کانکس

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانکس

تولید کانکس روز به روز در حال افزایش است اما آیا این افزایش تولید و فروش چه تاثیری در زندگی رومزه و صنعت دارد.در حقیقت با وجود کانکس بسیاری از مشکلات ساختمان سازی حل شد به این خاطر که دیگر نیازی به ساخت و ساز برای اسکان های موقت نیست.

یکی دیگر از کاربردها و ویژگی های مثب کانکس امکان استفاده آن در مناطق زلزله زده میباشد چون که وقتی در یک کشور و یا شهری زلزله رخ میدهد تمامی بناها و ساختمان ها آوار میگردند و نمیتوان با سرعت بالا اقدام به بازسازی و دوباره سازی این بنا ها کرد چون چندین ماه به طول می انجامد .

در این مواقع کانکس میتواند برای زلزله زدگان محلی مناسب برای اسکان باشد تا بتوانند از سرما و گرما در امان بمانند و امکان استراحت را در آن داشته باشند.پس به یکی از مهمترین کاربردهای کانکس پی بردیم و مشاهده کردیم که تا چه حد میتوان از یک کانکس استفاده بهینه برد.

کانکس

چون در زمانی که زلزله رخ میدهد محلی برای اسکان وجود ندارد و میتوان کانکس را با سرعت هرچه تمام تر در محل مورد نظر قرار داد.

کانکس هایی که در این مناطق مورد استفاده قرار میگیرد از لحاظ عایقی پوشیده شده اند و به هیچ عنوان سرما و گرما امکان نفوذ در آن را ندارد و مناسب فصل سرما و زمستان و بارندگی ها میباشد.

البته کانکس هایی که  برای این مصارف به کار میروند از نوع ضد زلزله هستند تا هنگام بروز تشعشات زمین لرزه دو مرتبه دچار مشکل و آسیب دیدگی نگردد و بتوان در آن به راحتی و با خیلی آسوده تر اسکان داشت و ترس و بیمی را در رابطه با از دست دادن جان خود نداشت.

کاربرد کانکس ها

درباره انواع کانکس ها نیز صحبت شده است اما درحقیقت در مورد کاربردی که کانکس ها دارند صحبت زیادی نشده است به این خاطر که همه ما غرق در انواع و اقسام و تفاوت های نوع کانکس شده ایم و ماهیت اصلی و کاربرد کانکس ها را نمیدانیم.

کانکس ها کاربردهای فروانی دارند و نمیتوان محدودتی را برای موارد استفاده آنها قائل شد. برای هر کاربرد و نیازی کانکس تولید شده است و در بازار به فروش میرسد همیشه قبل از خرید کانکس حتما نیاز خودتان را به فروشنده و یا کارخانه بگوئید که دقیقا متناسب با نیازتان بهترین کانکس به شما معرفی شود.

اگر دوست دارید که در باغ خود یک اتاقک پیش ساخته شیک را داشته باشید حالا در هر ابعادی میتوانید از کانکس ویلایی و یا مسکونی و مدرن استفاده کنید و آنرا در باغ و باغچه خود قرار دهید تا هر موقعی که دلتان خواست در آن سکونت داشته باشید و از امکانات داخلی آن که همانند یک منزل مسکونی است استفاده لازم را ببرید.

یکی از مهمترین کاربردهایی که یک کانکس میتواند داشته باشد امکان اسکان در هرزمان و مکانی میتواند باشد که یک حسن نیز در نظر گرفته میشود و سبب تمایز کانکس نیز میشود.قیمت کانکس هم مناسب است البته بستگی به نوع آن نیز دارد برخی از کانکس ها بدلیل ساخته شدن توسط متریال درجه یک و لوکس ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد.

خرید کانکس

خرید کانکس مهمترین مقوله در نوع استفاده و کاربرد شما میباشد پس انتخاب نوع کانکس رابطه بسیار زیادی را با نیاز شما دارد به این ترتیب در هنگام خرید کانکس نهایت دقت را داشته باشید.

کانکس میتواند کاربردهای بسیار زیادی را داشته باشد پس خواهش میکنیم که نهایت دقت را در انتخاب نوع کانکس داشته باشید.

شرکت ها و کارخانه های بسیار زیادی در ایران مشغول فعالیت هستند و در حال تولید کانکس در تیراژ بالا هستند اما تعداد محدودی از آنها توانایی تولید کانکس هایی با کیفیت بالا را دارند به این خاطر که اغلب آنها از مواد اولیه نامرغوب استفاده میکنند که موجب میشود پس از سالها استفاده کانکس عملا خاصی خود را از دست بدهد و دیگر هیچ استحکامی نداشته باشد مثلا در اثر بارش باران و قرار گرفتن در معرض رطوبت ممکن است دچار پوسیدگی و اکسید شود که پس از گذشت مدتی از این موضوع میتواند روزنه هایی برای نفوذ حشرات و برودت را ایجاد کند.پس با این اوصاف سعی کنید که همیشه از شرکتی کانکس را خریداری کنید که معتبر باشد و جنس درجه یک را در فرآیند تولید به کار ببرد.

کانکس ساندویچ پانل

نوع دیگری از کانکس نیز وجود دارد که اصطلاحا به آن کانکس ساندویچ پانل نیز گفته میشود که خاصیت ضد عایقی نیز دارد.کانکس ساندویچ پانل نسبتا قیمت بالاتری نیز دارد به این خاطر که ساندویچ پانل محصولی است که از بهترین و درجه یک ترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است.

دلیل به کار بردن ساندویچ پانل در این نوع کانکس عایق بندی میباشد و ویژگی بارز آن ممانعت از نفوذ هوای سرد و گرم و برودت ورطوبت میباشد همچنین صوت و سرو صدا هم امکان نفوذ به داخل کانکس را ندارد.

به جرئت میتوان گفت که این کانکس بهترین نوع کانکس است چون واقعا ماهیت اصلی آنرا ساندویچ پانل سقفی و دیواری تشکیل میدهد یعنی تمام قسمت های این کانکس از وجود ساندویچ پانل بهره میبرد.

وزن این کانکس هم بسیار سبک است چون از آهن و آلومینیوم و یا سایر فلزات تشکیل نشده است به خاطر اینکه ساندویچ پانل از دو لایه ورق فلزی تشکیل شده است که بین این دو لایه یونولیت نسوز قرار گرفته است.

شکل ظاهری این کانکس هم کمی مدرنتر میباشد چون ساندویچ پانل ها در اشکال و خصوصا رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند.اما صرفا کانکس ساندویچ پانل عایق صوتی و حرارتی نیست و مانع از نفوذ حشرات و حیوانات موذی همچنین مقاوم در برابر ضربات و صدمات و آتش سوزی که به قولی ضد حریق هم میباشد.

همچنین کانکس ساندویچ پانل دارای خاصیت ضد اکسید آهن و پوسیدگی درانواع شرایط آب و هوایی میباشد علاوه بر این موضوع ساندویچ پانل دارای خاصی ضد خوردگی در برابر اسید ها و بازها میباشد.

کانکس امدادی و اورژانسی

این کانکس در مواقع ضروری مورد استفاده قرار میدهد و قابلیت حمل ساده تری را نسبت به سایر کانکس ها دارد برای اینکه بتوان به راحتی در مناطقی که فرضا زلزله زده میباشد آنرا اجرا و پیاده سازی کرد

خرید کانکس

به این ترتیب در این مواقع از کانکس اورژانس و به اصطلاح امدادی استفاده میشود.علاوه بر کاربردی که ذکر کردیم کانکس اورژانسی نیز میتواند بعنوان مرکزی برای انتقال خون نیز باشد و یا اینکه در جاده ها و بزرگراه ها برای امداد رسانی مورد استفاده قرار بگیرد.

در داخل کانکس اورژانس تخت هایی برای استراحت بیماران و مجروحین تعبیه شده است.تمامی امکانات مورد نیاز برای درمان و مداوا در این کانکس وجود دارد.

این کانکس سیار میباشد و در زیر آن چرخ نیز تعبیه شده است تا حمل و نقل آن با سهولتی بیشتر انجام شود.عموما این کانکس ها در تعداد انبوهی تولید میشوند تا در زمان بحران بتوان به تمامی مناطق موردنیاز آنها را انتقال داد تا استفاده بهینه ای نیز از آن شود.

از لحاظ ایمنی هم این کانکس دارای مقاومت و استحکام بالایی میباشد.و به صورت بسیار مناسبی هم عایق بندی شده است تا دمای هوا و بارندگی و برودت هوا راه نفوذی در آن نداشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 7 خرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی