راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

 

وب سایت نوظهور عروسکو به عنوان اولین و بزرگترین سایت مرجع رتبه‌بندی کسب و کارهای عروسی کشور و به سبب ایده جدیدش بسیار زود مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سایت عروسکو  در رویکردی متفاوت و شاید جنجالی و هیجان انگیز اقدام به رتبه‌بندی (رده بندی) مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و عروسی در ابتدای هر ماه کرده است که همین موضوع به مذاق عده‌ای ناخوشایند و به زعم برخی دیگر بسیار میمون و مبارک بوده است. تا جایی که تاکنون اخبار رتبه‌بندی‌ها در سراسر کشور و به سرعت میان صاحبین مشاغل دست به دست گشته است.

رتبه‌بندی مشاغل عروسی در سایت عروسکو در یکم هر ماه و بر اساس امتیازات مشتریان به برندهای برتر در مشاغل اصلی عروسی یعنی آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی، مزون‌ لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی و تشریفات مجالس صورت می‌گیرد و این خود باعث شده تا در میان مردم خیلی زود به لقب " سایت برندهای برتر عروسی"  نامیده شود و به طور مستمر و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از جمله عروس و دامادها و صاحبین این گروه از مشاغل در این سایت حضور داشته باشند و از آخرین اخبار و اطلاعات مفید در حوزه مراسم عروسی بهره مند گردند.

به بیان مدیریت این سایت، اصل ایده‌ی رتبه‌بندی به سبب ارزش‌گذاری و پاسداری از جایگاه هنرمندان و دلسوزان عرصه‌ی مجالس عروسی در سراسر کشور بوده  و سایت عروسکو، همواره هدف اصلی خود  که ساماندهی و همچنین معرفی برترین برندهای عروسی است را پیگیری خواهدکرد تا روز به روز به سایتی بزرگتر در زمینه های راهنمای عروسی و همینطور  راهنمای مشاغل عروسی در کشور تبدیل شود./

برندهای برتر عروسی

 

برندهای برتر عروسی



:: برچسب‌ها: آتلیه‌ عکاسی , سالن‌ زیبایی , آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی , مزون‌ لباس عروس , باغ و تالارهای عروسی , تشریفات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 3 بهمن 1396
.

تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور پررنگ فناوری‌های جدید، دنیای کسب و کارها نیز سبک و سیاق خاصی به خودش گرفته و از زمانی که شبکه های اجتماعی به میان آمده‌اند با استقبال بی‌نظیر افراد جامعه روبرو شده است، تلگرام که یکی از این شبکه‌های پرقدرت تبلیغاتی است، برجسته ترین و کاربردی ترین رسانه در تبلیغات رسانه‌ای است که می‌تواند یک نقش مثمر ثمر در کسب و کار شما داشته باشد. در کنار تمام ویژگی‌های این شبکه‌ی پر قدرت، تبلیغ کانال تلگرام توانسته حسابی جایگاه ویژه‌ای را برای خودش باز کند. از این رو ما بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با تبلیغ تلگرام و کانال تلگرام مطالب مهم و ویژه‌ای را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغ کانال تلگرام

 

کاربرد تلگرام در تبلیغات:

تلگرام با ویژگی‌های تبلیغاتی خود به عنوان یکی از محبوبترین رسانه‌ها شناخته شده و امروزه کمتر کسی است که برنامه تلگرام را در گوشی خود نداشته باشد و روزانه چند ساعتی را درون کانال به جستجو نپردازد.این رسانه‌ی قوی یکی از پل‌های ارتباطی مستحکم ما بین فروشندگان و مشتری قرار گرفته و شرکت های زیادی برای معرفی برند خود از طریق تبلیغ در کانال تلگرام اقدام می کنند و طبق تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته، بازاریابی و فروش به واسطه‌ی کانال تلگرام توانسته نظر عموم مردم را به خودش جلب کند. این شبکه رفته رفته به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است به گونه ای که زمان زیادی را برای دیدن پست ها و مطالب ارائه شده سپری می کنند و بسیاری از مدیران و فروشندگان نیز با استفاده از تبلیغات در کانال تلگرام به فروش خود وسعت فوق العاده‌ای داده‌اند.

یک رسانه کم هزینه و پر نفوذ:

اگر می‌خواهید قدم محکمی در کسب و کارتان بردارید و نمودار فروش خود را افزایش دهید، از تبلیغ در تلگرام غافل نشوید، در واقع این جامعه مجازی یک کمپین کم هزینه و پرنفوذ در برند سازی برای افرادیست که قصد دارند کسب و کار خود را رونق دهند و با یک تکنیک مثمر ثمر، هوشمندانه عمل کنند.

کلام آخر

با کانال تلگرام می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید و وارد دنیای مجازی شوید. مهمترین نکته پس از داشتن یک کانال تلگرام تبلیغات موثر و افزایش ممبر می باشد که می توانید از طریق تبلیغ کانال های تلگرامی به راحتی به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید و رشد روزافزونی را در کسب و کارتان تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 2 بهمن 1396
.

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

 

افزایش فالور اینستاگرام به یکی از دغدغه  های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است . بسیاری از کسب کارها ، شخصیت ها سلبریتی ، کاربران عادی و . . . با اهداف مختلف سعی در افزایش طرفداران و دنبال کنندگان خود دارند . در این بین شرکت هایی هستند که خدمات افزایش فالورفیک ارائه می کنند . این شرکت ها با درست کردن حساب های جعلی سعی در افزایش فالوور اینستاگرام یک حساب کاربری دارند . در این مقاله به بررسی فالور فیک در اینستاگرام می پردازیم :

 

 

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هم می بایست یک پست الکترونیک داشته باشید . شرکت های مختلف با استفاده از آدرس ایمیل های جعلی اقدام به ایجاد حساب های کاربری جعلی (فیک) کرده و از آن برای افزایش تعداد فالور های اینستاگرام استفاده می کنند . معمولاً حساب های کاربری فوق فاقد تصویر پروفایل است و هیچ فعالیتی در پیج مربوطه دیده نمی شود و تنها هدف از ایجاد چنین کاربرانی افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش فالور فیک فعالیت دارند و تنها با جستجوی عبارت “خرید فالور فیک اینستاگرام” می توانید با تعداد زیادی از این سایت ها آشنا شوید .

 

چگونه فالور های فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره شد این حساب های کاربری عملا فعالیتی نداشته و فقط افزایش تعداد فالور ها آن هم به صورت نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین می توانید به تعداد لایک های مطالب منتشر شده در پیج نگاه کنید . در صورتی که تعداد لایک ها با تعداد فالور ها همخوانی نداشته باشد بی شک آن پیج دارای فالور های فیک می باشد .

همچنین این حساب های کاربری فاقد تصویر پروفایل هستند . با بررسی فالور ها یک پیج می توانید بفهمید فالور های آن فیک یا واقعی هستند .

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

www.lotusshargh.com | لوتوس شرق

 
 

مشاوره رایگان – ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

 

۰۹۱۲۹۱۵۵۵۳۰ – ۰۹۱۵۲۴۰۲۳۰۰

 


:: بازدید از این مطلب : 1420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 2 بهمن 1396
.

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

 

انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر
انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر

بویلر بخار از نظر تعداد مراحل عبور آتش شامل دو مرحله یا دو پاس و سه مرحله یا سه پاس و از نظر موقعیت به دو دسته کوره وت بک (Wet Back) و درای بک (Dry Back) تقسیم بندی می شوند .

دیگ بخار ساخت شرکت بخار صنعت سپهر از نوع سه پاس وت بک می باشند . برای دیگ های بخار با ظرفیت بالا کوره به صورت کره گیت تولید می گردد . بویلرها بر اساس استاندارد جهانی (BS2790) و استاندارد ملی (4231) تحت نظارت بازرس مورد تایید اداره استاندارد طراحی و تولید می گردد .

مواد مصرفی شامل ورق های آلیاژی ضد تنش 17mn4 با استحکام کششی بالا مطابق استاندارد Din17155 لوله آتشخوار آلیاژ St35.8 مطابق استاندارد din17175 و جوشکاری ها بر اساس PQR و WPS تایید شده استاندارد و توسط جوشکار گواهینامه دار انجام می گردد و الکترودهای نفوذی 7018 و پوششی 6010 می باشد . کلیه جوش های انجام شده با تست های غیر مخرب NDT آزمایش می گردد و پس از اتمام پروسه جوشکاری دستگاه با فشار 1.5 برابر فشار طراحی ، تست هیدرو استاتیک می گردد .

تجهیزات مهم مورد نیاز در کنار یک دیگ بخار ، سختی گیر برای حذف رسوبات ، دستگاه دی اریتور برای حذف گازهای مضر ، منبع آب تغذیه ، منبع برگشت آب کندانس و منبع سوخت برای سوخت های مایع می باشد .
امکانات خط تولید شامل انواع دستگاه های سوراخکاری (دریل و فرز در سایز های مختلف) ، دستگاه های جوشکاری (جوش معمولی و زیر پودری) ، انواع ماشین آلات خمکاری ، انواع ماشین آلات مورد نیاز ساخت قالب ، تجهیزات مورد نیاز عملیات مونتاژ و نصب می باشد .

 

انواع دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

دیگ بخار عمودی یا ایستاده :

دیگ بخار عمودی بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد بین المللی BS270 و استاندارد ملی 4231 ساخته می شود . دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار عمودی ( ایستاده ) برای تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین مناسب هستند . مهمترین ویژگی این دیگ ها امکان استفاده در فضاهای محدود و نصب و راه اندازی بسیار آسان می باشد. موارد کاربرد دیگ بخار عمودی در سونای بخار ، خشکشویی ها ، اتوکلاو های صنعتی و بیمارستانی و . . . می باشد .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • جایگیری در فضای کم و قیمت مناسب
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 75 تا 500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • بویلرهای عمودی نیاز به فونداسیون ندارند .
  • دیگ های بخار ایستاده برای کاربردهای کوتاه مدت و پروژه ها مناسب هستند
  • نگهداری و سرویس این دیگ ها آسان بوده و با دانش فنی معمولی نیز امکان پذیر است .
  • راه اندازی آسان و توانایی ذخیره بخار اشباع شده تولیدی را دارند .
  • امکان کنترل اتوماتیک تحت سیستم BMS امکان پذیر است .
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر

 

 

 

دیگ بخار افقی

دیگ بخار افقی شرکت بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد BS2790 و استاندارد ملی 4231 تولید می گردد . دیگ بخار افقی یکی از دیگ های متعارف در صنایع مختلف می باشد . این دیگ راندمان بالاتری نسبت به دیگ بخار عمودی داشته و سبب کاهش مصرف سوخت در بلند مدت می شوند . همچنین در این دیگ ها امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد در حالی که در دیگ بخار عمودی محدودیت فشار کاری داریم . دلیل دیگری که بویلرهای بخار افقی را از دیگ های بخار عمودی متمایز میکند امکان بازدید کوره ها ، سطح داخلی عبور دود و داخل مخزن است .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار افقی تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 300 تا 1500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • به صفر رسیدن احتما ارتباط بین حرارت مستقیم آتش و سطوح داخلی بخار که سبب افزایش ایمنی دستکاه می گردد .
  • امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد .
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر


:: برچسب‌ها: دیگ بخار , بویلر بخار ,
:: بازدید از این مطلب : 1365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 20 دی 1396
.

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

 

در بهار سال 2015 گوگل محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت در Search Snippets را شکست و در برخی از نتایج تعداد کاراکتر های بیشتری را نمایش می داد . اما این اتفاق برای تعداد کمی از نتایج و سایت ها اتفاق افتاده بود و معیاری برای تغییرات در گوگل به شمار نمی رفت . اما در اواخر سال 2017 شرایط تغییر کرد . اکنون تقریباً با قطعیت می توان گفت که گوگل محدودیت نمایش توضیحات را به بیش از 230 کاراکتر ارتقا داده است .

روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل
روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل

 

همچنین بخوانید

طراحی سایت در مشهد | کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

 

 

مشکل در تخمین میانگین محدودیت در Meta Description سایت :

با بررسی 10.000 کلید واژه ، میانگین تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای سایت های مختلف در حدود 215 کاراکتر بود که این رقم بسیار بیشتر از تعداد 155 کاراکتر معمول بود .

مشکلی که در تخمین میانگین کاراکترهای نمایشی بوجود می آید این است که بسیاری از سایت ها دارای توضیحات بسیار کوتاهی هستند و گوگل همان توضیحات را نمایش می دهد . بنابراین این قبیل وب سایت ها میانگین بدست آمده را به شدت کاهش می دهند . سایت زیر را مشاهده نمایید :

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

متا تگ Description این سایت شامل دو حرف است که بسیار کمتر از محدودیت گوگل است . این نتایج در تخمین میانگین تاثیر بسیاری داشته است . بنابراین نیاز است دامنه تحقیقات را محدود کنیم .

آنچه که ما به دنبال آن هستیم این است که گوگل دقیقاً چه موقع توضیحات بخش Description وب سایت ها را در search snippets قطع می کند . بنابراین می بایست فقط نتایجی را بررسی کنیم که در انتهای توضیحات آنها " . . . " قرار گرفته است . در میان کلید واژه های مورد تحقیق حدود 33% درصد از این نتایج به این شکل قطع شده بود . با محدود کردن کلید واژه ها به این نتایج ، میانگین کاراکتر های نمایشی به 292 کاراکتر افزایش پیدا کرد . برای مشاهده فراوانی های مختلف نمودار را مشاهده نمایید :

جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets
جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets

همانطور که در تصویر مشخص است جهش خیره کننده ای در محدود 300 تا 325 کاراکتری داریم که این بدان معنی است که محدوده قطع توضیحات متا در حدود 300-325 کاراکتر است . اما سوالی که پیش می آید این است که دلیل قطع شدن توضیحات در محدوده های 100 تا 250 کاراکتری چیست .

 

همچنین بخوانید

آموزش سئو در مشهد | دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

 

 

محدودیت متا تگ توضیحات یا Meta Description در ویدئو ها :

نکته عجیبی که در نتایح بررسی مشاهده می شود این است که متا تگ توضیحات مربوط به ویدئو ها محدودیت بیشتری دارد و اکثراً این محدودیت به زیر 200 کاراکتر می رسد . توضیحات مربوط به ویدئو ها معمولاً دو خطی هستند .

محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها
محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها

 

پیش برش توضیحات متا توسط CMS یا افزونه ها :

نکته عجیب دیگری که با آن مواجه شدیم مواردی بودند که توضیحات متا / متا تگ توضیحات بدون دخالت گوگل محدود شده بودند . این محدودیت معمولاً توسط سیستم های مدیریت محتوا (CMS ها) اعمال شده است . به عنوان مثال نتیجه زیر را مشاهده کنید :

محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت
محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت

توضیحات این بخش توسط خود سایت محدود شده و گوگل عملاً دخالتی در محدودیت این بخش نداشته است . این محدودیت در سیستم مدیریت سایت بصورت آگاهانه (تیم SEO سایت) و یا ناآگاهانه (تنظیمات اشتباه افزونه ها) اعمال شده است . در هر صورت این نتایج در بررسی ها مشکل آفرین است و مورد دلخواه نیست .

 

افزودن توضیحات توسط گوگل :

نکته دیگری که در این میان به چشم می خورد این است که گوگل بصورت اتوماتیک توضیحات متای برخی از سایت ها را تکمیل می کند . گوگل بنا به صلاحدید خود Meta Description برخی از وب سایت هایی که دارای توضیحات کوتاهی بودند را ارتقا داده است . البته این عملیات بیشتر در وب سایت هایی دیده می شود که اعتبار بالایی داشته و عموماً در صدر نتایج قرار دارند . نظیر ویکی پدیا .

تولید خودکار Meta Description توسط گوگل
تولید خودکار Meta Description توسط گوگل

در صورتی که متا تگ توضیحات این سایت بسیار کوتاه است .

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

 

آیا می توان با قطعیت گفت محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات برداشته شده است ؟

هنوز به طور قطع نمی توان محدودیت جدید را تخمین زد و گوگل نیز در این خصوص چیزی عنوان نکرده است . اما نتایج بررسی های فوق نشان می دهد که این مقادیر به سرعت در حال تغییر است. بنابراین عاقلانه به نظر می رسد که خود را با این تغییرات تطبیق دهیم . حال سوال بعدی این است که چگونه سایت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنیم ؟

 

سایت خود را با تغییرات گوگل هماهنگ کنید :

قدم اول : لیستی از صفحات مهم خود آماده کنید و جهت بهینه سازی و سئو سایت خود متا تگ توضیحات یا Meta Description آنها را تغییر دهید . می توانید توصیحات مفید بیشتری در این قسمت قرار دهید .

قدم دوم : صفحات مختلف سایت خود را در گوگل جستجو کنید و اطلاعات Search Snippets آنها را رصد کنید . در صورت نیاز صفحات را ویرایش و پس از هر تغییر از طریق ابزار Fetch as google این تغییرات را به گوگل اعلام نمایید .

قدم سوم : در مطالب جدیدی که در سایت منتشر می کنید این نکات را مد نظر قرار دهید و سعی کنید توضیحات مناسب تر و با تعداد کاراکتر های بیشتری قرار دهید .



:: برچسب‌ها: بهینه سازی و سئو سایت , آموزش سئو در مشهد , طراحی سایت در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 19 دی 1396
.

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت مشهد و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی سایت در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , سئو سایت در مشهد , طراحی سایت در مشهد , طراحی سایت , طراحی سایت مشهد , سئو سایت مشهد , سئو سایت , طراحی سایت مشهد , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 1386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 25 آذر 1396
.

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

 

فروش آنلاین جعبه آتش نشانی یا فایر باکس انواع کپسول آتش نشانی کپسول آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

بهسازان سرای مهر آهنگ (بسما) عرضه کننده کلیه تجهیزات آتش نشانی از جمله کپسول آتش نشانی پودر و گاز،کپسول آتش نشانی CO۲  یا خاموش کننده CO۲ ،کپسول آتش نشانی بیوورسال ، سیستم اعلام حریق کانوشنال یا سیستم اعلام حریق متعارف،سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق اتوماتیک آبی ،سیستم اطفای حریق اتوماتیک واتر میست ، سیستم اطفا حریق پشت خودرویی واتر میست ، علائم هشدار دهنده آتش نشانی، چراغ قوه آتش نشانی و تولید با کیفیت ترین قرقره آتش نشانی و جعبه آتش نشانی پیشرو (دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شماره ۶۷۵۴/۷ ) را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است. بسما جهت ارائه خدمات و عرضه مستقیم کلیه محصولات آتش نشانی فروش آنلاین تجهیزات و کپسول آتش نشانی را برای سراسر کشور خرید اینترنتی با قیمت مناسب مهیا کرده است. از جمله محصولات قابل خرید آنلاین کپسول آتش نشانی پودر و گاز وco۲، جعبه آتش نشانی ،انواع فایر باکس آتش نشانی ،انواع جعبه آتش نشانی استیل ، فایر باکس های استیل ، سیستم اطفا حریق آبی، سیستم اعلام حریق گلوبال فایر،سیستم اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق فشار قوی، علائم هشدار دهنده و چراغ قوی شارژی آتش نشانی است.



:: برچسب‌ها: انواع کپسول آتش نشانی , جعبه آتش نشانی , سیستم اعلام حریق , فایر باکس , کپسول آتش نشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 23 آذر 1396
.

مقاصد عمده گردشگری ایرانیان

نیمه ی دوم هر سال معمولا فکر سفر بیشتر به ذهن ایرانیان می افتد . هرساله با شروع فصل پاییز مسافران به فکر سفر و دیدن جاذبه های گردشگری شهرها و کشور های گرمسیر دیگر می افتند . در سه ماهه پایانی سال نیز هموطنان به فکر رزرو تورهای نوروزی می افتند از این رو بر آن شدیم مکان هایی که ایرانیان در ۵ ماهه نخست سال ۹۶ به آن بیشترین سفر را انجام داده اند را ما به شما معرفی می کنیم .

  1. تور دبی

کشور امارات واقع در جنوب غربی آسیا است و از جنوب با قطر ،عربستان سعودی و ازشرق با عمان و از شمال با خلیج منتهی می گردد. پایتخت کشور امارات ابوظبی است .

امارات شامل ۷ شیخ نشین است بنام های ابوظبی ، دبی ، شارجه ، راس الخمیه ، عجمان ، فجیره و ام القوین میباشد. دبی بزرگترین شهر امارات است که هرساله مسافران زیادی از سراسر جهان جذب خود می کند و از لحاظ آب و هوایی پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به دبی می باشد. دبی یک شهر ساحلی که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است ، هتل های ساحلی دبی هرساله میعادگاه ایرانیان سراسر جهان است . امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده است، اقتصاد دبی با صنعت نفت روزبروز رشد کرد و درآمد کلانی را بابت فروش ملک به شهروندان خارجی و یا اعطای اقامت به آنها کسب می کند.

دبی با ۱۴۹ آسمان خراش ،سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های بلند می باشد. تفریحات آبی و پارهای آبی ،صحرا گردی و بازدید از آسمان خراشها و فستیوال های خرید از جاذبه هایی است که توریستها را ترغیب به دیدن دبی می نماید.

۲. تور مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است که پایتخت آن کوالالامپور می باشد. از لحاظ جغرافیایی از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است . نام مالزی از مالایا ،صباح ، ساراواک ،سنگاپور که یک اتحادیه و ۱۴ ایالت می باشد تشکیل شده است.

مالزی پس از اینکه در سال ۱۹۷۵ از طرف انگلیس استقلال یافت حکومت سلطنتی را پذیرفت . مالزی شامل ۱۳ استان میباشد که استاندار هر استان را شاه می نامند. مالزی از منابع طبیعی شامل کشاورزی ، جنگلداری و مواد معدنی و از لحاظ کشاورزی صادرکننده خرمای روغنی می باشد. ۵۹ رصد مالزی پوشیده از جنگل است و از لحاظ آب و هوایی ، هوای گرم دارد . ساکنین کشور مالزی از سه نژاد ( چینی ، هندی ، مالایی ) تشکیل شده اند .مالزی یک کشور چند دینی دارد که اسلام دین اصلی آن می باشد.

از جمله مکان های تفریحی مالزی میشود برجهای دو قلو پتروناس ، آکواریوم klcc ، پارک آبی سان وی ، بلندی های گنتینگ ، غار میمون ها ، برجایا هیل و پوتراجایا اشاره کرد.

۳. تور کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است . این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را در خود جذب می کند . کیش در زمان هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان تحت تسلط ایران بوده و با گسترش اسلام این جزیره به دست خلفای اموی افتاد. در دوره سلجوقیان کیش به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل گردید . کیش تنها جزیره در خلیج فارس که دارای قنات آب شیرین بوده است و جزیره کیش بصورت بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می باشد.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و دارای تابستانی طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم است . ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش انجام میشود . علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته پارک های ساحلی مانند تم پارک ، پارک آبی اوشن ، پارک هنر ، ساحل مرجانی ، باغ وحش ، آکواریم ، باغ پرندگان از دیگر جاذبه های گردشگری کیش میباشد.

۴. تور مشهد

شهر مقدس مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز خراسان رضوی است . اینشهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده ،مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران می باشد. مشهد شهری مدرن است و دارای فن اوری بالا بهمراه پیشینه ایی پر افتخار و میراث و معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر باعث الگو شدن در معماری اسلامی گردیده است و هنوز در اطراف و اکناف آن آثاری از بازارچه های سنتی به چشم می خورد.شهر مشهد در بین کوه های هزار مسجد و بینالود گسترده شده است و دارای آب و هوای متغییر اما معتدل ومتمایل به سرد و خشک دارد.

بیش از ۹۳ درصد مردم مشه فارسی زبان هستند و این شهر در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. هم چنین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی در سال ۲۰۱۷ برگزیده شده است.

مشهد مکان های بسیاری جهت بازدید دارد که به راحتی قابل دسترسی می باشد. از جمله این تفرجگاهای ، حرم محرم رضوی ، کوه سنگی ، پارک ملت ، طرقبه ، جاغرق و مجموعه آرامگاه فردوسی می توان نام برد.

۵٫ تور گرجستان

البته اخیرا به این ۴ مقصد پرطرفدار گردشگری، تور گرجستان نیز اضافه گشته که باتومی و تفلیس شهرهایی محبوب برای گردشگران ایرانی شده است . این کشور بعلت نزدیکی به کشورمان بشدت مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است . باتومی شهری ساحلی و توریستی است که قطعا دیدن سواحل زیبا، رستورانهای شیک و ساختملنهای مدرن آن برای شما جذاب خواهد بود .

5 مقصد عمده گردشگری ایرانیان



:: برچسب‌ها: تور دبی , تورکیش , تورمشهد , تور مالزی , تور گرجستان , مقاصد عمده گردشگری ایرانیان ,
:: بازدید از این مطلب : 1448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 6 آذر 1396
.

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

بی شک شما مثل همه ی ما با نقش کمد و دراور در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا هستید، دراور ها انواع گوناگونی دارند که بسته به ابعاد و سبک دکوراسیون شما انتخاب می شود.

دراور ام دی اف یکی از پر طرافدارترین انواع دراور ها محسوب می شود، که برای هر فضایی در دکوراسیون تان مناسب می باشد و به سادگی می توانید برای فضای داخلی تان انواع طرج چوب و یا ساده آن را انتخاب کنید و به فضای داخلی تان سر و سامان دهید. دراور ها در آشپزخانه ی شما، قاشق و چنگال ها را در جای درست نگهداری می کنند. در کارگاه شما، ابزار و وسایل را منظم و در دسترس قرار می دهند و در دکوراسیون اتاق خواب شما می توانند انواع لباس ها را مرتب نگهداری کنند.

یکی از مزایای طرح های چوبی این است که به راحتی با سایر لوازم و مبلمان موجود در اتاق خواب مانند تخت و میز و صندلی به ارحتی جور می شوند. رنگ قهوه ای چوب از جمله رنگ های خنثی بشمار می رود و با تم های رنگی متفاوت در اتاق به شکل مناسبی ترکیب می شود.

بلج مرجع تخصصی دکوراسیون اتاق خواب است که با دانش فنی روز در کنار تجربه چندین ساله اقدام به تولید محصولات تخصصی در زمینه اتاق خواب می کند که در همین راستا جهت تکمیل دسته بندی های خود، اقدام به تولید جدید ترین مدل های دراور با جنس ام دی اف فشرده شده با روکش های ضدخش کرده است تا با قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بتواند در بازار کشورمان به خوبی فعالیت خود را ادامه دهد که با این ایده تفکر تا به حال توانسته است سهم بسیار خوبی را از بازار کشورمان به خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی بلج جهت اعتماد سازی بیشتر و تضمینی بر کیفیت نهایی دراور، اقدام به تضمین کتبی و یا همان کارت ضمانت مکتوب برای تمامی دراور های موجود در فروشگاه کرده است تا همواره در هدف رضایت مندی مشتریان کوشاتر باشد. لازم به ذکر است تمامی دراور ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که همواره تضمین صحت و سلامت و همچنین مطابقت کامل محصولات

دکوراسیون اتاق خوابدراورنقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن



:: برچسب‌ها: دراور , دکوراسیون اتاق خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 1363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 4 آذر 1396
.

خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین معتبر

امروزه اینترنت زندگی همه ما را را به گونه ای تغییر داده که بیشتر به سمت فعالیت های آنلاین گرایش پیدا کرده ایم. یکی از همین فعالیت ها خرید است. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ما را به سمت خریدی آسان و آگاهانه سوق داده است.
همه میدانیم با شرایط پیش آمده در زندگی مدرن و مشغله های روزانه، فرصتی برای خرید در بازارهای شهر باقی نمی ماند بنابراین ترجیح می دهیم زمانی را که در اختیار داریم، صرف تفریح و رفع خستگی های روزانه کنیم.
ما هم مانند تمام مردم دنیا به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود اهمیت می دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فروشگاه های آنلاین، کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به خرید کالا می کند. همه ما قبل از خرید، تمام اطلاعات موجود را بررسی و با دیدی باز اقدام به انتخاب محصول مطلوب خود می کنیم. از این رو، هر روزه به تعداد کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی و آنلاین افزوده می گردد.
در فروشگاه های اینترنتی برخلاف فروشگاه های سنتی امکان خرید ۲۴ ساعته وجود دارد. هم چنین ابزارهایی مثل مقایسه با توجه به اطلاعات درج شده از محصولات، ما را به سمت انتخابی آگاهانه و صحیح در هر ساعت شبانه روز هدایت می کند .خرید و پرداخت آسان و همینطور بهره مندی از تخفیف های فوق العاده و گاها تکرار نشدنی از مزایای قابل توجه در خرید اینترنتی است.
نگاه ما در آلین وان:
فروشگاه اینترنتی آلین وان پلی است میان مشتریان و صدها تامین کننده و تولید کننده معتبر درکشور. پس از ثبت سفارش توسط مشتری، فعالیت آلین وان جدی تر می شود. در اینجا کنترل محصول و اطمینان از اصالت کالا توسط آلین وان انجام گرفته و محصول برای خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردد.
هدف اصلی آلین وان رضایت مشتری است. اصالت، رقابت و سرعت، بنیان تفکر و عملکرد آلین وان هستند. ما در اینجا تلاش می کنیم تا تجربه ای از بهترین خرید آنلاین را برای شما رقم بزنیم.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , خرید آنلاین , فروشگاه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 1371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 25 آبان 1396
.

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال

دکوراسیون داخلی منزل امروزه یکی از دغدغه های مهم تمام افراد دنیاست. امروز افراد به فضا و محیط خانه ای که در آن زندگی می کنند اهمیت زیادی میدهند و از نظر علم روانشناسی نیز ثابت شده است که فضای زنندگی میتواند از نظر روحی نیز در افراد تاثیر بگذارد. یکی از مهمترین بخشهای هر خانه ای آشپزخانه آن است، چرا که معمولا خانم خانه بیشترین وقت خود را در آن می گذارد. امروزه طراحی آشپزخانه و کابینت سبک ها و مدلهای اجرایی متفاوتی دارد.

شرکت فولکو با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی، فعالیت خود را در ضمینه طراحی حرفه ای کابینت و اجرای صفحات یکپارچه کورین در سطحی تخصصی و دیدی متفاوت آغاز نموده است.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از افراد ماهر و متخصص توانسته است زمینه پاسخگویی به نیاز مشتریان را در زمینه دکوراسیون آشپزخانه فراهم آورد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به طراحی و اجرای تخصصی کابینت هلال ، کلاسیک ، مدرن و … ) و اجرای صفحات کابینت ، روشویی های لوکس و مدرن اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

کورین/قیمت کورین/قیمت کابینت/کابینت

۰۲۱۸۸۱۷۶۴۱۴

۰۹۱۲۷۹۳۶۳۸۶

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت , اجرای کابینت , قیمت کابینت , قیمت کورین ,
:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 24 آبان 1396
.

تجربه رزرو آنلاین بلیط پرواز و هتل

 

اینکه بتوان با کمترین هزینه و صرف وقت بهترین امکانات را برای یک سفر آرامش بخش تدارک دید واقعا مناسب است . با کمک تکنولوژی تجربه رزرو آنلاین بلیط پرواز و هتل یک امر معمول شده است که خوشبختانه در ایران نیز ممکن شده است . ارتباط بین یک مسافرت لذت‌بخش با آژانس خدمات گردشگری شبیه به ارتباط  بین یک رستوران خوب و غذای خوشمره است. انتظار گردشگران از یک مسافرت صرفا به وسیله سفر یا محل اقامت ختم نمی‌شود کما این که انتظاری که از یک رستوران خوب در ذهن افراد وجود دارد می‌تواند شامل جزئیات متفاوت و متنوعی از خدمات و هزینه‌ها باشد، پس وقتی قرار است یک آژانس هواپیمایی را به عنوان ارائه دهنده خدمات سفر و گردشگری انتخاب کنید تکیه بر یک جزء از دهها ملزوم سفر - مثل قیمت - شما را در قضاوت سریع ناشی از خطای شناختی فرو خواهد برد. همان‌طور که تعریف یک رستوران خوب تنها در کیفیت غذای آن خلاصه نخواهد شد، یک آژانس گردشگری خوب هم تنها در یک خدمت یا مزیت خاص خلاصه نمی‌شود، مجموعه‌ای از خدمات و سوابق در کنار هم یک برند معتبر گردشگری را می‌سازد. «هفت اقلیم» آژانس خدمات گردشکری و مسافرتی است که با در نظر گرفتن همه جزئیاتی یک برند معتبر گردشگری باید دارا باشد، از طریق وب سایت خود شما را با یک کلیک آماده رفتن می‌کند.

خرید بلیط هواپیما تابعی از شرایط زمانی، مکانیِ سفر و همچنین نوع خدمات شرکت ارائه دهنده سرویس است. امکان رزور بلیط غیر حضوری، فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی با اتکاء به کاملترین سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی موجود کشور و با پشتیبانی کامل، از مهم‌ترین بخشهای وب‌سایت گردشگری هفت اقلیم است. از ویژگی‌های برجسته‌ی این سامانه امکان استرداد بلیط خریداری شده به هر دلیل مثل انصراف یا جاماندن از پرواز است که بواسطه‌ی آن می‌توانید با حداقل جریمه - اعمال شده شرکت هواپیمایی - مبلغ بلیط را در حسابتان نگه داشته و مجددا خرید کنید. در هفت اقلیم آرامش و لذت بردن از سفر صرف نظر از هدف آن، از همان لحظه رزور بلیط آغاز شده و این موضوع در کنار دهها نکته ریز و درشت دیگر برای مشتریان این وب‌سایت اهمیتی ویژه‌ دارد.

سامانه خرید بلیط سیستمیهفت اقلیم امکان رزور بلیطِ آنلاین از 90 ایرلاین معروف را در 70 کشور جهان فراهم کرده است. بلیط‌های قابل ثبت شامل انواع بلیط‌های چارتر سیستمی داخلی و خارجی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر مکان قابل ثبت و دریافت است. امکان مقایسه پروازهای مشابه یا همزمان، و همچنین مقایسه قیمت، ساعت پرواز ،توقف و غیره، این امکان را به شما می‌دهد که مناسبت‌ترین انتخاب را نسبت به شرایط سفر خود داشته باشید بدون این که نیاز باشد به آژانس‌های متعدد مراجعه نمایید.

رزور آنلاین هتل از دیگر امکانات وب‌سایت خدمات گردشگری هفت اقلیم است، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات هر هتلی را در هر شهر جهان مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده، آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. بر همین اساس امکان جستجوی هتل در هر شهر دنیا، ارزیابی و مقایسه سرویس‌های مشابه و همچنین مشاهده تصاویر، رتبه هتل و دریافت واچر به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

بیمه سفر، تضمینی بر آرامش شما در هنگام مسافرت است، کوچکترین حادثه در یک کشور خارجی یا حتی شهری به غیر از محل اقامت، صرف نظر از بر هم خوردن برنامه سفر، هزینه‌ای به مراتب بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به شما تحمیل خواهد کرد. هفت اقلیم با ارائه بیمه مسافرتی قابل اعتبار در خارج از کشور، آرامش خیال شما را در طول سفر فراهم خواهد کرد. برخی از خدمات بیمه مسافرتی هفت اقلیم عبارت است از: پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی، انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری، پرداخت هزینه های فوریت های دندانپزشکی، ارسال داروهای ضروری، حواله وجه ضمان، حواله وجه نقد و .. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان هفت اقلیم تماس حاصل فرمایید.

دسترسی به خدمات آنلاین هفت اقلیم از طریق اپلیکیشن موبایل این سامانه به آسانی امکان پذیر است، کافیست نسبت به نوع سیستم عامل تلفن همراه خودتان یکی از اپلیکیشن‌های اندروید یا آیفون هفت اقلم را از کافه بازار، اپ‌استور  یا پلی‌استور گوگل دریافت و نصب نمایید، به این شکل شما همیشه و در همه شرایط به تمامی امکانات وب‌سایت از طریق برنامه موبایلی دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات برنامه موبایلی هفت اقلیم عبارت است از: امکان جستج و نمایش تمامی پرازهای چارتری و سیستمی، امکان خرید مستقیم و آنی بلیط از طریق برنامه، امکان مشاهده تخفیف‌ها، ارائه گزارش کامل خرید و استفاده از خدمات و..

یکی از آخرین نظرسنجی‌های انجام شده از گردشگران در خصوص میزان اهمیت ویژگی‌های یک سفر خوب، نشان می‌دهد بیش از 35 درصد از گردشگران علاقه‌مند هستند که قبل از سفر در مورد مقصد مورد نظر اطلاعات جامع و شناخت نسبی داشته باشند. شناخت و تلاش برای برآورده کردن همین نیاز مهم،  باعث گردید وب سایت هفت اقلیم به صورت پیوسته و بر اساس زمان‌بندی منظم نسبت به تولید و انتشار مطالبی پیرامون مقاصد شناخته شده گردشگری اقدام کند. آشنایی با فرهنگ، جذابیت‌های مهم گردشگری هر شهر و همچنین بهترین زمان سفر در ردیف مهم‌ترین علاقه‌مندی‌های گردشگران پیرامون مقصد است که د هفت اقلیم به شرح آن پرداخته می‌شود

وب‌سایت هفت اقلیم متعلق به آژانس خدمات گردشگری به همین نام - هفت اقلیم - است، از همین رو خدمات این سامانه تحت نظارت کامل سازمان میراث فروهنگی و خدمات گردشگری ارائه شده و دارای تمامی مجوزهای قانونی و الزامی از جمله نماد اعتماد تجارت الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت است.



:: برچسب‌ها: سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی , بلیط هواپیما , رزور آنلاین هتل , رزور هتل , بیمه سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 1412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : یک شنبه 30 مهر 1396
.

چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟

 

برخی به صورت ویزای دانشجویی به کشورهای دیگر رفته و بعد از اخذ امتیازات لازم اقامت آن کشور را نیز دریافت می کنند . داشتن اقامت و یا حتی ویزای بعضی از کشورها بسیار ارزشمند است . چون با ویزای آنها می توان به سایر کشورها نیز سفر کرد . از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن هم همچین موقعیتی دارند . سوال اینجاست که چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟ این کار به راحتی امکانپذیر نیست و کاملا نیازمند تخصص است . در واقع باید با یک مشاور کاربلد مشورت کنید .آژانس مسافرتی قصر زیرن میترا با تخصص بالا در اخذ ویزای شینگن در این راه شما را یاری می کند .

گرفتن ویزا شینگن امروزه به یکی از دغدغه های برخی از مردم تبدیل شده است . اخذ ویزای شینگن توسط آژانس مسافرتی قصر زرین میترا یکی از خدمات ویژه ارائه شده این آژانس می باشد . اولا چند نوع ویزای شنگن داریم که انواع آن را این آژانس مسافرتی برایتان خواهد گرفت.ابتدا بد نیست توضیح دهیم ویزای شینگن چیست ؟ حدود سی سال پیش کشورهای اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد شوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد. یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در متن قید شده ویزای شینگن بگیرید، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولا سه ماه است به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید.‌ بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.

آژانس هواپیمایی قصر زرین میترا ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی کیش و مشهد و پروازها چارتر داخلی معطوف داشت و با گذشت زمانی اندک ، هم اکنون با تلاش بی وقفه و بهره گیری از پرسنل متعهد و کارآمد ، بررسی و شناسایی هوشمندانه بازار گردشگری ، استفاده از فرصت های پیش آمده و در نهایت با مدیران شرکت توانسته است خود را بعنوان یکی از پرفروش ترین تورهای خارجی در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای آسیایی و اروپائی ،افریقائی ،امریکای جنوبی ، فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور و در تمام دنیا به مسافرین و سایرشرکتهای همکار، را ارائه می دهد .

در زمینه تورهای اروپایی ، این آژانس در زمینه تورهای کشورهای مختلف از جمله رزرو تور قبرس ، تور صربستان ، تور استانبول و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر اروپایی نیز فعالیت دارد . در مورد قاره آفریقا نیز تور تونس ، تور مراکش و بسیاری دیگر از کشورهای زیبای این منطقه را ارائه می دهد . تور سریلانکا  از بهترین تورهای آسیایی این آژانس مسافرتی معتبر بوده که بشدت مورد استقبا قرار گرفته است . در آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان نیز فعالیت این آژانس موفق بشدت گشترده است .

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , ,
:: برچسب‌ها: ویزا شینگن , چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟ , چگونه ویزای شینگن بگیریم , تور صربستان , تور استانبول , تور مراکش , تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 26 مهر 1396
.

مروری بر روشهای کاهش وزن و روش درمانی رفلکسولوژی

 

همانطور که می دانیم امروزه اضافه وزن و چاقی به یکی از مشکلات عمده مردم بخصوص در جوامع شهری مبدل شده است . افزایش کلسترول ، گرفتگی عروق و در نتیجه سکته های قلبی و حتی مغزی از نتایج ازدیاد وزن و چاقی است . برخی ورزش را راه چاره می دانند . برخی دیگر رژیم غذایی را راه حل مشکل می دانند . بسیاری از خانم ها به دنبال رژیم لاغری برای خوش اندام تر شدن هستند و حاضرند بابت این قضیه هزینه هنگفتی صرف کنند . بسیاری از افراد به دنبال راههایی برای کاهش وزن بوده و حتی به این فکر می کنند که خطر برخی عملهای جراحی را هم به جان بخرند که وزنشان کم شود . هر چند متاسفانه در برخی از این عملها جانشان را نیز از دست می دهند . راههایی جدید از نظر علمی در دست بررسی است که با کاهش خطرات و عوارض بتوان در حل این مشکل به این افراد کمک کرد .

بطور معمول برای کاهش وزن و درمان چاقی ، یک رژیم غذایی خوب که مواد مورد نیاز بدن را نیز تامین کند و باعث از بین رفتن چربی اضافه شود لازم است . انواع رژیم های غذایی در آداب و سنن ملل مختلف وجود داشته و مورد استفاده قرار گرفته و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که دکتر کرمانی در سایتشان به خوبی اینها را توضیح داده اند. استقاده از مواد غذایی مناسب بعنوان رژیم غذایی باید توسط متخصص تعیین شده است . اینگونه نیست که از هر کسی بپرسید بهترین چربی سوز چیست و او هم بدون تخصص شنیده های خود را به شما بگوید . حتما نظر متخصص در این موارد شرط است .

روشهایی جدید از نظر علمی در دست بررسی است که با کاهش خطرات و عوارض بتوان در حل این مشکل به این افراد کمک کرد . یکی از این روشهای نوین کاهش وزن و درمان چاقی با رفلکسولوژی است . رفلکسولوژی یک تکنیک طب فشاری است که معمولا فشار سیستماتیک انگشتان شصت و اشاره را به همه مناطق از پا وارد می کند.اعتقاد بر این است که مسیرهای عصبی از بالای سمت راست سر پایین از طریق بدن به دست و پا ها کشیده می شود.بنابراین اعتقاد بر این است که فشار اعمال شده به مناطق خاصی از دست و پا برای تحریک تمام اعضای بدن و سیستم های نشسته بر روی مسیرهای عصبی را تحریک می کند.این کار هر انرژی مسدود شده را که ممکن است باعث مشکلات سلامتی در منطقه مربوطه باشد از بدن خارج می کند. این نظریه بر اساس تحقیقات انجام شده در دهه ۱۸۹۰توسط سر هنری سر و سر چارلزشرینگتون ایجاد شده است، که در تحقیقات خود نشان دادند یک ارتباط عصبی بین پوست و اندام های داخلی وجود دارد و این که کل سیستم عصبی با یک محرک تنظیم می شوند. با توجه به نظریه، اعمال فشار به پا، دست، و یا گوش توسط رفلکسولوژیست یک پیام آرام بخش از اعصاب محیطی در این اندام به سیستم عصبی مرکزی می فرستد، که به نوبه خود بدن را وادار به تنظیم سطح تنش می کند.این کار آرامش کلی راافزایش می دهد، اندامهای داخلی و سیستم های آن ها را به حالت عملکرد مطلوب می رساند ، و جریان خون را افزایش می دهد.این کار بر گردش خون، تنفس، غدد درون ریز، سیستم ایمنی بدن، و سیستم های نوروپپتید در بدن تاثیر مثبت می گذارد.



:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 11 مهر 1396
.

نکات طلایی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین

همانطور که میدانید تشخصی این موضوع که کدام روش تبلیغات اینترنتی بهتر است به تجربه و شناخت کامل تمام روش های دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد تا بتوانیم بهترین راه را انتخاب کنیم . اما عوال موثر دیگری هم مانند برنامه ریزی ، بودجه و پرسنل نیز در تصمیم گیری بسیار اهمیت دارد .

تعرفه تبلیغات اینترنتی و امکانات لازم برای پاسخگویی و پشتیبانی برای موفقیت جزو موارد اولیه محسوب میشود .

در میان روش های مختلف تبلیغات اینترنتی در برخی موارد کارکرد خاص دارند و در برخی موارد برای هر هدفی در بازاریابی آنلاین موثر هستند.

 

پایه اولیه برای شروع تبلیغات اینترنتی :

  1. تهیه هاست با قدرت و امنیت بالا و دامین مناسب
  2. طراحی سایت با ساختار مناسب سئو ، طراحی استاندارد و نمایش مخصوص موبایل
  3. تولید محتوای مناسب ، مقالات و اطلاعات مفید و مرتبط
  4. راه اندازی صفحه در شبکه های اجتماعی

 

روش های تبلیغات اینترنتی عمومی که برای هر نوع هدفی مناسب و موثر است :

  1. 1.   سئو سایت برای رتبه اول گوگل
  2. 2.   تبلیغات در گوگل
  3. 3.   رپورتاژ خبری
  4. 4.   ایمیل مارکتینگ

 

روش های تبلیغات اینترنتی مناسب برندسازی برای کمپانی های بزرگ با بودجه تبلیغاتی بالا :

  1. تبلیغات بنری ثابت در سایت های پربازدید
  2. تبلیغات کلیکی هدفمند در هزاران وبسایت
  3. کمپین رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها ( انتشار اخبار رسمی برند ها و سازمان ها در خبرگزاری ها)
  4. ایمیل مارکتینگ بصورت گسترده
  5. تبلیغات در گوگل
  6. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل
  7. تبلیغات ویدئویی در شبکه های ویدئویی و موبایل

 

روش های تبلیغات اینترنتی مناسب استارت آپ ها و شرکت های کوچک با بودجه پایین :

  1. تبلیغات رایگان در نیازمندیها
  2. رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری
  3. تبلیغات گوگل

 

موارد مهمی که در تبلیغات آنلاین باید مورد توجه قرار دهید :

ما هر روز شاهد توجه هر چه بیشتر افراد به تبلیغات در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام هستیم اما هرچند که این دو شبکه دارای مخاطب میلیونی هستند اما هیچ روش تبلیغاتی را ارائه نمیدهند و متاسفانه هر روز سودجویان اعلام میکنند که مجری انواع روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند که توصیه میکنیم از این روش ها استفاده نکنید و بودجه خود را هدر ندهید زیرا هیچ روش واقعی و متداولی برای تبلیغات در این شبکه ها وجود ندارد .

تنها راه اندازی صفحه و کانال در این شبکه ها و بروز رسانی اطلاعات در آن و هدایت مخاطبان از سایت میتواند بصورت متداول و موثر به عنوان راه های ارتباطی استفاده شود.

البته تولید محتوای خلاقانه و انتشار آن در شبکه های اجتماعی میتواند بسیار موثر باشد .

همچنین قابل ذکر است که تبلیغات کلیکی در انواع شبکه تبلیغات متاسفانه فیدبک قابل توجهی برای شما نخواهد داشت ، زیرا بشدت در تبلیغات کلیکی تقلب میشود و سایتهای نمایش دهنده تبلیغات کلیکی برای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی دست به هر روش تقلبی میزنند و نهایتا بخش بزرگی از کلیک های دریافتی فیک و غیرواقعی خواهد بود .

 

تاثیر برندسازی بر سئو سایت

بهینه سازی سایت یا سئو سایت خود یکی از موارد تاثیرگذار است که با هدف برندسازی باید انجام شود .

اما برندینگ تا چه اندازه میتواند بر سئو سایت تاثیر مفید داشته باشد ؟

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن با اجرای کمپین‌های تبلیغات شامل تولید و بازاریابی محتوا ، رپورتاژ آگهی ، تبلیغات در گوگل و تبلیغات کلیکی و ثابت در سایت‌های پربازدید علاوه بر برندسازی به نتایج بسیار خوبی در سئو سایت مشتریانمان دست پیدا کرده ایم.

نکته مهم : هرچه نام برند شما معروف تر باشد کاربران بیشتری در گوگل نام سایت و برند شما را جستجو خواهند کرد و از طریق گوگل به سایت شما وارد میشوند . بنابراین وبسایت شما ورودی بیشتر و در نهایت نمره CTR  نسبت تعداد نمایش در جستجو به تعداد کلیک ، بهتری از گوگل دریافت میکنید ، که همین امر تاثیر بسیار مفیدی بر اعتبار سایت شما در گوگل خواهد داشت .

حال باید با تولید محتوای مناسب کاربران را مدت بیشتری در سایت حفظ کنید.

در مرحله بعد لازم است روابط عمومی خودتان را قوی تر کنید و خبر تبلیغاتی برند خود را بصورت رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معتبر ( با اتوریتی بالای گوگل ) منتشر کنید که این بهترین راه سئو سایت و برندینگ در یک حرکت خلاقانه است.

 

تبلیغات گوگل برای سئو موثر است ؟

یکی از مواردی که همیشه مشتریان از مشاوران ویرلن پرسش میکنند این است که آیا تبلیغات در گوگل بروی نتایج اصلی گوگل تاثیر مثبت دارد و آیا باعث بهبود رتبه سایت درنتایج گوگل میشود یا نه ؟

همانطور که میدانید تبلیغات کلیکی گوگل کلمات کلیدی با پرداخت هزینه از طریق سیستم "گوگل ادوردز" در رتبه اول نتایج گوگل قرار میگیرد و گوگل بابت هر کلیک ورودی به سایت مبلغی را از حساب تبلیغ دهنده کسر میکند . از طرف دیگر متخصصان سئوبا بهینه سازی سایتو دریافت لینک از سایت‌های با رنک بالا که معمولا از طریق رپورتاژ آگهیانجام میشود رتبه وب‌سایت را در نتایج گوگل بالا میبرند .

براساس تجربه سئو کار های با تجربه تبلیغات در گوگل بصورت مستقیم تاثیری بروی سئو ندارد اما با توجه به افزایش ورودی کاربران از سایت گوگل و همچنین افزایش بازدید سایت در نهایت باعث ارتقاء رتبه گوگل خواهد شد . پس از مدتی نام شرکت شما به یک برند تبدیل میشود و افراد از میان نام سایر رقبا در گوگل سایت شما را انتخاب میکنند .

 



:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت , سئو سایت , تبلیغات در گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 1418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 13 شهريور 1396
.

باکس پالت فلزی

 

قفسه فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی مغازه قفسه بندی انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی باکس پالت فلزی فایل ریلی متحرک

صنایع فلزی کمیل گلستان تولید کننده انواع قفسه فلزی کمد بایگانی ریلی فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی فلزیقفسه بندی انبار قفسه بندی مغازه قفسه فلزی سوپر مارکت قفسه بندی راک قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته فلزی نیم طبقه قفسه فلزی صنعتی بایگانی ریلی فلزی بایگانی ریلی متحرک فایل ریلی متحرک باکس پالت فلزی باکس پالت سردخانه است. فروش و نصب کلیه محصولات با هدف جلب رضایت مشتری به صورت مستقیم و با کمترین قیمت انجام میشود.

محصولات و خدمات ما بدین شرح می باشد:

سیستم های بایگانی ریلی شامل:

  • کمد بایگانی ریلی
  • بایگانی ریلی فلزی
  • فایل ریلی بایگانی متحرک
  • قفسه ریلی متحرک
  • بایگانی ریلی مکانیزه
  • بایگانی ریلی اتوماتیک

قفسه های فلزی:

  • قفسه بندی فلزی
  • قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی شامل قفسه بندی مغازه قفسه سوپرمارکت قفسه فلزی سوپری
  • قفسه بندی انبار شامل: قفسه فلزی راک قفسه فلزی پیچ و مهره ای قفسه مزنین یا نیم طبقه یا بالکن پیش ساخته قفسه بازویی یا کانتی لور قفسه بندی پالت راک قفسه فلزی بالکی راک قفسه راهرو باریک قفسه بندی خودراهرو یا درایوین قفسه فلزی شاتل درایوین قفسه بندی نیمه سنگین

باکس پالت:

  • انواع باکس پالت فلزی ساده
  • باکس پالت سردخانه ای
  • باکس پالت فلزی لولایی
  • باکس پالت فلزی کتابی
  • باکس پالت فلزی تاشو
  • انواع پالت فلزی پالت تخت پالت محکم فلزی

قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی برای هر اداره و سوپر مارکت و فروشگاهی نیاز خواهد بود. از جمله مسایلی که در هر خرید مورد توجه واقع می شود دو موضوع اساسی می باسد که تعیین کننده در تصمصیم گیری جهت خرید یا عدم خرید و یا تعیین میزان حجم خرید می باشد. تولید کننده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی خواهد توانست به تمام این خواسته ها خواهد توانست پاسخ دهد و اطمینان لازم را برای خرید با کیفیت و ارزان و با پرداخت حداقل قیمت تضمین نماید.

کیفیت محصول:

آنچه که در هر خرید حتما مورد توجه باید واقع گردد اطمینان از کیفیت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی است. بررسی مشخصات فنی محصول از جمله موارد بسیار مهم در انجام این کنترل است. در مشخصات فنی اعلام شده از سوی فروشنده قفسه های فلزی فروشگاهی سوپرمارکت و انبار راک و کمد بایگانی ریلی فلزی فایل متحرک اداری که بر اساس آنچه خواهد بود که تولید کننده اعلام مینماید. کیفیت مناسب هر محصول تولیدی سبب بخواهد شد تا بتواند مدت زمان عمر مفید بیشتری داشته باشد و در نتیجه خدمات دهی بیشتر داشته و میتوان بهره گیری مفید را در مدت زمان بیشتری از آن به عمل آورد. کیفیت مطلوب محصولات خواهد توانست ارزش سرمایه گذاری را حفظ کند و همچنین امنیت لازم در محیط کاری و انبار را نیز به دنبال داشته باشد.

قیمت محصول:

دومین عامل مهم در خرید قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی قیمت تعیین شده بابت ارزش آن است. این تعیین ارزش قیمت به طور حتم بر مبنای کیفیت در نظر گرفته جهت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی توسط تولید کننده محاسبه و ارایه میشود. خرید از تولید کننده به صورت مستقیم از آنجا که واسطه های موجود در خرید برای رسیده محصول نهایی به مصرف حذف شده است به طور یقین پایینترین قیمت خرید خواهد بود. البته قیمت تعیین شده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی حتما کیفیت را در نظر دارد. تقاضای ما آن است که حتما قیمت ارزان را در کنار کیفیت مطلوب مقایسه نمایید. خرید مطمین از سایت های که که نماد اعتبار الکترونیکی دریافت داشته اند ممکن خواهد بود.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه های فلزی و سیستم های کمد بایگانی ریلی فلزی و فایل متحرک ریلی می توانید با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش:   ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام:  ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

وبلاگ:  /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام:  https://www.instagram.com/komeil9800/

پست الکترونیکی:  komeilsazeh@yahoo.com

سایت: www.komeilsazeh.com

سایت: www.komeilsazeh.ir



:: برچسب‌ها: باکس پالت فلزی , قفسه فلزی , کمد بایگانی ریلی , قفسه فروشگاهی , قفسه بندی فلزی , قفسه بندی انبار , قفسه بندی مغازه , قفسه فلزی سوپر مارکت , قفسه بندی راک , قفسه فلزی راک , بالکن پیش ساخته فلزی , نیم طبقه , قفسه فلزی صنعتی , بایگانی ریلی فلزی , بایگانی ریلی متحرک , فایل ریلی متحرک , باکس پالت فلزی , بالکن پیش ساخته , بالکن مغازه , بالکن بندی مغازه , قفسه فلزی مغازه , قیمت قفسه فلزی مغازه , قیمت قفسه فلزی , قیمت قفسه فروشگاهی , قیمت قفسه بندی فروشگاهی , قیمت کمد بایگانی ریلی , قیمت بایگانی ریلی , قیمت فایل ریلی , قیمت قفسه انبار , قیمت نصب قفسه , قیمت قفسه بندی , نصب قفسه فلزی , نصب قفسه انبار , نصب کمد بایگانی ریلی , نصب بایگانی ریلی , نصب فایل ریلی , نصب قفسه ریلی , قفسه ریلی , قفسه ریلی , فلزی , قفسه ریلی متحرک , خرید قفسه فلزی , خرید قفسه بندی فلزی , خرید قفسه فروشگاهی , خرید قفسه مغازه , خرید قفسه سوپرمارکت , خرید قفسه انبار , فروش قفسه فلزی , فروش قفسه فروشگاهی , فروش قفسه مغازه , فروش باکس پالت فلزی , باکس پالت فلزی , باکس پالت سردخانه , باکس پالت سردخانه ای , ساخت باکس پالت , خرید باکس پالت , پالت تخت فلزی , پالت تخت محکم , خرید اینترنتی قفسه فلزی , قفسه پالت راک , قفسه بندی صنعتی , قفسه فلزی مزنین , قفسه فلزی کتابخانه , قفسه کتاب , قفسه کتابخانه , قفسه بندی کتاب , قفسه بندی کتابخانه , قیمت قفسه کتاب , قیمت قفسه بندی کتاب , قیمت قفسه بندی کتابخانه , قیمت قفسه بندی کتابخانه ای , قفسه ریلی کتاب , قفسه ریلی کتابخانه , فایل ریلی نقشه , فروش قفسه کتاب , فروش قفسه کتابخانه , فروش قفسه بندی انبار , فروش قفسه مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 1647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 14 مرداد 1396

Travel Iran

We are a team of educated and experienced Iran tour guides, Iran tour operators and experts of tourism management that gathered together to work on this project. The aim of this project is to introduce the glorious Persia and make a memorable and nice Iran trip for tourists from all over the world. It`s our pleasure to be your Iran tour operators and your hosts here. We are experienced and graduated from different universities and companies and now we are a professional team that can handle all affairs like Iran visa , Iran tour packages for planning your trip to Iran . In short, we are not the first but we are one of the best

iran tour

Travel to iran



:: برچسب‌ها: Travel Iran , Iran tour , Iran trip , Iran tour operators , Iran visa , Iran tour packages , ,
:: بازدید از این مطلب : 1436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 2 مرداد 1396

آموزش و آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

Swedex Iran

با مدرک معتبر بین‌المللی

با تاییدیه دولت سوئد و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران

آموزش زبان سوئدی در ایران

آزمون‌های بین‌المللی زبان سوئدی٬ سوئداِکس (SWEDEX) نام  دارد که بر اساس چهارچوب جامع شورای اروپا، به عنوان مرجع و مقیاس سنجش دانش زبان سوئدی شناخته شده و صرف نظر از اینکه چگونه زبان سوئدی را فرا گرفته‌اید، دانش زبان سوئدی شما را در هر چهار مهارت گویش، شنیدار، خواندن و نوشتن می سنجد.

آزمون‌های سوئداِکس دارای تائیدیه از سازمان دولتی Swedish Institute در سوئد٬ و مجوز برگزاری از سازمان سنجش آموزش کشور در ایران می‌باشند.

آزمون‌ها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران و در محل این سازمان برگزار می‌گردد. برای تصحیح و صدور مدرک برگه‌های آزمون به دفتر مرکزی سوئداِکس در شهر گوتنبرگ در سوئد فرستاده میشوند. مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید. آزمون‌ها با نمایندگی‌ انحصاری و توسط شرکت سوئدی سوئدوُرکز اینترنشنال برگزار میشنود.

حسن آزمون زبان سوئدی

مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید.

آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

مژده به علاقمندان آموزش زبان سوئدی در ایران

موسسه سوئداکس بعنوان برگزار کننده آزمون زبان سوئدی در ایران موقعیت خوبی برای شما برای یادگیری زبان سوئدی  فراهم کرده.

۳ راه مفید برای یادگیری زبان سوئدی توسط این موسسه به شما عزیزان معرفی می گردد :

 

۱. آموزش اینترنتی زبان سوئدی :

مشخصات این دوره زبان سوئدی :

  • وسیع‌ترین دوره‌آموزش زبان اینترنتی
  • ۶ ماه دسترسی‌اینترنتی شبانه‌روزی با کمترین هزینه
  • بدون نیاز به دانش قبلی‌در زبان سوئدی یا انگلیسی‌
  • ۲. آموزش سوئدی توسط موسسات آموزشی معرفی شده مجاز در سایت سوئداکس ایران:
  • فقط موسساتی که در سایت سوئداکس ایران معرفی می شوند مجوز برگزاری دوره های زبان سوئدی را دارند . جهت مشاهده این موسسات مجاز به سایت سوئد اکس در ایران مراجعه فرمایید .
  • ۳. دوره زبان و اقامت تحصیلی در سوئد :
  • دوره فشرده ۹ ماهه زبان سوئدی در سوئد ( یک ساله آکادمیک ) همراه با اقامت تحصیلی در سوئد .
  • فرصت استثنایی برای کادر پزشکی (پزشکان و پرستاران) که قصد اشتغال در سوئد را دارند .
  • در معتبر ترین و بزرگترین موسسه آموزشی سوئد
  • انحصارا توسط شرکت سوئدی Swedworks International
  • برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تمام این خدمات و دوره ها به سایت سوئداکس ایران مراجع فرمایید .

آموزش سوئدی

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , ,
:: برچسب‌ها: آموزش زبان سوئدی در ایران,آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران,آزمون‌ زبان سوئدی در ایران, ,
:: بازدید از این مطلب : 1513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 26 تير 1396

دانشگاه لندن

 

دانشگاه لندن، بزرگترين دانشگاه بريتانياست. اين دانشگاه مجموعه اي از كالجها و مؤسسات مختلف است كه دوره هاي تمام وقت و پاره وقت و دروس مقاطع كارشناسي و بالاتر را ارائه مي دهند. برخي از كالجها و مؤسسات آن چندين دانشكده دارند، همچون كينگز كالج كه بيش از هيجده هزار دانشجو در آن مشغول به تحصيلند.

كالجهاي ديگر مانند دانشكده مطالعات مشرق زمين و آفريقا (SOAS) كوچكترند و حدود چهارهزار دانشجو دارند. 

از كالجهاي معروف آن مي توان مؤسسات زير را نام برد: كالج بيركبك (Birkbeck College)، انستيتوي هنر كورتلد (Courtauld Institute of Art)، كالج گلداسميت (Goldsmith)، انستيتوي علوم تربيتي (Institute of Education)، كالج سلطنتي علوم، فناوري و پزشكي (Technology and mediciene)، كالج سلطنتي دامپزشكي (The Royal Veterinary College)، كالج دامپزشكي سنت جرج و كالج دانشگاهي (University College London) (UCL). 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه لندن , پذیرش دانشگاه لندن , پذیرش از دانشگاه لندن , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 آذر 1394

دانشگاه وست مينيستر (University of Westminister) 

 

اين دانشگاه در سال ۱۸۳۸ به عنوان اولين دارالفنون (دانشگاه فني بريتانيا) در رشته هاي فني و علمي تأسيس شد. 

امروزه اين دانشگاه تعداد چشمگيري دانشجو به خود جلب كرده است و براساس داده هاي "سازمان آمار آموزش عالي" ۲۳۲۲۵ دانشجو بين سالهاي ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ در اين دانشگاه تحصيل كرده اند. 

تعداد رشته هاي عرضه شده نيز افزايش يافته است. در دانشكده هاي متعدد اين دانشگاه امكان تحصيل در رشته هايي همچون رسانه هاي جمعي، هنر و طراحي، علوم زيستي، معماري و محيطهاي پيش ساخته، اقتصاد و مديريت، علوم كامپيوتر، رياضيات و آمار و نيز زبان هاي گوناگون وجود دارد. 

دانشجوياني كه براي تحصيل در مقاطع كارشناسي و بالاتر به اين دانشگاه مي آيند، مي توانند با مراكز معروفي نظير مركز مطالعات دموكراسي و مركز مطالعات مربوط به اجراي مجازات اعدام همكاري كنند. 

از فارغ التحصيلان معروف اين دانشگاه مي توان ويوين وست وود، طراح معروف لباس و آنتوني كارو مجسمه ساز مشهور را نام برد. 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه وست مينيستر , University of Westminister , پذیرش از دانشگاه وست مينيستر , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1892
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 آبان 1394

سایت اخبار ورزشی لیگ جزیره

                                                          

آیا اخبار فوتبال، والیبال، بسکتبال و کشتی برای شما جذاب است ؟ در سایت خبری لیگ جزیره می توانید آخرین اخبار ورزشی از جمله مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی و مسابقات والیبال و فوتبال و نیز اخبار لیگ برتر فوتبال انگلیس و علی الخصوص اخبار باشگاههای لیورپول، آرسنال، چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی رامشاهده نمایید.

ورود به سایت خبر ورزشی لیگ جزیره



:: برچسب‌ها: اخبارلیگ برتر انگلیس , نقل و انتقالات فوتبال انگلیس , اخبار نقل و انتقالات فوتبال انگلیس , اخبار باشگاه چلسی , اخبار باشگاه منچستر یونایتد , اخبار باشگاه منچستر سیتی , اخبار باشگاه لیورپول , اخبار باشگاه آرسنال , اخبار باشگاه تاتنهام , اخبارلیگ فوتبال انگلیس , اخبار لیگ برتر جزیره , اخبار فوتبال انگلیس , اخبار دنیای فوتبال , اخبار دنیای ورزش , اخبار تیم ملی والیبال ایران , اخبار مسابقات کشتی , اخبار تیم آرسنال , اخبار تیم چلسی , اخبار تیم منچستر سیتی , اخبار تیم لیورپول , اخبار تیم منچستر یونایتد , اخبار تیم تاتنهام , ,
:: بازدید از این مطلب : 1483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 30 مهر 1394

كالج سلطنتي لندن (Imperial College London) 

 

از به هم پيوستن كالج سلطنتي علوم (Royal College of Science) ، مدرسه عالي معدن شناسي (The Royal School of Mines) و كالجهاي سيتي و گيلدز (The City and Guilds Colleges) در سال ۱۹۰۷ كالج سلطنتي لندن شكل گرفت. اين كالج يكي از پيشگامان آموزش و تحقيقات علمي، پزشكي و فني است و دوره هاي كارشناسي و تحصيلات تكميلي در علوم مهندسي، رياضيات، پزشكي، محيط زيست و مديريت عرضه مي كند. در حال حاضر بيش از يازده هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيلند و از ميان فارغ التحصيلان مشهور آن مي توان آلكساندر فلمينگ و ارنست چين، برندگان جايزه نوبل براي كشف پني سيلين را نام برد. 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: كالج سلطنتی لندن , Imperial College London , پذیرش از كالج سلطنتی لندن , اخذ پذیرش از كالج سلطنتی لندن , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 مهر 1394

مدرسه عالی بازرگانی لندن  

 

مدرسه عالي بازرگاني لندن همواره يكي از ده مدرسه بازرگاني برتر جهان شناخته شده و كيفيت مقالات تحقيقي اعضاي هيئت علمي آن در حد عالي ارزيابي شده است. 

دوره هاي مختلف ارائه شده در اين مدرسه شامل دوره هاي كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني تمام وقت و پاره وقت براي مديران و همچنين دوره كارشناسي ارشد فشرده ده ماهه براي مديران ارشدي است كه مايل به افزايش مهارتهاي رهبري و مديريتي خودند. 

چشم انداز زيباي ريجنتز پارك (Regents Park) كه از اين مدرسه قابل ديدن است، از ديگر ويژگيهاي اين مدرسه به حساب مي آيد. 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه عالی بازرگانی لندن , پذیرش مدرسه عالی بازرگانی لندن , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 مرداد 1394

دانشگاه كينگزتن (Kingston University (KU

 

 

اين دانشگاه كه در حاشيه جنوب غربي لندن قرار گرفته، داراي هفت دانشكده هنر، طراحي و موسيقي، علوم انساني و اجتماعي، بازرگاني، بهداشت، علوم و فناوري و همچنين علوم تربيتي است و به هفده هزار دانشجو خدمات آموزشي عرضه مي كند. 

برخي از دروس ارائه شده در اين دانشگاه، مانند طراحي فضاهاي شهري و روستايي و نيز محيطهاي پيش ساخته جزو بهترين ها در كشورند. 

دانشگاه كينگزتن در شهر كوچكي بيرون از لندن و در ساحل رودخانه تيمز قرار دارد و سفر از مركز لندن به آن بيست وپنج دقيقه طول مي كشد. 

دانشكده بازرگاني كاس در دانشگاه سيتي (Cass Business school)، دانشكده بازرگاني لندن (London Business School) و دانشكده اقتصاد و علوم سياسي لندن (London School of Economics and political Sciences) تنها سه تا از چندين دانشكده لندن در اين زمينه اند كه شهرت جهاني دارند.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه كينگزتن , (Kingston University (KU , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 تير 1394

دانشگاه متروپوليتن لندن (London Metropolitan University) 

 

اين دانشگاه در سال ۲۰۰۲ و در نتيجه به هم پيوستن دانشگاههاي "شمال لندن" (North London) و "لندن گيلدهال" (London Guildhall) به وجود آمد. اين خود باعث شده است كه دانشگاه متروپوليتن با داشتن دو محوطه دانشگاهي در لندن و بيش از بيست وهشت هزار دانشجو كه چهارهزار نفر از آنها خارجي اند، به يكي از بزرگترين دانشگاههاي بريتانيا تبديل شود. 

اين دانشگاه اكنون چهارده گروه آموزشي دارد كه از ميان آنها مي توان معماري و طراحي فضا، كامپيوتر، ارتباطات، رياضيات و فنآوري، علوم تربيتي، بهداشت و علوم انساني و فن آوري پليمر را نام برد. دانشكده علوم اقتصادي و بازرگاني نيز در اين دانشگاه به فعاليت مشغول است.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای انگلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه متروپوليتن لندن , London Metropolitan University , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی انگلشتان , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی انگلستان , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای انگلستان , تحصیل در کشور انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذيرش از دانشگاههای انگلستان , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1897
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 30 خرداد 1394

دانشگاه UPM ( پوترا ) مالزی

 

دانشگاه پوترا مالزی با قدمتي هفتاد ساله هم سن و سال دانشگاه تهران است. در سالهای اخير به تبع رشد چشمگير کشور مالزی پوترا سرمایه گزاری بالايي برای تحقيقات و تحصيلات تکميلي و پژوهش های کاربردی انجام داده و با نگاهی به فهرست دانشکده ها و مراکز تحقيقاتي و رشته های بسيار متنوع این دانشگاه متوجه گستردگي اين دانشگاه خواهيد شد.

پذيرش اين دانشگاه تنها در مقاطع تحصيلات تكميلي است و دهها دانشكده و صدها رشته تحصيلي گوناگون در اين دانشگاه موجود است و تدريس ميشود.

دانشجويان ايراني در حال تحصيل در اين دانشگاه حدود 1000 نفر مي باشند.

دوره كارشناسي ارشد در پوترا به دو صورت فقط گذراندن واحد هاي درسيو حالت دوم واحدهاي درسي و انجام پژوهش است . 

دوره هاي دكتري در دانشگاه پوترا تنها به يك طريق و آن هم با برگزاري كلاس هاي درس و گذراندن پايان نامه انجام مي پذيرد.

دانشجویان متقاضی ورود به این دانشگاه ملزم به داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل شش هستند. بنا براین این دانشگاه برای دانشجویانی که فاقد این مدرک هستند پیشنهاد نمیگردد.


نكته مهم : در صورتي كه مدرك شما ديپلم نظام جديد ، کاردانش یا فنی حرفه ای باشد و پيش دانشگاهي نداشته باشيد براي تحصيل در دوره هاي كارشناسي در مالزي ، حتما بايد دوره يكساله پيش دانشگاهي را بگذرانيد . اما در غير اينصورت مي توانيد مستقيما براي اخذ پذيرش دوره هاي سه ساله كارشناسي دانشگاه هاي مالزي اقدام كنيد .


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه UPM مالزی , دانشگاه پوترا مالزی , پذیرش از دانشگاه UPM مالزی , پذیرش از دانشگاه پوترا مالزی , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 15 خرداد 1394

دانشگاه MMU ( مالتی مدیا ) مالزی  


در سال 1996 تاسيس شد. به عنوان اولين دانشگاه خصوصي مورد تاييد دولت مالزي ، پهنه وسيعي از تخص ها را در مقاطع مختلف در حيطه هاي فناوري اطلاعات ، ارتباطات ، حقوق و مديريت ارائه مي نمايد.
این دانشگاه معتبر ترین دانشگاه مالزی در حوزه مدیریت؛ IT و MBA میباشد که تا مقطع دکترا مورد تایید وزارت علوم ایران است.
ورود به این دانشگاه را به متقاضیان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای IT, مدیریت و سه مقطع BBA, MBA و DBA توصیه می نماییم.
همیچنین رشته هایی از جمله مهندسی رباتیک؛ طراحی بازیهای کامپیوتر؛ انیمیشن و نرم افزار نیز از جمله شاخه های مناسب جهت متقاضیان مقطع کارشناسی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه MMU مالزی , پذیرش از دانشگاه MMU , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 20 ارديبهشت 1394

دانشگاه ليجندا مالزی

 

هریک از دوره های کارشناسی در لجندا تحت نظارت یکی از دو دانشگاه "University of East London" و "Coventry University" ارایه می شوند .

دوره های کارشناسی با مدرک دانشگاه East London انگلستان:

- کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک (B.Eng. Electrical & Electronic Engineering) در سه گرایش قدرت، کنترل و ارتباطات : سه سال
- کارشناسی مهندسی عمران (B.Eng. Civil Engineering) : سه سال
- کارشناسی حسابداری و امور مالی (BA. Accounting & Finance) : سه سال
- کارشناسی علوم تجارت (BA. Business Studies) : سه سال
- کارشناسی سیستم های اطلاعاتی بازرگانی (BSc. Business Information Systems) : سه سال
- کارشناسی مهندسی نرم افزار (BSc. Software Engineering) : سه سال

دوره های کارشناسی با مدرک دانشگاه Coventry انگلستان:

- کارشناسی مهندسی مکانیک (B.Eng. Mechanical Engineering) : سه سال
- کارشناسی مهندسی مکانیک – طراحی(B.Eng. Mechanical Engineering Design) : سه سال
- کارشناسی فن آوری معماری و طراحی (BSc. Architectural Design Technology) : سه سال
- کارشناسی مدیریت ساخت (BSc. Construction Management) : سه سال

شهریه شامل ( شهريه ثابت؛ واحد هاي درسي؛ بيمه؛ ويزا و خوابگاه )

پیش دانشگاهی: 21420 رینگیت مالزی
سال اول: 29620 رینگیت مالزی
سال دوم: 25420 رینگ مالزی
سال سوم یا بالاتر هر سال: 21420 رینگیت مالزی

كه در ابتداي هر سال تحصيلي دريافت ميشود. هر رينگيت در حدود 330 تومان مي باشد.

دوره پیش نیاز زبان انگلیسی نیز به صورت رایگان برگزار می شود.

اين دانشگاه به كليه دانشجويان خود خوابگاه خواهد داد. 

با توجه به اينكه هر ماه دوره هاي زبان اين دانشگاه ورودي جديدي را دارد لذا دانشجويان در هر زماني از سال ميتوانند جهت ورود به اين دانشگاه اقدام نمايند.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه لجندا مالزی , دانشگاه ليجندا مالزی , دانشگاه ليجندا , پذیرش از دانشگاه ليجندا مالزی , پذیرش از دانشگاه ليجندا , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 10 ارديبهشت 1394

رشته های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه حیدرآباد

 

دوستان این قیمت ها قدیمی هستند من حوصله و وقت به روز کردنشان را ندارم هرکی خواست میتونه با خودم  تماس بگیرد  تا من خودم قیمت های  به روز را در گوشش بگویم .... من لیست را پاک نکردم چون ترجمه شده است و دوستان بهتر متوجه میشوند ....با درود به تمام دانشجوایان محترم... 

رشته هاي كارشناسي ارشد دانشگاه حيدرآباد

شماره

رشته

طول دوره

شهريه

1

ریاضیات   Mathematics

دو سال

هر سال دوهزار دلار

2

ریاضیات کاربردی

Applied Mathematics

دو سال

هر سال دوهزار دلار

3

آمار   Statistics

دو سال

هر سال دوهزار دلار

4

فیزیک   Physics

دو سال

هر سال دوهزار دلار

5

شیمی   Chemistry

دو سال

هر سال دوهزار دلار

6

بیوشیمی   Biochemistry

دو سال

هر سال دوهزار دلار

7

بیوتکنولوژی و بیولوژی گیاهی  

 Plant Biology and Biotechnology

دو سال

هر سال دوهزار دلار

8

میکروبیولوژی ملکولی

 Molecular Microbiology

دو سال

هر سال دوهزار دلار

9

بیوتکنولوژی حیوانی

 Animal Biotechnology

دو سال

هر سال دوهزار دلار

10

بیوتکنولوژی

Biotechnology

دو سال

هر سال دوهزار دلار

11

ام بی ای (مدیریت بیمارستان) / M.B.A Health care and Hospital Management

دو سال

هر سال چهارهزار دلار

12

ام بی ای / M.B.A

دو سال

هر سال چهارهزار دلار

13

فوق لیسانس کاربری کامپیوتر   M.C.A

سه سال

هر سال دوهزار دلار

14

انگلیسی   English

دو سال

هر سال هزار دلار

15

فلسفه   Philosophy

دو سال

هر سال هزار دلار

16

هندی   Hindi

دو سال

هر سال هزار دلار

17

زبانشناسی کاربردی  

Applied Linguistics

دو سال

هر سال هزار دلار

18

اقتصاد   Economics

دو سال

هر سال هزار دلار

19

تاریخ   History

دو سال

هر سال هزار دلار

20

علوم سیاسی   Political Science

دو سال

هر سال هزار دلار

21

جامعه شناسی   Sociology

دو سال

هر سال هزار دلار

22

انسانشناسی و خداشناسی   Anthropology

دو سال

هر سال هزار دلار

23

ارتباطات   Communication

دو سال

هر سال دوهزار دلار

 

گرایشهای رشته ارتباطات : تولیدات رادیویی تلویزیونی، چاپ و رسانه های جدید، مطالعات ارتباطات، تبلیغات و ارتباطات عمومی.

24

هنرهای نمایشی Theatre Arts

سه سال

هر سال هزار دلار

25

فوق لیسانس هنرهای زیبا  M.F.A

گرایشها: نقاشی، پیکرتراشی

دو سال

هر سال هزار دلار

26

مهندسی اکتشاف معادن  

 Mineral Exploration

دو سال

هر سال دوهزار دلار

27

مهندسی کامپیوتر  Computer Science

دو سال

هر سال دوهزار دلار

28

مهندسی هوش مصنوعی

 Artificial Intelligence

دو سال

هر سال دوهزار دلار

29

مهندسی فناوری اطلاعات   IT

دو سال

هر سال دوهزار دلار

30

مهندسی تکنیکهای محاسباتی  Computational Techniques

دو سال

هر سال دوهزار دلار

31

مهندسی بیوانفورماتیک   Bioinformatics

دو سال

هر سال دوهزار دلار

 

رشته هاي دكتراي دانشگاه حيدرآباد

شماره

نام رشته

طول دوره

شهريه

1

ریاضیات    Mathematics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

2

ریاضیات کاربردی

  Applied Mathematics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

3

آمار / Statistics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

4

علوم کامپیوتر    Computer Sciences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

5

فیزیک   Physics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

6

علوم الکترونیک  Electronic Sciences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

7

شیمی  Chemistry

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

8

بیوشیمی    Biochemistry

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

9

علوم گیاهی   Plant Sciences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

10

علوم حیوانی   Animal Scences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

11

بیوتکنولوژی   Biotechnology

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

12

علوم زمین و فضا  

  Earth & Space Sciences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

13

علوم شناختی   Cognitive Sciences

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

14

مهندسی مواد   Materials Engineering

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

15

انگلیسی    English

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

16

فلسفه   Philisophy

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

17

هندی   Hindi

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

18

تلگو    Teugu

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

19

اردو  Urdu

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

20

زبان شناسی  کاربردی  Applied Linguistics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

21

مطالعات ترجمه  

 Translation Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

22

ادبیات تطبیقی

 Comparative Literature

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

23

مطالعات سانسکریت

   Sanskrit Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

24

اقتصاد    Economics

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

25

تاریخ  History

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

26

علوم سیاسی

   Political Science

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

27

جامعه شناسی   Sociology

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

28

انسان شناسی  Anthropology

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

29

مطالعات منطقه ای

    Regional Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

30

مطالعات فرهنگ و مردم شناسی  

 Folk Culture Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

31

 Social Exclusion & Inclusive Policy  

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

32

Indian Disporia   

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

33

تکنولوژی و مطالعات جامعه ای    Science Technology and society Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

34

مطالعات جنسی

   Gender Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

35

ارتباطات    Communication

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

36

رقص     Dance

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

37

هنرهای نمایشی

   Theatre Arts

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

38

مطالعات مدیریتی    Management Studies

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار

39

روانشناسی  Psychology

دوره دو تا پنج سال

حدود دوهزار دلار



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای هند , ,
:: برچسب‌ها: رشته های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه حیدرآباد , راهنمای تحصیل در هند , راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران , معرفی نظام آموزشی هند , راهنمای مدرك TOEFL , بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , تحصيل در دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 30 فروردين 1394

2. شهریه های بسیار مناسب دانشگاهی
3. هزینه های زندگی مناسب
4. زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و دانشگاهی
5. هزینه های مناسب کتاب و لوازم التحریر
6.تنوع بسیار زیاد رشته ها، گرایش ها و مدارک تحصیلی در دانشگاه ها
7.عدم نیاز به مدارک زبان نظیر
TOEFL , IELTS, GMAT, GRE
 و... به عنوان شرط ورود
8.اساتید دانشگاه بسیار خوب و مجرب
9.مقاطع تحصیلی کوتاه مدت (لیسانس 3 سال، فوق لیسانس 2 سال و دکترا هم حدوداً 3 سال).
10.داشتن بیش از 345 دانشگاه و بیش از 18000 کالج 
11.تنوع بالای فرهنگی و اجتماعی
12.پایایی شرایط اقتصادی و سیاسی
13.شرایط آسان اخذ ویزا
14.عدم وجود تبعیض های اجتماعی، دینی و یا نژادی
15.داشتن تنوع آب و هوایی
16.داشتن مردمان بسیار ساده، اجتماعی و خونگرم



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای هند , ,
:: برچسب‌ها: مزیت های نسبی هند جهت تحصیل , راهنمای تحصیل در هند , راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران , معرفی نظام آموزشی هند , راهنمای مدرك TOEFL , بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , تحصيل در دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 25 فروردين 1394
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی