راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود

 

خرید ویلا و ساخت و سازهای ویلایی در شمال از گذشته های دور مورد توجه بوده و افراد زیادی میل به خرید ویلا در شمال داشته و در این اواخر رونق ساخت و ساز به حدی زیاد شده که حتی اگر مدت کوتاهی از ویلا خود دور باشید و بعد از آمدن متوجه تغییرات اساسی در اطراف خود خواهید شد ، البته در این خصوص نکاتی ظریف و حایز اهمیت وجود دارد و برای شما که برای اولین بار تصمیم و قصد خرید ویلا در شمال دارید مهم و‌ باید به آن توجه داشته باشید و ما در این بحث به این نکات اساسی و ابتدایی اشاره خواهیم داشت .

سوالات اولیه هنگام خرید ویلا در شمال که برای شما ممکن است پیش بیاید را در این قسمت به آن اشاره مینماییم و این سوالات ممکن است در خصوص خرید و فروش ویلا بر اساس:

۱- مبلغ در نظر گرفته شده و شناخت و انتخاب منطقه ای مناسب از ویلا در شمال ( کجا ویلا بخرم )

۲- مالکیت بر اساس سند ویلا

۳- کیفیت و نوع ساخت ویلا

۴- نوع نقشه و جانمایی ویلا .

بله افراد زیادی برای اولین بار تصمیم به خرید ویلا در شمال گرفته اند و هیچ اطلاع از مدارک مربوط به زمین و یا ویلا در مناطق مختلف شمال که دارای سند ششدانگ عرصه و عیان و سند های شورایی و سند مشاع و سند هایی به عنوان مبایعنامه و قولنامه مطرح میباشند نداشته ، باید جهت توضیح و اطلاع این دسته از عزیزان خاطر نشان کرد که سندهای ششدانگ عرصه و عیان بهترین و کاملترین سند مالکیت ویلا میباشد و خرید ویلا با سند ششدانگ میتواند در اولویت انتخاب برای شما باشد و سند عرصه حکم سند زمین برای ویلا و سند عیان نیز حکم بنا و سازه ای که در زمین احداث شده و در اینجا منظور ویلا میباشد مطرح است .

در مورد سند مشاع ویلا باید گفت به اسنادی که به صورت توافقی بین افراد برای جزء یا قطعه ای از زمین که از متراژ کلان مجموعه زمین در نظر گرفته شده، گفته می شود، عده ای از ویلاهای انتخابی و مد نظر شما در شمال میتواند دارای سند مشاع باشد و در مورد این دسته از سندها باید گفت که در صورتی خرید چنین ویلاهایی بلامانع میباشد که دارای کنتور برق و کنتور گاز و از همه مهم‌تر ویلا با سند مشاع دارای مجوز ساخت یا پایانکار باشد ، چرا که داشتن پایان کار برای ویلا امکان افراز و در نهایت تبدیل به سند تفکیکی و ششدانگ وجود داشته و میتواند خریدی امن و بدور از مشکل برای شما باشد .

سندهای مبایعنامه ای و قولنامه ای نیز به سندها و مدارکی از ویلا که با فروشنده مشخص و هماهنگی با خریدار  در دفتر املاک با مهر املاک و کد رهگیری تنظیم میشود و بعد از آن به اتفاق طرفین میتوان مدرک مربوطه را نزد شوراء منطقه مربوطه برد و تایید شوراء را با ممهور کردن توسط مهر رییس شورا در انتهای مبایعنامه به سند شورایی تبدیل کرد و از صحت و سلامت زمین و ویلا توسط تایید شوراء مطمین شد و بعد از آن با صرف هزینه و زمان اقدام به اخذ سند تک برگ نمود که در مطالب قبل به آن اشاره داشته ایم .

سوال بعدی با توجه به مبلغی که برای خرید ویلا در نظر گرفته اید میتواند انتخاب منطقه ای مناسب در شمال برای خرید شما باشد ، بله بهترین مناطق ویلایی در شمال که شناخته شده و معروف میباشند در اولویت میباشد و این مناطق بیشتر در غرب مازندران و شامل شهرهای ساحلی ، رویان ، نوشهر ، نمک آبرود ، متل قو یا همان سلمانشهر و در نهایت رامسر و روستاهای مابین این شهرها میباشد ، چرا که این شهرهای ساحلی با داشتن ساحل و دریا و دسترسی آسان به کوه و جنگل و طبیعت بکر و زیبا در جوار هم همیشه در بورس و رونق خرید و فروش ویلا در شمال بوده اند و انتخاب دوم و سوم میتواند شهرهایی از محمود آباد تا بابلسر و در انتخاب آخر نور و چمستان باشد ، چرا که قیمت ویلا در شهرهای ساحلی پرفروش نسبت به شهرهای درجه دو و سه نام برده فوق از ارزش و اهمیت بیش‌تری برخوردار میباشد .

در رابطه با شناخت در کیفیت ساخت ویلا میتوان در وهله اول اعتماد در خرید به سازندگان بنام و مطرح منطقه شمال نمایید و همچنین به نوع نقشه ساخته شده در طراحی مهندسی ساز و بدون پرتی و با جانمایی مناسب و از سازندگان غیر حرفه ای دوری کنید ، همچنین درخواست نقشه با فیلم ساخت مرحله ای که در آیتم سفت کاری ویلا که در بیشتر موارد پوشیده از نظر میباشد در اکثر ویلاهای فروشی توسط سازنده و مالک میتوان به شما ارایه دهند و نوع ساخت هم در مرحله نازک کاری و کیفیت ساخت را میتوان با نوع مصالح و متریال در این قسمت شامل ، نوع و درجه سرامیک ، کاشی ، شیرآلات استفاده شده در برندهای معتبر و دیزاین و طراحی داخلی مشاهده نمود .

مورد بعدی که کاملا به سلیقه و توان مالی شما مرتبط میباشد نوع نقشه و موقعیت ویلا میباشد ، بله نقشه های دوبلکس که در دو طبقه ساخته میشوند و یک خواب در طبقه همکف ویلا مورد تایید اکثر افراد میباشد و بیشتر سازندگان امروز سعی در ساخت چنین ویلاهایی با نقشه پرفروش در جای جای شمال هستند ، موقعیت ویلا از لحاظ جانمایی و امنیت نیز مساله قابل توجهی است که وجود ویلا در محیط و مکان امن نظیر شهرک با موقعیت شمال جنوبی میتواند بهترین گزینه در انتخاب و خرید ویلا مناسب شما در شمال باشد .

جمع بندی ؛ بهترین مورد خرید ویلا برای شما عزیزان میتواند ویلایی دوبلکس سه یا چهار خواب با یک خواب در پایین و در محیطی شهرکی به حالت شمال جنوبی و با سند ششدانگ عرصه و عیان در بهترین مناطق ساحلی ویلایی شمال باشد که در بیشتر موارد با قیمت بالای 200 میلیون تومان به شما معرفی میشود.

اگر هرگونه سوال در مورد خرید و فروش ویلا در شمال دارید و یا نیاز به مشاوره ای مجرب دارید می توانید با کارشناسان بانیان مسکن شمال در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 1262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 30 فروردين 1397
.

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

با توجه به گسترش اندروید در میان کاربران ایرانی و سوق کاربران موبایلی به اپلیکیشن های قوی تر و حرفه ای تر،  سایت اندرویدینا.نت در سال 1390 به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های  اندروید (Android) در ایران پا به عرصه قدم نهاد تا از این بازار سهم داشته و همچنین پا به پای گوگل پلی و مارکت های جهانی جلو آمده و تحول شگرفی را در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به وجود اورده است.
سایت اندرویدینا که به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت با محتوای اندرویدی میباشد ، به وسیله فراهم سازی بستری کاملا کاربر پسند در کنار همه کاربرانی که در جستجوی نرم افزار و برنامه اندرویدی یا بازی (گیم) اندروید و… هستند باشد و کاملا برایشان در این زمینه سرگرمی و علمی یاری رسان باشد.

به احتمال خیلی قوی پس از تهیه یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه ‌های کاربران پیدا کردن برنامه اندروید و همچنین بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.
ویژگی که سایت اندرویدینا رو از سایر سایت های اندرویدی متمایز میکنند در کنار داشتن ارشیو عظیم بازی ها و برنامه های اندروید بیش از 8000 بازی و برنامه ، جستجو گر پیشرفته آن است بدون گذاشتن وقت اضافی می توانید هر چیزی را به سادگی و در دسته بندی های مشخص و راحتتر پیدا کنید و دانلود  نمایید .

وبسایت اندرویدینا که یکی از برترین مراجع اموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است به تازگی نسخه جدید پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوی پیشرفته اپلیکیشن و بازی‌ها اندرویدی رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

یافتن بازی‌ها و برنامه ‌های متناسب با نسخه اندروید گوشی شما
پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل پلی
دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)
مرتب سازی اپ و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی
یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)
و…

در سایت اندرویدینا براحتی میتوانید جدید ترین برنامه های اندروید و جدید ترین بازی های اندروید اعم از پرطرفدارترین و بهترین بازیها از جمله  بازی های دیتا دار و بازی های ورزشی ، اکشن و جنگی ، مسابقه ای، استراتژیک و انلاین با کیفیت اچ دی ، (hd)از قدیم تا الان که برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده و حتی نرم افزار ها و بازی های اندروید جدید و… که پولی بوده اند را می توانید به سادگی و  با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید. اندرویدینا بستری را فراهم ساخته است که در آن کاربران به سادگی می توانند از بخش های مختلف سایت مانند بخش های  دانلود بازی اندروید و  دانلود برنامه اندروید و … را در دسته بندی های کامل و مشخص استفاده کنند و از آن لذت ببرند
شما میتوانید لیست انبوهی از بهترین های پلی استور را هم اکنوندر کمترین زمان و با بالاترین سرعت از اندرویدینا دریافت نمایید.
در اندرویدینا اپلیکیشن های محبوب چون دانلود تلگرام telegram  رسمی و غیررسمی همچون دانلود موبوگرام اخرین نسخه و بروز ترین و  دانلود اینستاگرام  instagram اصلی و هم چنین اینستاگرام پلاس وپیشرفته  و توییتر اندروید و فیسبوک اندروید را سریعا اپدیت نمایید.

با اندرویدینا بروز ترین باشید



:: بازدید از این مطلب : 1357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 30 فروردين 1397
.

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

 



:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 30 فروردين 1397
.

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

بلدرچین از جمله منابع پروتئینی است که آرام آرام جای خود را در سفره های ایرانی باز می کند و تولید آن در کشور روز به روز افزایش می یابد. ویژگی های استثنایی بلدرچین و سودآوری تولید آن موجب جلب توجه پرورش دهندگان طیور شده است.

پرورش بلدرچین از جمله حوزه‌های جدید در صنعت کشاورزی است که در سال‌های اخیر توجه خوبی به آن شده است.

شعار رشد اقتصادی چین “بیائید هر خانه را کارخانه کنیم”

برای شروع پرورش بلدرچین تنها یک مکان کوچک (انباری، اتاق، زیر زمین) به مساحت 3*4 (12 متر مربع) در خانه خودتان کافیست.

بدون اینکه روزانه وقت زیادی از شما بگیرد. (در حد 40 دقیقه در روز)

در کنار شغل اصلی خود با صرف هزینه بسیار اندک و وقت بسیار کم درآمد بالایی داشته باشید.

شما می توانید در یک مکان کوچک پرورش بلدرچین را چه به صورت گوشتی و چه به صورت تخمگذار آغاز کنید و از سود اقتصادی خوب آن بهره مند شوید.

آموزش پرورش بلدرچین

از تعداد کم شروع کنید! شما در یک اتاق 12 متری حدود 800 بلدر چین را میتوانید پرورش دهید. بلدرچین ها در قفس های مخصوص بلدرچین تخمگذار نگهداری می شوند.

قیمت فروش هر تخم بلدرچین برای شما حدودا 75 تومان می باشد این در صورتی است که هر بلدرچین روزانه 30 گرم دانه به قیمت 15 تومان می خورد. (با فرض دانه کیلویی 500 تومان) یعنی هر تخم بلدرچین 60 تومان سود خالص است

با یک انباری 12 متری (3*4) شروع می کنیم.

تعداد 8 قفس 5 طبقه درآن جای میگیرد

در هر قفس 165 بلدرچین می باشد که جمعا 1300 بلدرچین خواهید داشت. توجه داشته باشید اگر به راهنمایی های ما و توجه داشته باشید از قفس های استاندارد استفاده کنید بالای 95 درصد بلدرچین ها تخم گذاری میکنند. یعنی بالاتر از 1200 تخم بلدرچین در روز.

شما با بسته بندی های شکیل تخم بلدرچین و داشتن لیبل می توانید هر بسته 12 تایی تخم بلدرچین را به قیمت 1000 تومان به مرغ و تخم مرغ فروشی ها و سوپر مارکتها بفروشید. البته قیمت برای مصرف کننده 1200 تومان است.

از هر 1000 تومان که شما به فروش می رسانید 100 تومان خرج بسته بندی می شود و 900 تومان برای شمامی ماند.برای هر تخم بلدرچین 15 تومان هزینه دانه را کم کنید و سود خالص خودتان را با دست کم 1200 تخم بلدرچین در روز حساب کنید. و این نسبتا در آمد خوبی برای یکی از مشاغل خانگی می باشد.

قفس هایی که باید بدین منظور استفاده کرد

سیستم قفس های بلدرچین طوری طراحی شده است که به دلیل چند طبقه بودن جای خیلی کمی میگیرد.

** دقت نمایید که قفس های پرورش بلدرچین از استاندارد های خاصی برخوردار هستند که اگر این استاندارد ها رعایت نشود، راندمان کار پرورش بسیار پایین آمده و حتی در بعضی مواقع با شکست روبرو خواهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم قفس های خود را فقط از شرکت های معتبر تهیه نمایید که پیشنهاد ما به شما تهیه قفس از کارخانه پرآور صنعت بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین ، قفس کبک، قفس مرغ ، قفس قرقاول و... میباشد.
شماره تماس کارخانه پرآور  : 05144417200        وبسایت کارخانه پرآور : paravar.ir

دانخوری ها بیرون از قفس تعبیه شده و حدودا 20 دقیقه زمان در هر وعده برای دانه دادن به بلدرچین ها کافی می باشد. (2 وعده در روز)

سیستم آبخوری قفسها مجهز به نیپل فنجان دار است که به طور اتوماتیک پر از آب می شود. در این سیستم نهایت بهداشت رعایت شده و از شیوع بیماری جلوگیری می کند. شما با این سیستم آبخوری پیشرفته جلوی 80 % از بیماری هایی که از طریق ظرف آب کثیف و مانده منتقل می شود را می گیرید. از مزایای دیگر این سیستم آبخوری این است که هیچگاه زمانی صرف آب دادن به بلدرچینها نمی کنید به طور اتوماتیک با مصرف هر قطره آب دوباره فنجان پر میشود.

در طراحی این قفسها شیبی لحاظ شده است که به محض اینکه بلدرچین تخم می گذارد تخم ها به بیرون از قفس هدایت شده و به داخل مخزن تخمگذاری می آید و شما نیز مجبور نیستید درب قفس را باز کرده و تخمها را از درون قفس جمع کنید.

کف قفس ها توری خاصی وجود دارد که فضولات بلدرچین ها از داخل سوراخهای آن بیرون می آید و در سینی مخصوص جمع آوری فضولات که زیر هر قفس وجود دارد می ریزد. با این حساب هیچگاه زیر پاهای بلدرچین کثیف و آلوده به میکروب نمی باشد و همیشه تمیز است و جلوی یکی از عوامل مهم بیماری زا در طیور که تجمع میکروب زیر پاهای آنان است را می گیرد.

فقط کافی است هر چند روز یکبار سینی فضولات را تخلیه نمایید. با این حال باور کنید که اگرآن انباری کنار اتاق خود شما نیز باشد هیچگاه بویی از بلدرچین شما را آزار نمی دهد.

شما حتی یک بار نیز نیاز ندارید که درب قفس را باز کرده و آب و دانه بدهید یا تخم ها را جمع کنید.

بازاریابی برای فروش

با قراردادن پوستر ها و تبلیغات در مغازه ها به مشتری انگیزه خرید بدهد.گذاشتن کالا برگهایی در داخل بسته تخم بلدرچین که خواص کامل تخم و گوشت بلدرچین را به مشتری معرفی کند بسیار تاثیر گذار است. (نگران نباشید قیمت این کالا برگها که 1/8 برگه A4 می باشد حدودا 5 الی 6 تومان میشود) ولی در عوض فروش شما را بی نهایت بالا می برد.

بازار فروش در کسب و کار پرورش بلدرچین

قیمت فروش هر کیلو گوشت بلدرچین نسبت به مرغ 3 الی 3.5 برابر است و همیشه در بازار متقاضی دارد به دلیل خواص دارویی و خوشمزگی این گوشت لذیذ.

گوشت بلدرچین نسبت به تخم آن از بازار فروش کمتری برخوردار است و همچنین سود آن از فروش تخم بلدرچین کمتر است. پس بهتر است روی پرورش بلدرچین تخم گذار سرمایه گذاری کنید چون هم سود خوبی نسبت به زمان و وقت گذاشتن شما دارد هم دردسر آن بسیار کمتر است. در کل هیچ مشکلی برای فروش تخم بلدرچین وجود ندارد و همیشه مشتریان آماده به خرید نقد هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 30 فروردين 1397
.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن  استیل مکث

 

به دنبال تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستید؟ استیل مکث ارائه کننده کانتر سرد و گرم ، فر پیتزا ، هود صنعتی ، لوازم فست فود،تاپینگ یخچال دار ،پاستاپز ، میز و سینک صنعتی .

در هر خیابان و یا محله نیاز به رستوران و فست فود می باشد شرکت استیل مکث تامین کننده لوازم فست فود و لوازم رستوران میباشد.

کباب ترکی از بهترین غذاهایی است که بین مردم ایران و جهان بسیار محبوبیت بالایی دارد.  دستگاه کباب ترکی تولید شده توسط استیل مکث دارایکیفیت بی نظیر و تضمین بهترین کیفیت را می دهد.

هود صنعتي تمام استيل مركزي و ديواري داشتن یک هود در آشپزخانه صنعتی یکی از موارد مهم در این راستا می باشد . که دود و بخار و آلاینده های حاصل از پخت و پز با توجه به فشار کانال و فشار محیط جذب کند در این راستا شرکت استیل مکث با طراحی بی نظیر تمام استیل ، تمامی این مشکلات را حل نموده و تضمین بهترین کیفیت و بهترین انتخاب را به شما می دهد به نحوی که کارایی این هود در آشپزخانه های صنعتی به طور چشم گیر قابل مشاهده خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 17 فروردين 1397
.

چگونه در مشهد هتل مناسب رزرو کنیم؟

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و می خواهید با خیالی آسوده اقدام به رزرو هتل در مشهد کنید، اگر دغدغه ی نزدیك بودن هتل به حرم امام رضا (ع) را دارید و قصد رزرو هتل نزدیك حرم و در محدوده ی خیابان امام رضا (ع) و ... را دارید، اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در مشهد هستید، پیشنهاد ما به شما سامانه ی رزرو آنلاین هتل "رزروان" است!

"رزروان" با قراردادهای همكاری که با اكثر هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد منعقد کرده است، سعی در كاهش قیمت رزرو هتل در مشهد و ارائه ی تخفیف های شگفت انگیز به مسافران امام هشتم دارد.

ارزان ترین هتل های مشهد را از "رزروان" بخواهید ...

کافی است از طریق وب سایت "رزروان" هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز پیش پرداخت، رزرو خود را قطعی کنید.

اگر نیاز به مشاوره ی رایگان در زمینه ی رزرو هتل در مشهد داشتید، پشتیبانی ما در خدمت شماست.

جهت اطلاع از تخفیف ها و هتل های ارزان قیمت با پشتیبانی تماس حاصل نمائید.

تمام تلاش ما این است که در اسرع وقت بهترین هتل را با توجه به شرایط شما فراهم کنیم.

با خیال آسوده سفر كنید و از سفر لذت ببرید.

رزرو آسان و اقامت ارزان با "رزروان"

photo_2018-03-17_14-07-58

photo_2018-03-17_14-07-53



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 17 فروردين 1397
.

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری بعنوان یكی از مطرح ترین فعالیتهای اقتصادی جهان در كشورهای مختلف به شمار می آید بطوریكه بر اساس گزارش سازمان های مرتبط، درآمد ناشی از گردشگری، بالغ بر یك دهم تولید ناخالص كشورهای جهان را تشكیل میدهد. امروزه این صنعت ضامن توسعه اقتصاد پایدار بوده و بعنوان یكی از بزرگترین منابع ایجاد اشتغال بخصوص در كشورهای دارای تنوع آب و هوائی به شمار می آید.بر اساس بررسیهای بعمل آمده آغاز قرن حاضر نقطه عطفی برای صنعت گردشگری و جهانگردی به شمار می آید. البته توجه به این موضوع كه توسعه این صنعت بخصوص در حوزه بازاریابی و فروش خدمات غالباً از طریق درگاههای الكترونیكی مقدور خواهد بود برای فعالان این رشته بسیار حائز اهمیت است .

آژانس مسافرتی برجمان بیش از 10 سال است كه به صورت تخصصی مجری مستقیم برگزاری انواع تور های گروهی فرهنگی، سیاحتی و گردشگری است. آژانس برجمان هر ساله بیش از 150 تور گوناگون برگزار می كند و سالانه هزاران مسافر را به مقاصد گردشگری جهان اعظام كرده است. تور های آژانس برجمان در پنج قاره چهان برگزار شده است و در هر كدام از این مقاصد آژانس برجمان تنها با بهترین كارگزار ها و هتل ها همكاری می نماید.

آژانس ایرانگردی و جهانگردی برجمان سال 1386 با اخذ مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با شماره مجوز 1057 – 126 / 952 در زمینه اجرای تورهای گردشگری شروع به فعالیت نموده و در سال 1388 با اخذ مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری فعالیت خود را در حوزه ی گردشگری گسترش داد. این آژانس در تاریخ 21/02/1390 با تغییر ماهیت از حقیقی به حقوقی با نام شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برجمان ایده نوین سفر اقدام به توسعه حوزه ی گردشگری و اخذ ویزا جهت مسافران outgoing و incoming و اخذ مجوز جهت صدور بلیط قطار ، گواهینامه بین المللی ، بیمه نامه مسافرتی و نمایندگی فروش كلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی از جمله :

ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ایر ، معراج ، ایران ایر تور ، كیش ایر ، كاسپین ، نفت ، زاگرس ، تابان

لوفتانزا ، امارات ، قطری ، تركیش ، الاتحاد ، اتریشی ، بیریتیش ، آلیتالیا ، عمان ایر ، طای ایر ، ایر آسیا ، فلای دبی ، ایر عربیا ، آذربایجان ، اكراینی ، ایر آستانا

را اخذ نموده و با بهره گیری از مدیران با سابقه و كارآمد در حوزه صنعت گردشگری بفعالیت خود ادامه می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

xxzx

دکوراسیون داخلی و اجرای آن تخصص شرکت مهندسین و مشاوره اسپو  است. که با ۱۵ سال سابقه در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی شامل: طراحی داخلی بیمارستان , دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری ، ساخت و بازسازی معماری ، سازه و همچنین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی فعالیت داشته و با در اختیار داشتن شرکت دیگری با نام مبتکر بهین تجربه و کارخانه تولید مصنوعات چوبی، فعالیت خود را گسترش داده و در این سال ها افتخار همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی در داخل و خارج کشور را دارد.

dsdsd

این شرکت با تکیه بر دانش روز در زمینه دکوراسیون داخلی و همچنین کادر مجرب و متخصص با هدف توسعه دانش معماری در ایران تاسیس و فعالیت خود را به شکل تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی و اجرای آن از صفر تا صد به عهده دارد ، مشتری مداری سر لوحه کار این مجموعه بوده و رضایت مشتریان ما گواه این حرف است .

xzxz

اسپو در تلاش است با ایجاد پایگاه دانش و آموزش علاقمندان به این حوزه تمام تلاش خود را برای پیشرفت علم معماری در ایران  انجام دهد ، همچنین سعی بر آن داریم با تولید محصولات دانش بنیان در زمینه دکوراسیون داخلی در بهبود محصولات با کیفیت و با بومی قدمی نو بر داریم، محصولاتی های تک که در مصارف درمانی ، مسکونی ، تجاری و اداری سادگی ، زیبایی ، تنوع و ماندگاری را به ارمغان آورد.

xzxzxzx

از اینکه تجربیات خود را در قالب مستندی علمی و مقالاتی تخصصی در حوزه های دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرا و به سمت و نظر علاقمندان این حوزه قرار دهیم مجله معماری اسپو را به شکل آنلاین ایجاد کرده و امیدواریم علاقمندان به موضوعات مختلف این رشته از آن بهرمند گردند.

zxzxzx

طراحی داخلی بیمارستان بخاطر مقیاس و اندازه بزرگ آنها، لزوما امری پیچیده نیست. چیزی که طراحی داخلی بیمارستان را پیچیده می کند، عملکرد های پیچیده به همراه تداخل علوم مختلف نظیر علوم پزشکی، فنی مهندسی و روانشناسی است. علومی که روز به روز در حال تغییر و تکامل می باشند. نکاتی که الزام طراحی یک بیمارستان نوین هستند، سازماندهی فضایی مناسب، فرم مناسب، توجه به بستر و سایت مجموعه، اصول ایمنی ، دیدهای درون و بیرون بنا و فضاهای سبز، نور پردازی ، رنگ آمیزی و انتخاب متریال مناسب است. توجه اصولی به این ویژگی ها، در طراحی فضایی که حس آرامش بیشتری برای مراجعین داشته باشد، بسیار اثر گذار است.

cfbgrg

امروزه، فضاهای درمانی بویژه بیمارستان ها در ایران . برخی نقاط جهان ، از طراحی داخلی مناسبی برخوردار نیستند. حجم های سلب که در دل خود راهروهایی تاریک و بعضا ترسناک دارند. بیمارستان ها و مراکز درمانی همواره از فضاهایی بوده اند که برای هرکسی موجب آزار و ناخوشایند هستند. هیچ کس دوست ندارد مسیرش به چنین مکان هایی بیفتد، زیرا نشانه ای است از درد و بیماری. با این وجود این واقعیت انکارناپذیر وجود دارد که هر کدام از ما ممکن است به خاطر خودمان یا نزدیکانمان مدتی را در این فضا سپری کنیم. فراتر از بیماران که شاید فقط مدت اندکی را در این فضاها بگذرانند، پزشکان و پرستاران و کارمندان این مراکز بخش عظیمی از وقت خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی به سر می برند. پس شایسته است تا جایی که می شود و از طریق طراحی داخلی بیمارستان این مکان ها را از نظر احساسی برای کاربران آنها تعدیل کرد.

hgfhgfhtg

شرکت فنی مهندسی اسپو در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، به عنوان بزرگترین برند این حوزه شناخته شده و با داشتن مهندسین و متخصصین خبره و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز درمانی فعالیت دارد.

gfftg

این مجموعه با تکیه بر تجارب گذشته و تخصص و توانایی کارشناسان و با رویکرد نوآوری در صنعت ساختمان در جهت حفظ و حمایت از سرمایه گذاری کارفرما با در نظر گرفتن مجموعه مباحث فنی و تخصصی و ضوابط و آئین نامه ها و مقررات فنی ساخت و ساز از سوی سازمان نظام مهندسی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه نشریات مرتبط در جهت جذب مشتری، باقی ماندن در بالاترین سطح کیفیت و رقابت، اخذ بالاترین گواهینامه ها و استاندارد ها و ارزشیابی های مربوطه از طرف سازمان های ذیصلاح، کاهش هزینه ها، کاهش تنش های انسانی و ایجـاد محیط دلـنشین و چشم نواز هدف گذاری شده است.

xzxzx

با اسپو در ارتباط باشید تا با برترین مشاورین خود بهترین راهکارهای  تخصصی در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی  را به شما ارائه کنیم.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 1414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

bjkll

امروزه شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه و تجهیزات شبکه، تصوری محال است.از همین رو شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آن ها به کاربران ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است: یعنی سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو موجود خود هستند، بیش از بیست سال قبل، مدیران پرشیا سیستم با درک اهمیت این موضوع، گام در راهی نهادند که از بطن آن شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم (D.D.C Persia) زاده شد.

رک دیواری

kllkjuyt

از عمومی ترین تجهیزات زیر ساخت شبکه های کامپیوتری ، رک شبکه می باشد . رک شبکه محفظه فلزی است که جهت نگهداری و محافظت از تجهیزات مختلف شبکه مانند کابل ، سوئیچ ، پچ پنل ، سرور ،تجهیزات مخابراتی، ups  و … مورد استفاده قرار می گیرد.  رک ها بر حسب نوع نصب به دو گروه اصلی زیر تقسیم می شوند : رک ایستاده و رک دیواری : این گروه از رک ها همانطور که از نامشان مشخص است، قابل نصب روی دیوار می باشند و بیشتر برای شبکه های کوچک و یا قسمتی از یک شبکه بزرگ ( با توجه به نقشه شبکه و توپولوژی انتخابی ) مورد استفاده قرار می گیرند. برند equip  از سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Digital Data Communication  آلمان در شهر دورتموند آلمان به بازار معرفی شد . محصولات DDC  تولید شده با این نام تجاری در برگیرنده انواع لوازم جانبی شبکه و تجهیزات پسیو آن می باشد که در شعبه های این شرکت در ۱۸ کشور دنیا بازار فروش  مناسبی را دارد . رک دیواری از مواردی است که بسیار در محیط هایی همچون استفاده از رک دیواری آشپزخانه ها , رک دیواری کافی شاپ , رک دیواری اداری , رک دیواری رستوران , رک دیواری شرکتی , رک دیواری مغازه اشاره کرد.

قیمت رک

nm,.

برند ای کوییپ بر پایه توسعه محصولات و مدیریت کیفیت کالاها و همچنین تنظیم مستمر این محصولات با نیازهای روزبازار جهانی استوار است . شرکت پرشیا سیستم با پشتوانه سابقه برند ای کوییپ در بازار ایران در محصولات Passive و همچنین واردات سرور ، استاده و دیواری در این مدت و ایجاد رزومه ای قابل قبول برای این محصول بر آن شد که از سال ۱۹۳۱ با همکاری برترین تولید کنندگان در بخش مکانیک خود و همچنین ثبت نام تجاری equip  در ایران و هماهنگی با DDC  آلمان و تحت لیسانس این کمپانی تولید و گروهی از رک ها را هم به صورت Indoor و هم  Outdoor آغاز نمایید . انواع رک دیواری , رک ایستاده , رک آزمایشگاهی , تجهیزات رک شبکه و خدمات مشاوره و اجرای پروژه های پسیو شبکه از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد. ما بهترین کیفیت و بهترین قیمت رک را در ایران ارائه میدهیم. قیمت رک به بسیاری عوامل بستگی دارد یکی از آنها نوع جنس استفاده شده در ساخت رک است، ما با برتین تجهیزات روز دنیا و برتین متریال تولید رک میکنیم قیمت رک بالا بستگی به نوع ساخت نیز دارد یکی دیگر از عوامل بالا بودن قیمت رک می توان به شیوه تولید و خط تولید اشاره کرد که قیمت رک را افزایش می دهد.

دوربین هایک ویژن

jkl

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: دوربین هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 1312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

تکنولوژی جدید در صنعت ماشین سازی

امروز در صنعت ماشین سازی تکنولوژی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و بایستی از تکنولوژیهای جدید در ماشین سازی بخوبی استفاده کرد.

گروه ماشین سازی بیات با مدیرعاملی آقای مهدی بیات افتخار دارد با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه ساخت انواع اکسترودر pvc و پلی اتیلن و با بهره گیری از فناورهای روز دنیا و استانداردهای جهانی جهت ارتقا بخشیدن به سطح کیفیت در ساخت ماشین الات و خطوط تولید و همچنین بعنوان سازنده دستگاه شلنگ محصولات مربوط به انها و رساندن آن به حد معیارهای جهانی و رقابت با محصولات مشابه خارجی گامی ارزنده را بردارد. این مجموعه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ و پر هفتخار صنعت ایران زمین تلاش دارد که سهمی در امر خودکفایی میهن عزیزمان در راستای تامین ماشین الات و محصولات موردنیاز داخلی و نیز عرضه به بازارهای جهانی را دارا باشد.

ساخت خط تولید لوله پلیکای برق و آب

تولید و ساخت دستگاه شیلنگ

ساخت انواع قالب و کلگی دستگاه پلاستیک

تعمیر و بازسازی انواع خطوط تولید

vhiu



:: بازدید از این مطلب : 1362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

دوربین مدار بسته

bnmk

مجله ایران سکوریتی با هدف ارائه مطالب تخصصی در زمینه سیستم دوربین های مدار بسته کار خود را آغاز کرد، هدف اصلی ما افزایش میزان آگاهی و توانمندی خوانندگان در حوزه نظارت تصویری می باشد، طیف خوانندگان ایران سکوریتی شامل مشتریان این صنعت، افراد علاقه مند به صنعت امنیت، تکنیسین های نصب، نمایندگان برند های معتبر، دانشجویان و نخبگان صنعت امنیت و IT و بسیاری از افراد دیگر می باشد از این رو ما سعی می کنیم تا در ابتدا با ارائه مطالب بنیادی در صنعت نظارت تصویر خوانندگان را با مفاهیم اولیه سیستم دوربین مدار بسته آشنا کنیم. در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از بخش های مجله تخصصی امنیتی ایران سکوریتی می پردازیم.

مبانی دوربین مدار بسته

در یک سیستم مدار بسته، دوربین به عنوان چشم سیستم می باشد، تصاویری که  توسط چشم (دوربین مدار بسته)سیستم  تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل، ضبط می شود. تصویر این دوربین توسط کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل می شود. انواع سیستم دوربین مدار بسته عبارتند از سیستم های آنالوگ، تحت شبکه یا آی پی و سیستم دیجیتال یا HD می باشد.

سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ شامل دوربین، DVR (Digital Video Recorder)، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین آنالوگ، از طریق کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل و روی هارد دیسک داخل DVR ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه یا آی پی، شامل دوربین، NVR (Network Video Recorder، کابل شبکه، سوئیچ شبکه و هارد دیسک شبکه می باشد. تصویر دوربین آی پی از طریق بستر شبکه به سوئیچ و سپس به NVR منتقل شده و روی هارد دیسک درون آن ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته دیجیتال یا HD( High Definition)، شامل دوربین، DVR، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین های مگا پیکسل دیجیتال، از طریق کابل کواکسیال منتقل و روی هارد دیسک درون DVR ضبط می شود. این سیستم ها خود به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند که در قسمت های دیگر مجله تخصصی ایران سکوریتی، آنها را توضیح خواهیم داد. در این مقاله تنها به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که انواع سیستم های HD عبارتند از، سیستم های HD-SDI (High Definition Serial Data Interface)، سیستم های HD-TVI( High Definition Television Line)، سیستم های HD-CVI( High Definition Composite Interface)، و سیستم های AHD( Analog High Definition).

آموزش نصب دوربین مدار بسته

cxcxcx

آموزش نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها , آموزش نصب دوربین مدار بسته در اداره , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک , آموزش نصب دوربین مدار بسته در پاساژ , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مغازه , آموزش نصب دوربین مدار بسته در ورزشگاه , دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته , کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را با قدرت در ایران سکوریتی بگذرانید.

قیمت دوربین مدار بسته

cvcvcv

امنیت ساختمان امری مهم و حیاتی است. صاحبان کسب و کارها و ساکنان خانه باید به امنیت ساختمان تجاری و مسکونی خود اهمیت بدهند. یکی از معمول ترین و موثر ترین روش ها برای حفظ امنیت، خرید و نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مدار بسته باعث می شود ساکنین ساختمان احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. دوربین مداربسته به صورت پیوسته و 24 ساعته بر فضای داخلی و بیرونی ساختمان نظارت می کند. آسیب مالی که در اثر سهل انگاری ممکن است اتفاق بیفتد، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای نصب دوربین مدار بسته در ساختمان صرف می شود. اگر در اثر این سهل انگاری، آسیب جانی اتفاق بیفتد، غیر قابل جبران خواهد بود. از این رو تهیه و نصب دوربین مدار بسته در همه ساختمان ها توصیه می شود. در این مطلب نکاتی مهم و کاربردی را در رابطه با قیمت دوربین مدار بسته بیان می کنیم.

قیمت دوربین مدار بسته برای منزل , قیمت دوربین مدار بسته برای مغازه , قیمت دوربین مدار بسته برای اداره , قیمت دوربین مدار بسته برای شرکت تقسیم بندی دیگری نیز برای دوربین مدار بسته وجود دارد و آن تقسیم بندی بر اساس کیفیت تصویر ضبط شده است. از این نظر دوربین مدار بسته به 4 دسته کلی “آنالوگ”، “اچ دی”، “فول اچ دی” و “های فول اچ دی” تقسیم بندی می شوند. واضح است که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد، قیمت دوربین مدار بسته افزایش می یابد. قیمت پک دوتایی دوربین مدار بسته آنالوگ، HD و FULL HD و HIGH FULL HD به ترتیب 583000، 833000، 923000 و 1083000 تومان می باشد.

در این مطلب، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دوربین مدار بسته مطرح شدند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 16 فروردين 1397
.

آکادمی بین المللی هنر پارس افتخار دارد با حضور اساتید مجرب و حرفه ای، فضایی کاملا تخصصی و رقابتی را برای علاقمندان به طراحی لباس و خیاطی ایجاد کرده است. آکادمی بین المللی هنر پارس به منظور آموزش تخصصی و کاربردی پوشاک ایجاد شده و در اهداف این آکادمی، توسعه و تکمیل دانش طراحان لباس ایرانی اولویت ویژه دارد.
در این مجموعه آموزشی تلاش است بر اساس نیازهای روز پوشاک ایرانی، به آموزش طراحان و الگوسازان لباس پرداخت. آکادمی بین المللی طراحی لباس پارس دارای دوره های تخصصی آموزش طراحی لباس و آموزش الگوسازی و دوخت و... می باشد. این آکادمی از دوره های مقدماتی و طراحی های دستی تا دوره های پیشرفته و تخصصی (کت و شلوار مردانه و لباس های بچگانه) و نرم افزاری از جمله نرم افزار جمینی و نرم افزارهای طراحی لباس، علاقمندان و هنرجویان به پوشاک را همراهی کرده و به طراح پارچه و لباس شدن هدایت می کند.

آموزشگاه خیاطی  پارس با تجارب اساتید مجرب و فضای تخصصی همیشه سعی در آموزشی اصولی داشته است. آموزش های این آکادمی مطابق با آموزش های روز دنیای طراحی مد و لباس است و هنرجویان را در بروز شدن هنر و تخصص خود یاری می کند. برپایی نمایشگاه های طراحی لباس و اجرای شو های زنده لباس از طرح های هنرجویانی که در دوره های لباس مجلسی، لباس عروس و مانتو شرکت کرده اند، از برنامه های خاص این آکادمی است.

bbs
حضور و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی هنرجویان آکادمی هنر پارس و کسب مقام هنرجویان و اساتید از افتخارات این آکادمی است. شرکت در نمایشگاه دوسالانه طراحی پارچه و لباس معتبر ترین جشنواره طراحان پارچه و لباس است و جشنواره طراحی لباس فجر از جمله فعالیت های هنرجویان آکادمی هنر پارس می باشد.
   در آموزشگاه طراحی لباس گواهی معتبر و بین المللی در پایان دوره ها به هنرجویان اعطا می گردد. برقراری ارتباط هنرجویان با بازار پوشاک ایران به خوبی در این مجموعه آموزشی انجام می شود که باعث آشنایی با کاربردی شدن طرح های پارچه و لباس می شود. این ارتباط در شناخت سلیقه بازار پوشاک و مد به هنرجویان کمک زیادی می کند.
آکادمی هنر پارس با داشتن ارتباط نزدیک با تولیدی های پوشاک و همچنین مدیریت تولیدی برند BODY DRESS هنرجویان را تا معرفی به بازار کار همراهی می کند. هنرجویان برای آموزش خیاطی در این محیط با تمامی مهارت های طراحی لباس و تولید آشنا می شوند و با همکاری آکادمی به مراکز تولیدی و کارخانجات معرفی می گردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

bbjhjjk

در انتخاب رشته دانشگاه، تراز داوطلب مهم است نه رتبه در سهمیه. به همین دلیل هم هست که شانس قبولی در رشته محل های دانشگاه را با تراز قبولی می سنجند نه با رتبه در سهمیه. بنابراین در نرم افزار تخمین تراز موسسه گلینا بزرگ ترین مشکل دانش اموزان را برای تخمین شانس قبولی خود در دانشگاه حل کرده ایم. به این شکل که شما کافیست در ابتدا رشته خود مشخص کنید. به دلیل اهمیت سهمیه و تراز برای داوطلبان کنکور تجربی 95 این امکان را قرار داده ایم که سهمیه خود را نیز مشخص کنند

در نرم افزار تخمین رتبه کنکور می توانید با وارد کردن درصدهای خود تراز احتمالی که در کنکور 96 کسب می کنید رامشاهده کنید. همچنین شما متوجه میشوید با این تراز احتمال قبولی، در چه رشته و محل هایی را خواهید داشت. کنکور آسان است.

این نرم افزار تخمین رتبه توسط تیم تخصصی انتشارات گیلنا برنامه نویسی شده است و در اختیار شما قرار داده شده است تا با در نظر گرفتن مجموعه احتمالات و وارد کردن درصد های مورد نظر خود رتبه ای که ممکن است کسب کنید را برایتان نمایش دهد.

مزیت استفاده از این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که در ایام جمع بندی که سوالات کنکور های سنوات اخیر را تمرین می کنید و خود را در شرایط امتحانی قرار می دهید،بدانید با توجه به درصد های کسب شده در هر سال چه رتبه ای کسب می کردید و به تصوری نزدیک به واقعیت از خود برسید.

از مزایای این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که می توانید با توجه به رشته ی مورد علاقه تان در شهر مورد نظر می توانید هدف گذاری کنید تا در هر درس به چه درصدی نیاز دارید و در برنامه ریزی های مطالعاتی خود بتوانید میزان تلاش برای هر درس را مدیریت کنید.

https://marjakonkour.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

 



:: بازدید از این مطلب : 1622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

 

دیگه پولتو هدر نده!!
تا کی میخوای اعضای تقلبی واسه کانالت داشته باشی؟
تا حالا به این فکر کردی که اعضای کانالت مثل خودت کاملا واقعی باشن و کانالت محبوب همه باشه؟

bnbnbn

کــاربران تقلبی یا رباتـ ؟
یه بار هم که شده با خودتون صادق باشید ، ربات های کاربر چقدر تونستن به پیشرفت کانالتون کمک کنند؟بهتر نیست به جای کاربران تقلبی و ربات کاربران واقعی عضو کانالتون بشن؟

تاپ چنل چیست ؟
تاپ چنل در واقع واسطه بین مدیران کانال ها و کاربران تلگرام هست که کانال های تلگرام رو در دسته بندی های مختلف به دیگران معرفی می کنه.

چرا تاپــ چنل؟
تاپ چنل با داشتن دایرکتوری کامل کانال های ایران در تمامی دسته های مختلف و بیش از 8هزار کانال ثبت شده توسط مدیران کانال میتونه نیاز تمامی جوستجو کننده های کانال رو برطرف کنه!شما هم عضوی از خوانواده ی بزرگ ما باشید!

کاملا رایگان!
معرفی کانال به کاربران
شما فقط کافیه کانالتون رو ثبت کنید.کاربران با جستجو در گوگل به لینک کانال شما ارجاع داده میشن و در صورت تمایل در کانالتون عضو میشن!به همین راحتی ! مزایای استفاده از سرویس ما :

عضویت اسان و رابط کاربری مناسب
سئو عالی و ایندکس سریع کانال شما در گوگل
مدیریت تعداد اعضای معرفی شده از طرف تاپ چنل

اعضای واقعی
تعامل داشته باشید
یکی از مزایای داشتن اعضای واقعی داشتن تعامل با آنها و نظر خواهی در مورد مطالب کانال هست که ربات ها و اعضای تقلبی این مزیت را ندارند ! شما میتونید به راحتی در مورد بسیاری از مطالب کانال با کاربرانتون ارتباط داشته و از اونها نظر خواهی کنید
یکی دیگر از مزایای کاربران واقعی کانال افزایش چشمگیر مشاهده پست ها ست ! ربات ها تمامی پست ها رو نمیبینند و معمولا کانالی که مثلا 50عضو داره آمار مشاهده پست های اون 4-6 K هست .این یعنی عدم تمایل تبلیغ دهنده به اعتماد به کانال شما.. یعنی عدم اعتماد کاربر به عضویت در کانال شما..

xcxct

ویژه شدن
بهتر دیده شوید
با ویژه کردن کانال خود با قیمتی بسیار پایین میتونید بالای تمام کانال های عادی و بیشتر دیده شوید ! معمولا کاربران به کانال های اول هر دسته بندی اعمیت بیشتری میدن .
مزایای ویژه شدن : ایندکس سریعتر در گوگل
نمایش کانال شما در صفحه اول سایت
نمایش کانال شما در صفحه اول دسته بندی مربوط

از همین حالا افزایش ممبر رایگان کانال رو شروع کنید ..
تلگرام منتظر شماست!از همین حالا اقدام به ثبت رایگان کانال و افزایش اعضای واقعی کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 1284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

مقالات isi زا ار کجا میشود دانلود کرد؟

 

 

مؤسسه اطلاعات علمی یا ISI مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته می‌شود. مؤسسه اطلاعات علمی بخشی از شرکت Thomson Reuters است.

مؤسسهٔ ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های دادهٔ فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. به‌طور اختصاصی این خدمات نمایه‌سازی نقل‌قول‌ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه‌گذاری شده‌است. این خدمات شامل نگهداری داده‌های نقل‌قول‌های مقالات هزاران نشریهٔ دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه داده ISI's Web of Knowledge در دسترس است. این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بدانند کدام مقاله‌ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل‌قول کرده‌اند.

اگر به دنبال دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی هستید یکی از بهترین سایتها برای این امر سایت www.hotpaper.net می باشد.

تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد.ضمانت ما، کیفیت ماست. اگر به دنبال سایتی برای دانلود و خرید ترجمه مقاله هستید سایت فوق یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.

آسا چارتر | بلیط هواپیما مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد

آسا چارتر بروزترین سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما lمشهد و بلیط چارتر است که قدم اول رسیدن به اهداف پروژه‌ی بزرگ سفرهای آسا چارتر به حساب می‌آید: «تجربه‌ی لذت‌بخش سفر برای تمامی ایرانیان.» با آساچارتر، خرید بلیط هواپیما مشهد و سایر شهر ها، خرید بلیط چارتر و برنامه‌ریزی برای سفر، دیگر یک اتفاق پراسترس، وقت‌گیر و هزینه‌بر نیست؛ بلکه فرایندی است مطمئن و لذت‌بخش، شامل حق انتخاب‌های پرشمار، با امکان مقایسه و بررسی، که در صورت نیاز به تغییر برنامه‌ی سفر یا لغو آن، همچنان در کنار مسافر می‌ماند تا کمترین هزینه و زمان را پرداخت کند. برای رسیدن به این هدف، آسا چارتر ۱۰۰% پروازهای تمامی خطوط هواپیمایی داخلی – شامل پروازهای سیستمی و پروازهای چارتر – را به مشتری ارائه می‌دهد. به عبارتی شما با جستجوی بلیط در آساچارتر با تهیه بلیط هواپیما مشهد و سایر مسیرها، اطمینان خواهید داشت که هرگز پروازی را در آسمان ایران از دست نخواهید داد. همچنین برای خرید بلیط هواپیما مشهد یا شهرهای دیگر بصورت چارتر، آسا چارتر مطمئن‌ترین گزینه است، چرا که استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کند. با تکمیل بخش پروازهای خارجی آسا چارتر، همین امتیازات هنگام خرید بلیط پروازهای خارجی و بلیط هواپیما مشهد نیز در اختیار کلیه‌ی مسافران خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مشهد ارزان

آسا چارتر نه تنها تمامی پروازهای ثبت شده در سیستم پروازهای بین‌المللی را که از مبدا یا مقصد تهران یا مشهد انجام می‌شود برای شما جستجو می‌کند، بلکه این جستجو را برای تمامی مقاصد پروازی و ایرلاین‌های خارجی که امکان خرید آنلاین بلیط آنها موجود است انجام می‌دهد. خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد یا مقاصد دیگر، قدم بزرگی به سوی دنیای آینده است که در آن اینترنت، موبایل و ابزارهای دیجیتال به کمک انسان می‌آیند تا به فعالیت‌های روزانه‌اش سرعت بخشد، هزینه‌های روزمره را کاهش دهد، با کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری، ترافیک و آلودگی هوا را کنترل کند و با محیط زیست خود مهربان‌تر باشد. شما هم این قدم را با آسا چارتر مطمئن‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر بردارید.جهت خرید راحت بلیط هواپیما مشهد میتوانید از اپلیکشین اندرود آسا چارتر براحتی استفاده کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما
جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط مشهد، در بخش جستجوی پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و … را تعیین نمایید؛ با زدن دکمه جستجو لیست پروازها نمایش داده شود. برای انتخاب شهر مبدا و مقصد،
سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرها نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید.

رزرو بلیط هواپیما

انتخاب بلیط موردنظر: در نتایج جستجو براساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط ها از ارزان قیمت ترین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزییات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارایه شده است.

جهت خرید بلیط هواپیما مشهد یا خرید بلیط چارتر به صفحه اصلی مراجعه و یا با آسا چارتر تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما مشهد



:: برچسب‌ها: خرید بلیط هواپیما مشهد , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 اسفند 1396
.

هدایای تبلیغاتی گیفت سازان (www.giftsazan.com)

شرکت ما تولیدکننده پازل با فوم بهداشتی در ابعاد ۱۲ تیکه، ۲۴ تیکه، ۴۸ تیکه، ۷۲ تیکه و ۹۶ تیکه ، مگنت آهنربایی در سایزبندی و طرح اختصاصی، کلاه های فومی،کلاه های مقوایی با سلفون و بدون سلفون، تقویم های رومیزی، ساک دستی های مقوایی، ساک دستی های سوزنی بدون کاست و کاست دار، بادبزن های رویال و لوگوکات، جاکلیدی های چرم ساده و کمری، جاکلیدی های پلی فتو می باشد. همچنین عرضه کننده خودکارهای فلزی، جیر و پلاستیکی، ماگ های سرامیکی ساده، لبه و دسته رنگی و حرارتی، لیوان های ABS ساده و زیره و قاشق دار، جاموبایل های رومیزی، هولدر موبایل، خط کش های ژله ای

خودکارهای تبلیغاتی

امروزه خودکارها با عنوان خودکار ارگونومیک بیان می شوند. خودکار ارگونومیک را میتوان اینگونه تعریف کرد که بتوان آن را در مدت زمان طولانی  در دست گرفت بدون اینکه درد در ناحیه ی مچ و انگشتان احساس شود. بعضی افراد عادت دارند خودکار را بین انگشتان خود محکم نگه دارند و یا با انگشتان خود فشار زیادی به خودکار وارد کنند که باعث درد در ناحیه انگشت اشاره می شود و لازم است از خودکارهایی با پوشش پلاستیکی انعطاف پذیر استفاده کنند. به طور کلی مشخصه هایی وجود دارد که اگر خودکاری دارای آن ویژگی باشد، میتوان جزء دسته ی ارگونومیک قرار داد.

عواملی که در ارگونومی یک خودکار موثر است:

شکل و ظاهر، وزن ( خودکاری که وزن آن به طور غیر معمولی سبک باشد، در هنگام نوشتن در دست دچار لغزندگی می شود، بنابراین در حین نوشتن باید فشار زیادی را وارد کرد که این پدیده موجب آسیب رسانی به دست می شود)، وجود پوسته ای در بدنه (ما پوسته هایی از جنس پلاستیک نرم را به شما توصیه می کنیم، چون بسیار لطیف هستند و برای قرار گرفتن بر روی بدنه ی خودکارهایی که از جنس پلاستیک و فلز هستند، بهتر عمل می کنند)، میزان روان نویسی خودکار (خودکاری که روان می نویسد علاوه برکاهش  میزان نیرویی وارد شده در حین نوشتن به خودکار،باعث کاهش خستگی و فرد با آرامش و اعصاب راحت به نوشتن می پردازد).به هرحال، همه افراد در زندگی روزمره ی خود نیاز به نوشتن دارند، بنابراین با استفاده از نوشت افزار مناسب، این امر را برای دیگران تسهیل کنیم.

 برای مشاهده انوع خودکار تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

مگنت تبلیغاتی

مگنت از کلمه MAGNET به معنای آهن ربا گرفته شده است

به صرفه و جایگزین مناسب به جای تبلیغات کاغذی همچون تراکت

نوعی بیلورد (تابلو) تبلیغاتی در دست افراد مورد نظر شما

جلوگیری از افزایش قطع بی رویه ی درختان و کمک به محیط زیست

کاربرد مگنت آهنربای؛ در امور پزشکی مانند مگنت تراپی  ، برای نصب عکس روی سطوح فلزی ، وایت بردهای آهنربایی، تبلغات روی خودرو

یادداشت های مخصوص خانم ها در آشپزخانه، قاب عکس مگنتی ،کارت اشتراک مگنتی، کارت ویزیت مگنتی ،تقویم مگنتی، تبلیغات مگنتی رو ماشین

 برای مشاهده انوع مگنت تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

پازل های تبلیغاتی

پازل های فکری، هوشی، سرگرمی، تبلیغاتی،

قطعات پازل دو بعدی، به علت خاصیت ” soft click ” به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این محصول علاوه بر تبلیغات، یک بازی مناسب برای کودکان مشتریان محسوب می شود.

چیدن جورچین در کاهش استرس و افسردگی و در پیشگیری از آلزایمر مؤثر است.

پازل تبلیغاتی مؤثر در آموزش جغرافیایی کشورها و استان ها

 برای مشاهده انوع پازل تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

ماگ های تبلیغاتی

انواع لیوان یا ماگ تبلیغاتی شامل؛ ماگ شیشه ای، ماگ ABS ، ماگ سرامیکی، ماگ فلزی

کاربرد لیوان و ماگ تبلیغاتی؛ همایش ها، نمایشگاه ها، هدیه ویژه مدیران، مخصوص کودکان، رستوران و فست فودها، آموزشی، هدیه دانش آموزان، مراکز دولتی، محصولات غذایی و ….

ماگ تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات محصول مورد نظر شما به دلیل استفاده از وسایل شخصی جهت آشامیدن در طول شبانه روز همیشه در دست مخطب مورد نظر شما قرار دارد و موجب می شود مخاطب برند شما را همشه در ذهن به خاطر بسپارد. قابلیت تبلیغاتی بالای لیوان باعث استقبال مناسب از این محصول برای هدیه تبلیغاتی است.

 برای مشاهده انوع ماگ های تبلیغاتی و خرید کلیک کنید



:: برچسب‌ها: خودکارهای تبلیغاتی , ماگ های تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 اسفند 1396
.

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

چند وقت پیش یکی از دوستام اومده بود پیش منو می‌گفت می خوام خونمو رنگ کنم. و چند نفر نقاش آوردم یه آپارتمان کوچیک داشت می‌گفت: هزینه ای که برای چند روز کار نقاشی خونه من بهم گفتن از درامد یک ماه منم بیشتره و من ندارم و نمی دونم چکار کنم . من بهش گفتم دوست داری با یه مبلغ خیلی کمتر خونتو رنگ کنی. گفت چجوری: گفتم تو می تونی خونتو خودت رنگ کنی.

گفت من بلد نیستم و اونا یه عمر کار کردن و تجربه دارن و این حرفا من بهش گفتم: من اگر بهت تضمین کنم که ظرف چند دقیقه جوری بهت یاد بدم که از یه استا کار ماهر بهتر خونتو نقاشی ساختمان کنی حاضری این کارو بکنی؟

نقاشی ساختمان

خوب بهش یاد دادم و بعد چند روز که پیش من اومده بود و خوشحال بود اعتمادبه‌نفسش بالا رفته بود و می‌گفتش که خانمم جلو دوستاش پوز می‌ده می گه خونمون رو شوهرم رنگ کرده و من خیلی از این قضیه خوشحال شدم.

خیلی وقت‌ها دوستان پیش من میان و می گن ما سرمایه اولیه برای کار کردن نداریم من بهشون می گم: برای کار نقاشی ساختمان شما فقط ۳۰ /۴۰ هزار تومان برای خرید لوازم ندارین! اصلاً نیازی نیست که همونم داشته باشید معمولاً زمانی که یکی برای نقاشی ساختمان می‌ره. همون اول یه مبلغی رو برای تهیه‌ی رنگ می گیره شما می تونید از همون پول لواز اولیه تون رو هم تهیه کنید.

با دیدن این مسائل و برخورد با مشکلات افراد مثلاً: هزینه‌ی زیاد پیدا نکردن آدم مورد اعتماد و خوش‌قول و… منو مصمم کرد. محصولی درزمینهٔ ی آموزش نقاشی ساختمان که در عرض یک ساعت خیلی سریع و به ساده‌ ترین زبان ممکن یاد بگیره که کارهای نقاشی خونشو خودش انجام بده و اون چیزی که خودتون می خوایین رو در بیارین.

نقاشی ساختمان

در مورد هزینه‌ی این دوره باید به گم که من جوری حساب کردم که هر فردی که محصول رو تهیه کرد و فقط در طول عمرش یک‌بار اتاق خودش رو رنگ کنه. چندین برابر این هزینه رو صرف جویی می کنه و زمانی از این کار نتیجه می‌گیرم. که شما لبخند رضایت از نتیجه‌ی کارتون روی لبهاتون نقش به بنده.

آموزش نقاشی ساختمان به زبان ساده که به شما ظرف مدت یک ساعت یاد میده. که کار های نقاشی و رنگ آمیزی خانه ی وتون رو خودتان انجانم بدین. و هزینه های خودتون رو تا یک / پنجم کاهش دهید. .

و درنهایت باید بگم که من به این محصول افتخار می‌کنم و ساخت اون یکی از باارزش‌ترین کارهای زندگی من بود..

نقاشی و رنگ آمیزی

حاصل دوره

شما در عرض یک ساعت یاد می گیرید به راحتی منزل و یا هر محیطی که در نظر دارید رو نقاشی و رنگ آمیزی کنید.



:: برچسب‌ها: نقاشی و رنگ آمیزی , نقاشی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 اسفند 1396
.

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی

تالار وب مکانی برای انتخاب تالار پذیرایی و باغ تالار برای برگزاری تمامی مراسم های شما در بین تالارهای پذیرایی تهران است.

از ابتدای امر حسنه ازدواج تا برگزاری مراسم عروسی و رفتن به خانه بخت، چند بار نیاز محلی برای جمع نمودن فامیل دور و نزدیک احساس میشود. غیر ممکن است بخواهید مراسمی برگزار نمایید و محل برگزاری مراسم قسمت اعظم ذهن و زمان شما را به خود اختصاص ندهد. همواره نبودن فضای در دسترس که بتوان توسط آن به تالارهای پذیرایی دسترسی پیدا نمود جزو مشکلات عروس و داماد ها بوده است.

تالار وب به شما کمک میکند تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات کلیدی، شما را در انتخاب محل مراسمتان یاری نماید. سایت بانک تالارهای پذیرایی ایران برای سهولت در امر انتخاب تالار پذیرایی اقدام به طبقه بندی تالارهای تهران نموده است که با استفاده از این طبقه بندی شما میتوان به راحتی به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی پیدا نمایید.

تالار وب سعی نموده است تا تالارهای خوب تهران را که در اقصی نقاط تهران قرار دارند به شما معرفی نماید. اطلاعات هر تالار اعم از نام تالار پذیرایی یا باغ تالار، منطقه ای که تالار در آن قرار دارد و… نمایش داده می شود. با کلیک کردن بر روی هر یک از این بنرها وارد صفحه اختصاصی آن تالار می شوید که در آن تمامی اطلاعات به صورت کامل برای شما به نمایش در می آید. اطلاعات اولیه، تلفن، آدرس، توضیحات عکس های جدید و به روز تالار پذیرایی مورد نظر، تور مجازی اطلاعاتی است که میتوانید در مورد تالارهای پذیرایی طرف قرارداد با تالاروب کسب نمایید.

یکی دیگر از قسمت های مهم تالار وب بخش نظرسنجی و ثبت دیدگاه مرکز تالارهای پذیرایی ایران است. با استفاده از این بخش شما میتوانید از نظرات سایرین که از خدمات مورد نظر شما استفاده نموده اند نهایت استفاده را ببرید و یا دیدگاه خود را نسبت به تالار عروسی مورد نظر بنوسید و اگر سوالی دارید آن را مطرح نمایید تا دوستان دیگر یا مسولان تالار و یا بخش روابط عمومی سایت تالار وب پاسخ شما را بدهند.

هم چنین لیست تالارهای تخفیف دار در صفحه ای برای شما گردآوری شده است تا بتوانید بهترین تخفیف را از تالار عروسی خود بگیرید.

امید است که کوشش تمام پرسنل سایت به بار نشسته و شما را انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار مورد نظرتان یاری رساند.

تالار وب حامی زوج های جوان

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی



:: برچسب‌ها: تالار پذیرایی , باغ تالار , تالار عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 اسفند 1396
.

افراد شاغل، محل کار را، خانه ی دوم خود می دانند. از آنجایی که افراد در خانه های خود احساس راحتی می کنند، لازم است تا آرامش در محیط کار نیز برای آنها فراهم شود.

عوامل مختلفی در محیط کار وجود دارند که می توانند در ایجاد حس همکاری، اعتماد و اطمینان و به خصوص آرامش و راحتی تاثیر گذار باشند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که در فضای اداری به کار گرفته می شود، مبلمان اداری است. مبلمان اداری نه تنها در ایجاد سبکی زیبا در دکوراسیون تاثیر دارد، بلکه در افزایش یا کاهش راندمان کارمندان بسیار موثر است.

اما چگونه؟

جالب است بدانید که برای خرید مبلمان اداری، باید ها و نبایدهایی وجود دارد که لازم است کارفرمایان به این موارد توجه کنند. طیف گسترده ای از مبلمان اداری وجود دارد که بسته به ویژگی هایی که دارند، در فضاهای مختلفی استفاده می شوند.

از آنجایی که کارمندان حدود 8 ساعت از شبانه روز خود را روی صندلی اداری و مبلمان های محیط اداری می گذرانند، سلامتی آنها بیش از پیش اهمیت میابد، چرا که این محصولات می توانند مستقیما بر سلامت افراد تاثیر گذار باشند. لذا در کنار دقت در زیبایی این وسایل، به این دلیل که طیف گسترده ای  از مبلمان اداری وجود دارد، راحتی آنها نیز مورد توجه قرار میگیرد.

 

این موضوع اساسا به این دلیل مطرح می شود که نشستن فرد روی صندلی، کاملا ستون فقرات وی را تحت تاثیر قرار می دهد، لذا استفاده از صندلی های اداری طبی و ارگونومیک یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بهره وری در کارکنان است. خستگی کمر و ستون فقرات، خستگی ذهنی را در پی دارد و در نتیجه بر بهره وری کارکنان تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

علم ارگونومیک آمده است تا وسایل استانداردی طراحی شود که سلامت فیزیکی انسان را تضمین کند و از آسیب رسیدن به اعضای بدن حین کار کردن افراد جلوگیری به عمل آید. 

 لذا طراحی ارگونومیک و طبی مبلمان اداری نه تنها به سلامت ستون فقرات افراد کمک می کند، بلکه سلامت پاها، بازوها و ناحیه ی گردن کاربران را نیز تضمین می کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، از آنجایی که یکی از پر کاربردترین وسایل محیط اداری، همین صندلی و مبلمان اداری است، سلامت فیزیکی و زندگی حرفه ای یک کارمند در گرو این وسیله است.

یک مبل اداری طبی ویژگی های مختلفی دارد، برای مثال، می تواند با توجه به قد، وزن و فرم بدن افراد تنظیم شود. اینکه حین نشستن پای کاربران به زمین برسد و زانو زاویه 90 درجه داشته باشد، بسیار مهم است و یک صندلی ارگونومیک می تواند به راحتی این نیاز ها را برای کاربران فراهم کند.

یک صندلی اداری طبی، تکیه گاه قابل تنظیمی دارد که به راحتی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و برآمدگی و فرورفتگی این ناحیه را به آسانی پر می کند.

همچنین باید گفت که دسته ی آنها نیز قابل تنظیم است و کاربران می توانند حین نوشتن و کار با کامپیوتر، آنها را در بهترین زاویه که احساس راحتی می کنند، تغییر دهند.

 

در خرید مبلمان اداری کمی خلاقیت به خرج دهید

جالب است بدانید که دفاتر بزرگ و معروف اداری در هر بخش از فضای کاری، از مبلمان متفاوتی با رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده می کنند. اغلب کمپانی های بزرگ با بهره گیری از روانشناسی رنگ، از مبلمانی با رنگ های شاد و روشن به جای مبلمانی با رنگ های کسالت آور و قدیمی استفاده می کنند.

تحقیقات مختلفی در این رابطه صورت گرفته که نشان داده است که استفاده از رنگ های روشن و شاد در محیط کار، در افراد تاثیرات مثبتی ایجاد می کنند، راندمان را بالا میبرند و خلاقیت را افزایش می دهد.

 

قیمت مبلمان اداری طبی چقدر است؟

از آنجایی که مدل های مختلفی از مبلمان و صندلی اداری وجود دارد، لذا در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. شروع قیمت مبل و صندلی اداری از 310 هزار تومان آغاز می شود و این رقم تا 4800000 تومان ادامه میابد. برای خرید و مقایسه انواع مبلمان اداری می توانید به صفحه ی فروش مبلمان اداری فروشگاه آنلاین خوگر مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و از بهترین برند ها خریداری کنید.

 

کلمات کلیدی : مبلمان اداری – صندلی اداری- مبلمان

 

لینک :

https://www.khooger.com/products/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 اسفند 1396
.

چگونگی تعمیر درب برقی و پارکینگ

فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی تاشو نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های استاندار روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع یدکی درب شیشه ای تهران تکنیک چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده و در زمینه تولید قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند ریل کاور هنگر مقطعه ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال میباشد. فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سوئیسی تایوان با قیمت های تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای  وتعمیر درب برقی ریموتی در تمام نقاط تهران.

تعمیرات درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ، درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت و تعمیر جک پارکینگ – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکز تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات



:: برچسب‌ها: انواع درب اتوماتیک , تعمیر درب شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 23 بهمن 1396
.

تعمیر و نگهداری کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

 

|سخت افزار:|

– تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور

– ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی

– پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

|نرم افزار:|

– نصب انواع سیستم عامل ویندوز

– نصب نرم افزارهای کاربردی

– ارائه انتی ویروس اورجینال

|شبکه:|

– نصب و راه اندازی شبکه

– پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

– عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات

– فروش انواع سرور و ups و پشتیبانی سرور

|ماشین های اداری:|

– ارائه انواع پرینتر و کاتریج

– شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان

– تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر

سعادت آباد – میدان کاج – نبش کوچه هفتم – مجتمع میلاد کاج – طبقه ۳ واحد ۳۰۷

تلفن: ۲۲۳۴۰۴۹۲ – ۲۲۳۴۰۴۷۶

Www.rayanposhtiban.com



:: برچسب‌ها: لپ تاپ و لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 1328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 23 بهمن 1396
.

نمایندگی هایک ویژن در ایران

کمپانی Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. هایک ویژن به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ در در برد شرکت های کوچک و متوسط بورس اوراق بهادار چین وارد و ثبت گردید. هایک ویژن یک شرکت سهامی خاص که بخشی از سهام آن به صورت عمومی در بورس چین عرضه شده است، بنیان گذار این شرکت با سهم ۱۸٫۲۸ درصد آقای کونگ هوگ کای می باشد و ۵۲ درصد از سهام شرکت متعلق است به شرکت فناوری چین و موسسه تحقیقاتی CETC و ۸٫۴۸ درصد سهام متعلق به کارمندان و مدیران ارشد شرکت می باشد و ۲۱٫۲۴ درصد سهام نیز متعلق به سهام داران عمومی هست.

سرمایه گذاران بین المللی نظیر UBS AG و JP Morgan در میان ۱۰ شرکت برتر سهام دار Hikvision حضور دارند. موسسه آماری IHS در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision را از بازار محصولات نظارت تصویری ۵٫۵ درصد اعلام کرد که قابل توجه است سهم این کمپانی در سال ۲۰۱۰ ۴٫۶ درصد بود که رشد ۱ درصدی در بازار توان این کمپانی را نشان میدهند. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دارد که بیش از ۴۰ هزار تولید کننده در سراسر جهان مشغول به فروش محصولات این  شرکت هستند. Hikvision  به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نمایندگی هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

راهکارهای هایک ویژن هم اکنون در سراسر جهان و در سازمان ها و نهادهایی مانند پروژه های نظارت شهری، بوئنس آیرس آرژانتین، چانگینگ چین، بلو هاریزون برزیل، لایت ریل فرانکفورت آلمان، قطار برقی شانگهای چین، حمل و نقل عمومی لندن، مترو بلژیک، مترو نورنبرگ آلمان، فرودگاه شارل دوگل فرانسه، برگرکینگ انگلستان (گلاسکو)، استادیوم های ورزشی پاویلیون چین، آلبرتو آرژانتین ، هتل آتلانتیک موناکوَ، دانشگاه ماساچوست آمریکا و تعداد زیادی از سازمان های دولتی، گمرکات، هتل ها و بیمارستان های سراسر دنیا در حال کار هستند.

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین مدار بسته هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین های هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین مداربسته هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 1496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 23 بهمن 1396
.

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل

فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشتر خرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند .

فروشندگانی که تنها فروش  آنلاین دارند درحال رشد هستند و میلیون ها نفربطور منظم به فروش آنلاین رسیده اند. از اجناس دسته دوم گرفته تا  لوازم ورزشی، کالای دیجیتال و… به معاملات آنلاین روی آورده اند.

همچنین مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی عنوان می کنند. بسیاری از این دلایل به خصوصیات منحصربه فرد محیط اینترنت مثل دسترسی آسان به کالا و خدمات وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمت های آن ها، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید برمی گردد. در واقع می توان عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی و سهولت آن دانست. به این ترتیب خرید مجازی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای خرید حضوری باشد.

یکی از دسته محصولاتی که خریداران زیادی برای تهیه نمودن آن با سردرگمی های فراوان مواجه میشوند، کفش و پوشاک ورزشی می باشد.

پیدا کردن سایز مناسب به خصوص در خرید اینترنتی محصولاتی که سایزبندی دارد، کمی سخت به نظر می رسد و بیشتر کاربران نگرانی این را دارند که به چه صورت سایز دقیق خود را خرید کنند و یا اگر خرید کردند و با سایز آنها مغایرت داشت آیا امکان تعویض وجود دارد. آل اسپرت برای حل این مشکل این امکان را برای مشتریان خود گذاشته تا در صورت هر گونه مغایرت در سایز محصول امکان بازگشت و تعویض محصول برای مشتری وجود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آل اسپرت با هدف ارائه جدید ترین محصولات ورزشی از قبیل، کفش فوتسال، کفش پیاده روی، کفش فوتبال ، کفش والیبال ، کفش بسکتبال و پوشاک ورزشی از برندهای معتبر آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، اسیکس، ساکونی، میزانو، جوما، کانورس، اندرارمور، اسکچرز و… در محیطی کاربرپسند، قابل اطمینان و با مجربترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می کند. فروشگاه آل اسپرت که دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا، با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران (پیک، باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و هوایی) در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه که ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۰  (حتی روزهای تعطیل) می باشد، اماده مشاوره خرید و کلیه مراحل ثبت نام، خرید و پس از آن را با دقت نظارت می کنند تا رسالت خود را ادا نموده و خدمات فروش و پشتیبانی را به نحو احسنت ارایه دهند.

جشنواره های فروش فصلی با تخفیفات ویژه، مهلت تست و گارانتی، بن های خرید متنوع و… از جمله امکانات خوب این فروشگاه میباشد.

اگر قصد خرید لوازم ورزشی را دارید، پیشنهاد ما این است که همین الان به وب سایت این شرکت به نشانی www.allsport.ir مراجعه نموده تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 1348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 23 بهمن 1396
.

کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !

در جوامع امروزی ، زیر بنای توسعه و پیشرفت کشورها , مرهون صنعت و دانش و گسترش صنایع و کارخانجات زیربنایی و تبدیلی می باشد . در این بین آنچه که بنیان و اساس این تحول و پیشرفت را مقدور می سازد ، نیروی انسانی ماهر و مجرب و باتجربه و جذب شده از بازارکار می باشد که چشم پوشی از اهمیت نیروی کار و انسانی ، برابر با اغماض از پیشرفت صنعت و دانش هر کشوری خواهد بود.

با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی ،لزوم تعیین سازوکاری مناسب برای جذب نیروی انسانی وگزینش آن ، ناگریز می باشد.

در هر جامعه و کشوری ، فرآیندها و اصولی برای دعوت به همکاری و انتخاب و استخدام نیروی انسانی در نظر گرفته میشود که این روال در کشور ما ، شامل برگزاری آزمونهای استخدامی و مصاحبه های علمی و حضوری جهت گزینش نیروی انسانی کارآمد می باشد.

از دیگرسو، با توجه به شرایط کنونی کشور و عدم وجود هماهنگی بین تقاضای نیروی انسانی و فارغ التحصیلان دانشگاهی و آکادمیک و نیروی انسانی موجود ، توازن و برابری مناسبی برقرار نمی باشد و به دلیل همین عدم توازن ، رقابت تنگاتنگی برای استخدام و دست یابی به مشاغل و موقعیت های شغلی و موفقیت در آزمونهای استخدامی توسط کارجویان وجود دارد که رفته رفته سخت تر و پیچیده تر می گردد. همین رقابت تنگاتنگ سبب می شود که لزوم اطلاع رسانی و آگاهی از موقعیت های شغلی و استخدام های جدید ، برای افراد در جستوجوی کار، بیش از پیش احساس شود.

پاسخ به این دغدغه ها وایجاد موقعیت های مناسب و برابر برای همه افراد و اطلاع رسانی منظم ودقیق آگهی های استخدامی اساس تشکیل سایت های استخدامی را تشکیل می دهد. سایت کاریابی کاریاب دات نت با احساس این مسئولیت سنگین و درجهت گسترش آگاهی های شغلی جامعه و ثبت و ارائه آگهی های استخدام دولتی و خصوصی و استخدام کشوری و استخدام سراسری معتبر و برگزیده، پا به این عرصه نهاد.

ما در سایت استخدامی کاریاب دات نت براین باور و عقیده هستیم که نباید هیچ فردی به خاطر عدم اطلاع و آگاهی از موقعیت های شغلی و آگهی های استخدامی، فرصت شرکت در آزمونهای استخدامی و استخدام های جدید را از دست بدهد. هدف سایت استخدامی کاریاب دات نت ایجاد پل ارتباطی بین افراد جویای کار و کارفرمایانی که به دنبال استخدام کارمندهای مورد نیاز خودشان هستند، می باشد.

همچنین در کنار اطلاع رسانی دقیق و منظم آگهی های استخدامی ، خدمات زیر نیز از سوی سایت کاریاب به همه دواطلبان آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ارائه می گردد.

امکانات ارائه شده در سایت کاریاب دات نت :

این خدمات شامل گستره وسیعی از کاربران گرامی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و دارای تحصیلات آکادمیک گرفته تا همه کارجویان و افراد ماهر و مبتدی در عرصه صنعت را در بر می گیرد.

سایت استخدام کاریاب دات نت با ارائه مجموعه ای کامل و در عین حال جامع از خدمات آگهی های استخدامی ، نیاز به هرگونه منبع و مأخذ اضافی را برطرف نموده و نگرانی های موجود بر سرراه دواطلبان شرکت کننده در آزمونهای استخدامی را برطرف می سازد.

در یک کلام اینکه کاربرانی که از سرویس ها و خدمات سایت کاریاب بهره مند می شوند و در آنها عضویت واشتراک دارند از یک امتیاز و برتری خاصی نسبت به سایر افراد جویای کار برخوردار خواهند بود.

علاوه بر ارائه و درج به روز آگهی های استخدامی و استخدام های به روز و خدمات ویژه در سایت کاریاب،همواره کارشناسان سایت کاریاب در جهت ایجاد آمادگی برای آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ، بسته ها و نمونه سوالات استخدامی برگزیده و ویژه ای را برای داوطلبان آزمونهای استخدامی ارائه می نماید.

همه موارد ذکر شده در بالا، تنها گوشه ای از خدمات بی نظیر و گسترده سایت استخدامی کاریاب می باشد که شما کاربران گرامی با عضویت در سرویس ها و امکانات ویژه سایت کاریاب دات نت اعم از  خدمات اطلاع رسانی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی کانال تلگرامی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی پیامکی و ایمیل های گروهی و موارد بسیار دیگر که سبب می شود سایت کاریاب از جایگاه ممتازی در میان سایر سایت های موجود در این زمینه برخوردار گردد.



:: برچسب‌ها: ثبت آگهی استخدام ,
:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 23 بهمن 1396
.

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

همانطور که میدانید فناوری های نوین همه بخش های زندگی را بخصوص برای انسانهای شهرنشین دستخوش تغییراتی کرده است که اغلب موجب راحتی بیشتر و دارای مزیت های فراوان می باشد . در بخش ساختمان و طراحی داخلی بنا نیز پیشرفت تکنولوژی بخوبی خود را نشان می دهد . مثلا مصالح و امکاناتی جدید مهیا شده که در کار ساختمان سازی، راحتی زیادی را ایجاد می کنند . یکی از این موارد ، مصالح و تسهیلاتی است که راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها ایجاد کند به طوری که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم .

تا چند سال قبل شاید برخی اسامی در صنعتی ساختمان حتی وجود خارجی نداشتند . ولی امروزه این مفاهیم و مصالح و اصطلاحات ساختمانی بشدت پرکاربرد شده اند . یکی از اینها کف کاذب است . حال سوال اینجاست که کف کاذب چیست ؟ کف کاذب محصولی است که در صنعت ساختمان و بصورت تخصصی برای مکانهای مختلف کاربرد دارد و از سه قطعه اصلی تشکیل شده است : ۱- تایل  ۲- پایه  ۳- استرینگر . در واقع مجموعه ای از صفحات و سازه که بصورت شبکه های افقی و پایه های عمودی قابل تنظیم میباشند که به منظور  ایجاد یک فضای مناسب در زیر تایل ها جهت پشتیبانی تاسیسات و توزیع خدمات بکار برده میشود  . صفحات کف کاذب به آسانی جابجا میشوند تا دسترسی به خدمات زیرین صفحات به سرعت انجام شود . کف کاذب چندین نوع است : کف کاذب سولفات کلسیم ، آلومینیومی ،فولادی و …

کف کاذب در سازه ها به دلیل داشتن پایه ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی آید . کف کاذب به منظور پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور و دیتاسنتر وهمچنین کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد فراوانی دارد .

کف های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد . کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد واز لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه میشود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان به ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد .

مجموعه ی آرتام را که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کف کاذب ها از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند



:: برچسب‌ها: کف کاذب ,
:: بازدید از این مطلب : 1295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 بهمن 1396
.

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

 

یونولیت کاربردهای متنوعی را به شرح زیر به خود اختصاص داده است بیش از ۵۰ سال است این محصول در بسیاری از کاربردهای بسته بندی جای خود را باز کرده
یونولیت در سال های اخیر جاذبه زیادی در بخش های مختلف صنعت ساختمان پیدا کرده است از جمله کاربردهای مهم این فوم ها در ساختمان میتوان استفاده به عنوان بلوک سقفی عایق حرارتی یا صوتی را نام برد که در سال های اخیر یونولیت جای گزینی سفال در سقف منازل و ساختمان ها شده است.
یونولیت سبک عایق حرارتی برودتی و صوتی می باشد و با استفاده است این بلوک ها به جای بلوک های سنتی حدود ۷۰% از هدر رفت انرژی جلوگیری میشود.
به طور کلی دانه های پلی استایرن انبساطی به عنوان یک محصول نهایی به بازار عرضه می شود که در کارگاه های مصرف کننده بدون انجام هیچگونه واکنش شیمیایی تبدیل به انواع قطعات و ورق های پلی استایرن انبساطی می شود که این محصول برحسب دانسیته و شکل و اندازه در زمینه بسته بندی و عایق کاری به کاربرده میشود . به علت قابلیت قالب پذیری این ماده در هرشکل و اندازه ای خطوط مصرف کننده پلی استایرن انبساطی توانایی تولید انواع محصول را به هر شکل و اندازه ای دارا میباشند و این کار فقط با تعویض قالب امکان پذیر میباشد.

شرکت مادفوم عرضه کننده محصولات ساختمانی پلاستوفوم { یونولیت } استاندارد و با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. مادفوم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید یونولیت ، یونولیت سقفی ، یونولیت بسته بندی در انواع و ابعاد مختلف آماده ارائه خدمات به کارفرمایان و انبوه سازان محترم در سراسر کشور می باشد.

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان



:: برچسب‌ها: تولید یونولیت , یونولیت سقفی , یونولیت بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.

فرش سجاده ای مساجد با محراب نقش کاشان

 

فرش سجاده ای  کاشان با نام "محراب نقش" با حدود 20سال سابقه در صنعت نساجی به ویژه تولید فرش محرابی یا همان فرش سجاده ای برای  مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه،امامزاده ها، نمازخانه های مدارس و ارگان های دولتی با جدیدترین طرح ها و چشم نواز ترین رنگ ها در تولید کفپوش های فرش سجاده ای  خدمت گزار شما عزیزان است. محراب نقش علاوه برتولید سجاد فرش، محصولات دیگری چون فرش تشریفات که برای سالن ها، راهروها، هتل ها، همایش ها و اماکن عمومی قابلیت استفاده را دارد؛ پشتی هایی هم طرح با سجاده فرش برای مساجد، هم نقش با فرش های ماشینی برای منازل و مناسب  برای مکان های مذهبی – تفریحی و سنتی همچون رستوران ها و قهوه خانه ها است و تابلو فرش هایی زیبا با طرح هایی متنوع در سبد محصولات خود گنجانده است.

«نصب دقیق و صحیح»، «ضمانت مناسب ترین  قیمت» و «ارائه بهترین کیفیت» از اصولی است که محراب نقش، به آن پایبند بوده است.

فرش سجاده ای

هدف محراب نقش  آبادانی بهشت زمین یعنی مساجد است و در همین رابطه خدمات ویژه ای را برای فروش سجاده فرش در نظر گرفته است و به وسیله ی کسب رضایت  مشتریان توانسته است به عنوان یک تولید کننده موفق در زمینه سجاده فرش، نام محراب نقش را در ذهن خریداران خود ماندگار کند.

خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه:

فروش سجاده فرش

مشاوره رایگان:

محراب نقش کاشان توسط کارشناسان  و متخصصان فنی فروش، به صورت رایگان و آنلاین به صورت فعال و صادقانه به ارائه مشاوره به متولیان و خیرین مساجد می پردازد. همین عامل سبب می شود تا مشتریان با کسب اطلاعات مفیدی که کارشناسان این مجموعه در اختیارشان قرار می دهند  بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

طرح تعویض:

فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، به منظور  تسهیل در امر مفروش کردن مساجد، طرح تعویض فرش های کهنه را با سجاده فرش نو ارائه داده است. این طرح با استقبال خوبی از طرف  بسیاری از مساجد مواجه شد. وجود مشکلات مالی، انبار شدن فرش های کهنه و عدم کارایی آنها از دلایل استقبال از این طرح بوده است.

طراحی طبق سفارش مشتری:

شما می توانید طرح سجاده فرش خود از بین طرح هایی که از سوی شرکت خدمت شما ارائه می شود، انتخاب کرده و در صورت لزوم تغییراتی همچون تغییر در رنگ ها، گل و بوته ها، ترنج، سرترنج، حاشیه ها و... ایجاد کرده و یا بخشی را حذف و اضافه کنید. همچنین می توانید فرش سجاده ای با طرحی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید. شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، توسط طراحان حرفه ای خود، این نیاز شما را برآورده می سازد.

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان

بن هدیه 5میلیون ریالی:

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با توجه به استقبال اهالی مسجد از محصولات خود، طرح ویژه ای را برای ائمه ی جماعات مساجد در نظر گرفته است.
با ثبت اطلاعات مسجد خود می توانید بدون قرعه کشی از هدیه ی محراب نقش یعنی بن خرید ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی از محصولات شرکت محراب نقش کاشان شامل: فرش سجاده ای، فرش تشریفات، کالاهای مورد نیاز مساجد همچون : فضا سازی، هدایای مسجدی و تجهیزات مسجدی بهرمند شوید.

فرصت همکاری:

اگر فرصت کمی دارید و به دنبال یک شغلی میگردید که محیط کاری مذهبی داشته باشد، پاره وقت هم باشد امّا درآمد تضمینی و سوددهی بالا داشته باشد، فرصت را از دست ندهید و همین الان با ثبت اطلاعات خود، وارد یک کار درآمدزا بشوید.

شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد جهت تکمیل کادر بازاریابی خود اقدام به جذب نیرو در این بخش نماید. علاقمندان می‌توانند اطلاعات خود را در قسمت همکاری با محراب نقش کاشان ثبت کنند.
محراب نقش با ارائه فرش های سجاده ای و سجاده فرش های متنوع سعی در تعالی فرهنگ نمازخوانی در مساجد و سایر مجتمع های فرهنگی و مذهبی دارد . فرش سجاده ای و فرش تشریفات به ‌طورمعمول در عرض استاندار ۱٫۲۵ سانتی‌متر تولید می‌شود، اما شرکت محراب نقــش،  با به‌کارگیری از فنّاوری روز دنیا توانسته است این اندازه را به دو برابر افزایش دهد. شما می‌توانید پس از سفارش محصول موردنظرتان، سجاده فرشی متناسب با  فضای مسجد خود تهیه کنید، تا دیگر نیاز چندانی به برش سجاده فرش نباشد و شما را از پهن کردن هر گونه فرش دیگری بی نیازکنــد.
برای آگاهی از قیمت وهمچنین نحوه خرید فرش سجاده ای با ما تماس بگیرید.

"ما بر آنیم که همدمی برای سجده های عاشقانه ی شما باشیم"

جهت مشاهده محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان  به وب سایت ما و یا کانال تلگرامmehrabnaghsh@  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶ و  ۰۹۱۳۳۸۹۹۵۱۹ تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: فرش سجاده ای مساجد , فرش سجاده ای ,
:: بازدید از این مطلب : 1233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.

طراحی سایت مشهد

 

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

طراحی سایت مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

 

دفتر ازدواج آیین مهر و وفا

امروزه کیفیت برپایی مراسم عقد به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است. به نوعی که دیگر مراسم‌های عقد در منزل، پاسخگوی تقاضا و نیاز زوج‌های جوان نیست. این روزها اکثر زوج‌ها برای برپا کردن مهم‌ترین جشن زندگی به دنبال فضایی رویایی، لوکس و مجلل هستند که از دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد و چیدمان سفره عقد نیز با توجه به جدیدترین متدهای دیزاین انجام شود. یک سالن عقد منحصر به فرد و کاملا مجهز علاوه بر خاطره‌سازی برای عروس و دامادها و ساختن یک شب رویایی برای آنها، موجب می‌شود تا باب آشنایی خانواده و اقوام در یک فضای لوکس و دلنشین باز شود و اولین دیدار آن ها به صورت نیک و دلنشینی به ثبت برسد. دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با در نظر گرفتن چنین مواردی و با کمک حرفه‌ای ترین طراحان دکوراسیون داخلی سعی بر ایجاد فضایی لوکس و دلنشین گرفت و توانست خیلی زود به عنوان شیک‌ترین دفتر ازدواج تهران شناخته شود.

دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبتی ۴۰۲۸۹ و ظرفیتی ۵۰ نفری یک مکان مناسب برای برپایی مراسم عقد و آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر خواهد بود.  مدیریت محضر ازدواج آیین مهر و وفا به منظور رفاه حال مدعوین گرامی و پشتیبانی از انواع سلیقه‌ها، خدمات دفتر ازدواج خود را در قالب ۴ پکیج متنوع گردآوری کرده است، عکاسی و فیلمبرداری، شمع‌آرایی، گل‌آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک‌آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی (به طور نمادین) خدمات عرضه شده‌ای است که به صورت متنوع در پکیج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای کسب آگاهی از محتویات پکیج‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دفتر ازدواج

پکیج اول

همان طور که واضح است خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن یکی از موارد مشترک در هر ۴ پکیج محضر آیین مهر و وفا است. در این پکیج انتخاب عاقد اعم از: روحانی، غیر روحانی، سید و... بر عهده زوجین خواهد بود. انتخاب تم رنگی سفره عقد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که دست زوج ها برای انتخاب آن باز خواهد بود. سفره عقدهای دفتر ازدواج آیین مهر و وفا در سه رنگ صورتی، آبی و بنفش مورد استفاده هستند. برگزاری مراسم عقد نمادین که این روزها بازار داغی هم پیدا کرده است، یک گزینه قابل اجرا برای افرادی است که  علاقمند هستند تا عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود داشته باشند. نورپردازی، سیستم دود و موسیقی از دیگر خدماتی است که در این پکیج عرضه می‌شود.

پکیج دوم

پکیج دوم محضر آیین مهر و وفا نیز کلیه خدمات ارائه شده در پکیج اول از جمله خواندن خطبه عقد و ثبت آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی، عقد نمادین آریایی، نورپردازی، سیستم دود و موسیقی را شامل می‌شود؛ علاوه بر اینکه این پکیج دارای موسیقی زنده (دف زنی) و شمع‌آرایی کامل هم خواهد بود. ضمن اینکه از کلیه مدعوین نیز با دمنوش و یا چای پذیرایی خواهد شد.

پکیج سوم

خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی برای سفره عقد، عقد آریایی (نمادین)، نورپردازی، سییستم دود، موسیقی، موسیقی زنده (دف‌زنی) و شمع‌آرایی کامل خدمات ارائه شده در پکیج اول و دوم است که در پکیج سوم به صورت یکجا جمع شده است؛ ضمن اینکه این پکیج دارای گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد است و از تمامی میهمانان با کوکتل میوه و یا شربت پذیرایی خواهد شد.

پکیج چهارم

این پکیج کامل‌ترین پکیج ارائه شده در دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا است و به نوعی دربرگیرنده کلیه پکیج‌های قبلی است. دراین پکیج برخی از خدمات عرضه شده به صورت ویژه  خواهد بود، ضمن اینکه گزینه‌های جدیدتری را هم شامل می‌شود. خواندن خطبه عقد، ثبت قانونی عقد، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی سفره عقد، مراسم عقد نمادین آریایی ویژه، نورپردازی، سیستم دود، موسیقی زنده (دف زنی دوبل به همراه هم خوانی)، شمع‌آرایی کامل، گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد، بادکنک‌آرایی و عکاسی و فیلمبرداری و ثبت تمامی لحظه‌های شیرین زوج‌ها از جمله خدمات پکیج چهارم است. شما می‌توانید با استفاده از این پکیج از میهمانان خود با آب میوه طبیعی پذیرایی کنید.

توجه اول: زمان در نظر گرفته شده برای تمامی پکیج‌ها ۱ ساعت خواهد بود، ولی قابل افزایش است.

توجه دوم: حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در کلیه پکیج‌ها ۵۰ نفر است.

سفره عقد

درباره دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا

ما سال‌هاست که به برپایی مراسمی شیک و بی‌بدیل برای زوج‌های جوان مفتخریم و قطعا مهم‌ترین اصل برای ما جلب رضایت زوج‌ها در مهم‌ترین شب زندگی‌شان است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعاتی خاص در زمینه برپایی مراسم عقد، خدمات قابل عرضه و یا درج شروط ضمن عقد بدانید می‌توانید با ما با شماره های ۲۲۱۴۸۷۷۶ - ۲۲۱۴۸۸۰۱ در ارتباط باشید. دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا واقع در محدوده سعادت‌آباد یک گزینه بسیار عالی برای زوج های با سلیقه و حساسی است که کیفیت را در راس فاکتورهای انتخاب محضر خود قرار داده اند.

شما می‌توانید از طریق سایت آیین مهر و وفا به آدرس www.daftaraghd.com اطلاعات جامع‌تری در مورد حیطه فعالیت‌ها و خدمات این محضر کسب نمایید.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد



:: برچسب‌ها: شیک ترین دفتر ازدواج تهران , شیک ترین دفتر ازدواج , دفتر ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 1342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی