احتمال ورشکستگی فرد تا چه اندازه بالا خواهد بود. و مجددا مشابه این اتفاق برای مشاغل دیگر نیز خواهد افتاد. و در این حین صاحبان مشاغل استرس و اختلالات اضطرابی زیادی را متحمل خواهند شد و استرس از احتمال بیماری کرونا گرفتن هم به همه ی فشارهای روانی افزوده خواهد شد.

مسائل مربوط با مرگ عزیزان در زمان کرونا

در دوران شیوع ویروس کرونا، بسیاری از آداب و روسم ها ناچارا برای حفظ سلامت جامعه، حذف می شوند. در صورت مرگ و از دست رفتن یکی از عزیزانمان (چه مرگ در اثر کرونا باشد و یا به هر دلیل دیگری) قادر نخواهیم بود مراسم خاکسپاری و یادبود را به جای آوریم و حتما تصور خواهید کرد تا چه میزان این اتفاق از نظر روحی، روانی و عاطفی مشکلاتی را برای افراد به وجود خواهد آورد و در آینده تاثیرات منفی بر سلامت روان افراد خواهد گذاشت که این تاثیرات می توانند شامل اختلالات اضطرابی و افسردگی باشند.

خشونت خانگی و ایجاد اختلالات اضطرابی در زمان کرونا

در وضعیت کنونی جهانی پیش بینی می شود که هر چقدر دوران قرنطینه ی خانواده ها طولانی تر شود، خشونت های خانگی نیز گسترده تر خواهند شد. این احتمال و ایجاد اختلالات اضطرابی ناشی از ترس مورد خشونت قرار گرفتن یکی از دشوارترین اتفاقا این روزها است. در صورت مواجهه و مشاهده ی همسرآزاری و کودک آزاری در زمان قرنطینه خانگی به علت ویروس کرونا، برای دریافت خدمات اجتماعی-روانی به رایگان و شبانه روزی با شماره تلفن 123، اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی ایران (و یا شماره ی مراکز مشابه در کشورهای دیگر)، تماس بگیرید.

طلاق در زمان کرونا

امروزه شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از مردم در نقاط مختلف دنیا را خانه نشین کرده است. این حجم از در خانه ماندن برای قرنطینه ی خانگی باعث می شود زوج ها زمان زیادی را در کنار هم باشند، زمانی بیش از حالت عادی زندگی. در این حین فقط کافی است که مشکلات حل نشده ی رابطه به مرور زمان بالا بزند و موجب ایجاد اختلافات خانوادگی شدید شود و احتمالا آمار طلاق را گسترش دهد. در نظر بگیرید که اختلالات اضطرابی و فشار روانی مسائل کاری و اقتصادی و خود اضطراب ناشی از بیماری کرونا هم به مشکلات ذهنی افراد افزوده خواهد شد.

مشکلات روحی و روانی در زمان کرونا

برخی از مشکلاتی که شیوع کرونا برای افراد سالم ایجاد می کند را بررسی کردیم اما مهم است که بدانیم اختلالات اضطرابی، استرس، افسردگی و مسائل دیگر روحی و روانی ناشی از این مشکلات مسائلی هستند که بعدها تاثیراتشان مشخص می شود. و علاوه بر آن خود شیوع کرونا مسائلی برای سلامت روان افراد ایجاد خواهد کرد. مواردی از قبیل:

·        خودبیمارانگاری

شاید شما هم اخیرا حس کرده باشید که روزهایی علائم اعلام شده ی کرونا را در خود می بینید! چرا که مدام ذهن شما نگران این است که بیمار نشوید و این اختلالات اضطرابی و وسواس باعث می شود هر نشانه ای ذهن شما را به سمت این بیماری ببرد. در علم روان شناسی به این حالت، خود بیمار انگاری یا هیپوکندریا گفته می شود، چیزی که شما تجربه می کنید فقط بخش خفیفی از این ماجراست اما به طور کلی خودبیمارانگاری یک حالت روانی است که فرد با وجود سلامتی کامل فیزیکی، همچنان خود را بیمار می داند. مهم استکه قبل از درگیری بیش از حد با این حالت، خودتان را نجات دهید.

·        وسواس

یکی از اصلی ترین توصیه ها، برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، شست و شو و ضد عفونی کردن مکرر به منظور از بین بردن ویروس است. از شست و شوی دست ها گرفته، تا شستن لباس هایی که بیرون از خانه پوشیده اید و تمامی خریدهای روزانه تان. این موارد به همراه اختلالات اضطرابی ناشی از احتمال بیمار شدن، می تواند به ایجاد وسواس عملی و فکری شود. باید بدانید که بخشی که در مورد خودبیمارانگاری ذکر شد نیز زیر مجموعه ای از همین وسواس فکری است.

·        افسردگی

با ماندن در خانه به علت قرنطینه خانگی، افراد احساسی مشابه با افسردگی را تجربه خواهند کرد، حتی اگر حقیقتا دچار اختلال افسردگی نشوند. این احساس صرفا با تغییر روتین روزمره ی افراد، تاحدی به وجود خواهد آمد، اما در نظر بگیرید که در این حین فرد یکی از مشکلات بالا را نیز تجربه کند، قطعا تجربه ی این احساس شدید تر و عمق آن بیشتر خواهد شد.

·        اختلالات اضطرابی

"ویروسی بسیار ریز، روزانه هزاران نفر در تمامی کره ی زمین را بیمار کرده و می کشد." همین جمله به شدت ترسناک، استرس زا و اضطراب آور است. حال استرس ناشی از خواندن، شنیدن و دیدن اخبار ناگوار مرتبط را به این حجم از استرس اضافه کنید. اضطراب از بیمار شدن خودمان و عزیزانمان و نگرانی بابت آینده را هم به آن اضافه کنید. قطعا این حجم از استرس هر انسانی را مورد تهدید روانی قرار خواهد دارد. علاوه بر آن افرادی که از گذشته دچار اختلال اضطراب و یا حمله عصبی پانیک نیز بوده اند، در این حین احتمال دارد مجددا دچار حملاتی شوند. و باز هم مشکلاتی که پیشتر ذکر شدند قطعا بر حجم این اضطراب ها خواهند افزود.

سخن آخر روان نیوش

در انتها از شما می خواهیم که برای مراقب از خودتان و عزیزانتان در این شرایط سخت، این نکات را به خاطر داشته باشید و با دیگر عزیزانتان به اشتراک بگذارید تا همگی با هم بتوانیم از ایجاد این موارد پیشگیری کرده و زودتر به سلامت جامعه بازگردیم.

نیاز است که برای محافظت از خود در برابر این تهدید های روانی آمادگی لازم را داشته و مهارت هایی را یاد بگیرید. خوشبختانه در این خصوص تنها نیستید و ما در مجموعه ی روان نیوش، به عنوان مرکزی برای حفاظت از سلامت روان، تمامی سعی خودمان را می کنیم تا در کنار شما باشیم. شما را دعوت می کنیم به خواندن مقاله های موجود در وبسایت www.ravanniush.com برای ارتقای سلامت روان و مراقبت از خودتان و عزیزانتان و همچنین خواندن مقاله هایی در مورد روابط عاطفی برای بهبود روابطتان در خانه. و اگر نیاز به کمک تخصصی از مشاورین روان نیوش داشتید، خوشحال می شویم که از طریق شماره های موجود در وبسایت با ما تماس بگیرید.

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما در قبال محتوای آن مسئولیتی نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن درون متن قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 1418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی